Waveform view
86-07A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
zkusil
ta
tady
třeba
tak
mocná
že
by
ho
byla
viděli
a
že
by
ho
byla
možná
zabila
aspoň
jeho
v
v
Indii
možná
ne.
to
s
tou
milost
a
proč
působí
tak
málo
případech
a
věta
připravenost
možná
a
jak
je
to
že
to
tak
ne
ne
víte
takhle
může
mluvit
jenom
člověk
z
pocitu
oddělenosti
když
má
pocit
oddělenosti
jednoho
odložíš
kristus
říkal
cokoliv
jste
učinili
ne
z
nejmenšímu
z
bratří
svých
mně
jste
učinili
čili
jestliže
byl
třebas
spasen
nějaký
svatý
augustin
rozumíte
a
vy
ne
tak
z
pocitu
oddělenosti
to
city
jako
nemilost
ale
kdybyste
ten
pocit
oddělenosti
zrušila.
Tak
byste
cítila
takovou
nesmírnou
vděčnost
že
svatý
augustin
byl
spasen
že
byste
rázem
byla
spasena
s
ním
toto
doplňuji
k
tomu
co
říkají
indové
protože
ramakrišna
se
tomu
přiblížil
dost
že
říkal
tam
o
tom
jednom
tanečníka
pod
tím
stromem
že
že
mu
kázal
ten
narada
že
tolikrát
ještě
chtěli
kolik
těch
listů
na
které
vůbec
tak
šťasten
protože
se
znali
jaký
je
zdá
tak
se
se
tančila
dost
a
okamžitě
se
spojil
s
bohem
ne.
Tak
nejenom
radostí
sem
se
člověk
okamžik
z
toho
na
boha
ale
z
věčnosti
jsem
že
taky
spokojit
s
bohem
kdybyste
byli
byla
vděčna
například
nesto
ho
svatýho
hávu
syna
druhá
ale
za
kohokoliv
jiného
který
aby
se
četla
jako
že
byl
spasen
a
že
byste
o
ně
najednou
mě
byste
pochopil
a
a
uznal
že
spasen
byl
takový
člověk
že
kdyby
to
pochopil
a
byla
bohu
za
to
vděčná
že
byl
spasen
pro
to
vděčnost
by
se
byla
okamžitě
spasena
okamžitě
čili
jsou
mnohé
cesty
které
vedou
ke
spáse
ale
říkáte
proč
to
tedy
neplatí
tak
aby
více
lidi
bylo
spaseno
že
a
to
pořádného
povídá
říkáte
mně
to
neodpovídá
ten
na
modli
otázku
že
se
vyhýbat
neví
a
ale
chci
říci
že
my
všichni
já
jako
vy
protože
nejsem
oddělen
nedost
tak
břemena
jedině
druzí
neseme
druhých
jedni
druhý
břemena
neseme
a
kdybychom
to
beze
ptaní
nesli
tak
to
by
samo
o
sobě
stačilo
těch
spáse
ale
protože
deptám
tak
to
ke
spáse
nestačí
pochopitelně.
No
a
našem
světě
je
tolik
těžkostí
mi
je
vidíme
sou
války
že
nenávist
a
to
všecko
že
se
nesmíte
divit
protože
nejste
oddělenou
bytostí
od
celého
lidstva
že
tu
spásu
na
sobě
nezažíváte
to
není
že
bych
bylo
málo
spasených
ale
že
je
málo
těch
kteří
dovedou
sebe
zapřít.
A
proto
ježíš
kristus
nebyl
do
dneška
pochopení
v
tom
sebezáporu
protože
bohužel
ten
sebezápor
je
vykládám
tam
jedině
jeho
životem
tak
formulka
zapři
sama
sebe
by
sama
nestačil
a
nikomu
k
tomu
aby
to
mohl
praktikovat
on
se
musí
opřít
o
jeho
život
se
protože
ale
nikdo
za
dva
tisíce
let
celýho
život
nepozná
a
já
bych
ho
taky
nepoznal
kdyby
mně
byl
nevzdal
ten
život
on
mysl
dnes
to
je
život
nebyl
můj
toho
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
a
proč
jsem
ho
pochopil
do
všech
detailů
ten
život
ježíše
krista
ne
pro
sebe
ale
pro
větší
státu
boží.
Jestli
jste
četl
třebas
umí
následovat
krista
tam
se
něco
z
toho
prozradil
ale
mohu
toho
být
mockrát
víc
řečeno
já
doufám
že
se
k
tomu
ještě
v
tomto
životě
dostanu
protože
je
to
smysl
tohoto
života
mého
abych
vysvětlil
tyhlety
věci
aby
větší
míra
ji
moha
tomu
bohu
jít
sem
vám
opravdu
stará
víte
já
mám
nemám
to
vašemi
omilostní
za
zlé
protože
vy
jste
věřící
katolička
a
drží
se
tradice
a
tradice
ta
tradice
v
mnoha
věcech
dávno
není
správná
tak
například
se
říká
to
pověst.
Že
bylo
sedm
evangelii
ne
a
že
kdysi
ty
církevní
představitelné
dělali
zkoušku
která
z
nich
jsou
pravá
zrovna
tak
bylo
šedesát
zjevení
napsáno
a
jenom
jedno
bylo
uznává
za
pravé
tam
byla
vysvětlím
bylo
ještě
řešení
daleko
těžší
že
výběr
byl
těžší
a
ten
se
říká
že
dali
těch
sedm
evangelií
na
stůl
a
tři
z
nich
spadl
ze
stolu
a
čtyři
tam
zůstala
a
tak
která
spadl
se
stolu
považovali
tedy
od
té
chvíle
neboť
to
vylije
znamení
za
nepravá
potvrzeno
a
jedno
z
těch
z
těch
které
spadlo
ze
stolu
bylo
evangelium
svatého
tomáše
a.
Tak
vám
řeknu
z
toho
spolu
toho
svatého
tomáše
nehodil
a
žádná
ruka
páně
nýbrž
tradice
křesťanská
která
se
nemohlo
smířit
s
tím
velice
řízný
požadavkům
svatého
tomáše
který
opustila
od
tý
chvíle
co
pustila
je
vám
je
se
to
máš
na
zem
a
já
vám
teď
toto
řeknu
abyste
věděli
proč
nemůže
být
vydáno
a
to
je
tam
ve
vakuu
je
ale
není
vydáno
z
toho
důvodu
není
uznání
z
toho
důvodu
že
je
tam
například
tahleta
věta
tento
lidský
život
je
mostem
já
o
čas
to
cituju
svatýho
tomáše
po
kterém
se
má
přejít
do
věčnosti
po
kterém
jsem
má
při
dosti
ale
nesmysl
se
tam
zabydlit
člověče.
A
celá
církev
jak
v
představitel
ch
tak
ve
svých
koních
běžném
katolíkum
a
běžným
křesťanů
se
zabydlení
to
mostě
že
totiž
modlí
se
pane
bože
toto
mně
nej
tam
to
ne
ale
nebudu
se
především
otrávil
boží
nikdo
ne
eště
toto
ještě
tamto
ještě
nezná
a
víte
to
ježíš
kristus
takového
vždycky
odmítal
okamžitě
jakmile
jedno
chtěl
třebas
pochovat
od
se
zase
ti
ke
běžně
pochovat
od
se
ale
nedělej
z
toho
naši
protože
já
už
to
nebudu
znát
ať
mrtví
pochovají
mrtvé
říkal
může
a
nejlépe
to
znázornil
na
tom
podobenství
o
těch
šesti
moudrých
a
šesti
pošetilých
pannách
neměl
momentálně
olej
to
znamená
tu
touhu
která
plane
která
je
schopnost
pranou
a
tak
byli
vyvrženi
a
až
si
jisto
koupím
kolej
tak
už
to
neplatilo
už
říkal
ženich
neznámá
a
to
se
tam
mluvil
jenom
o
družičkách
ne
nevěstě
samé
a
přesto
to
bylo
takhle
řízné
i
pro
družičky
a
tak
je
to
říct
ne
pro
nás.
Takže
s
tou
milosti
je
to
trošku
jinak
když
církev
od
tý
chvíle
co
pustila
evangelium
svatýho
tomáše
se
stolu
první
že
teprve
po
smrti
se
dostane
do
nebe
to
je
to
nikdy
přisune
hlásá
teďko
je
za
mnou
teď
budeš
spasen
během
života
svých
učedníků
na
ně
seslal
ducha
svatého
a
spása
přišla
a
ne
z
během
života
pro
to
oni
klidně
mohl
jít
na
smrt
musem
že
už
byli
spaseni
jim
se
už
nemohlo
stát
nic
vaší
vším
už
nemohu
zabít
ta
už
je
věčná
říkají
kristus
jenom
tělo
on
taky
oni
si
z
toho
nic
nedělali
jo
takhle
to
bytost
tak
je
to
nevypadá
naší
tradice
a
tam
takových
výroků
do
pračky
je
do
pranice
tedy.
A
opravdu
se
v
tom
gesto
tomáše
víc
a
v
těch
ostatních
do
taky
a
až
se
to
jednou
objeví
na
trhu
knižním
vydáno
katolíky
tak
to
bude
asi
brzo
konec
světa
konec
světa
toho
který
je
oděl
od
byl
oddělen
ohrozit
protože
ta
církev
se
tímto
uměle
oddělil
od
boha
když
se
člověk
tady
je
dosáhne
tam
to
dosáhne
už
po
smrti
já
sem
dostal
to
moc
ale
co
jsem
tady
dostal
to
sem
tady
to
své
já
věřím
že
kdybych
teďka
zhebl
dál
už
se
nedostanu
ho
trčet
tam
kde
se
plně
se
když
jsem
řekl
že
lidský
život
je
mostem
po
které
se
dá
přejít
do
věčnosti.
Tak
pro
každého
opakuju
třikrát
nekoktám
pro
každého
pro
každého
pro
každého
je
připravena
cesta
a
milost
po
tom
mostě
přejít
nezáleží
esi
děláš
to
nebo
ono
ale
je
si
si
jsem
nezabili
na
tom
mostě
a
pak
po
něm
přejdeš
samovolně
podle
přeješ
si
tam
zabydlení
tak
nepřeješ
tak
není
chyba
na
straně
boží
že
tak
málo
udělej
tu
milost
že
chyba
na
straně
lidí
že
se
zabijou
v
tomto
most
na
tomto
masti
a
to
bych
pole
na
sebe
nebo
na
kohokoliv
z
vás
tak
se
tam
zabydlíme
a
tím
pádem
jsme
vyřízeni
to
to
mě
no
tak
jsem
to
vlastně
vysvětloval
jenom
jsem
to
neřekl
takhle
podobat
prosím
to
vysvětlím
prosím
vás
dávejte
pozor
na
pět
až
potom
já
jenom
ho
to
byl
to
sem
já
to
a
já
to
teďka
řeknu
znovu.
Jak
je
to
možné
že
já
po
sobě
o
sou
pořád
tvrdím
že
jsem
nikdy
o
spásu
netoužil
a
už
ani
to
že
nebudu
a
můj
život
i
to
co
píšu
vám
naopak
hlásá
že
za
tou
spásou
jdu
pořád
že
tak
prosím
vás
tady
se
musíte
obráni
sedíte
dobře
vně
sebe
to
bude
slovo
do
pranice
já
jsem
předtím
řekl
do
pračky
do
pranice.
Jestliže
je
tady
něco
stvořeného
nebo
stvořeného
to
je
stvořitelem
u
že
a
všechny
vlastnosti
které
z
toho
stvořeného
pocházejí
jsou
také
původem
od
něho
že
je
zneužívá
me
to
už
jiná
věc
a
jsou
ta
moc
k
tomu
něco
dělat
i
prsten
se
zhroutí
od
boha
a
teď
za
je
opusťte
tuhletu
linii
jenom
zdánlivě
kdybych
opustil
a
ne
zdánlivě
panu
tak
my
připomeňte
já
se
teďka
odeberu
životu
ježíše
krista
jak
ho
budu
vykládat
třebas
čeřínku
a
to
takhle.
Ježíš
od
věčnosti
byl
a
je
u
otce
jo
ale
v
těle
vstoupil
do
tohoto
světa
a
zažíval
aspoň
tam
na
tom
kříži
oddělenost
od
toho
otce
bože
pročs
mě
opustil
že
ano
ale
on
zažíval
tu
odděleno
od
začátku
on
se
opravdu
obětoval
za
lidstvo
on
sestoupil
z
té
slávy
k
nám
na
tento
svět
aby
nás
mohl
popadnout
za
ruku
konkrétně
a
říct
toto
je
příkaz
který
ti
dávám
mám
všem
abyste
se
jí
mohli
řídit
abyste
se
mnou
šli
když
teď
třebas
nemůžete
nepřít
až
ten
duch
svatý
vás
osvítí
tak
půjdete
buďte
bez
starosti
já
řekl
svým
učedníkům
protože
oni
nemohli
za
ním
mít
jenom
proto
že
si
se
byli
ochotni
všechno
opustit
ale
sebe
ne
sebe
opustit
znamená
rezignovat
taky
nazpátek
je
poměrně
těžké
ale
není
tak
těžké
jako
opustit
sám
sebe.
A
já
jsem
nepotřeboval
sebe
opouštět
že
se
na
já
jsem
ji
začal
věřit
že
ano
toho
chápete
že
bez
třech
te
se
nemohu
věřit
to
ještě
aspoň
chtěli
roku
místo
při
znáte
že
jo
potom
už
nemohl
věřit
ale
já
jsem
nezačal
to
to
se
prostě
jsem
něk
důvody
to
vám
taky
sem
ochotni
proč
a
a
vono
je
dobře
že
ty
věci
poznávám
a
že
je
jenom
nevěřím
protože
bych
jinak
nemohl
třebas
to
takle
takovou
jistotou
říkat
třeba
že
je
to
možná
četné
omyly
já
ale
voni
za
prvé
nevím
a
za
druhé
jsem
si
jist
že
je
to
správné
tak
to
v
pořádku
a
tak
zkrátka
a
dobře
budíka
t
dál
a
teď
jestliže
ten
ss
sestoupil
toho
světa
aby
nám
dal
příklad.
Tak
největšího
obětí
spočívá
v
tom
že
navou
se
na
kříž
cítil
oddělen
od
svého
otce
že
říká
bože
prosím
opustil
nýbrž
největšího
oběť
byla
v
tom
že
sestoupil
na
tento
svět
a
vzdal
se
té
věčné
slávy
aspoň
na
chvíli
aby
nám
mohl
ukázat
jak
se
k
němu
má
jít
a
teď
nám
ukazuje
že
napřed
se
k
němu
má
jít
tím
že
je
člověk
oddán
této
společnosti
a
kdyby
ji
nebyl
oda
nemám
křivdí
prst
kdyby
ji
nebyl
oddán
tak
nedorostl
do
těch
třiceti
let.
On
musel
být
oddán
i
když
tam
ve
dvanácti
letech
říkal
maminko
já
vím
přeci
že
můj
otec
je
v
nebesích
že
to
otec
nebeský
a
že
já
musím
být
v
tom
co
je
jeho
a
tím
tady
nedáte
já
já
se
přece
já
se
bavím
o
jeho
věcech
já
dělám
ale
přesto
on
odešel
poslechl
odešel
k
nim
a
dím
poddán
až
se
ti
let
a
najednou
když
to
šlo
všechno
samovolně
a
v
tom
případě
člověk
oprávněn
od
toho
světa
ustoupit
totiž
neposlouchá
a
nedělat
podle
světských
svých
povinností
nýbrž
jenom
podle
povinnosti
vůči
bohu
toho
nedělá
on
plnil
povinnosti
vůči
si
oči
líčí
vi
ten
to
chtěli
mít
tesařem
ne
že
ho
chtěl
poslušným
synem
a
tak
dále
to
všechno
svolil
k
tomu
svoje.
A
teď
na
jednou
to
dohrál
roli
protože
už
mu
to
samo
šlo
co
my
šla
a
samo
jde
to
vede
k
přešlapování
na
místě
a
proto
od
toho
odešel
přešlapování
na
místě
na
to
nemá
člověk
dost
času
a
to
životě
i
si
to
netroufal
přešlapovat
na
místě
co
je
to
ví
na
dovolena
jak
se
tomu
říká
no
a
tak
odešel
do
jordánu
odevzdal
se
někomu
toho
nebyl
hoden
jak
se
sám
o
tom
dařilo
svatý
jan
křtitel
a
získá
od
něho
další
poznání
další
stupeň
propojení
s
otcem
a
tak
dále
a
pak
to
šlo
dál
tu
a
nebudu
dál
vkládat
ne
vždycky
v
tom
bylo
úplně
snového
nový
smysl
života
který
byl
vůči
smyslem.
Když
třebas
jsem
byl
vychováván
já
ze
začátku
k
tomu
abych
poznával
co
je
správné
tak
jsem
to
poznal
třebas
bez
rozumu
bez
uvážení
ne
najednou
jsem
to
občas
někdy
jenom
a
dokud
rozum
a
smysly
mě
poradili
tak
jsem
to
dělal
podle
rozumu
a
podle
spisu
nikoliv
pro
nějakého
vyššího
řízení
pořád
jsem
to
dělal
podle
svého
rozumu
protože
jsem
věděl
že
i
to
je
správné
že
pánbůh
tak
je
to
rozum
to
taky
od
něho
ne
ale
jakmile
mi
došel
dech
jakmile
jsem
se
necítí
být
schopen
něco
řešit
tak
sem
od
toho
místa
bych
se
rozčiloval
že
nejsem
schopen
jako
si
ostatního
čili
to
jsem
se
nerozčilovalo
tonou
lékaři
předem
věděl
že
je
to
zbytečný
třeba
na
divy
vo
by
byli
mocnější
než
dělá
tak
já
jsem
takhle
po
chápal
události
za
o
mocnější
než
sem
já
tak
jsem
od
nich
ustoupil
rozumíte
mně
a
ne
žalovat
jsem
že
to
nezmohu
že
dostávám
na
hrát.
Prostě
pozdě
nekladli
vodnaučili
takový
hlouposti
už
jsem
nedělal
v
životě
nebo
dělat
tak
jsem
začal
vyseděli
jednou
bytí
činy
ze
mě
jako
centra
poletuje
dostal
na
tak
panečku
tak
jsem
si
musel
dovolit
někdy
takový
extempore
aby
bylo
vidět
kam
to
vede
abych
já
poznal
lidi
abych
věděl
jak
ty
co
na
tom
pozoruje
když
takhle
jednají
podle
vlastní
vůle
podle
vlastního
předložit
a
podle
vlastní
představ
ale
už
jasná
síla
tak
a
jestliže
jsem
ze
začátku
jednal
jenom
tehdy
správně
když
mě
to
bylo
dáno
jak
by
říká
tes
hůry
a
neposlal
jsem
k
tomu
ani
věřit
já
jsem
se
že
to
přirozená
věc
to
je
souvisí
s
mou
já
jsem
o
ničem
nepřemýšlel
nebo
tady
jsem
věděl
co
mám
dělat
né
moji
nenajdou
poradila
a
já
jsem
poznal
v
tom
že
je
to
správná
rada
nebo
událost
mně
poradila
a
já
jsem
poznal
že
to
správná
dala
tou
událostí
nezapomeňte
na
ty
události
vedení
u
nánosy
a
to
ještě
musím
potom
na
mě
připomene
předvést
a
ale
to
byla
to
byla
první
fáze
vývojová
do
sedmnácti
let
pak
něco
ve
mně
narostl
tím
že
jsem
občas
dělal
slov
vlastní
vůlí
tak
rozpo
co
není
ve
vlastní
vůli
a
já
jsem.
Se
dostal
do
moci
toho
boha
já
jsem
tu
přítomnost
boží
začal
pociťovat
ne
a
trvale
trvale
takže
té
první
stupeň
si
tu
přítomnost
obecně
ale
to
svými
začátek
takže
jsem
už
te
moc
nikdy
nevyšel
takže
máte
dem
jsem
věřícím
protože
já
jsem
od
tý
doby
tu
moc
na
sobě
zakoušel
no
moc
která
mě
přemáhat
může
například
dejme
tomu
zloději
krást
když
je
při
tom
majiteli
toho
předmětu
který
chce
ukáže
počkám
se
majiteli
odejde
ne
já
bych
marně
čekal
až
až
odejde
z
mý
mýho
vědomí
pán
bůh
ten
se
tam
dostal
v
sedmnácti
letech
a
už
mě
neodejde
když
jsem
podruhý
přišel
ke
zpovědi
témuž
mezi
e
temu
prvně
tak
se
mu
říkal
důstojný
pane
mně
nejde
hřešit
on
říká
na
to
nemyslíte
vážně
jsem
říkal
nejde
a
se
mu
to
vysvětlil
von
to
pochopil
přesto
byl
urban
jak
jaká
veličina
a
říkal
honíte
přesto
ke
zpovědi
aby
to
ji
nemysli
že
jako
budeme
si
vykládat
říká
dali.
To
jsme
taky
na
věčnosti
žil
jako
jsem
ježíš
kristus
a
taky
sme
odtamtud
odešli
synovi
my
nevíme
že
jsem
s
příbytku
božího
přibil
ale
věčnost
nezačíná
někde
narozením
je
to
buď
je
věčnosti
a
nebo
není
že
věčnosti
tak
je
tak
jsem
věčný
já
jsem
věčný
jako
ježíš
kristus
jako
vy
jako
všichni
jenomže
nejsme
pány
bohem
nýbrž
jsme
s
příbytku
božího
přišli
ale
tím
jsme
slevil
z
úžasný
mohutnosti
rozumíte
proč
protože
nás
tady
pán
bůh
potřebuje
při
svém
díle
jak
a
za
jakých
podmínek
nechte
na
něj
když
si
myslíte
že
jste
zabedněnosti
tak
kdybyste
věřili
už
ste
věřící
že
to
to
podmínky
které
jsou
nutné
a
které
on
potřebuje
abyste
byli
spoluspasitely
tohoto
světa
tak
je
to
v
pořádku.
A
než
jsem
to
vysvětlím
takže
já
už
si
neříkám
že
já
sem
obětuju
že
je
já
du
k
bohu
že
já
miluju
že
já
poznávám
že
já
existuju
nýbrž
já
už
vím
že
bůh
existuje
že
bůh
miluje
že
bůh
poznává
a
mě
jako
každého
z
vás
si
zvolil
jako
prostředníka
jeho
poznání
jediný
on
se
obětuje
když
já
mám
k
chybný
dojem
že
tentokrát
jsem
provedl
úžasnou
oběť
tak
jsem
vrcholně
na
vrcholném
omylu
protože
to
je
on
který
se
obětoval
on
je
pánem
všech
obětí
a
toto
je
nejkrásnější
myšlenka
šli
a
doby
nebo
se
toto
jestli
pochopíte
se
zase
eště
se
měli
jste
k
dispozici
ale
on
to
tam
dál
pro
provádí
toto
je
jedinečně
pochopeno
že
já
si
přivlastňuji
oběť
kterou
dělám
a
nevím
že
jsem
spotřebičem
který
je
napojena
elektrárně.
A
ten
spotřebič
by
nefungoval
kdyby
se
ta
šňůra
přelít
byla
by
to
kdyby
ta
esi
ke
mně
nepřitékalo
a
on
je
to
elektrárnou
co
já
si
mohu
vůbec
dovolit
říkat
že
já
se
obětuju
nebo
žádný
co
dělám
přes
třídě
te
si
říct
silu
s
pánem
bohem
neumíte
si
že
s
ním
nejste
tajně
spojení
s
těšili
spojen
jako
já
s
tím
to
vědoměji
někdo
nevědomě
ji
ale
když
si
říkáte
že
vám
to
nejde
nebo
tak
tak
přijít
situaci
ve
které
jste
protože
vono
vám
to
jde
jenom
že
si
přivlastňujete
hodi.
A
přivlastnění
je
největší
překážka
na
duchovní
cestě
proto
já
jsem
začal
začínal
zjevením
ne
se
snad
tě
mhm
mluvil
celý
sou
knížku
o
z
sebezáporu
od
nevlastnění
že
a
budu
v
tom
do
smrti
pokračovat
od
naučit
člověka
vlastnit
si
o
neboť
do
jaký
míry
stes
odnaučí
vlastnit
takový
míry
se
v
něm
po
projevovat
ta
milost
boží
a
jestliže
tomu
takhle
je
tak
podlezl
že
jak
to
bez
dělá
to
nebo
ono
hlavně
že
dělá
a
mně
že
je
činný
a
činný
z
vůle
boží
že
totiž
se
odevzdáváte
vůli
a
ona
potom
začne
v
něm
působit.
A
já
vás
chci
abyste
byli
opravdu
ničím
té
moc
já
vím
a
je
ten
kdo
je
nic
do
ví
že
sám
je
nic
ten
se
může
spojit
s
tím
nic
přirozenosti
boží
teďka
překládal
jeden
můj
přítel
začal
překládat
si
přednáším
který
je
po
matce
a
na
prvním
přednášce
je
motto
je
to
německy
přeloženo
a
motto
z
ní
a
to
řeknu
česky.
Se
ty
neexistuje
žádné
něco
které
by
nezávisle
na
nějakém
nic
a
já
jsem
to
přeložil
jinak
já
takhle
to
německy
tam
jsem
říkal
každému
něco
něčemu
náleží
nějaké
nic
a
my
to
nic
nevidíme
vidíme
jenom
to
něco
zase
tadyhle
v
tomto
případě
že
bez
boha
i
totiž
nejde
to
řečeno
vlastně
jednoduchým
způsobem
se
báječně
domluvíme
s
program
to
si
že
jsem
jim
taky
byl
tak
jim
říkám
podívej
se
ta
máš
dvojnou
soustavu
dvě
jedna
nula
jedna
jedna
jedna
nula
jedna
já
to
přes
tu
to
to
teďka
řekl
jako
pět
set
čtyřicet
sedm
že
ano
no
kdopak
to
přečte
do
víry
jedničky
a
nuly
ale
kdyby
tam
by
jenom
jedničky
tak
by
se
to
dalo
převést
pochopitelně
ježíš
kristus
sami
taky
celí
převést
na
nějaký
číslo
normální
desítka
vé
soustavy
ale
tady
v
tom
našem
systému
lidského
života
takhle
není
tam
každému
individuálním
něco.
Přináleží
nějaké
my
to
znamená
to
nic
z
toho
nic
bereme
individuálně
vybírám
invoni
co
vytváří
tu
netrvalo
něčeho
rozumíte
mi
čili
ani
to
nepravá
tady
tam
to
a
individualita
by
nemohl
existovat
kdyby
načerpal
soustavně
z
toho
nis
čili
z
toho
nic
si
každé
něco
bere
pro
sebe
to
aby
mohl
být
něčí
ho
řekl.
Že
tedy
já
říkám
nedoporučoval
bych
abyste
následovali
mého
příkladu
že
jsem
byl
takhle
týrán
aby
se
na
ho
do
nestalo
že
by
matky
předškolní
věku
nechali
týrat
dítě
ne
aby
vono
získal
aspoň
ten
pojem
správnosti
a
tím
už
by
nastal
tě
nová
reakce
jako
u
mě
to
á
byste
samovolně
víra
dál
protože
vono
nebylo
dost
dobře
možné
neposlechnout
tu
obrovskou
moc
která
zatím
poznání
správného
byla
ale
já
říkám
ať
to
nikdo
nedělá
přestože
kdyby
to
takhle
někdo
dělal
jako
moje
matka
tak
by
to
dopadlo
stejně
jako
se
mnou
protože
taková
matka
se
těžko
najde.
Protože
ta
matka
když
mě
odevzdala
těm
lékařům
tak
mě
neodevzdává
lékařů
nýbrž
bohu
takže
tak
prostě
chodila
do
kostela
se
mnou
předtím
a
tam
betlémském
kali
u
oltáře
mě
zezdola
bohu
vždycky
než
jsme
šli
na
operaci
další
a
na
to
vždycky
obnovoval
a
říkala
mně
jsem
tu
oběť
bohu
dycky
obnovoval
já
jsem
ti
bez
nároků
že
bys
měl
zase
patřil
obětovala
tomu
bohu
víte
to
udělal
dobře
tedy
za
za
ty
zavřeným
experiment
těch
lékařů
stála
ta
matka
jasně
protože
my
se
oddělenou
bytostí
je
zajímavá
já
ji
máme
že
ta
moje
matka
se
tak
zvrhla
zvrhla.
A
tomu
svý
máte
zvrhla
ještě
jednou
opakuju
že
nejsem
se
na
do
koncentráku
tak
už
mě
měla
radši
než
pána
boha
a
to
z
důvodů
který
ji
omlouvají
protože
ona
mě
dlouhou
dobu
nechápala
jak
já
mohu
dělat
nějaké
koncentrace
nebo
takovým
že
to
katolická
církev
nedoporučuje
a
že
tedy
je
to
nesprávné
až
se
jí
je
byl
anděl
jak
víte
a
ten
jí
říkal
že
to
správné
je
tak
ona
ve
mně
při
la
možná
něco
víc
než
bolesti
na
ale
pro
ni
neomlouvá
ona
se
zrovna
že
mě
měla
radši
než
pána
boha
takže
já
která
ní
před
koncentrákem
jsem
najednou
z
čista
jasna
věděl
že
mě
má
takhle
ráda
já
jsem
si
to
dřív
neuvědomil.
Aby
četl
jsem
jí
to
a
říkal
jsem
maminko
tým
a
a
než
pána
boha
a
řekla
no
to
snad
ne
ne
máš
těší
co
já
teďka
vím
já
nevím
já
vím
matku
teďka
je
věci
že
budu
že
jsem
přes
velkým
nebezpečí
životním
a
že
z
něho
dostane
jenom
tehdy
když
ty
sleví
z
této
lásky
ty
musí
napřed
stáda
pána
boha
a
potom
teprve
mně
všem
vono
to
už
možná
nebylo
obsaženo
ani
tam
v
tom
sebeobětování
toho
to
obětování
to
dítě
je
tam
v
tom
předškolním
věku
že
už
to
taky
měl
začít
než
toho
pána
boha
že
to
bylo
konkrétnější
a
teďka
o
rasa
plakat
a
říkal
co
ti
čeká
já
jsem
ho
nevěděl
já
jsem
jenom
čekat
nějaký
velký
nebezpečí
a
říkal
jsem
že
ona
je
v
tom
na
mocen
a
že
dyž
jako
nedokáže
mě
opustit
mě
odevzdat
zase
bohu
jako
to
udělal
v
tom
řecku
ani
věku
že
já
si
tom
zahynu
to
jsem
věděl
takže
když
já
sem
se
tam
odevzdal.
Při
tom
pojí
pojednával
s
tím
esesmanem
to
nebyla
ani
zdaleka
moje
síla
že
jo
tam
taky
za
mnou
stát
ta
matka
zase
tak
zvrhlá
moje
matka
která
mě
nějak
tak
ráda
a
činil
potom
pokání
jednej
mě
tam
za
nou
stál
i
ta
slepice
jak
jsem
o
ni
mluvil
a
mnoho
jiných
zvířat
za
mnou
stáli
všechny
zvířata
od
stvoření
světa
za
mnou
stála
neboť
já
jsem
v
tom
stvoření
světa
poznával
tu
evou
ci
celou
od
buňky
až
a
od
mnoho
viny
až
po
lidský
život
a
zase
nazpátek
až
k
bohu
všechno
ze
začátek
světa
jeho
konec
jsem
zažil
bezčasovým
okamžiku
tam
jednadvacátého
jedenáctý
třicet
devět
prosím
vás
na
to
znamená
že
jsem
prostě
vyšel
z
času
vyšel
z
prostoru
já
jsem
jediný
kosmonuti
se
vybavil
časoprostorových
záležitostí
převodem
jsem
hranice
vesmíru
kristu
je
to
kosmonuti
ale
toto
dělá
jakou
to
málo
svou
nesmrtelnou
duši
to
jeho
loď
a
protože
to
nestvořené
existuje
uvnitř
toho
stvořeného
a
jestli
tajně
spojeno
a
kdyby
to
spojení
nebylo
tak
se
to
nedokáže
že
o
to
se
dokáže
samovolně
tím
že
se
od
toho
stvořeného
vodejde
a
objeví
se
to
nestvořené
ten
bůh
tyto
u
říkáte
ano.
Ještě
ty
události
prosím
vás
do
toho
zamezujeme
ty
události
to
je
novum
v
náboženském
životě
protože
novým
ka
tedy
protože
indové
říkají
osum
miliónu
vtělení
předs
říká
véda
si
měl
ne
se
no
ta
člověkem
a
možná
že
já
nevím
kolikrát
tam
říkají
to
si
nepamatuju
to
bylo
básnit
ožírá
se
musí
možná
vtělit
než
šest
než
na
vědomě
spojení
s
bohem
jo
tak
říkal
notak
nějak
podobně
ale
to
poslední
přišlo
neznám
jo
to
nevadí
ale
moc
toho
je.
Sám
tak
to
je
obraz
skutečnosti
aby
je
dal
jesi
to
nějaký
pan
jesudian
nebo
nějaký
pan
ghos
bere
jako
skutečnost
on
ví
se
rozdíl
mezi
obrazem
a
to
já
jim
to
ale
doži
já
je
držím
na
uvě
velice
tísně
na
nedopustím
aby
obrazy
dávali
za
skutečnost
to
nedopustím
protože
já
jsem
nikdy
s
představu
jako
voni
nezačínal
oni
začali
představovat
tam
pořád
ty
představy
pletou
oni
napřed
věřili
napřed
mě
nějakou
představu
nějakou
to
věci
věřila
já
jsem
neměl
úvodní
vzdání
jak
se
mohl
věřit
že
neznal
ne
ani
to
mají
tě
nemůže
se
najednou
číst
naší
číst
bibli
a
to
bylo
geniální
to
nejde
tak
zkrátka
tamhle
je
ten
rozdíl
že
totiž
ježíš
kristus
začal
první
ukazovat
že
události
které
se
okolo
nás
sdělí
že
jsou
jedním
z
důležitých
babiček
nejdůležitějších
prostředků
vedení
božího.
A
on
to
bohužel
naplno
vysvětlil
jenom
dvěma
učedníkům
se
kterými
šel
po
svém
zmrtvýchvstání
do
emauz
takže
tam
máme
zachováno
jenom
že
říká
a
zdali
se
to
nebo
ono
teď
jim
vyhrál
že
tam
řečeno
celé
písmo
svaté
starého
zákona
že
už
to
proroci
všechno
prorokovali
a
proto
se
to
muselo
stát
jako
by
to
bylo
předurčeno
jako
by
to
ne
naopak
žádná
předurčenost
žádné
věštění
nic
takového
kdybych
já
náhodou
náhodou
při
tom
nebyl
s
těmi
dvěma
učedníků
a
s
tím
ježíšem
jak
se
do
toho
emauz
sito
tě
jo
tak
na
to
takhle
nemohl
říkat
a
já
jsem
přitom
tam
v
tom
jednadvacátém
dvanácti
třicet
devět
byl.
A
najednou
jsem
byl
co
životem
ježíše
krista
i
s
tím
životem
než
se
sem
dostal
na
tento
svět
přesto
že
tím
světa
a
jak
se
dostal
na
zvát
a
že
jsem
nikdy
nevstoupil
a
tak
dále
to
všechno
schvaluju
tý
svatý
terezie
z
avily
ale
jenomže
sem
to
nepoznával
já
nýbrž
že
jsem
odstoupil
od
tohoto
světa
tak
že
se
ocitl
jsem
mimo
čas
a
mělo
prostor
to
byl
ten
zále
toho
kosmonuti
jo
rajtoval
na
nesmrtelné
duši
nebo
letěl
nesmrtelnou
duší
ale
já
se
chci
ostatním
událostem.
Řeknete
jak
jste
přišel
k
tomu
že
jsem
takovouhle
matku
jak
šel
k
tomu
že
jste
viděl
tu
slepici
která
se
odevzdala
a
mnoho
jiných
věcí
jakmile
jste
poznal
že
zvířata
mají
větší
schopnosti
než
sobě
tam
v
tom
oboru
kde
jsou
chráněni
zase
před
nebezpečími
jíme
rozví
ale
sami
věděli
že
proti
člověku
jsou
vůbec
bezmocní
toho
nic
měli
proti
ne
se
ale
proti
nepřítelem
zvířečník
sme
to
z
to
máme
moc
to
vám
neschopnosti
oni
byli
aur
o
tom
vůbec
nevidíme
a
to
nepotřebujeme
mě
máme
rozum
na
tom
tak
jak
to
že
se
to
má
ste
měl
tudlety
no
protože
ty
lékaři
mně
uvolnili
vědomí
zbavili
jeho
toho
balast.
Přivlastňování
si
života
voni
mě
dokazoval
když
čtrnáctkrát
sebou
že
to
není
můj
život
že
si
ho
můžou
vylili
dít
a
já
jsem
nakonec
na
to
přistoupil
že
jsem
v
rukou
těch
lékařů
ne
o
tom
že
to
pán
bůh
tak
kazil
je
to
čistě
před
sebou
viděl
žádná
víra
to
na
se
nebyla
a
taky
nebylo
žádné
věštění
u
těch
proroků
starozákonních
a
žádná
předurčenost
vůbec
ne
to
nebyly
věci
to
nebyly
proroci
to
se
jim
tak
jenom
nadával
protože
jim
to
nepochopil
li
to
nepochopil
jinak
než
že
jsou
to
noci
to
je
strašná
degradace
jejich
postavení
vnitřního
oni
byli
vědoucí
mi
oni
to
na
sobě
poznávali
oni
to
cestou
ježíše
krista
sami
šli
panečku
to
se
diví
knězi
když
ke
mně
přijdou
že
já
jim
říkám
než
ježíš
byl
ukřižován
na
kříži
dávno
byli
mnozí
ukřižováni
před
ním
s
ním
s
ním
na
tomtéž
kříži
například
abrahám
no
si
to
vysvětlím
tak
to
pochopí
že
byl
ukřižován
tím
že
se
vzdal
svýho
syna
a
tak
dále
ale.
Víte
veta
tradice
že
to
takhle
primitivně
vykládá
to
je
sy
nesleví
tak
bude
nábožensky
smrtelnou
ze
světa
ne
že
by
byl
svět
proti
návod
dobré
nenábožensky
ten
svět
bude
absolutně
nenábožensky
i
který
žiju
říkají
tomu
francouzi
no
ne
a
to
mu
ten
bude
taky
překonán
ale
bude
to
ne
náboženství
budete
věda
to
já
si
bude
o
slova
právo
zastoupit
náboženství
má
si
to
už
oslabuje
bez
stačil
dál
víc
záleží
na
tom
jak
tuhleti
do
mají
tuto
zkušenost
jak
se
obou
jak
se
vzepřel
jak
budou
ochotni
to
říct
ne
to
nechat
polskou
podívejte
se
všichni
přede
mnou
to
tajili
to
bylo
živo
tajemství
já
to
jasně
říkám
cokoliv
ode
mě
chcete
já
řeknu
o
na
sobě
já
se
vyzpovídám
stoprocentně
když
například.
Přijde
ke
mně
kněz
a
říká
proč
toho
ježíška
zpovědi
tak
já
si
teďka
zpovídám
ve
jménu
božím
všechno
ti
řekla
to
budeš
koukat
co
ti
řeknu
a
co
se
do
zpovědí
se
nevejde
a
vy
si
jenom
máte
takový
slavný
výběr
který
vůbec
nezruší
těžkosti
jako
je
přivlastňování
toho
člověka
necháte
v
přivlastňování
po
si
myslí
že
má
nějaké
ctnosti
žalovat
od
vás
odchází
že
nabyl
nějaké
ctnosti
se
člo
nejsou
jeho
ctnosti
to
se
brzo
přesvědčí
protože
zachei
takovým
uděláte
tých
kří
zeti
hřích
že
nic
není
jeho
na
tomto
světě
všechno
je
božího.
Oběť
i
oběto
člověka
není
jeho
ovšem
pak
mi
řikáte
kněz
no
jak
jsem
člověk
má
potom
veta
když
to
není
jeho
obětí
ono
se
naopak
může
daleko
poctivěji
obětovat
to
že
se
připojuju
je
to
je
obrovská
čest
připojuje
se
oběti
boží
rozumíte
to
připojení
já
tomu
říkám
přivolení
to
je
na
celé
ce
cestě
nejdůležitěší
moment
přímo
rama
přivolila
ježíš
přivolil
na
všech
stupních
a
to
je
to
co
musíme
se
naučit
se
stavět
na
vlastní
nohy
ost
vůli
a
tak
dále.
Tak
si
nemyslete
že
vás
vede
třebas
jenom
ten
kdo
se
vydává
za
duchovního
vůdce
a
za
ně
nevydal
ale
doby
se
za
něj
vydává
že
by
vás
vede
duchovní
se
nemusí
předávat
duchovní
sílu
a
to
je
duchovní
vůdce
ne
já
tedy
tady
kecá
to
není
duchovní
vedení
ale
vede
je
člověk
celým
životem
že
má
celý
celým
život
sem
jít
k
bohu
tak
taky
v
celým
životě
se
musí
snažit
pochopit
vedení
boží.
A
jak
se
bude
snažit
o
to
pochopit
že
je
to
vedení
boží
na
sem
marně
cíti
považuji
od
to
že
že
je
to
vedení
boží
že
je
tam
ty
esesmani
zrovna
tak
jako
ty
ostatní
týrali
a
bez
pardonu
ne
nedělali
rozdíl
děláte
že
svatý
a
voni
nejsou
svatý
ne
že
je
nám
všech
jsem
se
považoval
za
toho
ještě
a
už
ne
ale
tehdy
ano
to
jsem
měl
vidět
jako
svatou
záření
byla
rada
snadně
pohledět
a
dokud
jsem
neslevil
z
tohoto
z
té
své
osobní
svatosti
a
tak
by
se
osobní
spásy
by
se
takhle
mělo
slevit
že
ano
se
nepotřeboval
to
jsem
nespouštěl
tak
jsem
pořád
dostal
rány.
Já
jsem
nepochopil
jednu
věc
že
jsem
se
přeci
jenom
devět
let
za
něco
modlil
a
to
za
věší
lásku
k
bohu
než
čemukoliv
jinému
a
pán
bůh
konečně
tvoji
prosbu
plnil
podle
víte
tech
a
ukázal
mě
že
mě
není
schopen
při
své
všemocná
milovat
proč
by
překročil
své
zákonitosti
které
ustanovil
zákon
dualismu
když
já
se
neznám
sám
sebe
že
ano
a
že
se
vám
mě
musí
havel
když
osobně
nechci
se
vzdát
bez
dobrovolné
jako
jsem
se
nikdy
dobrou
oni
nevzdával
tou
stylem
dobře
věděli
a
tak
jsem
prostě.
Pochopil
konečně
až
ten
esesman
mě
chtěl
zabít
že
ty
tři
dni
toho
rodného
utrpení
že
to
byl
největší
projev
boží
lásky
číslo
jedna
a
druhý
projev
boží
lásky
bych
se
teď
jsem
věděl
že
já
nemiluju
a
já
nepoznávám
já
neexistuju
že
existuje
von
to
byl
další
projev
a
ctí
že
jsem
byl
schopen
a
ochoten
poslechnout
a
dokud
jsem
poslouchat
ten
stav
trval
ale
při
nejmenší
neposlušnosti
jak
jsem
šel
v
koncentráku
jsem
projel
neposlušnost
že
jsem
poslechl
lidí
kteří
říkají
teď
si
na
svobodě
spadl
jsem
z
tohoto
stavu
to
je
neposlušnost
nějak
se
těžko
neznáme
poslušnost
poušti
vy
bych
byl
řekl
že
jsem
něčem
nebyl
poslušný
vy
přeci
já
jsem
věděl
vy
jsem
byl
svobodný
že
jsem
byl
jedině
svobodný
koncentráku
a
nikde
jinde
předtím
nikdy
a
potom
zase
né
no
proč
no
tak
to
jsem
odpověděl
doufá.
A
nebo
puruša
nebo
já
bych
mu
věnovat
šakti
nebo
pana
atman
nebo
já
nevím
co
všechno
nebo
stvořitel
nebo
osvětitel
anebo
duch
svatý
nebo
dejme
tomu
já
nevím
dámám
pana
vám
to
bych
si
vymyslel
i
tvar
eště
tak
je
důležité
a
tak
vždycky
tímto
škatulku
bych
se
uspokojil
svoji
mysl
ale
nikdy
bych
z
toho
nepochopil
že
je
tady
absolutní
spojitost
přestože
pro
mě
tajné
mezi
ne
projeveným.
Já
nestvořeným
nenarozeným
a
mezi
vším
ustavičně
se
rodí
cítím
ustavičně
stvořeným
ustavičně
o
světovým
duchem
svatým
že
tady
taková
spojitost
že
dyby
byla
staré
kolik
strany
zrušena
ono
má
dvě
strany
jednak
to
bych
ustavičně
to
je
ta
emanační
teorie
kterou
já
nepovažuju
za
emanační
ta
teorie
nebo
za
i
po
té
zub
za
skutečnost
neboť
jsem
ji
prožil
a
gotama
přepne
no
ale
to
já
taky
a
říká
opakovat
čest
no
ale
teďka
bych
chtěl
vědět
vám
chtěl
to
říct
tadleta
jestliže
tato
spojitost
tady
je.
Tak
nezáleží
potom
kdo
to
dělá
protože
tam
už
nejsou
nahoře
škatulky
to
je
důležité
nám
aby
člověk
pochopil
že
to
není
on
který
to
způsobuje
jestli
už
dál
detailně
neví
co
z
toho
čím
není
on
to
způsobuje
to
už
na
tom
tolik
nezáleží
říkám
tolik
kdyby
byl
radžajógy
nem
jako
třebas
ten
šos
prošel
radžajógu
ten
to
musel
ovládat
ten
musí
napřed
tu
tr
a
tu
to
musí
ovládat
aby
na
letu
taky
ne
nezvládl
ale
vy
kteří
nejste
rad
žilo
geny
vy
to
nemusíte
vědět.
My
musíme
na
vědět
že
tady
ta
spojitost
existuje
ovšem
upozorňuju
vás
já
jsem
na
to
těžím
jestli
se
na
tom
dostanu
já
nevím
že
budu
taky
vydal
radžajógu
dosti
na
cestu
tak
vám
dlouho
cestu
mu
říkejte
a
radžajoga
a
tam
budu
muset
ti
také
vysvětlit
tak
se
tam
taky
vysvětlím
bez
pardonu
lidi
eště
vyvarovat
ženou
věcí
si
varovat
před
nepravou
pokorou
tady
totiž
někdo
je
tak
skromný
a
pokorný
si
říká
toho
já
nejsem
hoden
nebo
tak
není
hoden
toho
proto
že
je
něčím
je
že
například
si
myslí
že
není
hoden
to
ještě
pořád
něčím
je.
Co
to
začal
vám
to
na
tomto
učení
které
považuju
za
pravé
že
totiž
nebe
není
stav
nehnutostí
nýbrž
stav
progrese
a
to
znamená
že
se
že
to
tam
není
tak
jako
jsem
se
bál
předškolním
věku
a
proč
to
jsem
hlavně
přestal
věřit
že
budu
nehnutá
muset
sedět
před
pánem
bohem
a
dílo
se
jeho
svatý
to
mě
dalo
ti
pet
tak
mi
ho
bečka
toto
řekla
že
chodí
do
kostela
proto
že
se
se
dostat
k
pánu
bohu
aby
se
na
něm
mu
ha
dívat
a
tak
dále
to
tedy
to
bylo
na
mě
silné
tak
já
jsem
od
tý
doby
toužil
se
dostat
do
pekla
opravdu
slepě
upřímně
před
tam
se
něco
dělo
máme
něco
dělat
tady
se
nedělo
nic
to
pro
malí
tě
katastrofa
aby
se
nic
nedělo
co
to
je
jenom
potřeboval
se
pohybovat
tak
babička
mě
odnaučila
věřit
já
jsem
začínal
možná
věřit
a
a
mě
to
sebral
své
paní
svoboda
že
jsem
se
podle
ní
nějakou
víru
od
rodičů
neměl
ani
ani
podle
mě
se
mě
neměl
protože
vím
jak
jsem
se
dostal
k
vědění
vědění
jsem
se
dostal
tím
způsobem
že
jsem
víru
v
tento
svět
potřel
já
jsem
věřil
jako
vy
v
tento
svět
mě.
Text view •
Help