Waveform view
86-06A-11
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
On
opravdu
uzná
že
beze
sto
projevu
patě
protože
ve
dne
by
se
mu
to
do
to
stát
nemohlo
ne
to
je
asi
takhle
že
totiž
jsem
má
význam
obyčejně
dodáván
duchovní
si
k
tomu
aby
se
něco
dal
uskutečnit
ale
že
to
neuskutečňujete
běžném
stavu
je
při
připomínku
že
ten
člověk
nedovoluje
vstupu
těch
těm
stavům
do
svého
vědomí
ano
že
tam
jsou
nějaké
podmínky
které
tomu
brání
to
východ
národy
jsou
něčím
ještě
doslova
podobný
tady
mluvíme
prosím
abych
věděl
na
co
se
to
reaguje
na
bude
se
na
to
že
nějaký
jesudian
napsal
ve
spisu
se
do
výchova
jogou
že
nevší
překl.
Až
k
na
cestě
jsou
je
také
styděli
vot
kromě
stravu
a
kromě
nenávist
to
první
se
dá
příjmout
ty
první
dvě
ale
ta
styděli
co
tam
má
za
smysl
ono
totiž
bych
to
řekl
takhle
ono
ono
možná
tu
byli
ost
pojetí
ty
libosti
u
nich
je
jiné
než
u
nás
kdybyste
prosím
vás
jiná
jiné
je
ano
já
vám
to
potom
budu
říkat
dále
teď
to
tyto
tyto
tam
nedali
to
buďte
tak
dobří
na
mají
na
mysli
jinou
styděli
teď
je
vám
to
do
vysvětlil
jak
proč
že
totiž
když
ramakrišna
přes
smrtí
se
loučil
si
mi
žáky
tak
voni
všichni
z
úcty
před
mistrem
že
se
styděli
od
toho
pořádat
o
požehnání
nevzali
od
něho
tu
jeho
jakým
to
na.
Víc
zel
duchovní
sílu
a
von
ji
ji
taky
nepřede
byla
sedli
ost
z
jejich
strany
tuto
stylu
spásen
nesoudil
na
na
mysli
ano
a
jediný
sprosťárna
tedy
dnes
ty
dá
že
jo
to
bral
a
takže
ta
jejich
tydlety
byla
největší
překážkou
na
cestě
a
s
stím
tou
chvílí
jak
to
ten
leknu
vzal
od
mistra
tak
se
stal
největšího
žákem
tou
chvílí
a
nebyl
předtím
čili
tady
stylizovat
druhu
nemá
místo
ano
tak
je
to
tam
jenom
když
to
srovnáte
ti
těmi
předešlými
to
nenávistí
tak
víte
tak
smělo
si
asi
mně
na
jinak
jo
že
mě
sem
to
záměr
napsat
že
voni
sou
jinak
velice
nestydí
jak
se
vám
to
teďka
předložil
to
jsou
bychom
my
u
nás
ne
to
byla
po
no
klape
vrcholného
řádu
a
nic
ne
a
prostitutka
to
je.
Svážený
řemeslo
že
ano
a
ti
to
ne
straší
řemesla
na
světě
to
je
jejich
názor
taky
mají
pravdu
a
takže
takhle
celý
mají
voni
na
maří
magdalenu
nebo
tak
že
se
toho
nebesa
nechá
tak
toho
to
by
ta
moc
věcí
co
oni
o
tom
mně
říkají
ale
na
tom
nezáleží
oni
mají
jiný
názor
na
mravným
ale
na
tu
jsili
ost
taky
ty
vo
si
je
ve
všem
má
být
člověk
pokorný
a
ve
všem
má
být
mírně
ale
sty
je
se
za
to
že
si
přeju
duchovní
poznání
nebo
styk
s
bohem
neodvažoval
se
že
si
o
tom
říct
se
prostě
toho
dotknout
a
jít
za
tím
to
je
chyba
to
je
jedna
z
největších
překážek
u
těch
duchovních
velikán
kterým
byly
ti
všichni
žáci
já
ma
krišnovi
to
byla
ta
velká.
Říká
že
je
tak
velký
žákem
jako
lékař
a
už
mezi
nimi
nebyl
a
z
toho
jediného
důvodu
že
voni
se
styděli
to
říct
mistrovi
říkal
co
se
sedíte
tak
je
přímo
slavil
já
na
to
jdu
jak
mistře
mě
má
my
se
mu
to
před
to
byl
nestydí
křesťanské
nauky
tady
se
křesťanská
od
tradice
indické
tady
se
indická
vedle
ke
splynutí
s
bohem
dokonalého
splynutí
s
bohem
a
křesťanská
nauka
do
vede
člověka
do
příbytku
u
boha
čili
nedělal
jeho
boha
nezříká
tato
vám
asi
to
si
ty
bůh
nýbrž
ty
máš
příbytek
u
boha
jaký
je
v
tom
rozdíl
a
do
má
pravdu
vypra
oba
dva
totiž
to
co
takhle
říkají
ti
indové
s
tím
s
bohem
to
je
to
co
zažil
třebas
buddha
on
nechtěl
udělat
žádnou
novou.
Církev
nebo
nové
náboženství
nechtěl
založit
nějaký
bude
mu
vedení
už
mu
nechtěl
o
byl
stoprocentní
hinduismus
který
měl
nějaké
zkušenosti
větší
než
normální
indii
indi
stan
a
tenhleten
buddha
zažil
nirvánu
a
to
sám
definoval
jako
vymazání
vlastního
já
takže
splynul
ve
jsem
vědomí
s
bohem
v
tom
smyslu
že
vymazal
své
já
a
jenom
za
cenu
vymazání
svého
já
se
s
tím
bohem
splývá
říká
ta
nauka
ano
ovšem
von
boha
neuznával
tak
bylo
to
on
tam
neříká
splynu
s
bohem
to
to
tedy
to
neříká
on
uznává
jenom
zákon
říkal
že
ten
bůh
který
si
člověk
lidé
představují
že
to
není
v
že
neexistuje
že
proti
němu
bojoval
ale
nebojoval
proti
zákonu
o
kterém
věděl
že
existuje
naším
nějaký
zákon.
A
on
tedy
ztratil
svoje
já
a
poznával
ten
zákon
a
ten
zákon
z
měl
nejlepší
cesta
pro
člověka
je
střední
cesta
ne
ne
celky
extatické
a
ne
zase
úplně
odpad
nutí
od
víry
střední
cesta
dělat
dobře
a
přesně
potom
tu
spásu
nauku
svoji
ukazuje
takže
já
bych
se
vrátil
k
buddhovi
a
řekl
bych
jestliže
on
vymazal
svoje
já
což
pro
normálního
jogina
jinými
slovy
by
se
dalo
vyjádřit
on
splynul
s
bohem
protože
vědomí
zůstalo
a
to
je
věčné
vědomí
přesto
neztratil
čili
on
po
stránce
vědomí
se
spojil
s
bohem
jak
mi
to
říkáme
když
nepřistoupíme
na
ten
pojem
zákon
to
je
jedna
jak
to
tam
na
zve
jak
smazal
to
svoje.
A
jak
vymazal
sebe
že
předtím
než
se
to
stalo
to
pořád
opakuji
všímal
se
jenom
své
spásy
a
potom
se
všímal
spásy
všech
lidí
on
musel
vymazat
sebelásku
ze
svýho
rejstříku
aby
to
poznání
bylo
všestrannější
aby
to
užil
o
všem
lidem
čili
kdyby
ten
jogin
který
říká
mluví
o
skut
s
bohem
šel
dál
tak
by
odešel
z
až
samo
odešlo
by
se
samoty
a
věnoval
by
se
ostatním
lidem
rozumíte
a
to
dělá
málokdo
z
nich
jako
přestat
ví
také
eště
ří
asketi
tady
do
smrti
klášteře
ale
nikdo
nic
nevěděl
že
jo
takže
po
té
stránce
sou
na
tom
stejně
jenomže
vyjadřují
se
o
tom
jinak
protože
člověk
křesťanství
se
být
pokorný
a
nechcete
li
se
stavět
na
pozici
boha
ovšem
jogíni
indy.
Ty
říkají
tato
pokora
je
nepravá
to
je
ta
styky
vot
rozumíte
to
je
jeden
ze
aspekt
ctili
když
se
náměstí
zato
že
jsme
bohy
a
že
že
se
musíme
toto
vědomí
božství
vrátit
no
ale
von
se
do
toho
vrátí
ten
jogin
do
pomocí
extaze
a
to
je
krátká
epizoda
bylo
životě
a
potom
už
ví
vo
tom
že
je
nesmrtelnou
bytostí
a
to
je
pro
ně
smutný
s
bohem
už
todleto
a
když
potom
se
skute
sama
li
přijde
do
je
vykopal
nebo
sahadžu
sama
von
celý
den
přeplývá
do
boha
zase
z
boha
sem
to
řekli
vá
ven
tak
to
už
považuju
za
tak
vrcholný
stav
kterému
říkají
dokonale
splynutí
ne
a
když
potom
deme
tak
už
se
nemusí
vtělovat
a
tak
dále
tak
vono
to
není
v
podstatě
rozdílné
ano
to
je
evropy
jenomže
kdyby
na
tihleti
lidi.
To
je
přišel
ramakrišna
nebo
v
evropě
svatý
chyb
neví
tak
oba
dva
by
tyhlety
takzvané
splynutí
s
bohem
hnali
na
líbí
e
lízo
v
kou
protože
by
zjistili
že
se
mýlí
že
to
není
s
tím
tichem
víte
čili
dei
žil
ve
své
ranci
a
ukázal
jemu
jednu
je
tisku
která
upadal
do
extaze
a
samo
sebou
jak
ona
viděla
toho
svatýho
uli
zněly
tak
jí
jenom
to
patření
toho
světce
tak
nadchlo
že
také
upadal
extaze
a
víte
to
udělal
šli
neli
začali
fackoval
a
to
ale
fakt
se
s
tý
to
se
dostala
totéž
by
byl
udělal
ramakrišna
to
ta
po
ho
převedl
do
poznání
bez
tvaru
a
on
mu
za
pořádnou
facky
s
tím
že
mu
ukázal
že
se
mýlí
ano
to
s
tou
už
máteli
napsaný
tak
to
nebudu
dál
říkat.
Čili
je
to
z
naší
strany
nepochopení
když
jedno
stavíme
proti
druhému
v
tom
v
té
indické
joze
také
je
cesta
jogy
a
cesta
za
jogou
křesťanství
je
také
cesta
do
extaze
a
cesta
za
extazí
tohleto
celou
cestu
podíval
svatá
terezie
z
avily
takže
poslední
chetak
jejího
života
extaze
neměla
vůbec
žádnou
cenu
neměl
vůbec
žádný
význam
protože
ona
potřebovala
být
činná
z
tohoto
poznávala
že
z
ní
s
ní
dělá
bůh
žije
jím
rukama
pracoval
kristus
se
jí
má
nama
chodil
vono
mi
nedělala
a
kdyby
byla
bývala
extatickou
padalo
jak
se
má
se
i
nadále
tak
to
to
jí
bylo
rušení
ale
plexu
se
upadal
jen
že
ona
ví
že
ano
a
to
taky
tak
moh
že
to
střední
část
cesty
ta
extatická
část
a
ne
konečná
tak.
To
takhle
vezmeme
tak
pak
si
to
snadnost
na
mě
z
toho
indickou
jógou
že
normální
běžný
jogin
extazi
zrovna
jako
zenbudhista
satori
považuje
za
vrchol
duchovního
poznání
což
se
pravda
je
osvobozené
vědomí
závislé
na
těle
a
ne
a
kdy
se
mu
že
odpor
o
to
za
nebo
jestli
se
vůbec
může
jestli
může
ee
bez
těla
říkáte
tady
že
přijali
mi
hosana
plném
solidním
těle
no
tak
to
nevím
kde
se
to
informace
sebrala
to
jsou
ty
pokon
takový
však
dojmy
o
něm
nepoval
se
před
smrtí
a
proto
vodešel
z
tohoto
světa.
Tak
já
bych
si
dovolil
opřít
se
o
tamních
zkušenost
tak
jestliže
třebas
v
tom
koncentráku
podo
pěti
měsíců
jsem
byl
jsem
se
ocitl
ve
stavu
svobody
tak
velké
že
ani
ty
těžké
poměry
a
myslím
že
to
byla
chy
úmyslné
ta
mě
už
i
to
úmyslně
záměrně
aby
se
dokázala
nějaká
věc
ani
ty
těžké
poměrně
nepůsobili
skrytu
tím
způsobem
nebo
vůbec
nějak
tak
jako
na
ty
ostatní
já
jsem
prostě
byl
svoboden
právě
tak
takovém
prostředí
to
nikdo
se
nemohl
položen
a
svobodné
ho
nic
se
nedělal
cem
nechte
a
výkon
se
nemiloval
a
to
je
to
sami
rád
on
to
sem
nepřemýšlel
a
já
li
to
stavem
vypadá
a
přitom
ten
stav
svobody
za
s
tou.
To
je
všechno
tak
otce
a
sem
toho
nemá
neby
byli
taky
toho
že
jsem
bral
víte
dokonce
nich
ale
jsem
klidně
sem
mohl
pro
ně
dělat
děti
které
voni
v
tom
stavu
které
by
nemohli
účinna
to
někde
jsem
poznal
že
ti
té
oni
nepoval
například
to
se
ocitl
ve
vědomí
při
děláme
v
tom
člověku
který
je
mě
to
chtěl
se
sem
byl
v
něm
a
já
jsem
o
sobě
to
nepoznával
atak
jsem
byl
činem
kterému
jsem
se
stačil
jako
slevit
jenom
divit
to
semeno
čili
dělal
tady
budu
po
všech
stránkách
bije
té
ne
bůh
pomohla
vy
tam
svoboda
ale
tak
na
to
bude
byla
způsobena
vopravdu
začít
é
tělesnosti
protože
v
těle
mě
je
za
tele
nestal
tady
já
nemá
zkušenost
s
tím
že
vestoje
kam
to
pak
to
vodvolat
ale
to
ale
lidem
to
jsem
přesvědčen
že
jestli
je
to
stav.
Dočasné
soboty
se
stane
stavem
trvalý
této
také
sami
tak
a
byl
bez
ona
dá
tak
se
to
dá
toho
stavem
tak
tak
už
to
to
nemáte
no
tak
a
to
dopadne
tak
už
nezávislé
ten
vymi
nezávislé
na
tom
tě
čili
já
jsem
to
vědí
čem
někde
tak
má
před
neni
to
laská
kdy
jsem
mu
tak
řecky
názorně
v
komentáři
k
seděla
na
ně
se
nevychová
jakou
doby
ten
stav
toho
přechází
za
hranice
té
nosti
a
je
to
poslání
to
já
to
budu
tady
dopad
vše
za
to
že
tam
je
to
vysvětleno
ale
ta
za
řeky
zavrhl
aby
tam
každýho
domě
ano
žili
statický
stavný
mezeru
a
nekonečno
je
že
by
ten
sebe
od
tele
ní
nevedlo
se
zachovat
pasovali
na
další
extaze
miluju
toho
druhu
při
tom
aby
vedla
k
tomu
že
se
mu
bych
a
to
se
zemí
skočí
tak
to
lehla
extaze
se
na
mě
a
to
to
jsem
se
dostal
do
sto.
Tak
ber
to
je
ten
kázal
to
tam
roku
třicet
věcí
je
na
tak
je
jak
to
tady
je
to
nedá
na
vemte
to
byla
za
to
dalo
stavu
jestli
ji
tam
jejich
pas
byl
problém
s
tím
tělem
otče
meze
tím
někdy
ne
činitelem
vaše
táta
svým
ta
čit
ananda
nějak
tím
neručím
s
tím
pomalej
m
a
s
tu
obětuji
cíl
no
a
dorostete
pane
ve
vědě
někdy
nepovídal
tak
na
tom
vůbec
se
zlem
to
toto
už
to
propojení
tady
bylo
díla
ale
nese
na
ale
jestli
mě
ten
ten
čele
botách
se
zato
stavu
tato
tady
to
proto
vešel
a
to
jsem
přesvědčen
protože
eště
překážel
to
ví
taková
to
tímto
nestává
jako
to
udělala
v
tej
ten
čemu
bylo
užitá
za
tu
pasek
nota
eště
nepadá
sebete
A
ne
pro
toho
vložen
ale
jak
to
máte
tak
ta
v
tom
ta
aby
je
to
potom
to
že
to
si
se
obrat
o
tě
to
se
koná
tím
spůsobem
je
jasno
co
mě
pomáhá
tak
to
není
už
mu
to
na
poli
tak
ta
velikým
proč
na
to
já
to
nás
je
cesta
duchovní
které
říkal
matka
ne
opač
já
to
mám
o
soto
se
ti
osobě
prohlásil
že
hadem
poměr
dojem
že
na
starého
těle
nezapomí
na
těch
strhovat
já
jsem
si
všiml
toho
že
tu
tato
mezi
jak
to
přál
mě
že
měl
to
ten
si
žit
anahata
oživení
o
tom
dá
podsta
nic
to
to
to
výtečně
kromě
některé
ale
který
mu
dal.
A
je
staří
židi
například
ho
nestane
a
kteří
tam
o
něm
bohem
až
na
něm
pomine
to
znamená
voni
sou
ostatním
se
spojovali
boží
přednost
obstojí
a
řekne
láskou
poznání
ale
existencí
byl
se
dostali
pravá
dobrota
neměl
a
sotva
já
to
tam
tak
tentokrát
aby
ta
abych
měl
to
nevěděl
já
jsem
prodělal
se
cestu
daleko
přitom
tak
se
tak
odešli
koany
ten
ve
něčím
proč
já
se
rodí
se
prodělával
je
že
tady
nikoli
stát
přivede
mu
div
úrovni
ale
ten
hrobem
který
mě
to
komára
tak
stěl
že
vyvaroval
dosahne
já
to
za
to
pokroková
já
to
bylo
nitra
toto.
Nemoc
a
že
ta
a
rozumíš
to
si
to
že
to
tím
se
to
a
teta
způsobem
a
to
katolicky
vrní
a
tykal
jenom
tak
mohlo
vono
že
je
to
na
to
samotní
to
indové
že
doma
dvaceti
let
umět
zaměří
to
neměla
nějaká
přeměna
nebyla
to
jiné
Já
řeknu
na
ty
si
záleží
podle
ke
že
jsem
známe
na
to
rada
na
ne
nedo
do
nedali
pomyslel
upadá
tím
způsobem
nemusíte
a
to
má
ale
že
to
a
to
jasné
řeka
to
je
od
tělesné
na
tu
že
ten
sobě
přestane
nepovede
to
ne
do
tom
točit
a
to
nosti
a
to
je
s
ti
on
člověk
okamžitě
vstupuje
do
vědomého
spojení
s
bohem
to
je
stav
na
záva
pro
něco
když
se
opakovalo
a
to
ještě
neměl
niko
to
vypadá
že
to
je
konec
to
na
mě
závad
nespadnu
mysl
potom
noha
jinde
tě
veta
zakladatelem
žádal
abych
všeho
co
mě
poradil
zanechal
proto
se
pane
potřebuju.
A
to
má
tam
to
neřeší
tak
to
to
se
jako
stane
havel
ve
to
je
jiná
cesta
k
někam
vede
ale
způsobil
a
do
tam
potom
sama
tohoto
tam
nečekal
a
tak
jestliže
toto
platí
obecně
o
všech
prostředcích
tak
to
musí
začít
i
o
člověku
a
lidském
těle
který
je
prostředek
na
cestě
tento
prostředek
když
odpadne
se
nestane
když
je
svoboda
ona
dosa
už
se
že
ano
to
jsem
chtěl
říká
vyhnat
moc
za
betlémském
měsíc
byl
nebo
jak
to
číslo
tam
je
to
byla
říkat
tolika
dodá
dete
ta
skomírá
ka
po
to
a
převedeme
dát
ve
sku
že
tenhle
tím
kolektivem
do
cílem
potom
historii
pokud
zamilovaný
oddělení
vědomí
od
smyslové
a
rozumové
činnosti
vědomí
kupodivu
existovalo
jestliže
je
možno
oddělit
vědomí.
A
smysl
ne
ale
ho
nečinnosti
tak
nakonec
není
třeba
tělo
pochopitelně
to
taky
prostředek
čili
on
dokázal
něco
co
je
kdyby
jako
neska
věda
věděla
tak
by
považoval
za
zbytečné
rozpory
mezi
a
celý
svém
a
dali
nem
to
je
jedna
národa
ne
řval
dobra
se
ne
někdo
mít
obrazové
vědomí
kam
každé
výsle
a
to
jsem
tím
se
někdo
nevysvětlí
to
na
se
těkavý
mých
tou
ne
opačně
jo
a
jsem
choutkou
všichni
ale
tohleto
člověk
udělal
nekone
udělá
a
osvobodil
vědomí
to
část
manou
toho
vědomí
takže
když
potom
to
dítě
nebyl
schopno
té
toho
že
organismem
eště
dospělí
nima
pána
boha
to
nebyla
možné
ani
v
něho
podělit
taky
nebylo
možné
to
bylo
příšerný
ve
tak
to
se
nese
do
nese
do
toho
dítěte
vědomím
že
se
na
tom
životě
na
správně
a
to
je
správně
že
tomu
dítěti
beneš
a
o
mě.
Ne
boha
nebo
nevím
a
slyší
jako
todleta
se
mu
to
na
stali
anebo
ono
fungovat
toto
vědomí
za
rozumem
no
ale
myslím
si
že
kdyby
nebyla
existoval
těla
tak
tento
sem
to
dělal
vůbec
protekci
projevem
přitom
živým
těle
kdy
nějak
by
zabili
tak
to
končilo
ale
jako
tam
to
taky
o
tom
o
té
první
fázi
a
ne
o
té
pohlédnout
dovede
si
byste
nekonal
tvoje
dopadá
člověk
se
pokud
je
v
těle
vyvíjí
v
rámci
času
a
prostoru
ale
sám
pochází
z
nezrozeného
z
něčeho
co
není
narozen
co
není
stvořeno
co
je
za
časem
a
za
prostorem
čili
jestliže
se
transformoval
toto
bezčasové
bezprostorové
na
časové
tak
je.
Logicky
možné
také
aby
se
šlo
časové
přeměnila
zase
a
časové
a
nenarozené
neboť
máme
to
k
dispozici
beztak
čili
podle
mého
názoru
jakmile
ty
prostředky
první
který
je
zapotřebí
při
často
do
časoprostorové
vývoji
abyste
vývoj
dovedl
v
tomto
prostředí
až
kam
může
pokud
je
zapotřebí
tak
oni
zůstávají
jakmile
chtění
zapotřebí
tak
se
stane
totéž
co
se
staro
zenem
že
pořád
a
tak
dlouho
děl
s
pánem
bohem
a
nebyl
vůbec
vidět
nikdo
nebyl
při
jeho
pohřbu
a
všichni
v
tom
národě
protože
on
chodil
mezi
lidmi
to
viděli
já
myslím
že
to
nebyla
nějaká
výjimka
že
to
udělal
třebas
eliáš
který
ho
viděl
jeho
el.
A
žák
a
ostatní
padesát
lidí
tam
pro
tam
by
v
tom
starým
zákoně
že
by
to
bylo
padesáti
že
odplata
ohnivém
voze
jak
se
jim
to
jeví
to
už
je
jiné
ten
ohně
to
už
není
řekl
nám
že
to
není
pravda
ale
to
je
obloze
smyslové
které
musí
nastoupit
aby
se
přetrhl
časové
tím
ohnivý
procesem
bych
tak
řekl
se
oslepl
to
co
ještě
mohli
vidět
oni
byli
osmi
tou
záži
toho
vozu
a
tím
se
zastavil
ten
proces
vidění
než
potom
nevěděli
ale
on
fakticky
žádným
bohu
ne
tu
nýbrž
oni
v
tom
viděli
jako
je
odpor
o
něm
voze
jako
nepře
dejme
tomu
učedníci
páně
viděli
že
vstoupil
na
nebesa
protože
stálo
mezi.
Nimi
a
mezi
všem
kristem
jejich
představa
že
nebe
je
místo
tato
představa
je
do
daleko
do
provázal
schopna
do
daleko
doprovodu
voni
viděli
jak
stoupá
k
nebesům
prosím
až
jim
zmizel
ne
takže
se
tady
použil
jejich
smyslů
k
tomu
abych
dokažte
využili
samozřejmě
mělo
to
neblahý
následek
v
tom
smyslu
že
se
potom
postavit
a
ještě
neučí
tíha
stalo
že
nebe
je
místo
neboť
ježíš
kristus
bylo
vidět
jak
se
tam
stoupá
a
na
to
místo
se
nikam
muka
nahoru
to
je
to
že
stoupala
nahoru
to
je
stav
uvnitř
každého
toho
kdo
to
viděl
že
totiž
jestliže
měl
vědět
jak
ježíš
jde
do
nebes
tak
musel
převést
vo
je
vědomí
do
sahasraru
to
znamená
nahoru
tak
byste
něco
stoupá
nahoru
to
mě
musela
ta
síla
k
tomu
nahoru
no.
Ta
se
jakým
opravte
dál
oděla
to
už
je
záležitost
i
na
to
že
zajedno
ticho
představy
ale
pět
to
pro
mě
to
v
pořádku
jo
neznamená
to
že
ježíš
kristus
vyšel
z
těla
nýbrž
právě
u
něho
je
vidět
že
tělo
používá
do
dneška
že
tělesně
je
přítomen
já
myslím
že
tady
církev
velice
dobře
odhadla
tu
transubstanciace
toto
je
tělo
mé
že
to
pochopila
v
tomto
smyslu
že
tam
dělal
ten
procesy
při
každém
ši
a
kdo
to
jako
vnitřně
chápe
nebo
do
svého
takhle
daleko
dostal
tak
ten
poznával
že
opravdu
tělo
ježíšovo
působí
v
těle
lidském
a
tělo
dycky
předělávám
a
že
by
člověk
se
nedokázal
přetransformovanou
na
tělo
boží
kdyby
neměl
tohoto
pomocníka
v
tom
transformátoru.
Boží
ano
a
kdyby
neměl
taky
na
druhé
straně
své
tělo
ale
jak
už
tam
jednou
ten
boží
pomocník
s
tou
tak
dokonale
že
ten
člověk
se
tak
menší
že
z
něho
nic
není
tak
pak
to
tělo
je
zapotřebí
dříve
je
ně
kris
a
ne
já
tak
už
jakmile
tak
svatý
pavel
tak
už
potom
není
třeba
těla
ale
musí
to
dospět
až
do
těch
konců
že
člověk
nelituje
že
je
nemá
své
tělo
nemá
prostě
potom
nic
svého
to
člověk
mrtvý
za
se
nemůže
bránit
neexistoval
tady
nějaký
rychlík
zase
králové
ne
rychlík
jako
naše
lidi
svou
komára
a
se
varoval
rychlý
jo
a
zase
králové
a
zemřel
před
několika
lety
a
tenhleten
člověk
měl
tu
schopnost
že
se
stýkal
tělesně.
Tělesně
ze
čtyřmi
mistry
tibetě
a
nikdy
se
zkusil
dneska
neodešel
a
tibetě
se
s
nimi
stýkám
takže
ty
mistři
mohou
jít
za
člověkem
když
je
nešika
musí
se
dostali
na
k
němu
do
bytu
anebo
když
se
šikovně
jí
jako
ten
rychlík
tak
ten
definoval
dostat
to
byl
rychle
kterou
pravdu
a
je
to
tibetu
a
já
bych
to
nevěděla
mámení
přítel
při
tele
a
to
je
denně
kraje
králové
teď
se
nemaje
adresu
ale
bývali
něte
postav
už
penze
a
tereza
se
zl
s
tím
rychlík
em
a
ten
velik
říkal
podívej
se
ty
jsi
člověk
který
jako
se
snaží
o
mystickou
cestu
já
mám
styk
se
čtyřmi
mistry.
V
tibetu
na
pokraji
ty
petr
to
indové
na
poklad
tibetu
já
tě
tam
taky
dovedu
a
on
ho
tam
sedmnáctkrát
dovedl
a
říkal
mně
tuhleten
lich
začátku
jsem
tam
nebyl
tolik
hmotný
jako
ten
můj
přítel
rychlík
a
jako
ty
čtyři
mistři
ale
asi
po
čtvrté
jsem
už
byl
tak
hmotný
jako
voni
tak
že
já
se
tam
hmotně
vystihla
tam
chodil
po
klášteře
a
bavil
se
tam
s
ním
e
taky
se
vo
třemi
den
někdo
tam
volnou
on
je
pořád
nemučili
stane
prohlídnout
ukažte
se
z
vokna
všecko
jsem
jako
jako
tady
a
von
tam
hmotně
se
mnou
byli
a
hmotně
a
ve
hmotě
mě
poučoval
a
to
ctím
dělal
tam
byl
sedmnáctkrát
celkem
a
když
tam
byl
po
sedmnáctý.
Tak
ty
čtyři
mistři
dali
hlavy
dohromady
a
říkali
my
jsme
vám
oběma
už
z
jevily
pro
duchovně
li
tedy
všechno
vaše
tři
těla
a
tak
teď
už
víc
udělat
nemůžeme
se
dokonale
připravený
pro
vyšší
cestu
duchovní
protože
kdo
nemá
přetrvává
tato
tři
těla
tak
obyčejně
to
nepřežije
to
tu
extazi
a
nebo
to
vyšší
poznání
ale
vy
to
přežije
te
a
my
vás
teďka
pouštíme
z
toho
kláštera
z
toho
učení
už
se
mi
stát
nepřijdete
protože
je
to
naše
moc
že
se
s
jste
sama
stýkáte
a
posílám
vás
za
kristem
ten
také
tělesně
vede
jako
my.
A
jenomže
vede
dál
než
my
a
tak
protože
byste
si
to
krista
nedovedli
představit
že
byste
pochopit
jak
to
že
tělesný
jak
to
že
vás
chtěně
vede
protože
já
vám
to
potom
vys
jestli
budete
chtít
být
línej
jak
by
se
to
dal
jak
se
to
nepochopí
tak
mě
vám
pošle
dva
učedníky
ježíšovy
kteří
vás
osobně
povedou
no
a
ty
dva
učedníky
její
poslali
a
ti
dva
učedníci
je
vedou
a
to
je
to
moravy
když
jako
se
to
stalo
poprvně
že
mu
ty.
Indové
řekli
jděte
klidně
domů
a
tam
byl
tebe
ni
kristem
a
už
se
nám
my
nemusela
ve
nemůžeme
my
můžeme
akorát
zjevíli
vaše
těla
při
připravit
tedy
disponoval
já
tak
ten
let
přišel
domů
a
měl
vidění
měl
vidění
ruky
ku
jenom
takhle
roku
viděl
a
unavit
jasně
že
je
to
ruka
ta
ne
že
se
krista
a
tak
tu
ruku
jemu
podávalo
chopil
a
pocitu
v
těle
velikou
blaženost
a
tímto
končil
víckrát
krista
nebo
jeho
ruku
nebo
něco
taky
ho
neviděl
ani
žádnýho
žáka
neviděl
ale
těmi
žáky
je
osobně
vede
totiž
ten
stav
že
on
ten
kristus
podával
tu
ruku
že
ji
viděl
hmotně,
to
je
vnitřní
stav
to
nepřichází
z
vnějška
to
se
na
mě
ví
jako
z
nich
ka
přicházející
ale
to
je
vnitřní
stav
protože
já
toleto
dál
mě
třeba
nesrozumitelný
ale
je
tomu
opravdu
tak
jinak
tomu
není
takže
ti
učedníci
páně
ho
vedou
tělesně
vyhodil
o
ni
působí
v
jeho
těle
rozumíte
a
tím
ho
vedou
a
stanice
tělesně
nepřichází
jako
vnějšku
ale
vnitřně
tělesně
působí
na
celé
tělo
já
dycky
uvádím
případ
ty
lambertíny
ne
k
nedáme
ty
dokud
ti
tři
za
třicet
tři
moji
přijati
ho
páně
a
ono
vstoupil
do
ní
takže
její
tělo
zahynul
na
to
že
ano
okamžitě
za
zemřela
protože
byla
už
vnitřně
kristem
tak
nepotřeboval
být
tělesnou
Imeldou
lambertini
v.
Není
třeba
krista
je
to
takhle
jako
to
bylo
u
tý
sestry
dobroslavy
v
plzni
že
jo
která
když
se
základ
ve
své
komůrce
protože
ji
ty
pacienti
kteří
byli
šílený
který
přepadnout
tak
se
tak
dlouho
modlil
také
kristu
až
na
byla
jistotu
že
kristus
bude
přední
a
ona
za
ním
se
nic
nestane
a
opravdu
viděla
krista
jí
před
sebou
ale
nemyslete
že
a
taky
ten
žádný
pacient
neškodil
bodem
klá
položen
na
na
jejich
už
a
oni
byli
v
klidu
a
my
jsme
se
někdo
viděl
krista
z
nich
nikdo
ne
to
viděla
jenom
ona
to
byl
její
vnitřní
stav
to
je
přesvědčuje
například
staleta
věc
když
mě
ten
esesman
chtěl
zabít
tak
naopak
on
mě
přestal
vidět
ale
všichni
do
se
poznali
na
to
dívali
na
tu
scénu
ne
těch
bylo
minimálně.
Tisíc
všichni
mě
viděli
já
jsem
nepřestal
být
viděn
a
já
se
potom
ptal
těch
studentů
se
svými
se
tam
byl
prosívá
proto
ode
mě
jenom
hrůzou
utekl
nikdo
mě
neodpověděl
kdyby
mě
byli
přestali
vidět
oni
tak
mě
řekl
dyť
si
nebyl
vidět
ne
a
to
mně
neřekli
tak
i
naopak
to
takhle
platí
no
vidět
a
pro
někoho
jsem
byl
vidět
není
způsobem
na
moji
schopností
nýbrž
to
je
způsobeno
tím
že
se
se
ocitl
na
jiné
úrovni
než
na
té
kde
se
smí
škodit
jenom
se
ocitl
za
dualistickou
úrovní
za
dotknou
zákonitosti
a
proto
dualismus
na
mě
nemohl
působit
dorůst
dobro
a
zlo
radovan
že
taky
smrt
a
život
na
neviděl
toto
ote
stávalo
v
byla
ta
mě
století
to
není
moje
jenom
případ
třebas
pijovi
no
páterovi
piovi.
To
ho
hledali
třebas
halda
nebo
úřadem
nastane
celá
hora
lidí
aby
ho
interwiovali
ve
dvacátém
století
třicátý
letech
že
ano
všechno
co
se
stala
ještě
ve
čtyryceti
a
padesát
a
šedesáti
znovu
on
se
ře
které
šedesát
osm
tohoto
století
ale
nikdy
ho
nenašli
když
on
měl
nějakou
práci
s
nějakým
pokání
či
žitím
chodil
mezi
nimi
mluvil
s
lidmi
mluvil
se
všemi
kteří
potřeboval
jeho
pomoci
a
žádný
reformu
neviděl
a
tak
jsem
ode
mnoho
ke
druhému
a
ptal
se
viděli
jste
pátera
pia
ale
teď
se
mnou
mluvil
šel
tudy
tak
oni
e
tamtudy
zase
tam
nebyl
nikdo
nebyl
a
on
si
to
všechno
pěkně
vod
sloužil
se
všemi
který
to
potřebovali
a
nebyl
nikdy
vidět.
Jen
těmi
který
bylo
byly
jenom
obtěžoval
ale
to
se
dělo
s
mým
tělem
no
tak
já
nebudu
mluvit
a
o
tom
prvním
činu
manou
tam
je
to
to
je
jasné
že
jo
tam
jsem
se
ostudnost
stav
dvojnosti
ale
tady
taky
já
jsem
to
nevykládal
ze
svých
vlastních
hlavy
na
to
vykládal
z
ducha
ne
který
nebyl
můj
který
byl
boží
a
proto
že
jsem
neměl
být
přitom
rušen
tak
ten
duch
si
zařídil
že
to
tě
obro
ve
vitální
protože
ví
viditelné
nebo
neviditelný
to
není
tak
velká
propast
mezitím
zřejmě
ne
když
to
dokázal
za
čapek
tam
mezi
sednout
na
skálou
ve
zkamenit
že
a
on
jistě
na
lže
a
byl
zaujat
tou
krásou
tý
sever
krajiny
ta
zaujatost
sama
jako
u
mě
zavést
psaní
stačil
a
k
tomu
aby
nebyl
vidět
rozumíte.
Že
stačilo
čili
zase
je
ten
problém
té
za
na
to
s
tím
ten
způsobuje
že
nikdy
například
jogin
v
indii
kde
je
hodně
mizí
není
my
zem
obtěžován
když
se
ve
stavu
samadhi
není
my
na
ně
vůbec
nejde
a
nikým
není
obtěžován
je
v
klidu
ovšem
možná
že
teď
byste
poprvně
v
životě
byli
schopni
trošičku
aspoň
malinko
z
velikým
výhrady
přistoupit
na
fakt
že
naše
existence
v
tomto
těle
je
stavem
stavem
našeho
vědomí
a
když
jsem
se
v
jiném
na
jiné
úrovni
je
zase
stavem
a
jeví
se
to
když
tam
vstoupíme.
Na
jinou
úroveň
vědomí
nám
se
to
jeví
jako
že
jsme
tam
tělesně
já
třebas
jenom
teďka
v
tom
s
tou
manželkou
právě
v
posmrtném
stavu
tak
se
tam
je
vím
já
jako
tělo
a
ona
jako
tělo
ale
my
jsme
si
už
dohodli
že
z
toho
není
zapotřebí
a
jak
mi
se
takhle
dohodli
tak
já
se
s
ním
mohu
stýkat
a
nevidím
její
tělo
a
své
tělo
nevidím
a
vím
že
stojí
u
mě
ne
a
já
vedle
jak
se
a
říkal
von
obrazu
který
mě
předváděla
z
toho
mašíruje
se
k
němu
obracím
ale
to
není
to
byl
jeden
případ
nýbrž
to
je
pravidlo
že
ona
si
přeje
totiž
aby
se
nestýkal
jako
tělo
stěl
jste
málo
že
totiž
se
to
velice
se
tím
velice
omezuje
schopnost
komunikační
a
kdežto
když
duše
má
všech
pět
smyslů
pohromadě.
Je
v
jednom
jednom
balíku
není
závislá
brzo
na
slu
brzo
podle
toho
co
na
něm
brzo
na
zrak
nýbrž
všechno
funguje
plné
míře
tak
to
může
fungovat
jenom
tehdy
když
je
to
vázáno
jenom
duši
a
ne
na
tělo
takže
je
to
vázáno
na
tělo
tak
najednou
za
funguje
všechno
pohromadě
no
to
je
veliká
veliký
pusta
tedy
vidím
jaká
je
to
vymoženost
protože
tímto
způsobem
těch
třicátý
letech
jsem
byl
v
tom
kusu
hathajogin
a
všechny
moje
smysly
fungovaly
a
proto
jsem
mohl
za
dva
měsíce
provést
to
co
se
modlí
trvá
v
indii
dvacet
let
protože
ten
stav
řek
bych
oddělenosti
voni
dosahujou
technicky
a
to
je
chabé
to
je
strašně
zloba
vono
ta
technickou
my
to
asi
patrně
až
jednou
přistoupím.
Na
ty
indy
ale
já
myslím
že
tak
během
stole
se
stane
tak
to
bude
na
setrvat
všechno
v
evropě
technicky
byl
strašně
zdlouhavé
já
to
divy
technické
neprováděl
ani
to
technicky
neumím
a
to
je
velice
rychle
protože
v
tom
je
ten
duch
bylo
takovýto
ovšem
výsledek
tech
zaujato
prstu
já
bych
ji
taky
spisu
nevydal
kdyby
mě
byli
do
ne
vstoupili
nepřivedli
lékaři
vězni
jsou
minut
to
dovedli
prosím
vás
dyť
to
je
je
říká
to
už
tím
jak
dokazoval
z
minulých
vtělení
nebo
já
nevím
co
všecko
není
to
pravda
to
všechno
se
stalo
k
větší
slávě
boží
jak
říkal
kristus
k
tomu
který
ho
vyléčil
od
narození
byl
chromý
nebo
hluchý
nebo
nebo
slepý
nebo
slepý
tak
se
mu
říkali
to
je
to
karma
rodičů
nebude
to
karma
jeho
on
že
ani
ne
ani
to
ani
to
nebe
to
sečít
slávě
boží
já
vím
ti
lékaři
něco
prováděli
že
pán
bůh
nutil
k
tomu
aby.
Se
postavila
aby
se
odstavil
bůh
jo
není
se
báječně
u
mě
odstavil
bůh
protože
on
už
působil
ve
třech
a
tuhletěch
takže
já
jsem
nechtěl
dělat
správně
to
dítě
nechce
to
byla
osoba
přeměnu
cnost
boží
nebudu
mít
se
správné
já
ne
se
zastavil
procesy
tělesné
po
všech
stránkách
i
duševní
samosebou
tak
najednou
tady
bylo
vědomí
toho
co
je
správné
a
moc
k
tomu
to
vykonat
to
je
důležité
aby
byli
si
s
tím
masem
dostavil
tělesně
do
toho
oni
se
tam
do
toho
tibetu
nedostával
tělesně
na
cestou
nebyli
tělesní
rozumíte
nýbrž
ne
tam
dostali
duševně
duševní
starosti
o
tu
cestu
provedli
duševně
nehodí
provedli
duševně
potud
až
do
tý
beztak
na
to
třeba
ne
ani
vteřinu
a
ten
přesune
kantor
přesune
je
řeč
budoucnosti.
Let
se
někam
nějakou
zájmu
planetu
třebas
daleko
větší
kostí
než
je
ta
to
ještě
znamená
zase
jenom
do
malého
výsek
tedy
vesmíru
než
to
kvalitě
někde
jinde
být
už
ono
někde
jinde
na
to
vůbec
není
třeba
žádný
čas
a
přesvědčil
a
lidi
potom
přece
taky
a
a
taky
že
oni
byli
vzati
jako
ten
eliáš
jakoby
na
nebe
jenom
že
tam
ty
to
ty
bez
tu
ne
po
této
snazší
a
byli
prostě
v
tibetu
ale
teď
protože
bylo
zapotřebí
provést
že
to
na
jich
těle
z
jevit
jejich
tři
těla
tak
museli
ti
tibeťani
nebo
ti
indové
tam
jim
tělo
vybavit
to
znamená
měli
znalost
o
tomto
jejich
tělesném.
Ta
tak
ten
protože
je
to
stav
tak
ten
tento
stav
tělesný
tam
za
tím
na
tou
duší
přivedli
takže
říkal
mě
ten
plat
teprve
ostrý
tam
byl
úplně
tělesný
rozumíte
mně
že
se
mohl
vykročit
vopravdová
se
rozhraní
chodit
po
klášter
a
takový
věci
mohla
do
říkat
se
věci
ne
jako
kdyby
to
bylo
hmotné
ale
před
tím
to
nešlo
víte
to
je
proces
který
má
své
stupně
a
o
kterém
ani
ježíš
ani
ježíškem
roztodivný
tak
rozhodovat
a
byl
hned
hotový
když
se
zjevil
hned
po
smrti
nějaké
zahradnici
a
dotýkat
mně
nebude
s
tou
pán
otci
že
ano
to
by
bylo
doprošovaly
se
bylo
to
to
byla
spálen
na
to
šup
svolení
a
tak
se
a
čekala
poslechl
a
ne.
Ale
tadyhle
voni
potřebovali
je
jejich
těla
přeměnit
tak
to
takhle
zaře
řídí
tak
já
myslím
že
to
vysvětleno
samo
sebou
bylo
v
tom
racionální
bych
ta
tatáž
podstatě
necnostni
ten
stav
v
té
tělesnosti
byl
přenese
tam
stav
se
tělesnosti
takže
v
té
době
kdy
nedostává
jsem
byl
červ
ze
začal
nějak
on
centra
ci
já
na
jsem
byl
tuhý
studený
nedýchal
sem
to
je
vono
tím
stavem
tělem
sem
byl
nikde
no
zajímavé
ten
let
potom
se
dostal
učení
ježíše
krista
na
studoval
ho
a
podle
něho
se
řídil
a
kdežto
ten
rychlý
ten
nepochopil
jednu
věc
že
totiž.
Máli
být
člověk
veden
ježíšem
kristem
k
tomu
vyššímu
k
tomu
absolutnímu
spojení
s
bohem
tak
musí
být
přestat
musí
přestat
být
sám
sebou
musí
se
vzdát
všeho
svého
i
sama
sebe
zapři
sama
sebe
to
je
základ
a
to
on
nevěděl
tak
pokud
pořád
chtěl
chtěl
za
tím
kristem
a
chtěl
něco
dokázat
tak
trpěl
čím
dál
tím
víc
až
to
dopadlo
tak
že
se
dostal
do
choroby
měl
cukrovka
nakonec
byl
ochrnutí
na
půl
těla
nikdo
se
ho
nevšímala
všichni
ho
opustili
jenom
o
tam
nějak
ošetřoval
třebas
bídně
to
jedno
a
teprve
v
okamžiku
smrti
když
konečně
poznal
že
to
co
mu
slíbili
tamty
tibeťani
že
von
nedosáhne..
Text view •
Help