Waveform view
85-24A-9
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Takovým
prostředkem
který
se
jeden
tento
pro
oddělil
od
druhého
uměle
tedy
je
lidská
představa
to
je
nejúčinnější
prostředek
jak
jedno
oddělit
od
druhého
a
protože
se
to
daří
protože
je
to
síla
lidské
představy
která
to
po
dokáže
proto
kde
ona
vládne
tam
se
komplexně
člověk
bohu
nedostává
takže
podle
toho
jak
ta
představa
například
o
bohu
vypadá
nebo
ustu
ožení
nebo
tom
nestvořeném
tak
tak
to
dopadá
s
tím
koncem
na
tomto
světě
ten
člověk
dejme
tomu
je
extatikem
ve
kterém
dožívá
úžasnou
blaženost
ale
odtamtud
si
nepřináší
dost
dobré
a
jasné
poznání.
On
je
zanechá
on
je
opuštěn
ve
v
té
své
pomocí
té
svět
tady
v
kleci
té
své
představy
takže
on
se
vrátí
nazpátek
a
zase
věří
na
pekle
jako
místo
na
nebe
jako
místo
a
a
na
očistec
ten
se
místo
a
on
prošel
extazí
on
byl
vlažným
obětí
z
bohem
nebo
představu
o
bohu
teprv
že
on
se
stavu
o
bohu
a
pak
zní
samosebou
nemu
prosívá
a
proti
vás
bůh
sám
dokud
ta
přestat
dovoloval
pochopitelně
a
vona
dovolí
moc
i
mně
vznešenější
toho
dovolí
víc.
Jenomže
člověk
se
pozastavuje
nad
tím
tuto
dostat
věci
kteří
plivali
tak
vznešený
extázemi
co
ty
všechno
vyváděli
vlivem
toho
že
ta
představa
jim
bránila
rozli
tu
svoji
ke
svoje
vědomí
do
oblastí
kam
ta
představa
zabrzdil
vstup
tak
že
člověk
například
věděl
přes
vstupem
do
extáze
že
se
nějaké
místo
říká
peklo
jiné
nebe
a
jiné
ráje.
Tak
ta
představa
o
nedovolí
aby
z
tohoto
slevil
například
dejme
tomu
svatá
terezie
a
za
velice
učiní
nesmírně
vážím
říká
nejvýznamnější
a
nejdůležitější
se
sem
zažila
extázi
že
zrazuju
prostě
že
jsem
poznala
pekelný
strašně
přátelé
se
ocitla
v
pekle
no
to
je
svého
opravte
to
říká
to
je
leze
takhle
osvícená
ona
si
po
celém
tom
období
extatickým
toto
zachovala
toto
vědomí
místa
pekelnýho
kde
se
trpí
a
tak
dále
a
na
to
vidění
a
byla
to
nesmírně
vděčná
a
proto
ji
máte
ráda
že
takové
bludy
hlásal.
Jenomže
na
se
jim
zvrhla
a
ona
už
to
potom
nehlásal
když
jsem
se
už
je
to
zapsáno
jednou
a
těžkost
na
tom
trvá
říká
když
to
tenhleten
svatý
říkal
no
tak
je
to
pravda
je
to
místo
to
je
zrovna
tak
jako
třebas
svatý
benátky
ro
a
už
to
demě
káli
nu
po
těch
nejlepších
světcích
sochy
rozpoutal
druhou
světu
válku
protože
byl
přesvědčen.
Že
francouzi
mají
to
privilegium
aby
si
to
mohli
dovolit
aby
věděli
co
pán
bůh
co
a
že
chce
aby
ten
hrob
boží
byl
v
rukou
křesťanů
respektive
křesťanu
veden
ch
francouzi
neboť
to
byl
víte
kultury
podle
názoru
svatého
ten
hladké
o
a
svatých
temná
se
jmenoval
doktor
extatiků
tak
doktor
to
znamená
toto
teologie
statický
ze
do
extáze
a
nepomohlo
mu
nic
proti
tomu
aby
nerozpoutá
druhou
a
to
už
se
musela
být
no
stačilo
ten
debatovat
druhou
čivo
válku.
To
nic
neubírá
na
tom
že
jinak
jeho
vědomosti
byly
nad
míru
skvělé
i
teologické
a
já
si
myslím
že
především
jeho
předností
bylo
že
zavedl
kult
mariánský
zároveň
svatým
statkem
nebo
ještě
dosud
přejít
na
nemám
ten
datum
přesně
hlavě
přestat
je
na
tiše
to
bylo
asi
tak
ještě
před
ním
trošičku
takže
oni
si
záměna
povídali
o
to
nevládli
se
na
držím
toho
zavedl
a
to
je
veliký
kroku
před
křesťanském
způsobu
myšlení.
Jenom
že
mám
dojem
že
tihleti
lidé
to
všechno
hlásali
příliš
osobně
a
tak
bych
řekl
příliš
lidsky
panna
maria
pro
ně
bylo
byla
osoba
která
historicky
existovala
která
byla
vzata
na
nebe
podle
že
krista
a
tak
dále
to
všechno
víte
co
se
s
ním
stalo
ale
teď
je
na
nebi.
Odtamtud
tam
pomáhá
pochopitelně
ale
nedošlo
už
jim
že
je
to
naše
nesmrtelná
duše
ani
jednou
ani
druhému
nedošlo
že
to
není
osoba
oddělená
on
oni
se
nedostali
z
pocitu
oddělenosti
k
tomu
aby
to
topili
bude
zapotřebí
aby
se
necítili
být
odděleni
jeden
od
druhého
aby
se
cítili
například
ten
svatý
benátky
nebo
oddělení
o
těch
sama
cenu
nebo
o
těch
těch
nějakých
ala
kteří
toho
času
pokud
povalil
ho
toho
ježíše
krista.
A
dovolovali
všem
volný
přístup
mu
nikomu
neměli
za
zlé
že
se
tam
klaněl
po
křesťansky
ale
oni
byli
tak
výlučně
že
nedovoluje
aby
s
ta
mohamed
mohamedán
kladl
kristu
aby
se
tam
klaněl
kristu
protože
je
podle
názoru
svatého
bernou
nalevo
a
jiných
výtečný
von
tam
nemá
pravopočestně
a
ti
to
by
byla
tu
komu
k
tou
minulá
voni
zachovávali
tak
se
jim
založen
nezachovali
ani
toho
ducha
on
tento
chovali
taky
toho
ducha
to
je
jasné
že
jste
se
mě
a
je
taky
ne
protože
oni
považovali
ježíše
krista
ta
jednoho
sporu
jenom
za
jedno
starou
dodnes
ho
do
takovýho
považujou
kdežto
mohamed
byl
takové
jenom
proroka
je
daleko
lepší
než
ježíš
kristus
pochopitelně
takže
mohamedán
cesta
a
do
mluvíte
dneska
o
kristu
křesťanství
když
přijmete
jeho
názor
že
mohamed
byl
největší
pro
ne.
A
s
ale
upozorňuju
že
v
takovém
dvanáctém
desátém
až
dvanáctém
století
když
se
právě
konali
tuhlety
války
ještě
mohamedán
stvo
nebylo
tohoto
názoru
to
vidíme
z
jejich
básníkem
jich
mystiku
že
jedli
jaké
přednosti
má
kristus
přestože
považovali
za
proroka
že
tedy
je
větší
než
mohamed
například
v
mě
některý
dětskou
potom
jim
bylo
zakázáno
neboť
tím
mystikové
kteří
toto
věděli
a
chápali
takhle
ti
mohamedáni
byli
odstranění
u
zabití
nebo
vyhnání
o
nebyl
po
důvod
že
takhle
si
ctil
ježíše
krista
a
do
byl
tím
že
to
byli
míru
mílovými
pracovníci
kteří.
Se
odvažovali
říci
že
je
mohamedánství
je
nesprávně
hlásá
no
mečem
že
mohamed
si
to
nepřál
a
že
tedy
je
třeba
od
toho
ustoupit
a
protože
tudleta
říše
mečem
vládla
mečem
chtěl
roznášeli
myslím
tak
první
co
udělal
zakázal
existenci
těchto
mystiků
na
kterém
se
zemí
protože
podobné
to
měli
jiné
arabská
státy
tak
ty
i
tam
taky
zakázal
neska
súfiové
mystikové
živoří
někde
volá
v
takových
ašrám
de
na
ně
nikdo
nejde
protože
si
myslí
že
jsou
neškodí
takže
oni
přežívat.
My
jsme
v
evropě
zažili
eště
ve
dvacátém
století
jednoho
toho
se
i
ne
a
kam
kterého
jsem
přitom
fa
překládat
do
češtiny
ano
a
být
jak
je
to
skvělé
učení
jak
tam
není
ani
zla
ani
zmínka
o
tom
způsobu
komenského
myšlení
že
si
to
je
pobíjejí
sunnity
a
tak
dále
čili
dobíjen
křesťany
nebo
že
jsem
si
pobýt
cesta
nebo
potlačení
ale
pokračoval
se
vzájemně
mezi
sebou
a
to
udržuje
konečně
ten
izrael
naživu
by
to
to
nedělali
tak
umělce
ti
a
protože
jich
nejbližším
okolí
toho
izraelského
státu
tři
miliony
šedesát
pět
milionů
mohamedán
to
by
to
muselo
dopadnout
kdybyste
si
jednotili
panečku
zbraně
by
dostali
pochopitelně
já
to
říkám
jenom
proto
abyste
viděli
že.
Ta
síla
která
tady
působí
například
dneska
že
se
bídou
vzájemně
to
je
síla
o
které
nevíme
a
užíváme
ji
zcela
špatně
se
strašně
jedná
síla
ale
dohromady
je
všechna
ta
síla
o
které
nevíme
a
zase
ta
kterou
o
které
víme
je
veškerá
síla
čili
jak
potom
milovat
boha
veškerou
silou
svou
znamená
ze
o
tom
i
o
té
síle
o
kterém
neví.
A
jak
se
já
to
řeknu
napřed
to
eticky
velice
ani
a
snadno
a
srozumitelně
jestliže
se
postavim
kerou
veškeré
síly
já
nemám
žádnou
cílu
která
by
nepravda
původně
zboha
že
se
k
tomu
zdroji
postavím
dostanu
se
k
tomu
zdroji
tak
jsem
při
ví
toku
této
síly
to
sem
to
řečeno
časoprostorového
tak
není
a
já
jsem
při
ví
toku
síly
této
síly
z
boha
tají
za
chytím
a
vracím
jí
do
boha
a
to
je
veškerou
silou
miluji
boha
svého
veškerou
silou
svou
jinak
když
se
nebo
nedostanete
ke
zdroji
tak
veškerou
silou
nemůžete
působit
a
vy
když
jednáte.
Ve
dne
během
činného
života
s
nějakým
dovětkem
síly
nějakým
boha
toho
díváním
síly
pocházející
od
boha
prosívá
né
se
silou
tedy
prosím
valdo
organismem
sval
duševní
silou
myšlenkou
si
tak
dále
představ
si
to
představ
tak
to
už
nikdy
se
vám
nepodaří
při
tomto
případě
veškerou
silou
vládnout
takže
tahleta
k
poslední
alternativ
veškerou
silou
svou
vyžaduje
řek
bych.
Napřed
to
co
tam
bylo
protože
se
napřed
před
tím
duší
veškerou
duší
celou
duší
celou
myslí
veškerým
citem
co
znamená
se
ten
něco
z
toho
zvládnout
najít
si
tam
nějaký
průchod
ke
zdroji
to
se
dá
tím
předešlým
najít
ten
průchod
se
dá
najít
čili
do
si
nejde
průchodem
předešlým
těžko
když
začne
jednou
silou
se
karmou
s
těžko
se
dostane
a
vůbec
se
nedostane
tedy
k
tomu
zdroji
a
ne
začne
z
této
strany
ne
pomocí
tohoto
prostředku
cele
milovat
boha.
Tak
se
bude
divit
že
všechno
do
toho
vložila
ho
vono
to
nevychází
odezva
není
adekvátní
tomu
úsilí
které
tomu
věnoval
nevrací
se
mu
to
v
podobě
poznání
podobě
jenom
spojení
s
bohem
a
jste
vlastně
vyžaduje
největší
víra
tak
nosti
já
jsem
to
ježíš
kristus
pardon
to
odstupoval
a
já
jsem
to
na
reprodukovat
po
něm
pochopitelně
že
si
to
lásce
srdcem
se
potřebuje
nejmenší
míra
je
zapotřebí
nejmenší
ry.
Odevzdanosti
aby
se
sek
probral
přes
sebe
k
bohu
než
to
čím
dál
to
de
tak
tam
ta
odevzdal
musí
být
dokonalejší
a
trpnost
musí
být
dokonalejší
a
tak
dále
a
při
té
síle
musí
být
trpnost
velice
dokonalá
prosím
vás
teďka
bych
byl
rád
kdybyste
to
skončili
že
já
budu
dokonale
sebepoznání
člověk
nemůže
říkám
ze
sebe
dokázat
víte
na
této
cestě
platí
jedna
zásad
které
zákonitá
zásada
na
se
zákonu
které
známe
na
této
cestě
udělej
první
krok
poctivě
jako
bych
chtějí
až
na
konec
cesty.
Ty
víš
dobře
za
stav
nedostaneš
ale
když
to
uděláš
z
ohledu
se
tam
nedostane
tak
se
to
není
správně
poctivě
di
do
věci
jako
někdo
jako
třeba
dítě
vedeno
matkou
pude
třebas
přes
propast
po
úzké
lásce
když
se
matka
provede
protože
věříte
matce
ano
a
oku
projde
před
po
té
úzké
lásce
výsle
když
bude
znamenat
tomu
matko
takhle
ji
za
věcí
tím
uděláš
poctivě
to
ví
krok
už
poctivě
všechno
co
můžeš
tedy
udělat
všechno
co
je
lidsky
možné
aby
se
udělal
to
je
relativní
každý
může
něco
jiného
někdo
může
málo
málem
jednu
hřivnu
aby
může
vyjít
ne
to
je
jedno.
A
když
uděláš
poctivě
co
všechno
musí
ze
sebe
vydat
tak
sedm
kroků
na
tebe
udělá
pánbůh
tak
je
to
asi
v
tom
sebepoznání
kdysi
uděláš
pro
sebe
poznání
všecko
co
můžeš
udělat
proto
já
například
nepodceňuju
tady
to
povídání
že
to
je
otázka
sebepoznání
jakému
že
člověk
provést
tak
pak
je
naděje
větší
že
to
že
ten
těch
sedmi
se
kroků
pánbůh
děláte
protože
naopak
kdybys
nebyl
ochoten
neměl
tu
trpělivost
křest
aby
zbytečné
byl
ten
rokem
nedělat
všecko
i
po
stránce
rozumové
a
citové
smyslové
a
čechem
možných
oborech
kdybys
i
ve
svém
zaměstnání
a
že
jsem
citovém
životě
by
se
byl
ochoten
všechno
udělat
co
může
ze
sebe
udělat
co
můžeš
poznat.
Ty
osobně
lidsky
tak
nedočká
se
nikdy
pomoci
boží
tomu
katolíci
bezvadně
říkají
hříšné
spoléhání
na
pomoc
boží
on
to
nedonu
správně
vysvětlit
ale
hříšným
spoléhání
na
pomoc
boží
je
to
že
člověk
neudělá
že
a
pak
si
myslí
že
mu
tam
pomůže
nepomůže
nepomůže
ani
to
vy
na
pána
boha.
Pán
bůh
jestliže
stvořil
jestli
se
tvoří
tento
konečný
vesmír
a
všechno
konečně
ženo
pomíjející
musí
v
rámci
této
pomíjejícnosti
ta
chovat
své
zákon
nesmíme
přečet
a
protože
je
smí
pokračovat
tak
se
tam
dokud
se
nesplní
zákonitost
tohoto
prostředí
nemůže
se
přejít
na
vyšší
zákonitost
já
musím
naplnit
ten
svůj
život
tou
stvořitelku
vůlí
která
si
přeje
abych
já
přešel
přes
moře
těchto
rozlišenost.
A
ne
tím
že
se
k
nim
postavím
zády
ale
že
některou
přístupno
rozlišenost
říkám
rozlišenost
to
znamená
mnoho
o
to
nese
s
kříže
něco
z
těch
rozlišenost
tohoto
světa
vládneš
tak
aby
tito
šlo
samo
ty
najdeš
styčný
bod
samovolnosti.
V
tom
svém
lidském
oboru
jednání
to
znamená
ty
se
dostane
do
oblasti
božské
do
své
pravlasti
pouhým
lidským
jednáním
na
jím
okraj
nají
okraj
to
znamená
samovolnosti
která
v
tobě
už
ve
probíhá
tím
tekl
srdce
a
tak
dále
samovolně
na
to
nemyslíš
tak
to
je
to
přidáš
další
malinkou
míru
další
samovolnosti.
Tím
že
dokonale
něco
se
snaží
dělat
zapomenout
na
sebe
dokonale
se
vás
miluje
bližního
okolo
sebe
než
nějaké
věci
tak
dále
jak
to
dokážeš
relativní
jak
to
dokážeš
to
není
dokonale
pro
lesa
smyslová
relativně
dokonale
jo
tak
na
to
stačí
tak
tím
způsobem
se
dostaneš
k
tomu
stádiu
že
tu
samovolnosti
která
způsobuje
že
ty
dokáže
žít
v
tomto
světě
tento
svět
vidět
v
něm
jednat
rozšíří
o
něco
jsou
je
navíc
co
už
tě
neumožňuje
jenom
zde
v
tom
životě
se
uplatňovat
to
už
tu
dovolí
uplatnit
se
za
oponuje
jedné
sedmi
vědomí.
A
to
znamená
použít
vnitřní
rovnováhu
fakticky
tak
to
taky
bude
pociťovat
zpočátku
a
to
blaho
blahoslavená
porucha
no
kolikrát
již
má
přejít
k
nějaké
další
reakci
jak
se
musí
porušit
stávajícího
nová
známo
že
jo
umím
tak
se
mu
mysl
ten
jasný
ale
to
je
například
že
e
dejme
tomu
když
veme
obyčejnou
krystalizaci
to
rostou
je
nasycení
aby
ta
krista
zase
mohla
probíhat
jak
se
pak
si
jí
tak
dokud
tím
nezapřete
do
když
s
tím
za
tebe
tak
i
ten
se
prochází
postupuje
když
bys
tím
pořád
pohyboval
ne
tak
taky
stavy
zase
nebude
postupovat
ano.
Nebo
tak
rychle
aspoň
se
do
toho
nedostane
čili
ten
to
zru
i
na
přechodu
z
jednoho
skute
tví
do
druhého
je
nutný
všude
jo
tak
a
tak
to
nebudeme
dál
dozvědět
už
a
to
by
jako
chemii
a
je
to
už
jasné
ostatním
třebas
ne
ale
tyto
výš
tak
aspoň
jeden
z
nás
ne
já
jsem
si
toho
vnitřně
vědoma
já
jsem
strašně
na
jsem
moc
důkladně
studoval
chemii
jak
jsem
jak
taký
míry
prošlo
vůbec
studovat
na
takovém
nižším
stupni
nazván
ne
a
já
jsem
byl
do
toho
za
hraní
tady
se
mě
měl
viděli
podat
jenom
laboratoře
s
tím
chemikem
a
tak.
Já
jsem
dneska
už
to
zapomněl
ale
přeci
jenom
vím
že
to
tam
musí
bejt
že
je
on
říkal
za
chvalte
roste
klidu
jo
bude
jdi
od
toho
nevšímejte
toho
ne
to
půjde
samo
toto
je
zákon
který
umožňuje
aby
v
přírodě
klíči
a
semena
aby
vzrostlo
obilí
zdejší
obilí
tady
na
tomto
větě
to
má
přejít
asi
pomůžu
s
tímto
světem
zase
přírodními
silami
ale
budu
tím
dokazovat
něco
co
je
za
ním
je
promiňte
mně
to
je
to
je
nespravedlivý
způsob
té
podlezl
jednání
ale
jak
se
nám
vyslovil
na
to
tak
nejde
ale
asi
abyste
to
pochopení
když
například
dejme
tomu
máme
váš
ku.
Váš
a
je
protivní
zvíře
dokud
je
v
jiném
stádiu
vývojovém
než
váš
ka
a
to
je
tanec
která
požírá
všecko
vokolo
sebe
protože
není
motýlem
to
je
prostě
takový
hrabe
vý
tvor
a
že
všechno
co
najde
strašně
žravý
to
je
většina
života
váš
spočívá
v
tomhletom
stavu
že
rovnosti
dovésti
těch
po
a
teprve
až
tam
si
prožije
dechu
dobu
proti
tomu
je
jak
je
váš
pouto
tak
se
stane
váš
kou
zakuklí
se.
A
potom
z
té
kukly
za
krátkou
dobu
přejde
dost
ne
proměny
váš
na
každém
tom
stupni
proměny
vzniká
zase
takový
nějaký
impuls
kterým
bychom
mohli
který
bychom
mohli
nazvat
neklidem
dokud
je
ta
kukla
v
klidu
tak
zní
není
váš
ka
ale
když
tam
dozraje
něco
klidu
jako
na
tom
poli
aby
se
kaizr
byste
věděli
že
to
už
ne
nemíním
pojem
na
tomto
světě
tu
váš
nemyslím
považ
už
nemyslím
za
tvora
který
tady
lítá
vokolo
řeky
nýbrž
něco
co
se
vzývá
k
nebi
jako
je
rozumíte
mě
jakmile
tam
zmíněno
neklid
vnitřní
tak
se
tak
ukamenovat
váš
takže.
Až
si
to
takhle
i
na
duchovní
cestě
že
když
chcete
abyste
s
změnili
z
toho
člověka
který
jste
částečně
si
vědomého
sebe
na
člověka
vědomější
o
si
sebe
nakonec
na
člověka
stoupajících
vědomě
do
nebe
do
stavu
jiného
než
v
jakém
dosud
je
tak
musíte
jít
přes
moment
neklidu
musíte
napřed
dozrát
a
já
vám
říkám
všechny
ty
momenty
toho
dozrávání
až
jsem
to
prováděl
cestou
lásky
vysvětlování
lásky
protože
ste
komplex
schopnosti
dozrávací
bych
nemohl
tady
provézt
týden
že
jsem
toho
napsal
už
dostanu
sto
dovíte
pia
ve
spisu
umění
následovat
krista
tam
jsou
k
né
metody
to
vám
doporučuju
přečíst
to
to
bude
jenom
aby
se
to
všechno
opakoval
tady.
Ale
prosím
musíte
sobě
způsobit
nerovnováhu
a
tím
že
jí
způsobíte
tak
se
dostanete
za
hranice
vnějšího
sebepoznání
sou
zkušenost
zase
do
toho
kdybych
by
mě
byl
lékaři
nemučili
neoperovali
mě
při
vědomí
tak
jsem
zůstal
normálním
člověkem
jako
jste
vy
že
já
jsem
stal
nenormální
v
tom
smyslu
že
tím
hrozným
utrpením
mě
vybavil
z
té
mé
normálně
ve
které
já
jsem
chtěl
vnímat
jenom
tento
let
a
nic
jiného
a
jenom
zde
jsem
chtěl
žít
a
bránil
jsem
se
tomu
že
mě
brali
vnímání
tohoto
světa
tou
strašnou
bolest
já
jsem
přestal
mě
smysly
přestaly
fungovat
a
pomocí
nich
já
jsem
to
svět
vnímám
protože
jsem
přestal
vnímat
bolest
tak
mě
přestali
smysly
fungovat
z
toho
vidíte
ne
tím
porušili
tuhletu
jenou
ve
které
já
jsem
schopen
vnímat
jenom
tento
světem
stav
rovnovážný.
A
já
jsem
nebo
oni
porušili
malinkou
tu
nerovná
a
já
jsem
vypad
z
toho
z
té
rovnováhy
dole
vážné
stavu
kde
jsem
se
dovídal
najednou
co
je
správné
jo
a
tak
dále
to
už
všechno
víte
to
už
tady
nebudu
vykládat
tak
toto
vy
musíte
vnitřně
provést
bez
toho
pout
o
násilí
vy
to
násilí
si
ale
musíte
sami
jako
dopřát
vydali
musíte
udělat
násilí
a
ježíš
kristus
tomu
říká
zapírat
sama
sebe
to
je
násilí
toto
člověk
a
tedy
je
schopen
jenom
ten
nebo
ochoten
jenom
tady
žít
a
tady
se
zabydlovat
to
musíte
překonat
rozumíte
a
ono
to
voni
tomu
modlo
za
mě
překonal
lékaři
čtrnáctkrát
rozumíte
mně
takže
mě
naučili
jak
se
to
dělá
asi
tak
by
se
to
dneska
nechce
mluví
že
jo
protože
on
je
to
naučili
ale
já
vás
dlouze
učim
jak
to
dělat
po
dobrým
na
příkladu
ježíše
krista
který
chtěl
aby
to
učení
ví
dělal
po
dobrým
protože
ono
ve
skutečnosti
co
co
se
děje
s
těmi
učedníky
páně.
Během
těch
tří
let
to
nebude
takové
násilí
jako
se
páchalo
na
mě
při
toto
o
operaci
na
při
vědomí
a
že
se
dostane
taky
dál
eště
se
přitom
dostali
dál
ne
dále
než
já
já
se
nedostal
učednictvím
u
ježíše
po
těch
zásad
ch
lékařských
vůbec
se
tak
daleko
se
nedostal
jsem
se
do
učednictví
u
ježíše
dostal
teprve
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
kdy
jsem
viděl
že
boží
mocí
všecko
dělám
toho
si
byli
vědomi
ti
učedníci
páně
nebo
když
rybář
a
ča
dělal
zázraky
tak
muset
že
to
není
rybářským
schopnost
ne
já
jsem
tedy
tak
jasně
poznával
že
to
že
miluju
někoho
stejně
jako
sebe
že
to
není
moje
schopnost.
To
není
člověk
není
schopen
ani
milovat
bližního
jako
sebe
prosím
vás
svou
vlastní
schopností
byly
svého
bližního
jako
sama
sebe
to
je
si
to
vypadá
jako
příkaz
strohý
příkaz
ale
nemůžete
doplnit
sami
bez
pomoci
boží
musíte
si
uvědomovat
že
ježíš
neřekl
jenom
tohleto
nýbrž
ukázal
jak
tomu
dojít
že
se
musíte
trénovat
v
té
službě
bližnímu
prosím
vás
jestliže
ti
učedníci
páně
se
ten
navalí
v
té
službě
bližního
po
tři
roky
pomocí
úžasné
moci
kristovi
a
ví
ne
máte
za
sebou
Tak
ne
že
by
to
mělo
trvat
dýl
ale
je
to
poměrně
jiné
musíte
použít
jiných
prostředků
na
svoji
on
ukázal
na
všechny
ukázal
ježíš
kristus
on
už
od
on
o
nich
nechtěl
to
co
v
těch
svých
podobenstvích
od
nás
chce
například
nechtěl
od
nich
aby
když
hospodařit
s
hřivnou
a
to
byli
ti
zázračné
schopnosti
jaký
pomáhali
těm
bližním
on
nich
nechtěl
aby
dělal
jenom
to
nepa
po
věděl
že
by
to
bylo
nemožné
aby
to
dělali
on
taky
si
odpočívaly
na
hostinách
vůbec
jinak
si
odpočívaly.
A
dělali
něco
jiného
než
to
tak
oni
žili
celým
plným
životem
pro
své
ty
tři
roky
ani
jim
nechybělo
že
on
ukazoval
že
je
správné
jít
tou
lidskou
cestou
způsobem
podobenství
o
své
vaši
asi
tak
já
to
zredukuju
na
jedno
podobenství
o
skromnosti
nebeského
já
se
vaši
já
se
a
šel
a
se
vl
chlap
jeden
byl
tak
nešikovný
že
jedné
jenom
zno
podle
na
na
levnou
půjde
o
setni
někam
do
trní
a
na
cestě
a
ptáci
ze
své
alana
té
z
krále
to
scho
takový
všechny
věci
no
to
byl
nešika
viďte
a
to
ukáže
ukazuje
na
božského
na
božského
rozsévači
přátelé
takový
nešika
je
božský
se
a
ne
my
je
to
za
pořádek
tohleto
do
ten
bůh
nedá
říká
šiva
je
to
na
ale
tak
duchaplně
mluví
panuje
aby
ho
že
matka
příroda
jedná
podle
tohoto
tadyto
principu.
A
že
tedy
to
vypadá
jako
velice
neomalené
jednání
plýtvání
silami
vraždění
dokonce
a
tak
dále
a
je
to
vraždění
a
že
je
to
nutné
když
nás
se
vybavit
z
tohoto
vězení
naší
lidské
malé
omezené
si
tisíce
oddělené
od
ostatní
přirozenosti
možná
co
tady
říká
že
to
analýza
ale
ský
přístup
k
věci
já
nejsem
analytický
typ
ale
považuji
za
důležité
aby
si
člověk
udělal
napřed
analýzu
než
tedy
nekyne
takže
já
bych
teďka
řekl
něco
přechodně
s
tím
etického
a
to
tohleto
člověk.
Má
podle
mého
názoru
dvě
největší
překážky
kterému
brání
v
tom
aby
se
setkal
svou
nesmrtelnou
podstatou
a
vlastně
a
je
to
překážka
jedná
ale
ta
druhá
z
ní
souvisí
tak
úzce
že
se
si
jenom
tolik
synteticky
nebude
aby
říkal
že
je
to
jedna
a
to
hlavní
překážkou
a
to
druhou
hlavní
překážkou
je
špatné
užití
vůle
a
lidské
představy.
Ovšem
špatné
užití
vůle
je
přímo
závislé
na
lidských
představách
protože
my
jsme
vychováváni
představám
představami
jak
používat
lidskou
vůli
a
sme
vychováváni
špatně
zase
prosím
vás
pochválí
m
znovu
lékaře
že
jsem
měl
to
štěstí
že
mě.
Je
do
volal
nedovolil
aby
bez
mezer
budoval
soustavu
představa
ko
každé
jiné
dítě
jiné
každé
dítě
si
přidává
jednu
představu
druhé
vzájemně
to
kloubí
a
že
z
toho
kapka
hotová
kapka
hotové
vězení
nebo
že
tam
provázeno
a
co
tam
dodejte
soustavy
těch
představ
nepatří
ten
člověk
vylučuje
jako
něco
cizího
jako
něco
vetkáno
a
jako
něco
citového
a
nechce
s
tím
my
s
mít.
Takže
velice
záleží
na
tom
podle
mého
názoru
jaké
představy
se
dostanou
o
to
víme
psychologie
všichni
do
člověka
hlavně
v
prvních
letech
jeho
života
a
to
potom
předurčuje
jeho
způsob
myšlení
a
jeho
způsob
dosahování
jeho
míru
zabydlení
a
tak
dále
tak
že
se
že
jsem
se
že
o
tom
to
nemohlo
umě
nastat
abych
neměl
představu
o
tomto
světě
jako
každé
jiné
dítě.
Čili
také
nemohu
říct
že
by
tyto
představy
byly
tak
velkou
překážkou
jako
u
jiných
lidí
z
toho
důvodu
že
na
druhé
straně
jsem
nemohl
získat
představy
stejného
lidského
charakteru
by
peklu
ráji
panu
bohu
spáse
a
podobně
mě
to
spali
ze
všech
stran
pochopitelně
ale
měl
jsem
toho
skutku
v
sobě
který
mě
nedovoloval
abych
k
tomu
říkán
nebo
v
přidával
nebo
nějakou
důležitost
věnoval
a
tak
jsem
stalo
že
já
jsem
byl
bez
představy
ve
z
křest
v
o
náboženských
věcech
kdyby
bylo
bývalo
k
tomu
přistoupilo
to
že
jsem
měl
vědomí
toho
co
je
správné
tak
samozřejmě
by
to
znamenalo
že
bych
k
té
ostatní
soustavě
představ
nedokázal
vůbec
přidat
představu
o
bohu
a
nebyl
bych
nábožensky
založen
a
ne
by
se
vámi
ocitli
ech
nudit
ale
tam
se
zvláštním
způsobem
postaral
někdo
o
to
aby
tam
bez
představy
bylo
obsaženo
v
mém
vědomí.
Co
je
to
bůh
co
je
to
správně
jednat
co
je
to
ctnost
co
je
to
hřích
a
já
jsem
měl
o
těch
základních
náboženských
pojmem
bez
představy
jasno
to
říkám
proto
že
to
co
představu
za
cestou
jako
ideál
výchovy
kdybych
já
byl
býval
tehdy
toto
pěstoval
u
svých
dětí
o
sem
to
sice
částečně
u
nich
pěstoval
a
neměl
jsem
od
času
nebude
teďka
vnoučat
zjišťuju
jak
voni
tohleto
berou
jak
potom
tí
a
jak
se
snaží
to
pochopit
tajíte
to
následovat
že
totiž
bych
řekl
to
jak
mi
to
mě
považujeme
za
největší
překážku
hřích
mezi
člověkem
a
bohem
existující
to
je
základní
omyl
protože.
Svých
kdyby
měl
takovou
váhu
jakou
mu
přisuzujeme
tak
by
opravdu
ten
bůh
neměl
možnost
do
toho
vůbec
zasahovat
z
toho
našeho
vzestupu
protože
hříšní
sme
všichni
říká
se
i
svatý
hřeší
sedmkrát
za
den
a
kdyby
si
to
uvědomil
dyby
udělal
to
je
tu
analýzu
a
proto
já
pomalinku
té
analýzy
odcházím
tak
by
dycky
z
toho
vyplynulo
že
není
hoden
pro
tu
svoji
hříšnost
nebo
pro
nedostatek
ctností.
Ta
tradice
křesťanská
se
ubíral
špatnou
cestou
výběr
ctností
a
výběr
hříchu
jak
výběr
hříchu
v
tak
výběr
cnost
a
přitom
chybný
výběr
ch
a
chybný
výběr
ctností
a
řekl
jsem
vám
přeci
že
jsem
velice
překvapil
toho
kněze
který
mě
spojil
sedmnácti
letech
když
jsem
mu
říkal
důstojný
pane
největší
hříchem
mým
je
že
jsem
byl
sedmnáct
let
bez
boha
živ
že
jsem
o
něm
nevěděl
jsem
se
bez
něj
obešel
a
já
už
teďka
se
toto
by
nemohu
já
bych
vám
přišel
kdybych
se
mohl
i
nadále
obejít
bez
boha
jak
se
tomto
svatostí
aby
čověk
sebe
za
neobešel
to
není
v
tomto
systému
hříchu
a
cos
tí
vůbec
možné
tam
pán
bůh
nehraje
žádnou
roli
tam
ho
novýho
nosti
a
hříchy
to
znamená
řečeno
indicky
guny
a
existence
věčná
je
za
vona
mi
gunami
dokud
se
pohybujeme
té
v
rámci
guny
znamená
ctností
a.
Nectností
hříchu
a
tak
tam
není
vůbec
může
se
setkat
se
všechno
relativní
něčím
absolutním
čili
tady
se
křesťanská
si
tak
relativismus
drží
nás
v
relativismus
měla
já
nejsem
proto
proti
hříchu
prosím
vás
jsem
a
je
to
chybné
čechy
budeme
není
to
dobré
ale
jasno
střed
života
křesťanského
aby
byl
člověk
totiž
ctnostný
a
zahradě
znalosti
chyb
a
ctností
že
se
mu
tito
naučí
to
není
správné
protože
ho
to
vězni.
Když
to
dopadne
dobře
a
že
někdo
poctivý
ta
začne
mít
skrupule
česky
řečeno
začne
vidět
že
se
určitý
hříchů
nemůže
vyvarovat
a
že
tedy
není
hoden
protože
nelze
se
zlepšovat
tou
kolena
cestou
od
dohoní
hříchů
a
přibírá
ctností
nelze
se
dostat
k
nějaké
absolutní
ctnosti
nebo
dostačující
ctnosti
nebo
k
bezhříšnosti
jak
chcete
to
nelze
protože
samotná
podstata
pomíjivé
a
proměnlivé
lidského
života
způsobuje
že
jsme
ctnostní
i
necnostný
dobří
i
špatný
a
nejsme
tedy
dobří
ani
špatný.
Měli
bychom
se
zastavit
nad
tím
co
hlásal
ježíš
kristus
já
začnu
takhle
synteticky
dneska
budu
chvilinku
takhle
mluvit
jestliže
on
jednou
přišel
do
domácnosti
člověka
který
si
nepřál
zbavit
se
hříchu
nepřál
chromý
nemoh
se
hnout
a
bylo
tam
ale
nikoliv
farizej
při
tom
využil
ježíš
té
příležitosti
aby
se
aby
jim
ukázal
jak
se
dívá
na
hříchy
tak
řekl
odpouštějí
se
tomu
chromému
odpouštějí
se
ti
hříchy
proč
mu
to
prosím
vás
řekl
když
ten
ten
nečinný
pokání
nečinil
předsevzetí
se
polepšit
nic
takového
neučinil
mu
čisté
na
řekl
odpouštějí
se
ti
hříchy.
Vy
se
u
těchto
věcí
nastavujeme
obyčejně
protože
nám
se
to
nehodí
do
té
naší
tradice
k
ne
si
ji
budovali
že
by
bylo
možno
odpustit
hříchy
když
si
to
pán
bůh
přeje
a
já
vám
řeknu
von
si
to
přeje
tam
nedokázal
že
si
to
přeje
on
to
dokázal
i
na
jiném
případu
to
tam
je
několika
k
případů
ne
takhle
okatí
ale
já
zůstanu
u
těch
k
u
tohoto
protože
si
to
vážně
hodí
abych
zařadil
hřích
a
ctnost
na
pravé
místo
já
totiž
si
udělat
dneska
to
abyste
své
představy
lidské
a
sestava
ochi
a
cnost
představa
lidská
ne
božská
aby
se
zařadili
na
správné
místo
v
tom
řádu
hodnot
na
byste
řekli
tak
já
to
je
všechno
jedno
a
dělám
dobro
nebo
zlo
ať
já
hříchy
nebo
nebo
co
s
tím
mám
tak
to
taky
tak
není
ale
má
to
své
místo
no
a
jak
to
jak
se
to
dělá
větší
práva
než
jaká
tomu
náleží
tak
se
porušuje
celý
vývoj
znemožňuje
se
třebas
vůbec
se
znemožňuje
to
dobře
vidí
indové
ramakrišna
říkal.
Víte
já
s
ježíšem
kristem
úplně
souhlasím
ale
tradicí
která
se
vyvinula
tomu
nesouhlasím
já
nemohu
být
křesťanem
přestože
jsem
poznal
že
kristus
měl
pravdu
a
že
vtělení
boží
protože
bych
musel
být
přestane
podle
vaší
tradice
podle
vašich
představ
a
ty
nejsou
správné
říkal
ramakrišna
měl
pravdu
on
se
pořád
držel
těch
svých
svatých
písem
kdybys
byl
největším
hříšníkem
mezi
hříšníky
přepravíš
se
před
otce
nás
hříchů
dalece
poznání
to
jsem
poznal
v
sedmnácti
letech
to
jsem
poznal
vlastně
aniž
jsem
věděl
že
to
poznávám
o
třech
a
půl
let
jakmile
jsem
o
sedla
roku
po.
To
znamená
jakmile
jsem
se
dovídal
co
je
správné
ono
vám
nebylo
možno
řešit
v
tom
oboru
kde
jsem
to
poznával
všude
jinde
ano
jde
okolo
jsem
byl
hříšný
ale
tam
kde
jsem
poznal
co
je
správné
tak
jsem
získal
obrovskou
moc
to
uskutečnit
v
tom
vidění
správnosti
jsem
získal
tuhletu
schopnost
v
tom
řek
bych
své
schopnosti
rozlišovací
nebo
se
schopností
rozlišovací
je
nezbytná
spojena
s
moc
uskutečnit
to
co
jsem
správně
rozlišit
tak.
Nedá
se
to
nahradit
naučený
že
že
to
naučí
to
jsem
se
naučil
takže
dejme
tomu
já
s
tím
pokusím
hlínou
čas
já
neučím
co
je
ctnostné
nebo
co
je
hříšné
nýbrž
já
je
poučuju
tímto
způsobem
třeba
příklad.
A
řeknu
petříku
nejedná
správně
zásadně
nemluvím
o
tom
že
se
dá
správně
nebo
nesprávně
stavím
u
něho
pojem
hříchu
nebo
ctnosti
jednáš
správně
nebo
nesprávně
za
to
že
jednáš
nesprávně
zasluhuješ
trest
za
to
je
jednáš
správně
zasluhuješ
pochvalu
a
odměnu
dědečku
jak
poznám
co
je
správné
tak
si
pamatuju
že
já
ti
teďka
budu
fakticky
učit
tyto
nepozná
a
když
se
to
můžeš
vychovat.
Text view •
Help