Waveform view
85-11B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Podívat
se
přes
drasticky
do
vedlejší
zahrady
do
vyšší
nějaký
úrovně
zákonitosti
a
vy
to
pohledy
přes
dal
by
čku
do
vyšší
úrovně
za
konali
to
jsou
extáze
jo
o
na
té
stole
může
stát
nějakou
dobu
ale
potom
zase
musí
lest
katolička
mu
nepomůže
přes
přes
tu
hadičku
on
tam
jenom
na
kouknu
zase
vrátí
nazpátek
on
patří
sem
taky
asi
sem
do
našeho
světa.
Takže
platí
že
jsou
vyhraněné
zákonitosti
pro
každou
úrovni
vědomí
jak
říkají
přes
sedm
úrovní
vědomí
ale
shora
dolů
se
dá
koukat
ne
tím
způsobem
kde
by
se
musel
pokračuje
za
blízko
té
vyšší
úrovně
na
nižší
nýbrž
odtamtud
je
to
jednostranně
průvodní
sem
směrem
dolů
jako
asi
ta
moderní
okna
na
těch
některých
stavba
z
vnitřku
navenek
vidíte
a
z
vnějšku
dovnitř
ka
nevidíte
že
na
ten
takový
ty
mě
za
vysvětlena
tak
tak
je
to
tady
v
tomto
duchovnu
taky
takle
nějak
podobně.
Když
se
shora
dolů
oni
vidí
že
my
jsme
například
ve
vědomí
božím
obsaženi
všichni
že
on
o
nás
všechno
víc
to
je
ta
všemohoucnost
a
převedou
cnost
tak
to
volání
ale
nezasahuje
v
tom
smyslu
že
by
ten
vlast
nespadl
on
ten
jo
bude
nespadne
protože
von
to
věnoval
to
taky
je
rozumíte
ale
co
my
víme
to
tuhletěch
věcech
nevíme
nic
zvláštním
způsobem
nezasahuje
a
tím
zasahuje
protože
kde
by
se
to
jako
vymkl
tak
tam
to
tam
byl
zdí
a
kde
to
není
tam
nechávalo
to
byste
dělo.
A
tak
dále
já
mluvím
o
něm
jako
o
člověku
a
to
je
všechno
chybné
jako
dokonale
bytosti
která
toto
dovolí
a
tamto
nedovolí
to
mě
je
osobně
velice
protivné
že
takhle
musím
mluvit
protože
to
žádá
te
že
se
dáte
pro
svoji
rozum
a
tento
jinak
nepochopíte
takle
hloupě
ne
přestože
já
žádný
rozum
nepodceňuju
ten
některé
věci
to
sem
patří
rozumí
dobře
pochopí
ale
tam
ty
nepochopí
než
takhle
dětsky
protože
když
se
veme
pán
bůh
rád
nebo
nerád
o
milosti
nebo
nemá
se
nebo
tak
se
všechno
nesmysl
jo
tak
nemyslí
nerozvažoval
nenakazuje
přikazuje
takového
nic
z
této
zákonitost
méně
obsaženo
to
je
prostě
stav
to
je
stav
uzákonění
stav
bych
tak
řekl
a
když
v
něm
ste
tak
se
děje
co
do
toho
stavu
patří.
A
tak
ta
všemohoucnost
vypadá
daleko
volně
než
jak
my
si
představený
že
tu
závanu
tím
ani
vlastní
to
je
moc
jako
lidský
vyloženo
je
to
tak
ale
je
to
moc
politickou
jakmile
jsem
se
ocitl
v
jiném
duševním
stavu
v
koncentráku
tak
jsem
přestal
trpět
přestali
mě
vidět
takže
já
jsem
chodil
po
strojní
puškou
která
na
mě
měla
strefovat
stříleni
a
vona
nevystřelila
a
bylo
to
minimálně
stokrát
jsem
procházel
že
s
tím
budouli
kde
se
nesmělo
pracovní
čase
projít
ne
nikdy
mě
neviděli
a
dívali
se
z
těch
on
se
svými
zastřelí
sem
ani
na
to
nereagovaly
si
se
měli
on
mě
strach
že
jsem
to
nemám
se
poslání
tak
jsem
tady
myslel
ne.
Tak
jenom
chci
říci
že
jak
se
člověk
dostane
do
jiné
úrovně
té
zákonitosti
tak
tam
ta
úroveň
pokud
není
ustrašený
to
je
jako
by
hleděl
dolů
jako
by
se
ponižovat
strach
oponuje
tak
podléhá
te
ničí
za
ne
že
které
se
jinou
vymanil
jakmile
by
se
bál
tak
se
zase
vrací
do
té
původní
zákonitosti
upozorňuju
stačí
sbalte
jsou
ty
ten
vědomosti
který
plně
zbytečně
to
se
děje
bez
vaší
vůle
a
vy
jste
zařazen
do
tohoto
stavu
vědomí
bez
vlastní
vůle
protože
když
se
narodil
je
tak
se
přeci
sám
nic
prokazoval
abyste
během
devíti
měsíců
překonal
osm
miliónů
vtělení
to
mateřským
těle
a
překonáte
co
ste
udělal
pro
ty
tam
před
toho
přečtete
jako
slepý
k
houslím.
Když
mi
tady
říkáte
já
tady
sedím
je
tím
rozumem
a
nemužu
bavit
rozumu
a
a
když
k
tomu
rozumu
se
dostává
nějakého
poznání
rozumového
tak
nevím
proč
by
neměl
z
toho
vytěžit
na
jenom
pro
sebe
ale
pro
své
okolí
že
tak
jste
kladl
otázku
plně
s
vámi
souhlasím
a
proto
vůbec
odpovídám
kdybych
jako
říkal
co
je
vám
do
toho
ne
a
vyvodil
vás
máš
tak
to
bych
odpověděl
jinak
ne
jenom
tím
slovem
máš
ale
takle
nejednám
tak
myslím
si
že
ten
rozum
musí
být
také
uspokojen
že
tak
to
jsou
také
podškrtávám
uspokojen
to
znamená
jeli
to
zvířátko
vaše
na
dané
rozumem
vybaven
vůlí
a
zpovědní
no
tak
mu
dám
něco
aby
se
jeho
hlad
úkol
protože
není
správné
aby
nás
rušil
svým
hladem
aby
vás
rušil
a
ale
je
to
jenom
krmení
hladový
ptačice
jiného
já
vás
na
krmím
a
bytost
trávíme.
Něco
převedete
nějakou
chemický
analyzovat
syntézou
uvnitř
do
jiného
stavu
že
ho
věcí
že
se
to
třeba
a
něco
půjde
do
záchod
že
ano
a
něco
sem
vypad
ne
a
tak
dále
a
z
toho
nemusím
vůbec
dělat
žádné
svědomí
prostě
toto
není
pravé
duchovní
vedení
na
to
vás
upozorňuju
neříkám
že
je
to
jenom
tam
ne
k
ničemu
ale
není
to
duchovní
vedení
člověka
duchovní
člověka
spočívá
v
předávání
duchovních
síly
upozorňuju
na
to
několikrát
už
a
do
přednášku
ten
mě
to
říkám
nemyslete
si
že
tohleto
tady
opášete
že
je
to
nejlepší
co
můžete
dělat.
Možná
že
by
bylo
opravdu
lépe
kdybyste
doma
seděl
a
meditoval
nebo
soustřeďovat
anebo
správně
konal
správně
konat
máte
jo
byste
poznával
co
je
správné
tak
jako
je
důležitější
to
správné
dělat
než
tady
například
sedět
a
jestli
si
myslíte
že
je
to
správné
co
tady
teďka
děláte
a
na
nemáte
jiné
světlo
než
rozumu
tady
vám
to
napovídá
tak
je
to
správné
že
tady
sedíte
tak
že
patrně
není
nejsem
oprávněná
vyhodit
rozumíte
toho
soudí
že
vy
máte
světlo
rozumu
to
je
zase
na
to
a
to
vám
říká
je
to
správné
se
to
dovede
tak
je
to
správné
a
všem
nemůžete
a
jako
považovat
za
všeobecně
platnou
formulku
to
je
vašem
případě
správné
a
jiného
to
že
taky
v
klamat
slovy
přečte
tak
co
je
to
za
tou
kosti
ne.
Jestliže
jsem
tady
kladl
důraz
na
to
že
komplexní
správný
způsob
života
vypadá
tak
že
je
to
práce
na
poli
a
v
tom
mě
obojí
dohromady
že
to
má
soustavně
kombinovat
tak
samo
sebou
sem
nemohl
jinak
mluvit
než
jak
mluví
ježíš
kristus
nebo
sem
to
takle
předvedl
ale
jestliže
vám
ta
koncentrace
nejde
tak
to
není
způsobeno
nebo
ta
práce
v
domě
vám
nejde
dobře
nebo
jste
unaven
tak
to
není
způsobeno
jenom
tím
že
jste
to
dělal
pro
sebe
za
ten
nýbrž
tak
je
to
způsobeno
možná
tím
že
se
opravdu
tím
byl
vyčerpán
jelikož
toho
bylo
moc
to.
Ovšem
byl
toho
toho
moc
jenom
proto
že
ste
to
bral
tělem
víte
že
totiž
my
mnoho
těch
prací
které
děláme
neděláme
tím
čím
to
máme
dělat
já
bych
řekl
takhle
sou
lidi
kteří
když
se
do
něčeho
nenaučí
tak
tomu
nevěří
tak
to
taky
nepovedou
von
se
von
do
všeho
musí
odpuštění
podařit
ten
puma
ne
aby
to
potom
potřela
a
to
je
strašně
namáhá
záležitost
prase
pokud
ten
vypad
nedá
do
toho
žrát
a
ne
celý
to
co
se
tam
s
eště
potkává
tam
do
toho
vleze
že
tak
tak
se
ražen
já
se
s
tím
pracovat
to
nikoho
kolika
vleze
to
tam
ještě
když
a
poší
ale
žere
to
pořád
dál
takle
my
se
v
životě
chováme
to
ovšem
znamená
že
jako
prase
potom
usneme
a
krát
mé
jako
prase
zase
když
se
takhle
na
ženeme
za
tenten
rozumíte
ale
dělali
jsme
to
způsobem
prase
čím
a
ne
lidský.
Víte
čím
vyšší
způsob
práce
tím
menší
námaha
a
tím
menší
únava
my
já
neříkám
že
musíme
protože
to
se
nedá
tak
naučit
ale
zaručeně
kdybychom
poctivě
pracovali
na
hospodářově
poli
tak
by
nám
v
tom
méně
unavovalo
při
větším
dosti
zdravé
práce
než
když
na
to
deme
svými
prostředky
by
třebas
víte
že
je
to
pole
ho
názoru
to
a
to
víte
že
ta
jeho
pole
ale
de
a
na
to
svými
prostředky
ty
prostředky
jako
je
vaše
tělesnost
vaše
schopnost
e
to
je
taky
jeho
jeho
od
něho
půjčené
se
k
ní
zpočátku
dlouho
nerozlišujeme
nebo
nedokážete
rozlišit
to
konec
se
nedokáže
pojí
taky
tím
rozlišení
spojit
propojil
že
to
co
máte
v
sobě.
Je
na
stejné
úrovni
toho
co
je
z
vnějšku
se
o
to
přichází
z
vnějšku
nebe
spojitostí
co
je
u
vás
vevnitř
a
že
nic
nepůsobí
zvnějšku
nýbrž
všecko
z
vnitřku
navenek
to
tyto
zásady
nemůžete
rozumově
zvládnout
tak
hned
takže
se
snažíte
zvnějšku
do
nitra
působit
za
strašně
těžkopádné
tomto
pravdu
lopatu
a
hrabete
nějakému
sem
nebo
něco
já
vím
co
děláte
kope
a
za
tím
co
ten
kdo
pracuje
z
vnitřku
navenek
ten
tu
lopatu
vyhne
zvláštním
způsobem
vnitřní
silou
a
to
je
síla
mnohonásobně
větší
než
síla
sval
už
ho
obrazu
pochopitelně.
Já
si
to
dovedu
představit
protože
jsem
některé
věci
v
životě
takhle
taky
dělal
výjimečný
jsem
taky
schopen
toto
soustavně
ale
pak
mě
ta
práce
nikdy
neunavila
dejme
tomu
co
dělám
tuhlety
věci
pro
vás
ne
tím
je
neunavuje
protože
to
dělám
ne
lopatou
nýbrž
z
nitra
navenek
já
jenom
poslouchám
jak
to
hotové
vychází
z
té
vnitřní
dílně
rozumíte
jenom
nějak
převádím
češtinou
do
této
řeči
do
těchto
obrazů
teče
taky
obraz
když
neužívám
obrazu
přímo
tak
už
tak
řešením
takže
já
z
toho
prostého
dělám
jenom
jeden
sou
činitel
jedna
místo
to
říkám
jednu
a
to
je
malá
námaha
to
redukuje
a
ta
resume
je
snazší
než
to
násobení
rozumíte
to
když
se
z
té
ho
neško
do
nitra
tak
chcete
násobit
to
co
tam
děláte
tím
účelem
tím
účinkem
to
lítání
tou
lopatou
má
způsoby
třebas
nějakou
já
mu
nakonec
to
je
účinek
na
to
kolikrát
musíte
líto
že
ano
aby
ta
dáma.
Kdežto
když
do
nitra
navenek
tak
mám
hotovou
tu
já
mu
a
nepotřebuju
vůbec
jí
par
nýbrž
se
do
tý
já
mi
dívám
a
popisuju
je
veliká
taktak
že
jo
soustu
a
k
tomu
a
a
tak
to
říkám
a
byl
se
jemu
se
dívám
na
tu
já
mu
totiž
všecko
je
hotovo
u
boha
všecko
co
bude
stvořeno
už
je
co
bylo
stvořeno
ještě
je
a
přítomnost
budu
ano
a
minulost
je
pořád
je
ko
je
on
je
na
časem
takže
když
se
zase
na
této
na
časového
do
toho
časového
pojetí
věcí
tak
je
po
práci
tak
platí
vod
svatý
terezie
že
nepracoval
ona
nedrží
ježíš
kristus
za
ni
to
znamená
bezčasově
bez
námahy
ona
pracoval.
Takže
jestliže
jste
večer
unaveni
tomu
nás
se
dostat
tak
je
to
s
odpuštěním
proto
že
to
děláte
špatně
jo
že
používáte
zbytečně
namáhavé
prací
které
by
byly
se
daly
nahradit
prací
která
je
daleko
dokonalejší
protože
bez
námahy
to
námaha
si
spojena
s
tou
prací
jí
znehodnocuji
protože
vás
zneklidňuje
unavuje
a
podobně
neklid
taky
neunaví
taky
druh
neklidu
a
to
vám
znemožňuje
se
dostat
k
rádci
jestliže
ten
člověk
jedna
z
vnitřku
navenek.
Tak
jenom
se
vyprazdňuje
a
pak
to
nitro
mu
otevřeno
čili
on
se
musí
naučit
jenom
se
vyprazdňovat
takže
když
se
po
denní
práci
a
děláte
dobře
nebo
špatně
tak
večer
se
musíte
vyprazdňovat
a
to
není
pouhá
relaxace
jak
si
to
myslí
jogi
sti
nebo
jogini
nýbrž
to
je
odevzdání
odevzdání
sama
sebe
bohu
a
tím
nastává
tolikrát
něm
to
je
ta
je
následek
této
původní
příčiny
že
člověk
se
odevzdá
bohu
když
by
se
chtěl
jenom
vyprázdnit
té
symptomatické
léčení
které
nemá
účinek
velkého
to
svíčka
co
se
tam
stane
ale
to
je
málo
to
je
nedostatek.
Takže
ono
je
třeba
jít
k
já
tu
věci
hledat
království
boží
a
bude
tam
všecko
ostatní
přidáno
co
momentálně
potřebuje
jestliže
ta
konáte
bujet
a
když
ho
hodně
tak
to
taky
potřebuje
to
nechte
na
pánu
bohu
jak
to
zařídí
a
kolik
vám
toho
přidá
kolik
je
zapotřebí
a
bylo
při
a
to
se
v
tom
nemůžete
vyznat
to
nemůžete
vědět
takže
jestli
vám
to
nejde
při
té
koncentraci
tak
je
to
proto
že
jste
se
neodevzdal
bohu
a
ne
podle
ste
unaven
podle
ní
práci
kterou
jsem
dělal
špatně
i
když
to
dělal
špatně
ale
z
dobrou
vůlí
rozumíte
nic
se
nestalo
unaven
veliká
nic
se
nestalo
vy
se
prostě
odevzdáte
toho
bohu
a
na
to
není
třeba
víc
než
zlomku
vteřiny
a
to
by
byla
aby
to
zlomek
tři
nevydržel.
Ne
víc
než
zlo
ani
vteřina
mi
zapotřebí
já
říkám
e
zlomek
tři
tomu
odevzdat
no
a
to
co
je
vám
do
únavy
co
to
nás
neexistuje
to
není
půlhodinu
zlomek
vteřiny
a
už
se
s
ním
spojen
že
jo
když
to
děláte
také
kontrolní
že
milost
o
hora
pro
člověka
je
vždycky
připravenost
plné
míře
jenom
že
člověk
se
neumí
jí
otevřít
disponovat
se
pro
ni
ano
on
se
disponuje
tím
že
se
otevře
se
odevzdá
že
na
sebe
nemyslí
to
vám
říkám
ne
nebral
reprodukuje
ten
den
ne
bílej
nedbejte
k
tomu
co
se
stalo
nechte
to
stranu
a
brně
te
se
do
té
náruči
božího.
No
a
to
musí
mít
následek
že
ten
pobyt
v
domě
se
také
podaří
neboť
ten
člověk
jak
je
tam
líčeno
v
tom
podobenství
zapomněl
na
tu
práci
před
by
byl
na
ní
myslel
já
to
není
práci
tak
tam
přišel
unaven
a
tak
vyžadoval
aby
se
na
to
bral
ohled
ale
voni
takovýho
neví
řada
aby
se
byla
onen
klidně
začal
sloužit
tomu
hospodáři
že
jo
tyto
ani
nepotřeboval
ale
de
krycim
že
my
to
potřebujeme
abychom
mu
sloužili
ten
princip
tak
se
že
ta
správný
pozadu
říkáte
člověk
jde
na
to
pořád
pořádně
ráno.
Sebere
svých
pěti
vztek
a
de
do
práce
a
veškerou
vůli
vynaloží
k
tomu
aby
konal
vůli
boží
aby
aby
jako
vopravdu
sloužil
bohu
to
by
říkala
navrch
velice
správně
veškerou
vůli
vložit
do
mu
ne
boží
sem
čloek
vůli
boží
neznáte
a
vládnutí
vlastně
svou
vůli
podle
vlastní
vůle
podle
vlastního
mínění
čili
jsou
tam
nějaké
jemnůstky
chyb
na
které
se
jak
vidíte
nepřišel
a
to
způsobí
že
svou
takovou.
Dyť
já
to
s
tím
vůle
se
brzo
unavíte
v
tom
nevydržíte
dlouho
vy
to
konáte
z
nejlepším
míněním
podle
vlastní
vůle
abyste
sloužil
bohu
pochopitelně
a
ono
vás
to
unaví
takže
mě
ten
nik
řídit
školy
v
praze
která
nejsem
taky
proti
zajímá
já
jsem
zabilo
dny
hotov
já
ráno
vejdu
do
toho
života
a
jsem
připraven
sloužit
bohu
ale
přijde
mi
tam
něco.
Co
já
musím
řešit
velice
okultního
a
já
mně
to
sebere
všechny
síly
já
to
musím
veškerou
vůli
vynaložit
svou
vlastní
vložit
na
toho
aby
to
vůbec
prošlo
protože
kdybych
si
to
nebyl
já
vo
tak
to
dopadne
špatně
já
při
tom
musí
jak
tomu
udělat
já
by
to
musím
být
svou
hlavou
já
nemohu
myslet
na
pána
boha
podle
by
ne
to
je
dělá
říkám
to
děláte
správně
jenomže
vám
tady
chybí
zkušenost
toho
večera.
Se
kterou
tam
musíte
jít
toho
pobytu
v
domě
hospodářově
kdybyste
pravidelně
vstupoval
do
domu
hospodářova
a
tam
sloužil
tím
způsobem
jak
jsem
vám
radil
tak
druhý
den
čím
dál
tím
lépe
bude
rozumět
vůli
boží
takže
svou
vůli
bude
sice
zase
dělat
vůli
boží
ale
protože
jí
budete
rozumět
budete
o
ní
vědět
a
tím.
Tím
méně
budete
konat
vůli
vlastní
takže
nikdo
nepozná
že
konáte
vůli
vlastní
naopak
mě
dycky
přitom
není
říkají
no
ty
máš
ale
pořádnou
dávku
vůle
že
si
tudletoho
oni
neměli
tou
vůlí
se
to
dělá
ale
protože
jsem
večer
dělal
třebas
to
co
neděláte
že
jo
tak
tam
nebyla
rovnováha
mezi
vnitřním
a
vnějším
životem
a
to
se
draze
platí
draze
se
to
platí.
To
takovou
takový
přepych
a
za
svý
první
devět
let
vůbec
nedovolil
první
devět
let
tý
cesty
já
jsem
večer
povinně
to
takhle
dělal
že
jsem
k
tomu
bohu
odcházel
a
vopravdu
jsem
odcházel
způsobem
který
odstraňoval
mé
okolí
to
jsem
byl
tvrdý
jako
spalte
se
říká
ne
kopl
neklepal
srdce
a
tak
dále
ale
nic
se
nestalo
neškodil
mě
to
naopak
něco
po
pozdravila
ale
druhý
den
jsem
měl
vůli
která
nebyla
moje
já
jsem
do
ní
viděl
z
vnitřku
navenek
z
vnitřku
navenek
kdežto
vedete
na
ty
práce
zvnějšku
do
nitra
když
to
dobře
dopadne
když
to
moc
ale
ani
tam
se
nedostanete
to
znamená
vy
si
myslíte
že
situace
vzniká
vně
má
vo
musíte
zvládnout
protože
k
vám
přichází
vás
na
a
tak
mě
vás
napadá
ne
to
je
dokud
máte
takovéhle
mínění
že
vám
někdo
předkládána
nějakou
práci
že
má
unavuje
že
vás
pro
sebe
chce
například
by
si
myslíte
že
my
prostě
to
mě
chcete
tak
to
nezvládnete
tak
se
tím
jedině
unavíte
a
ona
víte
se
i
tou
koncentrací
to
takhle
děláte.
To
nemůžete
to
je
úplně
opačné
mě
lidi
říkají
třebas
já
i
to
dovedu
už
jak
ten
den
tak
žít
abych
jako
se
neprotivil
té
vůli
boží
ale
jak
si
té
koncentraci
já
usnu
a
nebo
když
neusnu
tak
se
unavím
třebas
i
přeříkáním
toho
mantramu
takže
my
to
čím
dál
hůř
anebo
tak
technika
je
pro
mě
tak
náročná
že
já
si
myslím
na
tu
techniku
než
na
toho
pána
boha
a
to
je
taky
chyba
a
to
mi
taky
unaví
tak
tam
jsou
všechny
všechny
těmito
slovy
jsou
vyjádření
tytéž
chyby
pořád
všechny
chyby
které
jsem
tady
jmenoval
sou
ani
tohoto
mínění
taženi
totiž
že
ten
člověk
zase
si
není
vědom
že
nevládne
svými
silami.
Rozumíte
i
při
tom
že
de
sloužit
tomu
hospodáři
že
zase
jde
silou
boží
že
bůh
je
to
který
si
přeje
aby
člověk
mu
asi
a
ne
člověk
který
si
přeje
aby
patřil
bohu
když
ovšem
musí
se
disponovat
tak
musí
začít
chtít
patřit
já
vím
ale
to
je
začátek
věcí
který
by
ho
už
za
vteřinu
vo
zrazovat
nebo
ho
původně
nebo
bylo
zrazovala
nebo
bylo
vytrhovala
ven
do
temnot
vnějších
on
musí.
To
se
nesmí
bránit
tomu
aby
vodešel
od
své
vůle
aby
opravdu
věděl
že
ta
jeho
vůle
ká
je
odvozena
z
vůle
boží
že
sama
nemůže
existovat
odděleně
a
všechno
má
oddělené
všechno
a
začarovaném
tak
jak
se
to
vím
přejete
mít
že
to
je
hrůza
to
mě
dycky
jim
to
úplně
já
mám
husí
kůži
když
mi
dáváte
otázky
že
to
je
pořád
z
pocitu
od
o
těch
oddělenosti
to
ale
takových
nedočkal
kole
nakonec
a
to
mi
zje
celou
tu
cestu
a
ta
je
na
če
pochopitelná
protože
na
na
atomy
ale
nedá
se
dohromady
nedá
to
jeden
celek
to
vám
hrozí
jo
tak
vám
radím.
Když
jsem
vám
řekl
nástroj
božími
pracujete
přes
den
ne
tak
tím
nás
ty
potom
v
tom
domě
hospodářově
pracujete
pro
hospodáře
týmiž
jeho
následek
čím
my
mu
zase
nic
nedává
rozumíte
zase
všechno
je
od
něho
jenom
se
dispozice
k
tomu
abyste
byli
ochotni
mu
vrátit
co
jeho
je
to
je
správný
postoj
při
duchovní
ať
já
se
tím
vracím
do
tvého
domu
já
se
martin
který
se
ti
vrací.
A
pak
už
mu
nezabrání
te
v
té
jeho
radosti
nic
vám
to
máte
marný
on
budem
z
toho
strašnou
radost
strašně
dobře
vás
přivítán
to
bude
slavnostně
nevěděl
tě
jakou
slávu
pro
vás
má
připraveno
a
ví
nepociťujeme
protože
na
to
dete
úplně
špatně
ten
syn
narostl
ten
si
o
sobě
vůbec
nic
nemyslí
země
že
si
ničím
za
slouží
tam
by
tuto
ho
otce
kdyby
ho
vyvodil
tak
to
bylo
v
nejlepším
pořádku
si
by
si
myslel
maří
magdalena
prosit
tu
která
se
složila
kruk
tna
m
ježíšovým
si
taky
nemyslel
že
si
udělá
světicí
nemohlo
ruku
na
padnou
ona
se
tam
složila
protože
praštila
se
svým
životem
rozletu
letním
od
a
já
nevím
jestli
můžu
že
se
divil
ale
nic
ne
to
bylo
pro
ni
objevím
že
on
ji
ve
z
té
země
ke
svatostí
takže
svatá
terezie
z
avily
říká
že
nejlepší
postoj
člověka
začátečníka
je
postoj
máří
magdalény
nemysli
i
o
sobě.
Nýbrž
spíše
s
sebou
opovrhovat
ale
nejlépe
zapomenout
neoponovali
zapomenu
ona
musela
zapomenout
čí
je
aby
tam
vůbec
dokázal
silnou
že
jo
a
toho
dost
tak
tam
sebou
praštila
a
on
si
to
daří
zařídil
sám
nechte
pána
boha
působit
u
toho
mluvíme
i
při
té
koncentraci
ví
mu
napovídám
jak
to
má
udělat
a
když
to
neudělá
tak
tak
jsme
nešťastný
a
my
nemáme
vůbec
představu
jak
to
má
udělat
de
pak
i
nejlepší
představa
vám
neřekne
ani
ani
čárku
o
tom
jak
to
jak
to
on
udělám
dycky
že
se
o
tom
měl
nějakou
představu
jak
by
to
měl
udělat
tak
sem
potom
zase
jak
to
udělal
jinak
jsem
to
vůbec
nemohl
sedí
at
let.
Říkáte
když
toto
posloucháte
tak
to
musíte
jenom
věřit
nemáte
zkušenost
ale
ježíš
kristus
radí
kdo
uvěří
syna
člověka
to
znamená
že
má
nesmrtelnou
podstatu
byl
říct
v
tom
toho
velikost
vnitřní
tak
to
stačí
k
tomu
aby
ta
velikost
vnitřní
němu
měla
přístup
rozumíte
a
aby
ho
vedla
ke
spasení
tomu
neodporuje
té
velikosti
vnitřní
neodporuje
on
se
jí
odevzdá
že
by
je
mohutně
vyšší
než
seco
čím
tam
von
ten
člověk
de
ustat
to
je
dobré.
Že
vy
nemůžete
jinak
než
víru
já
jsem
jenom
nešel
ale
vy
nemůžete
jinak
než
vírou
a
já
myslím
že
když
to
ježíš
kristus
takle
napovídá
že
to
nebylo
horší
než
jak
já
jsem
šel
naopak
že
toto
výjimka
protože
bylo
zapotřebí
také
ukázat
že
i
to
z
těch
extrémy
poměrů
de
vidět
ale
to
jsou
extrémy
poměry
že
ty
vaše
jsou
normální
že
když
se
hodí
pro
kdekoho
kdo
uvěří
nevadí
obě
se
hrad
koho
kdo
uvěřil
kdežto
cesta
poznání
se
hodí
jenom
pro
toho
kdo
je
ochoten
sebe
se
vzdávat
stále
větší
měrou
protože
ono
totiž
jestliže
se
nezdá
způsobem
který
vám
se
vysvětlím.
Tak
ta
cesta
poznání
se
pozastavuje
až
se
úplně
zastaví
když
se
odevzdá
tím
způsobem
matka
vysvětlím
tak
ta
cesta
pokračuje
mílovými
kroky
kupředu
a
to
je
tento
styl
že
člověk
jak
něco
poznává
jako
správné
třebas
o
to
maličkosti
ze
začátku
a
hned
se
podle
toho
zařídí
tak
dostane
když
se
ne
zařídí
moc
k
tomu
aby
to
uskutečnil
to
jako
správné
poznával
ano
a
tím
dostane
se
na
úroveň
vyšší
toho
poznání
a
z
té
zase
už
jde
o
stupňuje
k
dál
a
tak
stoupá
jak
si
rovnoměrná
než
cestou
víry
tam
není
žádná
po
chybnost
on
vždycky
to
co
poznává
za
správné
považuje
za
fakticky
absolutně
správné
i
když
je
v
tom
už
zásadní
omyl
no
to
absolutně
tahne
není
a
je
to
relativně
správné
ale
von
to
považuje
za
absolutně
správné
a
je
dobře
že
tomuto
omylu
znovu
a
znovu
podléhá
proč
mu
podle
hnůj
třebas
který
ví
že
je
to
není
absolutně
že
to
a
relativně
protože
je
v
tom
taková
moc
v
tom
co
poznávám
za
stane
že
mně
nechci
říct
přemluví
ale
přemůže
takže
ně
se
může
k
tomu
aby
to
okamžitě
realizoval.
A
když
to
okamžitě
realizuju
tak
nejenom
že
se
to
podaří
ale
nebo
taky
nepodaří
se
to
voni
slu
že
ale
to
je
pro
mě
důkazem
ale
vznikne
z
toho
další
síla
větší
a
další
poznání
o
správnosti
a
dejme
tomu
když
to
zopakuju
z
těch
sedmnácti
let
tak
jsem
forma
správné
jít
jedině
v
bohu
patřit
dní
bohu
a
nesprávný
účinek
tohoto
poznání
byl
v
tom
že
jsem
opovrhoval
tímto
světem
tak
že
jsem
přestal
jíst
a
tak
dále
já
jsem
vám
tady
říkal
a
to
bylo
vrcholně
nesprávné
a
než
se
na
to
přišel
tak
musel
někdo
druhý
zastat
tuhleto
ani
nevědomost
je
tam
nebyla
nikdy
žádná
nejistota
jako
otázka
víry
ale
tam
byla
jistota.
Žádná
po
chybnost
jako
otázka
víry
nýbrž
jistota
a
ta
dovedla
člověk
ka
na
úroveň
dosahu
té
relativní
správnost
a
jakmile
dohrál
ta
relativní
správnost
úlohu
vůdčí
tak
sem
objevil
i
tu
chybu
která
v
tom
byla
obsažena
zákona
tvor
relativnost
a
v
tom
toho
se
moh
odvrátit
od
té
dosavadní
úrovně
a
je
zase
za
ní
dál
dycky
jsem
musel
zapomenout
na
tamto
zavrhnout
tamto
jako
nesprávné
přestože
to
předtím
bylo
relativně
správné
bo
absolutně
dokonce
správné
jsem
to
chápal
rozumíte
tak
sem
naší
mělo
vysvětlit
takže
to
taky
není
cesta
taková
řek
bych
úplně
přímočaré
to
je
jako
působení
rostla
tu
že
von
to
řídí
v
určitých
mezi
tím
rozumíte
tak
si.
Ale
při
taková
tudy
se
která
let
třebas
na
měsíc
pohybuje
se
v
takovém
koridoru
ty
řízen
ze
země
a
ta
družice
naráží
v
tom
koridoru
a
na
tsyny
a
od
radí
se
pořád
do
toho
vedu
takže
pořád
se
přibližuje
že
k
tomu
hlavnímu
dřina
udržuje
se
ve
směru
k
tomu
měsíci
takže
do
toho
více
do
letí
přesně
tam
kam
je
stanoven
tak
to
je
to
je
výhoda
tuhlety
cesty
ale
je
to
ustavičný
poráží
těch
tě
nebo
ukázal
ukázka
toho
že
ty
stěny
nejsou
narážet
ani
že
není
správné
že
by
bylo
lepší
to
rovně
ne.
A
tak
tak
se
to
člověk
přesvědčuje
prosím
tomu
dělám
nějakých
bych
více
napovídáte
že
jakmile
se
dostanete
do
takové
situace
se
setkáte
s
novým
myšlenkami
které
by
byly
měly
být
podnět
a
kde
zase
aspoň
rozumově
uděláte
nějaký
krůček
kupředu
že
to
uznáte
třebas
ne
věříte
tomu
tak
způsobíte
nerovnováhu
rozumíte
mezi
uznáním
rozumovým
a
mezi
uskutečněním
toho
kdybyste
totiž
v
té
praxi
začala
na
úrovni
toho
co
se
tady
se
dověděla
zase
pracovat
tak
by
vám
pude
to
tam
nenastalo
vytěžit
říkáte
nastávají
mít
těžkosti
které
předtím
nenastaly
a
ty
bídou
úplně
to
navíc
co
jsem
do
toho
chtěl
vyložit
až
na
konec
napomenul
a
ty
duchovní
věci
do
té
míry
že.
Se
nedá
nic
jsem
udělal
nějaký
pokrok
a
pak
jsem
se
to
začne
na
novo
já
se
mohu
věnovat
klidu
těm
duchovním
věcem
protože
už
mně
nevadí
ty
zevní
věci
už
se
odstranili
vlivem
toho
že
jsem
slevil
tak
jisto
je
že
jestli
jestliže
se
dostanete
jednostranně
kupředu
a
příklad
pochopení
přijetím
věci
tak
vlastně
děláte
rozhodnutí
rozumíte
dělat
rozhodnutí
ježíše
přijímáte
tak
nejenom
rozumem
ale
také
celoživotně
protože
ale
tady
toto
rozhodnutí
nemůžete
aplikovat
nemůžete
ho
provést
zde
silně
že
nemůžete
jít
k
tomu
počítači
teď
přimět
to
nerozumné
nýbrž
až
zítra
tak
mezi
tím
nějaká
mezera
ve
které
to
rozhodnutí
o
které
se
dá
již
že
to
rozhodnutí
nebylo
ihned
realizováno
jako
že
není
možno
tím
ztratíte
realizací
sílu
rozumíte
a
bez
té
síly
ktomu
přistupujete
a
to
je
vyčerpávající
to
mě
promiňte
to
se
nedá
udělat
jinak
než
že
večer
předtím
vstoupíte
do
toho
chrámu
božího.
A
s
touto
posilu
která
je
jiná
než
slovní
ne
do
toho
do
té
práce
dete
nebudete
myslet
na
to
co
my
tady
říkali
vůbec
nebo
že
se
to
přeříkával
že
bych
ho
takhle
mělo
být
když
prostě
to
vezmete
tak
jak
to
přichází
a
já
vám
řeknu
kdyby
se
to
tímto
způsobem
dělala
kdyby
tam
nebyli
tuhlety
mezery
které
způsobují
ten
nedostatek
tak
by
se
na
vás
nezahrnulo
něco
co
na
vás
čeká
se
to
zrovna
od
vás
dostávalo
opačnou
stranou
plyš
na
ty
ostatní
by
se
litoval
je
že
tento
krát
přišlo
na
ně
rozumíte
a
ne
na
vás
a
začal
byste
jim
pomáhat
a
to
je
to
pravé
pochopení
té
sou
činnosti
té
souvislosti
s
ostatního
vaše
práce
souvisí
s
prosto
vedoucího
všech
ostatních
pracovník
daleko
více
než
v
jiném
oboru
že
jo
tam
si
musíte
vzájemně
hrát
do
rukou
jak
se
říká
no
a
když
byste
nakloní
na
takhle
šla
že
pokolení
té
spojitosti
že
ano
kterou
byste
chápala
vnitřně
nez
něku
neškolil
vámi
jasná
ale
z
vnitřku
ji
takle
pochopit
tento
vnitřního
poznání
tak
byste
neměla
ty
potíže
že
tam
je
nerovnováha
pochopení
zvnějšku
jako
teďka
to
pochopíte
z
vnějšku
a
pochopení
nitky
to
á
za
vás
nemůže
udělat
to
že
to
je
věc
vaši
vnitřním
koncentrace
že
ano.
A
když
v
tom
že
si
to
neunese
tak
se
promrhal
na
tu
tu
sílu
která
přišla
zvnějšku
jakoby
jako
by
zvnějšku
no
a
to
není
pravda
ale
vám
to
připraven
že
to
zvnějšku
a
vono
je
to
ztra
pokon
se
vaše
oni
pra
od
něho
to
není
než
vašeho
ne
z
mého
a
kdyby
se
to
hned
jako
se
toho
chopila
takhle
aspoň
dneska
ještě
tak
zítra
by
to
nedopadlo
jak
mi
to
říkáte
prosím
vás
to
ho
třeba
to
poprvně
nepovede
ale
z
ročně
se
to
chápete
tak
se
vám
to
povede
časem
a
budete
vidět
že
naopak
to
vede
k
opačným
následků
než
jak
mi
tady
říkáte
že
věci
se
vám
vyrovnával
úrovní
na
této
cestě
to
nejhorší
je
že
člověk
neumí
je
na
to
rovnováhu
mezi
vnitř
vnitřním
a
vnějším
to
je
jedna
věc
a
za
domněle
to
vnějším
bere
ta
vnější
a
vono
je
to
vnitřní
vy
se
právě
dovídáte
tím
že
vám
to
zítra
na
půdě
že
to
vnitřní
záležitost
způsobila
žádná
nitrem
že
ano
nerovnováhu
nějakou
ale
vnitřní
nerovnováhou
vnitřní
omezit
vnitřním
aktivnější.
Vnější
je
to
bylo
přijat
ale
vnitřně
to
nebylo
uskutečnění
takže
to
musí
prožité
vnitřně
pochopitelně
proto
já
říkám
svým
přátelům
vy
jste
to
ode
mě
dneska
už
věci
které
jsou
tak
náročné
na
uskutečnění
že
já
když
ho
mě
vysvětluju
tak
vás
vlastně
odsuzuju
k
takovým
stresem
minimálně
anebo
ještě
oči
věcem
nějakýmu
neštěstí
dokonce
životní
kdyby
se
to
radši
nepřáli
že
čeho
toho
už
bylo
dost
jako
kdyby
teďka
jak
se
chystal
k
tomu
řekl
ten
otčenáš
jako
vedu
rozhodnutí
třeba
k
tomu
ji
dobrý
přítel
rovnou
řekl
tak
to
je
pro
mě
odsouzení
já
se
přestanu
modlit
otčenáš
růže
to
nedokážu
a
jako
rozhodnutí
to
brát
to
mi
nejde
je
otázka
jestli
bych
to
neměl
odložit
činna
věky
budoucí
a
nech
znova
vás
že
vy
pořád
váš
rozum
touží
vaše
dobrá
vaší
dobrou
vůli
toužíte
ale
to
jsou
velké
oči
a
malý
žaludek
by
to
vyvracet
než
se
dostat
k
uskutečnění.
To
je
říkáte
co
je
vlastně
neví
co
je
to
zapři
sama
sebe
a
když
pracuje
ne
bez
omezení
na
sebe
jenom
na
věc
tak
vlastně
se
za
projde
sama
sebe
že
to
pravda
že
ani
nepomyslet
na
to
že
to
je
se
to
jsou
jeho
síto
obec
nebo
boží
síly
na
na
to
nešpekuluj
protože
on
se
do
toho
pravé
kdyby
například
na
lékař
třebas
zubní
musel
pomýšlet
jestli
to
dělá
boží
moci
nebo
se
své
vlastní
tak
by
zatím
možná
pacienta
ky
utekl
že
by
byl
přišel
na
to
že
on
se
musí
vrhl
tý
práce
otevře
ten
dotyčný
ústa
on
ten
lékař
tam
vidí
co
tam
schází
ne
a
začne
se
nepracovat
běda
když
po
myslí
na
pána
boha
to
moc
zanedbal
on
musí
se
dát
do
práce
a
to
odstoupí
od
sebe
už
samovolně
používáš
vých
zkušenost
samovolně
on
nemusí
nějak
paty
vybírat
a
dlouho
na
ně
špekulovat
že
ta
situace
se
mu
tam
opakuje
že
je
proto
že
ta
práce
z
toho
družice
nějaké
povolání
abychom
nemohli
potom
nakonec
vykonávat
samovolně.
Co
myslíš
víte
když
jsem
poradil
třebas
co
mají
dělat
s
tou
celou
ne
jaký
mají
operovat
že
se
na
to
musel
přemýšlet
samovolně
jsem
to
řekl
a
bylo
to
správně
protože
to
bylo
samovolné
jestli
jsem
vzdal
se
sama
sebe
že
jsem
se
do
zapřel
a
ne
nějak
násilím
mohl
za
od
prostě
přitom
nervy
to
ne
naopak
vodejdu
od
sebe
a
proto
to
správné
že
to
samovolné
naše
pravá
se
samovolná
my
to
můžete
říkat
pán
bůh
je
že
jako
nevěřící
říkám
je
to
oblast
samovolnosti
tak
se
rozšíří
z
té
samovolnosti
to
automatismu
jednoty
se
stará
o
mé
srdce
a
všechno
ostatní
ten
mé
vůle
do
do
všeobecného
do
člověče
samovolnosti
takže
vůbec
svou
vůli
nemusím
nastavovat
aby
se
to
dělo
rozumíte
mi
a
ono
se
to
děje
jako
je
nesmyslné
myslet
na
srdce
aby
vám
klepal
aby
mu
začlo
klepat
tak
je
potom
nesmyslné
myslet
na
to
co
mám
udělat
protože
ono
to
jde
samo
a
potom
máme
každý
své
povolání
abychom
samovolně
už
v
něm
jednou
jedna
lékař
samovolně
třebas
zubní
lékař
samovolně
už
to
dělá
že.
Už
si
jenom
vzpomene
na
to
co
já
co
se
nemá
dělat
a
nemusím
to
zlo
omílat
a
když
je
to
dělník
ve
výkonu
tak
taky
samovolně
už
to
koná
a
když
se
o
navo
odstoupíte
tak
správně
odpočine
si
nemá
se
přemáhat
zapomene
na
to
to
porušujeme
samovolnost
protože
když
vám
klepe
srdce
ne
samo
sebou
tak
nemyslíte
ani
jak
začne
daně
myslet
tak
taky
vidět
že
to
je
něco
v
pořádku
radu
zdraví
musí
na
té
se
nemyslí
že
jo
ten
pracuje
sám.
A
tak
je
to
v
té
oblasti
vyšší
taky
to
pracuje
samo
když
na
to
nemyslíme
tak
já
nemyslím
na
pana
pro
mě
je
to
snadný
protože
na
ně
nevěřím
ne
to
se
mi
to
mysli
to
se
mi
to
mluví
panečku
když
já
nepotřebuju
by
se
na
pána
boha
protože
pro
mě
prostě
je
to
skutečnost
která
je
a
co
by
vo
tom
debatovat
nebo
sám
sobě
přemýšlel
proč
je
to
ho
tak
nebo
a
to
beztak
se
že
sloup
nakonec
přijdu
rozumem
to
jednou
šesti
no
jednou
se
minut
vo
těch
šesti
sedminásobnou
nezazlívá
to
cestou
víry
to
je
cesta
jinak
zdánlivě
to
na
opačné
straně
tak
že
jsme
proti
sobě
stojí
proti
sobě
se
s
tím
moc
nevynáší
protože
byste
nakonec
řekli
tak
ten
je
pří
bytím
bez
na
bohem
není
to
pravda
není
to
pravda
lépe
je
z
by
i
věřící.
Já
jsem
se
ovšem
dycky
té
víry
dopracoval
jenom
ti
způsobem
že
se
byl
přesvědčován
zkušeností
máme
zkušenostmi
byly
nějaké
laguna
ké
mezery
no
a
to
je
ta
sil
který
je
to
stěny
ke
ně
jak
mi
tady
někdo
z
vás
napovídat
že
jo
a
to
viděla
nemusíte
víra
se
sva
pochybuje
od
čas
ale
nikdy
do
té
míry
že
byste
úplně
ztratili
kontakt
já
tam
zavrhnu
to
co
bylo
předtím
a
dám
se
na
něco
nového
rozumíte
co
je
to
je
opravdu
hrozně
zlí
tedy
se
tak
voni
ji
hodno
to
republice
ale
za
cenu
sebe
mlácení
řekl
to
je
víme
obilí
my
jiného
to
není.
No
tak
dneska
jsme
se
dostali
už
jedná
hodin
tak
musím
po
spíš
musím
to
odbýt
k
tomu
předvést
vám
otčenáš
jako
řadu
rozhodnutí
tedy
že
je
to
modlitba
která
nás
uvádí
do
řady
rozhodnutí
a
pokud
je
ne
realizujeme
tak
způsobem
e
nerovnováhu
mezi
rozhodnutím
a
realizací
to
znamená
uvádím
se
do
utrpení
to
vám
říkám
napřed
abyste
byli
připraveni
na
to
co
vám
tady
říkám
a
jaké
to
má
následky
ježíš
kristus
o
tomhletom
řekl
nepřišel
sem
přinésti
mír
ale
meč
tak
tomu
rozumíte
protože
věděl
dobře
že
kdy
ji
nebudou
moci
uskutečním
nebo
nebudou
umět
uskutečnit
to
co
von
řekl
mírové.
Ale
přenesl
to
meč
se
jenom
ty
křesťani
poradili
tak
zvaných
pohanům
že
ano
svatý
ří
byl
a
toto
podle
byl
vlá
dobrý
vrah
výše
na
svatýho
že
jo
na
to
blaženství
se
nepovažuje
si
tisíc
pohádka
to
už
bylo
nutné
a
povýšit
na
svatýho
a
tak
já
teďka
jdu
k
věci
tak
je
to
pořád
daný
řád
hodnot
tou
jsem
přednášel
učíme
a
spořádaná
řada
rozhodnutí
to
znamená
od
prvního
rozhodnutí
až
po
to
poslední.
Čili
když
se
ne
realizuje
první
rozhodnutí
tak
také
ne
je
nebezpečí
že
to
poslední
teprve
nepůjde
že
mu
ani
nebudeme
rozumu
je
to
jako
nový
nás
v
pokušení
nebo
z
dvanáct
zlého
to
sem
byl
měl
na
to
k
prsty
protože
jsme
neuskutečnil
to
první
abychom
slunit
pro
ni
tak
chopíme
to
co
chce
v
tom
posledním
myslí
a
jak
to
máme
realizovat
ale
já
jsem
naštěstí
včera
se
pustil
do
toho
prvního
otčenáš
to
už
jsem
vysvětlil
protože
jsem
vysvětlil
jak
voni
uvěřili
v
tam
někde
v
městě
ur
k
tomu
bohu
že
to
jeho
jejich
otec
který
to
s
ním
dobře
myslí
a
kdybych
se
zavedl
z
područí
lidem
do
područí
svého
že
to
bude
jako
země
zaslíbení
že
to
bude
něco
zaslíbené
toto
dobrého
něco
milé
něco
co
je
povede
k
věčnému
životu.
A
opravdu
kdyby
byli
spravovali
tu
svou
zemi
tak
jak
měl
by
bylo
čas
neutekli
si
naplňuje
jsem
se
mi
do
egypta
nebo
nešilhal
po
nějakých
těch
molh
těch
vedlejších
filištinských
a
jiných
národů
tak
by
to
bylo
trvalo
daleko
méně
to
seslání
spasitele
než
tisíc
sedm
set
nebo
více
let
ale
nešlo
to
protože
měli
moc
pokušení
kolem
sebe
podléhali
tomu.
Text view •
Help