Waveform view
84-19A-K
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
A
vlastně
popadá
se
živost
je
těžký
říkáte
vy
proti
tomu
tvému
obživou
neříkej
si
to
zhora
zdola
to
byl
život
na
chápete
to
takhle
jí
ale
na
život
je
těžký
tyto
nechápe
protože
máme
tělo
zdravé
k
jeho
máš
mračen
pro
to
je
náš
život
těžký
tak
je
to
například
a
a
tak
dále
prosím
vás
chápete
že
nekřivdí
te
ale
to
je
vedlejší
když
sebe
omlouvá
a
to
není
vedlejší
vás
já
vás
nenechám
aby
se
dále
omlouvali
já
vás
nenechá
takhle
spát
ježíš
kristus
ukázal
podobenství
svého
života
kdy
nechal.
Učedníky
usnou
dříve
nenechal
usnout
než
v
zahradě
getsemanské
že
těsně
před
svou
smrtí
oni
se
tam
vzal
ty
tři
ne
a
oni
mu
tam
usnuly
oni
napřed
pudil
a
on
mu
usnuli
a
on
říkal
ani
tu
chvíli
nedokážete
stát
za
mnou
a
podpořit
mě
mé
těžké
chvíli
kdy
du
na
smrt
ale
už
je
nechal
spát
a
voni
to
klidně
přestali
co
tím
chci
říct
nesplete
te
se
při
tomhletom
své
dobývání
svého
nepravého
já
na
své
schopnosti
ty
rozhodne
okamžiku
usnou
jako
by
nebyly
spolehli
se.
Jenom
na
tu
svou
pravou
dobrou
vůli
kterou
nesmíte
nikdy
opustit
a
ta
z
ní
tento
kalich
bude
se
si
to
otče
přát
já
vypiju
to
neznamená
že
byste
přijímal
utrpení
trpně
ale
jakmile
jednou
pochopíte
že
jinak
to
kupředu
nejde
než
sebevzdáním
tak
musíte
dobrovolně
sebe
opustit
to
se
dá
dělat
jinak
než
že
vás
někdo
třebas
opírá
o
život
nebo
ohrožuje
vaše
vědomí
toho
o
tom
co
světu
nebo
vám
vede
bere
vaší
kladená
jinak
nesmíte
na
to
čekat
až
to
to
nastane
od
by
se
to
taky
dočkat
samozřejmě
aspoň
v
okamžiku
smrti
zaručeně
ale
to
je
dost
pozdě
protože
já
bych
vás
měl
rád
lidi.
Kteří
to
dosáhnout
dřív
než
v
okamžiku
smrti
aby
o
tom
neříkal
mluvil
jako
já
ale
aby
o
tom
mohli
zvěstovat
pravdu
že
život
věčný
je
s
mně
to
skutečné
to
co
se
dá
nikoliv
dosahovat
ale
co
nás
může
přemoci
a
kdy
nás
to
může
přemoci
když
tomu
dovolíme
aby
se
to
stalo
ten
ježíš
kristus
musel
přemoci
ty
své
učedníky
zázraky
zázračný
či
hlasu
činnost
kdyby
přírodní
vědec
ten
má
přednost
před
veškerým
ostatním
vědeckým
obor
viděl
zázraky
na
každém
kroku
a
k
tomu
má
příležitost
tak
by
opravdu
se
mohl
klidně
uvolnit
jako
ten
padá
že
ano
to
je
na
ní
velice
dobrá
vlastnost
uvolnit
pro
pochopení
že
bůh
to.
Dí
a
ta
síla
pravá
pochází
od
boha
ale
my
jsme
každý
přírodním
věcem
pochopitelně
máme
takové
neutrální
činnosti
před
sebou
které
na
nás
ten
jenom
tohleto
neukazuju
se
to
je
ta
neutrální
činnost
při
kterém
jsem
člověk
nemůže
projevit
ani
jako
dobrý
ani
jako
zlý
že
jako
člověk
který
prostě
něco
dělá
třebas
orat
kována
obaly
by
to
pán
tak
který
já
případ
co
dobrého
v
tom
může
vidět
co
zlého
v
tom
může
vidět
když
je
to
třeba
radíte
a
třeba
neutrální
činnost
člověka
vyčerpá
vyčerpá
dříve
než
činnost
kterou
můžu
vědomě
a
pro
dobro
bližního
a
přeci
já
většinu
takové
činnosti
musím
dělat
a
vám
tady
někdo
řekne
kolik
musí
vyplnit
zbyteční.
Třebas
otazníkem
které
nikdo
nebude
číst
a
musí
zanedbávat
přitom
své
vlastní
povahy
který
by
mohl
být
prospěšný
ne
a
vyčerpává
se
tím
ono
totiž
vyčerpávající
tak
já
bych
vás
o
něco
prosil
jestliže
se
neosvědčí
te
na
té
v
té
dobré
vůli
jít
za
bohem
tak
budete
muset
pořád
porazit
kována
obaly
protože
to
bude
to
nejlepší
čeho
jste
hodni
protože
při
tom
aspoň
budete
zaměstnáni
nebudete
civět
ono
se
od
vás
abyste
necivěl
aspoň
z
nejdete
kupředu
ale
jestliže
přijmete
úkol
jít
k
bohu
nepatři
sobě
ale
pak.
Při
jemu
tak
ty
obrázky
nebudete
riskovat
a
nikdo
vám
je
nepředloží
radit
konání
jak
tedy
po
dobrým
k
tomuto
vědění
přijít
a
teď
začínám
vykládat
matce
lineárním
způsobem
chápání
když
do
čerpám
všechno
co
se
dá
lineárně
pochopit
jako
teďka
to
lineárně
tady
chápete
tak
pak
musím
přistoupit
bráním
přístupu
k
věcem
asi
takhle
brát
to
teďka
ještě
budu
pořád
lineární
brát
to
co
se
mnou
děje
vidění
v
této
skutečnosti
jako.
Řek
bych
k
výstřelek
jako
vy
početí
z
normálu
jako
extázi
já
vyklá
to
co
tam
bude
dál
jo
co
se
se
doufám
přečetl
a
jestliže
to
považuju
za
nenormální
stav
todleto
tak
ještě
rozumně
může
říct
že
by
si
měl
k
normálu
dostat
já
musím
totiž
předpokládat
sva
sem
že
jsem
něčím
víc
než
tělem
a
často
říkáš
že
jsem
víc
než
myslí
která
myslí
že
ten
svět
taky
není
něco
vymyšleného
že
je
na
podkladě
toho
je
nějaká
ne
mysl
a
tam
mě
moje
pravlasti
sem
to
mohu
se
poklad
v
tom
že
bych
hypot.
To
je
za
a
teď
vědec
musí
napřed
nějakou
hypotézu
si
udělat
na
to
do
a
vědecky
když
jsem
si
stanovil
tuhletu
hypotézu
já
vám
to
po
to
bude
to
budu
samo
sebou
číst
a
vy
to
on
to
takle
bylo
nebe
tebou
že
jak
to
to
by
byl
z
stanoví
tak
hned
za
ní
du
všemi
prostředky
které
jsou
mi
dispozici
a
tu
s
říkám
protže
tohleto
nemohl
nikdo
vymyslet
to
žádná
mysl
a
nikdy
by
se
to
byla
hlava
jako
už
nemohl
dát
dohromady
tak
to
byla
nemysl
tak
může
tedy
něco
víc
než
může
mysl
než
se
může
přemýšlení
a
rozjímáním
já
dohromady
když
si
pak
bych
já
taky
nemohl
touto
metodou
se
dostat
dál
než
že
tím
přemýšlet
o
to
řekl
velik
někdo
přemýšlej.
Výší
svou
postavu
o
nějaký
centimetry
on
to
řekl
na
jinou
víru
to
nedokáže
přemýšlení
se
tam
nedokáže
a
ty
tam
ukazuje
čím
se
to
zakáže
dokud
nebudete
jako
jeden
z
maličkých
těchto
nevejdete
do
kralovství
nebeskýho
co
to
znamená
bylo
někdy
vaše
dětství
vy
jste
ještě
neměli
ten
rozum
kdybyste
tuhleto
všechno
nepochopili
teď
ale
máte
být
ne
dětmi
ale
jako
dětmi
jako
děti
to
znamená
z
pochopení
které
máte
musí
být
cesta
nazpátek
do
vašeho
dětstvím
smyslu
že
to
bude
jistý
osvícené
tou
cestou
kterou
jste
už
prošli
už
přeci
nemusíte
být
dětmi
ale
jako
děti
v
tom
smyslu
že
budete
mít
vaši
mysl
otevřenou
nebude
plná
předsudků
že
toto
je
jediné
ž
přeci
my
víme
ze
všech
se
zase
nám
hrnou.
Ducha
se
o
tom
že
to
jediné
není
neříkám
že
tušíme
nějakýho
boha
ale
že
že
prostě
nejsme
na
konci
svého
vědění
v
žádném
oboru
že
každý
obor
se
vyznačuju
tím
že
pořád
přes
různé
překážky
se
ubírá
kupředu
že
ovšem
to
je
ten
progrese
vytk
způsob
myšlení
lidi
kterému
zase
bojuje
von
v
tomhletom
nevidí
řešení
že
bych
já
šel
za
tím
a
tím
pokrokem
to
co
lidé
na
nazývají
pokrokem
to
není
pravý
pokrokový
pokrok
je
v
tom
že
něco
v
nitru
toho
kam
já
dosud
nevim
a
nemohu
moci
vozem
je
něco
co
je
víc
než
ten
zevnějšek.
Podívám
li
se
na
přírodu
jak
on
říká
vidím
že
všechno
z
nitra
roste
navenek
nitra
semena
roste
veliký
dub
ne
nějak
od
vršku
to
roste
směrem
dolů
to
to
nebo
přes
se
udělal
nějaký
obal
a
potom
narostou
kořeny
roste
něco
z
nitra
ve
tak
je
to
v
celé
přírodě
a
to
je
pravá
přirozenost
lidská
taky
jsem
taky
součástí
přírody
že
jsem
se
do
tý
míry
oddělovat
od
přijel
jsem
si
že
se
něčím
jiným
něčím
zázračným
mít
také
z
nitra
roste
me
navenek
čili
odeberte
se
do
svého
nitra
je
zatím
jedno
duší
recept
pochopitelně
a
setkáte
se
tam
svou
pravou
podstatou
je
nejjednodušší
způsob
jak
vám
to
mohu
říct
svatý
pavel
to
je
dobře
pochopil.
A
jediný
on
to
vyjádřil
ve
svých
jakých
strach
proto
na
jedný
on
protože
on
pronásledoval
přestane
dával
je
zabije
a
myslel
si
tuhletím
rozumem
že
je
to
správné
protože
nějaký
zasvěcen
zda
marie
mu
říkal
že
to
jsou
odrodilce
a
ten
ježíš
nebyl
by
se
židem
ale
nebyl
mesiášem
neboť
nesprávné
to
a
to
a
to
a
on
to
jedl
co
nesplním
kristus
za
mě
mohli
totiž
pochopit
že
se
plně
všechno
protože
nechápali
symboliku
jeho
života
oni
to
přestalo
bude
doslova
tak
ono
to
bylo
symbolicky
tak
i
to
zrození
v
josefa
bylo
symbolické
to
je
se
tady
vyklad
jeho
to
nebudu
opakovat
a
to
se
to
nechápali
tak
to
nechápal
ani
žák
toho
za
maria
to
byl
pavel
a
protože
byl
to
výtečný
člověk
který
už
prodělal.
Stavy
tak
věděl
ten
na
malý
že
bude
mít
v
tom
pavlovi
takovou
záštitu
že
ten
bude
i
třebas
vraždit
a
to
by
bylo
byste
láska
křesťan
ne
vyvražděna
tak
ví
a
vraždili
a
byli
před
tam
a
sem
a
tam
zřejmě
v
dáma
byly
taky
křesťan
ta
táhli
doma
že
aby
tam
taky
vraždili
a
najednou
ho
se
mu
zjevil
kristus
a
říká
mu
šavlem
se
mně
protivíš
já
si
tě
vybírám
za
svého
apoštola
ji
do
doma
u
a
tam
se
dovíš
víc
do
té
doby
nebudeš
slyšet
a
nebude
by
dět
dokud
neurazí
do
toho
a
toho
domu
k
tomu
a
tomu
člověku.
A
už
byl
mnou
a
vyzván
a
už
víc
o
tebou
má
dělat
a
co
teď
po
při
tom
pociťoval
že
toto
se
udál
v
jeho
nitru
že
z
nitra
něco
narostl
ti
se
byli
kolem
ty
viděli
že
jenom
spadl
koně
otevřel
ho
budu
kořen
a
civět
takže
když
se
jich
to
potom
později
až
se
zase
slyšel
a
že
sem
se
viděl
co
jste
viděli
při
tom
celá
se
nic
paměti
koně
nevěděli
že
co
a
blábolil
si
že
tě
máme
dovést
tam
a
tam
do
na
masku
tak
tam
dovedli
tak
je
to
tak
tam
budeme
nebo
tam
dovedli
na
to
šel
nebudu
tak
detailně
říkat
no
a
ten
dotyčný
křesťan
mu
říkal
ano
kristus
tě.
Temně
posílal
poklonili
se
mu
hluboce
a
říkal
sem
nitru
se
narodil
trestu
věčný
život
vědomí
věčný
život
protože
si
poctivě
zabíjel
křesťany
si
měl
opravdu
touhu
sloužit
pravdě
si
přesvědčen
o
své
pravdě
v
tom
nebylo
to
by
nebyl
chodu
nepostihne
největší
z
těch
učit
učedníků
oni
taky
byl
protože
svatý
pavel
věděl
že
nic
z
toho
není
něho
nýbrž
všechno
je
od
krista
tak
říká
čili
já
se
můžu
chlubit
já
jsem
vraždil
křesťany
vo
směr
vybral
to
všechno
se
zrodilo
v
mém
nitru
prosím
vás
všecko
se
rodí
uvnitř
čili
pochodování
pravým
prostředkem
nena.
A
jiným
které
se
řekne
mu
dostali
neškození
no
tak
teď
bych
řekl
je
to
hezký
sou
střed
jedný
ra
ale
už
v
tom
že
říkám
soustředit
se
do
nitra
a
hledej
tam
své
vnitřní
já
pravé
božské
věčné
je
veliká
chyba
už
v
tom
této
radě
obsaženo
v
tom
že
říkám
do
nitra
protože
odkud
tam
budeš
odtud
zvnějšku
do
nitra
a
tu
platí
to
co
řekl
vtom
krájením
sestoupí
na
centimetry
od
kde
jednu
část
klepu
tedy
být
tak
řekl
a
bůh
tam
nebude
okolí
druhou
část
bůh
tam
taky
nepude.
Projde
celým
tělem
třebas
a
bůh
tam
zase
nebude
protože
si
na
to
šel
zvnějšku
do
nitra
tak
se
nemůže
kdybych
radu
kradl
lépe
že
to
byste
nerozuměli
tak
by
rada
měla
soustřeďuj
se
v
nitru
po
š
du
lepší
a
zase
řekneš
jak
to
jak
jak
se
mohl
de
když
tam
když
s
tím
krajním
se
tam
nedostanu
nějak
ne
stupňoval
stane
dostat
tam
mohu
být
jak
a
nejsem
na
se
v
tomto
světě
svou
svým
vědomím
tak
na
si
jenom
jsem
co
bych
si
předstíral
že
tam
se
si
vědomi
vám
nejsnáž
uvědomit
ale
nechal
jim
o
tom
přemýšlet
co
na
tom
za
další
chybu
na
této
radě
ježíš
kristus
říkal
vy
ste
si
pozor.
Až
já
vodejdu
tak
vám
budou
říkat
království
boží
je
tady
nebo
tam
nevěřte
jim
to
znamená
být
taky
říct
toho
s
ve
vašem
nitru
a
on
obecně
řekl
a
říkal
je
tady
nebo
tam
to
znamená
je
špatně
že
se
nadevše
nevěřte
jim
není
ani
tady
ani
tam
království
boží
je
mezi
vámi
tady
je
mezitím
ne
někde
a
co
to
znamená
mezi
vámi
nebo
ve
vás
ještě
tak
to
může
zdá
řekl
je
to
stav
to
se
boží
je
stav
jestli
my
si
pomáháme
soustředěním
sem
do
prostředku
sou
tak
je
to
pomůcka
kterou
poutá
me
svojí
pozornost
té
je
zapotřebí
ze
začátku
ale
k
ničemu.
Mít
nevede
než
k
poután
pozor
ale
věřte
v
věřte
tomu
že
to
království
boží
není
v
čase
a
v
prostoru
čili
nemůže
být
jak
ta
dyško
ten
nevěřte
že
by
bylo
tedy
nebo
tam
někde
v
prostoru
čas
tonou
říct
někde
v
času
a
prostoru
není
to
království
není
z
tohoto
světa
přičemž
je
můžeme
míst
celý
vesmír
pochopitelně
nemysleli
ve
vesmírových
pojmem
tak
není
z
tohoto
světa
ale
je
tady
říkal
von
je
přece
jenom
mezi
vámi
znamená
vaše
pravá
podstata
váš
pravý
stav
o
kterém
nevíte
je
to
království
boží
čili
to
není
tak
na
první
pohled
le
na
druhý
pohled
lehké
předpis
je
te
království
boží
protože
vyhovíte
hle
ani
tady
ani
tam
když
se
obrací
do
nitra
nebo
nemohou.
To
to
je
prosím
prostředek
protože
tím
prostředkem
vám
nejbližším
mě
lidské
tělo
tak
proč
byste
ho
pomocí
těla
jaksi
nehledal
to
by
bylo
dokonce
správné
tak
nedělali
to
se
ho
nabízí
že
kdyby
to
tělo
nebylo
k
čemu
tak
by
z
toho
neměli
to
má
vopravdu
tělo
má
ten
význam
abyste
jeho
pomocí
se
dostali
k
vědomí
boha
a
vy
žádné
mírným
stavu
než
ve
stavu
ve
kterém
nyní
žijete
se
tam
nemůže
dostat
protože
nic
jiného
nemá
k
dispozici
všechny
transformační
schopnosti
aby
vás
tam
mohlo
to
dopravit
a
budete
po
smrti
tak
nebudete
toto
tělo
takže
už
se
na
řád
pracovat
na
ní
schopnosti
odpadne
a
toto
já
usuzuju
že
tam
do
věčnosti
už
jsem
dostanete
odtamtud
ano
čili
že
jich
kristus
nelhali
říkal
dostat
ten
co
život
do
do
ostatní
proměny
nalezeno
a
do
ho
hledá.
Po
stratí
definitivně
ho
ztratí
no
prosím
takže
teď
tedy
ten
nese
by
měl
se
rozvázal
to
tedy
znamená
hledat
to
království
jak
se
má
hledat
když
to
není
nic
co
je
v
času
a
v
prostoru
víte
vo
ničem
co
ve
vás
vědomě
je
a
není
v
času
a
v
prostoru
já
vám
řeknu
jenom
jedno
slovo
pak
ho
samosebou
rozvedu
je
láska
řeknu
další
slova
existence
večeři
poznání
řeknete
ale
to
všechno
je
taky
tady
já
vidím
vlásku
kolem
sebe
to
všechno
je
lidé
poznávají
to
všechno
je
taky
tady.
A
existují
to
všechno
je
tak
při
tom
není
mála
ty
tři
sta
proti
tomu
a
já
vám
to
nevím
existence
jako
taková
nese
podstatě
je
bezčasová
toho
zdroj
i
ten
se
má
svůj
tok
k
tom
my
žijeme
to
ten
petřík
bezvadně
pochopil
nebo
je
na
dřevo
ta
věc
ale
není
pramene
tam
ale
na
svůj
pramen
a
kterou
o
to
pořád
všechno
plyne
čili
existence
jako
taková
to
je
království
boží
a
všechno
co
s
něho
pri
to
už
je
to
už
není
vono
to
už
je
něco
to
už
je
do
pohybu
daná
podstata
poznání
jako
takové
je
také
království
boží
prosím
vás
tady
mluvím
z
vlastní
zkušenosti
i
o
té
existence
vlastní
zkušenosti
neboť
když
jsem
najednou
poznával
co
se
co
bych
za
celý
živi.
To
nemohl
ze
studovat
nemohl
kdybych
měl
hlavu
jako
nejlepší
vědec
noste
to
víme
pocit
dva
tisíce
osm
set
padesát
on
ráno
začít
má
konec
to
čtyřicet
tak
už
tak
už
tam
vodí
na
toho
blázince
ale
tak
by
to
nedověděl
a
já
jsem
najednou
věděl
věci
odkud
z
tohoto
království
boží
mě
to
přišlo
proč
pro
se
vzdal
svýho
života
zase
z
toho
extaze
ve
které
převádí
jenom
tento
svět
a
jenom
tento
spaluje
za
skutečnost
a
takže
vy
to
království
má
svou
pravdu
v
sobě
máte
já
i
v
podobě
poznání
i
podobá
ste
přes
taky
já
jsem
potom
jevilo
a
toho
jiří
ho
duše
jako
sebe
a
záleželo
mě
na
ně
aby
taky
získal
ty
toti
a
o
tom
já
vo
je
chovat
jeden
vina
zana
měsíce
získa
jich
víc
než
já
za
devět
let.
A
svatá
terezie
říká
poznal
jsem
jednu
jeptišky
se
slu
která
za
tři
ní
nebyla
většího
poslání
než
z
tlí
osmnáct
let
a
že
hle
já
o
tom
nešli
říkala
to
je
věc
milosti
boží
abych
ji
napravil
já
ji
nebudu
střelit
ne
to
by
bylo
marné
věcné
tu
nestřelí
nýbrž
řeknu
za
ní
tohleto
terezko
jak
je
to
s
tou
milost
v
tom
milosti
je
to
takhle
že
se
jí
otevřu
tak
tu
zákonitě
je
a
co
si
říkala
jinde
nezapomeň
s
takovýhle
výrok
řekne
že
ve
svém
životopis
říkal
si
kdykoliv
jsem
měla
ze
svého
duchovního
cvičení.
Nějaký
hmatatelní
užitek
třeba
jsem
pocitu
vono
to
blaho
nebo
klid
nebo
my
to
prostě
hlová
moje
modlitba
tak
to
nevynesla
tolik
jako
když
mně
to
nešlo
a
když
jsem
měl
utrpení
s
tím
spojené
že
jsem
chtěl
a
patřilo
al
mi
to
nešlo
a
já
jsem
přesto
vytrvale
to
znamená
a
když
jsem
se
vzdal
sama
sebe
to
říkáš
terezko
tak
to
říkejte
ho
takhle
pěkně
pohromadě
aby
nikdo
nebyl
veden
na
scestí
a
to
je
ten
zdravý
návod
tohleto
to
je
výborné
že
vám
to
nejde
takhle
na
tom
neboť
co
já
rozumím
jak
já
rozumím
tomu
vědění
božímu
jak
já
vím
že
to
není
že
to
nemilosrdné
že
já
to
nevím
co
to
se
to
největší
milosrdenství.
To
to
nemůžete
vědět
protože
já
vám
řeknu
já
nestačím
si
přát
abych
byl
co
možná
nejvíce
nevědomí
protože
vím
že
větší
míru
vědomí
už
bych
vědění
bych
ji
bych
nepracoval
že
bych
se
mu
proti
víře
bych
se
proti
lich
svatýmu
to
je
taková
chránit
vědění
nebo
poznání
které
mám
a
při
své
nepatrnou
bych
více
nepracoval
tak
bych
nestačil
já
bych
to
havel
svým
to
by
byl
pro
mě
odpad
abych
to
vyvracel
to
znamená
když
se
podle
toho
neřídil
tak
si
ano
a
podle
poznání
podle
toho
se
neřídíte
to
pozná
podle
které
se
nevíte
to
nemůžete
mít
ve
vědomí
buďte
radovat
tam
nemáte
čili
by
tě
se
v
prsa
a
ste.
Vědomí
tak
to
není
vinen
nemělo
stár
na
boha
nýbrž
tím
je
vinen
váš
stav
a
strašnýho
napravit
osobně
symbolikou
ov
života
jak
se
věděl
z
mnoha
spisů
před
tím
sahá
do
minulosti
aspoň
kým
že
vystopovat
židovském
národě
až
do
města
ur
do
by
stěhování
abrahama
si
ho
k
jménem
do
palestiny
je
zajímavé
že
vždycky
jde
o
jednu
a
tutéž
i
s
na
všech
stupních
vstup
do
neznámé
oblasti
panna
maria
nevíte
jak
se
to
může
stát
to
je
pro
ně
něco
nový
nového
ježíš
kristus
na
kříži
zase
neví
proč
ho
otec
opustil
že
a
tak
dále
čili
tam
se
a
takových
moment
je
tam
víc
na
se
pořád
opakuje
tentýž
moment.
Že
z
toho
co
je
mi
osobně
velice
známé
se
vymanil
do
oblasti
nebo
do
úrovně
vědomí
kde
je
my
všechno
neznámé
to
je
vlastní
podstata
toho
odosobnění
ale
jsou
tam
ještě
ji
nemáme
ty
které
to
odosobnění
jiným
způsobem
odporují
tak
já
teďka
promluvím
ještě
o
tomhletom
jestliže
oni
vstoupili
do
palestiny
tak
tam
vstoupili
do
země
kterou
neznali
a
jenom
se
spoléhali
na
ten
slib
hospodin
že
tam
je
bude
chránit
pokud
budu
dělat
dobrotu
čili
pro
tebe
a
pro
každého
kdo
ještě
v
sobě
nezradil
vědomě
život
boží
je
důležité
aby
to
po
nich
opakoval
protože
ježíš
kristus
nám
ukazuje
že
tím
oni
si
při
vodil
to
narození
ježíše
krista
vnitřního
národa
čili
co
platí
ve
velkém
platí.
Daleko
snáze
v
malém
a
kdybychom
šli
ještě
blíže
a
podívali
se
na
ten
starý
zákon
v
podrobnostech
tak
bychom
řekli
dalším
takovým
bodem
odosobním
bylo
že
tomu
národu
byl
dělené
řád
řád
hodnot
jedno
bavili
budete
a
a
tak
dále
to
desetkrát
a
ten
řád
byl
postaven
na
víře
to
je
důležitý
aspekt
co
je
té
cesty
čili
předpokládá
se
že
člověk
musí
začít
z
vírou
že
nemá
o
ničem
jistotu
že
mu
nezbývá
nic
než
aby
vírou
se
dostal
kupředu
samo
sebou
cesta
vírou
ta
měla
kruté
následky
protože
víra
někdy
upadá
někdy
je
silná.
A
když
upadl
tak
ten
národ
šilhal
po
jiných
kultura
a
po
blahý
národů
například
vedlejší
féničané
co
tam
vede
nich
žili
to
byli
pohádce
proti
židům
to
byli
bohatým
a
není
v
té
oblasti
ty
samo
sebou
dělali
určité
potíže
ale
ne
tak
velké
snad
bibli
z
toho
vyplývá
proč
to
nebyl
bojovně
národ
to
byli
obchodní
ci
a
obchodní
se
dobře
vědom
že
v
míru
ten
jeho
křest
de
lidu
před
no
tak
ty
féničané
taky
obchodovat
s
nimi
choroby
řeky
a
tak
to
se
dostala
hlavně
do
styku
s
řecku
kulturu
to
je
vidět
na
tom
co
tam
ve
starém
zákoně
se
píše
a
je
vám
možná
známo
že
v
pro
řeckého
boha
v
byl
jeruzalémě
takhle
krze
který.
Tam
řekové
měli
pro
uctívání
svých
bohu
a
vidí
to
trpěli
protože
jim
šlo
právě
ten
ochot
se
řeky
oni
nebyli
obchodní
založen
židi
tehdejším
byl
to
postele
a
za
věděl
ský
národ
ještě
bych
chtěl
říct
na
ten
začátek
jednu
důležitou
věc
ta
historie
toho
národa
začíná
boje
ábela
a
kaina
že
kain
přemáhá
abel
to
je
zajímavé
po
té
stránce
že
když
se
podíváme
to
kdo
obětoval
tak
zjišťujeme
že
zvítězil
ten
kdo
svou
obětí
prozrazoval
že
bude.
Země
děl
cem
a
byl
položen
pastvu
čili
a
to
taky
tak
napovídá
že
tehdy
se
přecházelo
do
zastaví
do
zajetí
ovcí
do
u
sedli
společnosti
totiž
takové
stěhování
někde
z
mezopotámii
sem
do
té
zemi
netrvalo
rok
nýbrž
mezitím
ten
národ
který
byl
tam
ustane
městě
ur
musel
se
stát
rovným
národem
na
mnoha
možná
na
desítky
let
než
se
usadil
někde
v
té
palestině
oni
původně
byli
patrně
seděli
ale
potom
stalo
nich
otcově
národ
a
potom
zase
se
usadili
co
zemědělci
znovu
no
ale
to
je
takové
jenom
taková
zajímavá
historická
reminiscence
teď
ale
ten
abraham
byl
v
osobním
styku.
S
bohem
a
ten
si
udržovala
za
dvojnásobnou
cenu
jedno
že
sám
poslouchal
a
druhé
že
k
té
poslušnosti
vede
vedl
jinak
když
se
mu
nepodařilo
získat
pro
tuto
poslušnost
jeho
národ
tak
se
musel
míst
kde
mu
před
tím
hospodin
požehnat
vystěhovat
máme
tak
takovou
takový
případ
tam
uveden
sodoma
a
gomora
to
bylo
opravdu
velice
přísné
ale
to
jak
se
všímáme
to
ne
takle
přísné
do
se
dá
na
tu
cestu
tak
je
to
s
ním
podobného
jako
si
obou
zkuste
si
dělat
jogu
a
pak
ji
opustit
jak
jsem
vám
to
budeme
ctít
a
je
to
třebas
to
co
dělá
tady
antonín
není
vůbec
ještě
a
provést
v
smyslu.
Ale
chtěl
to
tady
vynechat
já
jsem
ohled
napomenu
aby
to
nedělal
protože
by
to
mělo
nedozírné
následky
i
když
jde
o
takové
jenom
začátky
jogy
tak
už
i
to
nese
následek
se
to
opustí
a
copak
tahleta
cesta
která
není
pouhou
nějakou
haha
jakou
která
je
ukazováno
tam
v
tom
starém
zákoně
nýbrž
to
je
ukazováno
ukazováno
jak
se
do
vědomého
styku
s
bohem
nebudu
to
všechno
vyjmenovávat
ale
ten
styk
mohl
být
zachován
jenom
za
těch
okolností
že
je
nejenom
ten
zasvěcenec
jako
byl
mojžíš
tento
styk
zachovával
z
poslušnosti
ale
že
přiměl
i
svůj
národ
aby
tu
poslušnost
získal
to
znamená
vlastnosti
to
je
obdoba
toho
co
potom
ježíš
znamená.
A
vedle
a
poštou
nebo
vedle
učedníků
no
tak
když
oni
podržovali
více
méně
tu
kázání
kdy
taky
ne
tak
měli
četné
příklady
toho
jejich
nezdržovali
tak
se
dostávali
okamžitě
do
otroctví
jiných
národů
když
dodržovala
byli
svobodní
politicky
mysli
což
byl
základ
jenom
pouhý
zákaz
svobody
ale
ono
nešlo
jenom
o
politickou
společný
o
co
takové
bych
dobrodiní
jiného
druhu
hospodin
s
dycky
mě
u
nich
v
tom
národě
někoho
s
kým
se
stýkal
a
jenomže
tomu
národu
jako
takovému
to
bylo
nepříjemné
že
tam
von
má
takovéhle
zástupce
taky
občas
kamenovali
nezbylo
nic
jinýho
prože
někdy
se
jim
podařilo
ukamenovat
všechny
co
o
něčem
mohli
vědět
a
shodovat
v
tom
případě
tedy
a
teďka
se
podívejte
jako.
To
království
boží
ústupovou
ustupovalo
jak
to
není
něco
předurčeno
velice
záleží
na
tom
jak
se
ten
člověk
k
tomu
chová
se
k
tomu
staví
a
když
byli
proroky
tak
se
sestoupilo
k
nižšímu
způsobu
vedení
králové
vedli
na
to
začala
mnou
šel
vedení
období
vedení
králi
bavit
a
tak
dále
a
když
potom
ani
to
nestačilo
tak
takový
za
a
jiní
proroci
už
jenom
žalovat
a
láli
plakal
pláč
jeremiáš
to
bych
vám
přál
číst
nad
svým
národem
proto
a
oni
se
přeci
jenom
ti
židi
dali
oblas
tím
pláčem
tady
přeci
s
nemohli
mi
si
ho
dělat
už
jim
už
ten
národ
nechtěl
loži
poslouchat
tak
aspoň
vyslyšel
jejich
a.
Ač
tak
se
obnovil
a
přeci
jenom
to
dotáh
tak
daleko
že
ten
ježíš
se
tam
zrodil
já
si
vzpomínám
že
před
tím
zrodím
ježíše
v
mém
životě
jsem
také
si
to
od
plakal
plakal
jsem
si
ten
způsob
života
který
jsem
předtím
vedl
bez
boha
to
bylo
v
těch
sedmnácti
letech
sice
jsem
také
plnil
něco
co
je
správné
asi
jako
ty
židi
tak
do
takové
míry
to
znamená
neposlouchala
jsem
zákon
který
bych
si
byl
sám
stanovil
nýbrž
který
mě
byl
stanoven
tomu
že
každý
z
vás
protože
takový
řád
který
si
sám
nestanovil
například
se
stan
ska
morálka
tak
kdyby
to
člověk
poslouchal
tak
zaručeně
se
dostane
do
té
že
pozice
jako
jsem
se
do
ní
dostal
já
a
kdyby
k
tomu
ještě
přidal
není
na
svých.
A
třebas
dobrých
kdyby
říkal
kdyby
si
řekl
že
musí
a
přednost
vůli
boží
před
svou
tak
by
si
připravil
dokonale
cestu
k
tomu
narození
ježíše
duše
tohleto
napověděl
tak
opakuji
jenom
že
panna
maria
to
je
to
se
to
rozboří
svolila
ne
tady
v
jít
vždycky
že
jde
o
nějaké
svolení
na
takové
rozhodnutí
na
takovém
pře
přelomu
z
těch
stupňů
vědomí
židovský
národ
zvolil
za
se
vystěhovat
z
úr
země
asyrské
svolil
potom
poslouchat
když
mojžíši
přenesl
ty
dneska
a
tak
dále
panna
maria
svou
jel
na
bych
se
ještě
malinko
dostanu
u
toho.
Tohleto
je
zapotřebí
aby
člověk
dělal
než
se
v
něm
narodí
ježíš
snad
by
bylo
dobře
říct
jako
by
to
neska
mělo
vzít
na
sebe
podobu
protože
to
je
příliš
mnoho
ve
to
dělal
národ
a
že
poslouchal
nějaký
zákon
nebo
tak
bych
řekl
že
by
bylo
zapotřebí
si
naší
sobě
klidně
odstupovat
od
všeho
co
mě
odvádí
od
boha
tak
se
dá
satanova
celý
to
obdoby
tisíc
sedmi
set
dvaceti
let
před
kristem
že
ten
hospodin
měl
pořád
k
tomu
aby
odstupovali
aby
se
vzdával
něčeho
co
vám
to
bylo
velice
příjemné
co
je
odváděl
od
boha
ty
proroci
mě
s
tím
velikou
práci
víte
že.
Mojžíš
se
odebrat
nahoru
si
si
na
je
oni
do
ani
se
klaněli
za
tomu
to
let
nebo
že
to
eliáš
třebas
musel
zápasit
s
těmi
kněžími
a
start
a
musel
zvítězit
aby
vůbec
ten
národ
za
ním
šel
čili
to
nebylo
snadné
já
bych
tak
řekl
že
člověk
má
v
sobě
tu
stránku
toho
eliáše
toho
mojžíše
tu
lepší
stránku
která
ochotna
poslouchat
má
se
taky
tu
strachu
která
není
ochotna
poslouchat
a
ta
poslušnost
v
tomto
období
vždycky
má
charakter
jeden
jednoznačně
stejný
dělat
si
to
co
jsem
měl
líbí
a
nedělal
to
se
mi
nelíbí
přestože
je
to
užitečné
a
správné
třebas
poznávám
ale
nechci
to
dělat
když
se
trváme
na
tomto
principu
tak
ten
ježíš
se
nemůže
narodit
že
by
ta
marie
ještě
v
tom
posledním
momentu
řekla
měl
by
se
to
nelíbilo.
Kdyby
se
země
narodil
lé
rodí
když
já
muže
nepoznávám
měl
by
vyhnali
ze
společnosti
a
tak
dále
to
se
mohlo
stát
tak
by
se
byl
ten
ježíš
narodil
já
bych
ještě
řekl
tam
při
tom
v
té
tom
období
před
narození
ježíše
krista
existuje
příprav
vzdálená
a
příprava
blízká
to
platí
o
každém
stupni
přípravu
vzdálenou
rozumím
to
že
poslouchají
nějaký
zákon
a
přípravou
blízkou
bylo
že
se
odevzdali
a
rozhodli
odevzdal
rozhodli
takže
dejme
tomu
po
té
jedno
poprvně
udělali
v
městě
ur
že
se
rozhodli
jít
do
palestiny
totéž
udělala
potom
po
delším
čase
po
těch
sedmi
set
let
tech
panna
maria
a
potom
bych
to
moh
šlo
zpracovat.
Já
nevím
jestli
že
bych
měl
zůstat
tady
ale
pro
každý
stupeň
je
tam
přesný
návod
co
se
má
dělat
takže
nemůže
být
člověk
na
rozpacích
co
by
měl
dělat
návod
ruce
má
ještě
kousíček
to
popotáhnu
jakmile
se
ovšem
není
tak
to
mělo
tyto
poznávací
asi
rozum
a
oni
přes
sice
mě
aspoň
občas
to
pole
který
se
to
do
něj
se
to
stane
to
je
sice
to
je
symbolizováno
osvícený
svatého
josefa
to
je
osvícený
rozum
a
ten
josef
poslouchá
přestože
mu
to
není
milé
a
musí
se
zříci
jistého
postavení
které
mě.
Třebas
v
tom
betlémě
nebo
někde
tam
takže
on
musí
odejít
z
dosahu
rozumu
jako
před
tím
se
může
uvažovat
čistě
rozumět
to
znamená
my
tomu
dneska
říká
ne
podle
watse
lineárně
tak
teď
už
se
musí
dávat
přednost
aspoň
v
těch
rozhodný
okamžicích
tomu
vnuknutí
které
šoku
přichází
kdyby
svatý
josef
nebyl
přivolil
ale
by
by
popadl
tu
pannu
marii
s
tím
ježíškem
a
nevede
bral
se
do
v
dosahu
rozumu
a
kdyby
byl
pořád
usuzovat
jenom
lidsky
rozum
osum
rozumově
tak
ten
rozum
herodes
je
zničil
ale
že
se
neomezená
na
to
rozumové
uvažování.
A
odešel
z
dosahu
rozumu
prosím
té
důležité
tak
tím
se
pomalinku
ten
ježíš
přibližoval
k
tomu
jordánu
řekni
řeknu
to
bylo
to
byl
první
kroky
ale
přeci
jenom
velice
důležité
nezapomeňte
jakmile
se
u
vás
objeví
nějaká
intuice
nemusíte
ji
hned
věřit
ale
přes
věřte
se
jestli
vás
dobře
vede
dejte
na
ní
bezohledně
to
znamená
ve
hroznou
na
sebe
když
byste
aspoň
trošku
poznávali
že
by
to
mohlo
takhle
být
tak
se
podle
toho
zařídíte
když
se
tak
není
byste
byli
oklamán
vlastní
nějakou
představou
nic
se
nestane
tak
velké
utrpení
z
toho
pocházet
nebude
buďte
bez
starosti
no
a
když
ten
herodes
když
ten
rozum
tedy
zemřel
to
znamená
když
byl
pod
roven
té
intuice.
Ty
tak
se
mohli
vrátit
nazpátek
ale
už
se
nevrátil
do
betléma
nýbrž
se
navrátil
do
nějaké
dostal
obce
odtamtud
několik
kilometrů
do
nazareta
protože
je
to
zase
symbol
toho
že
člověk
nemá
pět
na
té
rovné
půdě
že
má
si
najít
přestože
pořád
na
zemi
a
nohama
na
zemi
má
si
najít
takové
místo
ke
kdy
neměl
takový
poměr
řek
bych
sobecké
lásky
do
kuse
si
musí
sednout
na
trávu
to
znamená
přeloženo
do
češtiny
trošku
musí
být
odpoután
od
země
malinko
ale
trošku
musí
odpoutat
od
země
musím
se
jedno
holé
zemi
což
byl
byl
betlém
a
musím
se
dět
z
ne.
V
tom
nazaretu
to
už
není
ta
zem
ze
které
vyšel
když
to
už
je
trošku
výš
tak
je
to
bylo
znázorněno
jiný
než
tě
způsobem
to
takový
detail
nebudu
brát
ale
teď
je
zapotřebí
dál
ne
povaha
společností
která
mně
umožňuje
abych
mezi
žil
nýbrž
od
zbroji
vůči
ježíši
dokonale
od
bojoval
dokonale
byl
spokojen
s
tím
co
společnost
na
něho
žila
taky
nebylo
třebas
nene
obávat
protože
hrneme
si
tím
zemřel
a
někdo
mu
připravoval
půdu
a
to
byl
svatý
jan
vštipte
by
se
měl
zastavit
ještě....
Text view •
Help