Waveform view
84-09A-84-03-20
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
A
teprve
jako
kašičku
sem
ho
kolika
a
já
jsem
ho
nenechal
abych
dostal
kašičku
tady
ten
smysl
toho
ale
abych
na
tu
stravu
mohl
myslet
abych
se
s
tou
stravu
nějakým
způsobem
ztotožňoval
já
už
jsem
ji
přizpůsoboval
toho
tělo
cestu
začal
toto
no
já
už
jsem
začínal
být
ústech
tou
stravou
to
normálně
musí
všechno
potom
vykonávat
třeba
a
a
tak
to
přepisování
toho
přemysl
přetváření
ne
bilo
ke
misku
přetváření
z
toho
rostlině
třebas
na
toto
maso
nebo
tak
to
to
krev
to
už
se
to
zastane
ten
jazyk
rozumíte
mi.
A
to
tam
ještě
jiný
viditelná
stěžovat
to
je
to
v
teorie
velice
těžká
upozorňuju
vás
že
tyhlety
věci
nejsou
vůbec
napsané
takhle
neptal
mě
nikde
a
eště
je
tam
nikdy
znám
protože
ti
indové
vůči
mně
se
chovali
velice
slušně
že
to
tak
detailně
poučil
vůbec
tak
na
přednáška
ani
neříkal
že
oni
to
takhle
ovládali
aby
to
neuměli
ať
to
neumí
říct
ale
jsem
tam
po
nich
zkusil
tak
to
už
umím
i
říkat
jak
to
fakticky
je
no
ale
já
bych
vás
nedá
tolik
zase
upozorňoval
na
tělo
aby
se
udělali
takový
nesmysly
není
třeba
to
potřebovat
má
to
aby
to
nezůstalo
to
hledejte
království
boží
především
to
by
měla
ano
to
nesmí
chtít
ani
za
sídlo.
Já
to
tam
taky
bude
čas
dneska
kolikáté
ho
je
to
psáno
ne
neska
dvacátého
že
podobenství
dvacátého
března
si
ten
se
osmdesát
čtyři
prosím
vás
při
čest
dejte
na
to
abych
každou
přednášku
tato
malá
význam
abyste
měli
kde
to
vzniklo
se
snadno
orientu
ale
to
tam
se
tam
mám
slovně
napsáno
jsem
to
tato
ala
mohu
přejít
k
tomu
že
vám
vyčítám
že
nejsem
nechováte
jako
děti
boží
jak
se
přistane
protože
jenom
st
spálen
tady
mám
na
mysli
nebo
se
držím
příklad
ježíše
krista
si
dovolit
být
zase
všimněte
si
že
on
nejvíc
vyšší
ta
svým
učedníkům
že
se
nechovají
jako
lidi
se
kterými
chodí
bůh
takže
tady
se
staral
o
stav
kdyby
vy
to
návody
takle
nastalo.
To
byly
pravými
dětmi
božími
tak
se
budete
starat
úplně
nový
a
jiným
způsobem
neříká
méně
možná
že
více
protože
dejme
tomu
celém
do
takových
lidí
tady
ve
zlíně
a
já
si
sem
přesto
vedu
viďte
potom
odložil
uznávat
prostě
ktery
ale
já
mám
jinou
já
mám
starost
o
ně
ale
to
je
úplně
jiná
starost
vynese
sem
starostlivý
přitom
tak
se
tady
krásně
žiju
že
ano
nepadli
bohatě
za
to
platí
o
taková
a
a
tak
dále
tak
já
mám
takovou
starosti.
Ti
učedníci
páně
měli
se
starat
jinak
než
normální
něco
stav
jako
děti
boží
a
co
to
bylo
stalo
se
o
jiného
stejnou
jenom
jako
o
sebe
milovat
bližního
jako
sebe
to
znamená
když
oni
šli
za
ježíšem
proto
abych
s
kali
vlastní
spásu
oni
to
a
měl
za
zlý
zále
do
toho
že
po
vlastní
spáse
terno
řekl
o
že
pak
taky
proto
bude
ochoten
něco
dělat
především
o
to
pude
ale
byl
stav
oni
ono
dokonce
byli
ochotni
léčit
a
pomáhat
bližnímu
přes
se
si
to
nechť
to
děláte
jako
on
to
ji
ho
neměl
nikdy
za
své
když
jim
šlo
oblasti
spásu
tak
byli
ochotni
dokonce
na
sebe
zapomenou
a
věnovat
se
jenom
bližnímu
že
ta
touha
povahou
spáse
zůstala
pochopitelně
toho
ji
neměl
za
zlý.
Ale
oni
při
tom
museli
bez
mezer
pomáhat
bližnímu
ty
se
chovali
jako
dítě
děti
boží
pokud
se
nutit
k
nějaké
situaci
třebas
jako
a
to
jezeře
ke
třeba
chtěli
nebyla
ta
velká
bouře
jich
rodina
perla
bodu
a
že
tam
klidně
stalo
se
nám
stává
denně
sem
dojem
že
pán
bůh
něco
prostor
že
s
námi
dějou
věci
že
kolem
bouřka
se
na
mě
to
nedaří
a
von
si
klidně
vedle
nás
spí
ono
se
o
to
netýká
ale
on
jim
právem
vyčinil
co
mě
nedáte
okolí.
Čtěte
slovy
mistře
hneme
a
ty
si
tak
si
tady
spíš
kolikrát
máte
dojem
že
jdete
a
tě
se
neživíme
vite
protože
ten
ježíš
kri
vedle
vás
tý
tak
je
vám
copak
nejsem
svá
a
pokynula
bouřce
a
zase
utišil
ale
upozorňuju
vás
na
jednu
průběžný
věc
kterou
my
se
na
kterou
by
se
mi
na
pokud
se
strachoval
tak
by
se
vydali
si
dal
vyšší
bouřka
se
stával
hrozí
ježíš
a
kdyby
se
byli
ztra
strachoval
ještě
jednou
ještě
více
tak
to
museli
asi
doplatí
o
to
jezero
byli
do
plavili
ale
to
jsem
stál
a
že
když
se
přes
míru
staráte
už
tam
je
lesa
ale
se
převede
člověk
stará
to
zatarasí
klidný
přístupu
taky
to
jeden
největším
hříchu
jakého
se
můžete
dopustit
říkal
kdy
byl
neklidný.
Tak
jak
pozitivní
tak
negativní
smyslu
tak
ztratím
jakýkoliv
stupeň
vývojový
který
zase
moh
má
příklad
negativní
na
přecito
z
koncentráku
venku
tak
tím
co
se
tam
těch
pět
tisíců
posledních
a
tam
byl
zažíval
řek
bych
dokonalou
s
upraví
s
bohem
ve
svém
měl
vědění
o
tom
že
on
přes
mě
miluje
on
přesně
poznávám
on
této
nejsem
nějak
kterým
poznávám
ano
a
pole
toho
moje
činnost
tam
taky
vypadal
že
voni
na
ní
časy
a
říkali
si
to
nadlidské
se
to
bylo
božské
tak
ale
teď
mě
pustili
z
toho
koncentráku
a
my
říkali
matka
především
a
ostatní.
Tak
už
si
svobodný
a
před
to
že
mě
tolika
zkušenostech
nenapadlo
že
nemají
pravdu
já
jsem
začal
taky
považovat
za
to
po
ního
osvobozené
ho
z
toho
koncentráku
přestože
mě
tam
nic
to
za
centra
ku
nechybělo
kdy
jsem
nebyl
klidněji
než
v
tom
koncentráku
těch
pocit
ty
není
přednostně
ale
je
sem
nasadil
na
jinou
úroveň
nebo
byl
jsem
zase
se
tak
to
potom
šlo
takové
ně
a
já
jsem
vám
vpadl
z
tohoto
stavu
spojení
s
bohem
tohleto
pouhou
myšlenkou
jak
jsem
byl
úplně
na
holičkách
tak
se
mu
dále
neměl
jediný
nebo
necítil
jsem
nevěděl
sem
o
tom
že
skrze
miluje
u
jsem
si
jenom
poklad
o
tak
jednou
vyhovět
se
tak
cítil
že
skrze
poznává
bůh
a
skrz
mě
miluje
bůh
tak
dále
skrze
žije
bůh
a
vlivem
toho
jsem
začal
životy
vlivem
toho
se
se
naší
zase
znovu
di
bude
sem
se
jak
snadno
se
dá
spadnout.
Jakou
silu
má
ska
myšlenka
nepociťuji
českou
když
se
ježíš
kristus
říkal
že
je
někomu
za
nadává
odplatou
ne
jako
jak
to
tady
ti
opravdu
řekneš
třebas
vole
a
když
toto
pravdu
že
bůh
nenávist
zázraky
o
jak
by
krist
nejbližší
přítel
ale
když
poprosíte
že
je
to
půl
a
takhle
mu
to
vy
ne
tak
ježíš
kristus
na
to
řekl
hoden
je
za
to
o
o
ně
pekelnýho
ten
člověk
jak
na
sílu
lidské
myšlenky
že
to
je
hoden
tak
že
se
tam
dostal
že
vode.
A
nepo
to
těžko
trošku
je
ty
myšlenky
držte
takový
dě
aby
se
nezvrhli
v
tom
smyslu
že
by
vás
někam
neza
nesli
a
byste
nechtěli
být
zanesení
od
se
kam
jedna
jiná
myšlenka
si
spokojen
už
to
nebyla
pravda
svoboda
nenastane
pravou
svobodu
zbavená
pěti
nyní
trvajícího
pěti
ně
trvajícího
spojení
s
bohem
vědomého
spojit
jedna
jediná
myšlenka.
Tedy
kristus
si
nemohl
dovolit
ani
jeden
je
jednou
mě
ten
krát
za
ty
do
tak
tu
dobu
tří
mě
učí
roku
co
těmi
učedníky
a
jedenkrát
pomyslet
na
sebe
a
na
svůj
vlastní
prostě
a
jeden
prošel
to
byl
vtělený
bůh
to
nemůžeme
následovat
tak
ale
řekl
kdybych
cokoliv
udělal
pro
sebe
nevěřte
mi
on
jako
bůh
nesměl
i
dělat
osel
my
už
také
nesmíme
mnoho
lidí
dělat
co
jiný
dělají
beztrestně
a
smějí.
A
on
už
to
nesměl
je
a
měl
úžasnou
svobodu
ale
toto
nesmí
jako
například
na
velkou
vyšší
úrovně
já
jsem
nesměl
si
myslet
že
toto
že
žijeme
v
tomto
světě
že
to
svou
poda
to
stavu
ve
kterém
jsem
zažíval
nesmrtelnou
podstatu
lidskou
jsem
se
začal
tady
na
tom
dítě
cítit
je
něm
to
vy
takže
nemáte
vinu
ale
kdybyste
byli
cítili
vězněm
tak
na
to
mezi
jako
já
tak
byste
pochopili
že
objekt
kristova
na
kříži
nebyla
tou
největší
oběti
tebou
nám
ukázal
on
nýbrž
největší
oběť
byla
že
sestoupil
meze
sem
do
lidského
těla
to
je
ten.
A
už
jsem
si
v
sedmnácti
letech
připadalo
že
jsem
v
něm
ne
tím
ne
ale
i
sem
si
ani
to
ne
poměřovat
ježíšem
kristem
jak
to
muselo
dopadat
s
tím
když
on
z
toho
stavu
nebe
najednou
se
ponížil
do
stavu
nevědomého
dítětem
to
muselo
být
opravdu
v
tom
sobě
veliké
utrpení
a
když
to
ještě
třicet
let
než
se
řikal
třebas
jenom
vstup
jordánu
a
další
tři
roky
než
se
dočkal
zrady
všech
učedníků
a
než
moh
vstoupit
na
kříž
a
vy
mrtev
tam
ničem
a
než
most
z
mrtvých
to
znamená
že
byl
tedy
ce
poslušen
toho
výkonu
který
mě
a
je
to
tentýž
úkol
který
v
malém
máme
my
být
dítětem
do
boží
od
začátku
do
konce
pohovor
diskusí
co
zapíráte
si
sebe
na
sebe
radši
nebudu
kapat
to
by
nebylo
příkladný
až
vysoká
se
za
den
nechováte
jako
dítko
boží.
A
proto
to
síle
se
k
pou
abyste
si
připomněli
že
tak
nemáte
že
si
že
se
zrozuje
ty
že
navozuje
svůj
úkol
ten
svět
nebo
to
minimum
nemů
co
se
má
tady
ta
být
dítkem
božím
nebo
chovat
jako
získa
jsko
boží
nechte
přijíti
maličký
velikých
ten
nebo
ti
jejich
e
kosti
nebo
já
si
to
dobře
uvědomuju
u
toho
nej
mladšího
už
vědomého
no
čekala
ho
petra
které
přesně
rozlišuje
za
tím
mu
to
světle
ale
přesto
že
co
je
božího
a
co
je
tohoto
světa.
A
to
boží
vrcholně
staví
na
to
světské
a
to
světské
podřizuje
tomu
božím
a
dokonale
a
to
je
schopno
jenom
to
teče
vystihneme
takhle
rovnou
nová
začí
to
není
možné
to
musíte
nějak
do
ale
on
tak
se
ti
eště
v
sobě
má
ještě
z
toho
nevyšlo
toho
tvýho
eště
to
království
boží
je
u
svou
ho
ne
ale
ještě
jeho
je
tady
tam
ho
mám
třebas
týden
tak
voni
přijde
taky
úplně
změněným
že
já
o
v
tomto
odporuj
já
mu
to
trošku
posilu
ten
pocit
ně
té
sounáležitosti
s
bohem
a
mu
nemluvím
potu.
Já
mu
říkám
asi
takhle
von
rozumí
tomu
on
to
umí
dneska
genesi
rozumíte
starému
zákonu
novému
zákonu
svatostí
vede
tam
pět
let
detaily
ze
života
ježíše
krista
jedno
za
zlé
že
z
těch
obrazů
které
mu
to
ukazuje
to
krásné
obrazy
a
namalované
umělecky
kteří
o
té
vše
krista
a
že
starozákonně
se
mu
tam
nejlíp
být
to
musela
povědět
znovu
jak
ten
malý
dali
nepatrný
postavou
nepatrný
silou
k
léčí
na
hrudi
toho
kolem
okolního
a
brně
nehodíš
e
a
tím
hlavu
chystá
se
tomu
tou
já
sem
říkal
tomu
petříkovi
proč
tak
se
ti
to
tak.
Ten
to
pak
říká
tečku
za
se
měl
příště
učit
kam
protože
já
si
to
takle
neříkal
taky
ne
on
to
jenom
přeložím
do
brání
češtiny
já
jsem
doma
na
tom
tak
že
mám
staršího
bratra
daleko
hmotnější
ho
otce
kterého
mám
strana
má
mu
která
mě
taky
diktuje
a
já
jsem
přitom
nejslabší
já
jsem
takový
dary
víš
ale
ono
to
není
tak
nejhorší
bytí
nabyl.
On
ten
dav
měl
něco
hlavě
a
já
vím
kolikrát
vy
síla
teda
ne
taky
a
já
vím
jak
uniknout
ráně
a
já
sem
o
tom
nejlíp
přesvědčil
když
jsem
ho
jednou
sal
potopou
on
ho
tam
s
prahy
sem
si
nov
do
plzně
ačkoliv
byl
za
dané
dalece
ale
jeho
máma
nebyla
doma
a
měl
ho
na
starosti
jeho
to
otec
a
že
tam
měl
eště
víc
lidí
a
kromě
toho
jak
stavení
ky
a
tohleto
takže
ten
malinký
ten
tam
se
věl
tak
ten
korekce
mě
nemohou
proti
se
zabalil
ale
to
bylo
tak
nebyl
ošetřován
a
já
jsem
říkal
tomu
jeho
ci
a
copak
volná
horečku
ano
to
přeje.
No
tak
já
jsem
ho
okamžitě
vzal
do
já
jsem
přestal
sem
tam
eště
a
tak
já
sem
po
okamžitě
ale
tomu
neříkal
sem
ani
až
přijde
práce
celá
a
bylo
to
on
pozdě
a
k
té
hory
se
ho
opravoval
do
mě
jo
doma
sem
uložil
a
za
nějaký
den
už
měl
politice
ale
představu
mu
tu
kacíř
on
věděl
že
de
da
ho
nebude
stavět
do
pozor
ne
když
nechte
jíst
tak
prostě
ne
ta
svou
mohu
prosit
jak
jsem
chtěl
oddělenou
trestat
že
ho
ani
je
postavě
to
pozoruje
její
táta
to
taky
netrestala
ale
postaví
ho
na
chopte
tak
dlouho
nic
a
že
on
říká
do
fíku
z
toho
marně
toho
spásy
kuře
jako
figuruje
si
bude
stát
jo
z
toho
mají
takovou
tak
já
jsem
ho
už
za
tři
dni
to
bylo
co
potom
no
neustanu
se
zase
pustit
do
prahy
to
mario
tam
všechno
je.
Protože
on
mě
nejedl
já
jsem
měl
strach
že
to
bude
zlý
by
není
tak
to
s
ním
do
nemoc
nic
ne
a
že
sem
se
na
něj
měl
čas
ale
když
nejaké
se
pomůže
tak
jsem
říkal
tady
může
pomoci
jenom
tam
tak
jsem
za
aspoň
slyšen
ky
do
vlaku
a
jeli
jsme
a
on
už
ve
vlaku
začal
jíst
protože
měl
na
mysli
toho
tak
který
ho
postaví
do
šepři
šel
domů
ta
a
už
byl
doma
a
tak
já
jsem
si
šel
říkal
je
že
si
tam
nechal
se
se
proto
tě
dědičný
odvážní
sem
protože
tady
bude
ší
v
tom
víte
že
tady
bude
ten
říkal
tady
budu
žít
prý
tak
polívku
a
že
se
pohled
a
tato
koukal
eště
máš
a
o
co
se
týkala
otce
jestli
je
nutný
aby
měl
těla.
A
to
to
se
koukal
jako
že
to
bude
vybrané
a
on
říkal
ještě
mohla
se
plní
tak
tam
po
ne
to
maso
ale
on
říkal
tak
teď
o
to
stačí
opravdu
ten
malý
péče
má
něco
hlavě
a
co
jsem
stačí
bratrem
a
celé
horní
na
nemá
on
je
tím
ta
dítkem
který
mají
to
vadila
přemůže
i
toho
možného
bohy
on
nějakým
způsobem
třeba
i
toho
taktika
i
tu
maminku
i
toho
bratra
tu
von
si
dořešit
tím
i
já
se
pustil
bratrem
do
toho
zápasu
tak
by
mě
přemohl
ocitá
to
byste
přesvědčuje
o
břemena
toho
činech
na
to
jinak
hlavou
že
on
mně
říkal
v
podstatě
já
si
vážím
toho
dobře
o
to
že
myslel
že
není
všechno
násilí
to
není
moc
výší
taky
něco
mocnější
ano.
A
tak
já
si
tak
jsem
rád
dědečku
že
mě
něčemu
učí
protože
to
je
to
sice
je
mocnější
než
to
násilí
tak
mně
jenom
pořádku
č
a
všechno
mě
vysvětluju
já
musím
všechno
on
když
na
rozdíl
od
toho
staršího
já
se
tolik
neptal
to
je
ten
našeho
chce
odpověd
za
neúnosné
to
jeho
vě
ale
on
to
potřebuje
být
odpovězeno
a
potom
si
mrhat
to
třebas
de
svá
mou
a
najednou
zamanete
na
něm
chce
naopak
ráno
a
najednou
to
nich
chce
a
on
je
schopen
tak
rychle
jednat
jak
si
to
a
představuje
jako
že
ne
ne
tak
shora
mám
a
ona
se
ne
nesto
sebral
to
hra.
Žena
mě
to
řekla
o
strašně
uctívá
tu
poženu
něco
o
požene
to
ne
tak
horka
ne
on
si
pamatoval
takovýmle
tak
ho
a
to
to
to
se
mysleno
takových
termínů
plic
obecně
z
novým
slovním
za
ten
týden
nože
bože
a
něco
a
má
byl
bohatou
ci
a
já
ho
nenechám
když
vidím
že
tomu
nerozumím
přesto
přejí
aby
se
dovtípil
toho
kontextu
ale
já
mu
říkám
vy
se
to
ví
nevím
tak
mu
to
ví
třebas
jistě
a
už
vo
tom
potom
když
má
synem
to
lidí
řekne
najednou
a
tak
dále
a
to
je
to
tři
na
veliká
veta
za
dost
né
takhle
ten
tvor
ještě
tvárnější
eště
zaručuju
jak
se
říká
a
on
říká
když
tady
on
se
například
zabito
vých
za
babičku
a
za
mě
ta
tím
jak
se
potom
kladete
tam
od
starého
tak
se
tam
smyso
svýho
tatínka
pohladit
tak
pohladila
že
ano
to
předělá
a
jak
to
že
tím
vo
tom
ví
mu
to
dělá
dobře.
A
teď
se
mu
plně
vede
samo
sebou
to
mě
na
dal
na
jeho
tak
to
byla
to
by
a
já
bych
ti
taky
vědět
když
teďka
tak
má
být
před
to
říká
že
tam
není
ale
je
to
dělá
dobře
že
ví
o
tom
že
tam
deme
na
ten
toho
žáka
a
to
tam
tuto
musí
za
u
mě
nenecháte
já
bych
chtěl
vědět
jak
se
stal
půjdeme
pryč
jak
říkám
babička
nedíváte
na
na
ten
bytost
nebo
biolog
jak
mi
tady
zastavil
život
za
všechny
prachy
a
on
říká
já
se
ska
ještě
nic
ano
dědečku
už
ta
no
on
mě
drží
za
tou
ručičku.
To
je
přesně
reprodukcí
toho
snu
který
on
kdysi
měl
nedavno
celkem
kde
se
mu
stálo
a
stejně
se
to
zdálo
současně
mě
upozorňuji
on
mě
večer
říkal
já
se
potřebuju
babičkou
setkat
von
na
ni
strašně
být
školy
mu
bylo
ne
celý
trošičku
ten
že
já
se
s
ní
potřebuju
setkat
ano
patře
tak
já
jsem
to
tam
napřed
dovedl
té
babičce
bude
plete
jsem
vám
tam
dovedl
k
té
babičce
a
tak
jsem
mě
díváme
společně
smut
on
tam
ví.
Ty
tak
na
boku
ani
se
nene
já
říkám
já
ho
probudím
abyste
mě
něco
měl
na
těch
celý
dět
nedělej
to
by
mohlo
porušit
jedno
nerovnová
když
tý
tak
jistě
vymi
schopen
mě
patřit
ještě
by
to
nemělo
pravý
vliv
na
jeho
duševního
do
nového
by
to
příliš
to
do
jiné
oblasti
do
jiné
úrovni
asi
tak
on
takle
vysvětluje
natolik
nebo
vědět
o
já
o
tom
méně
o
něčem
lidi
dokonale
o
tom
mluvit
to
každý
tam
to
mě
tudleto
tak
ta
roku
se
tam
otá
měl
ten
první
ne
to
se
bude
mě
chtěl
abyste
se
babičce
přišel
tentokrát
jsem
s
ním
přišel.
To
je
babičce
naštěstí
jsem
přišli
té
babičce
tam
u
nich
u
nich
tam
do
mě
tam
udivuji
se
to
tam
v
té
babičce
přišli
a
babička
tam
byla
aby
tam
ten
ča
a
já
sem
ho
ptal
alenku
babičko
za
za
ruku
a
podle
přání
toho
téci
ona
vedl
na
jejich
takový
věc
všem
byla
chyba
si
dobrým
a
my
jsme
tam
byli
vltavě
to
dostane
tady
se
to
může
stát
je
přetvoření
ale
teď
když
se
na
ty
opakovanou
se
sedne
a
to
vás
topič
to
tam
houba
a
taky.
A
já
jsem
se
pro
kontrolu
všiml
toho
celého
prostředí
toto
všech
detailů
a
připomněl
jsem
tomu
petrovi
to
mu
teď
ten
papír
z
té
houpačky
a
byl
fakta
se
za
vlastnost
vaší
takže
druhý
den
ráno
když
se
teď
a
probudil
tak
vidíš
dneska
jsem
byl
babičkou
ne
za
mě
zajedno
písku
ty
za
druhou
šiku
byli
se
tam
na
tom
on
tomu
říkají
nějakým
způsobem
tomu
víty
na
tom
zjistit
nebyli
bylo
krásně
teplo
babička
mě
chopila
já
jsem
říkal
a
co
si
viděl
na
té
houpačce
tak.
Joba
ta
s
míry
stejný
sem
a
na
mě
dal
tolik
klubíčka
tak
něco
věci
klamat
uznal
ale
byla
tím
malinká
nedal
a
tak
já
ji
prostě
máš
tady
nějakou
oku
má
taky
žlabu
by
si
ji
s
se
to
odvděčit
dejme
dával
takové
už
nebo
aby
se
pokoje
mít
dítě
si
dovede
tři
a
do
dobré
ty
dospělý
donutit
a
jeden
je
na
jiné
úrovni
než
ten
druhý
ona
je
dohromady
se
a
on
si
se
hraje
s
nimi
úlohu
kterou
potřebuje
se
a
aby
si
je
uvědomil
prosím
to
je
kus
to
už
není
koláč
to
dalo
neví
jeho
vůle
tak
se
toto
nestalo
to
bylo
všechno
řízena
jeho
vůlí.
A
říkal
že
tě
dědeček
vede
k
víře
boha
a
on
říká
proč
protože
jak
se
ti
říkám
o
tom
herodesovi
ten
měl
strach
z
ježíše
že
by
ho
připravil
o
vládu
nad
světem
nebo
na
zkrátím
na
kterém
on
vládl.
A
my
máme
tak
takovou
vládu
která
má
strach
aby
nikdo
nepřednesl
tak
oni
neprohlašuju
náboženství
nehlava
si
protináboženským
ale
protože
mají
strach
že
přijdou
o
moc
se
kterou
se
o
kterou
jsem
chtějí
nikým
dělit
a
ty
to
to
musíš
to
nemá
oni
protože
jsou
tím
herodesem
mají
právo
v
té
krajině
vládnout
co
říkal
ježíš
kristus
je
jeho
království
není
z
tohoto
světa
tak
všechno
co
já
ti
říkám
není
z
toho
posvětí
tak
si
to
neprosím
takže
já
když
přijdu
k
tomu
malým
petříkovi
do
prahy
tak
on
řekne
dědečku
já
jsem
potom
nikomu
neříkal
já
vím
že
voni
mají
strach
a
já
ji
nechci
stav
věčnost
má
s
těma
soucit
že
mají
strach.
Jednat
jako
dítko
boží
jako
ty
ti
uznávám
postup
poslouchat
zákon
boží
který
nade
který
do
značné
míry
znáte
a
tam
to
že
tam
se
ste
vinni
plně
mít
takovou
podobu
že
by
vás
zakazoval
na
každém
kroku
u
mě
tu
podobu
má
že
mě
zavazuje
na
každém
kroku
že
když
já
vy
počítali
a
byl
to
malinké
vyučen
tam
tuto
koncentrace
se
považoval
za
svobodné
viset
to
natočeno
sem
spadl
do
vysoké
úrovně
chápete
to
vlatnost
stavu
novém
nese
chodil
s
bohem
a
z
jeho
jsem
bral
všechno
najednou
podobný.
Tím
tomu
říct
zde
napsaný
dětem
tím
napsán
nějakým
seznam
hříchu
jaké
zpovědním
co
se
stala
ne
nikde
a
oni
to
největší
hřích
na
té
úrovni
na
které
jsem
chtěl
dybych
moh
dělat
neklidem
více
neklid
a
nemohl
být
nektar
že
ano
to
jsou
říši
který
tam
nikdy
nejsnáze
tomu
knězi
ve
pomoci
si
já
jsem
starostlivý
řeknu
to
je
dobře
že
totiž
člověk
je.
Nižším
co
bychom
modlil
že
vyvážením
boha
jako
všechno
toto
tvor
pořád
boha
to
vyzařuje
všechno
se
co
tvoří
pořád
probíhá
těch
šest
prvních
bůh
tvoření
to
ne
to
stalo
to
se
děje
a
ten
se
ten
klid
božího
tak
přál
souběžně
jestliže
tomu
tak
je
tak
člověk
který
najednou
se
objevuje
jako
člověk
jako
já
třebas
ne
to
je
v
tomto
toku
tvůrčím
toku
abychom
čit
mluvi
o
jiné
povaze
tohoto
bože
to
jenom
tvůrčí
je
to
tvoření
že
se
taky
orto
poznání
otázky
existencí
já
být
jenom
potom
toku
existenčním
tom
tvůrčí
tou
když
tam
to
utočí
té
objevuje
třebas
malé
tě.
Tak
to
je
součást
toho
toku
že
se
nám
to
jeví
jako
ohraničená
už
ho
zatížená
postavit
řka
dítěte
to
má
věcně
nemění
protože
my
nevidíme
ten
to
vidíme
že
je
součástí
tohoto
to
být
o
nejsme
svědky
to
nám
tíž
proviňujeme
takže
my
to
uvažujeme
toho
co
to
vona
který
sem
přijde
jako
za
malé
tě
ale
to
není
jenom
malinký
v
té
součástí
toku
stvořeného
takže
to
dítě
roste
a
tak
dále
tak
je
tě
dějem
v
tomto
ku
především
během
takže
když
člověka
považujete
za
děj
to
u
učí
činnosti
boží
to
je
to
nejsprávnější
člověka
ale
tento
děj
má
zvláštní
povahu
a
vlastní
koleno
všechno
v
tomto
kulatost
kuse
vymanit
a
pásce
tento
jo
to
jiný
nikdo
jiný
nemůže
udělat
než
člověk
co
já
tady
všechno
kážu
to
má
ten
smysl
abyste
se
obrátil
na
pět
tomu
otcovském
tomu
tváří
a
řekli
si
ano
od
a
od.
Tak
jsem
na
tejden
duchaplně
psaný
spis
katolický
těle
ano
od
o
rajtovala
počet
já
souhlasí
aby
byl
aby
byl
ve
všem
aby
v
tom
co
dělal
nebyl
nikdy
svůj
nýbrž
vůli
jako
to
vidím
tě
abych
jednal
tedy
abych
neseděl
na
dvou
židi
kdybyste
se
já
budu
náhodu
vůli
jenom
konám
že
by
to
mě
vydržíte
by
mu
ta
lehko
tady
ta
ještě
badá
křehká
abych
to
nevydržela
aby
to
vydržela
ale
taky
a
pak
ale
tady
na
rodině
a
ta
kdyby
například.
Na
vás
chtěl
abyste
pořád
jedná
jako
dítě
boží
tak
byste
se
do
toho
do
toho
za
těžkopádně
vmýšlet
a
nebyla
by
se
si
nikdy
jist
jestli
jednáte
jako
dítě
boží
rozumíte
prom
chyběla
nějaká
taková
předehru
jaká
takové
a
taky
takový
trénink
vy
by
dotoho
kráčet
rovnýma
nohama
a
tak
to
dělala
většina
lidí
já
jsem
si
vybrat
lásku
že
jako
jaký
samo
hodností
mít
do
toho
dycky
zvete
už
to
běží
že
jo
jsem
ten
strašná
cukatůra
tam
začínáte
být
třebas
i
se
boží
to
je
ale
je
tím
jste
nebyla
a
dost
teď
to
musí
dělat
takhle
teď
na
to
musím
říct
jinej
jí
měřítko
jiný
metr
že
to
cesta
aby
upozorňuju
vás
být
nebo
jednat
jako
dítě
boží
neznamená
jednak
dycky
vyroste
dobročinně.
Ježíš
kristus
jednal
jako
syn
poli
i
tehdy
když
dělal
to
farizeům
a
zákoníka
skal
byste
roven
vnitř
né
na
tu
velice
to
byl
stejný
projev
lásky
jako
třeba
když
říkal
peněz
cesta
mu
a
jako
když
léčil
třebas
těžce
nemocného
nebo
když
viděl
plakat
matku
tak
sem
se
vším
synem
a
voni
ho
při.
To
byla
stejná
úroveň
lásky
čili
láska
se
nedostačuje
jenom
tím
že
se
něco
hlad
nýbrž
láska
se
naše
tím
že
se
pravdivě
jednání
že
já
musím
vědět
že
na
mém
místě
by
takhle
jednal
ješ
pan
a
ne
jinak
jestli
to
mohu
rovnat
aspoň
částečně
počínáním
ježíšovým
tak
jednám
jako
výchovu
protože
on
byl
dítětem
božím
vědomě
že
se
mu
popřát
menší
než.
E
dělat
ale
budu
dítkem
a
budu
jeho
a
ne
o
jejich
e
království
nebeské
touto
být
jeho
že
on
mě
podrží
důležitých
momentech
z
vynechá
upadnout
jako
matka
na
nechá
padnout
když
podá
dítě
matce
ruku
právě
toho
petříka
mě
podá
jako
jako
by
vcelku
tak
já
mám
přeci
nechám
upadnout
o
by
kolikrát
upadl
v
té
době
záhrobí
nedává
pozor
na
cestu
ale
tlí
jsem
ruky
a
ono
je
to
účelnější
než
by
dávalo
jedno
na
cestu
pozornost
je
já
si
dycky
připomínám
tu
chybu
která
dá
kterou
dělá
dnešní
ve.
Tak
dokonale
pro
hledá
klec
které
se
říká
časoprostor
ale
tím
jí
přijímají
úkoly
takže
nemá
nakonec
ta
nic
jiného
čas
než
na
podává
té
klece
a
on
šel
byl
to
oba
dva
tisíce
let
než
ji
prolínal
pro
nějaký
bych
tam
kde
tak
a
podobně
a
tím
těší
bude
další
polední
ty
tak
bych
těžko
zjistíte
né
v
tom
ty
drůbeží
a
to
přistoupit
říkal
ale
to
další
proto
velice
těžké
a
proto
píšu
to
ten
věci
abych
si
i
věci
uvědomovali
že
dělali
takou
chybu
jenom
pro
hledají
ke
časoprostorovou.
To
je
časoprostorové
kleci
všecko
plyne
od
boha
se
za
ten
tok
časoprostoru
čas
a
prostor
je
nejzazším
mez
hmoty
to
je
eště
se
dá
volně
nazvat
hmotou
to
znamená
všechno
co
vyplyne
z
toho
zdrojového
boha
to
nerv
existence
tak
ostatní
existence
i
sem
se
času
a
prostoru
už
je
už
přestávám
bohem
začíná
být
hmotou
a
v
té
ta
hmota
plná
malých
a
velkých
lid
jednou
to
velkou
rytmus
tě
velkorysý
vaší
se
ti
člověk
ne
a
tam
pluje.
A
třebas
takový
člověk
vivekánanda
už
tam
nebyl
pouhou
tu
cíli
výškou
nýbrž
uvědomoval
si
to
prostředí
takže
když
mu
říci
něco
ruku
tý
devět
set
se
toto
stalo
tam
toho
let
a
o
to
pořád
děje
tak
ten
se
ještě
nýbrž
byl
si
vědom
tam
to
prostředí
plyne
to
byl
stav
který
už
jste
vy
nebyl
stržen.
Kdyby
člověk
po
celou
dobu
bdělosti
zachovával
tuto
tendenci
chovat
se
jako
dítko
boží
nebo
se
dokonce
modlil
o
soudu
to
tak
bych
působil
na
konec
že
by
se
znemožnil
v
tomto
světě
ten
já
mám
tady
na
mysli
takhle
to
ježíš
kristus
nemyslel
a
viděli
ostatní
ježíše
krista
nebo
se
lodi
já
se
omezím
na
podobenství
které
misku
ukazoval
ježíš
kristus
říká
ramakrišna
když
chtěl
ukázat
jak
to
je
stíny
na
ležení
bohu.
Bez
mezer
to
je
trošku
jinak
než
jak
vám
tady
přednáším
nějaký
člověk
žádal
svého
mistra
to
tak
velkého
mistra
mistře
řekni
mě
který
je
větší
mistr
eště
nebo
který
největší
mistr
já
se
chci
od
něho
něčeho
něčem
dalšímu
mění
začíná
on
ho
poslal
na
poli
horší
nedá
se
to
dobře
já
to
eště
řeknu.
A
řekl
mu
můj
mistr
mě
posílá
k
tobě
aby
se
podíval
na
největšího
světce
abych
se
od
něho
poučil
dobře
tak
si
tady
ve
se
ta
mez
a
na
ve
poznal
jsem
se
si
na
mez
a
ten
člověk
oral
celý
den
oral
anebo
počinu
si
až
to
konec
do
do
ran
když
bylo
doorání
odešel
od
toho
pluhu
předek
tomu
žáku
a
ptá
se
ho
poučil
sem
o
tom
co
se
má
dělat
přivázali
oral
pole
a
na
to
nyní
třeba
žádné
mistrovství
o
to
za
by
doby
oráče.
Tak
to
si
musím
dělat
eště
něco
jiného
i
si
asi
myslel
při
tom
na
boha
viď
a
to
je
asi
to
na
místo
ten
normální
oráče
nedělá
a
on
říkal
tak
já
ti
přesvědčím
že
si
špatně
pozoroval
tady
máš
číst
já
ji
naplněn
vrchol
tě
až
nahoru
vodou
a
ji
odtud
tamhletomu
stromu
ale
ty
je
dat
jestli
uká
ne
jenom
jedna
a
kapat
se
mohu
mluvit
nebudu
a
ti
do
učení
nevezmu
pak
nebudeš
mít
z
toho
nic
takže
my
tady
byl
sebe
být
tak
já
udál
pozor
dával
tak
dobře
pozoruje
ani
neukáplo
a
slavnostně
hlásil
pouto
ani
mě
neukázal
a
kolikrát
si
přitom
myslel
na
boha.
Říkal
my
se
to
nemusí
vážně
jak
se
mu
myslet
na
boha
když
jsem
musel
byste
to
bych
mně
neukáplo
a
já
jsem
jednou
nepomyslel
na
boha
když
jsem
oral
to
pole
aby
ho
správně
podal
neboť
na
všechno
tento
boží
i
ten
úkol
toho
orání
teď
si
před
tam
ten
dybyste
jakýkoliv
úkol
ten
strašně
nepříjemný
brali
zvuku
boží
jak
by
on
se
proměnil
jak
by
z
toho
byl
úkol
dítko
božího.
Jak
by
se
to
tam
drželi
vlastně
tímto
způsobem
ruky
páně
na
i
způsobem
by
se
drželi
ale
dokonale
se
se
do
šel
a
nepřestali
byste
vy
tím
dítkem
božím
kdyby
se
modlí
třebas
půdě
a
vů
ne
nemodlili
tak
se
víte
dvou
jich
jedné
vite
modlíte
a
bude
ty
si
následky
že
to
pro
to
netočilo
a
to
je
to
nejhorší
to
vůbec
dělat
to
se
jednou
říkali
když
kristus
ale
tenhleten
rá
neseděl
použít
a
tenhleten
do
všechno
bere
z
pobožnosti
neon
je
pořád
bez
mezer
dítkem
božím
ano
a
to
je
ten
ideál
pravé
cesty
takže
ten
ramakrišna
si
bezvadně
nám
pomohl
ukázal
jak
na
tom
proto
on
taky
moc
dobře
rozuměli
ješi
kristu.
Tak
podívejte
se
já
to
se
budu
žít
tak
mě
způsobem
a
ne
jako
staticky
stalo
jak
jsem
mi
to
hodí
aby
se
to
bylo
bývalo
stalo
a
jednou
laoce
už
starý
zažijete
jiného
mudrce
který
toho
laoce
ho
považoval
za
daleko
větší
mu
poteče
a
proto
jsem
přišel
k
tomu
ale
pokon
podívat
si
jak
vypadá
takový
velký
bok
aby
děl
starce
otřes
ten
taem
unaveného
životem
a
podobně
zaříkal
mu
cele
se
podívat
na
mistra
a
vidím
lidskou
trošku
v
tom
mě
na
to
řekne
pohled
je
strašně
po.
Když
se
někdo
zdá
vít
někomu
mistrem
proto
že
je
zdravý
že
vládne
janem
vládne
moudrostí
nebo
dělá
zázrak
tak
na
to
ten
druhý
do
to
pozoruje
nepotřebuje
žádnou
louku
poznání
vlastního
nebo
mu
to
připadá
víc
samozřejmě
že
takový
veliká
se
vidí
povídal
tomu
vřídek
že
to
je
jsou
vlas
ale
možná
že
se
mýlí
že
on
že
to
jenom
maska
od
kterou
mě
třebas
něco
špatné
on
třebas
jenom
dobře
hraje
v
tom
mistrovství
ale
ve
smrti
není
takovým
ale
sami
budeš.
Zlato
jedné
a
lát
druhém
a
někdo
těm
požádá
aby
mu
dal
cokoliv
on
si
bude
přát
o
čem
myslíš
že
ten
dotyčný
stav
ne
oblaku
nebo
po
zlato
podat
samozřejmě
nesmysl
zlato
a
to
platon
tak
taky
člověk
když
má
někomu
něco
odevzdat
tak
daleko
že
se
zbaví
toho
vláda
než
toho
zlata
to
každý.
Bere..
Text view •
Help