Waveform view
84-04A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Tak
jsem
byl
odsouzen
také
ke
správnému
životu.
K
tomu,
co
mě
nejvíc
mrzelo,
že
jsem
nesprávně
žil.
v
třech
a
půl
letech
se
těžko
zaplet
člověk
do
milostí
dobrotu
žena
že
to
je
nepochopení
pravděpodobné
že
tak
včas
jsem
začal
proti
tomu
zakročovat
proti
tomu
nesprávném
v
celku
jenom
na
jednom
ženy
a
to
tomu
nesprávném
způsobu
života
já
jsem
chtěl
obecně
věcem
správné
proč
zrovna
z
toho
paklíkem
těch
nekonečný
vědomostem
kterým
se
tam
člověk
je
vystaven
si
tom
soudu
se
dostalo
navrch
do
vědomí
zrovna
jenom
tohleto
protože
také
toho
autora
to
asi
nejvíc
mrzelo
rozumíte
že
to
byl
zase
byl
další
důkaz
to
bylo
opravdu
to
převtělení
že
ano
a
jestli
s
tím
včas
teďka
měl
právo
vyrovnat
ovšem
jiným
způsobem
než
špatným.
Von
nemohl
ještě
řešit
jako
dospělý
člověk
a
už
se
s
tím
vyrovnával
už
se
dověděl
o
stačí
kamenů
se
to
pohlavní
život
on
se
mu
to
příčilo
že
on
se
on
se
za
řekl
že
takle
jít
nebude
a
podobně
čili
jestliže
on
vydržel
třebas
tímto
způsobem
jak
se
říká
česky
čas
čistým
žít
do
ti
dvou
let
nebo
tak
nějak
ne
tak
to
bylo
dost
dlouho
než
to
tak
podobná
ten
z
vlastním
životem
že
jo
tak
ta
náprava
přišla
po
zkrátka
v
čas
a
musím
vám
říct
zase
to
mělo
jenom
dobré
následky
protože
ta
síla
která
se
tím
fakulta
byla
mně
velice
nutná
a
bez
ní
by
byl
nedo
dosáhl
to
co
jsem
dosáhl
ano
čili
nebyla
to
špatná
karma
že
já
jsem
tak
špatně
jednal
ne
nepřesto
to
špatné
ovoce
nýbrž
to
nejlepší
z
nejlepšího
do
přineslo
chápete
to
to
je
úplně
naroste
ta
teorie
že
je
špatná
karma
že
tohleto
a
špatná
karma
že
já
se
mu
při
špatné
následky
vůbec
ne
má
nejlepší
následky.
Tak
se
to
za
pořádek
i
to
co
je
to
za
pořádek
to
pořád
ne
prosím
tak
měl
by
to
nějak
by
to
být
špatná
karma
sme
si
špatné
by
se
měl
od
měnit
zase
špatným
ne
vystou
odsloužit
člověk
tresty
měl
být
na
sobě
ne
tak
například
ramakrišnovy
se
hlásila
jeho
žena
z
minule
vtělení
nějakého
a
chtěl
jsem
vám
mocí
lítat
těsně
mi
děti
no
no
to
muselo
bylo
takové
výši
že
je
už
nevidí
odkázal
na
děti
které
bude
mít
jiné
než
tímto
světským
životem
poloze
nebo
zpoza
a
vona
opravdu
založila
klášter
pro
ženy
ne
který
do
dneška
funguje
vede
ramakrišnovy
vysvětli
sladké
klá
a
tam
vychovává
ženy
jo.
A
kromě
toho
sloužila
všem
žákům
ramakrišnovi
takže
ona
přestala
mít
pohlavní
pudy
a
to
je
já
vám
řeknu
pro
indii
hodně
protože
to
počasí
já
to
všecko
to
těžko
ovladatelný
tam
v
tom
že
v
tom
prostředí
čili
taky
to
tam
nevedlo
k
špatnému
záleží
na
tom
na
koho
to
narazil
nějakou
půdu
jestli
ten
ramakrišna
odolal
a
si
to
neobrátil
na
jinou
karta
on
to
obrátila
jenom
kartu
takže
dejme
tomu
nepotřeboval
už
pohlavně
říct
tou
manželkou
taky
s
nikdy
nezačal
pohlavně
žít
tak
to
je
zase
takový
jenom
extempore
ale
já
se
teďka
pustím
do
prostředka
věcí.
Já
to
hned
jakou
epizoda
nedávno
ho
mého
života
čili
přeskočím
moc
a
teprve
potom
to
vysvětlím
na
nás
potom
zeptám
až
to
epizoda
přednesu
co
na
to
říkáte
jaké
mysíte
že
jsou
příčiny
toho
co
se
stalo
a
pak
jsem
staneme
na
to
a
to
vás
budu
pořádně
zkoušen
jaké
příčiny
myslím
že
to
že
se
já
myslím
že
to
má
než
čtvrtého
března
že
se
hodin
dopoledne
jsem
odvážil
toho
staršího
toho
pavla
osmiletý
ho
do
prahy
k
rodičům
nazpátek
po
týdenní
pobytu
v
plzni
a
protože
končily
prázdniny
pražské
zrovna
těm
dětem
vlak
by
plný
tento
dětské
ten
dětský
už
byl
plný
dětí
já
jsem
ale
nechával
to
své
kup
obsaženo
pro
někoho
koho
jsem
čekal
nevěděl
jsem
koho
čekám.
Nevěděl
jsem
jak
ho
poznám
jenom
sem
věděl
že
to
pro
někoho
mám
rezervováno
chodil
okolo
maminky
dokonce
s
dětmi
a
dokonce
potíraly
už
schod
bych
se
neměl
krát
se
jenom
světa
je
to
obsaženo
teď
si
představte
kdyby
byl
ten
tak
ch
rozdíl
a
nikdo
by
nepřišel
jaká
by
to
byla
bývala
vostuda
že
se
ne
to
bych
byl
to
slíbil
jak
se
říká
no
ale
těsně
před
vod
je
sem
jsem
najednou
viděl
dva
manželé
a
na
tom
manželovi
jsem
poznal
žluté
světlo
něco
jsem
protože
já
v
tom
útlém
mládí
ten
soud
já
jsem
ten
soud
na
něm
poznal
a
se
říká
a
tady
jdou
tady
jdou
tak
jsem
neoslabili
jeho
ani
ty
dvě
děti
nýbrž
manželku
kterou
jsem
ještě
neměl
také
chycen
tím
žlutém
světem
začne
se
to
žluté
nediktoval.
A
volal
jsem
na
ni
paní
ja
mam
tady
pro
vás
místo
já
vám
tady
držím
místo
koukal
jsem
blázen
ale
viděla
vedle
mě
volního
chlapečkem
mého
pavla
když
se
to
na
ní
usmíváš
ne
tak
říkat
tak
on
tam
všichni
bázni
nejsou
já
si
tam
budu
troufat
tak
tam
zasto
manžela
i
ty
dvě
děti
a
vešli
tam
ale
samo
sebou
dolovat
ze
mě
jak
to
že
se
mi
kantoři
to
vám
nemohu
říct
to
se
to
to
vyžaduje
nějakou
přípravu
to
já
musím
si
napřed
o
vás
něco
prověřit
ne
já
sem
si
prověřil
že
on
ten
člověk
a
pracujeme
totu
v
praze
že
zažil
před
několika
lety
havarií
asi
autohavárii
a
byl
čtrnáct
dní
bezvědomí
tam
si
přišel
pořádně
na
ten
soud
že
jo
čtrnáct
dní
jednou
se
být
vědom
už
tedy
takové
klinické
smrti
nebo
jak
jsem
nenazývá
to
já
nevím
jak
co
kom
takovým
prostě
a
říkal
já
jsem
ho
ne
napovídal
jediné
co
si
z
toho
pamatuju
žluté
světlo.
A
následky
jaké
to
mělo
že
já
jsem
od
té
doby
jiný
než
jsem
byl
předtím
já
nemohu
dělat
co
jsem
dělal
předtím
von
byl
taky
odsouzen
ovšem
neví
jak
žádnou
postaven
ne
že
nevěřil
předtím
na
ni
tak
neviděl
kdybych
byl
přesto
tak
by
nějakýho
anděla
nebo
na
toho
pána
ježíše
ne
to
je
věc
věc
obrazotvornosti
ale
on
nikoho
neviděl
ale
byl
odsouzen
stejnou
měrou
jako
já
jsem
taky
nikoho
v
tom
předškolním
vycho
nevěděl
to
je
taky
na
nic
nevěřil
ještě
na
se
k
tomu
notak
nějaké
víře
né
takový
malý
dítě
a
byl
jsem
odsouzen
ke
správnému
životu
a
musel
odsouzen
také
ke
správnému
životu
přestože
si
to
tak
když
se
mu
říkal
že
já
mám
ten
tý
zážitek
a
detailně
samo
to
vysvětlil
tak
to
bral
a
manželka
jeho
taky
a
tak
se
mu
slíbil
že
toho
moodyho
a
pro
toho
potřebuju
víš
mu
přinesu
že
já
ho
nemám
to
víš.
By
vám
nic
nemám
co
všechno
rozdáme
nevím
kam
víš
ale
my
sek
jsem
to
přestání
že
se
tam
ve
středu
teďka
a
on
říkal
já
moh
pavla
k
těm
mu
řekni
sem
říkal
já
mu
řeknu
jestli
jsem
na
dno
smiluje
a
komentář
k
tomu
vám
to
mám
takový
je
to
chce
se
taková
vína
tak
to
o
čtyři
vyňat
jenom
komentář
údivu
takže
já
mu
dodám
tohleto
kdy
sem
tebe
když
budeš
tak
dobrý
a
bude
to
mít
celé
čeho
se
to
za
sluhy
tento
člověk
a
teď
otázka
jak
je
to
možné.
Že
já
jsem
na
někoho
čekal
se
se
tím
světlem
ani
jsem
nevěděl
že
bude
nějak
být
světlo
já
jsem
prostě
věděl
že
se
ke
mně
blíží
někdo
komu
mám
reformovat
kup
a
že
s
ním
budu
mít
co
v
jednat
s
to
mit
si
na
tu
událost
s
tou
brankou
pavlu
prosím
vás
jo
z
toho
září
nemáme
to
natočen
máme
tak
to
nebudu
natáčel
ano
to
bude
něco
obdobného
se
to
by
poprvně
podruhý
životě
tou
manou
pochopit
a
teďka
ste
tím
ovšem
trošku
jinak
ne
ale
obdobně
ovšem
vono
se
mi
to
děje
pořád
ale
ne
takhle
okatě
abych
to
moh
takhle
exemplární
ukazovat
protože
on
se
taky
stalo
jenom
proto
abych
já
taky
ve
příklad
mohl
svým
přátelům
dát
aby
to
bylo
srozumitelné
protože
co
se
se
mnou
děje
to
vám
potom
vysvětlím
to
by
jinak
bez
těch
to
okatí
příkladů
nebylo
zřetelné
já
jsem
vás
tam
čím
myslíte
že
to
je
zaviněno
že
já
jsem
tušili
že
tam
někdo
přijde
ke
kterému
budu
mít
to
říct.
Tak
podívejte
se
čas
a
prostor
je
něco
co
vyplývá
pořád
ustavičně
z
bezčasovosti
který
bezčasovost
plynou
je
časoprostor
čili
bez
časo
v
pohybu
do
pohybu
daná
je
časoprostor
čas
a
prostor
v
tom
času
a
prostoru
není
jenom
čistý
čas
a
čistý
prostor
nýbrž
jak
vám
tady
patrno
z
toho
vidíte
ten
barák
a
ten
svět
všechno
kolem
sebe
lidi
živé
tvory
rostliny
zvířata
že
je
to
všechno
plno
nějakých
bytostí
nebo
existencí
nejenom
to
také
plno
myšlenek
je
v
tom
času
zakotveno
a
to
všechno
proudí.
Když
to
proudí
okolo
člověka
který
je
jenom
v
kleci
časoprostorové
a
za
ní
se
nikdy
nedostal
tak
jak
říká
správně
antonín
tak
si
nemůže
dost
dobře
dovolit
si
vybírat
z
toho
proudu
co
bych
chtěl
protože
prostě
to
není
naráží
a
on
se
pod
ten
proud
dostává
jako
pod
vo
dopad
a
je
si
tam
spadne
velká
ryba
mu
na
hlavu
nebo
malá
nebo
vůbec
žádná
to
je
to
není
na
něm
závislé
že
ano.
Eště
dis
to
tak
když
tam
obraz
kulhá
aspoň
na
dvě
nohy
ale
přeci
je
to
nějaký
si
taky
s
obraz
pro
je
tak
že
vám
to
dělá
představu
o
tom
že
tam
ten
výběrem
velice
nepatrný
kdežto
jestliže
se
někdo
kdo
stal
mimo
čas
a
prostor
lépe
řečeno
dost
zdroje
času
a
prostoru
do
toho
nehnutá
zdroje
času
a
prostoru
tak
je
svědkem
toho
vyvěrá
ní
pochopitelně
jestliže
by
zůstal
aspoň
částečně
nepatrně
je
mně
spojen
s
tím
co
je
za
časem
a
za
prostorem
tak
ten
čas
okolo
něho
se
vším
tím
obsahem
který
v
sobě
má
se
jmenoval
by
probíhal
pro
něho
slepě
nýbrž
on
by
rozlišoval
pořád
ten
zdroj
a
vedle
toho
ten
proud
různými
věcmi
pochopitelně
jelikož
je
ve
zdroji
a
jelikož
z
toho
zdroje
ten
čas
vychází
třebas
nezapadl
a
potom
se
připravuje
postupně
jak
proudí
něčím
co
tam
do
něho
se
levá
něco
existenčního
tak.
Ten
člověk
by
mohl
ze
stanovisko
toho
bezčasového
vnímání
také
vnímat
to
co
lépe
to
co
vod
to
co
tam
v
tom
běhu
té
času
už
je
ano
on
my
totiž
měl
řek
bych
nadhledu
rozumíte
vzhledem
k
tomu
co
se
děje
takže
by
se
na
to
díval
jako
nechci
spatra
ale
jako
nezúčastněné
dívá
kdežto
když
člověk
je
zabořen
času
a
prostoru
tak
není
nezúčastněné
tím
k
nikdy
ne
on
je
přírodním
toho
času
těch
balíků
a
toho
všeho
co
tam
momentálně
na
sebe
nabalil
na
toho
dále
zotročuj.
Tak
pamatujte
si
první
heslo
zúčastněny
nezúčastněné
st
ano
tato
základní
nezúčastní
způsobuje
že
člověk
se
podobá
vybití
kdyby
co
vy
při
nějakým
šachu
dva
tám
hrajou
ne
ale
ten
kdybys
často
vidí
víc
než
tichá
jejich
chyby
vidí
protože
to
vidíme
straně
není
tím
háček
samotným
že
rozumíte
mi
to
je
jedna
taková
důležitá
věc
dále
řekl
jsem
že
ten
čas
je
proud.
A
teď
teď
se
držte
prosím
vás
kteří
to
de
se
dobře
doufám
takže
pro
mě
a
prosím
vás
a
odpuštění
člověk
je
dějem
člověk
je
dějem
v
času
po
mně
člověk
není
člověkem
je
dějem
dějem
v
času
děje
a
probíhajícím
konkretizováno
dějem
v
času
probíhat
smiřujete
se
s
tím
ano
zrovna
tak
tím
dějem
v
času
jsou
všechny
ty
balíky
a
to
všechno
co
jsou
dějem
v
času.
Jestliže
nerozlišuje
mezi
člověkem
který
je
stejně
dějem
jako
událost
se
kterou
se
setkává
tak
není
rozdílu
mezi
člověkem
a
událostí
tak
velkou
tak
velký
jako
je
u
normálního
člověka
který
je
v
té
kleci
a
je
přímo
ve
hře
zabořen
takže
nevidí
nevidí
tu
tu
jedno
lítost
všech
těch
věcí
a
tu
spojitost
jak
oni
tady
mluvili
jste
dost
dobře
že
jo
tak
na
pět
prosím
vás
tohleto
ale
ten
člověk
jestliže
je
za
časem
zažívá.
Takže
když
třebas
takový
páter
pio
cítil
že
k
němu
přichází
veliký
hříšník
ne
jak
to
cítil
bolestí
strasti
plně
to
cítil
ne
protože
věděl
že
ten
hříšní
od
něho
bude
chtít
prohřešení
a
zbavení
se
ti
hříchu
a
podobně
a
bral
za
něho
to
jeho
utrpení
ten
jeho
trest
lhal
si
to
ten
jeho
trest
to
není
můj
případ
já
si
žádný
trest
neposluchnou
s
kým
se
takhle
setkává
např
kostmi
tím
můžeme
žádný
trest
ten
o
oslu
protože
já
to
neberu
křesťansky
já
to
beru
nějak
trošičku
jinak
jak
to
beru
příkladu
ne
tak.
Tadyhle
v
tomto
případě
ten
tok
je
nositelem
různých
událostí
těmi
událostmi
jsou
především
živým
událostmi
jsou
lidé
žijící
lidé
tady
mezi
námi
a
jestliže
v
tom
toku
míří
něco
někam
například
ty
lidi
se
nádraží
to
ten
mířil
na
ten
můj
vlak
tak
oni
nejsou
vůbec
oddělenými
bytostmi
od
času
a
prostoru
ten
čas
a
prostor
s
nimi
šel
kdybyste
přišli
do
po
zem
dráhy
v
praze
tak
byste
zjistili
že
než
přijede
vlak
tak
dávno
ctít
jak
se
sebou
tlačí
vnu
vzduchu
že
na
to
platí
před
sebou
vzduch.
Já
bych
moh
tak
je
to
přirovnat
k
tomuto
že
člověk
když
přicházím
na
to
násobí
ještě
už
už
tam
je
ačkoliv
tam
tělesně
ještě
není
rozumíte
už
tam
nějakým
způsobem
je
já
už
ho
tam
cítím
ano
že
tam
je
takže
bych
mohl
říct
von
přijde
asi
tak
nějak
takže
já
jsem
věděl
že
oni
přijdou
to
žluté
světlo
má
řek
bych
takovou
průraznost
že
je
pro
mě
pociťovat
tele
na
strašně
velkou
vzdálenost
a
je
na
mě
jeli
nasměrováno
jako
v
tomto
případě
směrem
na
drží
tak
já
ho
taky
cítím
že
nebo
když
je
to
někdo
jiný
třebas
jako
ta
branka
pa
tak
a
když
se
dostanu
do
blízko
si
toho
člověka
tak
ho
to
žluté
světlo
cítím
nohama
taky
jo
tiše
nevyzpovídáte
proč
ta
si
někdy
možná
vyzpovídám
proč
má
jsou
ona
zažije.
No
ale
zkrátka
je
to
výrazný
bytost
která
jako
tohleten
muž
která
září
na
dálku
takže
bych
řekl
v
tom
času
a
prostoru
svou
malinkých
lidičky
větší
dycky
a
na
mě
to
naráží
jako
na
pozorovatele
když
toho
poznával
tele
nemáte
když
nejste
tím
poznával
ten
byste
hlásím
pouhým
jo
že
jste
tak
toto
samo
nemůže
stát
to
vám
nehrozí
když
ta
ale
pozorovatelem
tak
víte
o
tom
pozoroval
ano
daleko
více
než
ten
kdo
je
do
hlíd
zabořen.
Takže
tím
jsem
se
dostal
k
tomu
převtělování
ano
jak
já
vám
tam
další
otázku
jak
já
z
toho
tedy
usuzuju
že
neexistuje
převtělování
to
ještě
sem
hodně
daleko
vite
o
tohleto
o
této
argumentace
jak
já
se
ho
to
této
události
nebo
z
jiných
samo
sebou
já
to
vše
více
události
ustu
že
tedy
existují
jenom
toky
jaké
časové
z
nějakým
obsahem
nikoliv
čisté
a
nikoliv
řek
bych
za
sebou
následující
vtělení.
Nezapomeňte
přátelé
na
jednu
věc
že
v
nás
žijou
dva
záznam
jeden
ze
kterého
není
vyhnutí
a
to
je
genetický
záznam
z
toho
není
vyhnutí
to
je
to
čemu
právem
říkáte
karma
já
jsem
člověkem
podle
svých
rodičů
ano
a
vůbec
jsem
člověkem
podle
vývoje
genetickýho
dyť
to
trvalo
než
se
tady
objevil
člověk
ne
to
to
je
strašná
vymoženost
že
být
člověkem
a
tohleto
je
nevyhnuli
že
všechno
si
člověk
od
bývá
od
narození
až
po
smrt
každého
z
nás
čeká
tak
o
tom
nebudeme
debatovat.
Teď
ovšem
kvalita
toho
jak
si
to
odbyde
je
dána
tím
druhým
záznamem
kvalita
tuhleto
je
kvantita
kvantita
stavu
nebo
k
van
tím
genetickým
záznamem
je
dána
kvantita
nějakých
událostí
že
ho
roste
je
dospělý
zase
potom
odumírá
podobně
to
je
kvantitativní
je
ovšem
padáte
ní
taky
po
té
stránce
že
třebas
má
tendenci
vít
nějaké
choroby
tak
to
je
taky
řek
bych
kvalita
ne
to
je
pravda
nebo
má
nějaké
přednosti
po
rodičů
to
je
taky
kvalita
ale
intenzita
a
já
myslím
tou
kvalitou
tentokrát
intenzitou
intenzita
jakou
von
je
kvalitativně
takový
nebo
ona
tý
tak
už
je
na
na
tím
druhým
záznamem
tím
záznamem
nebere
tim
tím
zavedeme
který
mu
já
říkám
neska
balíky
nebo
je
tomu
řeknete
přechází
vtělení
ano
že
se
šestém
u
toho
u
dětí
vtělení
vaší
atman
to
do
že
šlo
o
zároveň
jak
se
narodím
tak
celý
ten
systém
ucelený
systém
toho
člověka
který
představuje
nějaké
záření
prosím
vás.
Přitahuje
obdobné
záření
které
už
je
hotovo
by
se
řídit
z
minulých
vtělení
né
a
říkám
prostě
je
on
tady
lítá
nebo
je
k
dispozici
ano
rovný
rovné
s
rovným
se
přitahuje
takže
ten
člověk
si
přetáhneme
v
okamžiku
narození
říkáte
minulý
vtělení
ne
a
já
říkám
něco
co
se
podobá
jak
vy
říkáte
tomu
jejich
jeho
její
genetickém
záznamu
ano
co
tam
pasuje
upozorňuju
vás
na
to
ale
že
takhle
primitivní
to
není
vezměte
si
tadytu
gottwaldov
kou
julinku.
Ona
se
narodila
v
rodině
když
se
zakazoval
náboženství
to
není
nějaké
neomylně
strachování
se
předcházejícího
vtělení
do
tohoto
vtělení
že
tam
se
to
nestrašilo
se
to
tam
ta
pořádek
o
tom
nebi
že
voni
se
neztratí
do
tý
rodiny
aby
to
pasovali
té
julince
aby
se
mohla
se
nábožensky
vyje
dal
všechny
klacky
možné
který
mohli
házet
polohy
házeli
jenom
babička
byla
věrná
a
tam
na
tom
stačila
takže
vlnka
chudák
musel
zemřít
protože
se
tam
nahoře
nestrefili
protože
to
vtělení
jak
vy
tomu
říkáte
nepoval
k
tomuto
vtělení
to
je
první
taková
strašná
vylomeniny
to
je
to
věci
to
je
sám
na
tom
systému
ano.
Ale
buďme
jenom
při
těch
dobrých
špatných
věcech
i
tech
dobrých
karma
je
podle
názoru
indů
tak
dobrá
a
i
takhle
a
poutá
že
a
stejným
způsobem
potopou
pak
víc
poután
než
ta
špatná
neboť
všechno
dění
jak
oni
říkají
všechno
jednání
způsobuje
karmu
všecko
až
na
mystickou
koncentraci
dovede
nou
dosavad
to
karmu
ne
nepřivádí
nebo
nezpůsobuje
a
už
jeho
ostatní
způsobem
karmy
a
dělám
třebas
nejlepší
skutky
způsobují
karmu
pro
kterou
se
budu
muset
znovu
vtělit
říkají
indové
ano
já
za
tím
mluvím
podle
nich
dobrou
ale
karma
no
ale
teď
jestliže
tomu
takhle
není
jestli
pokud
tomu
tak
ní
pokud
ten
člověk
například.
Si
na
začátku
toho
vtělení
na
sebe
vezme
nějaké
minule
minulé
vtělení
a
ono
se
to
vlivem
okolností
tak
změní
v
jeho
genetické
základně
jako
umět
se
to
změnilo
v
té
genetické
základně
že
už
se
to
miluje
vtělení
k
němu
nehodí
tak
ono
kupodivu
odhaluji
a
bere
na
sebe
něco
jiného
já
jsem
v
těch
tří
a
pudete
h
na
sebe
vzal
úplně
jiného
člověka
kde
se
najednou
za
to
bylo
taky
vtělení
a
počtem
před
tím
nebylo
ale
copak
to
to
by
mě
eště
nepřesvědčil
že
není
předchází
vtělení
ale
když
potom
jsem
třebas
v
těch
sedmnácti
letech
už
patnácti
letech
musel
vodejít
vod
přírodní
věd.
A
to
bylo
zřejmě
na
se
by
se
mohlo
své
ta
nějaké
předcházející
vtělení
protože
jak
je
mi
známo
pokud
jsem
tomu
věřil
jsem
žil
v
tom
třináctém
století
a
náš
hlavní
učitel
byl
přírodovědec
ale
mertu
s
má
vnu
to
byl
náboženským
sice
myslitele
ale
přírodovědec
no
plus
utr
který
vrácený
tehdejší
přírodní
vědy
anblok
všechno
do
posledního
písmene
a
na
to
o
přírodní
věd
vysvětloval
náboženství.
Takže
já
jsem
tentokrát
se
neměl
být
kok
náboženství
ale
měl
jsem
výkon
přírodním
vědám
tak
o
to
šlo
vlastně
jedno
za
druhým
solí
toho
v
té
knize
že
napřed
přírodní
vědy
a
potom
to
ostatní
byl
jsem
těch
přírodních
věd
sebrán
že
násilím
zlého
zevního
okolností
že
nebyly
prachy
na
studium
a
tak
dále
a
až
jsem
se
smířil
s
tím
že
nebudu
přírodním
věcem
tak
v
té
chvíli
jsem
se
setkal
za
svou
vnitřní
podstatou
nesmrtelnou
jde
tam
čekala
tahleta
zkušenost
s
tou
nesmrtelnou
podstatou
jaké
to
bylo
vtělení
prosím
vás
minulé
vtělení
se
to
nevyskytl
tam
se
nic
takového
nepozná
čili
kontinuita
tady
není
není
jestli
to
bylo
v
těch
předcházejících
cílem
prosím
ale
tady
v
tom
to
nebylo.
No
a
tak
bych
mohl
detailně
nebrat
aby
to
nebavilo
to
by
bylo
do
rána
že
tam
vidím
samé
mezery
v
tomhletom
co
vidím
že
člověk
podle
toho
jak
se
chová
jaké
vezme
si
do
hlavy
záměr
jaká
rozhodnutí
udělá
je
schopen
z
toho
toku
časoprostoru
si
vzít
něco
buď
kvalitně
ho
nebo
méně
kvalitní
a
to
už
je
potom
dokonale
po
převtělování
on
si
von
si
volí.
A
von
nikdy
nemusel
být
tím
co
co
na
něho
spadne
protože
on
si
fakticky
napřed
si
není
vědom
že
toho
že
volí
ale
já
jsem
si
dneska
už
vědom
že
volí
já
sem
si
například
věl
vědom
proto
jsem
říkal
událost
s
tím
vlak
já
jsem
si
byl
vědom
že
bojím
vědomě
volí
místo
pro
někoho
pouta
něco
říct
ano
to
byla
volba
z
toho
toku
který
na
mě
narážet
a
eště
vzdáleně
třebas
a
to
nebylo
žádnýho
desetkrát
těle
ten
člověk
který
měl
ten
kola
nebo
takhle
to
ne
ale
to
bude
to
který
já
jsem
zachytil
a
tak
vám
řeknu
ne
není
moje
způsob
myšlení
je.
Člověk
je
v
toku
času
a
prostoru
není
tam
jenom
vězněm
ale
je
taky
podílníky
na
celém
tom
konglomerátu
náplně
toho
času
a
prostoru
jestliže
se
na
ladí
na
kvality
vyšší
samočinně
odtamtud
kvality
vyšší
němu
přicházejí
nemá
to
žádný
vliv
předcházející
vtělení
a
když
se
nad
něco
horšího
horší
kvality
tam
přicházejí
zase
žádný
představit
vtělení
nic
tam
nehledá
roli
nejmenší
ho
lito
nehraje
proč
jsem
se
například
já
domníval
že
jsem
byl
tím
šatobrián
nem
protože
v
tom
okamžiku
kdy
mě
ty
lékaři
pustily
z
uzdy.
Se
domě
vešlo
něco
tak
řek
bych
obsažného
jako
byl
život
šatobrián
to
byl
velice
obsažné
život
a
to
by
se
nevešlo
do
normálního
člověka
protože
on
si
žil
svých
osmdesát
let
opravdu
jedinečně
při
těch
všech
chybách
bohatě
a
jestliže
je
člověk
pln
sám
sebou
už
tím
co
v
něm
je
tak
jenom
nepatrně
může
se
při
nebo
maří
česky
tak
pozměňovat
tím
tokem
okolo
něho
použitím
ano
kdežto
ten
kdo
se
vyprázdní
se
pozměním
najednou
já
jsem
se
například
dejme
tomu
v
okamžiku
když
mě
ten
esesman
chtěl
zabít
pozměnil
tak
mohutně
nebo
vypočteme
celo
toho
satori
a
ve
všech
ostatních
těch
přídavky
tohoto
ku
nebo
obsahu
tohoto
ku
jsem
se
rázem
stal
učedníkem
páně.
A
já
jsem
od
toho
ježíše
krista
nestál
předtím
se
a
nikdo
neříká
že
nějaký
převtělování
nebo
že
já
sem
byl
nějakým
apoštolům
to
vás
nesmí
napadnout
ale
tam
jsem
se
stavím
najednou
ano
jak
to
protože
jsem
se
do
tý
míry
vzdal
sama
sebe
že
takový
velký
balík
se
tam
vešel
rozumíte
to
je
je
tady
ke
každé
každému
u
vás
je
vyzpovídá
něm
se
nic
nebere
když
byste
se
ho
chopili
třebas
dvacet
lidí
dalších
ne
to
je
mohu
ta
síla
v
tom
obsažena
duševní.
No
a
zkrátka
potom
další
leta
jsem
se
čili
od
těch
ostatních
když
těch
dvanáct
dalších
domě
ve
šlo
ne
že
jsem
jimi
nebyl
že
jsem
prostě
je
potřeboval
a
že
už
tam
nahoře
věděli
že
je
potřebuju
a
já
jsem
to
taky
věděl
o
tak
domě
vešli
a
od
tý
doby
mám
například
úplně
jiný
poměr
úplně
jiný
poměr
ke
konáno
když
jsem
v
lépe
a
to
z
obou
se
podceňoval
né
že
totiž.
Zvláště
ženy
bývají
a
to
je
dáno
jejich
přirozeností
dní
odliv
daleko
hlubší
než
mužové
a
v
tom
případě
mají
po
ražen
kou
návratu
a
nebylo
by
divu
kdybyste
nějakou
mužové
před
smrtí
takovou
považuje
kou
na
du
bude
jednou
měly
ale
oni
mají
během
života
už
a
já
jsem
si
to
prověřil
třeba
za
své
ženě
a
jinde
taky
že
tolik
jsem
té
považuje
né
mládě
nepodléhal
jako
ona
říkám
že
vůbec
ne
ale
je
důležité
si
uvědomovat
že
ta
slabost
je
také
dát
od
boha
a
umět
si
jí
stejně
vážit
jako
té
síly.
A
pak
to
má
daleko
blahodárný
účinek
než
ta
síla
ra
je
nám
dána
například
pro
mě
nejvýznamnější
momentem
života
byla
to
předškolní
léta
kdy
jsem
byl
operován
by
se
byl
naprosto
bezmocný
a
to
bylo
pro
mě
požehnání
ze
kterého
dodneška
žiju
no
to
jsem
ovšem
nebyl
vědomí
samosebou
ale
v
tom
koncentráku
znovu
nebo
v
těch
sedmnáct
patnácti
letech
deme
za
li
že
studia
který
mě
bavilo
znovu
to
že
jsem
byl
bezmocen
vůči
okolnostem
které
zdánlivě
vládly
na
demonstruje
vládnout
například
dejme
tomu
když
já
jsem
byl
vzat
z
toho
tříletý
přírodních
věd
tak
eště
rok
a
tři
čtvrtě
to
vládlo
já
jsem
pořád
chtěl
být
tím
přírodovědcem
ne
ale
jakmile
to
do
moc
tak
touha
že
být
jím
bytím
neumět
přírodně
už
jenom
být
jim
tak
to
chvíle
před
mnou
stal
bůh
rozumíte
a
jestliže
dosa
ve
mně
v
tom
koncentráku
touha
udržuje
si
tenhleten
hmotný
život.
A
bez
jakékoliv
lítosti
bez
obracení
se
zpět
v
tom
v
té
chvíli
jsem
se
stal
učedníkem
páně
byl
jsem
svobodný
vnitřně
volný
tak
si
nemyslete
že
chvíle
odliv
chvíle
únavy
těžkostí
choroby
jsou
horší
než
chvíle
klidu
já
bych
řekl
že
ty
chvíle
klidu
a
štěstí
jsou
daleko
větším
pokušení
pro
člověka
v
že
tam
snadno
zapomíná
on
si
sedne
na
tu
židli
toho
svého
klidu
a
ten
jiná
židle
než
ta
duchovní
a
teď
jsem
se
dostal
pět
set
kterou
jsem
začal
a
kterou
se
chtěl
vysvětlit
že
nemáme
světa
dvou
židlích
ano
a
co
to
je
nesen
dvou
židlích
a
jak
tomu
zabránit.
Kdyby
totiž
člověk
rozlišoval
v
tom
světě
a
je
to
těžko
nerozlišovat
duchovní
jednání
světské
jednání
tak
už
proto
to
rozlišení
by
žil
na
dvou
židlích
zrovna
tak
kdyby
rozlišoval
chvíle
štěstí
a
chvíle
neštěstí
tak
už
se
jí
na
dvou
židlích
já
vám
dycky
upozorňuju
vás
na
mefistofela
a
fausta
když
se
mu
zalíbilo
v
tom
okamžiku
který
právě
prožíval
propadl
peklu
já
bere
si
pro
něj
přišel
té
krásný
symbol
to
si
pro
nás
chodí
ďábel
to
upadá
me
do
nevědomosti
to
se
dostáváme
do
ze
zevních
temnot
jak
se
tomu
říká
ježíš
kristus
když
sedíme
na
svém
blahou
na
svém
klidu.
Blahoslavený
člověk
který
nemá
klid
tohoto
druhu
pravý
i
není
klidem
nicnedělání
tady
lidi
je
klidem
tiché
nenáročné
práce
já
jsem
to
něčím
neodměřovat
ne
očekávání
že
sme
očekáváním
účinkem
a
tak
dále
já
jsem
tu
větu
neumím
opakovat
napsal
tady
paní
zaoralová
do
nového
přání
prosím
vás
ať
vám
to
přečte
tu
věc
já
ji
neumím
opakovat
ano
a
já
vám
to
řeknu
zdlouhavě
protože
vám
tak
krátce
neumím
si
co
se
mi
to
tak
napadl
se
jim
to
blahopřání
přál
aby
se
člověk
zbavil
sám
sebe.
Z
milosti
boží
je
napadán
nebo
poctivá
celou
řadou
drobných
strach
odosobnění
malinkých
lickýho
činů
které
uniknou
normálnímu
lidskému
oku
takže
to
nikdo
jako
hrdinství
nepovažuje
za
neši
to
nepovažuje
ale
souhrn
těchto
malinký
drobných
nepatrný
hrdinství
naprosto
nepovinný
vytváří
nakonec
obrovskou
věc
vychovat
vaří
přístup
možnost
přístupu
k
věčnému
životu.
Proč
to
takhle
mohu
říkat
protože
já
jsem
si
neuvědomoval
v
tom
věku
předškolním
až
to
těch
sedmnácti
let
že
existuje
bůh
že
jsem
bohem
veden
a
že
ta
touha
po
správném
životě
mě
vede
k
drobném
nepatrným
na
povrch
nevíte
ním
lidstvím
neboť
se
musel
ustavičně
překonávat
sam
sebe
nedělá
to
podle
své
vůle
nýbrž
podle
toho
co
jsem
se
mně
bylo
ukázáno
jako
správné
a
to
někdy
bylo
takového
druhu
že
to
nebylo
ani
mé
matce
ani
mně
se
to
nevylil
ale
já
jsem
věděl
že
je
to
správné
tak
sem
to
dělal
já
si
spím
výrok
přítelkyně
mýma
mým
která
mě
v
mém
dospělém
věku
řekla
ta
maminka
a
je
to
sami
neměla
snadné
protože
vy
jste
měl
paličatý
dvojího
druhu.
Neposlouchala
ste
ji
že
ho
mně
se
dobrého
radila
chtěl
jsem
vidět
přede
správné
a
neposlouchala
ste
jí
jak
se
to
a
viděl
teprve
až
se
vám
to
líbilo
sem
tam
říkal
třetí
ale
které
na
tím
tak
to
to
jste
poslechl
čili
vy
jste
byl
náladovost
he
to
sami
líbilo
to
jste
poslouchal
a
druhá
fáze
je
pročist
spočívá
v
tom
že
když
to
začal
dělat
tak
to
dělal
takovým
způsobem
že
nikdo
vás
to
toho
tebou
nemohl
samo
i
trestat
toto
se
nebylo
dokonale
provedeno
a
z
toho
měla
maminka
ještě
horší
hlavu
těší
hlas
protože
to
co
v
nepovalila
normální
že
já
se
trestám
za
to
že
to
co
jsem
považoval
za
správné
a
to
se
vona
v
tom
takovou
třebas
mimochodem
vyslovil
já
jsem
se
toho
najednou
chopil
tak
jsem
jsem
to
prováděl
a
je
tak
důrazně
způsobem
že
ona
si
to
trnul.
Tak
by
ta
paní
krok
tomá
řekla
no
tak
ta
měla
s
vámi
potíž
já
jsem
se
hned
mamince
jí
to
vysvětlit
že
to
neza
trhat
ani
ta
první
ani
ta
druhá
nýbrž
že
to
byla
schopnost
rozlišovací
a
že
jsem
cítil
vnitřní
povinnost
silnou
vnitřní
povinnost
tak
jednat
a
já
si
právě
vzpomínám
při
té
přes
paní
závorou
která
to
to
to
stránce
má
těžký
život
lidi
ani
nepozorujete
e
jak
je
těžký
plný
obecně
musí
soustavně
prokazovat
malá
hist
ví
ale
soustavně
aby
vůbec
obstála
aby
se
mohl
držet
nějaký
linie
životní
který
vy
se
můžete
že
za
daleko
nevej
nebo
starších
podmínek
a
že
vona
ano
já
v
tom
vidím
velikou
milost
od
boha
že
je
takhle
vedena
no.
A
tu
světa
se
vším
co
tady
je
je
věčnou
záležitosti
to
všechno
bylo
u
boha
ří
že
se
to
zhmotnilo
ano
že
něco
z
hmotného
to
je
nepatrná
skutečnost
závažná
nepatrně
závažná
se
vedle
toho
co
je
neskutečné
ště
ano
pro
čeká
na
uskutečnění
a
zase
se
to
od
staneme
se
to
jednou
nebude
že
tento
svět
nebude
nebyl
tady
ten
život
to
je
to
je
jepičí
život
tady
to
tak
se
tady
nebude
třebas
by
s
tamasu
už
tam
není
ne
tak
dále
stane
i
s
námi
tohleto.
Jestliže
je
to
věčná
záležitost
že
všechno
napřed
bylo
u
boha
než
to
přišlo
sem
na
svět
a
to
k
bohu
míří
ne
tak
tím
se
dá
beze
zbytku
všechno
vysvětlit
se
k
tomu
podobenství
které
jsem
mockrát
probírali
o
marnotratném
synu
proč
on
si
z
jaké
tomu
že
si
vzpomněl
najednou
na
otcovský
dům
když
před
ním
si
vůbec
nevzpomněl
a
řekne
si
blou
zle
tak
si
vzpomněl
ne
to
je
špatný
výklad
to
není
proto
že
mu
bylo
zle
tak
si
vzpomněl
že
si
vůbec
mohl
vzpomenout
jak
si
mohl
vůbec
pominou
kde
se
to
najednou
v
něm
za
lodi
předtím
to
mě
vůbec
nebylo
tak
vzpomínka.
To
znamená
že
v
nás
jsou
hodnoty
které
jenom
za
určitých
okolností
se
dostávají
na
povrch
ano
a
tu
je
nutné
vědět
že
tyto
hodnoty
se
dostávají
na
povrch
zákonitě
všechny
nebo
do
takový
jak
je
člověk
unese
jenom
tehdy
když
přestane
žít
na
dvou
křesle
ch
kdybych
například
dejme
tomu
já
to
postavím
na
hlavu
všechno
aby
se
to
dobře
pochopili
pak
si
to
vysvětlíme
tajně
jinak
ano
padesát
let
jsem
se
modlil
a
protože
se
padesát
let
modlil
tak
jsem
nakonec
zjistil
že
tím
že
se
modlím
sedím
na
dvou
židlích
protože
to
taky
chvíle
kdy
se
nemodlím.
Protože
ta
modlitba
by
mě
přeci
rušila
v
mé
práci
já
na
ni
nemám
čas
když
pracuju
a
proto
se
dneska
nemodlím
abych
neseděl
na
dvou
židlích
abych
se
děl
jenom
na
jedné
židli
na
nikdy
života
a
tím
životem
celým
se
snažím
modlit
ano
čili
ta
modlitba
má
jinou
povahu
než
velí
modlitby
než
myšlenkový
modlitby
než
vzpíná
ní
mysli
k
bohu.
To
je
vlastně
by
to
tak
lidově
řekl
braní
všeho
z
rukou
božích
tak
jak
to
přichází
když
jsem
mluvil
tady
o
té
události
na
tom
nádraží
tak
já
jsem
to
mohl
brát
nebo
nebrat
já
jsem
na
to
nemusel
brát
ohled
to
že
tam
se
si
žádal
už
mnoho
lidí
místo
v
tom
mému
p
nejá
jsem
na
to
nemusel
dát
já
jsem
mohl
to
nechat
obsažen
k
nim
jiným
byl
bych
zmařil
tenhleten
úkol.
Ale
jakmile
člověk
nesedí
na
dvou
židlích
tak
celý
jeho
život
se
stává
úkolem
on
považuje
všechno
co
dělá
i
v
tady
jí
třebas
chlebíček
za
úkol
rozumíte
a
ne
za
úkol
blahý
dyž
něco
dobrého
a
za
úkol
méně
prahy
když
se
mu
děje
nějaká
křivda
nýbrž
všecko
je
součástí
jednoho
a
téhož
úkolu
a
neříkám
že
musí
ale
ono
se
v
tom
vyznáš
proto
že
už
se
nemodlí
jinak
než
že
chce
správně
jednat
tak
jak
jsem
začal
vy
si
v
tom
útlém
mládí
tak
jsem
to
dneska
dopracoval
na
nějaké
takové
úrovni
že
už
se
nesnažím
vědět
co
je
správné.
Já
vím
že
je
správné
to
co
ke
mě
přichází
z
rukou
božích
pokud
to
beru
z
rukou
božích
pokud
z
rukou
božích
neberu
tak
to
správné
není
to
je
vršku
kvalitativně
jiné
viďte
než
to
bylo
v
tom
útlém
mládí
čili
co
je
to
sedět
na
jedné
židli
a
ne
na
dvou
snažit
se
tento
život
nežít
pro
sebe
žít
ho
pro
boha
a.
Tvůrčím
způsobem
to
znamená
z
lásky
k
bohu
to
znamená
z
vlastní
bližnímu
protože
boha
nevidím
jak
by
ho
mohl
milovat
ne
ale
mám
tady
bližního
třebas
ne
a
to
ho
mohu
milovat
nebo
tam
sem
ho
učit
a
se
k
němu
k
tomu
bohu
a
mohu
konat
dobro
pro
ty
lidi
nebo
ne
je
můžu
trestat
z
látky
k
bohu
tak
prosím
to
všechno
je
jedna
a
tatáž
cesta
když
je
to
v
úkolu
všechno
že
jo
pokud
to
poznám
jako
úkol
to
poznání
toho
úkolu
není
jedno
strana
záležitost
dobra
to
je
záležitost
komplexního
vžívání
života
ano
k
tomu
se
těžko
člověk
dopracovával
aby
opravdu
všechno
mohl
poznávat
ste
ci
interpretace
z
hlediska
věčnosti
na
všech
ohlížet.
No
ale
to
se
nedá
naučit
do
toho
se
musí
člověk
snažit
dostat
tím
že
napřed
dlouhá
léta
dělá
to
co
považuje
za
správné
to
stačí
aby
se
dostal
přes
tuto
propast
nevědění
do
správného
vědění
já
a
pluje
celý
ten
život
a
jiný
úkol
nemám
na
to
aby
lidé
a
v
oň
kolem
mě
začli
jít
větší
měrou
cestou
poznání
než
kteroukoliv
jinou
protože
to
nám
dneska
v
náboženství
dělá
největší
nepletu
že
tam
poznání
pokulhává
že
nejsme
na
úrovni
vědeckého
postavit
to
na
normální
vědeckou
úroveň
co
se
dá
rozumově
pochopit
pochopit
a
podle
toho
taky
zařídit
a
pak
se
dostaví
vyšší
poznání
za
rozumem
nad
rozumovým
mání
pomocí
smyslů
tady.
Text view •
Help