Waveform view
84-02B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
to
byla
něco
za
tím
je
co
ta
jogou
že
když
totiž
se
dostane
člověk
za
to
první
vyvanutí
se
v
něm
narodilo
lepší
já
které
je
lepší
v
tom
smyslu
jenom
že
je
blíže
té
konečné
pravdě
že
blíže
takže
k
ní
má
blíž
a
může
při
měj
informace
získávat
z
toho
nic
a
to
znamená
vane
to
k
němu
přímočařeji
ne
tolik
přes
ty
smysly
on
už
má
k
dispozici
jiné
prostředky
než
smysly
a
rozum
začne
vědomě
používat
ne
tím
to
nové
já
které
k
to
musí
praktikovat
který
pomocí
něho
se
tomu
musí
praktik
že
musí
existovat
už
se
nikdy
nevzdal
tolik
od
toho
středu
věčného
jako
to
první
už
to
není
tak
bez
nadějná
cesta
už
je
to
přeci
jenom
točení
se
okolo
kruhu
už
to
není.
Myšlení
z
toho
jaká
ta
pro
tu
brance
ven
z
toho
středu
to
záře
nýbrž
už
se
to
točí
kolem
takže
dejme
tomu
ježíš
kristus
když
mluví
o
této
fázi
vývojové
tak
mohl
říct
i
a
to
je
ta
doba
těch
tří
let
to
učitelství
jestliže
bych
něco
dělal
pro
sebe
nevěřte
mě
to
znamená
on
nemohl
se
vzdálit
ani
nechtěl
kotelny
od
toho
středu
ze
kterého
vědomě
bral
informace
pro
to
co
má
dělat
čímž
se
zbavil
veškerých
starostí
protože
to
co
potřeboval
se
dovídal
to
co
potřeboval
pro
funkci
jakou
tam
měl
se
dovídal
neviděl
všecko
on
byl
pořád
menší
než
otec
jako
o
sobě
říkal
ale
proto
to
potřeboval
vědět
všecko
no
a
to
ale
není
poslední
fáze.
Takže
já
bych
to
zkrátil
tou
tý
povídání
když
to
vezmu
na
svou
zkušenost
tak
první
jáčko
nepatrné
které
se
sotva
zrodilo
chudák
a
nemělo
ještě
ty
tykadla
všechny
napasené
směrem
k
tomuto
životu
bylo
zmařeno
čtrnácti
násobnou
opakovanou
operací
před
to
nešlo
asi
najednou
blaženo
v
tom
dotyku
s
tímto
světem
trvale
z
toho
bylo
rovno
a
snadno
se
zatím
objevoval
něco
co
co
emanuje
co
přímo
emanuje
z
toho
nesmrtelného
já
jenomže
to.
Musel
projít
lidským
organismem
a
to
mělo
za
následek
že
z
toho
moc
nezbylo
jenom
touha
jednat
správně
že
bylo
to
dost
ovšem
nebylo
toho
tolika
abych
já
poznal
že
je
to
boží
vedení
to
se
vůbec
nepoznal
já
jsem
nevěřil
jak
jsem
si
myslel
na
boha
a
byl
jsem
jim
takhle
krásně
veden
přátelé
to
bylo
privilegium
ne
já
to
vidím
na
svý
nuče
kdepak
by
mě
napadlo
jednat
správně
jim
to
ale
mně
to
nejenom
napadlo
ale
já
jsem
byl
vlastně
ve
stavu
kde
kdybych
to
byl
nekonal
tak
jsem
byl
vrcholně
nešťasten
protože
mě
to
bylo
uvádělo
do
života
plného
nejistot
toto
co
by
dělal
bez
té
poslušnosti
býval.
O
tom
jsem
nevěděl
jak
to
dopadne
a
proč
to
je
a
tam
jsem
taky
věděl
proč
to
je
ale
věděl
jsem
že
je
to
dobře
a
to
bylo
to
to
byla
ta
odpověď
na
to
proč
je
čili
to
byla
absolutní
jistota
že
to
co
dělám
dělám
správně
přestože
matka
byla
proti
tomu
a
okolí
bylo
proti
tomu
ne
já
jsem
vám
včera
říkal
se
při
tom
nebyla
tak
já
to
tady
opakovat
promiňte
že
okolí
mé
matky
jí
napomínal
mém
předškolním
věku
proč
to
dítě
necháš
pořád
si
hrát
těmi
sami
s
těmi
slepice
mi
na
tom
břehu
tý
řeky
dyť
se
odnaučí
česky
no
tam
štěbetal
neod
tam
ty
dá
ká
ne
on
tam
týká
e
on
stavová
jako
zvíře.
A
prosím
matka
mě
napomínal
a
říkal
ty
musíš
především
jednat
lidmi
ty
jsi
člověk
ty
nejsi
víře
se
smí
vrhnou
do
zvířecího
života
by
za
chvilinku
nás
třebas
nemělo
rádo
tak
jako
ta
zvířata
mě
mezi
nimi
bylo
lépe
než
mezi
těmi
dětmi
a
to
nemůže
to
nesmí
nastat
to
je
teprve
vysvětlení
pozdější
její
co
já
teďka
tady
vykládám
tak
se
to
nepamatuju
tak
mi
to
říkala
pochopitelně
jenom
vím
co
mě
dospělým
věc
jak
tomu
měl
těžkost
něk
ve
mě
jsem
se
ho
potíže
ne
aby
mě
dostala
od
těch
zvířat
ale
jisto
jedno
že
já
jsem
ji
na
to
neuměl
odpovědět
prostě
mi
zvířetem
tak
dobře
já
jsem
říkal
maminko
neboj
se
já
tě
nepřestanu
mít
rád
ale
tento
život
takhle
jsem
to
samosebou
neříkal
je
pro
mě
životem
šťastně
ší
než
s
tebou
ale
sliby
proto.
Že
my
si
rozumíme
ne
tím
co
říkají
oni
toho
říkají
málo
ale
tím
co
žijou
a
oni
žijou
životem
daleko
bohatší
než
ty
a
než
já
když
jsem
mimo
ně
oni
mají
možnost
jít
za
tu
svou
hmotnou
existenci
takhle
se
samo
sebou
nemluvil
do
stavu
já
vám
to
jenom
překládám
do
nynější
češtiny
a
do
svého
vnějšího
poznání
do
stavu
určitého
poznání
které
my
lidé
nemají
nemáme
a
jaké
je
to
poznání
kam
vstupujou
kam
se
s
nimi
dostává
se
říkal
trčím
nemohu
říct
ale.
Já
to
vím
že
to
je
tak
já
jsem
prostě
přímo
poznávající
s
nimi
přímo
poznávám
že
oni
to
poznávají
já
vím
že
to
co
oni
poznávali
tak
já
poznávám
a
v
tomto
způsobu
poznávání
navíc
co
lidé
nemají
se
mým
bližší
než
lidem
a
on
jim
mě
rozumíte
mi
tak
zkrátka
vidíte
dobře
že
ten
první
závan
nebo
to
první
vyvanutí
jak
já
jsem
zažíval
takhle
jsem
to
dělal
postupné
jako
ten
buddha
nebo
kristu
bylo
tak
vysoce
ale
tak
po
malinký
kruzích
sem
vyvaroval
ze
sebe
se
rozšiřovat
svoje
vědomí
tak
bych
to
jedno
mohl
takle
pěkně
vykládat
protože
no
to
takhle
fakticky
čloek
jde
vono
to
nejde
tak
klasicky
je
podle
krista
nebo
podle
budit
byli
veliká
ti
proti
nám.
A
když
jsem
to
třináct
a
půl
rok
roku
takhle
pěstoval
ovšem
těmi
zvířaty
ne
už
potom
protože
já
jsem
se
jak
jsem
šel
na
rádi
tak
jsem
znovu
navázal
kontakty
ale
to
už
nebyla
ono
protože
oni
země
udělali
tím
lidem
on
je
na
člověka
lidé
no
ty
učitele
a
kteří
mě
měli
v
ruce
to
ji
dalo
práci
tak
jsem
se
taky
hodně
naplakal
ale
způsobili
že
jsem
mezi
námi
jako
kudy
van
člověk
to
svým
velice
dneska
vděčen
za
to
kdybych
jako
byl
zůstat
úrovni
který
zvířat
tak
jsem
se
hodil
akorát
na
toho
pastvy
husí
že
by
byl
podivu
hodným
býval
pastýřem
že
bych
byl
na
něk
dál
nebo
já
bych
co
by
dělal
oni
by
byli
za
mnou
šli
ne
tak
to
by
bylo
uvádělo
v
div
někoho
možná
ty
zvířata
ne
tyto
prany
přirozeně
kusy
mě
považovali
za
husu
slepice
ne
podali
za
slepici
ne
a
tak
dále
kočky
za
kočku
ne.
Si
zapsané
ale
tuhlety
mi
takhle
považovali
no
a
já
to
říkám
proto
abyste
viděli
že
člověk
v
tom
svém
procesu
vyvanutí
mění
jenom
svoje
jáčko
jáčko
lepší
v
tom
smyslu
lepší
bližší
tomu
středu
pomalinku
řek
bych
nepatrným
kočky
se
přibližuje
k
tomu
středu
takže
vy
máte
dojem
že
se
vůbec
nějaká
nová
stavba
nestaví
vy
mně
říkáte
všichni
jak
je
to
možné
že
s
námi
se
toto
neděje
a
že
my
nevidíme
žádný
pokrok
já
jsem
taky
těch
prvních
třináct
a
půl
neviděl
žádný
pokrok
neměl
jsem
nejmenší
tušení
že
najednou
přede
mnou
bude
stát
věčná
podstata
boží
v
těch
sedmnácti
letech
mezi
sedmnáctým
osmnáct
rokem
prostě
řečeno
a
proč
tam
stál
na
to
byl
nějaký
zázrak
vůbec
ne
to
byl
přirozený
důsledek
toho
že
se
ve
mně
něco
stavěl
tou
poslušností
ne
toho
člověka
nýbrž
z
toho
co
z
toho
středu
příměji
vyvaroval
ne.
A
tam
se
staví
prostě
v
každém
z
vás
jakmile
potírá
te
svou
vlastní
vůli
a
držíte
se
nějakého
zákona
který
se
si
sami
nevymyslel
třebas
křesťanském
morálky
tak
se
ve
vás
něco
budu
je
a
jednoho
dne
vás
to
přemůže
a
já
si
myslím
že
by
nebudete
muset
to
za
smrt
v
tom
smyslu
partyzán
tak
partyzánsky
na
to
jít
bude
tedy
mít
dotek
trpělivosti
tak
se
dostanete
daleko
větším
krokem
kupředu
než
já
jsem
se
dostával
kupředu
malými
krůčky
sedmnácti
letech
jsem
měl
dojem
že
jsem
viděl
boha
neviděl
a
jsem
neměl
o
tom
představu
setkal
s
bohem
tedy
lépe
řečeno
a
že
to
co
od
něho
vím
a
to
je
že
mu
mám
patřit
jediný
ze
se
mi
děl
že
je
mu
náležím
a
ne
tomuto
světu
to
byl
líto
byl
jednostranný
to
by
jednostranný
poznatek
přátelé.
Já
náležím
tomuto
světu
taky
a
nesmí
to
být
sedění
na
dvou
židlích
ale
já
jsem
si
myslel
že
tomu
té
tu
vůbec
nepatřím
jsem
to
vzal
přímočaře
tak
jak
to
vyvanutí
odtamtud
z
té
chvíli
to
je
extaze
v
těch
sedmnácti
letech
tak
jsem
tento
svět
potíral
já
jsem
od
něho
chtěl
odejít
ne
se
na
to
jsou
základní
omyly
kterých
jak
já
vidím
ke
své
velké
radosti
se
v
nikdy
neopustíte
by
nebudete
muset
takovou
to
fázi
poustevnický
vůbec
projít
to
veliké
plus
co
to
křesťanským
mystikům
dalo
zdržovačka
že
voni
museli
to
tím
vším
projít
no
já
jsem
tu
letím
procházel
osm
dní
že
je
v
něm
ta
musela
krmit
a
napájet
a
tak
dále
a
potom
mě
ještě
musela
si
čtyři
měsíce
držet
aby
vůbec
ne
školy
nemusel
odejít
protože
já
jsem
začal
najednou
propadat.
Jako
tam
ta
dívej
a
to
jsem
ji
učil
tedy
a
prostě
byl
sem
fanatismem
no
ne
ani
tak
fakticky
jako
jsem
na
jinou
zkušenost
a
neumí
a
jsem
si
správně
vysvětlit
všechno
světské
bylo
pro
mě
blátě
ne
jak
se
moh
pouhý
poli
no
do
knížky
například
to
nebylo
možné
nepříkladné
vůbec
nepříkladné
a
teď
že
mě
to
zachránilo
na
tom
drobném
kroku
který
jsem
udělal
a
já
si
právě
myslím
že
vás
čeká
krok
daleko
větší.
Aspoň
ten
co
já
jsem
zažil
v
tom
koncentráku
že
totiž
se
najde
příležitost
kdy
celý
váš
život
vyvine
já
mluvím
pořád
o
tom
nenutí
takhle
zdlouhavě
takový
kruzích
ano
že
najednou
se
ho
vzdáte
on
nemůže
sám
o
sobě
ho
nemožné
ani
řízením
božím
nějakým
nemůže
vyvanutí
vy
musíte
k
tomu
dát
svolení.
Jestliže
přivoláte
jako
panna
maria
přivolila
a
tak
dále
ježíš
kristus
musel
přivolit
se
dost
všechno
bylo
přivolení
na
kříži
musel
přivolit
jeho
tak
mu
to
práci
aby
přivolil
být
křižován
ale
musel
přivolit
nejde
o
nic
jiného
než
přivolení
na
různém
stupni
vývojové
a
vždycky
to
musí
být
kvalitu
vyšší
to
přivolení
mě
tu
nejvyšší
kvalitou
jako
jsem
předtím
poznal
nepoznal
před
tím
vlastně
bylo
že
jsem
se
tam
vzdal
toho
života
bez
lítosti
že
se
ho
a
já
vás
prosím
vy
byste
náhodou
umírali
tak
tento
veliký
krok
můžete
udělat
když
bez
lítosti
se
vzdáte
toho
života
bez
lítosti
se
ho
znát
ne
víc
jak
sem
malinko
po
litujete
tak
jste
se
obrátili
a
dívali
jste
se
na
hořící
město.
Starý
se
se
slovním
sloupem
a
nebylo
možnost
ať
přestože
se
mi
v
okamžiku
smrti
s
vámi
nou
ani
pán
bůh
s
vámi
ne
hne
a
vy
se
mi
kamení
té
na
tom
místě
tohleto
je
veliké
plus
které
jsem
pochopil
v
tom
koncentráku
po
tomhletom
vyvanutí
toho
mého
já
před
posledního
ten
ne
jsem
zažil
neboť
potom
těch
pět
nic
tam
ještě
potom
to
zážitku
byl
v
tom
koncentráku
já
jsem
už
vědomě
z
tohoto
já
používal
jenom
sílu
přisluhovači.
Jenom
někoho
kdo
nosí
na
stůl
ale
to
co
na
stole
je
není
ode
mě
je
od
toho
který
to
na
tekl
nebo
který
to
teče
že
nebo
který
to
maří
takže
když
já
jsem
dělal
dojem
že
tam
mám
někoho
v
tom
koncentráku
rád
tak
já
jsem
dobře
věděl
že
já
jsem
jenom
prostředníkem
který
to
nosí
na
stůl
tu
lásku
boží
kterou
on
teče
ustavičně
teče
ustavičně
pro
nás
připravuje
a
jestliže
jsem
něco
poznával
a
to
je
dnešní
stav
věcí
tak
není
to
že
bych
já
to
poznával
já
to
že
já
poznávám
ale
já
to
jenom
osm
na
stůl
rozumíte
mně
to
nedá
nejmenší
práci.
Já
jsem
s
tím
nemusím
zabývat
jak
na
to
přijít
nebo
jak
to
vynalezl
nebo
je
to
nápravu
jenom
to
přeložit
jednoho
stolu
na
druhý
to
je
překlad
do
češtiny
vy
si
mého
a
ten
mi
dělá
potíže
samozřejmě
protože
česky
neovládá
správně
já
to
týkat
když
překládám
svatou
ště
milá
čeština
velikou
práci
to
jsem
složili
mě
detailně
rozumím
ale
není
mi
to
nic
pracné
že
je
najdu
adekvátní
výraz
český
já
musím
do
slovníku
a
pěti
šest
etika
s
hra
tohleto
by
tak
chlívě
bylo
ne
já
jsem
jí
toužím
příkladem
hradu
protože
se
i
to
mám
dost
času
a
tak
já
prostě
jsem
tehdy
poprvně
v
životě
zjistil
že
člověk
jenom
podoba.
Že
není
tím
do
věci
vytváří
a
že
tím
způsobem
může
v
se
podílet
na
tvůrčí
činnosti
boží
nejenom
na
tu
vůči
činnosti
boží
to
je
málo
ale
na
jeho
spasitelském
úkolu
na
jeho
osvětitelský
mu
kolo
a
jsou
to
všechno
jeho
schopnosti
a
nikoliv
naše
nebo
mé
to
je
jeho
vůle
která
se
neprosazují
bohužel
bez
toho
přivolení
lidského
to
přivolení
lidské
je
nutné
na
každém
stupni
když
nepřivalí
nic
se
z
toho
nedovíte
nic
se
nepodávej
musím
přivolit
panna
maria
by
by
byla
přivolila.
Tak
se
nic
potom
už
dál
nedělo
ten
ježíš
kristus
by
se
byl
neobjevil
tady
nebyl
by
nám
toto
poselství
přinést
ale
tam
řada
přivolení
způsobila
že
to
dál
pokračoval
no
a
tak
když
já
jsem
přivolil
v
tom
koncentráku
že
tento
život
není
můj
že
mě
nepatří
tak
jsem
konečně
po
devíti
letech
důsledně
začal
praktikovat
v
té
chvíli
to
co
jsem
měl
od
začátku
taktika
že
tento
život
jsem
měl
beze
zbytku
odevzdávat
ne
v
nějaké
jenom
koncentraci
nějaké
vnitřním
stavu
nýbrž
takový
jaký
je
tou
tělesností
se
vším
prostě
ne
k
duši
mé
duši
své
se
odevzdávat
bohu
ale
takhle
komplexně
celý.
No
a
kdyby
to
bylo
jenom
v
tom
ne
tak
je
to
málo
pochopitelně
to
musí
být
celý
bez
lítosti
no
ale
já
vám
řeknu
že
jsem
si
potom
myslel
že
to
je
jako
vrchol
co
člověk
může
zažít
ale
jak
vám
říkám
není
to
pravda
protože
v
jednom
jsem
se
mýlil
tehdy
že
totiž
je
možné
ji
nějaký
definitivní
vrchol
na
této
cestě
není
to
pravda
na
této
cestě
je
možno
jenom
dosahovat
promiňte
že
opakuji
to
včera
říkal
protože
helenka
tam
nebyla
tam
je
možno
věčně
dosahovat
a
kdyby
člověk
jednou
přestal
dosahovat
tak
má
po
definitivě
tam
v
té
oblasti
toho
poznání
takže
já
například
když
jsem
třebas
toho
koncentráku
když
šel
já
blou
jsem
si
myslel
že
mně
pustili
na
svobodu.
A
to
způsobilo
že
jsem
rázem
zrušil
tuto
komunikaci
s
bohem
zrušil
ale
totálně
zruši
takže
já
jsem
byl
úplně
nikam
řeka
se
hle
tak
nutno
není
definitivní
stav
když
člověk
není
to
extatický
stav
jsem
zažíval
to
sem
si
říkal
to
by
mělo
být
to
pravé
už
ne
a
prosit
se
dotor
nikde
pro
člověka
není
definitivě
když
si
řekne
dost
teď
jsem
na
vrcholu
víte
toto
asi
ten
géte
krásně
pochopil
já
ho
považuju
za
veliká
se
tenkterý
řekl
vo
tom
svém
faustovi
že
ten
mefistofeles
ten
červ
když
se
ho
sou
stal
a
kdy
si
mě
ten
žito
pekla.
Von
říkal
tehdy
až
se
ti
zalíbí
v
tom
okamžiku
který
právě
budeš
prožívat
že
byl
jest
že
je
to
konec
že
to
je
vrchol
a
do
tý
doby
ne
říkal
to
je
výborný
mně
se
nic
i
by
nebude
na
tom
světě
to
všechno
je
málo
a
pořád
dbal
a
abl
že
až
jednou
se
mu
líbilo
z
toho
markéto
ne
a
v
tomto
byl
satanáše
a
říkal
si
mu
jenže
anděl
mu
říkal
kdepak
není
prosím
o
to
této
chvíli
se
pořád
snažil
o
něco
nového
tuto
chvíli
mu
prominete
od
do
této
chvíli
se
snažil
a
do
se
pořád
snaží
ten
je
náš
a
ne
tvůj.
Neboť
peklo
je
to
ne
snažit
se
nejdál
kdekoliv
se
zastavit
na
cestě
kdekoliv
se
na
cestě
z
té
peklo
to
si
nás
bere
teklo
mezi
že
tehdy
bralo
peklo
já
jsem
poznal
tedy
co
je
peklo
poprvně
v
životě
jsem
vstoupil
do
tak
to
nepřeháním
protože
potom
stavu
toho
kvazi
spojení
věčného
co
jsem
zažíval
to
bylo
hotové
teklo
do
si
nebudete
představit
co
to
už
pro
mě
znamenalo
za
peklo
i
já
jsem
z
toho
musela
v
sedmnácti
letech
vstoupil
do
tohoto
světa
člověka
odděleného
od
boha
ne
a
jak
jsem
se
k
němu
zase
nazpátek
tvá
abych
k
němu
zase
přišel
abych
nebyl
tady
svůj
jenom
to
už
tehdy
bylo
pro
mě
vězení
v
těch
sedmnácti
letech
velké
vězení
co
pro
vás
není.
Tato
svědci
vězení
ale
pro
mě
byl
od
té
chvíle
vězení
ale
potom
to
bylo
tak
ho
ne
pouhé
vězení
takže
já
dneska
mu
zodpovědně
říci
že
největší
sebezapření
které
ježíš
kristus
musel
provést
při
svém
vtělení
bylo
to
že
přišel
do
tohoto
světa
z
toho
stavu
nebe
já
jsem
myslím
že
jsem
v
tom
stavu
nebe
byl
těch
pět
měsíců
a
sem
tam
definitivně
nějak
a
žádná
definitivně
není
jenomže
když
člověk
prožije
něco
ještě
dalšího
o
tom
tady
nebudu
mluvit
tak
potom
i
za
tohoto
života
se
mohu
že
stát
že
už
odtamtud
nejenom
se
mu
nechce.
Ale
že
tam
je
tak
blízko
tomu
středu
že
ty
středové
síly
nemohou
ho
přemoci
nemohu
něm
budit
ti
klam
já
jsem
tady
na
svou
boží
to
je
mája
pravá
a
musí
se
toho
středu
držet
to
znamená
on
k
němu
tíhneme
tomu
říkáme
konec
že
ano
k
tomu
středu
takovým
způsobem
že
už
není
vod
tomuté
plynulá
křivda
že
která
tam
k
němu
míří
v
tom
už
není
vypočtou
už
není
v
bočan
a
to
je
bez
voda
do
věčnosti
možné
todle
to
stále
více
se
přibližovat
ale
co
na
to
mě
důležité
stále
více
vědět
vědět.
Že
já
mám
svůj
dílčí
úkol
u
toho
z
od
toho
boha
pocházející
který
je
dán
tím
že
mám
svůj
příbytek
od
věčnosti
od
věčnosti
svůj
příbytek
u
boha
od
věčnosti
ho
tam
ne
až
jsem
měl
o
vstoupil
na
to
ne
kdy
jsem
se
položil
opuštěn
a
ty
jsem
to
něho
vracel
vrátil
tak
mamonu
toho
příbytku
ustoupit
a
je
pro
mě
pochopitelné
že
budu
působit
takže
dejme
tomu
takový
světci
mě
přesvědčuji
jsou
dávno
po
smrti
poslat
terezie
že
odtamtud
soustavně
působí
je
jsem
že
nesmíte
na
nich
chtít
aby
vás
vůbec
někdy
vyslyšel.
Když
to
není
ve
vůli
boží
kdyby
totiž
něco
pro
vás
udělali
a
nebylo
to
ve
vůli
boží
tak
tu
chvíli
spadnout
z
toho
svýho
stavu
to
není
žádný
ta
co
on
nespadnu
protože
oni
to
neudělal
ale
oni
jsou
tak
dalece
poslušní
že
oni
dělají
jenom
to
co
je
vůli
boží
když
se
straší
ke
svoji
prosbou
vůči
svatému
aby
vám
pomohl
v
něčem
třebas
poznání
v
oblasti
poznání
bohu
kdekoliv
jinde
on
vám
okamžitě
pomůže
jelikož
pro
jeli
to
pro
vás
únosné
v
tom
stavu
v
jakém
jste
jestli
padnete
přitom
si
nezhroutí
se
vaše
zdejší
existence
tím
závanem
té
věčnosti
jako
se
mohlo
zhroutit
třeba
v
těch
sedmnácti
letech
u
mě
má
ale
my
se
branou
těla
já
se
nemohu
například
fyzicky
no
a
tak
tohleto
když
už
nehrozí.
Tak
potom
je
možno
s
v
tomto
stavu
zůstávat
bez
těžkostí
bez
nebezpečí
že
se
odtamtud
jak
dostanu
nazpátek
a
ten
svatý
může
pomáhat
tak
daleko
lépe
než
ten
neosobní
bůh
protože
máte
sebou
zkušenost
z
tohoto
světa
kterou
může
do
vás
vedou
do
vašeho
vědomí
vy
jste
například
dejme
tomu
konkrétně
svatou
terezii.
Jdi
do
univerzitní
knihovny
vem
si
tam
vy
asi
teperve
on
stranou
to
šedesát
čtyři
a
na
ji
si
tam
kapitolu
začínají
chy
tak
a
tak
konec
její
je
špatně
citoval
španělsky
protože
sem
to
bylo
španělsky
neboť
já
jsem
to
tehdy
nesměla
tak
napsat
a
nebyla
se
ani
tak
daleko
jako
později
ten
můj
spis
je
po
mnoha
stránkách
nedokonalí
ale
ty
máš
rovno
tu
tendenci
tuhletu
chybu
dělat
a
to
by
byla
nerada
kdyby
to
po
mně
opakoval
že
já
jsem
tu
chybu
už
nedělal
vlivem
toho
vyjdete
pasek
si
on
a
kdy
ve
toho
že
jsem
to
v
té
univerzitní
knihovně
dokonce
vesel
její
my
slovy
španělsky
pře
škodu
sem
si
to
na
měli
dávali
pozor
je
to
v
tom
vy
tisku
pořád
napsáno
slovy
svatý
terezy
jak
to
opak
jak
to
opravila
jo
v
tom
svým
vydání
po
smrt
po
několika
stoletích.
A
to
mu
si
kam
konkrétní
vedení
které
by
bylo
nenastalo
kdyby
například
ješ
kristus
nevstoupil
z
toho
stavu
nebe
jsem
na
zem
o
moh
konkrétně
vést
konkrétně
moh
přistoupit
k
člověku
a
odtamtud
ho
vedl
a
ta
svatá
terezie
mohla
konkrétně
přistoupit
ke
mně
vědět
co
mě
tam
chybí
a
že
je
ve
vůli
boží
abych
tam
nechyběl
že
by
to
bylo
zbytečné
zdržování
a
tak
mě
odtamtud
vybavil
jedla
a
ne
jenom
jednou
ne
tak
ovšem
mělo
by
to
nakonec
dopadnout
tak.
Že
by
nepotřebova
zas
takle
osobně
zakročovat
nýbrž
že
by
můj
styk
nebo
náš
styk
s
těmi
světci
vypadal
tak
že
by
plynule
byl
součástí
plynule
součástí
našeho
poznání
rozumíte
že
by
to
nebylo
jako
poznání
svatý
terezie
nebo
nějakýho
laoceho
ne
že
to
bylo
poznání
jako
takové
že
by
nebylo
třeba
rozlišovat
toto
mě
napověděl
a
to
táhli
toto
laoce
a
toto
pán
bůh
nebo
tak
nějak
to
ne
nýbrž
aby
to
bylo
trvalé
žití
ve
stavu
poznání
ono
totiž.
Potom
záleží
na
tom
jakým
způsobem
se
do
toho
člověk
dostal
já
přes
existenci
protože
ty
lékaři
už
se
ucházel
o
existenci
tím
že
bezostyšně
mě
týrali
že
a
v
tom
útlém
mládí
a
od
existenci
mě
šlo
i
v
těch
sedmnácti
letech
i
těch
šestadvaceti
letech
když
tě
třeti
viděl
těch
tam
mně
šlo
pořád
o
existenci
čili
přes
existenční
systém
a
to
je
je
jeden
z
těch
tří
systémů
který
působí
co
za
člověka
existence
láska
a
poznání
že
tak
u
mě
lidsky
tyto
dvě
láska
a
poznání
vázlo
oproti
to
je
existenční
stránce
ta
byla
na
výši
lidsky
na
výši.
Takže
já
nejsem
pořád
na
výši
v
tom
smyslu
těch
ostatních
dvou
prvků
a
myslím
že
se
existenční
jsem
trošku
dál
ale
oku
dál
kdybych
si
myslel
jsem
na
konci
také
na
té
věčnost
tak
by
byla
chyba
tak
je
na
té
věčnosti
člověk
i
v
tom
existencí
musí
pořád
teplo
at
k
bohu
rozumíte
mně
to
musím
plynulé
po
všech
těhletěch
stránkách
tak
to
vypadá
na
věčnosti
a
a
tak
už
dneska
bych
neodporoval
babičce
jako
tehdy
že
do
nebe
nechci
protože
tam
bude
strašná
otrava
dívat
se
na
pána
boha
na
jeho
svatý
takhle
pojatý
náboženství
od
mý
babičky
způsobil
že
já
sem
rázem
přestal
na
to
věřit
proč
jsem
z
toho
měl
strach
strach
panečku
strach
takhle
bych
já
měl
skončit
v
tomto
nevymyká
měl
skončit
to
je
ten
nesprávné
buď
a
všechno
možné
abych
v
tom
to
nebývat
nebyl
a
proto
já
nebudu
věřit
do
toho
vašeho
pána
boha
tak
to
bude
v
nejlepším
pořádku
a
k
tomu
mě
dával
toho
je
vnitřní
vnitřní
poznání
co
je
správné
dalo
plat
to
mně
říkal
to
je
správné
ty
nevě
o
toho
boha
já
jsem
nepotřeboval
věřit
otec
sedmnáct
let
a
já
jsem
mu
věřil
řekl
bych
páskou
a
já
jsem
nevěděl
že
ho
miluju
já
jsem
nevěděl
že
ta
pravá
ska
není
láska
srdce.
Nýbrž
je
to
láska
o
kterém
mluví
ježíš
kristus
milovati
budeš
kterou
se
si
ho
z
celé
duše
své
řeší
si
my
své
a
tak
dále
že
protože
musel
jsem
do
toho
vložit
všechny
svoje
životní
schopnosti
kolikrát
abych
poslechl
přestože
moje
tělo
chtělo
na
mě
něco
jiného
že
je
to
se
normálně
vyváděl
jako
všechny
ostatní
lidé
já
jsem
v
těch
čtrnácti
nebo
patnácti
o
šestnácti
letech
byl
člověkem
taky
pohlavně
dospělým
že
a
taky
jsem
si
chtěl
na
pocit
užívat
a
já
jsem
věděl
že
je
to
nesprávné
a
si
představte
jak
vám
to
musel
obrovská
síla
z
druhé
strany
když
jsem
tomu
odolal
toto
jsem
nebyl
já
to
byla
jeho
síla
že
a
musím
říct
že
nebýt
této
pomoci
že
se
tak
velice
pře
tohleto
nepřešla
že
ze
mě
by
byl
býval
v
těch
sedmnácti
letech
se
nestal
svatý
já
se
stal
poloh
dimenzí
křesťanských
svatým
a
do
aklohol
ne
a
jsem
rád
že
jsem
s
tím
svatým
přestal
být
těch
šestadvaceti
letech
že
dneska
svatým
jsem
protože
to
není
závada
ta
svatost.
To
je
úžasné
provizorium
a
já
bych
to
vysvětlil
asi
zase
promiňte
mně
tím
známým
pořád
říkám
přirovnáním
o
tom
poustevník
antonínovi
jeden
z
prvních
poustevník
když
mu
kladli
otázku
proč
ty
tak
starý
člověk
si
schopen
pořád
tak
živ
je
za
tím
svým
bohem
jít
a
on
říkal
jedině
proto.
Že
nevzpomínám
na
co
se
má
zapomenout
a
to
je
že
jsem
včera
taky
k
tomu
bohu
šel
já
jdu
dneska
poprvně
nikdy
jsem
k
němu
nešel
to
není
v
mé
mysli
když
taková
myšlenka
na
mě
vstoupí
tak
vím
že
nepravá
že
je
to
něco
co
mě
je
cizí
a
co
mě
vrchu
do
vězení
já
musím
čili
svobodně
k
němu
jít
neska
znovu
začínat
ne
jenom
proto
se
dožil
on
stopě
ti
let
úplně
světe
sti
ale
proto
že
opravdu
jako
paní
kamenická
byl
označen
číslem
sto
pět.
Desítka
to
znamená
spojení
boha
s
člověkem
je
povýšen
na
stopě
celých
protože
za
ním
je
pět
ka
pomáhání
člověku
věta
to
asi
v
jeho
pět
smyslů
té
symbol
člověka
v
těch
jen
pěti
smyslech
jestliže
člověk
si
to
nechal
své
poznání
jenom
pro
sebe
nýbrž
jde
s
tím
mezi
lidi
a
toto
jsem
se
dostal
konečně
k
tomu
k
té
pravé
podstatě
vymazání
jako
buddha
de
vono
svým
způsobem
daným
způsobem
než
buddha
nižším
třebas
ne
ale
buddha
v
té
chvíli
poznal
že
tou
svou
desítka
svým
spojením
s
bohem
tou
nulu
že
spojila
s
tím
tou
jedničku
musí
mezi
lidi
že
jeho
život
musí
být
milosrdný
vůči
lidem
a
s
milovaný
jako
je
s
milovaný
život
buď
boží
v
člověku
a
tak
dále
a
proto
vod
té
chvíle
kázal
tu
střední
cestu
a
nestal
až
do
smrti
ne.
No
a
takže
ta
paní
kamenická
si
myslela
že
bude
do
sto
pěti
let
že
tato
není
pravda
to
když
ten
kristus
řekl
tomu
dotyčnému
tohleto
pro
ní
v
kázal
technický
to
ona
si
tím
že
zase
na
mě
já
jsem
říkal
kdepak
to
pět
let
nebudete
spasit
tak
dlouho
nebudete
ale
vono
si
vás
veme
odvolal
vašeho
pracovního
stolu
protože
vy
musíte
jestliže
chcete
být
při
tom
svým
způsobu
k
poznání
které
u
ní
strašně
malé
o
to
vázne
po
stránce
poznání
znát
máte
pořád
v
té
bytosti
v
těch
lidí
že
to
není
divu
na
něj
chyba
ty
chcete
být
až
do
konce
s
ním
spojena
sem
tak
musíte
konat
to
pět
ku
pro
lidi
to
musí
trvala
padnete
u
toho
ale
bude
mít
dojem
lidé
budu
donesla
při
tom
ale
je
se
spojil
s
bohem
víte.
Tak
to
je
těch
vašich
sto
pět
a
řeka
ne
jak
se
tam
se
to
býval
při
to
samozřejmě
na
to
já
nepotřebuju
přijít
protože
to
vím
co
je
to
pět
a
už
od
toho
auto
ho
antonína
poustevníka
ne
a
to
bylo
sto
pět
i
ty
mně
ho
délkou
života
to
bylo
názorně
no
co
to
vlastně
dělal
abychom
my
kteří
známe
symboliku
čísel
si
dovede
tím
poradit
co
máme
dělat
my
každý
den
znovu
to
je
báječná
věc
na
doplní
něk
toho
utr
co
on
nevěděl
že
nejenom
zasadit
strom
to
je
škoda
to
řekl
a
nikdy
se
honzovi
to
už
tam
měl
jsem
ho
už
ne
nepostavil
někdy
se
mu
nezasel
že
jsem
ho
zasadil
první
strom
který
zasahuje
zasahuje
ten
strom
který
v
okamžiku
smrti
zasazuji
jo.
Takže
podle
mého
názoru
dneska
vím
že
chybného
okamžik
smrti
byl
ten
mě
ten
esesman
měl
zabít
ne
podle
mého
názoru
to
ukážu
smrti
dokonalý
okamžik
smrti
proti
sem
ten
život
vzdal
tak
jak
jsem
mám
vzdávat
bez
lítosti
toto
když
uděláte
tak
uděláte
rázem
ten
velký
skok
a
nemusíte
těch
tý
malinkých
skok
jako
jsem
dělal
po
těch
třech
a
půl
letech
svého
života
po
tento
v
tom
co
to
vůbec
o
tom
nemůže
mít
pánu
a
může
se
to
je
že
se
nic
neděje
ale
jestliže
tenhleten
skok
provedete
tak
se
dělo
tak
víte
že
se
něco
dělo
a
ono
se
děje
a
vono
se
staví
bez
vašeho
vědomí
že
si
jenom
představte
kdybyste
byli
při
každém
pokání
kamene
jak
kladete
na
sebe
jeden
kámen
za
druhým
kdybyste
o
tom
věděli.
Tak
by
se
divili
jaká
je
to
úžasně
velká
a
nádherná
stavba
mohlo
by
se
co
chvíli
stát
že
byste
řekli
dost
tomu
se
dá
přeci
pi
let
a
zabydlil
byste
se
na
mostě
kdykoliv
se
zabydlí
te
na
mostě
nepřejdete
do
věčnosti
takže
je
to
veliká
milost
že
nevidíte
tohleto
kladen
kamenů
že
sem
já
to
viděl
až
jsem
to
přežil
to
je
jenom
proto
že
mám
úkol
to
přežít
jeho
úkol
na
tyto
věci
ukázat
aby
se
lidi
nedopustili
téže
chyby
jako
jsem
se
dopouštěl
já
nebo
k
těl
se
jí
dopouštíte
já
jsem
na
každém
tom
stupni
viděl
vrchol
a
tamto
se
navrhl
předešlé
neprávem
sem
to
předešlé
zavrhl.
Protože
jsem
si
říkal
základy
které
jsem
postavil
nic
není
to
v
tom
se
nedá
bydlet
a
to
bylo
toho
jo
to
už
se
dá
v
tom
bydlet
to
chyba
všechno
je
chybné
ale
bylo
to
nutné
toto
tato
relativní
pravda
abych
ji
takle
byli
v
špatně
chápal
pro
vás
to
musí
vysvěl
takhle
trvat
nemůže
nemusíte
proto
jsem
tady
já
aby
se
vy
nezdržovali
já
totiž
nepovažuju
vá
za
někoho
jiného
než
je
to
sebe
jo
jenomže
za
sebe
takového
který
nemusíte
a
ty
chyby
co
sem
dělal
to
dělal
tohleto
tělo
s
tím
rozumem
těmi
schopnostmi
které
má
nebo
nemá
v
tom
je
ně
vůči
sobě
dobře
že
moment.
Jako
že
to
co
můžeme
právo
vašeho
hlediska
vzniká
člověka
a
času
času
ostatní
co
získal
věčností
ze
stála
sebe
na
to
tak
špatně
nemůže
s
dotážu
svatý
pro
to
taky
třeba
já
nevím
to
rostina
to
astrálu
nebo
tak
to
co
to
není
něco
co
říkal
věčnosti
čas
bezčasové
za
tím
co
my
to
vidíme
jako
nasadili
nebo
zrak
a
tak
dlouho
odkládal
si
chrámy
potomka
je
položen
ten
a
je
už
ale
u
konce
jo
to
ře
pořádku
je
rádi
odpovídám
prosím
vás.
To
je
to
otázce
chybí
jedna
základní
stránka
poznání
že
ustavičně
aby
mohl
ději
a
čas
probíhat
a
něco
v
časoprostoru
mohlo
probíhat
jako
děje
čemu
říkáme
děj
třebas
smrti
taky
dělej
ne
v
tomto
smyslu
je
to
probíhá
v
často
prostoru
k
tomu
je
třeba
aby
také
do
toho
pořád
maloval
to
věčné
to
je
nutné
čili
oddělit
to
věčné
od
toho
časoprostorového
je
nemožné
protože
byste
hned
degradoval
to
časoprostor
se
toho
staré
jako
neexistující
nic
to
čeho
by
pořád
neinvestoval
bůh
do
okamžiku
smrti
by
nemohlo
být
smrt
by
nemohla
nastat
bych
bůh
při
tom
nebyl
svou
emalaci
jo.
Čili
nedůsledně
tady
té
otázce
je
nedbá
no
proti
věcem
prakticky
vůbec
nedbá
no
že
do
všeho
se
vtěluje
ustavičně
bůh
do
každého
děje
například
i
do
děje
te
smrti
takže
oděli
nějak
to
věčné
co
v
tom
je
od
toho
časoprostorového
to
znamená
už
vyvanutí
už
přetransformovanou
není
možné
jenomže
v
okamžiku
smrti
se
děje
něco
co
bych
já
nazval
přechodem
mezi
stupni.
Já
to
přirovnám
k
něčemu
co
bude
kulhat
na
jeho
nohu
ale
přeci
je
to
dost
blízké
pravdě
když
totiž
teď
nám
nesvítí
tahleta
žárovka
protože
to
vy
pnutí
a
já
to
zapnu
dejme
tomu
že
by
to
nebyla
pouhá
žárovka
jedna
že
by
to
byl
přepne
že
by
se
tam
dalo
zapnout
jedna
žárovka
vě
žárovku
tři
žárovka
ne
takže
já
bych
takový
přepne
a
měl
tenhleten
život
k
dispozici
ten
pozemský
tak
mám
přepněte
třebas
na
dvě
žárovku
ano
okamžik
smrti
vypadá
tak
že
se
přeplývá
ze
dvou
žárovka
na
jednu
rozumíte
se
dvou
žádnou
ek
na
jedno.
A
v
tom
okamžiku
toho
překonání
se
zruší
ten
proud
do
těch
dvou
ta
moment
a
přejde
se
do
toho
probu
jenom
na
jednu
žárovku
a
mezi
tím
je
nic
tam
proud
nejde
jo
to
že
tam
nejde
to
je
přímé
působení
té
věčnosti
které
tam
má
svou
prostoru
jinak
my
dokud
víme
na
dvě
žárovka
nedáme
možnost
tomu
bohu
přímo
působit
přímo
působit
a
jakmile
se
ale
jakmile
zastává
ten
přechod
do
té
smrti
do
jiného
života
o
jedné
žárovka
se
je
dobrech
ce
a
deme
nebo
nechat
by
to
nenastalo
je
přechod
kdyby
se
tam
neobjevilo
nic
takže
se
tam
objevuje
bůh.
U
lidí
kde
to
řeknu
tí
trvá
řek
bych
nebo
existuje
tak
dokonale
nebo
trvá
tak
dlouho
jak
chcete
u
každého
to
musí
být
z
jiných
principů
od
viním
místě
a
jinak
postaveno
tak
ten
bůh
se
projeví
dost
jasně
já
bych
se
tady
žil
třebas
těch
vloh
poznatků
které
měli
svědkové
můdyho
že
někomu
se
ten
to
moment
přechodu
do
jiného
života
než
tohoto
by
nebo
světla.
Jevil
jako
žluté
světlo
třeba
to
je
to
že
oni
se
dostali
na
jinou
úroveň
v
tom
okamžiku
než
jiný
pacient
který
toto
vidění
neměl
a
než
zase
jiný
placen
který
měl
vidění
bílého
světla
a
než
jim
placen
který
si
vůbec
nic
nepamatoval
že
ano
nevím
který
z
nich
byl
na
tom
líp
ale
to
tady
nebudeme
řešit
ale
není
smrt
pro
každého
jako
mistři
žena
z
jednoho
obrázku
pro
každého
ve
něčím
jiným
že
ale
společné
zůstává
tele
že
je
to
přechod
z
jedné
úrovně
vědomí
na
ji
jinou
úroveň
vědomí
a
že
při
tom
musí
být
přímé.
Se
pnutí
od
boha
o
to
nic
při
tom
musí
fungovat
daleko
příměji
než
teď
teď
může
fungovat
prostřed
prostředí
těch
dvou
žárovka
potom
prostředím
té
jedné
žárovku
a
mezitím
prostřednictvím
z
toho
nic
tam
funguje
rozumíte
a
to
může
být
pro
člověka
který
je
odevzdán
bohu
si
s
životem
okamžikem
vítězství
neboť
on
v
tom
nic
stane
rozumíte
ale
jakmile
je
to
nepravý
způsob
přechodu
že
on
přejde
ze
dvou
žárovka
na
jednu
nebo
z
jedné
na
tři
na
čtyři
na
pět
to
znamená
do
nějakého
ráje
tak
je
to
všechno
špatně.
Takže
já
bych
na
to
odpověděl
že
není
možno
oddělovat
žádného
momentu
našeho
života
to
věčné
to
tam
pořád
hraje
tajnou
roli
ale
tak
důležitý
tak
důležitou
že
bez
tohoto
z
toho
vyplynulo
by
to
by
to
mohlo
existovat
všecko
ale
z
toho
bez
toho
z
čeho
to
vyplývá
to
existovat
nic
nemůže
ano
čili
ani
okamžik
smrti
nemůže
existovat
bez
toho
že
to
z
vyplývá
pořád
z
toho
působení
božího
stačí
to.
Text view •
Help