Waveform view
78-05B-Kaly
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
se
stane
to
že
když
se
stane
to
že
najednou
někdo
začne
zasahovat
do
vašeho
života
z
vnějšku
a
vy
jste
předtím
modlitbě
abyste
byli
vytrženi
se
své
malátnost
netečnosti
lenivosti
ne
začněte
vinit
ten
nástroj
který
vstoupil
do
vašeho
života
on
za
to
nemůže
naopak
kdybyste
měli
jestli
dělá
něco
ne
šikovného
nepěkně
ho
byste
ho
měli
e
vyhovit
rozumíte
jako
litoval
ježíš
toho
jidáše
on
ho
litoval
či
ministerstvu
lépe
by
bylo
mu
to
nepřál
tyto
úlohu
vy
mu
to
taky
nepřejete
a
hleď
toho
zbavit
toho
aspoň
svou
lítosti
a
pomoz
temu
aby
to
co
má
vykonat
vykonal
neboť
tady.
Budete
to
pociťovat
třebas
mírně
jako
jako
zásad
zla
do
vašeho
života
to
se
také
může
stát
rozumíte
že
vás
to
jsou
samý
omyl
jeden
za
druhým
to
je
dáno
vaší
míru
nepoznání
nevědomostí
Tak
slušně
se
chovejte
k
tomu
kdo
se
stal
nástrojem
opravdu
všechno
co
se
se
mnou
děje
vstup
jakéhokoliv
prostředku
který
na
mě
působí
považuju
za
vstup
na
stroje
božího
do
mého
života
a
proto
nemu
to
nezazlívá
vite
o
tý
lety
jsem
přestal
zažívat
leta
pak
že
mě
chtěl
zabít
pochopitelně
já
jsem
měl
začátek
šťastný
poznejte
nějak
sami
násilně
proti
sobě
zakročoval
v
tomto
stádiu
no.
Protože
pak
jenom
království
boží
násilí
trpí
a
násilím
je
dobýváno
ale
vůči
sobě
násilí
dělat
nemáte
zrovna
jako
nemáte
jako
s
či
bližnímu
že
máte
sebe
milovat
jako
bližního
a
on
byl
proti
tomu
ježíš
jak
jsem
si
všiml
možná
dělat
násilností
na
bližním
ne
protože
je
partenogeneze
mi
tady
ptáte
a
protože
tam
je
jasně
řečeno
že
nemáme
zbraň
vrátit
proti
příteli
ne
nepříteli
a
tak
dále
ne
do
více
rozsev
si
bouři
a
to
je
tam
dokonce
řečeno
tak
taky
nemáme
vůči
sobě
který
je
taky
na
úrovni
má
být
oblasti
lásky
narozeného
bližního
takhle
nemáme
zakročovat
nýbrž
my
jestli
má
mé
snahu
cestou
dostat
tak
to
je
vždycky
dobrá
známka.
Že
se
z
toho
dostat
můžeme
a
jestliže
jsme
ale
malá
a
nemáme
ani
snahu
ani
tedy
se
nebudeme
modlit
nebo
když
tak
jenom
formálně
tak
to
je
prosím
závada
hlubší
už
byla
způsobena
špatným
zacházení
prostředky
dosud
používané
mi
já
jsem
piju
mil
vývoj
na
své
cestě
špatným
postupem
to
se
může
stát
že
jsem
místo
do
přerušil
dozadu
ano
to
znamená
v
tomto
případě
klidně
třebas
malá
tě
udělat
si
rozbor
prostředky
jimiž
jsem
šel
zjistit
sem
mystici
jak
se
jich.
A
užíval
li
se
mi
je
špatně
až
k
tomu
civění
tak
pak
samozřejmě
bude
zapotřebí
se
léčit
hrob
léčit
nic
jiné
to
vysvětluje
normální
duševní
lež
bo
já
myslím
že
není
to
sice
věcí
lékaře
světského
ale
je
to
věc
trpělivosti
jakou
já
budu
se
sebou
zacházet
tak
aby
těch
prostředků
který
se
už
a
špatně
bylo
používáno
jinak
víte
to
je
ten
proces
nenastává
u
každého
často.
A
můžete
vzít
na
to
jest
čili
když
se
dostanete
do
tohoto
stavu
nicnedělání
mi
to
všechny
jedno
ho
ste
nosti
tento
stav
časem
přejde
sám
a
ocitne
se
člověk
ve
stádiu
kdy
mu
to
zase
přestane
být
jedno
ne
ale
jak
vám
říkám
když
chcete
předejít
delším
trvá
tohoto
stavu
to
musíte
dělat
rozbor
klidný
rozbor
té
situace
Tak
příde-tak
se
dostaví
sama
naléhavost
změny
proto
že
je
dáte
chladnokrevně
rozbor
bez
bez
citového
zaujetí
když
nejste
schopni
ani
toho
rozboru
to
po
tom
nevím
co
by
se
vám
poradil
proč
já
říkám.
Ta
ho
má
takovou
cenu
protože
vy
se
dostáváte
k
tomu
znovu
jakému
si
znovu
užití
prostředků
kterými
jste
neuspěli
znovu
užití
aspoň
mentální
mě
znovu
jako
s
křižuje
ve
své
mysli
ve
své
paměti
vy
tam
vytváříte
magické
pole
vy
to
rovnováze
já
jsem
si
často
všiml
že
se
měl
co
dělat
lidmi
tohoto
typu
že
stačilo
když
jsem
ho
nechal
vyzpovídat
sobě
on
mě
musel
přesně
říct
protože
sám
tu
an-analýzu
nechtěl
udělat
nebo
byl
línej
tak
velice
nechtěl
dělat
že
že
mu
to
bylo
všechno
jedno
ale
mně
to
jedno
nebylo
když
jsem
ho
znal.
To
člověk
to
se
říkal
prosim
tě
buď
tak
dobrý
a
vyzpovídej
se
mi
se
svýho
života
mi
s
to
nelíbí
jak
se
teďka
vidím
zburcovala
jsem
v
něm
takovou
neby
touhu
být
v
mých
očích
lepší
než
jak
ho
vidím
ne
napřed
vůbec
toho
kterého
se
nosti
dostal
je
se
mi
toto
považovat
a
on
se
mi
poctivě
vyzpovídal
a
nic
jsem
nechtěl
než
aby
formuloval
tu
svou
malátnost
příčiny
které
si
myslí
že
k
tomu
vedli
a
vždycky
nejenom
jedno
dycky
se
mi
stalo
že
po
této
formulaci
on
nebyl
dále
malá
on
nebyl
dále
líbí
protože
on
něco
v
sobě
srovnal
něco
v
sobě
formuloval
on
se
o
něčem
vnitřně
přesvědčil
jenom
tou
formulací
o
čem
předtím
nebyl.
Přesvědčení
a
toto
přesvědčení
ho
podnítilo
další
činnost
já
jsem
pozoroval
tomto
případě
jako
obrovskou
to
je
instituce
jedinečná
když
se
provádí
upřímně
čili
opravdu
třebas
do
vrby
vyzpovídá
ale
opravdu
se
vyzpovídat
to
znamená
třeba
si
zapsat
to
by
bylo
taky
duch
po
vědí
všechno
co
předcházelo
tomu
stavu
mé
malátnost
a
ono
se
to
tam
postrádá
takže
ty
drobné
si
které
se
rozložil
se
dohromady
boží
a
vytvoří
se
nový
po
ten
sil
na
kterém
se
bude
stavět
dál
tato
rovnovážný
se.
Dosahne
tak
ji
zakoušíme
buď
v
životě
mimo
modlitbu
nebo
v
životě
v
modlitbě
a
tam
vždycky
přes
tento
bod
rovnovážný
je
přejít
dál
do
dalšího
nerv
do
dalšího
bodu
nerovnovážně
tak
se
nám
že
stá
že
při
tomto
stádiu
modlitby
například
nejúspěšnější
do
té
kterého
jsme
řídili
a
protože
nevíme
si
rady
s
tím
že
usínáme
a
nemůžeme
tomu
zabránit
v
té
modlitbě
tak
já
musím
zjednat
nerovnováhu
jak
jsem
v
modlitbě
nedokážu
přestanu
po
tom
rovnosti
dostat
já
musím
nerovnováhu
jednat
když
musím
nabrat
dechu
musím
předběho.
Dením
světským
životem
modlitbu
a
tím
poskytnout
nový
podnět
pro
pro
rovnovážný
stav
v
modlitbě
abych
z
něho
vyšel
i
v
modlitbě
to
se
tam
přenese
já
musím
něco
navíc
nějaké
odosobnění
vy
sebezápor
provést
zevním
životě
a
to
jsem
jedná
zem
objeví
potom
účinkem
modlitbě
já
tam
najednou
ten
spánek
překonám
ačkoliv
jsem
přímo
proti
němu
nebojoval
rozumíte
naopak
když
moje
modlitba
je
čiperná
a
můj
život
nikoliv
a
tam
jsem
se
dostal
do
rovného
stavu
tak
já
se
snažím
ještě
přidat
v
té
modlitbě
a
přenese
se
to
do
toho
běžného
života
ovšem
musím
tomu
v
tomto
případě
pomoci
když
se
to
dělá
opačně
z
modlitby
do
života
tak
to
musí
musí
uměle
pomáhat
takovou
vědomě
protože
vždycky
má
člověk
ten
mezi
ta
modlitba
jde.
Ji
přeceňovat
v
věnovat
se
jenom
jí
já
to
pozval
na
sobě
a
zanedbávat
ten
zevní
život
tak
já
potom
když
chci
převést
účinky
modlitby
do
zevního
života
k
se
musím
donutit
k
většímu
sebezápor
který
ji
životě
a
tím
se
mi
přeleju
účinek
modlitby
do
zevního
života
to
jsem
potřeboval
ještě
říct
ano
protože
zjednávání
rovnovážné
ho
stavu
je
rovnováhy
tedy
je
řek
bych
harmonického
postupu
jak
zevním
tak
mně
životě
na
cestě
lásky
je
proto
tak
důležité
a
důležitější
než
jim
de
protože
na
této
jediné
cestě
je
možno
zažívat
něco
co
je
sladké
jho
to
znamená
jít
bez
krizí
ale
jenom
za
za
těchto
okolností
které
já
jsem
tady
jmenoval
na
jiných
cestách
na
říká
cestě
činnosti
vůbec
ne
krizí
se
neodejdete
to
nejde
na
cestě
poznání
taky
ne
na
cestě
lásky
ano
ale
musíte
dbát.
V
těchto
principů
které
jsem
tady
uvedl
a
jale
potom
ještě
zdůraznil
v
tom
spisu
já
sem
tam
ještě
nedostal
až
budu
mluvit
o
to
styku
s
bohem
tak
samo
sebou
to
bude
něco
tak
velkou
lépe
pro
každého
člověka
do
zažívá
že
mu
naše
podceňovat
ten
život
začnou
zanedbávat
a
tím
vznikne
nerovnováha
a
utrpení
takže
lidé
kteří
milovali
boha
velice
trpěli
a
úměrně
zásobě
víc
trpěli
to
je
zcela
běžný
a
není
to
správné
to
nebylo
správné
ne
že
by
byli
nedospěli
výsledku
správnému
ale
přes
velkému
utrpení
nechci
vás
mít
k
tomu
aby
se
báli
utrpení
ale
je
to
zbytečné
není
to
příkladné
po
naše
okolí
nedělejte
to
hleďte
už
z
lasky
k
bližnímu
se
vyrovnal
utrpením
tak
aby
nebylo
abyste
mu
zabránil
ne
že.
Budete
se
mu
vyžívat
bázlivý
nýbrž
že
budu
te
té
čelit
vnitřní
rovnováhu
ano
bereme
si
takový
zjednodušuji
školský
pohled
na
tvůrčí
činnost
boží
berme
za
správné
to
co
je
napsáno
v
genezi
že
nějakého
chou
úvodního
se
to
dále
rozlišoval
čili
od
jednoduchého
to
šlo
ke
složité
a
kdybychom
toto
dění
převedli
do
zvukových
symbol
toto
celé
dění
tak
bychom
řekli
že
ten
původní
chaos
nerozlišené
byl
o.
A
to
za
líčení
dovršení
čili
s
hmotně
toho
chou
v
tomto
varu
který
dneska
zažíváte
byl
čili
indické
o
má
a
proto
je
to
posvátná
na
ka
čili
opakuju
tak
se
vez
od
začátku
stvoření
otevírá
tvůrčí
činnost
a
hmotnými
směrem
ke
míst
ale
protože
to
dělám
od
sebe
pět
tak
odvádím
hmotu
do
toho
nestvořeného
stavu
a
proto
jsou
indové
přesvědčení
že
vyslovování
slabika
on
se
člověk
může
dostat
do
věčnosti
já
jim
to
věřím
my
to
uděláme
my
si
to
ještě
řekneme
složitě
ji.
Když
třebas
vyslovuje
jméno
boží
skládají
se
s
samohlásek
ho
a
tak
vyslovíme
si
v
nejjednodušší
principy
požene
slabika
potom
představují
tu
složitost
kdy
pohromadě
s
kombinací
že
samo
hláskami
kterou
zažíváme
nyní
takže
bychom
mohli
při
soudit
podle
tohoto
principu
všemu
nějaké
jméno
které
by
znamenalo
určitý
druh
složitosti
určitý
vzezření
složitosti
jo
a
takhle
vznikla
lidská
řeč
jako
výraz
pochopením
tvůrčí
činnosti
když
by
tu
takže
ta
lidská.
Že
se
k
nám
dostala
přes
to
vytváření
z
jednoduchého
do
složitého
až
k
nám
se
k
nám
dostala
ale
když
mi
ji
zase
užíváme
zpětný
způsobem
aby
nás
dovedla
do
nestvořeného
tak
si
máme
počínat
tak
že
se
ztotožníme
se
ztotožním
s
těmi
ty
lidské
řeči
které
představují
tu
poměrně
málo
ještě
rozlišenost
pučí
hmotu
nebo
jak
chcete
vytvořenu
věc
nebo
vytvořen
vesmír
ne
ten
ještě
nechtít
ho
taký
ale
velice
prostý
bez
tvaru
ještě
vesmír
a
to
boží
které
se
vám
tady
jmenoval
přestavuje
právě
takový
přechod
mezi
nestvořeným
a
mezitím
složitý.
Stvořeným
čili
když
já
mám
touhu
přejít
do
nestvořeného
tak
velice
pomáhá
když
používám
tohoto
těchto
samohlásek
by
vhodné
s
pořádní
od
nejhrubší
nebo
nejste
ší
do
ne
jemnější
tak
je
tam
seřazena
a
tím
ještě
v
oblasti
toho
jmého
se
dostávám
až
po
kraj
které
jemnosti
a
tam
už
je
jenom
krok
k
tomu
abych
se
ocitl
nestvořeném
tak
písmenové
cvičení
jak
se
tomu
říká
pokud
je
to
modlitba
musí
sebe
květ
modlitba
nás
vede
na
pokraji
stvořeného
a
na
pokraji
nestvořeného
čili
hnedle
až
k
bohu
kdy.
Je
to
modlitba
jestli
toto
opakování
tohoto
jména
bože
božího
složené
ho
se
samohlásek
je
konáno
za
účelem
abychom
do
té
věčnosti
vešli
jestliže
je
to
vedeno
touhou
do
té
věčnosti
se
dostat
do
touha
je
dalším
důležitým
prvkem
této
činnosti
bez
ní
by
to
bylo
jenom
mechanické
přeříkávám
které
by
nikam
nevedlo
tato
touha
spojená
s
tímhletím
spojená
další
řek
bych
dalším
transformátorem
této
síly
pokud
je
ten
dozrát
živý
tedy
lidským
živým
tělem
tak
dokonale
transformuje
moje
vědomí
že
ho
převede
až
do
zdrojového
vědomí.
Musí
projít
boji
transformací
transformaci
ne
jemnější
ho
tvůrčího
principu
to
se
souhlásky
a
transformaci
pomocí
lidského
těla
těmito
děje
mi
eva
filtr
a
plus
vůle
pro
jít
se
dostaneme
na
hranici
stvořeného
a
tam
potom
se
vystaven
už
vůli
boží
a
když
se
ne
lekne
když
jí
celým
zase
vůlí
bych
tak
řekl
tak
zdrojová
vůle
se
dokonale
se
s
vůlí
odvozenou
protože
vůle
moje
a
poznají
se
jako
jeden
pramen
sl
se
nastává
spojení
podívejte
se
důležité.
Že
byl
se
liší
na
písmeno
vých
cvičeních
na
této
modlitby
je
to
abych
já
vy
když
vyslovuju
to
jméno
ho
považoval
za
výraz
své
oběti
v
bohu
to
jsem
já
který
se
do
té
míry
ztotožňuje
s
tím
jménem
který
vyslovuje
že
já
celý
pomocí
toho
jména
mých
řím
do
té
věčnosti
jestliže
já
jenom
ho
vyslovuju
tak
nemířím
to
nestačí
na
směrově
do
novou
a
krz
nově
a
nevím
co
je
to
nestačí
všechno
já
musím
opravdu
sebe
obětovat
já
musím
mít
touhu.
Od
sebe
odejít
do
věčnosti
dokud
budu
u
sebe
tak
to
bude
jako
dosud
že
nebudu
věčnosti
dokud
u
sebe
nebudu
až
po
sebe
nebudu
tak
budu
ve
věčnosti
čili
tohleto
je
velik
který
mě
má
dovést
o
že
mě
do
věčnosti
rozumíte
tak
ho
musím
chápat
já
si
na
něj
se
dám
to
má
být
ten
pravý
duch
tohoto
cvičení
to
je
jedna
důležitá
záležitost
druhá
důležitá
věc
přitom
je
abych
byl
připraven
na
to
že
nevím
co
mě
čeká
a
že
tedy
pude.
A
opravdu
slova
smyslu
o
můj
život
tomu
by
to
vy
a
být
napřed
připraven
čili
že
já
se
smiřuje
s
tím
že
se
nikdy
když
se
to
podaří
nesetkám
s
tímto
životem
tak
jak
ho
opouštím
opravdu
ježíš
kristus
naznačil
velice
jasně
tohleto
pojďte
za
mnou
ale
zanechte
všechno
a
i
když
ti
jeho
učedníci
se
dále
stýkali
s
těmi
svými
rozeným
tak
už
nebyli
jejich
kdy
toho
ježíše
a
šlo
to
dokonce
dál
ještě
nebyl
ježíše
a
byli
toho
ducha
svatýho
vite
o
nemusel
opustit
aby
vůbec
mohli
se
tomu
duchu
svatýmu
oddat
a
aby
mohli
z
něho
získat
to
vědění
které
bez
toho
se
nemohli
obejít.
Čili
opravdu
je
to
cesta
od
sebe
k
bohu
neslevím
nic
na
tom
není
to
jenom
cesta
k
bohu
je
to
cesta
od
sebe
to
je
to
dodává
směr
že
jestli
se
důležité
že
k
tomu
potřebuju
dvou
filtrů
třebas
těch
samohlásek
a
toho
lidského
těla
to
je
technická
záležitost
ale
nezáleží
na
ní
tolik
jako
na
tomhletom
duchu
protože
to
není
pouhá
technika
rozumíte
takže
vy
můžete
roztodivně
to
provádět
technicky
ale
když
tam
není
ten
duch
nedopadne
to
dobře
a
jeli
tam
ten
duch
dopadne
to
dobře
ale
protože
tak.
Těžké
se
ztotožňuje
s
nějakým
sebe
ztotožnit
nějakým
prohlášením
takový
jako
jedno
slovo
do
mého
do
několikrát
tak
vám
musím
prozradit
že
jestliže
člověk
má
touhu
po
té
věčnosti
pak
je
mu
všechno
dobré
jestliže
jí
nemá
tak
je
mu
všechno
k
ničemu
všechno
učením
chci
říci
že
li
já
jsem
zpočátku
říkal
jenom
jednu
lásku
přátel
tak
to
mělo
větší
účinek
když
jsem
potom
říkal
celé
jméno
boží
nechci
vás
ní
to
musíte
říkal
no
vida
o
tom
učit
moje
to
určité
příliv
asi
protože
tam
nebyl
žádný
pohyb
okovy.
I
ten
mystici
princ
ustálit
na
té
lásce
technice
není
tak
otázka
tolik
nezáleží
otázce
ožení
jako
na
otázce
zaujetí
jestliže
mně
tato
věc
zaujme
vteřinu
tak
to
dělám
vteřinu
ne
zaujme
do
každou
no
původní
a
to
dělám
půl
hodiny
ale
varuju
vás
předtím
aby
se
tu
věc
nedělali
bez
zaujetí
protože
jak
se
jednou
dostanete
do
takového
mechanického
odříkání
těchto
věcí
těžko
se
tomu
odnaučit
protože
po
nová
sobcem
uspává
a
je
to
pohoda
nikam
to
sice
nevede
ale
můžete
si
říkal
novou
za
dvacet
vtělení
to
třeba
někam
povede
to
ne
to
je
nesprávný
způsob.
Jestliže
v
tom
není
touha
tak
bez
toho
se
nikam
a
takže
bych
radil
i
tomu
do
dělá
nějaká
písmenová
česká
aby
předtím
vzbudil
tou
mu
než
začne
dělat
protože
málo
kdo
je
schopen
rovnou
nějakým
písmene
se
do
věčnosti
dostat
z
toho
důvodu
že
tomu
musí
věřit
a
hraje
slabá
víra
je
taky
podnět
samosebou
ale
je
slabá
kdežto
já
když
jsem
z
těch
by
se
čem
nic
začne
tak
se
jim
nepotřeboval
věřit
já
jsem
je
přesvědčen
já
jsem
věděl
že
mají
ten
účinek
tak
to
bylo
jiné
já
jsem
nepotřeboval
víry
do
dneška
žádnou
vývoj
nepotřebuju
ale
taky
nemůže
být
na
tento
ho
něj
ničím
zla
zvyklí
to
nejde.
Jsem
ti
to
nikdy
ještě
nezačal
ale
váš
případ
je
jiný
musí
být
opatrný
a
vy
musíte
pořád
v
sobě
podněcovat
sou
ho
to
znamená
každé
koncentraci
i
písmenové
jakékoliv
je
musí
předcházet
celou
ten
příprava
tak
jak
jsem
napsal
v
té
mystické
koncentraci
kde
jsem
psal
jenom
o
přípravě
prosím
doporučuju
vřele
si
ty
principy
té
přípravy
přečíst
tam
jsou
ve
zkratce
bohové
jako
tady
let
o
tom
spisu
a
do
to
nechce
je
všechno
o
potřebujete
to
mše
no
odůvodnění
tak
by
to
mělo
platit
já
myslím
že
to
tam
všechno
tuto
přípravu
odlívá
nebo
jinde
nedělá
tomu
mohu
zaručit
že
nemůže
jeho
modlitba
a
je
to
modlitba
jakákoliv
myslíš
ne
spojovací
protože
je.
Příliš
velký
skok
který
musí
udělat
mezi
tím
životem
aby
si
to
modlitbou
nepovede
ho
takový
sportem
není
to
nejde
o
to
se
v
něco
přesto
že
to
moc
dobře
dopadne
tak
začnou
pravda
jakých
transů
to
nesprávné
nebo
protože
neví
co
co
se
má
stát
a
upadat
do
bezvědomí
plně
tak
nějak
vlastní
poloha
to
je
všechno
nesprávné
to
musel
sekat
jsem
je
životě
neděje
a
kdybys
to
začlo
jít
tak
se
toho
hrozně
boje
že
to
to
není
dobré
vliv
stav
při
modlitbě
já
jsem
o
tom
čela
mu
o
tom
že
třebas
je
ta
drobnou
vá
mezi
modlitbou
a
činnost
že
mezi
tím
životem
a
modlitbou
a
zažívám
jakýkoliv
sta
přivolit
pokud
mám
dojem.
Že
ten
stav
je
vyšší
než
ten
světský
život
který
žiju
mimo
modlitbu
to
přeci
poznám
tak
pak
musím
uznat
za
správné
abych
tento
stav
převáděl
toto
ostatní
části
dne
do
té
činnosti
to
je
obecně
řečeno
kdybych
například
dejme
tomu
zažíval
klid
v
té
své
modlitbě
tak
se
budu
snažit
i
při
té
modlitbě
i
při
té
práci
porá
boha
ten
klid
sžívat
budu
se
snažit
neví
klidu
pochopitelně
to
je
na
ne
ale
já
ho
tam
přes
budu
tasit
psinu
protože
mám
za
to
že
jestliže
při.
Modlitbě
zažívám
klid
že
tam
ke
mně
mluví
bůh
lidem
že
modlitba
klidu
je
to
všechno
poli
ba
mystická
když
já
boha
ne
hmota
nebo
nějak
se
s
ním
nestýkám
ještě
tak
tak
jasně
nýbrž
jenom
temně
jak
se
říká
se
vyjadřují
mystikové
ne
vadí
je
to
spojovací
stav
jaký
začáteční
ne
ale
z
toho
asi
a
to
je
a
já
ho
musím
uvést
jemňounce
do
své
činnosti
a
co
se
dělá
tím
způsobem
že
já
jsem
plné
činnosti
a
řeknu
pane
bože
vstup
do
ní
buď
tak
dobrý
a
pomlčím
když
jsem
v
tom
nejlepším
rozumíte
když
mi
to
třebas
jde
vstup
do
třebas
do
toho
že
mě
to.
Teďka
u
spokojuje
třeba
mně
třebas
nějaká
činnost
spokojuje
to
není
na
to
nejlepší
že
a
já
to
bez
toho
bez
toho
užitku
pro
sebe
takže
v
okamžiku
uspokojení
to
uspokojení
obětuju
bohu
tím
způsobem
než
devátýho
obětuj
uspokojení
to
je
prohlašování
kterým
se
znamená
to
je
jenom
deklaraci
tím
to
neobětuju
vůbec
ty
to
byl
se
do
představit
co
to
obětovat
bohu
uspokojení
to
nikdo
neumí
ale
když
jestliže
já
při
modlitbě
zažívám
ticho
tak
já
mu
pomocí
tohoto
božího
zásahu
obětuju
to
moje
uspokojení
že
ho
tam
uvedu
k
tomu
mému
uspokojení
to
znamená
řeknu
víš
to
je
tvůj
užitek
to
si
vlastně
ty
tady
se
mnou.
Tím
tím
uspokojením
které
tady
mám
čeho
to
čili
tobě
náleží
podsta
tobě
náleží
to
abych
se
sebou
setkal
i
při
tom
svém
uspokojení
nebo
tak
nějak
to
nemusí
tak
se
složit
že
to
nemusí
být
ne
a
že
to
jde
velice
jednoduše
já
bych
to
dělal
daleko
jednodušeji
ne
prostě
stal
na
vteřinku
to
stal
by
s
klidu
a
tady
dělám
pořád
že
vinu
starost
lidu
ne
a
při
zvu
nebo
je
to
řečeno
odevzdám
se
mu
tomu
jeho
hlasu
to
mimo
vlastníky
ticha
za
laská
né
liniích
spisů
kde
prostě
píše
že
to
ticho
jeho
světím
nejasnější
hlasem
boží
je
to
první
závan
božího
oslovení.
A
nelekejme
žena
bude
oslavovat
nějak
naším
křestním
jménem
protože
to
bych
dycky
podezříval
situaci
se
sebeklam
to
to
je
jeden
z
nejdokonalejší
vstupů
na
tomto
stupni
jak
vstupuje
jak
se
může
vstoupit
bůh
i
do
našeho
běžného
života
a
těžké
odpovědět
nahlas
boží
který
je
tichem
a
já
doufám
že
dneska
se
jí
ti
řekl
jak
se
to
dělá
odpovídat
nahlas
boží
který
je
tichem
znamená
utišit
se
uprostřed
to
žádný
se
dá
povědět
protože
ty
mě
bože.
Vyslovuješ
a
já
tvůj
hlas
liší
a
nemohu
slyšet
jinak
než
když
sem
utiším
a
jestliže
o
nich
stojím
a
to
bych
měl
tak
se
bodu
utěšoval
to
bychom
měl
slíbit
a
jestliže
on
neska
ke
mně
mluví
tichem
on
jindy
bude
mluvit
jimi
ústy
spůsobem
rozumíte
ale
nemusím
předvídat
jak
nemusím
ani
o
to
stát
jak
hlavně
že
už
vím
že
ke
mně
mluví
protože
člověk
když
se
k
němu
nemluví
tak
to
obyčejně
za
řeč
nepovažuje
a
bůh
kdyby
mluvil
tak
by
to
nebyl
on
to
byl
byl
jenom
nějaký
jeho
pomocník.
Ale
bůh
který
nemluví
to
je
on
protože
dříve
než
řeč
byla
on
byl
na
to
je
on
který
je
rozumíš
ten
nemluví
lidskou
řeči
to
není
neče
ani
francouzi
to
není
vůbec
člověk
jestliže
totiž
se
člověk
dopracoval
v
modlitbě
takové
sebe
oběti
že
do
přál
bohu
aby
on
v
té
modlitbě
už
k
němu
mohl
mluvit
třeba
tichem
tak
je
to
výrazem
toho
že
tam
vystihl
jak
se
správně
obětovat
jak
se
správně
zbavit
sama
sebe
tam
už
to
dokázal
ale
lidská.
Činnost
ostatní
má
místní
charakter
samá
dycky
charakter
toto
udělám
tamto
udělám
tamto
udělám
takže
člověk
v
tě
nechtěl
zapomíná
na
bohu
pochopitelně
ale
víte
ve
starověku
měli
vzácný
vlastnost
že
před
každou
činností
konali
úly
dyby
bohu
v
zmařil
čili
kdybych
já
byl
nadán
tou
milostí
že
bych
zažíval
modlitbě
ticho
k
já
neži
bych
vstupoval
do
činnosti
tak
bych
začínal
tím
tichem
a
protože
bych
mu
dával
najevo
a
při
mysle
bych
to
dělal.
Svým
hlasem
já
vcházím
do
činnosti
a
kdykoliv
vy
činnost
to
dovoloval
aby
se
to
čí
a
to
nedělal
tak
abych
aby
to
zrušilo
činnost
třídi
a
všech
automobilu
to
bych
toho
dělat
né
a
já
bych
číhá
na
tu
příležitost
kdyby
kdykoliv
mě
dovoloval
příležitost
že
bych
mohl
na
okamžitě
ustat
já
bych
se
dal
poskytl
milostivě
bohu
příležitost
aby
se
znovu
svým
tichem
se
mě
promluvil
a
a
tím
bych
tu
míru
sebeobětování
kterou
už
dokážu
modlitbě
převedl
do
obdobné
míry
sebeobětování
k
činnosti
a
našel
bych
potom
já
to
nechci
prozradit
co
já
vím
co.
I
bez
vkládáním
ticha
způsob
jak
bych
sloužil
bohu
svou
činností
a
zatím
tu
činnost
provádím
tak
že
přímý
zapomínám
na
boha
a
potom
by
se
najednou
stalo
že
by
ta
činnost
je
rozpoznal
a
v
lásce
k
bohu
že
by
mě
připomínal
přestože
byl
vše
původně
to
byla
činnost
vzdálená
od
boha
nebo
oddalujeme
od
boha
teď
by
mně
k
němu
přiváděla
rozumíte
ne
že
bych
věděl
kladete
stát
zrovna
jako
panna
marie
to
mé
jak
ta
šílený
bude
oplodnil
tím
duchem
to
nepotřebuje
tak
se
to
může
stát
já
musím
jenom
přivolit
nic
víc
aby
tam
měl
vstoupit
on
se
od
nás
ví
nechce
toti
prsou.
Jakmile
už
potom
se
dostaneme
do
tohoto
způsobu
jednání
tak
zjistíme
že
se
zbytečně
moc
toho
lety
za
ale
že
to
je
velice
prosté
úroveň
jeho
života
úroveň
mé
modlitby
jsem
i
s
tím
jist
tak
musím
svým
životem
ovlivňovat
modlitbu
nesmím
to
oddělovat
to
znamená
já
ji
tam
musím
vždycky
k
tomu
přidat
k
té
své
činnosti
tohleto
totéž
jenomže
toho
opačného
hlediska
přidat
v
tom
smyslu.
Že
se
třebas
i
když
něco
provedu
přišel
jsem
se
odosobnil
okamžitě
přejdu
do
stavu
modlitby
to
znamená
třebas
po
děkuju
bohu
že
mně
dal
sílu
k
tomu
odosobnění
k
tomu
sebezáporu
upřímně
mu
po
děkuju
to
by
stačilo
a
trošku
po
se
a
tím
pozastavím
a
dám
se
zase
dál
do
další
činnosti
rozumíte
to
stačí
na
vteřinku
zase
to
nikdo
nebude
slyšet
ani
o
to
ani
nevšimne
obyčejně
moment
věčnosti
tady
hraje
velkou
roli
nepřechází
to
jako
sebeuspokojení
nýbrž
vděčností
bohu
že
já
tu
schopnost
od
něho
mám
takhle
jednat.
On
dycky
říká
tak
to
je
výklad
že
toho
boha
živýho
se
odpově
se
užije
kristovi
temu
jedná
tak
a
ta
tam
to
nemohu
poznávat
starý
tísně
se
nedá
než
jsem
to
měl
tak
jsem
se
musel
sebe
zříct
takhle
prostředkem
se
neřekl
tak
se
to
potom
el
čili
je
na
vás
abych
se
v
sami
sebe
o
samý
ustoupili
a
tak
z
toho
je
ten
tak
jako
jsem
to
já
tam
mě
sem
tam
byl
schopen
dokonce
ono
sobcem
vyvo
bližního
jako
sebe
a
jsem
viděl
že
to
nejednáte.
Ten
půs
miloval
toho
bližního
za
mě
země
za
mě
to
mně
to
mně
bylo
měla
byla
obdařen
taky
mě
vlastnosti
ta
jeho
láska
že
já
jsem
do
dnešek
domněnek
náhodou
miloval
bližního
jako
sebe
tak
si
je
toho
vězněn
dobrý
a
jinak
hodnotit
opravdovou
notak
když
jsem
přijdu
tady
stav
je
nám
rostlin
kolik
má
to
duchovní
věci
tak
by
mu
jak
on
miluje
tak
to
mě
dává
k
dispozici.
Tak
by
mohl
jednat
jako
jako
z
moci
boží
strašně
mocné
to
že
si
dobře
se
je
do
mě
to
já
nejsem
to
rád
kdybyste
si
znovu
a
tady
mu
přestanu
být
aparáty....
Text view •
Help