Waveform view
73-02
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
My
jsme
se
stanovili
že
přestanu
si
vyprat
tak
jak
to
ježíš
kristus
navrhl
že
totiž
se
máme
v
mém
slova
jestli
se
vám
ne
zmenšovat
tak
se
smí
na
síla
dalších
úkolů
nebo
takových
úkon
které
by
na
se
na
nepravda
až
k
nemožnosti
si
to
nýbrž
má
sobě
ateistů
ve
kterém
člověk
postupně.
A
to
nic
nedělá
ačkoliv
třebas
třeba
chodí
má
dojem
je
že
dělá
být
než
předtím
a
potom
kalech
přátel
pozoroval
že
když
třeba
úkoly
nebo
se
polední
jeden
si
dělal
něco
navíc
eště
to
není
nic
je
mi
všemi
úkoly
divoká
ho
vtělen
proto
se
oráče
tady
bude
napsáno
není
cíle
čelem
těch
úkolů
abych
něco
přidával
tomuto
zlá
nýbrž
spíše
je
jistého
vedu
ist
no
máme
do
hodin
nech
abychom
si
žitě
dovolit
čtěte
komplikovat
že
i
když
jsem
život
křivda
třebas.
Osobně
bez
motivy
náboženských
ve
svém
plesání
se
povědomí
správně
vodil
tu
cestu
a
mohl
se
mi
k
čem
se
mu
dělal
chybovali
co
se
se
udělal
to
neustat
není
příkladné
ale
správné
bylo
to
že
jsem
pustil
od
ničeho
co
sem
co
jinak
normální
člověk
která
že
je
to
je
v
tom
mládí
též
idejí
malinké
děti
soukají
malinká
ale
pro
realita
zakázal
se
nemohl
k
ní
týkat
tak
jsem
koutu
se
směli
pýcha.
Musel
na
to
rezignovat
a
tahleta
s
touha
se
potom
přeje
do
mé
vnitřní
zkazka
přestane
indové
to
není
tak
správné
a
straně
si
vůle
něco
do
dalo
se
si
to
té
bolest
stránce
která
mě
potom
si
snad
dobro
to
je
to
vlastně
síla
k
událostí
která
se
do
mě
vůle
a
tohleto
já
ti
tatam
někde
na
základě
neřídím
děti
ani
chybí
a
ucha
knězem
toho
tou
další
kolika
jí
to
mi
to
já
nedělám
hraně
samočinně
a
na
to
bylo
není
spravování
toho
všeho
co
vám
píšu
smysl
toho
je
z
opouštění
toho
co
mně
nejde
a
záměru
za
to
navozuje
nebo
snažím
se
aby
byli
ve
mně
navozena
procesy
které
jsou
povahy
vyššího
řádu
abych
to
řekl
obecně.
Vždyť
když
se
dostanu
na
určitou
úroveň
jednání
tak
produkuje
určitou
řadu
událostí
jedna
událost
do
které
se
dostanu
se
kterou
se
žiju
kterou
prožívám
které
přihrávám
které
jsem
činný
způsobuje
a
proti
další
řadu
událostí
čili
je
potom
nevyhnuli
abych
se
pohyboval
v
určitém
řádu
událostí
jakmile
ale
opustím
tuhletu
řadu
ono
to
obyčejně
nejde
najednou
tak
na
vyšší
úrovni
aby
si
úroveň
je.
Řek
bych
spíše
voni
mentální
ne
tak
přímo
hmotně
pracovat
na
té
vyšší
úrovni
já
nepotřebuju
už
tolik
toho
udělat
aby
efekt
byl
vyšší
po
stránce
duchovní
to
je
důležité
nezáleží
na
tom
kolik
já
třebas
ošetření
pacientů
ne
ale
jak
je
ovšem
řím
ano
nebo
nezáleží
na
tom
kolik
já
naučím
tě
těm
žákům
nýbrž
jak
je
to
naučím
oni
musí
mít
z
mé
on
si
musí
z
mé
hodiny
odnesl
víc
než
co
jsem
to
si
odnesli
vyšla
když
jsem
to
dělal
všechno
na
úrovni
určité
určitých
událostí
třebas
naučeným
vědy
to
se
měl
třebas
naučeno
ale
ta
úroveň
je
nedostačující
tak
já
jsem
to
snah
lva
které
píši
veden
snahou
vás
naučit
dostat
se
do
stavu
kdy
budete
sami
vedení
abyste
nepotřebuje
von
mně
to
napovídá.
Když
abyste
v
sobě
objevili
pramen
ze
kterého
byste
měli
soustavně
čerpá
a
ten
pramen
se
dá
objevit
teoreticky
to
dá
velice
lehce
říc
velice
snadno
a
to
znamená
musíte
se
vyprázdnit
je
na
otce
samého
to
znamená
nesmíte
mít
dělat
v
tom
o
tom
řeknu
v
jakém
ne
tu
a
to
že
kdybyste
nebo
žáky
vyseděli
tak
je
to
plně
chybné
to
byste
se
ocitli
v
oblasti
kamenů
nerostů
tak
nějak
někde
že
ano
ale
musíte
přestat
všechno
dělat
vůbec
ne
toto
dělat
aby
o
to
se
musíte
nakonec
za
i
vůle
aby
ste
byli
vedeni
teď
to
řeknu
jak
jak
jsem
to
vytyčil
v
té
leze
já
se
divím
že
to
tam
v
té.
Tam
v
tom
městě
u
mě
tomu
neporozuměli
já
možná
že
by
tomu
rozumíte
a
že
vám
tady
skutečně
nadávat
ale
já
to
pro
listu
řeknu
že
jsem
ti
neporozuměli
tomu
kdy
jsem
vymáhat
tohleto
vyprázdnění
že
já
musím
dojít
bez
náma
bez
zneklidňování
do
vrcholného
využít
svých
vlastních
osobních
sil
v
každém
případě
ani
na
každé
úrovni
ať
léčím
ať
učím
ať
kována
nebo
cokoliv
jiného
těla
a
jestliže
ale
se
dostanu
do
takového
momentu
své
práce
že
mě
to
v
neklidu
je
a
nebo
že
že
už
se
to
dál
nemožné
do
větší
dokonalosti
v
tom
přivést
tak
to
mě
je.
Takovým
dokument
že
že
se
dost
jsem
se
dostal
k
bodu
kde
rozvoj
je
nesmyslný
protože
se
neděje
klidně
každý
rozvoj
bez
klidu
bez
toho
vnitřního
to
je
nesmysl
toto
že
odvádí
odvádí
od
toho
věčného
kde
je
ten
klid
je
čili
jakmile
se
dostanu
na
hranici
klidného
využití
osobní
styl
musím
to
chápat
jako
pozvání
k
tomu
abych
se
vyprázdnil
od
všeho
co
jsem
krajně
využil
i
od
vůle
dále
to
využívat.
Nebo
být
veden
jenom
v
tomto
momentu
to
znamená
to
umě
dneska
trvá
třeba
zlomek
činy
ba
ještě
méně
kdyby
to
bylo
tělo
kteří
v
tom
koncentráku
na
to
vyprázdnění
tak
mě
zatím
nestala
třeba
zabil
ano
to
nemohlo
trvat
ani
vteřinu
tak
sem
se
poučil
co
je
to
to
vyprazdňování
že
to
nesmí
trvat
nějak
ho
jiný
to
nesmí
být
nějaký
dispozic
výše
rozumíte
nýbrž
to
musí
být
chvilka
jak
jsem
tam
kdysi
o
tom
psal
která
musí
opravdu
proběhnout
v
pravý
okamžik
jestliže
já
nevyčerpá
předtím
všechny
klidu
prostě
nevyčerpá
všechny
své
možnosti
které
mám
pracovní
není
tak.
Mám
právo
chtít
od
této
chvilky
nebo
po
čekat
o
té
to
skoky
že
mě
přivede
někam
dál
na
tu
úroveň
já
vůbec
nemám
právo
vod
ní
očekávat
já
totiž
musím
použít
této
filmy
obětoval
s
tou
činností
kterou
dál
nemohu
vést
sama
sebe
já
vím
že
tohleto
je
velice
obtížné
vysvětlit
co
je
to
to
obětování
sama
sebe
s
tou
činností
já
jsem
to
pochopil
dost
brzo
na
tom
že
jsem
měl
k
dispozici
duchovní
cvičení.
Který
kterému
jsem
tak
důvěřoval
že
sem
pomocí
něho
vstupoval
do
věčnosti
protože
to
nebylo
pro
mě
cvičení
jak
se
dostat
do
věčnosti
nýbrž
to
bylo
pro
mě
sebeobětování
to
bylo
pro
mě
odevzdání
to
byl
to
byl
způsob
jak
jsem
se
odevzdával
do
té
věčnosti
ano
já
jsem
neznal
lepšího
způsobu
tak
jsem
to
dělal
tímhletím
stylem
dneska
vím
že
je
to
čím
ne
to
nevadí.
Ale
dělal
jsem
to
tím
stylem
tak
to
bych
chtěl
právě
aby
se
naučili
taky
vy
abyste
každého
momentu
svého
života
dovedli
přistupovat
k
té
věčnosti
a
potom
už
jedna
lépe
řečeno
vůbec
ne
jednat
protože
jak
ona
začne
jednat
tak
vy
potom
už
jednáte
bez
námahy
a
jakmile
se
totiž
zase
stane
že
vás
to
znovu
začne
váhat
tak
buď
je
to
nerozumné
že
dál
ještě
pracujete
tak
je
možné
že
ta
cesta
síly
a
nebo
jestliže
je
toho
zapotřebí
ty
tě
ale
pracovali
tak
tak
je
rozumné
znovu
se
zastavit
no
použít
to
této
síly
úplně
ostatní
vyprázdnění
a
znovu
se
dostat
do
té
věčnosti
během
on
už
vteřiny
bez
nároku
na
řešení
nesmíte
mít
nikdy
žádný
nároku
na
řešení
že
to
za
začíná
někde
trati.
Že
je
to
trošku
víc
nestačí
si
je
tam
odevzdání
člověka
jestliže
člověk
látku
něco
zasel
tím
co
způsobem
že
opustil
sám
sebe
obětoval
se
v
tom
okamžiku
opuštění
sem
na
sebe
jisto
udělal
láskou
věci
znamená
to
je
věčnosti
nebo
to
věčnému
životu
tak
ono
to
i
když
to
nepřinese
momentální
výsledku
tak
ten
princip
lásky
způsobuje
zrání
postupné.
Začne
něco
čemu
se
v
tom
člověku
probíhat
čemu
se
říká
napasené
tažení
že
a
toho
dostane
tam
kam
se
v
tom
tento
nebo
dostat
prostředí
prostřední
fázi
toho
zrání
tu
vůbec
nesmí
nikdy
člověk
brát
do
svých
rukou
jenom
musí
zasadit
že
ano
a
musí
se
spoléhat
to
že
zasadil
takové
síly
které
způsobí
vlivem
jiných
okolností
tak
zvaných
zevních
sou
a
dycky
vnitřního
kosti
symbol
symbolicky
se
nám
jeví
jako
vnější
zasadil
opravdu
zase
dělili
láskyplně
zase
tě
něco
co
nese
vede
věčnosti.
Víš
to
ji
má
že
ta
lidský
život
má
smysl
protože
probíhá
v
času
že
je
to
věčnost
přeměněna
do
časoprostorových
dimenzí
a
protože
zatím
jsme
dětem
toho
jak
se
věčnosti
pořád
přetavuje
do
časoprostorového
dění
a
nejsme
svědky
toho
jak
se
odtamtud
představuje
nazpátek
do
bezčasovosti
myslíme
si
že
to
jde
pořád
jenom
jedním
směrem
tak
ani
nenapadne
že
bychom
měli
teď
už
konečně
začít
opačným
pochodem
tu
časoprostorové
přestavovat
době
do
bezčasovosti.
A
to
je
právě
to
obětování
všechno
co
je
obs
mý
lidským
obsahem
času
a
prostoru
já
mám
třebas
povídavou
mysl
já
mám
smysly
o
všechno
já
mám
nějaké
chtění
lidské
a
já
to
všech
nebudu
jmenovat
více
se
člověk
a
to
všechno
když
já
dokážu
odevzdat
toto
nedokážu
protože
se
neznám
ale
když
to
dělám
bez
skrupulí
a
bez
tou
vnese
si
pro
sebe
ponechat
tak
je
to
vždycky
správné
protože
nevědomost
hříchu
tady
nečiní
jenom
to
má
my
taky
prostě
když
se
také
udělám
tak
vždycky
se
ocitnu
na
prahu
věčnost
vždycky
to
je
ten
moment
kdy
bylo
s
musí
zákonitě
začít
uhodit
ano
není
vyhnutí.
Protože
já
jsem
to
byl
tapas
je
svým
způsobem
jako
asi
když
jsem
před
předěl
svalování
v
kam
nech
na
spalováno
a
tomu
a
to
mně
něco
časového
prostorového
a
já
to
najednou
ničím
že
anebo
se
mi
to
jenom
přirovnání
té
koleno
nohu
ale
tady
se
to
může
dokonale
spálit
ono
to
taky
dokonale
nejde
dokonce
čistotu
z
toho
důvodu
že
já
ji
neznám
celou
a
neumí
všechno
ode
takový
krát
jsem
si
myslel
že
jsem
všechno
odevzdal
takže
v
tom
koncentráku
a
nebylo
to
pravda
nebo
nezařízli
a
ne
odevzdal
jsem
to
se
mi
dělám
a
větrem
přitom
že
kdybych
poproste
že
se
postupně
musím
zopakovat
lépe
se
nosnosti.
Že
je
i
sem
to
odevzdání
neodevzdává
to
je
daří
přednost
velice
nutná
protože
je
pokud
já
sem
vědom
toho
že
něco
odevzdává
je
to
řádek
dobrý
ale
nevede
to
moc
daleko
víte
co
dáno
pán
ježíš
práci
než
pracoval
že
takhle
to
tou
té
věi
aby
dokázal
jiným
nedává
když
už
byla
situaci
když
nemohla
nic
dát
a
říkala
já
umírám
různou
že
nemůžu
mít
tak
on
říkal
co
tože
dává
pořádného
to
není
tvoje
jesi
že
něco
dává
aby
si
fakticky
je
tím
dal
mu
vědomě
dávat
věci
mít
tady
tady
dávám
svoje
utrpení
a
ty
vode
tedy
a
to
ji
zachránilo
že
na
věky
začla
vědomě
vnímat
věčnost
to
je
další
takový
moment
který
to
kterému
se
musí
praxi
vejít
člověk
a
kterým
si
praktikovat
tože
si
se
začít
někde
tam
vespod
a
jsem
říkal.
Jako
to
by
být
jako
ne
nečiním
protože
mohu
já
odevzdat
to
co
je
moje
nebo
a
kdybych
vám
začátku
řekl
že
toto
prostě
nemáte
odevzdávat
tak
byste
neměli
jak
vůbec
na
to
chápete
mě
já
vás
musím
poučovat
jakože
něco
odevzdávat
že
on
se
dáte
podivit
se
celý
a
budete
časem
praxi
poučení
o
tom
že
neodevzdáváte
a
v
tom
momentu
se
do
dáli
k
tomu
že
budete
odevzdat
ani
něco
odevzdáváte
a
to
bude
to
dokonalé
odevzdávání
bohužel
já
jsem
pořád
čím
dál
víc
lidí
logická
není
aristotelovská
promiňte
mně
ale
nás
to
bohužel
ne
takovou
absolutní
ve
mně
potom
přečet
že
toto
je
správné
že
to
je
opravdu
řešitelné
kon.
Ještě
jednou
si
se
mnou
probere
to
přirovnání
o
těch
tady
masti
kteří
dobře
hospodařili
s
těmi
hřivnami
měli
názor
že
něco
z
toho
je
pro
ně
vůbec
ne
že
ti
co
dobře
hospodařili
se
šiva
mi
všechno
odevzdali
všecko
bez
hlesu
i
ten
kdo
to
zakopal
a
byl
pro
to
zavržen
všechno
odevzdal
i
tento
odevzdal
na
i
by
zakopané
hřivnu
musíme
odevzdali
kterou
nevyužil
víme
že
jsme
ji
nevyužil.
A
teprve
tohleto
vynese
tu
milost
že
to
dodá
říká
dobře
si
hospodařil
nebo
a
tak
dále
že
jo
a
proto
tě
dávám
nic
to
jedné
hřivny
jedno
město
jedno
město
to
není
přeci
všecko
to
je
jenom
další
stupeň
tam
to
nemůže
být
dále
do
vedeno
ale
je
tam
jasně
řekl
že
je
to
po
takovýhle
tu
píle
že
že
potom
jedno
město
za
se
dostal
potom
šitím
zase
hospodařil
nějakou
té
svým
to
jsem
se
dostal
víc
a
tak
dále
aby
byl
si
jenom
malinko
nechal
vy
ste
si
za
který
při
svatýmu
petrovi
ne
ale
si
malinko
padli
mrtvi
a
my
pořád
padáme
mrtvi
víte
se
se
bože
tak
zvyklý
že
jsem
to
nic
nedělá
ale
bych
vás
chtěl
těchhletěch
pády
u
varovat
abyste
si
jich
vystříhat.
Text view •
Help