cs-cac-train-s06w
Universal Dependencies - Czech - CAC
Language | Czech |
---|
Project | CAC |
---|
Corpus Part | train |
---|
Annotation | Hladká, Barbora; Zeman, Daniel |
---|
View options
Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sportovní úspěchy zvýšily zájem o výrobky tak, že oba společníci mohli začít uskutečňovat svoje plány týkající se stavby automobilů. Motocykly se vyráběly dále, ale od roku # se hlavní zájem soustřeďoval na automobily. Prvním automobilem byla Voituretta, dvoumístný otevřený vozík s motorem vpředu a pohonem zadní nápravy. Vůz byl v roce # zdokonalen a firma využila své obchodní sítě se zástupci v Praze, Vídni, Londýně, v Německu, Itálii a v Rusku, a tak byl úspěch výroby automobilů zajištěn. Závod se značně rozšířil, koncem roku # v něm pracovalo již přes # zaměstnanců. Ukázalo se, že finanční možnosti obou zakladatelů pro další zvětšování podniku nestačí. Proto se závod od # ledna roku # změnil v akciovou společnost. V témže roce byly na trh uvedeny nové typy automobilů, například první osmiválec, a první autobus. O rok později se v Mladé Boleslavi započalo i s výrobou vozidel užitkových. Šéfkonstruktérem se stal inženýr Otto Hieronymus. Velmi rychle si vydobyl postavení mezi nejúspěšnějšími konstruktéry té doby.
Download XML • Download text
• Sentence view • Dependency trees