s-201
| Na zvláštní objednávku je na straně pravé, a to pro některé země s levostranným silničním provozem. |
s-202
| Řadicí páka je na středním kanálu mezi předními sedadly, za ní je páka ruční brzdy. |
s-203
| Pedály spojky, brzdy a akcelerace jsou v běžném uspořádání. |
s-204
| Sdružený kontrolní přístroj je na odnímacím panelu před řidičem. |
s-205
| Sdružuje rychloměr s počítačem kilometrů, teploměr chladící vody, ukazatel stavu paliva a kontrolní světla směrových světel, dálkových světel, nabíjení, mazání, zásoby paliva a brzdového systému. |
s-206
| Kontrolní svítilna varovného světla je umístěna vedle jeho spínače na štítu přístrojové desky. |
s-207
| Ovládání elektrických zařízení je soustředěno na přístrojové desce a na krytu hřídele řízení. |
s-208
| Na levé straně krytu hřídele řízení je přepínač směrových světel kombinovaný se spínačem akustické houkačky. |
s-209
| Na pravé straně je přepínač dálkových a tlumených světel kombinovaný se spínačem světelné houkačky. |
s-210
| Na štítu přístrojové desky jsou spínače stírače, topení, parkovacího a hlavního světla, varovného světla s kontrolní svítilnou. |
s-211
| Na spodním okraji přístrojové desky je spínač osvětlení přístrojů s reostatem a spínač osvětlení vnitřního prostoru. |
s-212
| Uzamknutím zámku řízení a zapojením přepínače směrových světel je umožněno zapojení parkovacích světel na jedné volitelné straně. |
s-213
| Na okraji přístrojové desky před řidičem je tlačítko mechanického ostřikovače čelního okna. |
s-214
| Pod přístrojovou deskou je zásuvka pro ruční svítilnu. |
s-215
| Nad čelním oknem jsou dvě clony proti slunci a uprostřed zpětné zrcátko. |
s-216
| Nádrž paliva je vpředu pod prostorem zásobního kola. |
s-217
| Uzamykatelné hrdlo palivové nádrže je na pravém předním blatníku. |
s-218
| Je kryto ozdobou s továrním páčkou. |
s-219
| Odjišťuje se zevnitř automobilu páčkou na pravé straně. |
s-220
| Model * má víčko neuzamykatelné, hrdlo je zabudované do blatníku, překryté vyklápěcím víčkem. |
s-221
| Víko předního zavazadlového prostoru je odklápěcí odpředu, uzamykatelné. |
s-222
| Odjišťuje se páčkou na levé straně příčné stěny. |
s-223
| Je zajištěno pojistkou vedle uzávěru, která se po nadzvednutí víka odjišťuje odtlačením. |
s-224
| Kapota motoru je odklápěcí odzadu. |
s-225
| Odjišťuje se páčkou ve sloupku levých zadních dveří. |
s-226
| Obě víka jsou v otevřené poloze zajištěna poloautomatickými podpěrami, od srpna # víko zavazadlového prostoru má automatickou podpěru nové konstrukce. |
s-227
| Zásobní kolo a zvedák jsou uloženy na podlaze předního zavazadlového prostoru. |
s-228
| Překrývá je odklápěcí podlaha. |
s-229
| Nářadí je umístěno v prostoru pod levým zadním sedadlem. |
s-230
| Plnicí hrdlo pro motorový olej je na víku hlavy, měřítko oleje na levé straně bloku motoru. |
s-231
| Vypouštěcí kohout chladicí kapaliny je na odváděcím hrdle chladiče na levé straně a na tělese topení pod pravým zadním sedadlem. |
s-232
| Akumulátor je umístěn ve skříni na levé straně pod zadním zavazadlovým prostorem. |
s-233
| Technická data, hmoty, váhy, rozměry a jízdní vlastnosti jsou uvedeny v přehledné tabulce pro jednotlivá provedení automobilu Škoda. |
s-234
| Na automobilech Škoda došlo v průběhu výroby od roku # k různým zlepšením s ohledem na bezpečnost, vzhled, lepší funkci, snadnější obsluhu a údržbu. |
s-235
| Uvádíme hlavní změny u modelu * , který se začal sériově vyrábět roku # . |
s-236
| Jsou uvedeny také další odchylky, které byly zavedeny pro vozy * od srpna # , pro provedení vozů * pro rok # a od srpna # pro vozy * roku # . |