Dependency Tree

Universal Dependencies - Czech - CAC

LanguageCzech
ProjectCAC
Corpus Parttrain
AnnotationHladká, Barbora; Zeman, Daniel

Select a sentence

Showing 103 - 202 of 236 • previousnext

s-103 Během výroby tohoto oblíbeného malého osobního automobilu se čtyřdveřovou samonosnou karosérií Sedan došlo k různým zlepšením, úpravám a modernizacím.
s-104 Začátkem roku # bylo vyrobeno již půl miliónu automobilů tohoto provedení, což je zhruba polovina celkové výroby automobilky v Mladé Boleslavi od zahájení výroby osobních automobilů v roce # .
s-105 Přitom od doby přibývá vždy dalších více než # osobních automobilů měsíčně.
s-106 Počátkem roku # byla zahájena výroba automobilů Škoda * také s pravým řízením, určených pro některé země s levostranným silničním provozem.
s-107 Od roku # se vyráběly automobily nejen v provedení standardním, ale také s úpravami pro náročnější majitele, s doplněním v označení de luxe .
s-108 V červenci roku # byla zahájena výroba osobních automobilů Škoda * s dvoudveřovou karosérií Hardtop.
s-109 Vůz se vyráběl v provedení de luxe s dvoukarburátorovým motorem se zvýšeným výkonem # * .
s-110 Pro sportovní účely se od roku # vyráběly v omezeném počtu také osobní automobily Škoda * de luxe , což byl automobil se čtyřdveřovou karosérií v provedení de luxe , s motorem se dvěma karburátory.
s-111 Výroba těchto automobilů se uskutečnila během asi dvou let.
s-112 Od ledna # se začaly vyrábět osobní automobily Škoda * v jednodušším provedení, pokud se týká vybavenosti karosérie.
s-113 Stalo se tak na základě požadavků některých zahraničních odběratelů.
s-114 Označení vozů bylo Škoda Tourist.
s-115 Na našem vnitrozemském trhu se tyto osobní automobily prakticky téměř neobjevily.
s-116 Současně byla zahájena i výroba osobních automobilů s motory s vyšším objemem válců, a tedy i vyšším výkonem, s označením Škoda * .
s-117 Automobily dvoudveřové se potom vyráběly již jen s motorem o tomto vyšším objemu válců a s označením Škoda * .
s-118 Všechny druhy jedenáctistovek byly vždy jen v provedení de luxe .
s-119 K další modernizaci automobilů Škoda došlo od srpna # .
s-120 Byla zahájena výroba modelu * .
s-121 Změnila se především střešní, zadní část karosérie.
s-122 S rekonstrukcí se začalo v roce # , kdy závod oslavoval # let od svého založení.
s-123 Model automobilu pro rok # přinesl podstatnější změny.
s-124 Výroba byla zahájena koncem srpna # .
s-125 Automobil dostal nové označení Škoda * pro vůz s motorem o # litrovém objemu válců ve standardním provedení.
s-126 Osobní automobil s karosérií v provedení de luxe dostal označení Škoda * a další, s karosérií de luxe a s motorem o vyšším objemu válců, pak označení Škoda * .
s-127 Výroba automobilů s dvoudveřovou karosérií dále již nepokračovala.
s-128 Ve druhé polovině roku # ji nahradila výroba automobilů Škoda * s karosérií Kupé, s motorem se zvýšeným výkonem.
s-129 Stávající automobily Škoda * byly opět zlepšeny.
s-130 Zlepšení se realizují neustále v průběhu celého roku # , nejvíce změn se však zavádí do výroby vždy po celozávodní dovolené v AZNP.
s-131 To proto, že přes dovolenou jsou změny připraveny přímo ve výrobě tak, aby nenarušovaly plynulost sériové výroby.
s-132 Od počátku roku # se vyrábí vůz Škoda * pro náročné.
s-133 Dále se stručně věnujeme popisu vyráběných automobilů, jak se dodávají zákazníkům, abyste se v nich vyznali a věděli, v čem spočívají rozdíly jednotlivých provedení.
s-134 Nevylučujeme, že vyráběné vozy, jak se s nimi v praxi seznámíte, budou poněkud odlišné a že se tedy text nebude doslova shodovat se skutečností.
s-135 To proto, že se neustále, i v průběhu výroby příslušného provedení automobilu, zavádějí různé novinky, zlepšení, popřípadě se rozšiřují doplňky karosérie.
s-136 Sledují se zejména zlepšení funkce, zvýšení bezpečnosti, ale i estetické důvody, zvýšení hospodárnosti jak vlastní výroby, tak provozu automobilu.
s-137 Automobilka v Mladé Boleslavi ve svých pobočných závodech ve Vrchlabí a v Kvasinách vyráběla také automobily Škoda Octavia Combi, vyrábí automobily s bezkapotovou karosérií v různých úpravách s označením Škoda Mikrobus, Dodávka, Sanita, Malý valník.
s-138 Připravují se neustále další modernizace automobilu Škoda * s novými funkčními, bezpečnostními i vzhledovými zlepšeními.
s-139 Ve vývoji je středolitrážní automobil s objemem válců motoru # * .
s-140 Osobní automobily Škoda * Škoda * Kupé se od sebe navzájem liší karosérií, objemem válců a celkovou vybaveností.
s-141 Základním provedením těchto automobilů Škoda * je vůz nesoucí označení * .
s-142 Je to pětisedadlový čtyřdveřový osobní automobil odvozený od téhož provedení oblíbených dříve vyráběných automobilů Škoda Standard.
s-143 motor o objemu válců # * .
s-144 Detailní popis je uveden samostatně.
s-145 Namísto dříve vyráběného osobního automobilu Škoda * de luxe se vyrábí automobil s označením * .
s-146 Tento automobil především vzhledové doplňky karosérie, lepší čalounění a sedadla.
s-147 Je určen pro náročnější uživatele.
s-148 Kola mají hliníkové leštěné ozdobné kryty.
s-149 Sedadla jsou klubovkového provedení, potah předních i zadních sedadel a výplní dveří je z lehčené plastické kůže, střední části sedadel jsou čalouněny látkou.
s-150 Strop je bezpečnostní, nad sedadly prošívaný, s polyuretanovou vložkou.
s-151 Plošina za zadními sedadly je čalouněna svařovaným potahem z černé lehčené plastické kůže s vyseknutou mříží.
s-152 Tato kůže je i na předních sloupcích.
s-153 Podlahy a čelo pod zadními sedadly jsou vyloženy textilními koberci.
s-154 Kryty předních kol jsou čalouněny lemovanou prošívanou plstěnou izolací.
s-155 Clona proti slunci u spolujezdce na zadní straně zrcátko.
s-156 Ozdobný štít na přední stěně s nápisem Škoda z plastické hmoty je doplněn lesklými ozdobnými lištami.
s-157 Práh dveří je kryt lesklými lištami.
s-158 Za dříve vyráběný osobní automobil Škoda * de luxe , tedy s vyšším objemem válců motoru, se vyrábí vůz s označením * .
s-159 Tento automobil karosérii předcházejícího provedení, tedy v luxusním vybavení, ale motor o větším objemu válců a o vyšším výkonu a s dalšími úpravami.
s-160 Je použit odlišný karburátor, spodní víko motoru je odlito z hliníkové slitiny s korkovým těsněním.
s-161 Chladič zvýšenou účinnost.
s-162 Zapalovací svíčky jsou také odlišné ( Super) .
s-163 Na karosérii je odlišné pouze označení tohoto automobilu Škoda * .
s-164 Za dříve vyráběné dvoudveřové automobily Škoda * a především Škoda * , tedy automobily s karosérií hardtop anebo, jak se častěji označuje, tudor, se nově vyrábí od druhého pololetí roku # osobní automobil s označením * .
s-165 Tento osobní automobil dvoudveřovou karosérii Kupé pro # osoby.
s-166 Vůz s líbivým vzhledem motor o objemu válců # * se zvlášť zvýšeným výkonem.
s-167 Věnujeme mu samostatný popis v jedné z dalších kapitol této příručky.
s-168 Vyrábějí se také automobily pro sportovní účely, soutěže a závody, ty však v běžném prodeji nejsou.
s-169 Nesou označení Škoda Rallye.
s-170 Mají zvýšený výkon motoru a různé doplňky usnadňující náročnou jízdu při nejrůznějších sportovních podnicích.
s-171 Těchto automobilů se vyrábí ročně jen několik málo desítek.
s-172 Pro zajímavost i jim věnujeme samostatný popis.
s-173 Poslední novinkou je další provedení automobilu s označením * .
s-174 Tento osobní automobil čtyřdveřovou karosérii v provedení de luxe vybavenou ještě dalšími doplňky.
s-175 Hlavní rozdíl je však v motoru.
s-176 Do vozu je totiž zabudován motor o objemu válců # * se zvlášť zvýšeným výkonem, tedy motor, jaký se používá do vozů Škoda * Kupé.
s-177 Vůz je vybaven alternátorem, elektrickým ostřikovačem čelního skla, dvoutónovou houkačkou.
s-178 Maska ozdobnou lištu, obdobnou, jako je u osobního automobilu Škoda * Kupé.
s-179 Sedadla tohoto osobního automobilu mají speciální tvar, jsou anatomicky upravená.
s-180 Vzájemné odchylky jednotlivých běžných provedení automobilů Škoda uvádí přehledná porovnávací tabulka technických dat, hmot, vah, rozměrů a jízdních vlastností, která je na dvoustraně # .
s-181 Automobily Škoda * jsou pětimístné osobní automobily s uzavřenou samonosnou karosérií, a to celokovovou čtyřdveřovou sedan.
s-182 Střecha vozu je pevná.
s-183 Automobil pohání benzínový motor umístěný vzadu.
s-184 Hnací náprava je rovněž vzadu.
s-185 Provedení automobilu se liší především vybaveností karosérie a také popřípadě objemem válců motoru, a tedy výkony jednotlivých typů motoru v závislosti na objemu válců.
s-186 Vpředu automobilu jsou dvě pohodlná sedadla pro řidiče a spolujezdce a vzadu jsou sedadla pro tři osoby.
s-187 Vstup k předním a zadním sedadlům je z obou stran samostatnými dveřmi.
s-188 Hlavní zavazadlový prostor je vpředu a je přístupný po odklopení víka.
s-189 Příruční zavazadlový prostor za zadními sedadly je přístupný po odklopení opěr zadního sedadla.
s-190 Je možné jej zvětšit při neúplném obsazení automobilu sklopením jednoho nebo dvou zadních sedadel a opěr.
s-191 Potom objem téměř # * .
s-192 Automobil se větrá spouštěcími okny a překlápěcími okénky v předních dveřích a typy vyráběné do července # vyklápěcími okénky zadních dveří.
s-193 Polohy okének jsou snadno seřiditelné.
s-194 Čerstvý vzduch je možno přivádět také topným tělesem při uzavřeném ventilu průtoku vody.
s-195 Od srpna # pro modely vozů * je větrání vylepšeno zabudováním do zadního horního sloupku u zadního okna.
s-196 Automobil se vytápí teplým vzduchem.
s-197 Čerstvý vzduch z pravé strany se přivádí z nasávací kapsy a větrákem vhání přes topné těleso do přední části automobilu, kde je rozváděn na nohy řidiče a spolujezdce a na čelní sklo.
s-198 Množství teplého vzduchu přicházejícího na sklo nebo podlahu lze seřídit páčkou na pravé straně topného kanálu.
s-199 Intenzitu vytápění je možno seřizovat z místa řidiče páčkami umístěnými na středním podlahovém kanálu.
s-200 Volant je umístěn na levé straně.
s-201 Na zvláštní objednávku je na straně pravé, a to pro některé země s levostranným silničním provozem.
s-202 Řadicí páka je na středním kanálu mezi předními sedadly, za je páka ruční brzdy.

Text viewDownload CoNNL-U