Sentence view

Universal Dependencies - Czech - CAC

LanguageCzech
ProjectCAC
Corpus Parttrain
AnnotationHladká, Barbora; Zeman, Daniel


showing 1 - 100 of 236 • next


[1] tree
Začátky mladoboleslavské automobilky byly velmi skromné.
s-1
s06w-s1
s06w#1
Začátky mladoboleslavské automobilky byly velmi skromné.
[2] tree
Pětadvacetiletý knihkupec Václav Klement a strojník Václav Laurin z nedalekého Turnova se roku # dohodli na společné výrobě jízdních kol.
s-2
s06w-s2
s06w#2
Pětadvacetiletý knihkupec Václav Klement a strojník Václav Laurin z nedalekého Turnova se roku # dohodli na společné výrobě jízdních kol.
[3] tree
Nadšení, správný odhad vývoje, smysl pro techniku a v neposlední řadě i sportovní duch Václava Klementa způsobily, že od dohod k výrobě nebylo daleko.
s-3
s06w-s3
s06w#3
Nadšení, správný odhad vývoje, smysl pro techniku a v neposlední řadě i sportovní duch Václava Klementa způsobily, že od dohod k výrobě nebylo daleko.
[4] tree
V dílně o ploše # * pracovalo s oběma majiteli nejprve jen pět lidí.
s-4
s06w-s4
s06w#4
V dílně o ploše # * pracovalo s oběma majiteli nejprve jen pět lidí.
[5] tree
Václav Klement byl štikou, která hýbala podnikem, a Václav Laurin, střízlivý a pečlivý technik, nesl hlavní odpovědnost za řešení technických problémů.
s-5
s06w-s5
s06w#5
Václav Klement byl štikou, která hýbala podnikem, a Václav Laurin, střízlivý a pečlivý technik, nesl hlavní odpovědnost za řešení technických problémů.
[6] tree
Rok po založení firmy Václav Klement prodal své knihkupectví a dílna se přestěhovala do středu města.
s-6
s06w-s6
s06w#6
Rok po založení firmy Václav Klement prodal své knihkupectví a dílna se přestěhovala do středu města.
[7] tree
Tam již pracovalo # zaměstnanců.
s-7
s06w-s7
s06w#7
Tam již pracovalo # zaměstnanců.
[8] tree
Vyráběla se jízdní kola nesoucí jméno Slavia.
s-8
s06w-s8
s06w#8
Vyráběla se jízdní kola nesoucí jméno Slavia.
[9] tree
V roce # se firma Laurin a Klement přestěhovala potřetí, a to již do míst, kde stojí dnešní automobilka.
s-9
s06w-s9
s06w#9
V roce # se firma Laurin a Klement přestěhovala potřetí, a to již do míst, kde stojí dnešní automobilka.
[10] tree
Velký převrat ve vývoji podniku znamenala motorová dvoukolka bratří Wernerů.
s-10
s06w-s10
s06w#10
Velký převrat ve vývoji podniku znamenala motorová dvoukolka bratří Wernerů.
[11] tree
Klement ji přivezl ze své obchodní cesty do Paříže.
s-11
s06w-s11
s06w#11
Klement ji přivezl ze své obchodní cesty do Paříže.
[12] tree
Špatné zkušenosti s dovezeným dopravním prostředkem naštěstí oba společníky neodradily.
s-12
s06w-s12
s06w#12
Špatné zkušenosti s dovezeným dopravním prostředkem naštěstí oba společníky neodradily.
[13] tree
Naopak, přiměly je k hledání výhodnějšího řešení.
s-13
s06w-s13
s06w#13
Naopak, přiměly je k hledání výhodnějšího řešení.
[14] tree
Výsledkem byl motocykl, vyrobený v roce # ve dvou provedeních.
s-14
s06w-s14
s06w#14
Výsledkem byl motocykl, vyrobený v roce # ve dvou provedeních.
[15] tree
Již rok # přinesl první úspěch v podobě ceny z výstavy ve Frankfurtu, v dalším roce přibyly medaile z Vídně, Hamburku, Prahy.
s-15
s06w-s15
s06w#15
Již rok # přinesl první úspěch v podobě ceny z výstavy ve Frankfurtu, v dalším roce přibyly medaile z Vídně, Hamburku, Prahy.
[16] tree
V roce # Laurin a Klement postavili první čtyřkolový dopravní prostředek, pro jehož stavbu použili motocyklových prvků.
s-16
s06w-s16
s06w#16
V roce # Laurin a Klement postavili první čtyřkolový dopravní prostředek, pro jehož stavbu použili motocyklových prvků.
[17] tree
V roce # se dostavily první úspěchy na motocyklových soutěžích, z nichž především závod Paříž, Vídeň způsobil příznivý zvrat v hospodářské situaci závodu.
s-17
s06w-s17
s06w#17
V roce # se dostavily první úspěchy na motocyklových soutěžích, z nichž především závod Paříž, Vídeň způsobil příznivý zvrat v hospodářské situaci závodu.
[18] tree
Sportovní úspěchy zvýšily zájem o výrobky tak, že oba společníci mohli začít uskutečňovat svoje plány týkající se stavby automobilů.
s-18
s06w-s18
s06w#18
Sportovní úspěchy zvýšily zájem o výrobky tak, že oba společníci mohli začít uskutečňovat svoje plány týkající se stavby automobilů.
[19] tree
Motocykly se vyráběly dále, ale od roku # se hlavní zájem soustřeďoval na automobily.
s-19
s06w-s19
s06w#19
Motocykly se vyráběly dále, ale od roku # se hlavní zájem soustřeďoval na automobily.
[20] tree
Prvním automobilem byla Voituretta, dvoumístný otevřený vozík s motorem vpředu a pohonem zadní nápravy.
s-20
s06w-s20
s06w#20
Prvním automobilem byla Voituretta, dvoumístný otevřený vozík s motorem vpředu a pohonem zadní nápravy.
[21] tree
Vůz byl v roce # zdokonalen a firma využila své obchodní sítě se zástupci v Praze, Vídni, Londýně, v Německu, Itálii a v Rusku, a tak byl úspěch výroby automobilů zajištěn.
s-21
s06w-s21
s06w#21
Vůz byl v roce # zdokonalen a firma využila své obchodní sítě se zástupci v Praze, Vídni, Londýně, v Německu, Itálii a v Rusku, a tak byl úspěch výroby automobilů zajištěn.
[22] tree
Závod se značně rozšířil, koncem roku # v něm pracovalo již přes # zaměstnanců.
s-22
s06w-s22
s06w#22
Závod se značně rozšířil, koncem roku # v něm pracovalo již přes # zaměstnanců.
[23] tree
Ukázalo se, že finanční možnosti obou zakladatelů pro další zvětšování podniku nestačí.
s-23
s06w-s23
s06w#23
Ukázalo se, že finanční možnosti obou zakladatelů pro další zvětšování podniku nestačí.
[24] tree
Proto se závod od # ledna roku # změnil v akciovou společnost.
s-24
s06w-s24
s06w#24
Proto se závod od # ledna roku # změnil v akciovou společnost.
[25] tree
V témže roce byly na trh uvedeny nové typy automobilů, například první osmiválec, a první autobus.
s-25
s06w-s25
s06w#25
V témže roce byly na trh uvedeny nové typy automobilů, například první osmiválec, a první autobus.
[26] tree
O rok později se v Mladé Boleslavi započalo i s výrobou vozidel užitkových.
s-26
s06w-s26
s06w#26
O rok později se v Mladé Boleslavi započalo i s výrobou vozidel užitkových.
[27] tree
Šéfkonstruktérem se stal inženýr Otto Hieronymus.
s-27
s06w-s27
s06w#27
Šéfkonstruktérem se stal inženýr Otto Hieronymus.
[28] tree
Velmi rychle si vydobyl postavení mezi nejúspěšnějšími konstruktéry doby.
s-28
s06w-s28
s06w#28
Velmi rychle si vydobyl postavení mezi nejúspěšnějšími konstruktéry té doby.
[29] tree
V roce # ukončila jeho tragická smrt při tréninku na závod do vrchu Ries všechny další sny a plány.
s-29
s06w-s29
s06w#29
V roce # ukončila jeho tragická smrt při tréninku na závod do vrchu Ries všechny další sny a plány.
[30] tree
Mladé Československo ztratilo jednoho z nejschopnějších techniků.
s-30
s06w-s30
s06w#30
Mladé Československo ztratilo jednoho z nejschopnějších techniků.
[31] tree
V roce # inženýr Otto Hieronymus vytvořil na brooklandské závodní dráze rekord dosažením # * .
s-31
s06w-s31
s06w#31
V roce # inženýr Otto Hieronymus vytvořil na brooklandské závodní dráze rekord dosažením # * .
[32] tree
Dalšími úspěšnými jezdci a propagátory značky byl * Nikodem a hrabě Kolowrat.
s-32
s06w-s32
s06w#32
Dalšími úspěšnými jezdci a propagátory značky byl * Nikodem a hrabě Kolowrat.
[33] tree
V roce # se zahraniční trhy rozšířily i o Egypt, Mexiko a Japonsko.
s-33
s06w-s33
s06w#33
V roce # se zahraniční trhy rozšířily i o Egypt, Mexiko a Japonsko.
[34] tree
Přes všechny úspěchy si Václav Klement uvědomil nutnost zavedení sériové výroby.
s-34
s06w-s34
s06w#34
Přes všechny úspěchy si Václav Klement uvědomil nutnost zavedení sériové výroby.
[35] tree
Tak, jak ji již po několik let provozoval americký Ford.
s-35
s06w-s35
s06w#35
Tak, jak ji již po několik let provozoval americký Ford.
[36] tree
Klementovy názory však byly příliš radikální, a tak se neuskutečnily.
s-36
s06w-s36
s06w#36
Klementovy názory však byly příliš radikální, a tak se neuskutečnily.
[37] tree
V roce # a v letech dalších došlo ke zhospodárnění výroby a k organizačním změnám.
s-37
s06w-s37
s06w#37
V roce # a v letech dalších došlo ke zhospodárnění výroby a k organizačním změnám.
[38] tree
Vypuknutí první světové války však důsledné uskutečnění změn zamezilo.
s-38
s06w-s38
s06w#38
Vypuknutí první světové války však důsledné uskutečnění změn zamezilo.
[39] tree
Válečná výroba se soustředila na sanitní automobily, zvýšila se výroba nákladních vozů, vyráběla se i munice.
s-39
s06w-s39
s06w#39
Válečná výroba se soustředila na sanitní automobily, zvýšila se výroba nákladních vozů, vyráběla se i munice.
[40] tree
První poválečná léta znamenala obnovování výroby automobilů.
s-40
s06w-s40
s06w#40
První poválečná léta znamenala obnovování výroby automobilů.
[41] tree
První typy automobilů vycházely většinou z předválečných konstrukcí.
s-41
s06w-s41
s06w#41
První typy automobilů vycházely většinou z předválečných konstrukcí.
[42] tree
Poměrně levným, solidním malým automobilem byl v roce # typ * se čtyřválcovým motorem o objemu válců # * a výkonu # * .
s-42
s06w-s42
s06w#42
Poměrně levným, solidním malým automobilem byl v roce # typ * se čtyřválcovým motorem o objemu válců # * a výkonu # * .
[43] tree
Největší organizační změnou bylo spojení automobilky v Mladé Boleslavi s plzeňskými Škodovými závody.
s-43
s06w-s43
s06w#43
Největší organizační změnou bylo spojení automobilky v Mladé Boleslavi s plzeňskými Škodovými závody.
[44] tree
Smlouva byla podepsána # července # .
s-44
s06w-s44
s06w#44
Smlouva byla podepsána # července # .
[45] tree
Finanční výhody, které spojení přineslo, umožnily rychlý rozvoj automobilky.
s-45
s06w-s45
s06w#45
Finanční výhody, které spojení přineslo, umožnily rychlý rozvoj automobilky.
[46] tree
Prvním zásahem bylo omezení počtu vyráběných typů.
s-46
s06w-s46
s06w#46
Prvním zásahem bylo omezení počtu vyráběných typů.
[47] tree
V roce # byla dokončena stavba čtyřpatrové karosárny, výstavba dalších objektů následovala.
s-47
s06w-s47
s06w#47
V roce # byla dokončena stavba čtyřpatrové karosárny, výstavba dalších objektů následovala.
[48] tree
V roce # dosáhl počet zaměstnanců # .
s-48
s06w-s48
s06w#48
V roce # dosáhl počet zaměstnanců # .
[49] tree
Mladoboleslavský závod, automobilní oddělení v Plzni, autoopravárna v Praze a značkové opravny a filiálky vytvořily v roce # samostatnou organizaci, která pomohla překonat hospodářskou krizi.
s-49
s06w-s49
s06w#49
Mladoboleslavský závod, automobilní oddělení v Plzni, autoopravárna v Praze a značkové opravny a filiálky vytvořily v roce # samostatnou organizaci, která pomohla překonat hospodářskou krizi.
[50] tree
Byla to Akciová společnost pro automobilový průmysl, ASAP.
s-50
s06w-s50
s06w#50
Byla to Akciová společnost pro automobilový průmysl, ASAP.
[51] tree
Prvním typem po překonání těžkých krizových let se stal v roce # typ * .
s-51
s06w-s51
s06w#51
Prvním typem po překonání těžkých krizových let se stal v roce # typ * .
[52] tree
Jeho koncepce se stala základem všech modelů vytvořených v dalších třiceti letech.
s-52
s06w-s52
s06w#52
Jeho koncepce se stala základem všech modelů vytvořených v dalších třiceti letech.
[53] tree
V roce # se vyráběl automobil pod názvem Škoda Popular, s přijatelnou cenou # * .
s-53
s06w-s53
s06w#53
V roce # se vyráběl automobil pod názvem Škoda Popular, s přijatelnou cenou # * .
[54] tree
Motor o objemu válců # * měl výkon # * .
s-54
s06w-s54
s06w#54
Motor o objemu válců # * měl výkon # * .
[55] tree
V roce # přišel na trh také větší vůz stejné koncepce, Škoda Rapid, s motorem o objemu válců # * .
s-55
s06w-s55
s06w#55
V roce # přišel na trh také větší vůz stejné koncepce, Škoda Rapid, s motorem o objemu válců # * .
[56] tree
Model z roku # byl znovu překonstruován, vybaven šestiválcovým motorem a pojmenován na Škoda Super.
s-56
s06w-s56
s06w#56
Model z roku # byl znovu překonstruován, vybaven šestiválcovým motorem a pojmenován na Škoda Super.
[57] tree
V roce # se vyváželo již přes # výrobků.
s-57
s06w-s57
s06w#57
V roce # se vyváželo již přes # výrobků.
[58] tree
Velký význam pro popularitu značky měla účast na devíti světových autosalónech v uvedeném roce.
s-58
s06w-s58
s06w#58
Velký význam pro popularitu značky měla účast na devíti světových autosalónech v uvedeném roce.
[59] tree
Významný byl například i závod Rallye Monte Carlo, obeslaný z Mladé Boleslavi jediným automobilem Škoda Popular s motorem Rapid o objemu válců # * .
s-59
s06w-s59
s06w#59
Významný byl například i závod Rallye Monte Carlo, obeslaný z Mladé Boleslavi jediným automobilem Škoda Popular s motorem Rapid o objemu válců # * .
[60] tree
V druhé kategorii do objemu válců # * obsadil druhé místo a to znamenalo velký úspěch.
s-60
s06w-s60
s06w#60
V druhé kategorii do objemu válců # * obsadil druhé místo a to znamenalo velký úspěch.
[61] tree
Obchodně důležité byly v tomto období i jízdy automobilů Škoda do těžko přístupných končin světa.
s-61
s06w-s61
s06w#61
Obchodně důležité byly v tomto období i jízdy automobilů Škoda do těžko přístupných končin světa.
[62] tree
* Elstner projel s malým Popularem Spojenými státy a Mexikem, Rapid * Procházky a * Kubiase objel svět za # dní.
s-62
s06w-s62
s06w#62
* Elstner projel s malým Popularem Spojenými státy a Mexikem, Rapid * Procházky a * Kubiase objel svět za # dní.
[63] tree
Také několikanásobná cesta manželů Škulinových Rapidem napříč Afrikou měla velký význam z důvodů propagačních.
s-63
s06w-s63
s06w#63
Také několikanásobná cesta manželů Škulinových Rapidem napříč Afrikou měla velký význam z důvodů propagačních.
[64] tree
Druhá světová válka znamenala další vážný zásah do vývoje automobilky.
s-64
s06w-s64
s06w#64
Druhá světová válka znamenala další vážný zásah do vývoje automobilky.
[65] tree
Vyráběly se především nákladní automobily, vůz Škoda Super byl překonstruován na velitelský automobil.
s-65
s06w-s65
s06w#65
Vyráběly se především nákladní automobily, vůz Škoda Super byl překonstruován na velitelský automobil.
[66] tree
Po celou dobu války nedotčený závod byl nakonec # května # posledními zbytky německého letectva bombardován a pobořen.
s-66
s06w-s66
s06w#66
Po celou dobu války nedotčený závod byl nakonec # května # posledními zbytky německého letectva bombardován a pobořen.
[67] tree
Přesto se ještě v roce # díky obětavé práci zaměstnanců výroba obnovila.
s-67
s06w-s67
s06w#67
Přesto se ještě v roce # díky obětavé práci zaměstnanců výroba obnovila.
[68] tree
Základem pro mírovou práci automobilky se stal předválečný Popular s pozměněnou karosérií.
s-68
s06w-s68
s06w#68
Základem pro mírovou práci automobilky se stal předválečný Popular s pozměněnou karosérií.
[69] tree
Pro tento typ, označený číslem # , se vžil název Tudor, označující původně typ karosérie.
s-69
s06w-s69
s06w#69
Pro tento typ, označený číslem # , se vžil název Tudor, označující původně typ karosérie.
[70] tree
Po znárodnění dostala továrna název Automobilové závody, národní podnik.
s-70
s06w-s70
s06w#70
Po znárodnění dostala továrna název Automobilové závody, národní podnik.
[71] tree
Značka Škoda byla ponechána přesto, že závod byl z národního podniku Škoda vyčleněn.
s-71
s06w-s71
s06w#71
Značka Škoda byla ponechána přesto, že závod byl z národního podniku Škoda vyčleněn.
[72] tree
Výroba se zaměřila na jediný typ, který byl v roce # upraven a uveden na trh pod označením Škoda * .
s-72
s06w-s72
s06w#72
Výroba se zaměřila na jediný typ, který byl v roce # upraven a uveden na trh pod označením Škoda * .
[73] tree
Dalším typem byl v roce # osobní automobil Škoda * .
s-73
s06w-s73
s06w#73
Dalším typem byl v roce # osobní automobil Škoda * .
[74] tree
V letech # - # byla do Mladé Boleslavi převedena z Kopřivnice výroba vozů Tatraplan a lehkých nákladních automobilů Tatra.
s-74
s06w-s74
s06w#74
V letech # - # byla do Mladé Boleslavi převedena z Kopřivnice výroba vozů Tatraplan a lehkých nákladních automobilů Tatra.
[75] tree
Tato výroba však neměla dlouhé trvání.
s-75
s06w-s75
s06w#75
Tato výroba však neměla dlouhé trvání.
[76] tree
Již v roce # překvapil mladoboleslavský závod novým vozem Škoda * , lidově zvaným Spartak.
s-76
s06w-s76
s06w#76
Již v roce # překvapil mladoboleslavský závod novým vozem Škoda * , lidově zvaným Spartak.
[77] tree
Automobil měl čtyřválcový motor o objemu válců # * a výkon # * .
s-77
s06w-s77
s06w#77
Automobil měl čtyřválcový motor o objemu válců # * a výkon # * .
[78] tree
Výroba typu Škoda * po úpravě karosérie pokračovala v omezeném množství s užitkovými karosériemi.
s-78
s06w-s78
s06w#78
Výroba typu Škoda * po úpravě karosérie pokračovala v omezeném množství s užitkovými karosériemi.
[79] tree
V roce # došlo k úpravám automobilu Škoda * , zejména v konstrukci přední nápravy, a vůz dostal nové označení Škoda Octavia.
s-79
s06w-s79
s06w#79
V roce # došlo k úpravám automobilu Škoda * , zejména v konstrukci přední nápravy, a vůz dostal nové označení Škoda Octavia.
[80] tree
Použitím motoru vozu Škoda * se zvýšil výkon na # * a označení bylo změněno na Škoda Octavia Super.
s-80
s06w-s80
s06w#80
Použitím motoru vozu Škoda * se zvýšil výkon na # * a označení bylo změněno na Škoda Octavia Super.
[81] tree
Tento automobil se sportovní karosérií dostal název Felicia.
s-81
s06w-s81
s06w#81
Tento automobil se sportovní karosérií dostal název Felicia.
[82] tree
Škoda Octavia se v provedení Combi vyráběla do konce roku # .
s-82
s06w-s82
s06w#82
Škoda Octavia se v provedení Combi vyráběla až do konce roku # .
[83] tree
Rokem velkého přelomu v existenci mladoboleslavské automobilky se stal rok # .
s-83
s06w-s83
s06w#83
Rokem velkého přelomu v existenci mladoboleslavské automobilky se stal rok # .
[84] tree
Tehdy zahájil provoz zcela nový závod, stavěný od roku # na pozemcích sousedících s původní automobilkou.
s-84
s06w-s84
s06w#84
Tehdy zahájil provoz zcela nový závod, stavěný od roku # na pozemcích sousedících s původní automobilkou.
[85] tree
Do výroby byl zaveden nový model, automobil se samonosnou karosérií a motorem vzadu, označený Škoda * .
s-85
s06w-s85
s06w#85
Do výroby byl zaveden nový model, automobil se samonosnou karosérií a motorem vzadu, označený Škoda * .
[86] tree
Od původní koncepce se zcela upustilo.
s-86
s06w-s86
s06w#86
Od původní koncepce se zcela upustilo.
[87] tree
Tento automobil, s různými změnami, se vyrábí dodnes, nyní se změněným názvem.
s-87
s06w-s87
s06w#87
Tento automobil, s různými změnami, se vyrábí dodnes, nyní se změněným názvem.
[88] tree
Ale o tom, jak se zrodilo embéčko, se dočtete v samostatné části této příručky.
s-88
s06w-s88
s06w#88
Ale o tom, jak se zrodilo embéčko, se dočtete v samostatné části této příručky.
[89] tree
Do pobočného závodu AZNP Kvasiny, připojeného k mladoboleslavské automobilce v roce # současně se závodem AZNP Vrchlabí, byla převedena výroba automobilu Škoda Octavia Combi.
s-89
s06w-s89
s06w#89
Do pobočného závodu AZNP Kvasiny, připojeného k mladoboleslavské automobilce v roce # současně se závodem AZNP Vrchlabí, byla převedena výroba automobilu Škoda Octavia Combi.
[90] tree
V závodě ve Vrchlabí se vyráběl model Škoda * , který byl v roce # nahrazen automobilem s bezkapotovou karosérií Škoda * .
s-90
s06w-s90
s06w#90
V závodě ve Vrchlabí se vyráběl model Škoda * , který byl v roce # nahrazen automobilem s bezkapotovou karosérií Škoda * .
[91] tree
Vyrábí se v různých užitkových provedeních včetně mikrobusu.
s-91
s06w-s91
s06w#91
Vyrábí se v různých užitkových provedeních včetně mikrobusu.
[92] tree
Přibližně v roce # vznikl záměr týkající se výroby zcela nového osobního automobilu, který by se velkosériově vyráběl v automobilce v Mladé Boleslavi.
s-92
s06w-s92
s06w#92
Přibližně v roce # vznikl záměr týkající se výroby zcela nového osobního automobilu, který by se velkosériově vyráběl v automobilce v Mladé Boleslavi.
[93] tree
Původní představu vyjadřovalo s oblibou užívané označení lidový osobní automobil.
s-93
s06w-s93
s06w#93
Původní představu vyjadřovalo s oblibou užívané označení lidový osobní automobil.
[94] tree
Měl to být malý jednoduchý dopravní čtyřkolový silniční prostředek s omezeným výkonem motoru do asi # * , s největší rychlostí # * .
s-94
s06w-s94
s06w#94
Měl to být malý jednoduchý dopravní čtyřkolový silniční prostředek s omezeným výkonem motoru do asi # * , s největší rychlostí # * .
[95] tree
Nízká váha měla zajišťovat i přijatelnou výrobní cenu a také dostupnou prodejní cenu.
s-95
s06w-s95
s06w#95
Nízká váha měla zajišťovat i přijatelnou výrobní cenu a také dostupnou prodejní cenu.
[96] tree
Hned první konstrukční studie a ekonomické rozbory ukázaly, že pro zaváděnou novou výrobu osobního automobilu bude třeba vyrobit automobil ne pouze omezené technické úrovně.
s-96
s06w-s96
s06w#96
Hned první konstrukční studie a ekonomické rozbory ukázaly, že pro zaváděnou novou výrobu osobního automobilu bude třeba vyrobit automobil ne pouze omezené technické úrovně.
[97] tree
Světový vývoj automobilismu ukázal na neustále se zvyšující požadavky i u malých osobních automobilů.
s-97
s06w-s97
s06w#97
Světový vývoj automobilismu ukázal na neustále se zvyšující požadavky i u malých osobních automobilů.
[98] tree
Zvyšování těchto požadavků kladených i na malé automobily, zajišťování konkurenční úrovně po stránce funkční i při vlastní výrobě se projevilo splnitelné jedině při odlišném přístupu k provedení automobilu a jeho způsobu výroby, než jak zněl původní záměr.
s-98
s06w-s98
s06w#98
Zvyšování těchto požadavků kladených i na malé automobily, zajišťování konkurenční úrovně po stránce funkční i při vlastní výrobě se projevilo splnitelné jedině při odlišném přístupu k provedení automobilu a jeho způsobu výroby, než jak zněl původní záměr.
[99] tree
Nejprve byl v roce # zaveden do výroby vývojově i technicky méně progresívní typ automobilu, rekonstruovaný z typů předcházejících, Škoda * , všeobecně nazývaný Spartak.
s-99
s06w-s99
s06w#99
Nejprve byl v roce # zaveden do výroby vývojově i technicky méně progresívní typ automobilu, rekonstruovaný z typů předcházejících, Škoda * , všeobecně nazývaný Spartak.
[100] tree
Během jeho výroby se po rekonstrukci změnil na Škoda Octavia a vyráběly se jeho aplikace Felicia, Touring-Sport, Combi.
s-100
s06w-s100
s06w#100
Během jeho výroby se po rekonstrukci změnil na Škoda Octavia a vyráběly se jeho aplikace Felicia, Touring-Sport, Combi.

Edit as listText viewDependency trees