Sentence view

Universal Dependencies - Czech - CAC

LanguageCzech
ProjectCAC
Corpus Parttrain
AnnotationHladká, Barbora; Zeman, Daniel

Text: -


showing 1 - 100 of 254 • next


[1] tree
Michel Mercierovou u nás známe především jako hrdinku barevného širokoúhlého seriálu o krásné a neohrožené markýze Angelice, který podle osmidílného románu Anne a Serge Golonových natočil ve francouzsko-italsko-německékoprodukci francouzský režisér Bernard Bornerie.
s-1
n52w-s1
n52w#1
Michel Mercierovou u nás známe především jako hrdinku barevného širokoúhlého seriálu o krásné a neohrožené markýze Angelice, který podle osmidílného románu Anne a Serge Golonových natočil ve francouzsko-italsko-německékoprodukci francouzský režisér Bernard Bornerie.
[2] tree
Pro film tuto půvabnou Francouzku objevil v roce # režisér Denys Delapatelliere.
s-2
n52w-s2
n52w#2
Pro film tuto půvabnou Francouzku objevil v roce # režisér Denys Delapatelliere.
[3] tree
O sedm let později, v roce # , si jako Angelika, markýza andělů, získala rázem srdce všech diváků a obrovskou popularitu.
s-3
n52w-s3
n52w#3
O sedm let později, v roce # , si jako Angelika, markýza andělů, získala rázem srdce všech diváků a obrovskou popularitu.
[4] tree
Přesto však již dnes tato čtyřiatřicetiletá francouzská filmová hvězda po dokončení pátého dílu pokračovat v dalších neuvěřitelných příhodách své hrdinky rozhodně odmítá.
s-4
n52w-s4
n52w#4
Přesto však již dnes tato čtyřiatřicetiletá francouzská filmová hvězda po dokončení pátého dílu pokračovat v dalších neuvěřitelných příhodách své hrdinky rozhodně odmítá.
[5] tree
Tehdy, když mi byla nabídnuta role Angeliky, vystupovala jsem téměř výhradně v italských filmech.
s-5
n52w-s5
n52w#5
Tehdy, když mi byla nabídnuta role Angeliky, vystupovala jsem téměř výhradně v italských filmech.
[6] tree
Využila jsem proto danou příležitost, abych opět navázala kontakt s francouzským publikem.
s-6
n52w-s6
n52w#6
Využila jsem proto danou příležitost, abych opět navázala kontakt s francouzským publikem.
[7] tree
Angelika měla skutečný úspěch, ale pro mne to mělo za následek to, že jsem se od této a následujících podobných rolí nemohla osvobodit, neboť producenti a distributoři se domnívají, že svěřit mi roli jiného charakteru by bylo spojeno se značným rizikem.
s-7
n52w-s7
n52w#7
Angelika měla skutečný úspěch, ale pro mne to mělo za následek to, že jsem se od této a následujících podobných rolí nemohla osvobodit, neboť producenti a distributoři se domnívají, že svěřit mi roli jiného charakteru by bylo spojeno se značným rizikem.
[8] tree
Navrhovali mi nyní natočit již šestý film o Angelice.
s-8
n52w-s8
n52w#8
Navrhovali mi nyní natočit již šestý film o Angelice.
[9] tree
Ale mne to nezajímá.
s-9
n52w-s9
n52w#9
Ale už mne to nezajímá.
[10] tree
Kdyby mi bylo umožněno po dokončení seriálu o Angelice vytvářet takové role, po jakých sama toužím, postavy současných žen, mohla bych čas od času vystupovat i v takových filmech jako o Angelice.
s-10
n52w-s10
n52w#10
Kdyby mi bylo umožněno po dokončení seriálu o Angelice vytvářet takové role, po jakých sama toužím, postavy současných žen, mohla bych čas od času vystupovat i v takových filmech jako o Angelice.
[11] tree
Realizace filmové verze zbývajících tří dílů románu manželů Golonových zůstává navzdory přání mnoha diváků na celém světě zatím s otazníkem.
s-11
n52w-s11
n52w#11
Realizace filmové verze zbývajících tří dílů románu manželů Golonových zůstává navzdory přání mnoha diváků na celém světě zatím s otazníkem.
[12] tree
Michel Mercierová však rozhodně nezahálí.
s-12
n52w-s12
n52w#12
Michel Mercierová však rozhodně nezahálí.
[13] tree
Po roli v italském snímku režiséra Carla Lizzaniho Skandál v Římě se nyní objeví ve filmu Holub, který podle knihy Charlese Williamse natáčí americký režisér John Guillermin.
s-13
n52w-s13
n52w#13
Po roli v italském snímku režiséra Carla Lizzaniho Skandál v Římě se nyní objeví ve filmu Holub, který podle knihy Charlese Williamse natáčí americký režisér John Guillermin.
[14] tree
O domácí kinematografii se zatím v jednom ze svých posledních interview nevyjadřuje příliš pochvalně.
s-14
n52w-s14
n52w#14
O domácí kinematografii se zatím v jednom ze svých posledních interview nevyjadřuje příliš pochvalně.
[15] tree
Francouzský film dnes svému herci mnoho nenabízí.
s-15
n52w-s15
n52w#15
Francouzský film dnes svému herci mnoho nenabízí.
[16] tree
Všichni říkají.
s-16
n52w-s16
n52w#16
Všichni říkají.
[17] tree
Sex.
s-17
n52w-s17
n52w#17
Sex.
[18] tree
Ten nikoho nezajímá.
s-18
n52w-s18
n52w#18
Ten už nikoho nezajímá.
[19] tree
Krutost.
s-19
n52w-s19
n52w#19
Krutost.
[20] tree
Ta také není v módě.
s-20
n52w-s20
n52w#20
Ta už také není v módě.
[21] tree
A všichni točí filmy plné sexu a násilí.
s-21
n52w-s21
n52w#21
A všichni točí filmy plné sexu a násilí.
[22] tree
Dostávám často scénáře, které jsou čistou pornografií.
s-22
n52w-s22
n52w#22
Dostávám často scénáře, které jsou čistou pornografií.
[23] tree
Ptám se režiséra.
s-23
n52w-s23
n52w#23
Ptám se režiséra.
[24] tree
Skutečně to chcete natočit, vidíte v takové roli.
s-24
n52w-s24
n52w#24
Skutečně to chcete natočit, vidíte mě v takové roli.
[25] tree
Diví se, když odmítám, ale prostě chci hrát takové role, za které bych se nemusela stydět.
s-25
n52w-s25
n52w#25
Diví se, když odmítám, ale já prostě chci hrát takové role, za které bych se nemusela stydět.
[26] tree
Ze zcela jiných důvodů odmítá zásadně Michel Mercierová vystupovat v televizi.
s-26
n52w-s26
n52w#26
Ze zcela jiných důvodů odmítá zásadně Michel Mercierová vystupovat v televizi.
[27] tree
Ptáte se proč.
s-27
n52w-s27
n52w#27
Ptáte se proč.
[28] tree
Pro filmovou herečku je to velmi riskantní, odpovídá.
s-28
n52w-s28
n52w#28
Pro filmovou herečku je to velmi riskantní, odpovídá.
[29] tree
Jestliže totiž vystupuje mnoho let jen na filmovém plátně a jednoho dne se objeví na televizní obrazovce, všichni se domnívají, že skončila.
s-29
n52w-s29
n52w#29
Jestliže totiž vystupuje mnoho let jen na filmovém plátně a jednoho dne se objeví na televizní obrazovce, všichni se domnívají, že skončila.
[30] tree
Je tomu tak ale pouze ve Francii, a v jiných zemích, například v Itálii nebo v USA, v televizi naopak vystupují ti nejlepší herci.
s-30
n52w-s30
n52w#30
Je tomu tak ale pouze ve Francii, a v jiných zemích, například v Itálii nebo v USA, v televizi naopak vystupují ti nejlepší herci.
[31] tree
Popularita Smetanovy opery Prodaná nevěsta nedala, jak se říká, spát filmařům již v samých počátcích naší kinematografie.
s-31
n52w-s31
n52w#31
Popularita Smetanovy opery Prodaná nevěsta nedala, jak se říká, spát filmařům již v samých počátcích naší kinematografie.
[32] tree
Poprvé pořídil režisér Max Urban v roce # záznam jejího provedení v přírodní aréně v Divoké Šárce, kde se tehdy v letním období pravidelně konala divadelní představení.
s-32
n52w-s32
n52w#32
Poprvé pořídil režisér Max Urban v roce # záznam jejího provedení v přírodní aréně v Divoké Šárce, kde se tehdy v letním období pravidelně konala divadelní představení.
[33] tree
Škoda, že se z tohoto snímku mnoho nezachovalo, neboť v něm vystupovali mnozí slavní představitelé, jako Emil Pollert v roli Kecala, Adolf Krössing jako Vašek, Emil Burian jako Krušina, Gabriela Horvátová jako Háta a Karel Hruška v roli principála komediantů, kterou vytvářel dlouhá léta na jevišti Národního divadla.
s-33
n52w-s33
n52w#33
Škoda, že se z tohoto snímku mnoho nezachovalo, neboť v něm vystupovali mnozí slavní představitelé, jako Emil Pollert v roli Kecala, Adolf Krössing jako Vašek, Emil Burian jako Krušina, Gabriela Horvátová jako Háta a Karel Hruška v roli principála komediantů, kterou vytvářel dlouhá léta na jevišti Národního divadla.
[34] tree
V roce # došlo k zneužití popularity Smetanova díla ve značně zvulgarizované adaptaci, za niž nesl odpovědnost režisér Oldřich Kmínek a kde se v hlavních rolích nemohli nijak výrazněji uplatnit ani mladý František Smolík jako Jeník, ani Laura Želenská jako Mařenka nebo Karel Noll jako Kecal.
s-34
n52w-s34
n52w#34
V roce # došlo k zneužití popularity Smetanova díla ve značně zvulgarizované adaptaci, za niž nesl odpovědnost režisér Oldřich Kmínek a kde se v hlavních rolích nemohli nijak výrazněji uplatnit ani mladý František Smolík jako Jeník, ani Laura Želenská jako Mařenka nebo Karel Noll jako Kecal.
[35] tree
Na jaře # zfilmoval Prodanou nevěstu v bavorských krojích při zachování hlavních zpěvních árií začínající režisér Max Ophuels s Jarmilou Novotnou v roli Mařenky.
s-35
n52w-s35
n52w#35
Na jaře # zfilmoval Prodanou nevěstu v bavorských krojích při zachování hlavních zpěvních árií začínající režisér Max Ophuels s Jarmilou Novotnou v roli Mařenky.
[36] tree
Pobouření, které vyvolalo toto zcizení tak typicky českého ducha, přimělo o rok později dvojici českých producentů, * Smíchouse a * Pošustu, k tomu, aby přikročili, aniž si uvědomovali odpovědnost svého kroku, k jejímu novému zfilmování, tentokrát víceméně jen v podobě záznamu tehdejší inscenace na Národním divadle.
s-36
n52w-s36
n52w#36
Pobouření, které vyvolalo toto zcizení tak typicky českého ducha, přimělo o rok později dvojici českých producentů, * Smíchouse a * Pošustu, k tomu, aby přikročili, aniž si uvědomovali odpovědnost svého kroku, k jejímu novému zfilmování, tentokrát víceméně jen v podobě záznamu tehdejší inscenace na Národním divadle.
[37] tree
Na režii se podíleli její jevištní původci Jaroslav Kvapil a Emil Pollert se Svatoplukem Innemannem, který tu figuroval jako technický odborník.
s-37
n52w-s37
n52w#37
Na režii se podíleli její jevištní původci Jaroslav Kvapil a Emil Pollert se Svatoplukem Innemannem, který tu figuroval jako technický odborník.
[38] tree
Celý děj byl zasazen do divadelních kulis Františka Kysely, které byly postaveny v barrandovských ateliérech.
s-38
n52w-s38
n52w#38
Celý děj byl zasazen do divadelních kulis Františka Kysely, které byly postaveny v barrandovských ateliérech.
[39] tree
Dlouholetý držitel role principála na Národním divadle Karel Hruška, vidíme jej na našem obrázku, se zde znovu představil široké obci filmových diváků.
s-39
n52w-s39
n52w#39
Dlouholetý držitel role principála na Národním divadle Karel Hruška, vidíme jej na našem obrázku, se zde znovu představil široké obci filmových diváků.
[40] tree
Bylo to za okupace, ale ne v tom ponurém a beznadějném začátku čtyřicátých let, kdy každá naděje se zdála tak neuskutečnitelná.
s-40
n52w-s40
n52w#40
Bylo to za okupace, ale už ne v tom ponurém a beznadějném začátku čtyřicátých let, kdy každá naděje se zdála tak neuskutečnitelná.
[41] tree
Naopak, každý den, a ještě spíše každý večer přicházely zprávy stále radostnější.
s-41
n52w-s41
n52w#41
Naopak, každý den, a ještě spíše každý večer už přicházely zprávy stále radostnější.
[42] tree
Sovětská armáda nezadržitelně postupovala.
s-42
n52w-s42
n52w#42
Sovětská armáda nezadržitelně postupovala.
[43] tree
Vzpomínám na nábřeží, na zimní Vltavu, na byty přátel, odkud byl pohled na tmavé budovy, ale také prosvětlující se nebe.
s-43
n52w-s43
n52w#43
Vzpomínám na nábřeží, na zimní Vltavu, na byty přátel, odkud byl pohled na tmavé budovy, ale také prosvětlující se nebe.
[44] tree
Martin Růžek, o čtyři roky mladší, stál vedle mne.
s-44
n52w-s44
n52w#44
Martin Růžek, o čtyři roky mladší, stál vedle mne.
[45] tree
Mluvili jsme tiše, jak jsme se to v těch letech naučili.
s-45
n52w-s45
n52w#45
Mluvili jsme tiše, jak jsme se to v těch letech naučili.
[46] tree
Každý věděl nějakou novinku.
s-46
n52w-s46
n52w#46
Každý věděl nějakou novinku.
[47] tree
A všechny ty novinky dohromady způsobily, že naše oči v tmě planuly.
s-47
n52w-s47
n52w#47
A všechny ty novinky dohromady způsobily, že naše oči v té tmě planuly.
[48] tree
A potom jsme se odmlčeli.
s-48
n52w-s48
n52w#48
A potom jsme se odmlčeli.
[49] tree
A hleděli tam někam k Vltavě.
s-49
n52w-s49
n52w#49
A hleděli tam někam k Vltavě.
[50] tree
Ale myšlenky nám šly hlavou dál.
s-50
n52w-s50
n52w#50
Ale myšlenky nám šly hlavou dál.
[51] tree
Kolik bylo takových setkání s přáteli, ani nevím.
s-51
n52w-s51
n52w#51
Kolik bylo takových setkání s přáteli, už ani nevím.
[52] tree
Ale bylo jich hodně a naděje rostla a sílila, novinky byly stále radostnější.
s-52
n52w-s52
n52w#52
Ale bylo jich hodně a naděje rostla a sílila, novinky byly stále radostnější.
[53] tree
Když potom Prahou zaduněly sovětské tanky a Praha objímala osvoboditele, naše cesty se rozešly.
s-53
n52w-s53
n52w#53
Když potom Prahou zaduněly sovětské tanky a Praha objímala osvoboditele, naše cesty se rozešly.
[54] tree
Vracel jsem se k novinám, Martin Růžek začal hrát v Mladé Boleslavi, potom v Českých Budějovicích a nakonec v Brně.
s-54
n52w-s54
n52w#54
Vracel jsem se k novinám, Martin Růžek začal hrát v Mladé Boleslavi, potom v Českých Budějovicích a nakonec v Brně.
[55] tree
Plných devět let byl mimo Prahu.
s-55
n52w-s55
n52w#55
Plných devět let byl mimo Prahu.
[56] tree
Jak lituji, že jsem ho v těch divadlech neviděl hrát.
s-56
n52w-s56
n52w#56
Jak lituji, že jsem ho v těch divadlech neviděl hrát.
[57] tree
Ale potom přišla role na plátně, při níž jsem si plně uvědomil, jakou asi divadelní dráhu ušel, jaké asi hrál velké dramatické postavy, když tak rychle herecky zrál.
s-57
n52w-s57
n52w#57
Ale potom přišla role na plátně, při níž jsem si plně uvědomil, jakou asi divadelní dráhu ušel, jaké asi hrál velké dramatické postavy, když tak rychle herecky zrál.
[58] tree
Karel Steklý volil znamenitě, když mu ve své filmové adaptaci románu Aloise Jiráska Temno dal roli Koniáše.
s-58
n52w-s58
n52w#58
Karel Steklý volil znamenitě, když mu ve své filmové adaptaci románu Aloise Jiráska Temno dal roli Koniáše.
[59] tree
Tento český fanatický jezuitský páter, který byl představitelem útočné protireformace, je pro herce zdánlivě jednoznačná postava, cenzuroval, ničil, pálil české knihy, zvláště reformační.
s-59
n52w-s59
n52w#59
Tento český fanatický jezuitský páter, který byl představitelem útočné protireformace, je pro herce zdánlivě jednoznačná postava, cenzuroval, ničil, pálil české knihy, zvláště reformační.
[60] tree
Tedy negativní postava par excellence.
s-60
n52w-s60
n52w#60
Tedy negativní postava par excellence.
[61] tree
V podání Martina Růžka to však nebyla jenom povrchně kreslená postava s jasnými rysy, ale spíše studie, pohled do nitra, analýza zloby, nenávisti.
s-61
n52w-s61
n52w#61
V podání Martina Růžka to však nebyla jenom povrchně kreslená postava s jasnými rysy, ale spíše studie, pohled do nitra, analýza zloby, nenávisti.
[62] tree
Bylo z cítit onu vášeň po ničení.
s-62
n52w-s62
n52w#62
Bylo z ní cítit onu vášeň po ničení.
[63] tree
Jak známe filmaře, nelze se divit tomu, že zavalili Martina Růžka galérií negativních postav.
s-63
n52w-s63
n52w#63
Jak známe filmaře, nelze se divit tomu, že zavalili Martina Růžka galérií negativních postav.
[64] tree
A z mnoha těch postav, někdy epizod, rolí větších i menších, na nás dýchla z plátna člověčina, jak ji tak dobře chápali naši nejlepší spisovatelé.
s-64
n52w-s64
n52w#64
A z mnoha těch postav, někdy epizod, rolí větších i menších, na nás dýchla z plátna člověčina, jak ji tak dobře chápali naši nejlepší spisovatelé.
[65] tree
I ten jeho mnohý opilec měl v sobě něco, co důvěrně známe, co jsme viděli a co jsme zažili.
s-65
n52w-s65
n52w#65
I ten jeho mnohý opilec měl v sobě něco, co důvěrně známe, co jsme už viděli a co jsme zažili.
[66] tree
Martin Růžek se stal asi za osm let potom, co vytvořil svou velkou filmovou roli, členem pražského Ústředního divadla armády.
s-66
n52w-s66
n52w#66
Martin Růžek se stal asi za osm let potom, co vytvořil svou velkou filmovou roli, členem pražského Ústředního divadla armády.
[67] tree
Opět jsme se potkávali, většinou na ulici.
s-67
n52w-s67
n52w#67
Opět jsme se potkávali, většinou na ulici.
[68] tree
Ale nebyl čas na schůzky, na klidné posezení při kávě či víně.
s-68
n52w-s68
n52w#68
Ale nebyl čas na schůzky, na klidné posezení při kávě či víně.
[69] tree
Každý z nás někam pospíchal.
s-69
n52w-s69
n52w#69
Každý z nás někam pospíchal.
[70] tree
Naše cesty se křižovaly.
s-70
n52w-s70
n52w#70
Naše cesty se křižovaly.
[71] tree
Ale i tato letmá setkání byla pokračováním toho, co kdysi vzniklo za doby zatemnění.
s-71
n52w-s71
n52w#71
Ale i tato letmá setkání byla pokračováním toho, co kdysi vzniklo za doby zatemnění.
[72] tree
I naši přátelé se někam rozešli.
s-72
n52w-s72
n52w#72
I naši přátelé se někam rozešli.
[73] tree
Nic se nedá v životě vrátit.
s-73
n52w-s73
n52w#73
Nic se nedá v životě vrátit.
[74] tree
Lidé stále více a více pospíchali.
s-74
n52w-s74
n52w#74
Lidé stále více a více pospíchali.
[75] tree
Kolikrát jsem seděl v divadle a přihlížel hře a kolikrát jsem se v tmavé předváděčce nebo v kinu s obecenstvem díval na film, v němž hrál i Martin Růžek.
s-75
n52w-s75
n52w#75
Kolikrát jsem seděl v divadle a přihlížel hře a kolikrát jsem se v tmavé předváděčce nebo v kinu s obecenstvem díval na film, v němž hrál i Martin Růžek.
[76] tree
Jsou to vlastně malé dějiny znárodněné kinematografie.
s-76
n52w-s76
n52w#76
Jsou to vlastně už malé dějiny znárodněné kinematografie.
[77] tree
Jak dávno se nám zdá ta doba, kdy byly natáčeny filmy Anna proletářka, Rudá záře nad Kladnem, Tanková brigáda, Tam na konečné, Občan Brych a další a další.
s-77
n52w-s77
n52w#77
Jak dávno se nám zdá ta doba, kdy byly natáčeny filmy Anna proletářka, Rudá záře nad Kladnem, Tanková brigáda, Tam na konečné, Občan Brych a další a další.
[78] tree
nebyl jenom rozhlas, láska našeho mládí, ale také televize.
s-78
n52w-s78
n52w#78
Už nebyl jenom rozhlas, láska našeho mládí, ale také televize.
[79] tree
Začínala jako popelka, téměř se studem, nevtíravě, aby náhle po letech pohltila všechen volný čas mnohých lidí.
s-79
n52w-s79
n52w#79
Začínala jako popelka, téměř se studem, nevtíravě, aby náhle po letech pohltila všechen volný čas mnohých lidí.
[80] tree
A to právě před deseti lety, kdy se Martin Růžek stal členem Národního divadla.
s-80
n52w-s80
n52w#80
A to právě před deseti lety, kdy se Martin Růžek stal členem Národního divadla.
[81] tree
Kdysi se na tuto budovu díval z druhého břehu, když byl ještě začínající mladý herec.
s-81
n52w-s81
n52w#81
Kdysi se na tuto budovu díval z druhého břehu, když byl ještě začínající mladý herec.
[82] tree
Nyní tu vytváří role krále, dona Juana a další.
s-82
n52w-s82
n52w#82
Nyní tu vytváří role krále, dona Juana a další.
[83] tree
Byl před osmi lety jmenován zasloužilým umělcem.
s-83
n52w-s83
n52w#83
Byl před osmi lety jmenován zasloužilým umělcem.
[84] tree
Ale byl to zase film, který mne přesvědčil, že zrání herce svou šíři, ale také hloubky.
s-84
n52w-s84
n52w#84
Ale byl to zase film, který mne přesvědčil, že zrání herce má svou šíři, ale také hloubky.
[85] tree
Díval jsem se na film Pět mužů a jedno srdce, v němž Martin Růžek hraje roli primáře jedné venkovské nemocnice.
s-85
n52w-s85
n52w#85
Díval jsem se na film Pět mužů a jedno srdce, v němž Martin Růžek hraje roli primáře jedné venkovské nemocnice.
[86] tree
V nemocnici dělají složité operace srdce.
s-86
n52w-s86
n52w#86
V té nemocnici dělají složité operace srdce.
[87] tree
Jak to u filmového novináře bývá, viděl jsem ten film při dalších příležitostech.
s-87
n52w-s87
n52w#87
Jak už to u filmového novináře bývá, viděl jsem ten film při dalších příležitostech.
[88] tree
jsem věděl, co přijde.
s-88
n52w-s88
n52w#88
Už jsem věděl, co přijde.
[89] tree
A najednou jsem si uvědomoval, že Martin Růžek hraje v tom filmu stále lépe a lépe.
s-89
n52w-s89
n52w#89
A najednou jsem si uvědomoval, že Martin Růžek hraje v tom filmu stále lépe a lépe.
[90] tree
Že hraje s větší chutí, a že ten jeho chirurg a člověk se nějak více a hlouběji prolínají.
s-90
n52w-s90
n52w#90
Že hraje s větší chutí, a že ten jeho chirurg a člověk se nějak více a hlouběji prolínají.
[91] tree
Jistě to není možné, usmějete se.
s-91
n52w-s91
n52w#91
Jistě to není možné, usmějete se.
[92] tree
To na divadle snad, ale ve filmu.
s-92
n52w-s92
n52w#92
To na divadle snad, ale ve filmu.
[93] tree
Tam hraje herec stále tak, jak kdysi hrával před kamerou.
s-93
n52w-s93
n52w#93
Tam hraje herec stále tak, jak kdysi hrával před kamerou.
[94] tree
Nic se nedá změnit.
s-94
n52w-s94
n52w#94
Nic se nedá změnit.
[95] tree
Ovšem je to tak.
s-95
n52w-s95
n52w#95
Ovšem je to tak.
[96] tree
Ale nesledoval děj.
s-96
n52w-s96
n52w#96
Ale já už nesledoval děj.
[97] tree
Věděl jsem, že se tu kolektiv sjednotil na záchranu lidského života.
s-97
n52w-s97
n52w#97
Věděl jsem, že se tu kolektiv sjednotil na záchranu lidského života.
[98] tree
Sledoval jsem hru Martina Růžka.
s-98
n52w-s98
n52w#98
Sledoval jsem hru Martina Růžka.
[99] tree
A zdálo se mi, že nepředstavuje, že opravdu prožívá, žije.
s-99
n52w-s99
n52w#99
A zdálo se mi, že nepředstavuje, že opravdu prožívá, žije.
[100] tree
Potom jsem viděl na televizní obrazovce docela jiný příběh, v němž se věhlasný odborník, lékařská kapacita, dostane do prostředí zapadlého horského kraje.
s-100
n52w-s100
n52w#100
Potom jsem viděl na televizní obrazovce docela jiný příběh, v němž se věhlasný odborník, lékařská kapacita, dostane do prostředí zapadlého horského kraje.

Edit as listText viewDependency trees