s-1
| Státní ústav pro rekonstrukce památkových měst a objektů. |
s-2
| Celetná # . |
s-3
| Praha # . |
s-4
| V Praze dne # října. |
s-5
| Příkaz ředitele k provedení inventarizace hospodářských prostředků v roce # . |
s-6
| Na základě vyhlášky a příkazu GŘ VHMP ze dne # ustavuji ústřední inventarizační komisi v tomto složení. |
s-7
| Předseda, Božena Prátová. |
s-8
| Členové: Kroupová, Hora, Sauerová, Liegrová, Trnková, Novák, Knappová, Mašková, Šejvlová. |
s-9
| Dále vydávám příkaz k provedení inventarizace hospodářských prostředků v SURPMO v tomto rozsahu a termínech. |
s-10
| Fyzická inventura investic, ZP, DKP, předmětů v OTE a na skladě bude provedena ke dni # . |
s-11
| Provedou dílčí inventarizační komise, příloha # . |
s-12
| Kontrolu provede Novák, Trnková, Mašková. |
s-13
| Inventura nedokončené výroby bude provedena podle stavu k # . |
s-14
| Provedou odborné komise určené pro jednotlivá střediska, příloha # . |
s-15
| Kontrolu za ústav celkem provedou Mottlová, Širhanzlová. |
s-16
| Inventura ostatního majetku organizace bude provedena takto. |
s-17
| Materiál na skladě k # provedou Knappová, Krausová, Lichtág, Šorm, Kaucká, Veselá, Foustková. |
s-18
| Subdodávky, pohledávky, závazky a dluhy k # provedou Houdková, Baštová, Nová, zůstatky bankovních účtů k # provedou Liegrová, Baštová, pokladna a ceniny k # provedou v Praze Baštová, Houdková, v Brně Němec, Kovaříková. |
s-19
| Časové rozlišení k # Primusová, Liegrová. |
s-20
| Kontrolu inventury ostatního majetku organizace provede Liegrová, Krausová. |
s-21
| Materiál vedený v OTE k # provedou Knappová, Křivánková, Krausová, Veselá, Kaucká, Foustková. |
s-22
| Inventarizace knihovny bude provedena dle stavu k # . |
s-23
| Provedou Kroupová, Strettiová. |
s-24
| Kontrolu provede Fujáček. |
s-25
| Provedení inventury organizuje a zabezpečuje v každé dílčí a odborné komisi pracovník uvedený na prvním místě. |
s-26
| V přípravném období před inventurou je nutné zajistit úplnost zápisů v OTE ke dni inventarizace, u materiálů jeho roztřídění a urovnání tak, aby zjištění skutečného stavu bylo ve stanovených termínech uskutečnitelné. |
s-27
| Je bezpodmínečně nutné, aby v době provedení inventury byly na pracovišti k dispozici všechny předměty, které zaměstnanci používají při služebních cestách nebo jim byly zapůjčeny domů, jako fotoaparáty a jejich příslušenství, teodolity, rýsovadla, psací stroje, logaritmická pravítka. |
s-28
| Po dobu provádění inventury nesmí dojít k žádnému přesunu inventáře. |
s-29
| Pracovník odpovědný za hospodářské prostředky musí před zahájením inventury odevzdat inventarizační komisi písemné prohlášení o tom, že všechny doklady týkající se stavu a pohybu hospodářských prostředků jím spravovaných odevzdal k zaúčtování inventarizační komisi, že všechny příjmy a výdaje těchto prostředků do zahájení inventury jsou zachyceny v účetnictví nebo v operativní evidenci, jestliže je odpovědným i za evidenci inventarizovaných hospodářských prostředků, za analytickou evidenci zásob. |
s-30
| Na počítači se ke dni inventarizace formou výstupní sestavy vyhotoví inventurní soupis ZP a DKP, sestava podle jednotlivých odpovědných osob, na základě které bude prováděna vlastní fyzická inventura. |
s-31
| Tato soupiska bude vytištěna v # originále, # kopie, originál tvoří spisový materiál inventarizace, # kopie slouží jako místní inventární seznam a # kopie je určena pro potřebu hospodářské správy. |
s-32
| Zjištěné inventurní rozdíly se ihned vyznačí do všech vyhotovení inventurní soupisky tím způsobem, že chybějící předměty se vyškrtnou tak, aby původní zápis zůstal čitelný, a k takto škrtnutému řádku připojí podpis, parafu odpovědná osoba a pracovník provádějící inventuru. |
s-33
| Přebývající předměty se naopak do této soupisky dopíší a poslední položka se podtrhne po celé délce. |
s-34
| Na závěr se doplní datum provádění vlastní inventury a inventurní soupisku podepíší pracovníci, kteří inventuru provedli, dílčí inventarizační komise. |
s-35
| Za splnění těchto základních podmínek inventarizace osobně odpovídají vedoucí středisek, kteří též inventurní soupisky podepíší, neboť za inventarizované hospodářské prostředky jsou hmotně odpovědni. |
s-36
| Budou- li kontrolou zjištěny vážnější závady v inventuře střediska, bude u střediska krácena roční odměna za řízení o # * . |
s-37
| Nedílnou součástí zápisu dílčí komise musí být položkový přehled zjištěných inventurních rozdílů. |
s-38
| Pro tuto potřebu se rozdělí inventurní rozdíly do skupin a sice. |
s-39
| Rozdíly vzniklé z neprovedeného převodu na jinou hmotně odpovědnou osobu případně středisko, které se sepíší přímo na tiskopis, převodka pro ZP a DKP, a budou sloužit i k děrování podkladů pro změnové řízení souboru dat. |
s-40
| Rozdíly vzniklé skutečnými ztrátami nebo nálezy neevidovaných předmětů. |
s-41
| Za tento druh rozdílů se vyhotoví soupis, kdy u každého jednotlivého předmětu musí být uvedeno inventární číslo, název předmětu, účet, číslo hmotně odpovědné osoby, číslo střediska, třídící znak a korunová hodnota, u ztrát a mank minusová. |
s-42
| Na tento soupis se vyznačí číslo účetního dokladu, kterým byly rozdíly proúčtovány. |
s-43
| Všechny další náležitosti provádění fyzických inventur, inventurních dokladů a podkladů jsou stanoveny v příkazu ředitele ústavu o informační soustavě SURPMO a je nutno je přesně dodržet. |
s-44
| Podrobnější pokyny v případě potřeby vydá Ústřední inventarizační komise. |
s-45
| Oldřich Pánek, ředitel ústavu. |
s-46
| Příloha. |
s-47
| Dílčí inventarizační komise pověřená provedením fyzické inventury ZP, DKP, materiálu a předmětů v OTE a materiálu na skladě. |
s-48
| Středisko * . |
s-49
| Komise. |
s-50
| Knappová, Foustková, Pelikánová, Juliš, Sauerová, Křivánková, Šafařík, Krausová, Mašková, Kaucká, Kodýtková, Veselá, Klimková, Kaucká, Langer, Rudolfová, Tomešová, Kohout, Šorm, Ambrož, Šenková, Pospíšilová, Vítová, Elková, Klímová, Čížková, Feťková, Deckerová, Svobodová, Rýznarová, Čačalová, Benešová, Míč, Pfauserová, Fojtl, Kamiš, Protiva, Bartáková, Tomková, Uhrová, Kovaříková, Mičíková, Dolníčková, Kosík, Košťálová, Dašková, Vacková, Machovcová, Foustková. |
s-51
| Rekreační zařízení. |
s-52
| Opolenec. |
s-53
| Trnková, Knappová, Blatná, Kuklík, Lichtág. |
s-54
| Hrůzův Mlýn. |
s-55
| Lichtág, Krausová, Mašková. |
s-56
| Dílčí inventarizační komise budou věnovat zvýšenou pozornost kontrole poskytnutých ochranných pracovních sestav z hlediska jejich správného obhospodařování a péče o ně. |
s-57
| V zápisech o provedené inventuře uvedou zvlášť zhodnocení zjištěných skutečností na tomto úseku. |
s-58
| Příloha. |
s-59
| Odborné komise pro inventuru nedokončené výroby: inventarizace rozpracovaných zakázek ke dni # bude v jednotlivých útvarech provedena níže uvedenými inventarizačními komisemi a v těchto dnech. |
s-60
| Trubková, Šorm, Novák, Matějovič, Firbas, Ebenhoh, Sádek, Vávra, Umlauf, Firbas, Fujáček, Procházka, Sádek, Petrů, Vávra, Číla, Kopřiva, Jeřábek, Bušek, Soukup, Bušek, Jeřábek, Číla, Stach, Menšík, Němec, Novák, Kovaříková, Polák, Umlauf, Pungeová. |
s-61
| Případnou změnu dne a hodiny inventarizace včas projedná vedoucí útvaru, u něhož bude inventarizace konána, se členy komise. |
s-62
| Kontroly inventarizace musí skončit nejpozději do # . |
s-63
| Při inventarizaci rozpracovaných zakázek bude posouzena věcná rozpracovanost podle hodin vykázaných ve mzdových výčetkách. |
s-64
| Rozdíl a nejasnosti je nutno průběžně vyřešit ve spolupráci s vedoucí odboru ekonomických informací * Brátovou. |
s-65
| V případě, že vykázané hodiny u některé zakázky neodpovídají věcné rozpracovanosti, komise upraví počet vykázaných hodin a v poznámce uvede, nesouhlasí, upraveno, a důvody. |
s-66
| Má- li být zakázka odepsána, uvede komise v poznámce, odepsat, a stručně věcné zdůvodnění. |
s-67
| Rozhodnutí potvrdí komise podpisy. |
s-68
| Originál seznamu s podpisy členů komise a zápis o provedené inventuře nedokončené výroby je nutno ihned doručit odboru ekonomických informací. |
s-69
| Oběžník. |
s-70
| Věc. |
s-71
| Pracovní výkazy. |
s-72
| Provozem středisko byla již několikrát požadována nezbytná nutnost, aby vedoucí ateliérů a skupin věnovali zvýšenou pozornost vyplňování výkazů, hlavně pokud se týká druhu hodin, hodiny kalkulované a hodiny vycházející z tabulkových hodnot. |
s-73
| Jelikož na tomto úseku nedošlo ke zlepšení, naopak, označení druhu hodin se v výkazech téměř neobjevuje, bude nutno výkazy neoznačené druhem hodin vracet k doplnění. |
s-74
| Aby bylo možno provést řádné vyplňování výkazů, je nutné. |
s-75
| Před zahájením prací na zakázce sestavit s * provozu předběžnou kalkulaci, bez projednání s * střediska a provozem nebude povoleno na akci pracovat. |
s-76
| Nezahajovat práce pro ostatní střediska, pokud nebudou objednatelem zaslány řádné kooperační smlouvy. |
s-77
| Hodiny individuálně kalkulované označovat po straně výkazu sazbou, která jednotlivým pracovníkům přísluší dle zařazení, a to * až ostatní * . |
s-78
| Pokud některý z ateliéru a skupin nezná zařazení některých spolupracovníků, ověří si zařazení u * Benešové během měsíce dubna. |
s-79
| Hodiny vyplývající z tabulkových hodnot se neoznačují. |
s-80
| Zvýšenou pozornost je třeba věnovat vyplňování výkazů při akcích se smíšenou kalkulací, hodnoty objektu, souborů, interiérů, zaměření a kalkulace, průzkumy, doměření a * , kdy je pracování současně jak na pracích individuálně kalkulovaných, tak i na pracích tabulkově kalkulovaných. |
s-81
| V tomto případě bude mít akce v pracovním výkaze dva řádky, z nich práce individuálně kalkulované budou označeny příslušnou hodinovou sazbou stanovenou pro kalkulace. |
s-82
| Je nutné, aby hlavně v rozpracovanosti akce si projektanti ověřili současnou rozpracovanost v provozu střediska. |
s-83
| Vedoucí ateliérů a skupin jsou povinni před zahájením prací si ověřit, zda je akce zařazena v ročním plánu střediska, akce nezařazené v ročním plánu střediska mohou být dodatečně zařazeny jen se svolením provozního náměstka. |
s-84
| Provoz střediska upozorňuje, že jednotliví pracovníci jsou povinni vést si denně záznamy o vykonané práci. |
s-85
| Provoz střediska požaduje, aby na každou akci byl projektantem sestaven harmonogram a předán provozu. |
s-86
| Harmonogram mimo časových údajů bude obsahovat i seznam požadovaných profesí a souborů. |
s-87
| Nepožaduje se na pomoci, drobné změny a dodatky, dozory a práce týkající se pouze jediné profese. |
s-88
| Zpracoval Vála. |
s-89
| Vedoucí Jeřábek. |
s-90
| Výzkumný ústav meliorací, Praha, Zbraslav. |
s-91
| Praha. |
s-92
| Dne # května. |
s-93
| Příkaz ředitele. |
s-94
| Podle zákona republiky ČSSR, vyhlášky FMV ČSSR a pokynů MZVŽ ČSR o zajištění protipožární ochrany objektů státní správy a socialistického majetku ukládám. |
s-95
| Provést proškolení všech zaměstnanců úseků VS a VB se zaměřením na zajištění protipožární ochrany jednotlivých pracovišť VÚM. |
s-96
| Termín do # června. |
s-97
| Zajistí vedoucí VS a VB. |
s-98
| Proškolení bude provedeno podle podkladů vypsaných z předpisů o požární ochraně a ČSN týkajících se zabezpečení protipožární ochrany, které jsou k tomuto příkazu přiloženy. |
s-99
| O provedeném školení sepsat zápis a jmenovitý seznam pracovníků, kteří se školení zúčastnili, a v jednom vyhotovení tento zápis zaslat řediteli VÚM. |
s-100
| Termín do # července, zajistí vedoucí VS a VB. |