Dependency Tree

Universal Dependencies - Czech - CAC

LanguageCzech
ProjectCAC
Corpus Parttrain

Select a sentence

Showing 1 - 100 of 238 • previousnext

s-1 Státní ústav pro rekonstrukce památkových měst a objektů.
s-2 Celetná # .
s-3 Praha # .
s-4 V Praze dne # října.
s-5 Příkaz ředitele k provedení inventarizace hospodářských prostředků v roce # .
s-6 Na základě vyhlášky a příkazu VHMP ze dne # ustavuji ústřední inventarizační komisi v tomto složení.
s-7 Předseda, Božena Prátová.
s-8 Členové: Kroupová, Hora, Sauerová, Liegrová, Trnková, Novák, Knappová, Mašková, Šejvlová.
s-9 Dále vydávám příkaz k provedení inventarizace hospodářských prostředků v SURPMO v tomto rozsahu a termínech.
s-10 Fyzická inventura investic, ZP, DKP, předmětů v OTE a na skladě bude provedena ke dni # .
s-11 Provedou dílčí inventarizační komise, příloha # .
s-12 Kontrolu provede Novák, Trnková, Mašková.
s-13 Inventura nedokončené výroby bude provedena podle stavu k # .
s-14 Provedou odborné komise určené pro jednotlivá střediska, příloha # .
s-15 Kontrolu za ústav celkem provedou Mottlová, Širhanzlová.
s-16 Inventura ostatního majetku organizace bude provedena takto.
s-17 Materiál na skladě k # provedou Knappová, Krausová, Lichtág, Šorm, Kaucká, Veselá, Foustková.
s-18 Subdodávky, pohledávky, závazky a dluhy k # provedou Houdková, Baštová, Nová, zůstatky bankovních účtů k # provedou Liegrová, Baštová, pokladna a ceniny k # provedou v Praze Baštová, Houdková, v Brně Němec, Kovaříková.
s-19 Časové rozlišení k # Primusová, Liegrová.
s-20 Kontrolu inventury ostatního majetku organizace provede Liegrová, Krausová.
s-21 Materiál vedený v OTE k # provedou Knappová, Křivánková, Krausová, Veselá, Kaucká, Foustková.
s-22 Inventarizace knihovny bude provedena dle stavu k # .
s-23 Provedou Kroupová, Strettiová.
s-24 Kontrolu provede Fujáček.
s-25 Provedení inventury organizuje a zabezpečuje v každé dílčí a odborné komisi pracovník uvedený na prvním místě.
s-26 V přípravném období před inventurou je nutné zajistit úplnost zápisů v OTE ke dni inventarizace, u materiálů jeho roztřídění a urovnání tak, aby zjištění skutečného stavu bylo ve stanovených termínech uskutečnitelné.
s-27 Je bezpodmínečně nutné, aby v době provedení inventury byly na pracovišti k dispozici všechny předměty, které zaměstnanci používají při služebních cestách nebo jim byly zapůjčeny domů, jako fotoaparáty a jejich příslušenství, teodolity, rýsovadla, psací stroje, logaritmická pravítka.
s-28 Po dobu provádění inventury nesmí dojít k žádnému přesunu inventáře.
s-29 Pracovník odpovědný za hospodářské prostředky musí před zahájením inventury odevzdat inventarizační komisi písemné prohlášení o tom, že všechny doklady týkající se stavu a pohybu hospodářských prostředků jím spravovaných odevzdal k zaúčtování inventarizační komisi, že všechny příjmy a výdaje těchto prostředků do zahájení inventury jsou zachyceny v účetnictví nebo v operativní evidenci, jestliže je odpovědným i za evidenci inventarizovaných hospodářských prostředků, za analytickou evidenci zásob.
s-30 Na počítači se ke dni inventarizace formou výstupní sestavy vyhotoví inventurní soupis ZP a DKP, sestava podle jednotlivých odpovědných osob, na základě které bude prováděna vlastní fyzická inventura.
s-31 Tato soupiska bude vytištěna v # originále, # kopie, originál tvoří spisový materiál inventarizace, # kopie slouží jako místní inventární seznam a # kopie je určena pro potřebu hospodářské správy.
s-32 Zjištěné inventurní rozdíly se ihned vyznačí do všech vyhotovení inventurní soupisky tím způsobem, že chybějící předměty se vyškrtnou tak, aby původní zápis zůstal čitelný, a k takto škrtnutému řádku připojí podpis, parafu odpovědná osoba a pracovník provádějící inventuru.
s-33 Přebývající předměty se naopak do této soupisky dopíší a poslední položka se podtrhne po celé délce.
s-34 Na závěr se doplní datum provádění vlastní inventury a inventurní soupisku podepíší pracovníci, kteří inventuru provedli, dílčí inventarizační komise.
s-35 Za splnění těchto základních podmínek inventarizace osobně odpovídají vedoucí středisek, kteří též inventurní soupisky podepíší, neboť za inventarizované hospodářské prostředky jsou hmotně odpovědni.
s-36 Budou- li kontrolou zjištěny vážnější závady v inventuře střediska, bude u střediska krácena roční odměna za řízení o # * .
s-37 Nedílnou součástí zápisu dílčí komise musí být položkový přehled zjištěných inventurních rozdílů.
s-38 Pro tuto potřebu se rozdělí inventurní rozdíly do skupin a sice.
s-39 Rozdíly vzniklé z neprovedeného převodu na jinou hmotně odpovědnou osobu případně středisko, které se sepíší přímo na tiskopis, převodka pro ZP a DKP, a budou sloužit i k děrování podkladů pro změnové řízení souboru dat.
s-40 Rozdíly vzniklé skutečnými ztrátami nebo nálezy neevidovaných předmětů.
s-41 Za tento druh rozdílů se vyhotoví soupis, kdy u každého jednotlivého předmětu musí být uvedeno inventární číslo, název předmětu, účet, číslo hmotně odpovědné osoby, číslo střediska, třídící znak a korunová hodnota, u ztrát a mank minusová.
s-42 Na tento soupis se vyznačí číslo účetního dokladu, kterým byly rozdíly proúčtovány.
s-43 Všechny další náležitosti provádění fyzických inventur, inventurních dokladů a podkladů jsou stanoveny v příkazu ředitele ústavu o informační soustavě SURPMO a je nutno je přesně dodržet.
s-44 Podrobnější pokyny v případě potřeby vydá Ústřední inventarizační komise.
s-45 Oldřich Pánek, ředitel ústavu.
s-46 Příloha.
s-47 Dílčí inventarizační komise pověřená provedením fyzické inventury ZP, DKP, materiálu a předmětů v OTE a materiálu na skladě.
s-48 Středisko * .
s-49 Komise.
s-50 Knappová, Foustková, Pelikánová, Juliš, Sauerová, Křivánková, Šafařík, Krausová, Mašková, Kaucká, Kodýtková, Veselá, Klimková, Kaucká, Langer, Rudolfová, Tomešová, Kohout, Šorm, Ambrož, Šenková, Pospíšilová, Vítová, Elková, Klímová, Čížková, Feťková, Deckerová, Svobodová, Rýznarová, Čačalová, Benešová, Míč, Pfauserová, Fojtl, Kamiš, Protiva, Bartáková, Tomková, Uhrová, Kovaříková, Mičíková, Dolníčková, Kosík, Košťálová, Dašková, Vacková, Machovcová, Foustková.
s-51 Rekreační zařízení.
s-52 Opolenec.
s-53 Trnková, Knappová, Blatná, Kuklík, Lichtág.
s-54 Hrůzův Mlýn.
s-55 Lichtág, Krausová, Mašková.
s-56 Dílčí inventarizační komise budou věnovat zvýšenou pozornost kontrole poskytnutých ochranných pracovních sestav z hlediska jejich správného obhospodařování a péče o .
s-57 V zápisech o provedené inventuře uvedou zvlášť zhodnocení zjištěných skutečností na tomto úseku.
s-58 Příloha.
s-59 Odborné komise pro inventuru nedokončené výroby: inventarizace rozpracovaných zakázek ke dni # bude v jednotlivých útvarech provedena níže uvedenými inventarizačními komisemi a v těchto dnech.
s-60 Trubková, Šorm, Novák, Matějovič, Firbas, Ebenhoh, Sádek, Vávra, Umlauf, Firbas, Fujáček, Procházka, Sádek, Petrů, Vávra, Číla, Kopřiva, Jeřábek, Bušek, Soukup, Bušek, Jeřábek, Číla, Stach, Menšík, Němec, Novák, Kovaříková, Polák, Umlauf, Pungeová.
s-61 Případnou změnu dne a hodiny inventarizace včas projedná vedoucí útvaru, u něhož bude inventarizace konána, se členy komise.
s-62 Kontroly inventarizace musí skončit nejpozději do # .
s-63 Při inventarizaci rozpracovaných zakázek bude posouzena věcná rozpracovanost podle hodin vykázaných ve mzdových výčetkách.
s-64 Rozdíl a nejasnosti je nutno průběžně vyřešit ve spolupráci s vedoucí odboru ekonomických informací * Brátovou.
s-65 V případě, že vykázané hodiny u některé zakázky neodpovídají věcné rozpracovanosti, komise upraví počet vykázaných hodin a v poznámce uvede, nesouhlasí, upraveno, a důvody.
s-66 - li být zakázka odepsána, uvede komise v poznámce, odepsat, a stručně věcné zdůvodnění.
s-67 Rozhodnutí potvrdí komise podpisy.
s-68 Originál seznamu s podpisy členů komise a zápis o provedené inventuře nedokončené výroby je nutno ihned doručit odboru ekonomických informací.
s-69 Oběžník.
s-70 Věc.
s-71 Pracovní výkazy.
s-72 Provozem středisko byla již několikrát požadována nezbytná nutnost, aby vedoucí ateliérů a skupin věnovali zvýšenou pozornost vyplňování výkazů, hlavně pokud se týká druhu hodin, hodiny kalkulované a hodiny vycházející z tabulkových hodnot.
s-73 Jelikož na tomto úseku nedošlo ke zlepšení, naopak, označení druhu hodin se v výkazech téměř neobjevuje, bude nutno výkazy neoznačené druhem hodin vracet k doplnění.
s-74 Aby bylo možno provést řádné vyplňování výkazů, je nutné.
s-75 Před zahájením prací na zakázce sestavit s * provozu předběžnou kalkulaci, bez projednání s * střediska a provozem nebude povoleno na akci pracovat.
s-76 Nezahajovat práce pro ostatní střediska, pokud nebudou objednatelem zaslány řádné kooperační smlouvy.
s-77 Hodiny individuálně kalkulované označovat po straně výkazu sazbou, která jednotlivým pracovníkům přísluší dle zařazení, a to * ostatní * .
s-78 Pokud některý z ateliéru a skupin nezná zařazení některých spolupracovníků, ověří si zařazení u * Benešové během měsíce dubna.
s-79 Hodiny vyplývající z tabulkových hodnot se neoznačují.
s-80 Zvýšenou pozornost je třeba věnovat vyplňování výkazů při akcích se smíšenou kalkulací, hodnoty objektu, souborů, interiérů, zaměření a kalkulace, průzkumy, doměření a * , kdy je pracování současně jak na pracích individuálně kalkulovaných, tak i na pracích tabulkově kalkulovaných.
s-81 V tomto případě bude mít akce v pracovním výkaze dva řádky, z nich práce individuálně kalkulované budou označeny příslušnou hodinovou sazbou stanovenou pro kalkulace.
s-82 Je nutné, aby hlavně v rozpracovanosti akce si projektanti ověřili současnou rozpracovanost v provozu střediska.
s-83 Vedoucí ateliérů a skupin jsou povinni před zahájením prací si ověřit, zda je akce zařazena v ročním plánu střediska, akce nezařazené v ročním plánu střediska mohou být dodatečně zařazeny jen se svolením provozního náměstka.
s-84 Provoz střediska upozorňuje, že jednotliví pracovníci jsou povinni vést si denně záznamy o vykonané práci.
s-85 Provoz střediska požaduje, aby na každou akci byl projektantem sestaven harmonogram a předán provozu.
s-86 Harmonogram mimo časových údajů bude obsahovat i seznam požadovaných profesí a souborů.
s-87 Nepožaduje se na pomoci, drobné změny a dodatky, dozory a práce týkající se pouze jediné profese.
s-88 Zpracoval Vála.
s-89 Vedoucí Jeřábek.
s-90 Výzkumný ústav meliorací, Praha, Zbraslav.
s-91 Praha.
s-92 Dne # května.
s-93 Příkaz ředitele.
s-94 Podle zákona republiky ČSSR, vyhlášky FMV ČSSR a pokynů MZVŽ ČSR o zajištění protipožární ochrany objektů státní správy a socialistického majetku ukládám.
s-95 Provést proškolení všech zaměstnanců úseků VS a VB se zaměřením na zajištění protipožární ochrany jednotlivých pracovišť VÚM.
s-96 Termín do # června.
s-97 Zajistí vedoucí VS a VB.
s-98 Proškolení bude provedeno podle podkladů vypsaných z předpisů o požární ochraně a ČSN týkajících se zabezpečení protipožární ochrany, které jsou k tomuto příkazu přiloženy.
s-99 O provedeném školení sepsat zápis a jmenovitý seznam pracovníků, kteří se školení zúčastnili, a v jednom vyhotovení tento zápis zaslat řediteli VÚM.
s-100 Termín do # července, zajistí vedoucí VS a VB.

Text viewDownload CoNNL-U