Dependency Tree
Universal Dependencies - Czech - PDT
Language | Czech |
---|
Project | PDT |
---|
Corpus Part | train |
---|
Select a sentence
s-1
| UČITEL JAKO POSTRACH |
s-2
| (LN č. 262, 282) |
s-3
| Článek kriticky hodnotí naše střední školy očima anglosaských studentů, kteří v naší zemi absolvovali rok studia na gymnáziu, které podle mého názoru reprezentuje jen určitou část našeho středního školství. |
s-4
| Zdá se mi, že jen z tohoto zúženého pohledu nelze činit obecnější závěry. |
s-5
| Zejména proto, že kritika je zaměřena na práci státní školy, která je dosud svázána s oficiálním školským systémem. |
s-6
| Zde je třeba připomenout, že během dvou let od listopadu 1989 u nás nelze očekávat převratné změny ani v systému, ani v přístupu pedagogických pracovníků. |
s-7
| Zvlášť tady se teprve postupně budeme přibližovat demokratickému myšlení hledáním jiných forem, obsahu a metod školského vzdělávání. |
s-8
| Dále se domnívám, že kritický pohled článku není dostatečně vyvážen klady našeho gymnaziálního studia, které na rozdíl od zejména anglosaského školství, poskytuje našim středoškolákům ucelené poznatky v takovém rozsahu, že při studiu v zahraničí jsou kladeny na úroveň vysokoškolskou, tak, jak o tom článek hovoří v závěru. |
s-9
| ŠÁRKA HARREROVÁ, Praha |
Text view
•
Download CoNNL-U