Dependency Tree

Universal Dependencies - Czech - CAC

LanguageCzech
ProjectCAC
Corpus Parttrain

Select a sentence

Showing 202 - 301 of 217 • previous

s-202 Co je to hmyz.
s-203 Teď to přišlo.
s-204 Žížaly, zazněla spontánní odpověď.
s-205 Zřejmá dětská logika, ptáci se živí hmyzem, sbírají také žížaly, a proto nesprávný závěr, žížala je hmyz.
s-206 Proto říkáme učitelským adeptům, přesvědčte se, zda děti pochopily správně každé slovo.
s-207 Nic nepředpokládejte.
s-208 Myšlení dítěte je zcela jiné než u dospělého.
s-209 Listujeme v knížkách pro děti.
s-210 Přišly nám do rukou útlé omalovánky malíře Václava Cinybulky, který nejen nakreslil, ale i napsal pod obrázky pohádku o Krakonošovi.
s-211 Předložili jsme dětem několik slov, rčení, která jsme našli v pohádce.
s-212 Humna, horský duch, groš, den jako malovaný, nachomýtl se zpoza stromů, netuší, hromada se pronáší, ulebedil se, bezstarostně, poskočil jako jankovitý, chalupníkem to mrsklo, dočista čeládku dře, zálusk, zaplatí ti slušně, chlapák, upaloval domů, honem se dušuje.
s-213 Zkouška dopadla, jak ani jinak nemohla.
s-214 Děti sice opakovaly text, ale ani za mák mu nerozuměly.
s-215 Opravdu není lehké psát pro děti, a zejména pro ty nejmenší.
s-216 Zkuste si tuto hru.
s-217 Vyberte takové perličky z knížek, které dostaly děti pod vánoční stromeček, a přesvědčte se o tom, že blýskavé diamanty jsou někdy jen pozlátkem.

Text viewDownload CoNNL-U