Sentence view

Universal Dependencies - Czech - PDT

LanguageCzech
ProjectPDT
Corpus Parttrain


[1] tree
UČITEL JAKO POSTRACH
s-1
lnd91303-075-p1s1
lnd91303_075#1
UČITEL JAKO POSTRACH
[2] tree
(LN č. 262, 282)
s-2
lnd91303-075-p2s1
lnd91303_075#2
(LN č. 262, 282)
[3] tree
Článek kriticky hodnotí naše střední školy očima anglosaských studentů, kteří v naší zemi absolvovali rok studia na gymnáziu, které podle mého názoru reprezentuje jen určitou část našeho středního školství.
s-3
lnd91303-075-p3s1A
lnd91303_075#3
Článek kriticky hodnotí naše střední školy očima anglosaských studentů, kteří v naší zemi absolvovali rok studia na gymnáziu, které podle mého názoru reprezentuje jen určitou část našeho středního školství.
[4] tree
Zdá se mi, že jen z tohoto zúženého pohledu nelze činit obecnější závěry.
s-4
lnd91303-075-p3s1B
lnd91303_075#4
Zdá se mi, že jen z tohoto zúženého pohledu nelze činit obecnější závěry.
[5] tree
Zejména proto, že kritika je zaměřena na práci státní školy, která je dosud svázána s oficiálním školským systémem.
s-5
lnd91303-075-p3s2
lnd91303_075#5
Zejména proto, že kritika je zaměřena na práci státní školy, která je dosud svázána s oficiálním školským systémem.
[6] tree
Zde je třeba připomenout, že během dvou let od listopadu 1989 u nás nelze očekávat převratné změny ani v systému, ani v přístupu pedagogických pracovníků.
s-6
lnd91303-075-p3s3
lnd91303_075#6
Zde je třeba připomenout, že během dvou let od listopadu 1989 u nás nelze očekávat převratné změny ani v systému, ani v přístupu pedagogických pracovníků.
[7] tree
Zvlášť tady se teprve postupně budeme přibližovat demokratickému myšlení hledáním jiných forem, obsahu a metod školského vzdělávání.
s-7
lnd91303-075-p3s4
lnd91303_075#7
Zvlášť tady se teprve postupně budeme přibližovat demokratickému myšlení hledáním jiných forem, obsahu a metod školského vzdělávání.
[8] tree
Dále se domnívám, že kritický pohled článku není dostatečně vyvážen klady našeho gymnaziálního studia, které na rozdíl od zejména anglosaského školství, poskytuje našim středoškolákům ucelené poznatky v takovém rozsahu, že při studiu v zahraničí jsou kladeny na úroveň vysokoškolskou, tak, jak o tom článek hovoří v závěru.
s-8
lnd91303-075-p4s1
lnd91303_075#8
Dále se domnívám, že kritický pohled článku není dostatečně vyvážen klady našeho gymnaziálního studia, které na rozdíl od zejména anglosaského školství, poskytuje našim středoškolákům ucelené poznatky v takovém rozsahu, že při studiu v zahraničí jsou kladeny na úroveň vysokoškolskou, tak, jak o tom článek hovoří v závěru.
[9] tree
ŠÁRKA HARREROVÁ, Praha
s-9
lnd91303-075-p5s1
lnd91303_075#9
ŠÁRKA HARREROVÁ, Praha

Edit as listText viewDependency trees