Sentence view
Universal Dependencies - Czech - PDT
Language | Czech |
---|
Project | PDT |
---|
Corpus Part | train |
---|
Dají na reklamu
s-1
lnd91301-020-p1s1
lnd91301_020#1
Dají na reklamu
PRAHA -
s-2
lnd91301-020-p2s1
lnd91301_020#2
PRAHA -
Reklama ovlivňuje rozhodování při nákupu u téměř šedesáti procent Pražanů.
s-3
lnd91301-020-p3s1
lnd91301_020#3
Reklama ovlivňuje rozhodování při nákupu u téměř šedesáti procent Pražanů.
Vyplývá to z průzkumu veřejného mínění, ve kterém se na přelomu října a listopadu dotázala agentura Amasia ve spolupráci s Institutem pro výzkum veřejného mínění reprezentativního souboru Pražanů na jejich vztah k reklamě.
s-4
lnd91301-020-p3s2
lnd91301_020#4
Vyplývá to z průzkumu veřejného mínění, ve kterém se na přelomu října a listopadu dotázala agentura Amasia ve spolupráci s Institutem pro výzkum veřejného mínění reprezentativního souboru Pražanů na jejich vztah k reklamě.
Edit as list • Text view • Dependency trees