Sentence view

Universal Dependencies - Czech - CAC

LanguageCzech
ProjectCAC
Corpus Parttrain

Text: -


showing 1 - 100 of 171 • next


[1] tree
Naše připomínky a pokyny k nácviku jsou určeny všem cvičitelům, kteří zahájili intenzivní nácvik skladby.
s-1
s29w-s1
s29w#1
Naše připomínky a pokyny k nácviku jsou určeny všem cvičitelům, kteří zahájili intenzivní nácvik skladby.
[2] tree
Zdůrazňujeme nezbytnost dlouhodobého a cílevědomého nácviku podle plánu.
s-2
s29w-s2
s29w#2
Zdůrazňujeme nezbytnost dlouhodobého a cílevědomého nácviku podle plánu.
[3] tree
Nacvičení skladby je závislé na zvládnutí několika dovedností, které vyžadují mnohonásobné opakování, což je vlastní podstata konkrétního rozvoje pohybových schopností, obratnosti, rychlosti a vytrvalosti, a pohybových dovedností, vyhazování a chytání talíře levou i pravou rukou, jeho přehazování ve dvojicích a podbíhání i přeskakování kroužícího švihadla.
s-3
s29w-s3
s29w#3
Nacvičení skladby je závislé na zvládnutí několika dovedností, které vyžadují mnohonásobné opakování, což je vlastní podstata konkrétního rozvoje pohybových schopností, obratnosti, rychlosti a vytrvalosti, a pohybových dovedností, vyhazování a chytání talíře levou i pravou rukou, jeho přehazování ve dvojicích a podbíhání i přeskakování kroužícího švihadla.
[4] tree
Skladbu není možné nacvičit na poslední chvíli, protože všechny dovednosti je třeba naučit, zautomatizovat ve spojení s půdorysným řešením jednotlivých částí a samozřejmě s hudebním doprovodem.
s-4
s29w-s4
s29w#4
Skladbu není možné nacvičit na poslední chvíli, protože všechny dovednosti je třeba naučit, zautomatizovat ve spojení s půdorysným řešením jednotlivých částí a samozřejmě s hudebním doprovodem.
[5] tree
Také je třeba postupně naučit jednotlivce podřizovat vlastní výkon ostatním spolucvičencům, což je podmínka k zvládnutí pohybové skladby.
s-5
s29w-s5
s29w#5
Také je třeba postupně naučit jednotlivce podřizovat vlastní výkon ostatním spolucvičencům, což je podmínka k zvládnutí pohybové skladby.
[6] tree
To všechno vyžaduje čas.
s-6
s29w-s6
s29w#6
To všechno vyžaduje čas.
[7] tree
Zabraňte proto již nyní jakémukoliv zpoždění.
s-7
s29w-s7
s29w#7
Zabraňte proto již nyní jakémukoliv zpoždění.
[8] tree
Při nácviku se budeme snažit zachovat vlastní tvůrčí záměr, kterým je dětská hra.
s-8
s29w-s8
s29w#8
Při nácviku se budeme snažit zachovat vlastní tvůrčí záměr, kterým je dětská hra.
[9] tree
Dáme dětem příležitost, aby si prostřednictvím nácviku pohrály, pobavily se a také se něčemu naučily.
s-9
s29w-s9
s29w#9
Dáme dětem příležitost, aby si prostřednictvím nácviku pohrály, pobavily se a také se něčemu naučily.
[10] tree
Snažme se každé cvičební hodině vtisknout pohodu radosti z pohybu, soutěžení a zábavy.
s-10
s29w-s10
s29w#10
Snažme se každé cvičební hodině vtisknout pohodu radosti z pohybu, soutěžení a zábavy.
[11] tree
Právě při takovém způsobu práce lépe a účinněji uplatníme náročnost, které se žáci rádi podřídí.
s-11
s29w-s11
s29w#11
Právě při takovém způsobu práce lépe a účinněji uplatníme náročnost, které se žáci rádi podřídí.
[12] tree
Nic není více proti smyslu celé věci než dril, nepromyšlená organizace cvičenců, náhodný postup při nácviku, kdy jeden povel stihá druhý, kdy pracovní atmosféra je nervózní či dokonce donucovací.
s-12
s29w-s12
s29w#12
Nic není více proti smyslu celé věci než dril, nepromyšlená organizace cvičenců, náhodný postup při nácviku, kdy jeden povel stihá druhý, kdy pracovní atmosféra je nervózní či dokonce donucovací.
[13] tree
Je povinností vedoucího před každým nácvikem alespoň rámcově promyslet, co se bude nacvičovat, jak budou cvičenci organizováni, co je třeba k průběhu cvičební hodiny zajistit.
s-13
s29w-s13
s29w#13
Je povinností vedoucího před každým nácvikem alespoň rámcově promyslet, co se bude nacvičovat, jak budou cvičenci organizováni, co je třeba k průběhu cvičební hodiny zajistit.
[14] tree
Je naprosto nezbytné seznámit se podrobně s popisem skladby.
s-14
s29w-s14
s29w#14
Je naprosto nezbytné seznámit se podrobně s popisem skladby.
[15] tree
Vybízíme zejména k pečlivému prostudování obrázků.
s-15
s29w-s15
s29w#15
Vybízíme zejména k pečlivému prostudování obrázků.
[16] tree
Všechny postoje, polohy a pohyby jsou detailně nakresleny a jsou předlohou správného provedení.
s-16
s29w-s16
s29w#16
Všechny postoje, polohy a pohyby jsou detailně nakresleny a jsou předlohou správného provedení.
[17] tree
Každou cvičební hodinu musíme v nácviku nejen opakovat, ale také nacvičit nové části.
s-17
s29w-s17
s29w#17
Každou cvičební hodinu musíme v nácviku nejen opakovat, ale také nacvičit nové části.
[18] tree
Jakmile budeme mít hudební doprovod, musíme se s ním jako cvičitelé postupně seznámit.
s-18
s29w-s18
s29w#18
Jakmile budeme mít hudební doprovod, musíme se s ním jako cvičitelé postupně seznámit.
[19] tree
Je to nejdůležitější vodítko v naší práci v tělocvičně.
s-19
s29w-s19
s29w#19
Je to nejdůležitější vodítko v naší práci v tělocvičně.
[20] tree
Podle melodie si vybavíme i pohyb.
s-20
s29w-s20
s29w#20
Podle melodie si vybavíme i pohyb.
[21] tree
Proto ji posloucháme tak dlouho, ji dokážeme skoro sami zazpívat nebo alespoň v podvědomí cítit pokračování.
s-21
s29w-s21
s29w#21
Proto ji posloucháme tak dlouho, až ji dokážeme skoro sami zazpívat nebo alespoň v podvědomí cítit pokračování.
[22] tree
Začátky jednotlivých částí odečteme na počítadle magnetofonu a zapíšeme si je.
s-22
s29w-s22
s29w#22
Začátky jednotlivých částí odečteme na počítadle magnetofonu a zapíšeme si je.
[23] tree
Přesné a rychlé vracení hudby při opakování různých částí přispívá k dobré pracovní pohodě a nakonec i ke kázni.
s-23
s29w-s23
s29w#23
Přesné a rychlé vracení hudby při opakování různých částí přispívá k dobré pracovní pohodě a nakonec i ke kázni.
[24] tree
Jistě již máte zkušenosti z nácviku házení a chytání talíře ve dvojicích.
s-24
s29w-s24
s29w#24
Jistě již máte zkušenosti z nácviku házení a chytání talíře ve dvojicích.
[25] tree
Popis techniky byl uveden v # čísle časopisu ZTV a je také v popisu skladby.
s-25
s29w-s25
s29w#25
Popis techniky byl uveden v # čísle časopisu ZTV a je také v popisu skladby.
[26] tree
Připomínáme, že dokonalé zvládnutí házení a chytání vyžaduje mnohonásobné opakování.
s-26
s29w-s26
s29w#26
Připomínáme, že dokonalé zvládnutí házení a chytání vyžaduje mnohonásobné opakování.
[27] tree
Chytáme do obou rukou, vyžadujeme správné postavení nohou při odhodu i chytání, hráčský střeh.
s-27
s29w-s27
s29w#27
Chytáme do obou rukou, vyžadujeme správné postavení nohou při odhodu i chytání, hráčský střeh.
[28] tree
Chytáme protaženi co nejvíce vpředu, abychom ztlumili rychlost talíře jeho stažením před tělo.
s-28
s29w-s28
s29w#28
Chytáme protaženi co nejvíce vpředu, abychom ztlumili rychlost talíře jeho stažením před tělo.
[29] tree
Ve větě # je v # taktu stanoveno osminásobné přehození talíře ve dvojicích.
s-29
s29w-s29
s29w#29
Ve větě # je v # taktu stanoveno osminásobné přehození talíře ve dvojicích.
[30] tree
Nejprve se hází červeným talířem, začínají cvičenci * .
s-30
s29w-s30
s29w#30
Nejprve se hází červeným talířem, začínají cvičenci * .
[31] tree
V # taktu seberou a začnou házet bílý talíř cvičenci se sudými čísly.
s-31
s29w-s31
s29w#31
V # taktu seberou a začnou házet bílý talíř cvičenci se sudými čísly.
[32] tree
Při přehazování necháme všechny cvičence nahlas počítat jednotlivé hody.
s-32
s29w-s32
s29w#32
Při přehazování necháme všechny cvičence nahlas počítat jednotlivé hody.
[33] tree
Sjednocuje to výkon všech, navozuje spolupráci kolektivu a také zpřesňuje znalost skladby.
s-33
s29w-s33
s29w#33
Sjednocuje to výkon všech, navozuje spolupráci kolektivu a také zpřesňuje znalost skladby.
[34] tree
Podobně v taktech, kdy je přehazování talíře spojeno s dřepem, necháme rytmicky počítat nahlas všechny cvičence.
s-34
s29w-s34
s29w#34
Podobně v taktech, kdy je přehazování talíře spojeno s dřepem, necháme rytmicky počítat nahlas všechny cvičence.
[35] tree
Hoď dva dřep čtyři.
s-35
s29w-s35
s29w#35
Hoď dva dřep čtyři.
[36] tree
Při házení talíře a přebíhání ve dvojicích a s výměnou míst sjednocuje cvičení v taktech následující počítání.
s-36
s29w-s36
s29w#36
Při házení talíře a přebíhání ve dvojicích a s výměnou míst sjednocuje cvičení v taktech následující počítání.
[37] tree
Hoď dva běž čtyři stůj dva dřep čtyři, celkem # dob.
s-37
s29w-s37
s29w#37
Hoď dva běž čtyři stůj dva dřep čtyři, celkem # dob.
[38] tree
U cvičenců vyslovení daných pojmů vede k motorickému projevu ve stanoveném rytmickém řádu.
s-38
s29w-s38
s29w#38
U cvičenců vyslovení daných pojmů vede k motorickému projevu ve stanoveném rytmickém řádu.
[39] tree
Taktové doby je třeba zřetelně oddělovat.
s-39
s29w-s39
s29w#39
Taktové doby je třeba zřetelně oddělovat.
[40] tree
Cvičenci mají snahu hned po hození talíře vyběhnout.
s-40
s29w-s40
s29w#40
Cvičenci mají snahu hned po hození talíře vyběhnout.
[41] tree
Vyběhnutí musí mít charakter ostrého startu a nejrychlejšího běhu s vyhýbáním partnerů vpravo.
s-41
s29w-s41
s29w#41
Vyběhnutí musí mít charakter ostrého startu a nejrychlejšího běhu s vyhýbáním partnerů vpravo.
[42] tree
Na místo partnera se doskakuje současně, s půlobratem, přesně na značku.
s-42
s29w-s42
s29w#42
Na místo partnera se doskakuje současně, s půlobratem, přesně na značku.
[43] tree
Následující znehybnění musí být kontrastem předchozího běhu s výměnou míst.
s-43
s29w-s43
s29w#43
Následující znehybnění musí být kontrastem předchozího běhu s výměnou míst.
[44] tree
Přechod do dřepu je rázný, se vzpřímeným držením těla.
s-44
s29w-s44
s29w#44
Přechod do dřepu je rázný, se vzpřímeným držením těla.
[45] tree
Nácvik prokládáme volným házením ve dvojicích s cílem zdokonalit obě dovednosti.
s-45
s29w-s45
s29w#45
Nácvik prokládáme volným házením ve dvojicích s cílem zdokonalit obě dovednosti.
[46] tree
Cvičence necháme házet nepřetržitě i několik minut.
s-46
s29w-s46
s29w#46
Cvičence necháme házet nepřetržitě i několik minut.
[47] tree
Objevuje- li se u většiny stejná chyba, cvičení přerušíme, chybu vysvětlíme a hned zaměříme pozornost všech na její odstranění.
s-47
s29w-s47
s29w#47
Objevuje- li se u většiny stejná chyba, cvičení přerušíme, chybu vysvětlíme a hned zaměříme pozornost všech na její odstranění.
[48] tree
Nácvik motivujeme zadáním následujícího úkolu, která dvojice přehodí vícekrát talíř za # * .
s-48
s29w-s48
s29w#48
Nácvik motivujeme zadáním následujícího úkolu, která dvojice přehodí vícekrát talíř za # * .
[49] tree
Počítají se hody úspěšné i chybné.
s-49
s29w-s49
s29w#49
Počítají se hody úspěšné i chybné.
[50] tree
Nebo která dvojice dokáže dříve # hodů bez chyby.
s-50
s29w-s50
s29w#50
Nebo která dvojice dokáže dříve # hodů bez chyby.
[51] tree
Rozhodně nechte žáky házet na vzdálenost celé tělocvičny.
s-51
s29w-s51
s29w#51
Rozhodně nechte žáky házet na vzdálenost celé tělocvičny.
[52] tree
U cvičenců je třeba soustavně rozvíjet rytmické cítění.
s-52
s29w-s52
s29w#52
U cvičenců je třeba soustavně rozvíjet rytmické cítění.
[53] tree
Někomu je vrozené, u jiného vyžaduje trpělivé opakování a vysvětlování.
s-53
s29w-s53
s29w#53
Někomu je vrozené, u jiného vyžaduje trpělivé opakování a vysvětlování.
[54] tree
Nesmíme ovšem zapomínat, že dodržování rytmu a tempa je závislé na tom, jak kdo ovládá technicky správně vlastní pohyb.
s-54
s29w-s54
s29w#54
Nesmíme ovšem zapomínat, že dodržování rytmu a tempa je závislé na tom, jak kdo ovládá technicky správně vlastní pohyb.
[55] tree
Tempové odchylky mohou tedy být způsobeny spíše nedostatečným zvládnutím techniky než nedostatečným rytmickým cítěním.
s-55
s29w-s55
s29w#55
Tempové odchylky mohou tedy být způsobeny spíše nedostatečným zvládnutím techniky než nedostatečným rytmickým cítěním.
[56] tree
Přechody ve větě # v # taktu, dále v ? a při přechodu do kroužků nemají přesný pohybový řád.
s-56
s29w-s56
s29w#56
Přechody ve větě # v # taktu, dále v ? a při přechodu do kroužků nemají přesný pohybový řád.
[57] tree
Důležité je provádět je během a co nejrychleji, každý na svoje místo.
s-57
s29w-s57
s29w#57
Důležité je provádět je během a co nejrychleji, každý na svoje místo.
[58] tree
V kroužku jsou cvičenci zády k sobě, co nejtěsněji, ale tak, aby mohli volně vyhazovat talíř v bočné rovině oběma rukama svisle.
s-58
s29w-s58
s29w#58
V kroužku jsou cvičenci zády k sobě, co nejtěsněji, ale tak, aby mohli volně vyhazovat talíř v bočné rovině oběma rukama svisle.
[59] tree
Poslední přechod ve větě # v textech * je trochu náročný na prostorovou orientaci.
s-59
s29w-s59
s29w#59
Poslední přechod ve větě # v textech * je trochu náročný na prostorovou orientaci.
[60] tree
Vyžaduje opakování, a brzy se stane běžnou samozřejmostí.
s-60
s29w-s60
s29w#60
Vyžaduje opakování, a brzy se stane běžnou samozřejmostí.
[61] tree
V podzimním období se podle plánu zaměříme na nácvik kroužení dlouhým švihadlem.
s-61
s29w-s61
s29w#61
V podzimním období se podle plánu zaměříme na nácvik kroužení dlouhým švihadlem.
[62] tree
Pokud ho ještě nemáte, je možné ho nahradit švihadlem krátkým alespoň k metodickému nácviku kroužení.
s-62
s29w-s62
s29w#62
Pokud ho ještě nemáte, je možné ho nahradit švihadlem krátkým alespoň k metodickému nácviku kroužení.
[63] tree
Podrobný návod a vysvětlení techniky kroužení jsou uvedeny v # čísle ZTV a také v popisu skladby.
s-63
s29w-s63
s29w#63
Podrobný návod a vysvětlení techniky kroužení jsou uvedeny v # čísle ZTV a také v popisu skladby.
[64] tree
Připomínáme, že při rozběhu k podbíhání a přeskokům je třeba dodržovat vzdálenost dvou značkových mezer od švihadla.
s-64
s29w-s64
s29w#64
Připomínáme, že při rozběhu k podbíhání a přeskokům je třeba dodržovat vzdálenost dvou značkových mezer od švihadla.
[65] tree
Vyběhnutí musí být rychlé a rozhodné.
s-65
s29w-s65
s29w#65
Vyběhnutí musí být rychlé a rozhodné.
[66] tree
Žáci se někdy před švihadlem zastavují.
s-66
s29w-s66
s29w#66
Žáci se někdy před švihadlem zastavují.
[67] tree
Vlastní přeskoky nesmějí být zaměňovány překračováním.
s-67
s29w-s67
s29w#67
Vlastní přeskoky nesmějí být zaměňovány překračováním.
[68] tree
Přeskakuje se švihadlo držené ve výši kolen klečících cvičenců a přímo v jeho středu.
s-68
s29w-s68
s29w#68
Přeskakuje se švihadlo držené ve výši kolen klečících cvičenců a přímo v jeho středu.
[69] tree
Skáče se co nejvýše.
s-69
s29w-s69
s29w#69
Skáče se co nejvýše.
[70] tree
Při nácviku zajistíme doskok žíněnkami.
s-70
s29w-s70
s29w#70
Při nácviku zajistíme doskok žíněnkami.
[71] tree
Doskakuje se jednonož.
s-71
s29w-s71
s29w#71
Doskakuje se jednonož.
[72] tree
Dbá se na dokončení odrazu úplným natažením odrazové nohy a co největším skrčením nohy švihové.
s-72
s29w-s72
s29w#72
Dbá se na dokončení odrazu úplným natažením odrazové nohy a co největším skrčením nohy švihové.
[73] tree
Při přeskakování kroužícího švihadla se lépe uplatňuje skok vysokodaleký s rychlým vyběhnutím po doskoku.
s-73
s29w-s73
s29w#73
Při přeskakování kroužícího švihadla se lépe uplatňuje skok vysokodaleký s rychlým vyběhnutím po doskoku.
[74] tree
Především ve větě # být zachován charakter dětské hry.
s-74
s29w-s74
s29w#74
Především ve větě # má být zachován charakter dětské hry.
[75] tree
Rytmický řád musí být vyjádřen přesným simultánním kroužením švihadel.
s-75
s29w-s75
s29w#75
Rytmický řád musí být vyjádřen přesným simultánním kroužením švihadel.
[76] tree
Proto kroužení dlouhým švihadlem nacvičujeme s hudbou.
s-76
s29w-s76
s29w#76
Proto kroužení dlouhým švihadlem nacvičujeme s hudbou.
[77] tree
Při nácviku kroužení střídáme postupně všechny dvojice cvičenců.
s-77
s29w-s77
s29w#77
Při nácviku kroužení střídáme postupně všechny dvojice cvičenců.
[78] tree
Větu # považujeme za školu pohybu.
s-78
s29w-s78
s29w#78
Větu # považujeme za školu pohybu.
[79] tree
Přesné polohy paží nevyžadují křečovité provádění a u dětí takový způsob cvičení bývá obvyklý.
s-79
s29w-s79
s29w#79
Přesné polohy paží nevyžadují křečovité provádění a u dětí takový způsob cvičení bývá obvyklý.
[80] tree
I když jednotlivé pohyby podle dob oddělujeme a vyžadujeme jejich úsečné provádění, vedeme děti k tomu, aby měly paže jenom volně natažené, nikoliv křečovitě.
s-80
s29w-s80
s29w#80
I když jednotlivé pohyby podle dob oddělujeme a vyžadujeme jejich úsečné provádění, vedeme děti k tomu, aby měly paže jenom volně natažené, nikoliv křečovitě.
[81] tree
Každý pohyb se snažíme provést co nejrychleji v nejkratším časovém úseku, přesně na začátku stanovené doby.
s-81
s29w-s81
s29w#81
Každý pohyb se snažíme provést co nejrychleji v nejkratším časovém úseku, přesně na začátku stanovené doby.
[82] tree
Hned v úvodu věty # se vyhazuje talíř svisle vzhůru v čelné rovině střídavě pravou a levou rukou, # takt a motiv se znovu opakuje v # taktu.
s-82
s29w-s82
s29w#82
Hned v úvodu věty # se vyhazuje talíř svisle vzhůru v čelné rovině střídavě pravou a levou rukou, # takt a motiv se znovu opakuje v # taktu.
[83] tree
V celé skladbě se začíná vyhazovat vždycky pravou rukou.
s-83
s29w-s83
s29w#83
V celé skladbě se začíná vyhazovat vždycky pravou rukou.
[84] tree
Prohlédnutím obrázků této části popisu si vytvoříme představu, jak cvičení vypadat.
s-84
s29w-s84
s29w#84
Prohlédnutím obrázků této části popisu si vytvoříme představu, jak má cvičení vypadat.
[85] tree
Po vyhození talíře podřepem směřuje předloktí vzhůru.
s-85
s29w-s85
s29w#85
Po vyhození talíře podřepem směřuje předloktí vzhůru.
[86] tree
Po chycení talíře zrychleně stahujeme zpět do základní polohy vedle stehna.
s-86
s29w-s86
s29w#86
Po chycení talíře zrychleně stahujeme zpět do základní polohy vedle stehna.
[87] tree
Častou chybou je vtáčení talíře dovnitř rukou, která nehází.
s-87
s29w-s87
s29w#87
Častou chybou je vtáčení talíře dovnitř rukou, která nehází.
[88] tree
Ve všech polohách je třeba nastavovat barvy přímo vpřed.
s-88
s29w-s88
s29w#88
Ve všech polohách je třeba nastavovat barvy přímo vpřed.
[89] tree
Talíře je třeba držet celou dlaní v natažených prstech, a nikoliv jen ohnutými prsty za okraj, viz kresby v # čísle.
s-89
s29w-s89
s29w#89
Talíře je třeba držet celou dlaní v natažených prstech, a nikoliv jen ohnutými prsty za okraj, viz kresby v # čísle.
[90] tree
Křížení paží dole před tělem a ve vzpažení musí být provedeno úsečně, nataženými pažemi s jejich aktivním zastavováním v poloze * , přibližně takty # a # .
s-90
s29w-s90
s29w#90
Křížení paží dole před tělem a ve vzpažení musí být provedeno úsečně, nataženými pažemi s jejich aktivním zastavováním v poloze * , přibližně takty # a # .
[91] tree
Při čelných kruzích v taktech # - # v průchozí poloze, ve vzpažení zevnitř protáhneme paže vzhůru a tím je na nepatrný okamžik zastavíme.
s-91
s29w-s91
s29w#91
Při čelných kruzích v taktech # - # v průchozí poloze, ve vzpažení zevnitř protáhneme paže vzhůru a tím je na nepatrný okamžik zastavíme.
[92] tree
Je to sjednocující prvek tohoto pohybu pro velké množství cvičenců.
s-92
s29w-s92
s29w#92
Je to sjednocující prvek tohoto pohybu pro velké množství cvičenců.
[93] tree
Přechody ze stoje do dřepu se provádějí zrychleně.
s-93
s29w-s93
s29w#93
Přechody ze stoje do dřepu se provádějí zrychleně.
[94] tree
Stejně tak z dřepu do stoje vyžadujeme bleskové přechody.
s-94
s29w-s94
s29w#94
Stejně tak z dřepu do stoje vyžadujeme bleskové přechody.
[95] tree
V takovém pojetí cvičení zvlášť vynikne dětský pohybový projev v absolutní dokonalosti.
s-95
s29w-s95
s29w#95
V takovém pojetí cvičení zvlášť vynikne dětský pohybový projev v absolutní dokonalosti.
[96] tree
Na závěr vám přejeme hodně úspěchů v nácviku.
s-96
s29w-s96
s29w#96
Na závěr vám přejeme hodně úspěchů v nácviku.
[97] tree
Připomínáme, že větu # i další části skladby můžete předvést při různých příležitostech na akademiích.
s-97
s29w-s97
s29w#97
Připomínáme, že větu # i další části skladby můžete předvést při různých příležitostech na akademiích.
[98] tree
Nezapomeňte připravit dětem pěkné zážitky.
s-98
s29w-s98
s29w#98
Nezapomeňte připravit dětem pěkné zážitky.
[99] tree
Jejich úsměv bude naší odměnou.
s-99
s29w-s99
s29w#99
Jejich úsměv bude naší odměnou.
[100] tree
S jakou dychtivostí, radostí a očekáváním odjíždí malá skupina chlapců se svým vedoucím do neznámé krajiny vyhlédnout a zajistit si místo, na kterém vybuduje stanový tábor, stráví několik týdnů krásného družného života uprostřed lesů při společné práci, hrách a poznávání přírody.
s-100
s29w-s100
s29w#100
S jakou dychtivostí, radostí a očekáváním odjíždí malá skupina chlapců se svým vedoucím do neznámé krajiny vyhlédnout a zajistit si místo, na kterém vybuduje stanový tábor, stráví několik týdnů krásného družného života uprostřed lesů při společné práci, hrách a poznávání přírody.

Edit as listText viewDependency trees