|

ps2013-023-06-004-082.tt

Parliament of the Czech Republic, Chamber of Deputies

Agenda Item Title

82. Rozpočet Státního fondu dopravní infrastruktury na rok 2015 a střednědobý výhled na roky 2016 a 2017 /sněmovní tisk 342/

Date2014-12-10
Meetingps2013/023
Agenda Itemps2013/023/082
Authorizedyes
Sourcehttps://www.psp.cz/eknih/2013ps/stenprot/023schuz/s023208.htm

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


index Page 1 > 2

Místopředseda PSP Petr Gazdík 82. Rozpočet Státního fondu dopravní infrastruktury na rok 2015 a střednědobý výhled na roky 2016 a 2017 /sněmovní tisk 342/ Než tento materiál uvede pan ministr Dan Ťok, slovo si žádá pan poslanec Dolejš. Prosím, pane poslanče. Poslanec Jiří Dolejš Děkuji za slovo. Nebudu zdržovat, jenom poznámka k předminulému hlasování, tedy ke střednědobým výhledům. Je to pro zápis, prosím vás. Opravdu jsem se neidentifikoval s tímto dokumentem. Hlasoval jsem zdržení, objevilo se ano. Zřejmě nějaký bludný proud vnikl do našeho elektronického zařízení a zmátl tu výslednici. Ale je to tak, jak povídám. Děkuji. Místopředseda PSP Petr Gazdík Děkuji panu poslanci Dolejšovi a nyní prosím pana ministra dopravy Daňa Ťoka, aby se ujal slova a seznámil nás s návrhem rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury na rok 2015. Prosím, pane ministře. Ministr dopravy ČR Dan Ťok Dobré odpoledne. Vážený pane předsedo, vážené paní poslankyně, vážení páni poslanci, dovolte mi, abych vás seznámil s rozpočtem Státního fondu dopravní infrastruktury na rok 2015 a střednědobým výhledem na roky 2016 a 2017. Návrh rozpočtu SFDI na rok 2015 a střednědobého výhledu do roku 2017 byl odsouhlasen vládou České republiky, hospodářským výborem Poslanecké sněmovny České republiky a je předkládán Poslanecké sněmovně České republiky ke schválení. Rozhodujícím faktorem pro sestavení rozpočtu je nutnost v maximálně možné míře respektovat požadavky na opravu a údržbu sítě dle vládou schváleného dokumentu dopravní sektorové strategie druhé fáze a dále zejména nutnost dočerpat do konce roku 2015 prostředky operačního programu Doprava z let 2007 2013. Výdajový limit na rok 2015 je navrhován ve výši 44 mld. korun a pro roky 2016 a 2017 ve výši 43 mld. korun ročně. Minimum stanovené dopravní politikou České republiky pro léta 2014 a 2020. Dále je na straně příjmů i výdajů v roce 2015 bilancováno financování akcí spolufinancovaných ze zdrojů Evropské unie, zejména v rámci operačního programu Doprava, což spolu s nároky odhadovaným zůstatkem účtu SFDI ke dni 31. 12. 2014 a předpokládaným souvztažným navýšením prostředků Evropské unie předjednaným s Ministerstvem financí zvyšuje vládou schválený výdajový rámec na celkových 94,4 mld. korun.

Download XMLDownload text