Místopředseda PSP Jan BartošekJáváspožádám,kolegovévlevéčásti.Místopředseda PSP Petr GazdíkIpředsedaLegislativníradyvládydiskutujenadmýmvystoupením.Děkuji,panepředsedo,jstevelicelaskav.Místopředseda PSP Jan BartošekProsím,pokračujte,panemístopředsedo.Místopředseda PSP Petr GazdíkAno,jsmeusrozumitelnostinavrhovanýchustanovení.Problémemneníjensrozumitelnostjednotlivýchustanovení,problémemjesrozumitelnostceléhozákona,atozejménapřiuvědoměnísitoho,kdobudeaplikujícímsubjektem.TadyjednotlivéparagrafyvestručnostivynechámapřejdemekboduFatojejazykováúroveňtohonávrhu.Použitýjazykjestandardníapanzpravodajnevidíproblémyvsamotnémjazykovémvyjádření.DostávámesekboduG,cožjeúroveňdůvodovézprávy.Nedostatkysamotnéhotextunávrhuzákonanemůženahraditdůvodovázpráva.Důvodovázprávajedlouhá,včetněRIAčásti,aleklíčovéodpovědibohuželnedává.Tadyvidíte,žedůvodovouzprávunemáanimoccenučíst,protožeklíčovéodpovědivámnedá.VizzásadnípřipomínkyastanoviskokomiseproRIA.Ateďzávěr.ZpravodajdocentdoktorBohumilHavel,PhD.,vPraze6.květnaříká:"VzhledemkvýšeuvedenémudoporučujiLegislativníraděvládypředloženýnávrhzamítnoutavyzvatpředkladatele,abypředložilvěcnýzáměr,jakpožadujílegislativnípravidlavlády§3odst.2písm.a)ab),případněobhájilvýjimkuztétopovinnosti.Měl-libypřestobýtnávrhprojednán,doporučujipřerušeníapředloženínavrhovanéhoznění."Tolikzpravodajskázprávaknávrhuzákonaoelektronickéevidencitržeb.TímseplynuledostávámekestanoviskusamotnéLegislativníradyvlády.Legislativníradavládydne28.května2015vydalastanoviskoLegislativníradyvládyknávrhuzákonaoelektronickéevidencitržeb.Zaprvékcelkovémuzáměrunávrhu.Cílempředkládanéhonávrhuzákonajezaprvésnahazakotvitkontinuálnítokinformacímezidaňovýmisubjektyasprávcemdaně,jehožúčelemjesnižovatmírutakovéhojednánídaňovýchsubjektů,kteréusilujeozamlčenískutečnostírelevantníchprosprávuavýběrdaníazkreslenískutečnéhoobrazuocelkovédaňovépovinnosti.Zavýšeuvedenýmúčelemzříditintegrovanýsystémevidencetržebzpůsobilýzprostředkováníon-linepřenosupředepsanýchinformacíoevidovanýchtržbách.Svěřenívýkonusprávyevidencetržebsprávcidanězpříjmů,přičemžzmocněníkekontroleplněníuloženýchpovinnostísevedleorgánůFinančnísprávyČRudělujetéžorgánůmCelnísprávyČR.Zakotvitmožnostzákazníkaověřit,zdabylajehotransakceřádnězaevidovánavsystémusprávcedaně.II.VztahkprávuEvropskéunie.NávrhemzákonanenídoprávníhořáduČRimplementovánoprávoEvropskéunieanávrhnenísprávemEUvrozporu-cožjedobrázpráva.Přestožedanáoblastdanízpříjmů,jížsenávrhzákonatýká,nenívsoučasnédoběharmonizovánasprávemEU,lzetutoproblematikuvztáhnoutvobecnépožadavkyvyplývajícízprimárníhoprávaEU.Zejménačlánky19,45,49,56,63a115SmlouvyofungováníEU.VkontextupodporymalýchastředníchpodnikůlzezmínitzejménanásledujícíprávníaktyEU.SděleníKomisezedne25.června2008Zelenoumalýmastřednímpodnikům.DálesděleníKomisezedne23.února2011snázvemPřezkuminiciativy.AvneposlednířadětakézprávuKomiseRaděaEvropskémuparlamentuSníženíregulačnízátěžemalýchastředníchpodnikůnaminimum.PřizpůsobeníprávníchpředpisůEUpotřebámmikropodniků.III.Způsobprojednánínávrhu.Návrhzákonabylprojednánvpřipomínkovémřízení,jehožvýsledkyjsouuvedenyvpředkládacízprávěvčásti6předloženéhomateriálu.Dne7.květnapředkladateldodatečněaktualizovalmateriálprostřednictvímeKLEPvčástivypořádacítabulkydůvodovézprávyapředkládacízprávynazákladěvýsledkůdokončenívypořádánípřipomínekvmeziresortnímpřipomínkovémřízení.Návrhzákonajenazákladěvýšeuvedenéaktualizacepodlepředkladatelepředloženstěmitorozpory.-Prosím,abychomsezaměřilinarozpory,kteréjednotliváministerstvaktomutonávrhuzákonauplatňují.ZačnemeMinisterstvemzemědělství.Tomělocelkemšestrozporů,panministrsitozcelajistěještěpamatuje,kterénepovažujezadostatečnérozvedenízávěrečnézprávyhodnocenídopadůregulace,nepovažujeinformaceopodobě(nesrozumitelné)systému,otaktickýchpožadavcíchnapovinnésubjekty,ozpůsobukontrolvsystémuazapojeníspecifickýchskupinpoplatníkůpoužívajícíchhotovost...ktomu...Ateďjsemsevtomztratil.Pardon,používajícíchhotovostaotom,jakývlivmělozavedeníevidencetržebnainkasodaněvzemích,vekterýchbylsystémevidovánítržebzaveden,zadostatečněpodrobné.Ministerstvozemědělstvítakénesouhlasísponechánímprostorudoplnittržbyvyňatétrvalezevidencetržebvyhláškou,anikdyžjevydánívyhláškyzavázánozákonnýmomezením.Nepovažujevymezeníúdajů,kterémápoplatníkposkytovatsprávcidaně,zadostatečněkonkrétní.Požaduje,abytržbami,kterébudouodednenabytíúčinnostitohotozákonazevidencetržeb,bylydočasněvyjmutynadobutřílettéžtržbyzezemědělských,rybářskýchalesníchčinností.Apožadujestanovenínabytíúčinnostistanovitdnem1.ledna2017.Tobylypřipomínky,rozporyMinisterstvazemědělství.SjednímrozporempřišeliÚřadvládyČeskérepubliky,kabinetvedoucíhoÚřaduvládyČeskérepubliky,kterýpožaduje,abyzákonexplicitněstanovil,žebudeúčtenkováloteriepořádánavpravidelnýchintervalech.Tototižvzákoněnení.SečtyřmirozporysÚřademvládyČeskérepublikypřišlaRadaprovývoj,výzkumainovace.Radaprovývoj,výzkumainovacesÚřademvládyČeskérepublikynepovažujezávěrečnouzprávuhodnocenídopadůregulacevčástechadopadechnapodnikatelskousféru,případnémpočtupoplatníků,kteřízanechajíekonomickéaktivity,nákladechnazavedenísystémuevidencetržebanákladechnaprovozevidencetržebzadostatečnou.Nepovažujeinformaceopodobězavedenéhosystémuotechnickýchpožadavcíchnapovinnésubjekty,způsobukontrolysystémuatakézapojeníspecifickýchskupinpoplatníkůpoužívajícíchhotovostaotom,jakývlivmělozavedeníevidencetržebnainkasodaněvzemích,vekterýchbylsystémevidencetržebzaveden,zadostatečněpodrobné.Nepovažujedaňovézvýhodněnípoplatníků,kteříbudouevidovattržby,zadostatečnéapožaduje,abyivynětítržebzpodvodů-pardon,nezpodvodů,zdůvodůpostupnéhonáběhuevidencetržebbyloupravenotolikozákonem.SdevítirozporysÚřademnaochranuosobníchúdajůjetentonávrhzákona.Úřadnaochranuosobníchúdajůpožaduje,abysenávrhvrátildofázevěcnéhozáměru.Nepovažujezadostatečnépodrobnéshrnutídopadůúpravynastandardochranysoukromíaosobníchúdajů.Považujezávěrečnouzprávuhodnocenídopadůregulacezapřetíženoudetailyapožadujejejípřepracování,požadujepřepracovat§1a§3návrhuzákonazdůvodujejichnenormativnosti.Požadujeautomaticképřidělováníautentizačníchúdajůvšempoplatníkům,tedynikolijentěm,kteříoněbudouaktivněžádat.Nepovažujezavyjasněnývztahdaňovéhoidentifikačníhočíslabezpečnostníhokódupoplatníka.Nepovažujezanutnouexistencidvouidentifikátorůúčtenky,atobezpečnostníhokódupoplatníkaafiskálníhoidentifikačníhokódu.Považujezalegislativněnedostatečnouspecifikacipostupuověřeníúčtenkyzákazníkem.Požadujedetailnějšílegislativníúpravuanesouhlasísezvolenýmprávnímkonceptemúčtenkovéloterie,zejménanesouhlasístím,žeúčtenkováloterienebudepodléhatprávnímupředpisuregulujícímuloterieajinépodobnéhry.Návrhzákonabylprojednánmimořádnoupracovnískupinou,adhockomisíLegislativníradyvládyatakékomisíproevropsképrávo.NávrhzákonabylrovněžprojednánpracovníkomisíLegislativníradyvládyprohodnocenídopadůregulaceRIAajejístanoviskojeuvedenovpřílozektomutostanoviskuLegislativníradyvlády.Legislativníradavládynávrhzákonaprojednalanasvémzasedánídne7.května2015,jakjižjsemříkal,adoporučilapředkladateli,abyzapracovalpřipomínkyčlenůLegislativníradyvládyapřipomínkyuvedenévnávrhustanoviskaLegislativníradyvládykpředloženémunávrhuzákona,abynásledněpředložilupravenýnávrhzákonaLegislativníraděvládykopětovnémuprojednání.TotoupravenézněnínávrhuzákonaprojednalaLegislativníradavlády28.května2015.AtotostanoviskoLegislativníradyjevypracovanéjižktomutoupravenémuzněnínávrhuzákona.Podotýkámtedy,žeLegislativníradavládypožádalaozapracovánítěchpřipomínekapozapracovánípřipomínekvydalanásledujícístanovisko,kterévásjistěbudezajímat.Nejprvetedyobecně.Návrhzákonasenajednéstraněsnažíminimalizovattakovénegativníjevy,jakojenezákonnéobcházenídaňovépovinnosti,kterésenásledněpromítádokonečnévýšedaňovéhoinkasa,atozejménaudanízpříjmůadanězpřidanéhodnoty.Výsledkemtohotostavujesníženíobjemuprostředkůtvořícíchpříjemstátníhorozpočtu.Tentostavtakézakládánežádoucínerovnostmezirůznýmiskupinamidaňovýchsubjektů,kdyvtržnímprostředíznačněznevýhodňujety,kteřímajívětšívůlidaněodvádětřádnýmzpůsobem.TadysepatrněLegislativníradavládyskoalicíplněshoduje.Nadruhéstraněnávrhemzákonazaváděnápovinnostevidencetržebdopadázejménanamaléastřednípodnikatele,kterézatěžujedalšímiadministrativnímipožadavky.Vidíte,říkátoiLegislativníradavašívlády.Nenítovýplodchorémysliopozice,kteráchcejenomzdržovat.ILegislativníradavlády-apanministr(Dienstbier)souhlasněpřikyvujeausmívásepřitom,nepřikyvuje,aleusmívásepřitom-říká,ženávrhemzákonazaváděnápovinnostevidencetržebdopadá(s důrazem)zejménanamaléastřednípodnikatele,kterézatěžujedalšími(s důrazem)administrativnímipožadavky.Tojestav,kterýsiasijistěnikdonepřeje.Vtétosouvislostijetřebazmínit,kdyžbududálepokračovat,žeEvropskákomisesevyjádřilavtomsmyslu,žemaléastřednípodnikyjsouklíčovýmhráčemevropskéhohospodářství,avroce2008představilaucelenýrámecjejichpodporySmallBusinessAct,kterýmáamělumožnitrůstmaléhoastředníhopodnikání.Vroce2011pakKomisevydalazprávu,dlenížbyměloprofuturodojítkesníženíregulačnízátěžepromaléastřednífirmyvevšechoblastech,kdejetojenmožné.TéžzjudikaturyEvropskéhosoudníhodvoravyplývá,ževnitrostátníopatření,kteráčinívýkonzákladnísvobodyusazováníméněatraktivním,musíbýtnezbytnáapřiměřená.Podporarozvojemaléhoastředníhopodnikáníjetakéjednímzdůvodůprogramovéhoprohlášenívlády,jednímzbodůprogramovéhoprohlášenívlády,kterábymělavtétosouvislostipodnikatkrokysměřujícíkmaximálnímusnižováníadministrativnízátěžepropodnikatele.Vtomtoohledulzepovažovatzasprávnoualespoňsnahupředkladateleominimalizacizátěžepodnikatelůaspotřebitelůspojenésezavedenímanáslednýmprovozovánímsystémuevidencetržeb,atonapříkladtéžvuvažovanémopatření,dokteréhonákladynaelektronickouevidencitržebbudoumocibýtuplatněnyformouslevynadanizpříjmů.Sohledem-ateďprosímzávěrzprávyLegislativníradyvlády-sohledemnavýšeuvedenéaponáslednémprojednánínávrhuzákonaLegislativníradavládymánadálevýznamnépochybnosti,zdazavedenípovinnostievidencetržebasnísouvisejícíchpovinnostíjevsouladusprincipyzakotvenýmivprávníchaktechEvropskéunieuvedenýchvýševčástidvětohotostanoviska,totižspolitikoupodporovánímalýchastředníchpodnikatelů,azdaopatřenídoprovázejícíjejízavedení,kterábymělaminimalizovatsouvisejícíadministrativnízátěžpodnikatelů,jsoudostatečná.Tojsoupoměrněvelmizávažnáfakta.Částdvě.PodleLegislativníradyvládybyhlavnímúčelemnávrhuzákonamělabýtsnahaoevidencitržebzaúčelemzvýšeníčástekvybranýchpřivýběrudaníanikoliúdajůotržbáchvmaloobchodu,čemužbymělaodpovídatimimojinéformulace§5písm.b)návrhuzákona.Zároveňjepodlepředkladatelecílemvyloučitzpovinnostievidencetržebbezhotovostníplatbyprostřednictvímplatebníhopříkazunazákladěfaktury-typmezipodnikateli.Evidencitržebbytakmělypodléhatveškerétržbyplynoucízprodejezbožíaslužebvkamennýchprodejnáchajimodpovídajícítržbyzprodejezbožíaslužebprostřednictvíminternetu.Vtomtosmyslujeprototřebaupravitznění§5písm.b),neboťpodlesoučasnéhozněnítohotoustanovenízpovinnostievidencetržebvypadávajítržbyplynoucípoplatníkovinazákladěplatebprovedenýchprostřednictvímon-lineterminálů,on-lineplatebníchslužeb,napříkladServis24,PayPalapodobně.TakovétovyloučeníněkterýchforemplatebjedlenázoruLegislativníradyvládyvrozporusúčelemnavrhovanéregulace.Zároveňjetřebatotoustanovenízpřesnit,cosetýčepojmupříjemce,neboťtímmusíbýtvždypoplatník,aleijináosobaodlišnáodpoplatníka,vzhledemktomu,žepodleustanovení§5písm.b)návrhuzákonabudourežimuzákonapodléhatveškerékaretnítransakcevobchodnímstyku.Legislativníradavládypovažujevtétosouvislostizadůležité,abyokruharozsahinformací,kterémajíbýtvsouvislostisezavedenímevidencetržebshromažďovány,bylypřiměřenéúčeluzákona,atosohledemnaochranuosobníchúdajů.Dostávámesekbodu3.Zvýhodňováníněkterýchdruhůtržebpouzenazákladěvymezenísubjektu,kterémutytotržbyplynou,považujeLegislativníradavládyzadiskriminačníavesvémdůsledkuzanegativnědopadajícínahospodářskousoutěž.Vtomtokontextulzezaurčitýchokolnostípovažovatněkterévýjimkyjakopodporustátukezneužitídominantníhopostavenínatrhu,atovpřípadětzv.veřejnýchpodnikůaposkytovatelůslužebobecnéhohospodářskéhozájmu.Možnýmřešením,jaksevyhnoutriziku,jeto,žebyEvropskákomiseaSoudnídvůrEvropskéunieposuzovalyvýjimkuzevidencetržebjakočinnostmajícízanásledekzneužitídominancetrhu,bybylostriktněuplatňovatvýjimkyzpovinnostievidencetržebjenprourčitáodvětvíjakocelek,nikolivztétopovinnostivyjímatjenněkterésubjekty,napříkladdržitelepoštovnílicence.Tadyvidíte,žesamaLegislativníradavládyupozorňuje,žeelektronickáevidencetržebsemůžedostatažpředEvropskoukomisičiSoudnídvůrEvropskéunie.Subjektypůsobícínarelevantnímtrhudanéhoodvětvíbypakmělyrovnépodmínkysvýjimkoupovinnostidle§12nemělymítselektivnípovahu.SohledemnavýšeuvedenéanaproběhloudiskusinatototémaLegislativníradavládyjetohonázoru,ženavrhovanáprávníúpravabymělaobsahovatconejméněvýjimekzcelavylučujícíchpovinnostevidovattržby.Atovopravduodůvodněných,opravduodůvodněnýchpřípadech.Zatímtoúčelemprotopovažujemezanutnévýznamnězúžitjejichvýčetuvedenýchv§12.Pozorna§12!PakLegislativníradavládypovažujedoplnit§46Bližšípravidlaproúčtenkovéloterie,stímvásnebudupřílišzatěžovat,protožemyslím,žesestímvládaskutečněvypořádalaatenparagrafopravila.Vpřípadě,žebybylorozhodnutoponechání§10odst.2,jepotřebaprovéstvjehotextuzměny,tadyupozorňujeLegislativníradavlády.Atakjetovmnohadalšíchodstavcích,sekterýmivásmomentálněteďnebuduzatěžovat.Alejsoutadydvěvýznamnévěci.Nejprvekdosavadnímu§39,tamsemáčíslo36nahraditčíslem32,cožsepatrněstalo.Alekdůvodovézprávě.Důvodovouzprávumánavrhovatelupravitvesmyslupřipomínekuvedenýchvestanoviskumimořádnépracovníkomisezedne24.dubna.Atakémádůvodovouzprávuupravittak,abyodpovídalanávrhuzákonaschválenéhovládou.Závěr.Dostávámesekzávěru.Legislativníradavládydoporučujevláděschválitnávrhzákonaoevidencitržebakněmu...stanovit.VládaschvalujenávrhzákonaoevidencitržebsúpravamipodlepřipomínekobsaženýchvestanoviskuLegislativníradyvlády,ukládáprvnímumístopředsedovivládyaministrovifinancívypracovatzněnívládníhonávrhupodlebodu1usnesení,notifikovatvládnínávrhzákonapodlebodu1a2tohotousneseníEvropskékomisiprostřednictvímÚřaduprotechnickounormalizaci.Panministrtadybohuželnení,alejábychsehorádzeptal,jestlitakbyloučiněno.Došloknotifikacibodu1a2tohotousneseníEvropskékomiseprostřednictvímÚřaduprotechnickounormalizaci,metrologiiastátnízkušebnictvívrežimutechnickéspecifikacesjinýmipožadavkyvsouladusčlánkem1odst.11třetíodrážkavespojenísčlánkem10odst.4směrniceEvropskéhoparlamentuaRady9834/ESzedne22.června1998opostupupřiposkytováníinformacívoblastinorematechnickýchpředpisůapředpisůproslužbyinformačníspolečnosti?Panministr,atojemojedruháotázka,mátakézajistittechnickéřešeníprojektuevidencetržebkedni1.ledna2016.Blížímesektomutotermínuk1.lednu2016azatímnenímněznámo,žebybylozcelajasné,jakvypadátechnickézajištěníprojektuElektronickéevidencetržeb.Tadysimyslím,žepanministrbynámvšemmělvtomtosměruposkytnoutpříslušnéinformace.DálepověřujeLegislativníradavládypředseduvlády,abypředložilnávrhzákonapodlebodů1a2.doPoslaneckésněmovny,amístopředseduvlády,abyodůvodnilnávrh,cožpanministrjistěučinil.PodepsánMgr.JiříDienstbier,ministrprolidskápráva,rovnépříležitosti,legislativuapředsedaLegislativníradyvlády.Tojsouzatímtyzákladnípřipomínky.Myslím,žeještěvprůběhudiskusesekdalšímurčitědostaneme.Panministrtadynazačátkuzavedldnespřisvémprojevu,ajábychvněmvelmirádpokračoval,takovéokénko"Naddopisyobčanů".Takjábychtaképřispělsvoutroškoudomlýnaasdělilvámněkterédopisy,kterémněodobčanůchodí,nebonašemuposlaneckémuklubu.Takzačnuprvnívtomtookénku.Pisatelpíše:ŘeknětetoBabišovi.Neumímsipředstavit,jaktobudefungovat.Vestánkustrdelníkynavánočníchtrzích-tojevelmiaktuálnítéma-kdeužtaksivefrontěněkdypostojítedobrých10až15minut,kdepaní,kterámáruceodtěstaapenízeodváspřebírávelmiopatrně,vyplňovatúdajevztahujícísekjednomutrdelníkunanějakémcelkemdrahémdotykovémaparátu.Toabyzaměstnalabrigádníka,kterýtobudeovládat,atenjísamozřejmězvednenákladynaprovoz.Něcojinéhojsourestaurace,kdevámúčtujícelýoběd.Nejednoujsemsevšaksetkalastím,píšepisatelka,žepřijedetenakoleachcetesidátdvěpivavzahrádce,zaplatitrovnouajetdál.Nežtotakováslečnanaťukádojejichzázračnéelektronickéevidenceobjednávek,spadnevámpěnaapřejdeváschuť,píšepaníNikolaVoňková.Mámtudalšídopis.PanHugoHolý:Elektronickáevidencetržebjelogickýmvolebnímtahempronašisocialistickouspolečnost.Úspěchseunásneodpouštíazávistseskloňujenakaždémrohuvevšechpádech.Toužvšichnivíme.Lidésenechtějísnažit,abyněcoměli,alechtějí,abyostatnínemělinic.Odkroutitsisvýchosmhodin,svalitsedomanagauč...Svalitsedomanagauč.Játoasivezmuznovu.Svalitsedomanagaučapolemizovatotom,jakýjekaždýpodnikatelzloděj,jetotižjednodušší.To,želeckdyvstávámivečtyřiránoadomůsedostanukvůlipráciažpozděvečer,užnikdonevidí.Hlavníjeperzekvovatkaždého,kdoněcomá.Jakékolivopatřeníprotilidem,cosesnaží,takbudebránojakotosprávné.AANOstímvyhrajenaceléčáře.Ačkolivjetonízké,jetovezkratcetostejnéconámdělámistrOkamura.Cílísvojikampaňasvojezájmynadementy,kteřísenikdynanicnezmůžouakteřídovedoujenremcat,jakvšichnistojí...stojízanic-abychtadynebylodvolán.Otom,covšechnonegativníhotosseboupřinese,seanivyjadřovatnemusím,protoževěřím,žetozanásdokážeteveSněmovněříctzplnýchplic,cožzrovnačiním.Takjakotak,bezohledunato,cosetadyvymyslí,senevzdávámapodnikatnadálebudu.Zeměseběžnýpracovníkbezmozkunikdynestane.Třetíaposlednídopisvtomtookénku"Naddopisyobčanů".Zdostupnýchinformacíjezřejmé,žeEETvžádnézemi,kdebylozavedeno,nepřinesložádnýekonomickýefekt.Existujítedyjasnádata,zekterýchplánMinisterstvafinancínaEETvychází,jakýjeplánčeskéhoMinisterstvafinancí,plánovanénákladynaEETjsoujaké?Plánovanývýnosyjsoujaké?TadytyúdajepanupisateliMichaluZahradníčkovibylysamozřejměpředloženy.MůžemeseskolegouVolnýmčisdalšímikolegypřítojejichvýši.Pardon,spanemkolegouPilným,omlouvámseprostřednictvímpanapředsedajícího.JakéjsouexaktnítechnologicképožadavkynazavedeníEETuživnostníkůapodnikůakolikjsoucenypořízení,údržba?Tadyjsmetynákladyskutečněvyčíslili,ajakužjsemříkalvúvodusvéřeči,jsoukrátké.PročchceMinisterstvofinancízavéstEETjenproněkteréskupiny?Má-libýtEETzavedena,pakaťjeprovšechny,nebovopačnémpřípaděsejednáozřejmoudiskriminaci.JakjeplánovanévyužitídatazEET?Existujepřesnýpopis,kterýjezávazný?Existujeanalýzarizik,kterásouvisíspřípadnýmzneužitímosobníchúdajů?píšepanMichalZahradníček.Tímbychuzavřeltatotookénko"Naddopisyobčanů"isvůjprojev.Věřím,ženaněkteréotázkyazávažnéskutečnosti,kteréjsemtadypoložil,mibudeodpovězenoažeonichskutečněbudemediskutovattak,abychomdošlikdobrémuzávěru.Děkujivámzapozornost.(Potlesk z pravé části sálu.)