PML View

cmpr9410_047

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-7/cmpr9410_047.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-7/cmpr9410_047.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-7/cmpr9410_047.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-7/cmpr9410_047.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-7/cmpr9410_047.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-7/cmpr9410_047.treex.gz

s-1 Orientace na tuzemské pacienty

s-2 Lázně mají méně klientů *

s-3 Ředitel musí být dobrý manager

s-4 Transformací podniku Státní lázně Teplice na akciovou společnost se osamostatnila lázeňská zařízení Bílina, Kundratice, Libverda a Mšené.

s-5 Nová společnost se v balneoprovozech Teplice a Dubí zaměřuje na léčbu nemocí pohybového ústrojí a duševních chorob a to u dospělých i dětských pacientů.

s-6 K tomu máme vhodné podmínky především díky přírodním léčiv pramenům, které jsou vhodné svoji skladbou, teplotou a mírnou radioaktivitou , uvedl ředitel Petr Wízner .

s-7 Optimismus do budoucna

s-8 V Teplicích jsou v podstatě optimističtí, a to i přesto, že i zde došlo k určitému poklesu pacientů.

s-9 Jestliže v roce 1993 jich bylo 8650, což je vytížení kapacity lázní asi na 65 70 procent, tak v letošním roce by jich mělo být již 9745.

s-10 Samozřejmě, že pro to, aby se postupně opět zvyšoval počet osob, kteří se sem přijedou léčit, by samotné přírodní zdroje nestačily.

s-11 Podstatnou roli zde hrají záměry managementu.

s-12 Tepličtí si dobře uvědomují, že těžiště jejich činnosti musí být v léčení tuzemských pacientů.

s-13 Těm je dávána přednost před zahraničními hosty, a to i přesto, že cizinci zaplatí za léčebný pobyt čtyřikrát více, než dostanou lázně od zdravotní pojištovny za pobyt tuzemského pacienta.

s-14 Vedení lázní si dobře uvědomuje, že zahraniční klientela může tvořit jen doplňkovou, nikoli rozhodující část zákazníků.

s-15 U zahraničních pacientů jde především o vytížení volných kapacit lázní.

s-16 Svědčí o tom fakt, že počet léčených zahraničních klientů tvoří v Teplicích jen čtyři procenta.

s-17 Spádové centrum

s-18 Charakter lázní Teplice umožňuje, že u tuzemských pacientů převažuje komplexní léčba nad příspěvkouvou.

s-19 Jde o poměr 73 procent ku 21 procentům.

s-20 K jeho udržení, případně i zvýšení ve prospěch komplexní léčby, navázali v Teplicích úzké kontakty se všemi zdravotními pojištovnami.

s-21 Cílem je dosáhnout toho, aby se tam pacienti opakovaně vraceli.

s-22 To by měli, podle názoru vedení lázní, podporovat jak zdravotní pojišťovny a lékaři, tak i samostní pacienti, kterým tato léčba prospívá.

s-23 Dalším záměrem je, aby se Teplice staly přirozeným spádovým centrem pro lázeňskou léčbu občanů severočeského regionu.

s-24 Kdyby pacienti z blízkého okolí absolvovali léčbu u nás, tak ušetří za výdaje z rodinného rozpočtu, například za cestovné v případě návštěv příbuzných apod.

s-25 Příznivě by měly být tomu nakloněny i zdravotní pojištovny, neboť ty by rovněž uspořily za cestovné, konstatoval Petr Wízner.

s-26 Další možností, jak dosáhnout úspor, je i příspěvková, ambulantní léčba těch pacientů, kteří mohou denně dojíždět.

s-27 Programy pro managery

s-28 Hodně se nyní v lázních hovoří o prevetivních programech pro managery.

s-29 Hezký nápad se však obtížně uskutečňuje.

s-30 Málokterý vedoucí pracovník se může uvolnit na 21 dní, nebo alespoň na dva týdny.

s-31 Proto jim vedení lázní Teplice vychází vstříc.

s-32 Po dohodě s lázeňským lékařem si mohou rozložit dobu svého léčebného pobytu na několik částí.

s-33 Přijedou na tři, čtyři, pět dní, absolvovali léčebné kůry.

s-34 Vrácejí se opět za pár dní a pokračují v přerušené léčbě.

s-35 Po jejím skončení se hodnotí, zda se pro takto rozčleněný pobyt stal přínosem, či nikoliv.

s-36 Na základě přípomínek a nápadů managerů chtějí v Teplicích rozšířit tyto pobyty i o další aktivity, například o zlepšení fyzické kondice, popřípadě o vzdělávací aktivity.

s-37 Lázeňský turismus

s-38 K vyšší rentabilitě přispět lázeňská turistika, kdy se využívá volná ubytovací kapacita pro několikadenní zájezdy skupiny zahraničních návštěvníků.

s-39 I když přijedou jen na krátkoiu dobu, nabízejí se jim některé z lázeňských procedur.

s-40 Kontakt: Lázně Teplice v Čechách, a.s., Obchodní oddělení, Vrchlického 23, 415 38 Teplice, tel: 0417/ 323 206, Fax: 0417/204 82.

s-41 Citát:

s-42 Zahraniční klientela může tvořit jen doplňkovou, nikoli rozhodující část zákazníků


dependency treetext view