PML View

wsj2008.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj2008.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj2008.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj2008.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj2008.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj2008.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj2008.cz.treex.gz

s-1 Reuben Mark, předseda správní rady společnosti Colgate-Palmolive Co., řekl, že je "spokojen" s odhady analytiků, že příjmy za třetí čtvrtletí vzrostly na 95 centů 1,05 dolaru na akcii.

s-2 To lze srovnat s příjmem 69 centů na akcii z neukončených operací v minulém roce, zahrneme-li i ukončené operace, byl příjem před rokem 88 centů na akcii.

s-3 Odhady příjmu na akcii znamenají, že čistý příjem společnosti ze spotřebního zboží vzrostl ze 47,1 milionu dolarů v předchozím roce na 69,5 76 milionů dolarů.

s-4 Analytici odhadují, že ve třetím čtvrtletí vzrostly celosvětové tržby společnosti Colgate asi o 8 % na 1,29 miliardy dolarů.

s-5 Mark připisuje růst příjmů dobrým tržbám v Latinské Americe, Asii a Evropě.

s-6 Výsledky byly rovněž podepřeny "opravdu významným" růstem provozního zisku díky obchodům společnosti Colgate v USA, řekl Mark.

s-7 Provozní zisk společnosti Colgate v USA z obchodu se zbožím pro domácnost a osobní péči vyskočil za toto čtvrtletí o 25 %, dodal Mark.

s-8 Řekl, že zlepšení bylo důsledkem úspor dosažených konsolidací výrobních operací, sloučením dvou obchodních organizací a pečlivějšího zaměření propagačních aktivit společnosti.

s-9 Odhadované zlepšení činností společnosti Colgate v USA bylo pro některé analytiky překvapením.

s-10 Obchod společnosti Colgate se zbožím pro domácnost, který zahrnuje takové značky jako prací prostředek Fab a čistící prostředek Ajax, býval málo výkonný.

s-11 Analytici odhadují, že tržby společnosti Colgate za zboží pro domácnost byly v USA za toto čtvrtletí slabé, a odhadli provozní marži pouze na 1 3 %.

s-12 "Kdybyste mohli říci, že jejich obchod v USA byl průměrný, ale skvělý kdekoliv jinde, bylo by to hezké," říká Bonita Austinová, analytička společnosti Wertheim Schroder & Co.

s-13 "Ale on není průměrný a to je skutečný problém."

s-14 Mark připustil, že domácí obchod společnosti Colgate s výjimkou její vysoce ziskové jednotky Hill's Pet Products zaostával.

s-15 "Pro zlepšení výsledků (v USA) jsme udělali mnoho a uděláme ještě více," řekl Mark.

s-16 "Zlepšení ziskovosti operací v USA je neobyčejně vysokou prioritou společnosti."

s-17 Z důvodu zaměření se na celosvětový obchod se spotřebním zbožím společnost Colgate v roce 1988 prodala svůj obchod se zdravotními potřebami Kendall.


dependency treetext view