Dependency Tree

cmpr9413_045

Date19
Source typej
Year19
Annotation statustamw
Subsettrain-7
Genreother
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Test Profitu
s-2 Pravidlům tržního hospodářství musí být podřízeny všechny funkce podniku, tedy i personální práce.
s-3 Z ekonomického hlediska musí být proto cílem podnikové personalistiky dosáhnout co nejvyšší účinnost, respektive výkonnost pracovníků podniku.
s-4 Z toho vyplývají pro podnikovou personalistiku určité úkoly.
s-5 1.
s-6 Které úkoly to jsou?
s-7 2.
s-8 Stále více se ukazuje, že spokojenost pracovníků na pracovišti ovlivňuje růst jejich výkonů.
s-9 Co ovlivňuje rozhodujícím způsobem tuto spokojenost?
s-10 3.
s-11 Pro řízení a spolupráci je ovšem také důležité umět se svými spolupracovníky vycházet.
s-12 K tomu slouží poznatky psychologie.
s-13 Co rozumíte pod pojmem psychologie?
s-14 4.
s-15 Umět jednat, znamená poznat sebe i druhé a kultivovat své jednání a vztah k nim.
s-16 K tomu přispívá umět rozeznávat typy lidí.
s-17 Které typy lidí znáte?
s-18 5.
s-19 Aby vedoucí pracovník plně pochopil a uměl se svými spolupracovníky jednat, musí dále respektovat to, že stejně tak jako pro něho, tak i pro jeho spolupracovníky musí pracoviště naplňovat určité potřeby.
s-20 Které to jsou?
s-21 Odpovědi na otázky minulého testu: 1.
s-22 Marketingové plánování rozvinout cíle, strategii a opatření, která budou účinná v plánovacím období.
s-23 Důležité je tedy sestavit takový výrobní, příp. výrobkový program, který bude vyhovovat přáním a potřebám spotřebitelů.
s-24 2.
s-25 Ano.
s-26 Marketingové plánování je nejdůležitější součástí podnikového plánování.
s-27 3.
s-28 Úkolem rozpočtu je konkretizace marketingového plánu.
s-29 4.
s-30 Marketingovou kontrolou zjistíme, zda: jsme získali dostatek prvotních informací;
s-31 intepretace informačního materiálu byla provedena dostatečně pečlivě;
s-32 stanovené cíle byly realistické;
s-33 z alternativních strategií byla vybrána nejlepší;
s-34 nevzniknou nepředvídané události.
s-35 5.
s-36 Marketingově orientovaná organizace je strukturována s ohledem na potřeby trhu.
s-37 Kontakt: NKA - Německá korespondenční akademie, Bertelsmann media, s.r.o., P.O. Box, Václavské nám. 23, 111 21 Praha 1, tel.: (02) 2422 8490, FAX: (02) 2423 0252.

Text viewDownload CoNNL-U