Dependency Tree

wsj1248.cz

Date19
Source typenws
Year19
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Emisní práva společnosti British Airways PLC v hodnotě 320 milionů liber (508 milionů dolarů) dopadla špatně - stala se obětí nedávných turbulencí trhu a selhání nabídky k odkupu na společnost UAL Corp., mateřskou společnost firmy United Airlines.
s-2 Tento britský přepravce plánoval emisi za účelem pomoci financovat koupi 15% podílu ve společnosti UAL ve výši 750 milionů dolarů.
s-3 Společnost British Airways však minulý pátek od plánu vedení a zaměstnanců společnosti UAL na odkup akcií odstoupila, neboť se skupině nepodařilo získat finance od banky pro svůj odkup ve výši 6,79 miliardy dolarů.
s-4 Společnost British Airways uvedla, že její akcionáři akceptovali pouze 6,3 % konvertibilních kapitálových obligací, zbytek emise však převezmou upisovatelé.
s-5 Analytici uvedli, že 6,3% hladina znamená nejhorší výsledek ze všech velkých britských emisních práv od celosvětového pádu trhu cenných papírů v roce 1987.
s-6 " blízko k tomu, aby byla rekordním úpisem," řekl Bob Bucknell, analytik londýnské makléřské společnosti Smith New Court Securities.
s-7 "Správci finančních prostředků nemají rádi emisní práva, která nemají jasný důvod.
s-8 Evidentním důvodem byla (pro společnost British Air) koupě podílu ve společnosti United Airlines."
s-9 V prohlášení uvedl předseda společnosti British Air lord King, že společnost je "zjevně zklamaná, že emise nebyla přijata, avšak vzhledem k nestálosti trhu cenných papírů od vydání emise by bylo nepřiměřené očekávat lepší výsledek".
s-10 Avšak kromě rozpaků vyjde společnost British Air z propadu emise akcií relativně bez újmy.
s-11 Upisovatelé v čele se společností Lazard Brothers & Co. přijmou zbytek nabídky letecké společnosti na čtyři konvertibilní kapitálové obligace vždy za devět kmenových akcií.
s-12 Společnost Lazard a další primární upisovatelé omezili či zcela vyloučili své ohrožení dalším úpisem emise mezi britské instituční investory.
s-13 "Ztráta (cenných papírů) je" pro tyto dílčí upisovatele "velmi nízká", poznamenal John Nelson, vrchní ředitel společnosti Lazard.
s-14 V každém případě, dodal, "většina institucí tyto obligace patrně neprodá".
s-15 A namísto koupě podílu ve společnosti UAL bude britský přepravce schopen snížit svou vysokou hladinu zadluženosti a vybudovat si pozici pro akviziční bitvu.
s-16 "Z pohledu peněžního toku na tom bude společnost British Airways lépe, když do společnosti United Airlines v brzké době nevstoupí," uvedl Andy Chambers, analytik Výzkumného institutu Nomura v Londýně.
s-17 Další britský analytik dodal: "Získají tak trochu peněz do kasičky pro okamžik, kdy budou chtít něco podniknout."
s-18 Společnost British Air například nadále jedná se společností KLM Royal Dutch Airlines o tom, že obě strany získají 20% podíl ve společnosti Sabena World Airlines, přidružené firmě pro leteckou dopravu belgických národních aerolinek.
s-19 Konečná dohoda se očekávala do konce července.
s-20 Neúspěšná emisní práva by rovněž měla mít mírný dopad na akcie společnosti British Air.
s-21 Cena akcií této letecké společnosti je od doby, kdy společnost na konci září emisní práva oznámila, již hluboko pod hladinou 210 pencí (3,33 dolaru).
s-22 Při včerejším pozdním obchodování na londýnské burze cenných papírů klesly akcie o tři pence na 194 pencí.
s-23 A vzhledem k tomu, že společnost British Air vydává spíše konvertibilní obligace než kmenové akcie, nebude cena akcií přímo poškozena žádným přebytkem u upisovatelů poté, co se pokusí prodat emisi na otevřeném trhu.
s-24 Odstoupení společnosti British Air od odkupu společnosti UAL by však mohlo mít další dozvuky.
s-25 Někteří analytici včera spekulovali o tom, že tento krok podnítil rozkol v zasedací místnosti správní rady, který by mohl vést k odstoupení sira Colina Marshalla, výkonného ředitele tohoto přepravce.
s-26 "Takové informace jsou nesmyslné," řekl mluvčí společnosti British Air.
s-27 "(Předseda) lord King a sir Colin nemají rozdílné názory na žádný aspekt firemní politiky.

Text viewDownload CoNNL-U