Dependency Tree

wsj0326.cz

Date19
Source typenws
Year19
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Společnost Philip Morris Cos. spouští mohutnou firemní reklamní kampaň, která umístí jméno tabákového gigantu do televizních reklam poprvé od začátku padesátých let, kdy v televizi zastavila reklamu na svou stejně pojmenovanou cigaretovou značku.
s-2 Kampaň, vlastenecká oslava dvoustého výročí listiny základních lidských práv, nezmiňuje cigarety nebo kouření; reklama na cigarety je v televizi zakázána od roku 1971.
s-3 Ale dokonce ještě před tím, než začala, vyvolává kritiku od odpůrců kouření, kteří kritizují snahu společnosti Philip Morris o posílení své narušené image zaštiťováním se listinou, která je základním kamenem americké demokracie.
s-4 Společnost Philip Morris, která se loni stala největší potravinářskou společností USA, a to pomocí svého nabytí firmy Kraft Inc. za 12,9 miliardy dolarů, patrně v zemi značky Marlboro zapustí své kořeny.
s-5 Průzkum společnosti naznačuje, že povědomost o jejím jménu zůstává mezi většinou konzumentů nezvykle nízká, ačkoli množství jejích obchodních značek - včetně Maxwell House coffee, Jell-O, Cheez Whiz, a piva Miller - pokrývá police supermarketů.
s-6 Očekává se, že společnost utratí kolem 30 milionů dolarů ročně při své dvouleté firemní kampani, vytvořené v New Yorku jednotkou Ogilvy & Mather společnosti WPP Group.
s-7 První spoty se budou objevovat během dopoledne a v hlavním vysílacím čase při zprávách.
s-8 Společnost Philip Morris doufá, že posláním svého námětu listiny základních práv a svobod do éteru, získá kromě zviditelnění i nejširší možné publikum.
s-9 dosud se inzeráty společnosti, které převážně poukazují na to, jak sponzoruje umění, objevovaly téměř výlučně v novinách a časopisech.
s-10 "Většina lidí - z Toleda, Tucsonu, či Topeky - nemá ponětí, kdo jsme," říká Guy L. Smith, viceprezident pro záležitosti společnosti Philip Morris.
s-11 "Jestliže mají dobré mínění o společnosti díky její podpoře listiny základních lidských práv, znamená to, že budou mít dobré mínění o našich výrobcích."
s-12 Pan Smith říká, že reklama s listinou základních práv a svobod, která vytrubuje myšlenky o volnosti a svobodě projevu, není navržena, aby působila speciálně na kuřáky.
s-13 Ačkoli se společnost Philip Morris typicky snaží bránit práva kuřáků argumenty o svobodné volbě, "nemá to nic co do činění s cigaretami, a ani nikdy nebude," říká mluvčí.
s-14 Ale někteří protikuřáčtí aktivisté nesouhlasí a vyjadřují rozhořčení, když vidí pokusy společnosti zneužít pomocí asociací naivity.
s-15 "Jsem pobouřen, protože tato společnost sama sebe staví do srdce americké kultury a politické svobody, a ve skutečnosti je to zabiják," říká Michael Pertschuk, bývalý předseda federální obchodní komise a kritik tabákového průmyslu.
s-16 "Měla by být prezentována jako medellinská (drogová) mafie, ne jako otcové zakladatelé."
s-17 Pan Pertschuk dodává, že nové reklamy se dokonale hodí k významným aspektům politické strategie společnosti Philip Morris.
s-18 Ty zahrnují snahu ochránit jejich tištěné reklamy dovoláváním se prvního dodatku a snahu zalíbit se černým stavěním sama sebe do role ochránce občanských práv.
s-19 (Reklama obsahuje, mimo jiné, vyjádření Martina Luthera Kinga ml., zabitého čelního bojovníka za občanská práva.)
s-20 Mnoho marketingových pracovníků tvrdí, že přístup společnosti Philip Morris bude účinný, ale souhlasí, že kuřácké poselství zahrnuté v reklamách je nezpochybnitelné.
s-21 "Je to chytré, podprahová reklama, která doopravdy říká, 'Kuřáci mají taky svá práva,'" tvrdí Al Ries, předseda společnosti Trout & Ries Inc., sídlem v Greenwich v Connecticutu, firmy zabývající se marketingovou strategií.
s-22 "Toto je vymyšleno tak, aby to dostalo vozy do kruhu a bránilo právo kouřit."
s-23 Richard Winger, společník ve společnosti Boston Consulting Group, dodává: "V těchto dnech je velmi populární balit se do vlajky.
s-24 Dokážete-li to udělat a v tom samém čase rozšířit poselství, které podpoří vaše obchody, je to brilantní."
s-25 Firmy RJR Nabisco Inc. a American Brands Inc. tvrdí, že nemají žádné plány na následování příkladu společnosti Philip Morris.
s-26 (Ve skutečnosti je firma RJR Nabisco v současné době pod palbou kritiky kvůli vysílání 80-sekundového spotu nabízejícího jejich novou značku spotřebitelům, kteří kouří značku Carltons firmy American Brands.)
s-27 Navzdory kritice kampaň společnosti Philip Morris podstupuje malé riziko stažení z obrazovky.
s-28 "Neukazují Jamese Madisona, jak potahuje z cigarety nebo si zapaluje," říká Laurence Tribe, profesor ústavního práva na Harvardské univerzitě.
s-29 "Všechno, co se snaží dělat, je vypůjčit si nějakou legitimitu od samotné listiny základních práv a svobod.

Text viewDownload CoNNL-U