# newdoc id = ln95049_131 # sent_id = ln95049_131:s-1 # text = Mladým nejen věkem, ale i srdcem 1 Mladým mladý AAMP3----1A---- _ _ 0 ExD _ _ 2 nejen nejen Db------------- _ _ 3 AuxZ _ _ 3 věkem věk NNIS7-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 4 , , Z:------------- _ _ 5 AuxX _ _ 5 ale ale J^------------- _ _ 1 Coord _ _ 6 i i J^------------- _ _ 7 AuxZ _ _ 7 srdcem srdce NNNS7-----A---- _ _ 5 Adv _ _ # sent_id = ln95049_131:s-2 # text = Dnes začíná na českém trhu společnost Toyota Motor Czech s prodejem automobilu RAV 4 z kategorie off road. 1 Dnes dnes Db------------- _ _ 2 Adv _ _ 2 začíná začínat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 na na RR--6---------- _ _ 2 AuxP _ _ 4 českém český AAIS6----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 trhu trh NNIS6-----A---- _ _ 3 Adv _ _ 6 společnost společnost NNFS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 7 Toyota Toyota F%------------- _ _ 9 Atr _ _ 8 Motor Motor F%------------- _ _ 9 Atr _ _ 9 Czech Czech F%------------- _ _ 6 Atr _ _ 10 s s RR--7---------- _ _ 2 AuxP _ _ 11 prodejem prodej NNIS7-----A---- _ _ 10 Obj _ _ 12 automobilu automobil NNIS2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 RAV RAV BNXXX-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 4 4 C=------------- _ _ 13 Atr _ _ 15 z z RR--2---------- _ _ 12 AuxP _ _ 16 kategorie kategorie NNFS2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 off off F%------------- _ _ 18 Atr _ _ 18 road road F%------------- _ _ 16 Atr _ _ 19 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-3 # text = Při nedávném představení tohoto vozu novinářům jsme měli možnost získat první dojmy o tomto bezesporu zajímavém voze. 1 Při při RR--6---------- _ _ 8 AuxP _ _ 2 nedávném dávný AANS6----1N---- _ _ 3 Atr _ _ 3 představení představení NNNS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 tohoto tento PDZS2---------- _ _ 5 Atr _ _ 5 vozu vůz NNIS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 6 novinářům novinář NNMP3-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 7 jsme být VB-P---1P-AAI-- _ _ 8 AuxV _ _ 8 měli mít VpMP----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 9 možnost možnost NNFS4-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 10 získat získat Vf--------A-P-- _ _ 9 Atr _ _ 11 první první CrIP4---------- _ _ 12 Atr _ _ 12 dojmy dojem NNIP4-----A---- _ _ 10 Obj _ _ 13 o o RR--6---------- _ _ 12 AuxP _ _ 14 tomto tento PDZS6---------- _ _ 17 Atr _ _ 15 bezesporu bezesporu TT------------- _ _ 16 Adv _ _ 16 zajímavém zajímavý AAIS6----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 voze vůz NNIS6-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 18 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-4 # text = Poněkud tajuplné označení RAV 4 skrývá anglická slova Recreation Active Vehicle, čili auto pro aktivní prožití volného času, číslovka pak označuje stabilní pohon všech čtyř kol. 1 Poněkud poněkud Db------------- _ _ 2 Adv _ _ 2 tajuplné tajuplný AANS1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 označení označení NNNS1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 4 RAV RAV BNXXX-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 4 4 C=------------- _ _ 4 Atr _ _ 6 skrývá skrývat VB-S---3P-AAI-- _ _ 20 Pred _ _ 7 anglická anglický AANP4----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 slova slovo NNNP4-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 9 Recreation Recreation F%------------- _ _ 11 Atr _ _ 10 Active Active F%------------- _ _ 11 Atr _ _ 11 Vehicle Vehicle F%------------- _ _ 13 Atr _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 13 AuxX _ _ 13 čili čili J^------------- _ _ 8 Apos _ _ 14 auto auto NNNS1-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 pro pro RR--4---------- _ _ 14 AuxP _ _ 16 aktivní aktivní AANS4----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 prožití prožití NNNS4-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 18 volného volný AAIS2----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 času čas NNIS2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 20 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 21 číslovka číslovka NNFS1-----A---- _ _ 23 Sb _ _ 22 pak pak Db------------- _ _ 23 Adv _ _ 23 označuje označovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 20 Pred _ _ 24 stabilní stabilní AAIS4----1A---- _ _ 25 Atr _ _ 25 pohon pohon NNIS4-----A---- _ _ 23 Obj _ _ 26 všech všechen PLXP2---------- _ _ 28 Atr _ _ 27 čtyř čtyři`4 Cl-P2---------- _ _ 28 Atr _ _ 28 kol kolo NNNP2-----A---- _ _ 25 Atr _ _ 29 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-5 # text = Prezident společnosti Toyota Motor Czech Seiki Higuchi o autě řekl: "Cílem bylo vytvořit něco unikátního, mimořádného. 1 Prezident prezident NNMS1-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 2 společnosti společnost NNFS2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 3 Toyota Toyota F%------------- _ _ 5 Atr _ _ 4 Motor Motor F%------------- _ _ 5 Atr _ _ 5 Czech Czech F%------------- _ _ 2 Atr _ _ 6 Seiki Seiki NNMS1-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 Higuchi Higuchi NNMS1-----A---- _ _ 10 Sb _ _ 8 o o RR--6---------- _ _ 10 AuxP _ _ 9 autě auto NNNS6-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 10 řekl říci VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 11 : : Z:------------- _ _ 14 AuxG _ _ 12 " " Z:------------- _ _ 14 AuxG _ _ 13 Cílem cíl NNIS7-----A---- _ _ 14 Pnom _ _ 14 bylo být VpNS----R-AAI-- _ _ 10 Obj _ _ 15 vytvořit vytvořit Vf--------A-P-- _ _ 14 Sb _ _ 16 něco něco PK--4---------- _ _ 15 Obj _ _ 17 unikátního unikátní AANS2----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 , , Z:------------- _ _ 16 Coord _ _ 19 mimořádného mimořádný AANS2----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-6 # text = Chtěli jsme vůz pro silnici i terén, se kterým musí být jízda vždy potěšením. 1 Chtěli chtít VpMP----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 2 jsme být VB-P---1P-AAI-- _ _ 1 AuxV _ _ 3 vůz vůz NNIS4-----A---- _ _ 1 Obj _ _ 4 pro pro RR--4---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 silnici silnice NNFS4-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 i i J^------------- _ _ 4 Coord _ _ 7 terén terén NNIS4-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 9 se s RV--7---------- _ _ 12 AuxP _ _ 10 kterým který P4ZS7---------- _ _ 9 Adv _ _ 11 musí muset VB-S---3P-AAI-- _ _ 3 Atr _ _ 12 být být Vf--------A-I-- _ _ 11 Obj _ _ 13 jízda jízda NNFS1-----A---- _ _ 11 Sb _ _ 14 vždy vždy Db------------- _ _ 11 Adv _ _ 15 potěšením potěšení NNNS7-----A---- _ _ 12 Pnom _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-7 # text = Původně byl směrován na mladou klientelu, kupují jej však i osoby vyzrálejšího věku, které ovšem mají mladá srdce." 1 Původně původně Dg-------1A---- _ _ 3 Adv _ _ 2 byl být VpYS----R-AAI-- _ _ 3 AuxV _ _ 3 směrován směrovat VsYS----X-API-- _ _ 10 Pred _ _ 4 na na RR--4---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 mladou mladý AAFS4----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 klientelu klientela NNFS4-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 10 AuxX _ _ 8 kupují kupovat VB-P---3P-AAI-- _ _ 10 Pred _ _ 9 jej on PEZS4--3------2 _ _ 8 Obj _ _ 10 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 11 i i J^------------- _ _ 12 AuxZ _ _ 12 osoby osoba NNFP1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 13 vyzrálejšího vyzrálý AAIS2----2A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 věku věk NNIS2-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 15 , , Z:------------- _ _ 18 AuxX _ _ 16 které který P4FP1---------- _ _ 18 Sb _ _ 17 ovšem ovšem TT------------- _ _ 18 AuxY _ _ 18 mají mít VB-P---3P-AAI-- _ _ 12 Atr _ _ 19 mladá mladý AANP4----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 srdce srdce NNNP4-----A---- _ _ 18 Obj _ _ 21 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ 22 " " Z:------------- _ _ 10 AuxG _ _ # sent_id = ln95049_131:s-8 # text = Japonští konstruktéři hledali volnou skulinku na perspektivním trhu s terénními automobily. 1 Japonští japonský AAMP1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 konstruktéři konstruktér NNMP1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 hledali hledat VpMP----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 volnou volný AAFS4----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 skulinku skulinka NNFS4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 6 na na RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 perspektivním perspektivní AAIS6----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 trhu trh NNIS6-----A---- _ _ 6 AdvAtr _ _ 9 s s RR--7---------- _ _ 8 AuxP _ _ 10 terénními terénní AAIP7----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 automobily automobil NNIP7-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-9 # text = Móda je stále víc přivádí z přírody do měst, a tak i pro RAV 4 platí označení městský terénní automobil. 1 Móda móda NNFS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 2 je on PEXP4--3------- _ _ 5 Obj _ _ 3 stále stále Dg-------1A---- _ _ 5 Adv _ _ 4 víc více Dg-------2A---1 _ _ 5 Adv _ _ 5 přivádí přivádět VB-S---3P-AAI-- _ _ 11 Pred _ _ 6 z z RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 přírody příroda NNFS2-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 8 do do RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 9 měst město NNNP2-----A---- _ _ 8 Adv _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 11 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 12 tak tak J^------------- _ _ 11 AuxY _ _ 13 i i J^------------- _ _ 15 AuxZ _ _ 14 pro pro RR--4---------- _ _ 17 AuxP _ _ 15 RAV RAV BNXXX-----A---- _ _ 14 Adv _ _ 16 4 4 C=------------- _ _ 15 Atr _ _ 17 platí platit VB-S---3P-AAI-- _ _ 11 Pred _ _ 18 označení označení NNNS1-----A---- _ _ 17 Sb _ _ 19 městský městský AAIS1----1A---- _ _ 21 Atr _ _ 20 terénní terénní AAIS1----1A---- _ _ 21 Atr _ _ 21 automobil automobil NNIS1-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 22 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-10 # text = Ne že by si neporadil na hrbolech. 1 Ne ne TT------------- _ _ 0 ExD _ _ 2 že že J,------------- _ _ 0 AuxC _ _ 3 by být Vc----------I-- _ _ 5 AuxV _ _ 4 si se P7--3---------- _ _ 5 Obj _ _ 5 neporadil poradit VpYS----R-NAP-- _ _ 2 ExD _ _ 6 na na RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 hrbolech hrbol NNIP6-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-11 # text = Naopak, díky nezávislému zavěšení kol a kvalitnímu podvozku je komfort jízdy opravdu vysoký. 1 Naopak naopak Db------------- _ _ 10 Adv _ _ 2 , , Z:------------- _ _ 1 AuxX _ _ 3 díky díky RR--3---------- _ _ 10 AuxP _ _ 4 nezávislému závislý AANS3----1N---- _ _ 5 Atr _ _ 5 zavěšení zavěšení NNNS3-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 6 kol kolo NNNP2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 a a J^------------- _ _ 3 Coord _ _ 8 kvalitnímu kvalitní AAIS3----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 podvozku podvozek NNIS3-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 10 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 11 komfort komfort NNIS1-----A---- _ _ 10 Sb _ _ 12 jízdy jízda NNFS2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 opravdu opravdu Db------------- _ _ 14 Adv _ _ 14 vysoký vysoký AAIS1----1A---- _ _ 10 Pnom _ _ 15 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-12 # text = Konstruktéři se však snažili vtisknout vozu i punc originality. 1 Konstruktéři konstruktér NNMP1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 4 AuxT _ _ 3 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 4 snažili snažit VpMP----R-AAI-- _ _ 3 Pred _ _ 5 vtisknout vtisknout Vf--------A-P-- _ _ 4 Obj _ _ 6 vozu vůz NNIS3-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 7 i i J^------------- _ _ 8 AuxZ _ _ 8 punc punc NNIS4-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 9 originality originalita NNFS2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-13 # text = Už první pohled na atypickou karosérii potvrzuje, že se jim jejich záměr podařilo naplnit. 1 Už už Db------------- _ _ 3 AuxZ _ _ 2 první první CrIS1---------- _ _ 3 Atr _ _ 3 pohled pohled NNIS1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 4 na na RR--4---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 atypickou atypický AAFS4----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 karosérii karosérie NNFS4-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 7 potvrzuje potvrzovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 9 AuxX _ _ 9 že že J,------------- _ _ 7 AuxC _ _ 10 se se P7--4---------- _ _ 14 AuxT _ _ 11 jim on PEXP3--3------- _ _ 14 Obj _ _ 12 jejich jeho P9XXXXP3------- _ _ 13 Atr _ _ 13 záměr záměr NNIS4-----A---- _ _ 15 Obj _ _ 14 podařilo podařit VpNS----R-AAP-- _ _ 9 Obj _ _ 15 naplnit naplnit Vf--------A-P-- _ _ 14 Sb _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-14 # text = Pro pohon byl zvolen dvoulitrový motor osvědčený v Toyotě Cari E disponující výkonem 95 kW(129 k). 1 Pro pro RR--4---------- _ _ 4 AuxP _ _ 2 pohon pohon NNIS4-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 byl být VpYS----R-AAI-- _ _ 4 AuxV _ _ 4 zvolen zvolit VsYS----X-APP-- _ _ 0 Pred _ _ 5 dvoulitrový dvoulitrový AAIS1----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 motor motor NNIS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 7 osvědčený osvědčený AAIS1----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 v v RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 Toyotě Toyota NNFS6-----A---- _ _ 8 Adv _ _ 10 Cari Carina NNFS1-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 11 E E Q3------------- _ _ 10 Atr _ _ 12 disponující disponující AGIS1-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 13 výkonem výkon NNIS7-----A---- _ _ 12 Obj _ _ 14 95 95 C=------------- _ _ 16 Atr _ _ 15 kW kilowatt NNIXX-----A---b _ _ 14 Atr _ _ 16 ( ( Z:------------- _ _ 13 Apos _ _ 17 129 129 C=------------- _ _ 16 Atr _ _ 18 k kůň NNMXX-----A---b _ _ 17 Atr _ _ 19 ) ) Z:------------- _ _ 16 AuxG _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-15 # text = RAV 4 vybavený šestnáctipalcovými koly má díky této síle docela svižné zrychlení z 0 na 100 km za 10 s. 1 RAV RAV BNXXX-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 2 4 4 C=------------- _ _ 1 Atr _ _ 3 vybavený vybavený AAIS1----1A---- _ _ 1 Atr _ _ 4 šestnáctipalcovými šestnáctipalcový AANP7----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 koly kolo NNNP7-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 6 má mít VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 7 díky díky RR--3---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 této tento PDFS3---------- _ _ 9 Atr _ _ 9 síle síla NNFS3-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 10 docela docela Db------------- _ _ 11 Adv _ _ 11 svižné svižný AANS4----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 zrychlení zrychlení NNNS4-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 13 z z RR--2---------- _ _ 12 AuxP _ _ 14 0 0 C=------------- _ _ 13 ExD _ _ 15 na na RR--4---------- _ _ 12 AuxP _ _ 16 100 100 C=------------- _ _ 15 Atr _ _ 17 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 16 Atr _ _ 18 za za RR--4---------- _ _ 17 AuxP _ _ 19 10 10 C=------------- _ _ 18 Atr _ _ 20 s sekunda NNFXX-----A---b _ _ 19 Atr _ _ 21 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-16 # text = I bez ABS dodávaného za příplatek 48 000 Kč jsou přední kotoučové brzdy s vnitřním chlazením a zadní bubnové dostatečně účinné. 1 I i J^------------- _ _ 3 AuxZ _ _ 2 bez bez RR--2---------- _ _ 9 AuxP _ _ 3 ABS ABS BNXXX-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 4 dodávaného dodávaný AAIS2----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 za za RR--4---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 příplatek příplatek NNIS4-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 7 48 000 48000 C=------------- _ _ 6 Atr _ _ 8 Kč Kč BNXXX-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 10 přední přední AAFP1----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 11 kotoučové kotoučový AAFP1----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 brzdy brzda NNFP1-----A---- _ _ 16 Sb _ _ 13 s s RR--7---------- _ _ 12 AuxP _ _ 14 vnitřním vnitřní AANS7----1A---- _ _ 15 Atr _ _ 15 chlazením chlazení NNNS7-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 16 a a J^------------- _ _ 9 Coord _ _ 17 zadní zadní AAFP1----1A---- _ _ 16 ExD _ _ 18 bubnové bubnový AAFP1----1A---- _ _ 16 ExD _ _ 19 dostatečně dostatečně Dg-------1A---- _ _ 20 Adv _ _ 20 účinné účinný AAFP1----1A---- _ _ 9 Pnom _ _ 21 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-17 # text = Velká péče byla věnována interiéru, který je opravdu příjemný. 1 Velká velký AAFS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 péče péče NNFS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 3 byla být VpQW----R-AAI-- _ _ 4 AuxV _ _ 4 věnována věnovat VsQW----X-API-- _ _ 0 Pred _ _ 5 interiéru interiér NNIS3-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 7 který který P4YS1---------- _ _ 8 Sb _ _ 8 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 5 Atr _ _ 9 opravdu opravdu Db------------- _ _ 10 Adv _ _ 10 příjemný příjemný AAIS1----1A---- _ _ 8 Pnom _ _ 11 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-18 # text = V letních měsících lze odmontovat dva poklopy ve střeše, nedostatkem je malý zavazadlový prostor. 1 V v RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 2 letních letní AAIP6----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 měsících měsíc NNIP6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 lze lze VB-S---3P-AAI-- _ _ 10 Pred _ _ 5 odmontovat odmontovat Vf--------A-P-- _ _ 4 Sb _ _ 6 dva dva`2 CnYP4---------- _ _ 7 Atr _ _ 7 poklopy poklop NNIP4-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 8 ve v RV--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 střeše střecha NNFS6-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 11 nedostatkem nedostatek NNIS7-----A---- _ _ 12 Pnom _ _ 12 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 10 Pred _ _ 13 malý malý AAIS1----1A---- _ _ 15 Atr _ _ 14 zavazadlový zavazadlový AAIS1----1A---- _ _ 15 Atr _ _ 15 prostor prostor NNIS1-----A---- _ _ 12 Sb _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-19 # text = Na druhé straně se podařilo vyvinout čtyřmístný vůz působící vcelku robustním dojmem, jehož délka je pouze 370 cm. 1 Na na RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 druhé druhý`2 CrFS6---------- _ _ 3 Atr _ _ 3 straně strana NNFS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 se se P7--4---------- _ _ 5 AuxT _ _ 5 podařilo podařit VpNS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 6 vyvinout vyvinout Vf--------A-P-- _ _ 5 Sb _ _ 7 čtyřmístný čtyřmístný AAIS4----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 vůz vůz NNIS4-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 9 působící působící AGIS4-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 vcelku vcelku Db------------- _ _ 11 Adv _ _ 11 robustním robustní AAIS7----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 dojmem dojem NNIS7-----A---- _ _ 9 Adv _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 16 AuxX _ _ 14 jehož jenž P4ZS2---------- _ _ 15 Atr _ _ 15 délka délka NNFS1-----A---- _ _ 16 Sb _ _ 16 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 8 Atr _ _ 17 pouze pouze Db------------- _ _ 18 AuxZ _ _ 18 370 370 C=------------- _ _ 16 Pnom _ _ 19 cm centimetr NNIXX-----A---b _ _ 18 Atr _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-20 # text = Při několika zkušebních kilometrech jsme mohli ocenit dobrý výhled z vozu a dobrou ovladatelnost vozu. 1 Při při RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 2 několika několik Ca--6---------- _ _ 4 Atr _ _ 3 zkušebních zkušební AAIP6----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 kilometrech kilometr NNIP6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 5 jsme být VB-P---1P-AAI-- _ _ 6 AuxV _ _ 6 mohli moci VpMP----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 7 ocenit ocenit Vf--------A-P-- _ _ 6 Obj _ _ 8 dobrý dobrý AAIS4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 výhled výhled NNIS4-----A---- _ _ 12 Obj _ _ 10 z z RR--2---------- _ _ 9 AuxP _ _ 11 vozu vůz NNIS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 a a J^------------- _ _ 7 Coord _ _ 13 dobrou dobrý AAFS4----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 ovladatelnost ovladatelnost NNFS4-----A---- _ _ 12 Obj _ _ 15 vozu vůz NNIS2-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-21 # text = RAV 4 není rozhodně typickým představitelem základního rodinného auta. 1 RAV RAV BNXXX-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 2 4 4 C=------------- _ _ 1 Atr _ _ 3 není být VB-S---3P-NAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 rozhodně rozhodně Dg-------1A---- _ _ 3 Adv _ _ 5 typickým typický AAMS7----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 představitelem představitel NNMS7-----A---- _ _ 3 Pnom _ _ 7 základního základní AANS2----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 8 rodinného rodinný AANS2----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 auta auto NNNS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 10 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = ln95049_131:s-22 # text = Kdo si však může dopřát pro potěšení z jízdy investovat691 000 Kč, určitě se za volantem novinky na tuzemském automobilovém trhu nudit nebude. 1 Kdo kdo PQ--1---------- _ _ 4 Sb _ _ 2 si se P7--3---------- _ _ 5 AuxT _ _ 3 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 4 může moci VB-S---3P-AAI-- _ _ 23 Sb _ _ 5 dopřát dopřát Vf--------A-P-- _ _ 4 Obj _ _ 6 pro pro RR--4---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 potěšení potěšení NNNS4-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 8 z z RR--2---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 jízdy jízda NNFS2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 investovat691 investovat Vf--------A-B-- _ _ 5 Obj _ _ 11 000 691000 C=------------- _ _ 10 Obj _ _ 12 Kč Kč BNXXX-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 14 určitě určitě Dg-------1A---- _ _ 23 Adv _ _ 15 se se P7--4---------- _ _ 23 AuxT _ _ 16 za za RR--7---------- _ _ 23 AuxP _ _ 17 volantem volant NNIS7-----A---- _ _ 16 Adv _ _ 18 novinky novinka NNFS2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 na na RR--6---------- _ _ 18 AuxP _ _ 20 tuzemském tuzemský AAIS6----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 21 automobilovém automobilový AAIS6----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 22 trhu trh NNIS6-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 23 nudit nudit Vf--------A-I-- _ _ 3 Pred _ _ 24 nebude být VB-S---3F-NAI-- _ _ 23 AuxV _ _ 25 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _