# newdoc id = cmpr9410_042 # sent_id = cmpr9410_042:s-1 # text = Kde jsou auta, tam je kšeft 1 Kde kde Db------------- _ _ 2 Adv _ _ 2 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 6 Adv _ _ 3 auta auto NNNP1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 4 , , Z:------------- _ _ 2 AuxX _ _ 5 tam tam Db------------- _ _ 6 Adv _ _ 6 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 7 kšeft kšeft NNIS1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-2 # text = Zatíženost silnic ukazuje atraktivní místa k podnikání 1 Zatíženost zatíženost NNFS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 2 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 3 ukazuje ukazovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 atraktivní atraktivní AANP4----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 místa místo NNNP4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 6 k k RR--3---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 podnikání podnikání NNNS3-----A---- _ _ 6 Atr _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-3 # text = Stavební ruch při budování silnic a dálnic svědčí o tom, že bychom se mohli brzy dočkat pohodlné rychlé dopravy v evropských měřítcích. 1 Stavební stavební AAIS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 ruch ruch NNIS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 3 při při RR--6---------- _ _ 2 AuxP _ _ 4 budování budování NNNS6-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 a a J^------------- _ _ 4 Coord _ _ 7 dálnic dálnice NNFP2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 svědčí svědčit VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 9 o o RR--6---------- _ _ 8 AuxP _ _ 10 tom ten PDZS6---------- _ _ 9 Obj _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 12 AuxX _ _ 12 že že J,------------- _ _ 10 AuxC _ _ 13 bychom být Vc----------Im- _ _ 15 AuxV _ _ 14 se se P7--4---------- _ _ 17 AuxT _ _ 15 mohli moci VpMP----R-AAI-- _ _ 12 Atr _ _ 16 brzy brzy Dg-------1A---- _ _ 15 Adv _ _ 17 dočkat dočkat Vf--------A-P-- _ _ 15 Obj _ _ 18 pohodlné pohodlný AAFS2----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 19 rychlé rychlý AAFS2----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 17 Obj _ _ 21 v v RR--6---------- _ _ 20 AuxP _ _ 22 evropských evropský AANP6----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 23 měřítcích měřítko NNNP6-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 24 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-4 # text = Budou však potřeba i nové čerpací stanice, motoresty, motely, občerstvení, obchody. 1 Budou být VB-P---3F-AAI-- _ _ 2 Pred _ _ 2 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 3 potřeba potřeba NNFS1-----A---- _ _ 1 Pnom _ _ 4 i i J^------------- _ _ 14 AuxZ _ _ 5 nové nový AAFP1----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 6 čerpací čerpací AAFP1----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 stanice stanice NNFP1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 14 AuxX _ _ 9 motoresty motorest NNIP1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 14 AuxX _ _ 11 motely motel NNIP1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 14 AuxX _ _ 13 občerstvení občerstvení NNNP1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 14 , , Z:------------- _ _ 1 Coord _ _ 15 obchody obchod NNIP1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-5 # text = Pro podnikatele by tu mohl být ráj. 1 Pro pro RR--4---------- _ _ 6 AuxP _ _ 2 podnikatele podnikatel NNMP4-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 by být Vc----------I-- _ _ 5 AuxV _ _ 4 tu tu Db------------- _ _ 5 Adv _ _ 5 mohl moci VpYS----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 6 být být Vf--------A-I-- _ _ 5 Obj _ _ 7 ráj ráj NNIS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-6 # text = Mnohá atraktivní místa jsou už obsazena, přesto jich stále ještě mnoho zbývá. 1 Mnohá mnohý AANP1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 2 atraktivní atraktivní AANP1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 místa místo NNNP1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 4 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 8 Pred _ _ 5 už už Db------------- _ _ 4 Adv _ _ 6 obsazena obsadit VsQW----X-APP-- _ _ 4 Pnom _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 8 přesto přesto J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 9 jich on PEXP2--3------1 _ _ 12 Atr _ _ 10 stále stále Dg-------1A---- _ _ 13 Adv _ _ 11 ještě ještě Db------------- _ _ 13 Adv _ _ 12 mnoho mnoho Ca--1---------- _ _ 13 Sb _ _ 13 zbývá zbývat VB-S---3P-AAI-- _ _ 8 Pred _ _ 14 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-7 # text = Největší zájem o podnikání bude v příštích letech pravděpodobně v okolí dálnice D5 Praha-Plzeň-Rozvadov. 1 Největší velký AAIS1----3A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 zájem zájem NNIS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 3 o o RR--4---------- _ _ 2 AuxP _ _ 4 podnikání podnikání NNNS4-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 bude být VB-S---3F-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 6 v v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 příštích příští AANP6----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 letech léta NNNP6-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 9 pravděpodobně pravděpodobně Dg-------1A---- _ _ 5 AuxY _ _ 10 v v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 11 okolí okolí NNNS6-----A---- _ _ 10 Adv _ _ 12 dálnice dálnice NNFS2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 D D Q3------------- _ _ 12 Atr _ _ 14 5 5 C=------------- _ _ 13 Atr _ _ 15 Praha Praha NNFS1-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 16 - - Z:------------- _ _ 18 AuxG _ _ 17 Plzeň Plzeň NNFS1-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 - - Z:------------- _ _ 12 Coord _ _ 19 Rozvadov Rozvadov NNIS1-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-8 # text = Bohuslav Zajkr 1 Bohuslav Bohuslav NNMS1-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 Zajkr Zajkr NNMS1-----A---- _ _ 0 ExD _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-9 # text = Významnou podmínkou pro podnikání okolo silnic musí být dostatečná intenzita silničního provozu. 1 Významnou významný AAFS7----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 podmínkou podmínka NNFS7-----A---- _ _ 8 Pnom _ _ 3 pro pro RR--4---------- _ _ 2 AuxP _ _ 4 podnikání podnikání NNNS4-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 okolo okolo RR--2---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 musí muset VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 8 být být Vf--------A-I-- _ _ 7 Obj _ _ 9 dostatečná dostatečný AAFS1----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 intenzita intenzita NNFS1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 11 silničního silniční AAIS2----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 provozu provoz NNIS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-10 # text = U silnic se zřejmě vyplatí podnikat vždy, u hlavních tahů se pravděpodobnost úspěchu ještě zvyšuje. 1 U u RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 se se P7--4---------- _ _ 5 AuxT _ _ 4 zřejmě zřejmě Dg-------1A---- _ _ 5 AuxY _ _ 5 vyplatí vyplatit VB-S---3P-AAP-- _ _ 8 Pred _ _ 6 podnikat podnikat Vf--------A-I-- _ _ 5 Sb _ _ 7 vždy vždy Db------------- _ _ 6 Adv _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 9 u u RR--2---------- _ _ 16 AuxP _ _ 10 hlavních hlavní AAIP2----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 tahů tah NNIP2-----A---- _ _ 9 Adv _ _ 12 se se P7--4---------- _ _ 16 AuxT _ _ 13 pravděpodobnost pravděpodobnost NNFS1-----A---- _ _ 16 Sb _ _ 14 úspěchu úspěch NNIS2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 ještě ještě Db------------- _ _ 16 AuxZ _ _ 16 zvyšuje zvyšovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 8 Pred _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-11 # text = Jezdí-li například po hlavním tahu mezi Berounem a Rokycany podle úseků 9000 až 12 000 vozidel denně, pohybuje se tu při obsazenosti vozidla jen dvěma lidmi 18 000 až 24 000 potenciálních zákazníků. 1 Jezdí jezdit VB-S---3P-AAI-- _ _ 3 Adv _ _ 2 - - Z:------------- _ _ 3 AuxG _ _ 3 li li J,------------- _ _ 20 AuxC _ _ 4 například například TT------------- _ _ 7 AuxZ _ _ 5 po po RR--6---------- _ _ 1 AuxP _ _ 6 hlavním hlavní AAIS6----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 tahu tah NNIS6-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 8 mezi mezi RR--7---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 Berounem Beroun NNIS7-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 a a J^------------- _ _ 8 Coord _ _ 11 Rokycany Rokycany NNIP7-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 podle podle RR--2---------- _ _ 1 AuxP _ _ 13 úseků úsek NNIP2-----A---- _ _ 12 Adv _ _ 14 9000 9000 C=------------- _ _ 15 Sb _ _ 15 až až J^------------- _ _ 1 Coord _ _ 16 12 000 12000 C=------------- _ _ 15 Sb _ _ 17 vozidel vozidlo NNNP2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 18 denně denně Dg-------1A---- _ _ 1 Adv _ _ 19 , , Z:------------- _ _ 3 AuxX _ _ 20 pohybuje pohybovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 21 se se P7--4---------- _ _ 20 AuxT _ _ 22 tu tu Db------------- _ _ 20 Adv _ _ 23 při při RR--6---------- _ _ 20 AuxP _ _ 24 obsazenosti obsazenost NNFS6-----A---- _ _ 23 Adv _ _ 25 vozidla vozidlo NNNS2-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 26 jen jen Db------------- _ _ 28 AuxZ _ _ 27 dvěma dva`2 CnXP7---------- _ _ 28 Atr _ _ 28 lidmi lidé NNMP7-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 29 18 000 18000 C=------------- _ _ 30 Sb _ _ 30 až až J^------------- _ _ 20 Coord _ _ 31 24 000 24000 C=------------- _ _ 30 Sb _ _ 32 potenciálních potenciální AAMP2----1A---- _ _ 33 Atr _ _ 33 zákazníků zákazník NNMP2-----A---- _ _ 30 Atr _ _ 34 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-12 # text = A to nepočítáme autobusy. 1 A a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 2 to ten PDNS1---------- _ _ 3 AuxO _ _ 3 nepočítáme počítat VB-P---1P-NAI-- _ _ 1 Pred _ _ 4 autobusy autobus NNIP4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 5 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-13 # text = Na tomto místě se určitě vyplatí postavit obchod, motorest nebo čerpadlo víc, než třeba mezi Vimperkem a Strážným v jižních Čechách, kudy projede 2600 automobilů za 24 hodin. 1 Na na RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 2 tomto tento PDZS6---------- _ _ 3 Atr _ _ 3 místě místo NNNS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 se se P7--4---------- _ _ 6 AuxT _ _ 5 určitě určitě Dg-------1A---- _ _ 6 Adv _ _ 6 vyplatí vyplatit VB-S---3P-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 7 postavit postavit Vf--------A-P-- _ _ 6 Sb _ _ 8 obchod obchod NNIS4-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 10 motorest motorest NNIS4-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 11 nebo nebo J^------------- _ _ 7 Coord _ _ 12 čerpadlo čerpadlo NNNS4-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 13 víc více Dg-------2A---1 _ _ 6 Adv _ _ 14 , , Z:------------- _ _ 15 AuxX _ _ 15 než než J,------------- _ _ 13 AuxC _ _ 16 třeba třeba TT------------- _ _ 19 AuxZ _ _ 17 mezi mezi RR--7---------- _ _ 15 AuxP _ _ 18 Vimperkem Vimperk NNIS7-----A---- _ _ 19 ExD _ _ 19 a a J^------------- _ _ 17 Coord _ _ 20 Strážným Strážný NNIS7-----A---- _ _ 19 ExD _ _ 21 v v RR--6---------- _ _ 20 AuxP _ _ 22 jižních jižní AAFP6----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 23 Čechách Čechy NNFP6-----A---- _ _ 21 Adv _ _ 24 , , Z:------------- _ _ 26 AuxX _ _ 25 kudy kudy Db------------- _ _ 26 Adv _ _ 26 projede projet VB-S---3P-AAP-- _ _ 19 Atr _ _ 27 2600 2600 C=------------- _ _ 26 Sb _ _ 28 automobilů automobil NNIP2-----A---- _ _ 27 Atr _ _ 29 za za RR--4---------- _ _ 26 AuxP _ _ 30 24 24 C=------------- _ _ 29 Adv _ _ 31 hodin hodina NNFP2-----A---- _ _ 30 Atr _ _ 32 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-14 # text = Poslední statistické sčítání dopravy proběhlo v roce 1990. 1 Poslední poslední AANS1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 2 statistické statistický AANS1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 sčítání sčítání NNNS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 4 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 proběhlo proběhnout VpNS----R-AAP-1 _ _ 0 Pred _ _ 6 v v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 6 Adv _ _ 8 1990 1990 C=------------- _ _ 7 Atr _ _ 9 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-15 # text = Za poslední tři roky se však na českých silnicích zvýšil provoz. 1 Za za RR--4---------- _ _ 10 AuxP _ _ 2 poslední poslední AAIP4----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 3 tři tři`3 Cl-P4---------- _ _ 4 Atr _ _ 4 roky rok NNIP4-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 5 se se P7--4---------- _ _ 10 AuxT _ _ 6 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 7 na na RR--6---------- _ _ 10 AuxP _ _ 8 českých český AAFP6----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 silnicích silnice NNFP6-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 10 zvýšil zvýšit VpYS----R-AAP-- _ _ 6 Pred _ _ 11 provoz provoz NNIS1-----A---- _ _ 10 Sb _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-16 # text = Proto se na sklonku minulého roku uskutečnily dílčí průzkumy na hranicích a v některých městech. 1 Proto proto J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 7 AuxR _ _ 3 na na RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 4 sklonku sklonek NNIS6-----A---- _ _ 3 Adv _ _ 5 minulého minulý AAIS2----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 4 Atr _ _ 7 uskutečnily uskutečnit VpTP----R-AAP-- _ _ 1 Pred _ _ 8 dílčí dílčí AAIP1----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 průzkumy průzkum NNIP1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 10 na na RR--6---------- _ _ 12 AuxP _ _ 11 hranicích hranice NNFP6-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 a a J^------------- _ _ 9 Coord _ _ 13 v v RR--6---------- _ _ 12 AuxP _ _ 14 některých některý PZXP6---------- _ _ 15 Atr _ _ 15 městech město NNNP6-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-17 # text = Lokální zvýšení 1 Lokální lokální AANS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 zvýšení zvýšení NNNS1-----A---- _ _ 0 ExD _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-18 # text = Co ukázala další porovnání intenzity dopravy v roce 1993 proti roku 1990? 1 Co co PQ--4---------- _ _ 2 Obj _ _ 2 ukázala ukázat VpQW----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 3 další další AANP1----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 porovnání porovnání NNNP1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 5 intenzity intenzita NNFS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 v v RR--6---------- _ _ 2 AuxP _ _ 8 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 7 Adv _ _ 9 1993 1993 C=------------- _ _ 8 Atr _ _ 10 proti proti RR--3---------- _ _ 2 AuxP _ _ 11 roku rok NNIS3-----A---- _ _ 10 Adv _ _ 12 1990 1990 C=------------- _ _ 11 Atr _ _ 13 ? ? Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-19 # text = V hraničních oblastech u SRN (především Bavorsko) vzrostlo zatížení silnic. 1 V v RR--6---------- _ _ 10 AuxP _ _ 2 hraničních hraniční AAFP6----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 oblastech oblast NNFP6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 u u RR--2---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 SRN SRN BNXXX-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 ( ( Z:------------- _ _ 8 AuxG _ _ 7 především především Db------------- _ _ 8 AuxZ _ _ 8 Bavorsko Bavorsko NNNS1-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 9 ) ) Z:------------- _ _ 8 AuxG _ _ 10 vzrostlo vzrůst VpNS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 11 zatížení zatížení NNNS1-----A---- _ _ 10 Sb _ _ 12 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-20 # text = Více vozidel brázdí všechny tahy k Praze. 1 Více více Dg-------2A---- _ _ 3 Sb _ _ 2 vozidel vozidlo NNNP2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 3 brázdí brázdit VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 všechny všechen PLYP4---------- _ _ 5 Atr _ _ 5 tahy tah NNIP4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 6 k k RR--3---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 Praze Praha NNFS3-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-21 # text = Naopak v celém jihočeském regionu intenzita dopravy mírně poklesla, stejně jako na střední Moravě. 1 Naopak naopak Db------------- _ _ 9 Adv _ _ 2 v v RR--6---------- _ _ 9 AuxP _ _ 3 celém celý AAIS6----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 4 jihočeském jihočeský AAIS6----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 regionu region NNIS6-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 6 intenzita intenzita NNFS1-----A---- _ _ 9 Sb _ _ 7 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 mírně mírně Dg-------1A---- _ _ 9 Adv _ _ 9 poklesla poklesnout VpQW----R-AAP-1 _ _ 0 Pred _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 11 stejně stejně Dg-------1A---- _ _ 9 Adv _ _ 12 jako jako J,------------- _ _ 11 AuxC _ _ 13 na na RR--6---------- _ _ 12 AuxP _ _ 14 střední střední AAFS6----1A---- _ _ 15 Atr _ _ 15 Moravě Morava NNFS6-----A---- _ _ 13 ExD _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-22 # text = Obecně lze zaznamenat stagnaci dopravy a z dlouhodobého hlediska pokles téměř v celé ČR, říká Jan Švarc , zástupce ředitele Správy silničního fondu ČR. 1 Obecně obecně Dg-------1A---- _ _ 2 Adv _ _ 2 lze lze VB-S---3P-AAI-- _ _ 6 Obj _ _ 3 zaznamenat zaznamenat Vf--------A-P-- _ _ 2 Sb _ _ 4 stagnaci stagnace NNFS4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 5 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 a a J^------------- _ _ 16 Coord _ _ 7 z z RR--2---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 dlouhodobého dlouhodobý AANS2----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 hlediska hledisko NNNS2-----A---- _ _ 7 ExD _ _ 10 pokles pokles NNIS4-----A---- _ _ 6 ExD _ _ 11 téměř téměř Db------------- _ _ 14 AuxZ _ _ 12 v v RR--6---------- _ _ 10 AuxP _ _ 13 celé celý AAFS6----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 ČR ČR BNXXX-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 15 , , Z:------------- _ _ 6 AuxX _ _ 16 říká říkat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 17 Jan Jan NNMS1-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 Švarc Švarc NNMS1-----A---- _ _ 19 Sb _ _ 19 , , Z:------------- _ _ 16 Apos _ _ 20 zástupce zástupce NNMS1-----A---- _ _ 19 Sb _ _ 21 ředitele ředitel NNMS2-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 22 Správy správa NNFS2-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 23 silničního silniční AAIS2----1A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 fondu fond NNIS2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 25 ČR ČR BNXXX-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 26 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-23 # text = Výjimkou jsou exponované tahy. 1 Výjimkou výjimka NNFS7-----A---- _ _ 2 Pnom _ _ 2 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 exponované exponovaný AAIP1----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 tahy tah NNIP1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 5 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-24 # text = V poslední době je nejzatíženější oblast Sokolova, Chebu, Tachova, Klatov, Prachatic, Domažlic. 1 V v RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 2 poslední poslední AAFS6----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 době doba NNFS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 nejzatíženější zatížený AAFS1----3A---- _ _ 4 Pnom _ _ 6 oblast oblast NNFS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 7 Sokolova Sokolov NNIS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 16 AuxX _ _ 9 Chebu Cheb NNIS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 16 AuxX _ _ 11 Tachova Tachov NNIS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 16 AuxX _ _ 13 Klatov Klatovy NNIP2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 14 , , Z:------------- _ _ 16 AuxX _ _ 15 Prachatic Prachatice NNFP2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 , , Z:------------- _ _ 6 Coord _ _ 17 Domažlic Domažlice NNFP2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 18 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-25 # text = Vozidla se pak sjíždějí na hlavní tahy k Praze, kde zpravidla končí. 1 Vozidla vozidlo NNNP1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 4 AuxT _ _ 3 pak pak Db------------- _ _ 4 Adv _ _ 4 sjíždějí sjíždět VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 na na RR--4---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 hlavní hlavní AAIP4----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 tahy tah NNIP4-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 8 k k RR--3---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 Praze Praha NNFS3-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 13 AuxX _ _ 11 kde kde Db------------- _ _ 13 Adv _ _ 12 zpravidla zpravidla Db------------- _ _ 13 Adv _ _ 13 končí končit VB-P---3P-AAI-- _ _ 9 Atr _ _ 14 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-26 # text = Naopak v příhraničních oblastech s Rakouskem stoupla intenzita dopravy jen na hlavních tazích. 1 Naopak naopak Db------------- _ _ 7 Adv _ _ 2 v v RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 3 příhraničních příhraniční AAFP6----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 oblastech oblast NNFP6-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 5 s s RR--7---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 Rakouskem Rakousko NNNS7-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 stoupla stoupnout VpQW----R-AAP-1 _ _ 0 Pred _ _ 8 intenzita intenzita NNFS1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 9 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 jen jen Db------------- _ _ 13 AuxZ _ _ 11 na na RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 12 hlavních hlavní AAIP6----1A---- _ _ 13 Atr _ _ 13 tazích tah NNIP6-----A---- _ _ 11 Adv _ _ 14 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-27 # text = Příštích 11 let 1 Příštích příští AANP2----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 11 11 C=------------- _ _ 0 ExD _ _ 3 let léta NNNP2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-28 # text = V listopadu loňského roku přijala vláda usnesení (číslo 631 a 651) o rozvoji sítě dálnic a silnic do roku 2005. 1 V v RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 listopadu listopad NNIS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 loňského loňský AAIS2----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 2 Atr _ _ 5 přijala přijmout VpQW----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 6 vláda vláda NNFS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 7 usnesení usnesení NNNP4-----A---- _ _ 5 Obj _ _ 8 ( ( Z:------------- _ _ 9 AuxG _ _ 9 číslo číslo NNNS4-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 10 631 631 C=------------- _ _ 11 Atr _ _ 11 a a J^------------- _ _ 9 Coord _ _ 12 651 651 C=------------- _ _ 11 Atr _ _ 13 ) ) Z:------------- _ _ 9 AuxG _ _ 14 o o RR--6---------- _ _ 7 AuxP _ _ 15 rozvoji rozvoj NNIS6-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 sítě síť NNFS2-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 dálnic dálnice NNFP2-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 18 a a J^------------- _ _ 16 Coord _ _ 19 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 do do RR--2---------- _ _ 15 AuxP _ _ 21 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 20 Atr _ _ 22 2005 2005 C=------------- _ _ 21 Atr _ _ 23 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-29 # text = Vládní plán je podle Jana Švarce ambiciózní a počítá v této oblasti s investicemi 85 miliard korun do roku 2005. 1 Vládní vládní AAIS1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 plán plán NNIS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 3 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 8 Pred _ _ 4 podle podle RR--2---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 Jana Jan NNMS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 Švarce Švarc NNMS2-----A---- _ _ 4 Adv _ _ 7 ambiciózní ambiciózní AAIS1----1A---- _ _ 3 Pnom _ _ 8 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 9 počítá počítat VB-S---3P-AAI-- _ _ 8 Pred _ _ 10 v v RR--6---------- _ _ 9 AuxP _ _ 11 této tento PDFS6---------- _ _ 12 Atr _ _ 12 oblasti oblast NNFS6-----A---- _ _ 10 Adv _ _ 13 s s RR--7---------- _ _ 9 AuxP _ _ 14 investicemi investice NNFP7-----A---- _ _ 13 Obj _ _ 15 85 85 C=------------- _ _ 14 Atr _ _ 16 miliard miliarda`1000000000 CzFP2---------- _ _ 15 Atr _ _ 17 korun koruna NNFP2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 18 do do RR--2---------- _ _ 14 AuxP _ _ 19 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 18 Atr _ _ 20 2005 2005 C=------------- _ _ 19 Atr _ _ 21 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-30 # text = V tu dobu by měly být dokončeny všechny hlavní úseky dálnic. 1 V v RR--4---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 tu ten PDFS4---------- _ _ 3 Atr _ _ 3 dobu doba NNFS4-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 by být Vc----------I-- _ _ 5 AuxV _ _ 5 měly mít VpTP----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 6 být být Vf--------A-I-- _ _ 7 AuxV _ _ 7 dokončeny dokončit VsTP----X-APP-- _ _ 5 Obj _ _ 8 všechny všechen PLIP1---------- _ _ 10 Atr _ _ 9 hlavní hlavní AAIP1----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 úseky úsek NNIP1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 11 dálnic dálnice NNFP2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-31 # text = Silnice pro motorová vozidla by měly být dokončeny ze 60 až 70 %. 1 Silnice silnice NNFP1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 2 pro pro RR--4---------- _ _ 1 AuxP _ _ 3 motorová motorový AANP4----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 vozidla vozidlo NNNP4-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 5 by být Vc----------I-- _ _ 6 AuxV _ _ 6 měly mít VpTP----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 7 být být Vf--------A-I-- _ _ 8 AuxV _ _ 8 dokončeny dokončit VsTP----X-APP-- _ _ 6 Obj _ _ 9 ze z RV--2---------- _ _ 8 AuxP _ _ 10 60 60 C=------------- _ _ 11 Atr _ _ 11 až až J^------------- _ _ 13 Coord _ _ 12 70 70 C=------------- _ _ 11 Atr _ _ 13 % % Z:------------- _ _ 9 Adv _ _ 14 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-32 # text = Počítá se s dokončením pražského okruhu, byť dnes je stále nejasné, kudy povede. 1 Počítá počítat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 1 AuxR _ _ 3 s s RR--7---------- _ _ 1 AuxP _ _ 4 dokončením dokončení NNNS7-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 5 pražského pražský AAIS2----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 okruhu okruh NNIS2-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 8 byť byť J,------------- _ _ 1 AuxC _ _ 9 dnes dnes Db------------- _ _ 10 Adv _ _ 10 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 8 Adv _ _ 11 stále stále Dg-------1A---- _ _ 10 Adv _ _ 12 nejasné jasný AANS1----1N---- _ _ 10 Pnom _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 15 AuxX _ _ 14 kudy kudy Db------------- _ _ 15 Adv _ _ 15 povede povést VB-S---3P-AAP-- _ _ 10 Sb _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-33 # text = Zatím se posunuje stále více za Prahu, čímž ztrácí na své účelnosti z hlediska dopravních spojení do jednotlivých částí města. 1 Zatím zatím Db------------- _ _ 3 Adv _ _ 2 se se P7--4---------- _ _ 3 AuxR _ _ 3 posunuje posunovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 8 Pred _ _ 4 stále stále Dg-------1A---- _ _ 3 Adv _ _ 5 více více Dg-------2A---- _ _ 3 Adv _ _ 6 za za RR--4---------- _ _ 3 AuxP _ _ 7 Prahu Praha NNFS4-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 8 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 9 čímž což PQ--7---------- _ _ 10 Adv _ _ 10 ztrácí ztrácet VB-S---3P-AAI-- _ _ 8 Pred _ _ 11 na na RR--6---------- _ _ 10 AuxP _ _ 12 své svůj P8FS6---------1 _ _ 13 Atr _ _ 13 účelnosti účelnost NNFS6-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 14 z z RR--2---------- _ _ 15 AuxP _ _ 15 hlediska hledisko NNNS2-----A---- _ _ 13 AuxP _ _ 16 dopravních dopravní AANP2----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 spojení spojení NNNP2-----A---- _ _ 15 AtrAdv _ _ 18 do do RR--2---------- _ _ 17 AuxP _ _ 19 jednotlivých jednotlivý AAFP2----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 částí část NNFP2-----A---- _ _ 18 Atr _ _ 21 města město NNNS2-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 22 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-34 # text = Na druhé straně by tu asi mohlo být víc pozemků vhodných k podnikání. 1 Na na RR--6---------- _ _ 8 AuxP _ _ 2 druhé druhý`2 CrFS6---------- _ _ 3 Atr _ _ 3 straně strana NNFS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 by být Vc----------I-- _ _ 7 AuxV _ _ 5 tu tu Db------------- _ _ 7 Adv _ _ 6 asi asi TT------------- _ _ 7 AuxY _ _ 7 mohlo moci VpNS----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 8 být být Vf--------A-I-- _ _ 7 Obj _ _ 9 víc více Dg-------2A---1 _ _ 7 Sb _ _ 10 pozemků pozemek NNIP2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 11 vhodných vhodný AAIP2----1A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 k k RR--3---------- _ _ 11 AuxP _ _ 13 podnikání podnikání NNNS3-----A---- _ _ 12 Adv _ _ 14 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-35 # text = Po dálnici bychom se měli svézt z Prahy až do Českých Budějovic, v roce 1997 pravděpodobně projedou první vozidla po dálnici Praha - Plzeň, dokončena by měla být i dálnice D8 z Prahy do Ústí nad Labem. 1 Po po RR--6---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 dálnici dálnice NNFS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 bychom být Vc----------Im- _ _ 5 AuxV _ _ 4 se se P7--4---------- _ _ 6 AuxT _ _ 5 měli mít VpMP----R-AAI-- _ _ 26 Pred _ _ 6 svézt svézt Vf--------A-P-- _ _ 5 Obj _ _ 7 z z RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 8 Prahy Praha NNFS2-----A---- _ _ 7 Adv _ _ 9 až až TT------------- _ _ 12 AuxZ _ _ 10 do do RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 11 Českých český AAFP2----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 Budějovic Budějovice NNFP2-----A---- _ _ 10 Adv _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 26 AuxX _ _ 14 v v RR--6---------- _ _ 18 AuxP _ _ 15 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 14 Adv _ _ 16 1997 1997 C=------------- _ _ 15 Atr _ _ 17 pravděpodobně pravděpodobně Dg-------1A---- _ _ 18 AuxY _ _ 18 projedou projet VB-P---3P-AAP-- _ _ 26 Pred _ _ 19 první první CrNP1---------- _ _ 20 Atr _ _ 20 vozidla vozidlo NNNP1-----A---- _ _ 18 Sb _ _ 21 po po RR--6---------- _ _ 18 AuxP _ _ 22 dálnici dálnice NNFS6-----A---- _ _ 21 Adv _ _ 23 Praha Praha NNFS1-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 24 - - Z:------------- _ _ 22 Coord _ _ 25 Plzeň Plzeň NNFS1-----A---- _ _ 24 Atr _ _ 26 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 27 dokončena dokončit VsQW----X-APP-- _ _ 29 Obj _ _ 28 by být Vc----------I-- _ _ 29 AuxV _ _ 29 měla mít VpQW----R-AAI-- _ _ 26 Pred _ _ 30 být být Vf--------A-I-- _ _ 27 AuxV _ _ 31 i i J^------------- _ _ 32 AuxZ _ _ 32 dálnice dálnice NNFS1-----A---- _ _ 29 Sb _ _ 33 D D Q3------------- _ _ 32 Atr _ _ 34 8 8 C=------------- _ _ 33 Atr _ _ 35 z z RR--2---------- _ _ 32 AuxP _ _ 36 Prahy Praha NNFS2-----A---- _ _ 35 Atr _ _ 37 do do RR--2---------- _ _ 32 AuxP _ _ 38 Ústí Ústí NNNS2-----A---- _ _ 37 Atr _ _ 39 nad nad RR--7---------- _ _ 38 AuxP _ _ 40 Labem Labe NNNS7-----A---- _ _ 39 Atr _ _ 41 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-36 # text = Dálnice D11 Praha - Hradec Králové by se měla protáhnout až do Jaroměře a dálnice D1 Praha - Brno až do Zlína. 1 Dálnice dálnice NNFS1-----A---- _ _ 10 Sb _ _ 2 D D Q3------------- _ _ 1 Atr _ _ 3 11 11 C=------------- _ _ 2 Atr _ _ 4 Praha Praha NNFS1-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 - - Z:------------- _ _ 1 Coord _ _ 6 Hradec Hradec NNIS1-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 Králové Králové NNFS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 by být Vc----------I-- _ _ 10 AuxV _ _ 9 se se P7--4---------- _ _ 10 AuxR _ _ 10 měla mít VpQW----R-AAI-- _ _ 15 Pred _ _ 11 protáhnout protáhnout Vf--------A-P-- _ _ 10 Obj _ _ 12 až až TT------------- _ _ 14 AuxZ _ _ 13 do do RR--2---------- _ _ 10 AuxP _ _ 14 Jaroměře Jaroměř NNFS2-----A---- _ _ 13 Adv _ _ 15 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 16 dálnice dálnice NNFS1-----A---- _ _ 15 ExD _ _ 17 D D Q3------------- _ _ 16 Atr _ _ 18 1 1 C=------------- _ _ 17 Atr _ _ 19 Praha Praha NNFS1-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 - - Z:------------- _ _ 16 Coord _ _ 21 Brno Brno NNNS1-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 22 až až TT------------- _ _ 24 AuxZ _ _ 23 do do RR--2---------- _ _ 15 AuxP _ _ 24 Zlína Zlín NNIS2-----A---- _ _ 23 ExD _ _ 25 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-37 # text = Ze silnic by měla být dokončena spojnice Karlovy Vary - Cheb - hranice se SRN (silnice č. 6), dále spojnice Hrádek nad Nisou - Liberec - Mladá Boleslav - Praha (č. 35) a Hradec Králové - Lipník. 1 Ze z RV--2---------- _ _ 4 AuxP _ _ 2 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 by být Vc----------I-- _ _ 4 AuxV _ _ 4 měla mít VpQW----R-AAI-- _ _ 22 Pred _ _ 5 být být Vf--------A-I-- _ _ 6 AuxV _ _ 6 dokončena dokončit VsQW----X-APP-- _ _ 4 Obj _ _ 7 spojnice spojnice NNFS1-----A---- _ _ 16 Sb _ _ 8 Karlovy Karlův AUFP1M--------- _ _ 9 Atr _ _ 9 Vary Vary NNIP1-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 10 - - Z:------------- _ _ 12 AuxG _ _ 11 Cheb Cheb NNIS1-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 - - Z:------------- _ _ 7 Coord _ _ 13 hranice hranice NNFP1-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 se s RV--7---------- _ _ 13 AuxP _ _ 15 SRN SRN BNXXX-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 ( ( Z:------------- _ _ 4 Apos _ _ 17 silnice silnice NNFS1-----A---- _ _ 16 Sb _ _ 18 č číslo NNNXX-----A---b _ _ 17 Atr _ _ 19 . . Z:------------- _ _ 18 AuxG _ _ 20 6 6 C=------------- _ _ 18 Atr _ _ 21 ) ) Z:------------- _ _ 16 AuxG _ _ 22 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 23 dále dále Db------------- _ _ 22 ExD _ _ 24 spojnice spojnice NNFS1-----A---- _ _ 22 ExD _ _ 25 Hrádek hrádek NNIS1-----A---- _ _ 33 Atr _ _ 26 nad nad RR--7---------- _ _ 25 AuxP _ _ 27 Nisou Nisa NNFS7-----A---- _ _ 26 Atr _ _ 28 - - Z:------------- _ _ 33 AuxG _ _ 29 Liberec Liberec NNIS1-----A---- _ _ 33 Atr _ _ 30 - - Z:------------- _ _ 33 AuxG _ _ 31 Mladá mladý AAFS1----1A---- _ _ 32 Atr _ _ 32 Boleslav Boleslav NNFS1-----A---- _ _ 33 Atr _ _ 33 - - Z:------------- _ _ 40 Coord _ _ 34 Praha Praha NNFS1-----A---- _ _ 33 Atr _ _ 35 ( ( Z:------------- _ _ 33 ExD _ _ 36 č číslo NNNXX-----A---b _ _ 33 ExD _ _ 37 . . Z:------------- _ _ 36 AuxG _ _ 38 35 35 C=------------- _ _ 36 Atr _ _ 39 ) ) Z:------------- _ _ 33 ExD _ _ 40 a a J^------------- _ _ 24 Coord _ _ 41 Hradec Hradec NNIS1-----A---- _ _ 43 Atr _ _ 42 Králové Králové NNFS2-----A---- _ _ 41 Atr _ _ 43 - - Z:------------- _ _ 40 Coord _ _ 44 Lipník Lipník NNIS1-----A---- _ _ 43 Atr _ _ 45 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-38 # text = Srovnáme-li současný plán rozvoje dálniční sítě s tím, jaký byl přijat v roce 1991, výrazně se změnil. 1 Srovnáme srovnat VB-P---1P-AAP-- _ _ 3 Adv _ _ 2 - - Z:------------- _ _ 3 AuxG _ _ 3 li li J,------------- _ _ 21 AuxC _ _ 4 současný současný AAIS4----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 plán plán NNIS4-----A---- _ _ 1 Obj _ _ 6 rozvoje rozvoj NNIS2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 dálniční dálniční AAFS2----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 sítě síť NNFS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 9 s s RR--7---------- _ _ 1 AuxP _ _ 10 tím ten PDZS7---------- _ _ 9 Obj _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 13 AuxX _ _ 12 jaký jaký P4YS1---------- _ _ 13 Sb _ _ 13 byl být VpYS----R-AAI-- _ _ 10 Atr _ _ 14 přijat přijmout VsYS----X-APP-- _ _ 13 Pnom _ _ 15 v v RR--6---------- _ _ 13 AuxP _ _ 16 roce rok NNIS6-----A---1 _ _ 15 Adv _ _ 17 1991 1991 C=------------- _ _ 16 Atr _ _ 18 , , Z:------------- _ _ 3 AuxX _ _ 19 výrazně výrazně Dg-------1A---- _ _ 21 Adv _ _ 20 se se P7--4---------- _ _ 21 AuxR _ _ 21 změnil změnit VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 22 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-39 # text = Koupit proto pozemek v místě, kudy má vést hlavní silnice, nemusí být vždy jistá investice. 1 Koupit koupit Vf--------A-P-- _ _ 13 Sb _ _ 2 proto proto J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 3 pozemek pozemek NNIS4-----A---- _ _ 1 Obj _ _ 4 v v RR--6---------- _ _ 1 AuxP _ _ 5 místě místo NNNS6-----A---- _ _ 4 Adv _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 7 kudy kudy Db------------- _ _ 8 Adv _ _ 8 má mít VB-S---3P-AAI-- _ _ 5 Atr _ _ 9 vést vést Vf--------A-I-- _ _ 8 Obj _ _ 10 hlavní hlavní AAFS1----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 silnice silnice NNFS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 12 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 13 nemusí muset VB-S---3P-NAI-- _ _ 2 Pred _ _ 14 být být Vf--------A-I-- _ _ 13 Obj _ _ 15 vždy vždy Db------------- _ _ 13 Adv _ _ 16 jistá jistý AAFS1----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 investice investice NNFS1-----A---- _ _ 14 Pnom _ _ 18 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-40 # text = Sledovat intenzitu provozu se prostě vyplatí. 1 Sledovat sledovat Vf--------A-I-- _ _ 6 Sb _ _ 2 intenzitu intenzita NNFS4-----A---- _ _ 1 Obj _ _ 3 provozu provoz NNIS2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 se se P7--4---------- _ _ 6 AuxT _ _ 5 prostě prostě Dg-------1A---- _ _ 6 Adv _ _ 6 vyplatí vyplatit VB-S---3P-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 7 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-41 # text = 3422 atraktivních 1 3422 3422 C=------------- _ _ 0 ExD _ _ 2 atraktivních atraktivní AAIP2----1A---- _ _ 1 Atr _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-42 # text = Na území ČR je v provozu 398 kilometrů dálnic a 55 512 kilometrů silnic, z toho je 6506 km silnic I. třídy, 14 297 km silnic II. třídy a 34 709 km silnic III. třídy. 1 Na na RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 2 území území NNNS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 ČR ČR BNXXX-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 14 Pred _ _ 5 v v RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 provozu provoz NNIS6-----A---1 _ _ 5 Adv _ _ 7 398 398 C=------------- _ _ 10 Sb _ _ 8 kilometrů kilometr NNIP2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 dálnic dálnice NNFP2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 a a J^------------- _ _ 4 Coord _ _ 11 55 512 55512 C=------------- _ _ 10 Sb _ _ 12 kilometrů kilometr NNIP2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 15 z z RR--2---------- _ _ 19 AuxP _ _ 16 toho ten PDZS2---------- _ _ 15 Atr _ _ 17 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 31 Pred _ _ 18 6506 6506 C=------------- _ _ 17 Sb _ _ 19 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 18 Atr _ _ 20 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 17 Pnom _ _ 21 I I-3`1 C}------------- _ _ 23 Atr _ _ 22 . . Z:------------- _ _ 21 AuxG _ _ 23 třídy třída NNFS2-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 24 , , Z:------------- _ _ 31 AuxX _ _ 25 14 297 14297 C=------------- _ _ 31 ExD _ _ 26 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 25 Atr _ _ 27 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 31 ExD _ _ 28 II II-3`2 C}------------- _ _ 30 Atr _ _ 29 . . Z:------------- _ _ 28 AuxG _ _ 30 třídy třída NNFS2-----A---- _ _ 27 Atr _ _ 31 a a J^------------- _ _ 14 Coord _ _ 32 34 709 34709 C=------------- _ _ 31 ExD _ _ 33 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 32 Atr _ _ 34 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 31 ExD _ _ 35 III III-3`3 C}------------- _ _ 37 Atr _ _ 36 . . Z:------------- _ _ 35 AuxG _ _ 37 třídy třída NNFS2-----A---- _ _ 34 Atr _ _ 38 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-43 # text = Nejvýznamnější silnice tvoří 9017 km dlouhou vybranou silniční síť. 1 Nejvýznamnější významný AAFP1----3A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 silnice silnice NNFP1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 tvoří tvořit VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 4 9017 9017 C=------------- _ _ 6 Adv _ _ 5 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 4 Atr _ _ 6 dlouhou dlouhý AAFS4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 7 vybranou vybraný AAFS4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 8 silniční silniční AAFS4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 síť síť NNFS4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 10 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-44 # text = Délka mezinárodní sítě silnic je podle evropské dohody AGR 2655 km. 1 Délka délka NNFS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 2 mezinárodní mezinárodní AAFS2----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 sítě síť NNFS2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 4 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 6 podle podle RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 evropské evropský AAFS2----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 dohody dohoda NNFS2-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 9 AGR AGR BNXXX-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 2655 2655 C=------------- _ _ 5 Pnom _ _ 11 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 10 Atr _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-45 # text = Vymezené tahy, kam patří kromě mezinárodní sítě ještě silnice celostátního významu, mají délku 3022 km. 1 Vymezené vymezený AAIP1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 tahy tah NNIP1-----A---- _ _ 14 Sb _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 5 AuxX _ _ 4 kam kam Db------------- _ _ 5 Adv _ _ 5 patří patřit VB-P---3P-AAI-- _ _ 2 Atr _ _ 6 kromě kromě RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 7 mezinárodní mezinárodní AAFS2----1A---- _ _ 8 Atr _ _ 8 sítě síť NNFS2-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 9 ještě ještě Db------------- _ _ 10 AuxZ _ _ 10 silnice silnice NNFP1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 11 celostátního celostátní AAIS2----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 významu význam NNIS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 5 AuxX _ _ 14 mají mít VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 15 délku délka NNFS4-----A---- _ _ 14 Obj _ _ 16 3022 3022 C=------------- _ _ 15 Atr _ _ 17 km kilometr NNIXX-----A---b _ _ 16 Atr _ _ 18 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-46 # text = Podél těchto silnic jsou pro podnikání relativně nejlepší podmínky. 1 Podél podél RR--2---------- _ _ 4 AuxP _ _ 2 těchto tento PDXP2---------- _ _ 3 Atr _ _ 3 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 jsou být VB-P---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 5 pro pro RR--4---------- _ _ 8 AuxP _ _ 6 podnikání podnikání NNNS4-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 7 relativně relativně Dg-------1A---- _ _ 8 Adv _ _ 8 nejlepší lepší AAFP1----3A---- _ _ 4 Pnom _ _ 9 podmínky podmínka NNFP1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 10 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-47 # text = Do kategorie priorit však patří asi 750 kilometrů silnic a dálnic s intenzitou provozu vyšší než 10 000 vozidel za den, přičemž na nejzatíženějších úsecích silnic dosahuje provoz až 20 000 vozidel za den, na dálnicích 30 000 vozů denně. 1 Do do RR--2---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 kategorie kategorie NNFS2-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 priorit priorita NNFP2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 5 patří patřit VB-S---3P-AAI-- _ _ 21 Pred _ _ 6 asi asi TT------------- _ _ 7 AuxZ _ _ 7 750 750 C=------------- _ _ 5 Sb _ _ 8 kilometrů kilometr NNIP2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 10 a a J^------------- _ _ 8 Coord _ _ 11 dálnic dálnice NNFP2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 s s RR--7---------- _ _ 10 AuxP _ _ 13 intenzitou intenzita NNFS7-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 provozu provoz NNIS2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 vyšší vysoký AAFS7----2A---- _ _ 13 Atr _ _ 16 než než J,------------- _ _ 15 AuxC _ _ 17 10 000 10000 C=------------- _ _ 16 Adv _ _ 18 vozidel vozidlo NNNP2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 za za RR--4---------- _ _ 18 AuxP _ _ 20 den den NNIS4-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 21 , , Z:------------- _ _ 4 Coord _ _ 22 přičemž přičemž Db------------- _ _ 27 Adv _ _ 23 na na RR--6---------- _ _ 27 AuxP _ _ 24 nejzatíženějších zatížený AAIP6----3A---- _ _ 25 Atr _ _ 25 úsecích úsek NNIP6-----A---- _ _ 23 Adv _ _ 26 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 25 Atr _ _ 27 dosahuje dosahovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 34 Pred _ _ 28 provoz provoz NNIS1-----A---- _ _ 27 Sb _ _ 29 až až TT------------- _ _ 31 AuxZ _ _ 30 20 000 20000 C=------------- _ _ 31 Atr _ _ 31 vozidel vozidlo NNNP2-----A---- _ _ 27 Obj _ _ 32 za za RR--4---------- _ _ 31 AuxP _ _ 33 den den NNIS4-----A---- _ _ 32 Atr _ _ 34 , , Z:------------- _ _ 21 Coord _ _ 35 na na RR--6---------- _ _ 34 AuxP _ _ 36 dálnicích dálnice NNFP6-----A---- _ _ 35 ExD _ _ 37 30 000 30000 C=------------- _ _ 38 Atr _ _ 38 vozů vůz NNIP2-----A---- _ _ 34 ExD _ _ 39 denně denně Dg-------1A---- _ _ 34 ExD _ _ 40 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-48 # text = Přes momentální pokles dopravy Správa silničního fondu stále předpokládá, že do roku 2000 v porovnání s rokem 1990 vzroste intenzita nejméně o 25 % a na hlavních tazích nejméně o 35 %. 1 Přes přes RR--4---------- _ _ 9 AuxP _ _ 2 momentální momentální AAIS4----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 pokles pokles NNIS4-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 dopravy doprava NNFS2-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 5 Správa správa NNFS1-----A---- _ _ 9 Sb _ _ 6 silničního silniční AAIS2----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 fondu fond NNIS2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 8 stále stále Dg-------1A---- _ _ 9 Adv _ _ 9 předpokládá předpokládat VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 10 , , Z:------------- _ _ 11 AuxX _ _ 11 že že J,------------- _ _ 9 AuxC _ _ 12 do do RR--2---------- _ _ 20 AuxP _ _ 13 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 12 Adv _ _ 14 2000 2000 C=------------- _ _ 13 Atr _ _ 15 v v RR--6---------- _ _ 17 AuxP _ _ 16 porovnání porovnání NNNS6-----A---- _ _ 17 AuxP _ _ 17 s s RR--7---------- _ _ 20 AuxP _ _ 18 rokem rok NNIS7-----A---- _ _ 17 Adv _ _ 19 1990 1990 C=------------- _ _ 18 Atr _ _ 20 vzroste vzrůst VB-S---3P-AAP-- _ _ 26 Obj _ _ 21 intenzita intenzita NNFS1-----A---- _ _ 20 Sb _ _ 22 nejméně méně Dg-------3A---- _ _ 24 AuxZ _ _ 23 o o RR--4---------- _ _ 20 AuxP _ _ 24 25 25 C=------------- _ _ 23 Adv _ _ 25 % % Z:------------- _ _ 24 Atr _ _ 26 a a J^------------- _ _ 11 Coord _ _ 27 na na RR--6---------- _ _ 26 AuxP _ _ 28 hlavních hlavní AAIP6----1A---- _ _ 29 Atr _ _ 29 tazích tah NNIP6-----A---- _ _ 27 ExD _ _ 30 nejméně méně Dg-------3A---- _ _ 32 AuxZ _ _ 31 o o RR--4---------- _ _ 26 AuxP _ _ 32 35 35 C=------------- _ _ 31 ExD _ _ 33 % % Z:------------- _ _ 32 Atr _ _ 34 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-49 # text = Podnikání u silnic má však zlaté dno jen do určité míry. 1 Podnikání podnikání NNNS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 2 u u RR--2---------- _ _ 1 AuxP _ _ 3 silnic silnice NNFP2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 4 má mít VB-S---3P-AAI-- _ _ 5 Pred _ _ 5 však však J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 6 zlaté zlatý AANS4----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 dno dno NNNS4-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 8 jen jen Db------------- _ _ 11 AuxZ _ _ 9 do do RR--2---------- _ _ 4 AuxP _ _ 10 určité určitý AAFS2----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 míry míra NNFS2-----A---- _ _ 9 Adv _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-50 # text = Na Správu silničního fondu přišlo 20 žádostí na výstavbu benzinové čerpací stanice podél pouhých 13 kilometrů dálnice mezi Mirošovicemi a Benešovem. 1 Na na RR--4---------- _ _ 5 AuxP _ _ 2 Správu správa NNFS4-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 silničního silniční AAIS2----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 fondu fond NNIS2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 5 přišlo přijít VpNS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 6 20 20 C=------------- _ _ 5 Sb _ _ 7 žádostí žádost NNFP2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 na na RR--4---------- _ _ 7 AuxP _ _ 9 výstavbu výstavba NNFS4-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 benzinové benzinový AAFS2----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 11 čerpací čerpací AAFS2----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 stanice stanice NNFS2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 13 podél podél RR--2---------- _ _ 9 AuxP _ _ 14 pouhých pouhý AAIP2----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 15 13 13 C=------------- _ _ 16 Atr _ _ 16 kilometrů kilometr NNIP2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 17 dálnice dálnice NNFS2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 18 mezi mezi RR--7---------- _ _ 17 AuxP _ _ 19 Mirošovicemi Mirošovice NNFP7-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 a a J^------------- _ _ 18 Coord _ _ 21 Benešovem Benešov NNIS7-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 22 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-51 # text = Odhlédneme-li od faktu, že by se všichni na tomto kousku neuživili (i v Německu například procházejí čerpací stanice krizí a jejich počet klesá), pro Správu silničního fondu je také důležité, že každým připojením vzniká na silnici nebo dálnici křižovatka, tedy potenciální kolizní místo a zdroj dopravních nehod. 1 Odhlédneme odhlédnout VB-P---1P-AAP-- _ _ 3 Adv _ _ 2 - - Z:------------- _ _ 3 AuxG _ _ 3 li li J,------------- _ _ 34 AuxC _ _ 4 od od RR--2---------- _ _ 1 AuxP _ _ 5 faktu fakt NNIS2-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 7 že že J,------------- _ _ 5 AuxC _ _ 8 by být Vc----------I-- _ _ 14 AuxV _ _ 9 se se P7--4---------- _ _ 14 Obj _ _ 10 všichni všechen PLMP1---------- _ _ 14 Sb _ _ 11 na na RR--6---------- _ _ 14 AuxP _ _ 12 tomto tento PDZS6---------- _ _ 13 Atr _ _ 13 kousku kousek NNIS6-----A---- _ _ 11 Adv _ _ 14 neuživili uživit VpMP----R-NAP-- _ _ 7 Atr _ _ 15 ( ( Z:------------- _ _ 24 AuxG _ _ 16 i i J^------------- _ _ 18 AuxZ _ _ 17 v v RR--6---------- _ _ 20 AuxP _ _ 18 Německu Německo NNNS6-----A---- _ _ 17 Adv _ _ 19 například například TT------------- _ _ 20 AuxY _ _ 20 procházejí procházet VB-P---3P-AAI-- _ _ 24 Pred _ _ 21 čerpací čerpací AAFP1----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 22 stanice stanice NNFP1-----A---- _ _ 20 Sb _ _ 23 krizí krize NNFS7-----A---- _ _ 20 Adv _ _ 24 a a J^------------- _ _ 14 Coord _ _ 25 jejich jeho P9XXXXP3------- _ _ 26 Atr _ _ 26 počet počet NNIS1-----A---- _ _ 27 Sb _ _ 27 klesá klesat VB-S---3P-AAI-- _ _ 24 Pred _ _ 28 ) ) Z:------------- _ _ 24 AuxG _ _ 29 , , Z:------------- _ _ 3 AuxX _ _ 30 pro pro RR--4---------- _ _ 34 AuxP _ _ 31 Správu správa NNFS4-----A---- _ _ 30 Adv _ _ 32 silničního silniční AAIS2----1A---- _ _ 33 Atr _ _ 33 fondu fond NNIS2-----A---- _ _ 31 Atr _ _ 34 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 35 také také Db------------- _ _ 34 Adv _ _ 36 důležité důležitý AANS1----1A---- _ _ 34 Pnom _ _ 37 , , Z:------------- _ _ 38 AuxX _ _ 38 že že J,------------- _ _ 34 AuxC _ _ 39 každým každý AANS7----1A---- _ _ 40 Atr _ _ 40 připojením připojení NNNS7-----A---- _ _ 41 Adv _ _ 41 vzniká vznikat VB-S---3P-AAI-- _ _ 38 Sb _ _ 42 na na RR--6---------- _ _ 41 AuxP _ _ 43 silnici silnice NNFS6-----A---- _ _ 44 Adv _ _ 44 nebo nebo J^------------- _ _ 42 Coord _ _ 45 dálnici dálnice NNFS6-----A---- _ _ 44 Adv _ _ 46 křižovatka křižovatka NNFS1-----A---- _ _ 48 Sb _ _ 47 , , Z:------------- _ _ 48 AuxX _ _ 48 tedy tedy J^------------- _ _ 41 Apos _ _ 49 potenciální potenciální AANS1----1A---- _ _ 51 Atr _ _ 50 kolizní kolizní AANS1----1A---- _ _ 51 Atr _ _ 51 místo místo NNNS1-----A---- _ _ 52 Sb _ _ 52 a a J^------------- _ _ 48 Coord _ _ 53 zdroj zdroj NNIS1-----A---- _ _ 52 Sb _ _ 54 dopravních dopravní AAFP2----1A---- _ _ 55 Atr _ _ 55 nehod nehoda NNFP2-----A---- _ _ 53 Atr _ _ 56 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = cmpr9410_042:s-52 # text = A právě tato organizace povoluje napojit jakoukoli komunikaci k silnici či dálnici. 1 A a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 2 právě právě Db------------- _ _ 4 AuxZ _ _ 3 tato tento PDFS1---------- _ _ 4 Atr _ _ 4 organizace organizace NNFS1-----A---- _ _ 5 Sb _ _ 5 povoluje povolovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 1 Pred _ _ 6 napojit napojit Vf--------A-P-- _ _ 5 Obj _ _ 7 jakoukoli jakýkoli PZFS4---------- _ _ 8 Atr _ _ 8 komunikaci komunikace NNFS4-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 9 k k RR--3---------- _ _ 6 AuxP _ _ 10 silnici silnice NNFS3-----A---- _ _ 11 Adv _ _ 11 či či J^------------- _ _ 9 Coord _ _ 12 dálnici dálnice NNFS3-----A---- _ _ 11 Adv _ _ 13 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _