# newdoc id = wsj0451.cz # sent_id = wsj0451.cz:s-1 # text = Společnost Ford Motor Co. uvedla, že stahuje zhruba 3 600 modelů Escort z roku 1990, protože čelní sklo některých aut bylo nesprávně přilepeno. 1 Společnost společnost NNFS1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 2 Ford Ford F%------------- _ _ 4 Atr _ _ 3 Motor Motor F%------------- _ _ 4 Atr _ _ 4 Co Co F%------------- _ _ 6 Sb _ _ 5 . . Z:------------- _ _ 4 AuxG _ _ 6 uvedla uvést VpQW----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 8 že že J,------------- _ _ 6 AuxC _ _ 9 stahuje stahovat VB-S---3P-AAI-- _ _ 8 Adv _ _ 10 zhruba zhruba Db------------- _ _ 11 AuxZ _ _ 11 3 600 3600 C=------------- _ _ 9 Obj _ _ 12 modelů model NNIP2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 Escort Escort NNIS1-----A---- _ _ 9 Obj _ _ 14 z z RR--2---------- _ _ 13 AuxP _ _ 15 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 14 Atr _ _ 16 1990 1990 C=------------- _ _ 15 Atr _ _ 17 , , Z:------------- _ _ 18 AuxX _ _ 18 protože protože J,------------- _ _ 9 AuxC _ _ 19 čelní čelní AANS1----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 sklo sklo NNNS1-----A---- _ _ 23 Sb _ _ 21 některých některý PZXP2---------- _ _ 22 Atr _ _ 22 aut auto NNNP2-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 23 bylo být VpNS----R-AAI-- _ _ 25 AuxV _ _ 24 nesprávně správně Dg-------1N---- _ _ 25 Adv _ _ 25 přilepeno přilepit VsNS----X-APP-- _ _ 18 Adv _ _ 26 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-2 # text = Prodejní pobočky Ford a Mazda Motor Corp. ve Spojených státech nezávisle na sobě uvedly, že stahují přibližně 88 500 modelů Mercury Tracer z roku 1988 a 220 000 modelů Mazda 323 z roků 1986, 1987 a 1988 vybavených 1,6litrovými motory se vstřikovači paliva, aby bylo možné vyměnit uzávěr plnicího otvoru oleje. 1 Prodejní prodejní AAFP1----1A---- _ _ 2 Atr _ _ 2 pobočky pobočka NNFP1-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 Ford Ford NNIS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 4 a a J^------------- _ _ 15 Coord _ _ 5 Mazda Mazda F%------------- _ _ 7 Atr _ _ 6 Motor Motor F%------------- _ _ 7 Atr _ _ 7 Corp Corp F%------------- _ _ 4 Atr _ _ 8 . . Z:------------- _ _ 7 AuxG _ _ 9 ve v RV--6---------- _ _ 15 AuxP _ _ 10 Spojených spojený AAIP6----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 státech stát NNIP6-----A---- _ _ 9 Adv _ _ 12 nezávisle závisle Dg-------1N---- _ _ 15 Adv _ _ 13 na na RR--6---------- _ _ 15 AuxP _ _ 14 sobě se P6--6---------- _ _ 13 Adv _ _ 15 uvedly uvést VpTP----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 16 , , Z:------------- _ _ 17 AuxX _ _ 17 že že J,------------- _ _ 15 AuxC _ _ 18 stahují stahovat VB-P---3P-AAI-- _ _ 17 Adv _ _ 19 přibližně přibližně Dg-------1A---- _ _ 18 Adv _ _ 20 88 500 88500 C=------------- _ _ 18 Obj _ _ 21 modelů model NNIP2-----A---- _ _ 20 Atr _ _ 22 Mercury Mercury F%------------- _ _ 23 Atr _ _ 23 Tracer Tracer F%------------- _ _ 18 Sb _ _ 24 z z RR--2---------- _ _ 23 AuxP _ _ 25 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 24 Atr _ _ 26 1988 1988 C=------------- _ _ 27 Atr _ _ 27 a a J^------------- _ _ 25 Coord _ _ 28 220 000 220000 C=------------- _ _ 27 Atr _ _ 29 modelů model NNIP2-----A---- _ _ 27 Atr _ _ 30 Mazda Mazda NNFS1-----A---- _ _ 29 Atr _ _ 31 323 323 C=------------- _ _ 30 Atr _ _ 32 z z RR--2---------- _ _ 29 AuxP _ _ 33 roků rok NNIP2-----A---- _ _ 32 Atr _ _ 34 1986 1986 C=------------- _ _ 37 Atr _ _ 35 , , Z:------------- _ _ 37 AuxX _ _ 36 1987 1987 C=------------- _ _ 37 Atr _ _ 37 a a J^------------- _ _ 33 Coord _ _ 38 1988 1988 C=------------- _ _ 37 Atr _ _ 39 vybavených vybavený AAIP2----1A---- _ _ 38 Atr _ _ 40 1 1 C=------------- _ _ 37 ExD _ _ 41 , , Z:------------- _ _ 37 Coord _ _ 42 6 6 C=------------- _ _ 44 Atr _ _ 43 litrovými litrový AAIP7----1A---- _ _ 42 ExD _ _ 44 motory motor NNIP7-----A---- _ _ 41 Adv _ _ 45 se s RV--7---------- _ _ 44 AuxP _ _ 46 vstřikovači vstřikovač NNIP7-----A---- _ _ 45 Atr _ _ 47 paliva palivo NNNS2-----A---- _ _ 46 Atr _ _ 48 , , Z:------------- _ _ 49 AuxX _ _ 49 aby aby J,------------- _ _ 41 AuxC _ _ 50 bylo být VpNS----R-AAI-- _ _ 49 Adv _ _ 51 možné možný AANS1----1A---- _ _ 50 Pnom _ _ 52 vyměnit vyměnit Vf--------A-P-- _ _ 50 Sb _ _ 53 uzávěr uzávěr NNIS4-----A---- _ _ 52 Obj _ _ 54 plnicího plnicí AAIS2----1A---- _ _ 55 Atr _ _ 55 otvoru otvor NNIS2-----A---- _ _ 53 Atr _ _ 56 oleje olej NNIS2-----A---- _ _ 55 Atr _ _ 57 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-3 # text = Mazda vyrábí Tracer pro společnost Ford. 1 Mazda Mazda NNFS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 vyrábí vyrábět VB-S---3P-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 3 Tracer Tracer NNIS4-----A---- _ _ 2 Obj _ _ 4 pro pro RR--4---------- _ _ 3 AuxP _ _ 5 společnost společnost NNFS4-----A---- _ _ 4 Atr _ _ 6 Ford Ford NNIS1-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-4 # text = V důsledku špatného lepení na součástkách automobilů Ford Escort mohou čelní skla při čelním nárazu snadno vypadnout, uvedl tento americký výrobce aut. 1 V v RR--6---------- _ _ 10 AuxP _ _ 2 důsledku důsledek NNIS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 3 špatného špatný AANS2----1A---- _ _ 4 Atr _ _ 4 lepení lepení NNNS2-----A---- _ _ 2 Atr _ _ 5 na na RR--6---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 součástkách součástka NNFP6-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 7 automobilů automobil NNIP2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 Ford Ford F%------------- _ _ 7 Atr _ _ 9 Escort Escort F%------------- _ _ 8 Atr _ _ 10 mohou moci VB-P---3P-AAI-1 _ _ 18 Pred _ _ 11 čelní čelní AANP1----1A---- _ _ 12 Atr _ _ 12 skla sklo NNNP1-----A---- _ _ 10 Obj _ _ 13 při při RR--6---------- _ _ 17 AuxP _ _ 14 čelním čelní AAIS6----1A---- _ _ 15 Atr _ _ 15 nárazu náraz NNIS6-----A---1 _ _ 13 Atr _ _ 16 snadno snadno Dg-------1A---- _ _ 17 Adv _ _ 17 vypadnout vypadnout Vf--------A-P-- _ _ 10 Obj _ _ 18 , , Z:------------- _ _ 19 Coord _ _ 19 uvedl uvést VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 20 tento tento PDYS1---------- _ _ 22 Atr _ _ 21 americký americký AAMS1----1A---- _ _ 22 Atr _ _ 22 výrobce výrobce NNMS1-----A---- _ _ 19 Sb _ _ 23 aut auto NNNP2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 24 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-5 # text = Při řádné aplikaci by lepidlo mělo udržet čelní sklo na místě v nárazové zkoušce při rychlosti 30 mil za hodinu. 1 Při při RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 2 řádné řádný AAFS6----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 aplikaci aplikace NNFS6-----A---- _ _ 1 Adv _ _ 4 by být Vc----------I-- _ _ 6 AuxV _ _ 5 lepidlo lepidlo NNNS1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 6 mělo mít VpNS----R-AAI-- _ _ 0 Pred _ _ 7 udržet udržet Vf--------A-P-- _ _ 6 Obj _ _ 8 čelní čelní AANS4----1A---- _ _ 9 Atr _ _ 9 sklo sklo NNNS4-----A---- _ _ 7 Obj _ _ 10 na na RR--6---------- _ _ 9 AuxP _ _ 11 místě místo NNNS6-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 v v RR--6---------- _ _ 11 AuxP _ _ 13 nárazové nárazový AAFS6----1A---- _ _ 14 Atr _ _ 14 zkoušce zkouška NNFS6-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 15 při při RR--6---------- _ _ 14 AuxP _ _ 16 rychlosti rychlost NNFS6-----A---- _ _ 15 Atr _ _ 17 30 30 C=------------- _ _ 16 Atr _ _ 18 mil míle NNFP2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 za za RR--4---------- _ _ 18 AuxP _ _ 20 hodinu hodina NNFS4-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 21 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-6 # text = Mluvčí společnosti Ford řekl, že tento výrobce aut z Dearbornu ve státě Michigan neví o žádných zraněních zaviněných problémem s čelním sklem. 1 Mluvčí mluvčí NNMS1-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 2 společnosti společnost NNFS2-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 3 Ford Ford NNIS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 4 řekl říci VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 5 , , Z:------------- _ _ 6 AuxX _ _ 6 že že J,------------- _ _ 4 AuxC _ _ 7 tento tento PDYS1---------- _ _ 8 Atr _ _ 8 výrobce výrobce NNMS1-----A---- _ _ 15 Sb _ _ 9 aut auto NNNP2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 z z RR--2---------- _ _ 9 AuxP _ _ 11 Dearbornu Dearborn NNIS2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 ve v RV--6---------- _ _ 11 AuxP _ _ 13 státě stát NNIS6-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 Michigan Michigan NNIS1-----A---- _ _ 15 Sb _ _ 15 neví vědět VB-S---3P-NAI-- _ _ 5 Pred _ _ 16 o o RR--6---------- _ _ 15 AuxP _ _ 17 žádných žádný PWXP6---------- _ _ 18 Atr _ _ 18 zraněních zranění NNNP6-----A---- _ _ 16 Obj _ _ 19 zaviněných zaviněný AANP6----1A---- _ _ 18 Atr _ _ 20 problémem problém NNIS7-----A---- _ _ 19 Obj _ _ 21 s s RR--7---------- _ _ 20 AuxP _ _ 22 čelním čelní AANS7----1A---- _ _ 23 Atr _ _ 23 sklem sklo NNNS7-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 24 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-7 # text = Ford uvedl, že by majitelé měli vrátit vozy obchodníkům, aby bylo možno čelní skla vyjmout a bezpečně znovu nasadit. 1 Ford Ford NNIS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 uvedl uvést VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 4 že že J,------------- _ _ 2 AuxC _ _ 5 by být Vc----------I-- _ _ 7 AuxV _ _ 6 majitelé majitel NNMP1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 7 měli mít VpMP----R-AAI-- _ _ 4 Adv _ _ 8 vrátit vrátit Vf--------A-P-- _ _ 7 Obj _ _ 9 vozy vůz NNIP4-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 10 obchodníkům obchodník NNMP3-----A---- _ _ 8 Obj _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 12 AuxX _ _ 12 aby aby J,------------- _ _ 8 AuxC _ _ 13 bylo být VpNS----R-AAI-- _ _ 12 Adv _ _ 14 možno možný ACNS------A---- _ _ 13 Pnom _ _ 15 čelní čelní AANP4----1A---- _ _ 16 Atr _ _ 16 skla sklo NNNP4-----A---- _ _ 14 Obj _ _ 17 vyjmout vyjmout Vf--------A-P-- _ _ 18 Atr _ _ 18 a a J^------------- _ _ 13 Coord _ _ 19 bezpečně bezpečně Dg-------1A---- _ _ 21 Adv _ _ 20 znovu znovu Db------------- _ _ 21 Adv _ _ 21 nasadit nasadit Vf--------A-P-- _ _ 18 Obj _ _ 22 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-8 # text = Společnosti Mazda a Ford uvedly, že příčinou poněkud rychlejšího úbytku oleje, než je obvyklé, u některých modelů Mercury Tracer a Mazda 323, a tím i vyšší hlučnosti a zkracování životnosti motoru, mohla být kombinace omezené ventilace klikové skříně a nesprávné údržby. 1 Společnosti společnost NNFP1-----A---- _ _ 3 Atr _ _ 2 Mazda Mazda NNFS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 a a J^------------- _ _ 5 Coord _ _ 4 Ford Ford NNIS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 5 uvedly uvést VpTP----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 6 , , Z:------------- _ _ 7 AuxX _ _ 7 že že J,------------- _ _ 5 AuxC _ _ 8 příčinou příčina NNFS7-----A---- _ _ 1 Atr _ _ 9 poněkud poněkud Db------------- _ _ 10 Adv _ _ 10 rychlejšího rychlý AAIS2----2A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 úbytku úbytek NNIS2-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 12 oleje olej NNIS2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 14 AuxX _ _ 14 než než J,------------- _ _ 15 AuxY _ _ 15 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 27 Adv _ _ 16 obvyklé obvyklý AANS1----1A---- _ _ 15 Pnom _ _ 17 , , Z:------------- _ _ 32 AuxX _ _ 18 u u RR--2---------- _ _ 23 AuxP _ _ 19 některých některý PZXP2---------- _ _ 20 Atr _ _ 20 modelů model NNIP2-----A---- _ _ 18 Adv _ _ 21 Mercury Mercury F%------------- _ _ 22 Atr _ _ 22 Tracer Tracer F%------------- _ _ 23 Sb _ _ 23 a a J^------------- _ _ 15 Coord _ _ 24 Mazda Mazda NNFS1-----A---- _ _ 23 ExD _ _ 25 323 323 C=------------- _ _ 24 Atr _ _ 26 , , Z:------------- _ _ 27 AuxX _ _ 27 a a J^------------- _ _ 7 Coord _ _ 28 tím ten PDZS7---------- _ _ 27 ExD _ _ 29 i i TT------------- _ _ 32 AuxZ _ _ 30 vyšší vysoký AAFS2----2A---- _ _ 31 Atr _ _ 31 hlučnosti hlučnost NNFS2-----A---- _ _ 32 Sb _ _ 32 a a J^------------- _ _ 37 Coord _ _ 33 zkracování zkracování NNNS2-----A---- _ _ 32 Sb _ _ 34 životnosti životnost NNFS2-----A---- _ _ 32 Atr _ _ 35 motoru motor NNIS2-----A---- _ _ 34 Atr _ _ 36 , , Z:------------- _ _ 27 AuxX _ _ 37 mohla moci VpQW----R-AAI-- _ _ 27 Pred _ _ 38 být být Vf--------A-I-- _ _ 37 Obj _ _ 39 kombinace kombinace NNFS1-----A---- _ _ 37 Sb _ _ 40 omezené omezený AAFS2----1A---- _ _ 41 Atr _ _ 41 ventilace ventilace NNFS2-----A---- _ _ 44 Atr _ _ 42 klikové klikový AAFS2----1A---- _ _ 43 Atr _ _ 43 skříně skříň NNFS2-----A---- _ _ 44 Atr _ _ 44 a a J^------------- _ _ 39 Coord _ _ 45 nesprávné správný AAFS2----1N---- _ _ 46 Atr _ _ 46 údržby údržba NNFS2-----A---- _ _ 44 Atr _ _ 47 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-9 # text = Uvedly též, že tyto problémy nemají žádný vztah k bezpečnosti. 1 Uvedly uvést VpTP----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 2 též též Db------------- _ _ 1 Adv _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 4 že že J,------------- _ _ 1 AuxC _ _ 5 tyto tento PDIP1---------- _ _ 6 Atr _ _ 6 problémy problém NNIP1-----A---- _ _ 7 Sb _ _ 7 nemají mít VB-P---3P-NAI-- _ _ 4 Adv _ _ 8 žádný žádný PWIS4---------- _ _ 9 Atr _ _ 9 vztah vztah NNIS4-----A---- _ _ 7 Obj _ _ 10 k k RR--3---------- _ _ 9 AuxP _ _ 11 bezpečnosti bezpečnost NNFS3-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-10 # text = Obě společnosti nahradí původní uzávěr plnicího otvoru oleje uzávěrem plnicího otvoru oleje, který bude vybavený ventilací. 1 Obě oba`2 CnHP1---------- _ _ 2 Atr _ _ 2 společnosti společnost NNFP1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 3 nahradí nahradit VB-P---3P-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 4 původní původní AAIS4----1A---- _ _ 5 Atr _ _ 5 uzávěr uzávěr NNIS4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 6 plnicího plnicí AAIS2----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 otvoru otvor NNIS2-----A---- _ _ 5 Atr _ _ 8 oleje olej NNIS2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 uzávěrem uzávěr NNIS7-----A---- _ _ 3 Adv _ _ 10 plnicího plnicí AAIS2----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 otvoru otvor NNIS2-----A---- _ _ 9 Atr _ _ 12 oleje olej NNIS2-----A---- _ _ 11 Atr _ _ 13 , , Z:------------- _ _ 15 AuxX _ _ 14 který který P4YS1---------- _ _ 15 Sb _ _ 15 bude být VB-S---3F-AAI-- _ _ 11 Atr _ _ 16 vybavený vybavený AAIS1----1A---- _ _ 15 Pnom _ _ 17 ventilací ventilace NNFS7-----A---- _ _ 16 Obj _ _ 18 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-11 # text = Zároveň majitelům zdarma zkontrolují a v případě potřeby vymění olejové filtry. 1 Zároveň zároveň Db------------- _ _ 4 Adv _ _ 2 majitelům majitel NNMP3-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 3 zdarma zdarma Db------------- _ _ 4 Adv _ _ 4 zkontrolují zkontrolovat VB-P---3P-AAP-- _ _ 5 Pred _ _ 5 a a J^------------- _ _ 0 Coord _ _ 6 v v RR--6---------- _ _ 9 AuxP _ _ 7 případě případ NNIS6-----A---- _ _ 6 Adv _ _ 8 potřeby potřeba NNFS2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 vymění vyměnit VB-P---3P-AAP-- _ _ 5 Pred _ _ 10 olejové olejový AAIP4----1A---- _ _ 11 Atr _ _ 11 filtry filtr NNIP4-----A---- _ _ 9 Obj _ _ 12 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-12 # text = Majitelům, kteří dodržovali doporučený režim údržby oleje, Mazda prodlouží záruku na poškození motoru v důsledku nadměrného úbytku oleje na pět let či na 60 000 mil. 1 Majitelům majitel NNMP3-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 2 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 3 kteří který P4MP1---------- _ _ 4 Sb _ _ 4 dodržovali dodržovat VpMP----R-AAI-- _ _ 1 Atr _ _ 5 doporučený doporučený AAIS4----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 režim režim NNIS4-----A---- _ _ 4 Obj _ _ 7 údržby údržba NNFS2-----A---- _ _ 6 Atr _ _ 8 oleje olej NNIS2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 10 Mazda Mazda NNFS1-----A---- _ _ 11 Sb _ _ 11 prodlouží prodloužit VB-S---3P-AAP-- _ _ 9 Pred _ _ 12 záruku záruka NNFS4-----A---- _ _ 11 Obj _ _ 13 na na RR--4---------- _ _ 12 AuxP _ _ 14 poškození poškození NNNS4-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 motoru motor NNIS2-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 16 v v RR--6---------- _ _ 11 AuxP _ _ 17 důsledku důsledek NNIS6-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 18 nadměrného nadměrný AAIS2----1A---- _ _ 19 Atr _ _ 19 úbytku úbytek NNIS2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 20 oleje olej NNIS2-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 21 na na RR--4---------- _ _ 20 AuxP _ _ 22 pět pět-1`5 Cl-S4---------- _ _ 21 Adv _ _ 23 let léta NNNP2-----A---- _ _ 22 Atr _ _ 24 či či J^------------- _ _ 21 Coord _ _ 25 na na RR--4---------- _ _ 24 AuxP _ _ 26 60 000 60000 C=------------- _ _ 25 Adv _ _ 27 mil míle NNFP2-----A---- _ _ 26 Atr _ _ 28 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-13 # text = Běžná záruční lhůta je pro modely 323 z roku 1986 a 1987 dva roky či 24 000 mil, záruční lhůta pro modely 323 z roku 1988 je tři roky či 50 000 mil. 1 Běžná běžný AAFS1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 2 záruční záruční AAFS1----1A---- _ _ 3 Atr _ _ 3 lhůta lhůta NNFS1-----A---- _ _ 4 Sb _ _ 4 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 18 Pred _ _ 5 pro pro RR--4---------- _ _ 4 AuxP _ _ 6 modely model NNIP4-----A---- _ _ 5 Adv _ _ 7 323 323 C=------------- _ _ 6 Atr _ _ 8 z z RR--2---------- _ _ 6 AuxP _ _ 9 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 8 Atr _ _ 10 1986 1986 C=------------- _ _ 11 Atr _ _ 11 a a J^------------- _ _ 6 Coord _ _ 12 1987 1987 C=------------- _ _ 11 Atr _ _ 13 dva dva`2 CnYP1---------- _ _ 14 Atr _ _ 14 roky rok NNIP1-----A---- _ _ 11 Adv _ _ 15 či či J^------------- _ _ 18 Coord _ _ 16 24 000 24000 C=------------- _ _ 18 ExD _ _ 17 mil míle NNFP2-----A---- _ _ 16 Atr _ _ 18 , , Z:------------- _ _ 0 Coord _ _ 19 záruční záruční AAFS1----1A---- _ _ 20 Atr _ _ 20 lhůta lhůta NNFS1-----A---- _ _ 27 Sb _ _ 21 pro pro RR--4---------- _ _ 20 AuxP _ _ 22 modely model NNIP4-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 23 323 323 C=------------- _ _ 22 Atr _ _ 24 z z RR--2---------- _ _ 22 AuxP _ _ 25 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 24 Atr _ _ 26 1988 1988 C=------------- _ _ 25 Atr _ _ 27 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 18 Pred _ _ 28 tři tři`3 Cl-P1---------- _ _ 29 Atr _ _ 29 roky rok NNIP1-----A---- _ _ 27 Pnom _ _ 30 či či J^------------- _ _ 27 Coord _ _ 31 50 000 50000 C=------------- _ _ 32 Atr _ _ 32 mil míle NNFP2-----A---- _ _ 30 Atr _ _ 33 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-14 # text = Ford uvedl, že jeho záruční lhůta je už šest let či 60 000 mil. 1 Ford Ford NNIS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 uvedl uvést VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 4 že že J,------------- _ _ 2 AuxC _ _ 5 jeho jeho P9XXXZS3------- _ _ 7 Atr _ _ 6 záruční záruční AAFS1----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 lhůta lhůta NNFS1-----A---- _ _ 8 Sb _ _ 8 je být VB-S---3P-AAI-- _ _ 4 Adv _ _ 9 už už Db------------- _ _ 8 Adv _ _ 10 šest šest`6 Cl-S1---------- _ _ 8 Pnom _ _ 11 let léta NNNP2-----A---- _ _ 10 Atr _ _ 12 či či J^------------- _ _ 8 Coord _ _ 13 60 000 60000 C=------------- _ _ 12 ExD _ _ 14 mil míle NNFP2-----A---- _ _ 13 Atr _ _ 15 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-15 # text = Nezávisle na tomto sdělení Ford uvedl, že kupujícím nabídne slevu 750 dolarů na sportovní užitkový vůz, model Ford Bronco z roku 1990. 1 Nezávisle závisle Dg-------1N---- _ _ 6 Adv _ _ 2 na na RR--6---------- _ _ 6 AuxP _ _ 3 tomto tento PDZS6---------- _ _ 4 Atr _ _ 4 sdělení sdělení NNNS6-----A---- _ _ 2 Adv _ _ 5 Ford Ford NNIS1-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 6 uvedl uvést VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 7 , , Z:------------- _ _ 8 AuxX _ _ 8 že že J,------------- _ _ 6 AuxC _ _ 9 kupujícím kupující NNMP3-----A---- _ _ 10 Obj _ _ 10 nabídne nabídnout VB-S---3P-AAP-- _ _ 8 Adv _ _ 11 slevu sleva NNFS4-----A---- _ _ 10 Obj _ _ 12 750 750 C=------------- _ _ 18 ExD _ _ 13 dolarů dolar NNIP2-----A---- _ _ 12 Atr _ _ 14 na na RR--4---------- _ _ 11 AuxP _ _ 15 sportovní sportovní AAIS4----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 16 užitkový užitkový AAIS4----1A---- _ _ 17 Atr _ _ 17 vůz vůz NNIS4-----A---- _ _ 14 Atr _ _ 18 , , Z:------------- _ _ 14 Apos _ _ 19 model model NNIS4-----A---- _ _ 18 ExD _ _ 20 Ford Ford F%------------- _ _ 21 Atr _ _ 21 Bronco Bronco F%------------- _ _ 19 Atr _ _ 22 z z RR--2---------- _ _ 21 AuxP _ _ 23 roku rok NNIS2-----A---1 _ _ 22 Atr _ _ 24 1990 1990 C=------------- _ _ 23 Atr _ _ 25 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-16 # text = Slíbil, že kupujícím rovněž nabídne možnost financování již od 6,9 % na 24měsíční úvěry. 1 Slíbil slíbit VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 2 , , Z:------------- _ _ 3 AuxX _ _ 3 že že J,------------- _ _ 1 AuxC _ _ 4 kupujícím kupující NNMP3-----A---- _ _ 6 Obj _ _ 5 rovněž rovněž Db------------- _ _ 6 Adv _ _ 6 nabídne nabídnout VB-S---3P-AAP-- _ _ 3 Adv _ _ 7 možnost možnost NNFS4-----A---- _ _ 6 Sb _ _ 8 financování financování NNNS2-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 již již TT------------- _ _ 6 Adv _ _ 10 od od RR--2---------- _ _ 6 AuxP _ _ 11 6,9 6.9 C=------------- _ _ 10 ExD _ _ 12 % % Z:------------- _ _ 11 AuxG _ _ 13 na na RR--4---------- _ _ 10 AuxP _ _ 14 24 24 C=------------- _ _ 16 Atr _ _ 15 měsíční měsíční AAIP4----1A---- _ _ 14 ExD _ _ 16 úvěry úvěr NNIP4-----A---- _ _ 13 Adv _ _ 17 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-17 # text = Ford dále nabídl nízké úrokové sazby na model Bronco 1989, kterého se původně týkala sleva 750 dolarů při platbě v hotovosti. 1 Ford Ford NNIS1-----A---- _ _ 3 Sb _ _ 2 dále dále Db------------- _ _ 3 Adv _ _ 3 nabídl nabídnout VpYS----R-AAP-1 _ _ 0 Pred _ _ 4 nízké nízký AAFP4----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 5 úrokové úrokový AAFP4----1A---- _ _ 6 Atr _ _ 6 sazby sazba NNFP4-----A---- _ _ 3 Obj _ _ 7 na na RR--4---------- _ _ 6 AuxP _ _ 8 model model NNIS4-----A---- _ _ 7 Atr _ _ 9 Bronco Bronco NNNS1-----A---- _ _ 8 Atr _ _ 10 1989 1989 C=------------- _ _ 9 Atr _ _ 11 , , Z:------------- _ _ 15 AuxX _ _ 12 kterého který P4ZS2---------- _ _ 15 Obj _ _ 13 se se P7--4---------- _ _ 15 AuxT _ _ 14 původně původně Dg-------1A---- _ _ 15 Adv _ _ 15 týkala týkat VpQW----R-AAI-- _ _ 8 Atr _ _ 16 sleva sleva NNFS1-----A---- _ _ 15 Sb _ _ 17 750 750 C=------------- _ _ 16 Atr _ _ 18 dolarů dolar NNIP2-----A---- _ _ 17 Atr _ _ 19 při při RR--6---------- _ _ 18 AuxP _ _ 20 platbě platba NNFS6-----A---- _ _ 19 Atr _ _ 21 v v RR--6---------- _ _ 20 AuxP _ _ 22 hotovosti hotovost NNFS6-----A---- _ _ 21 Atr _ _ 23 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _ # sent_id = wsj0451.cz:s-18 # text = Ford uvedl, že tato nová nabídka začne platit v sobotu a není časově omezena. 1 Ford Ford NNIS1-----A---- _ _ 2 Sb _ _ 2 uvedl uvést VpYS----R-AAP-- _ _ 0 Pred _ _ 3 , , Z:------------- _ _ 4 AuxX _ _ 4 že že J,------------- _ _ 2 AuxC _ _ 5 tato tento PDFS1---------- _ _ 7 Atr _ _ 6 nová nový AAFS1----1A---- _ _ 7 Atr _ _ 7 nabídka nabídka NNFS1-----A---- _ _ 12 Sb _ _ 8 začne začít VB-S---3P-AAP-- _ _ 12 Pred _ _ 9 platit platit Vf--------A-I-- _ _ 8 Obj _ _ 10 v v RR--4---------- _ _ 9 AuxP _ _ 11 sobotu sobota NNFS4-----A---- _ _ 10 Adv _ _ 12 a a J^------------- _ _ 4 Coord _ _ 13 není být VB-S---3P-NAI-- _ _ 12 Pred _ _ 14 časově časově Dg-------1A---- _ _ 15 Adv _ _ 15 omezena omezit VsQW----X-APP-- _ _ 13 Obj _ _ 16 . . Z:------------- _ _ 0 AuxK _ _