Facsimile view
970
110
(In die SS. martyrum Fabiani et Sebastiani.)
In illo tempore descendens Jesus. Luc. 6, 17—23.
17. U onom czyaffy ftupyw Gezyíf f hory, ftaffe
w czyerem poly, a fyla vezyennyekow geho a mnohoft
lyda ze wffyeho zydowftwa y z Geruzalema y Marytyma
a z Styrfka a Sydona, z tyech wlafty, 18. gyefto byechu
przyfüy, aby flyffyely geho a vzdraweny byly z nemoczy
[wych; a gefto byechu obklyczyeny duchy neczyftymy,
vzdraweny. 19. A wífyelyky (bor zadallye geho dotknuty:
nebo mocz od nyeho wychodyellye, y vzdrawyellye wilye-
czkny. 20. Tehdy wzweda oczy k neby weczye: Blaho-
{lawenye chudye duchem; nebo wallye geft kralowltwye
nebeífke; 21. blahofflawenye, gelto nynye laczny; nebo
fyty budete; blahofflawenye, gefto placzyete, neb fe fmaty
budete; 22. blahofflaweny budete, kdyz waff nenawy-
dyety budu lyde, a kdyz wy rozluczye a zkulfye, y wy-
wrhu gmeno [37*] walfye yako zle pro fyna cz(l)owye-
czyeho. 23 Raduyte fe y wellelte [ye w onen den,
nebo mzda walfye mnoha gelt w nebeffyech.
(In die Purificationis B. M. V.)
In illo tempore postquam impleti sunt. Luc. 2, 22—32.
22. U onom czyally, kdyz fu (byly) dokonany dny
oczyffczyenye Marye podle zakona Moyzyefíowa, neffechu
geho do Geruzalema, aby obyetowaly geho hofpodynu,
23. yakoz pfano geft w zakonye buozyem: Nebo wilve-
(lyke pachole, ktereffíto nayprwe matky [wey) otwyera
(brzych), {wate buohu nazwano bude. 24. Aby daly (gye)
obyet, yakoz powyedyno gelt w zakonye bozym, dwe
17) 0. na myeftu polnem. — 2?) () pozdější ruka. — ??) () po-
zdější ruka. — 2%) () w /luebu bohu pozdější rukou; v obyet;
0. dwie hrdliczze a dwe holubenecz.