EN | ES |

Facsimile view

970


< Page >

110

(In die SS. martyrum Fabiani et Sebastiani.) In illo tempore descendens Jesus. Luc. 6, 17—23.

17. U onom czyaffy ftupyw Gezyíf f hory, ftaffe w czyerem poly, a fyla vezyennyekow geho a mnohoft lyda ze wffyeho zydowftwa y z Geruzalema y Marytyma a z Styrfka a Sydona, z tyech wlafty, 18. gyefto byechu przyfüy, aby flyffyely geho a vzdraweny byly z nemoczy [wych; a gefto byechu obklyczyeny duchy neczyftymy, vzdraweny. 19. A wífyelyky (bor zadallye geho dotknuty: nebo mocz od nyeho wychodyellye, y vzdrawyellye wilye- czkny. 20. Tehdy wzweda oczy k neby weczye: Blaho- {lawenye chudye duchem; nebo wallye geft kralowltwye nebeífke; 21. blahofflawenye, gelto nynye laczny; nebo fyty budete; blahofflawenye, gefto placzyete, neb fe fmaty budete; 22. blahofflaweny budete, kdyz waff nenawy- dyety budu lyde, a kdyz wy rozluczye a zkulfye, y wy- wrhu gmeno [37*] walfye yako zle pro fyna cz(l)owye- czyeho. 23 Raduyte fe y wellelte [ye w onen den, nebo mzda walfye mnoha gelt w nebeffyech.

(In die Purificationis B. M. V.) In illo tempore postquam impleti sunt. Luc. 2, 22—32.

22. U onom czyally, kdyz fu (byly) dokonany dny oczyffczyenye Marye podle zakona Moyzyefíowa, neffechu geho do Geruzalema, aby obyetowaly geho hofpodynu, 23. yakoz pfano geft w zakonye buozyem: Nebo wilve- (lyke pachole, ktereffíto nayprwe matky [wey) otwyera (brzych), {wate buohu nazwano bude. 24. Aby daly (gye) obyet, yakoz powyedyno gelt w zakonye bozym, dwe

17) 0. na myeftu polnem. 2?) () pozdější ruka. ??) () po- zdější ruka. 2%) () w /luebu bohu pozdější rukou; v obyet; 0. dwie hrdliczze a dwe holubenecz.



Text viewManuscript line view