EN | ES |

prevzate-kotouc-80-07AB

prevzate-kotouc-80-07AB


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Tak mám tady dotaz totiž odpovídám na si který jsem učil dávno že se nějak blíže vyjádřím k tomu jak to udělat aby tažení které přichází od boha nás nerušil a lidské činnosti a aby lidská činnost nás nerušila zase v tom tažení k bohu tedy jedno je důležité si uvedu této tohoto výkladu že totiž jestliže člověk neví jak svou činnost zapojit do cesty k bohu pak ho vždycky ta vnitřní modlitba bude v jeho činnosti rušit nedá se tomu zabránit že on bude vědět jak z duchovní svoji cestu k bohu a jednoduchý recept je být na poli hospodářově. Jestli je neví jak tohleto provést a dělá řekne je správně modlitbu duchovní se sebou odevzdat tou modlitbou tak se mu stane to co mně na začátku cesty že jsem nechtěl sebou odevzdat ale úplně je to vyřadil běžného lidského života jsem byl nemožný přátelé absolutně a jsem se s tím se kolikrát kluci čili mám důkazy o tom že tažení boží člověka vysazuje a když se dívám na některé z vás zase vidím že lidská činnost vysazuje člověka z toho tažení božího znemožňuje abych byl člověk tažen bohem to také to za zkušenost. S tím že se stýkám s jinými lidmi kteří na to šli s opačného k a pak je třeba začínat správně se znalosti sama sebe a tam začíná a to spočívá v tom že vím co jsem jsem třeba rybář nebo jsem dělník jsem řekne jsem léta jsem tak dále a vědět že tady musím dokonale svou činnost tak aby měla duchovní základ abych i dělal pokud možno odosobnění z ohledem na kvalitu na službu bližnímu a tak dále že i když nedovedu tou činností svou působit přímo jako vůči bohu tak bych mohl třebas kdybych byl lékařem nebo určitém působit zde klidem a ten bližní mi zástupcem toho boha na zemi a to by mělo stačit takové to duchovním. Když ten bližní by byl na místě boha pro tak bych byl opravdu správně na poli hospodářově zaměstnán ano a brzo by se to změnilo v modlitbu všechno co dělám a to je ctil věci čili takovýmto způsobem duchovním lidské činnosti ne odstupňovány od bych se měl dostat k tomu aby tažení nerušilo neboť bych se těšil na to co budu dělat v tomto světě se v dělal svědky teď duchovně za jiným cílem totiž v jiném duchu protože seno protože proč se to na to těšit protože mně to bude přibližovat k bohu vědomě zřejmě hmat které bych tak řekl. To je ta je první branka a druhá stránka jak způsobit aby ta modlitba nerušila v lidské činnosti to je otázka těší se kterou si nevědí mnozí lidé rady protože tam totiž záleží na způsobu modlitby velice mnoho jestliže ta modlitba se příliš rozchází zle životem činnosti toho člověka tak bych řekl že je téměř nemožné zabránit tomu aby ta modlitba neodvádělo od etické činnosti. Jestliže ale ta modlitba nějakých způsobem vyplývá z činnosti pak neodvádím jakým způsobem modlitba vyplývat z činnosti anebo činnost vyplývat potom samo sebou modlitby pochopitelně jakým způsobem být to o tabor modli se a pracuji z jedno jediné to je záležitost individuální že každý jsme nejenom z jiného masa a ale tak je jsme z jiné strany k tomu bohu šli nebo jdeme se jinde na palubu v jedné a téže lodi která k bohu spěje a máme tam jiný úkol my musíme se snažit. Tu svou modlitbu tak provádět aby odpovídal naší činnosti je to potom by čteš tak teďka bych se říct ještě tady mám takový požadavek že celá ta cesta spočívá v tom že vždycky všechno na sebe vykonávat stoprocentně v každé fázi ne že by to fakticky bylo stoprocentní že se ale bude chtít stoprocentně toho vykonávat ale když tady ta vůle není všechno to stoprocentně vykonat že to není vůbec úspěšné ano rozuměl jsem tomu tak to je správné a s tím všichni souhlasíme a taky ale upozorňuju vás na tom že je to relativní to z těch sto procent protože se člověk nezná ne. Kolikrát jsem se přesvědčil o sobě a nebudu mluvit osoby abych abych to mohl dál toho a je to onu přesvědčil se o tom učedníci páně že vstoupili do služeb ježíšových a mysleli si že udělali dost opravdu posvě si to mysleli nevrátil se ke svým rodina všechno zanechali neříkal si kdy jsme svůj život obětovali pro tuto myšlenku a nebyla to pravda že se dokonale neznali my to víme podle jidáše který zkrachl na jiné na jiném poli než petr a kromě jana zkrachovaly všichni neuměli se neuměli se odevzdat bohu k tomu přijmu ci jak měli neuměli mu patřit jak měli nezáleželo jim přece jenom tolik na něm jako na sobě. A čili řečeno jinak činným rozhodnutí že celou svou bytostí pudu k bohu nikdy to není zárukou toho že opravdu celou bytostí půjdu ten to rozhodnutí mám udělat ale musím ho čas od času překontrolovat do jaké míry je to pravda co jsem se rozhodl protože nikdy se nedokážu rozhodnout tak abych to mohl stoprocentně realizovat to není možné a potom k čemu jsem se rozhodl vůbec nevím a ty protože kdybych se třebas rozhodl vědomě se spojit s bohem přátelé nevím co to je kdybych se rozhodl zbavit sama sebe nevím co to je. Teprve k tomu dojde odosobnit se vzít svůj kříž zapři sama sebe které potom poznávám co to že je to je co jiné než jsem si pod tím představoval čili mohu celé jít jenom podle svých vlastních představ ta cesta být po této stránce poctivá podle vlastních představ mám se dát celý na tu cestu ne polovičně nebo devadesáti devíti procentním nýbrž to procenta bych měl se přesvědčit a jestli to se nestane je to veliká chyba na cestě byl se neřeči že jsem to neučinil že jsem nechtěl. A že jsem se neznal například dejme tomu ti učedníci páně si mysleli že když odevzdali o svých rodin o svým nechali všechny svoje dětičky a manželky a všechno stranou a svůj národ ne že je to dost a ono se ukázalo že ne že se nakonec tělo na tom petrovi aby odevzdal svůj život a to on nebyl ochoten že jo osobní život fyzický život nebyl ochoten prosím vás jak je to možné protože on tím že se odevzdal ze začátku odevzdal se jenom do míry jak se znal. Jak vzal čím je on znal že toto je moje si tak a zval se jenom z malinké míry nevěděl vůbec o těch záludným lidské bytosti která čí a na to aby zase byla vlastní na zase nemusela jít kupředu aby zůstala pro sebe aby to bylo všechno pro ni bok maličtí věc toho že učedníci poštvali své matky aby se si po zeptat jak to bude v tom království nebeském do tam bude mít lepší křeslo no zaručeně nešlo jenom to nebylo jenom z hlavy těch matek nýbrž to bylo z hlavy taky těch apoštolů kteří zřejmě stáli vo to aby byl největší v království božím a tady se na to kdo bude větší království boží e takže svoji také o to tu vlastní osobní prestiž a všechno ostatní ze začátku to stačilo na učednictví to stačilo na dělání zázraků některých ne všech ale dál to nestačilo a tak bych říkal přestože mi tady tvrdíte že po částkách se nedá. Odpoutávat tvrdím že to bohužel de facto po částkách jde a jedině po částka ovšem ne že by to člověk uměli budu dělat po částka on to si a totálně rozumíte ale on se kladeno dál nedělá to počátku a jakmile od bude tu první část tak zase se totálně odevzdá ale fakticky zase jenom po částka a kterého malinkou část se sebe a tak to ne pořádá po těch malinkých částkách a asi tak ještě bych takže myslím že je v tom shodujeme že na každé úrovni jít celý znamená něco jiného ten člověk musí jenom upřímně celý a jednu důležitou věc být tomu tělesnou není li co odevzdat zbytečně se odevzdáváme. musím napřed něco mít abych to moh odevzdat nebojte se něco mít to není nic řízného jak tady pořád předstírám je vám možná ten z toho dojem že to nevlastní něco ten ten tam vrchol neřesti ne napřed musím mít abych to mohl dát když bych vůbec nic neměl ani to málo to a ta dávno bych to nemohl odevzdat mámli toho mnoho je nebezpečí že to budu těžko říkat to je pravda i toho málo je nebezpečí že to bude ba a tereza říkal ty málem co dokážu jako ten co jenom jednu hřivnu tak po této stránce by vám doporučoval abyste nikdy se nezažili o to mít málo a co tím myslím. Abyste se mohli toho zříci nebuďte při tom záludným nebuďte při tom národní opravdu chtěje to mít jenom proto aby se z toho mohli říct to znamená chtěje rozvinout svůj život tomu říkám tak abyste rovni z tvého života mohli vejít k bohu z jiné pozice ne z rozvinutého života nemůžete vejít to není možné a mít rozvi a být v rozvinuté pozici znamená mít tu schopnost ten život rozvinout vždycky co člověk se schopen rozvinout vinou aby to mohl odevzdat jestli si to odevzdá předčasně ještě nerozvinutý tak neudělal ani ten malý krok. No a za to cesta zásadně dvě stránky jsem říkal trpnou a aktivní ale také stránku řemesla a stránku umění tato cesta celá je umění královský k tomu říká plným právem jaký si druh radžajógy to co hlásal ježíš kristus to znamená královský cestou ale máli se toto umění správně pěstovat tak musí za ním stát zvládnutí řemesla přátel a to zvládl zdí řemesla se rozumovou činnost jedině. A nevěřte že rozumně tak ničemu ty zvlášť bych tomu neměl věřit protože ten rozum tím rozumem tím zvládl své řemeslo a dál jsem mnohá řemesla rozumem zvládnout ano jakmile toto zvládnutí řemesla rozumem nestojí příkon ce toho umění tak se pořád laborovat řešeními problémy které by dávno existovat neměli vás tady seznamuji z řemeslem problémy fakt cos to umění musíte provést sami to že to je individuální záležitost žádný umělec není kována ze stejného kou a ze stejného materiálu každý si to své umění provádí po svém jednak v oboru svém a jednak ještě zase v tom oboru po svém že ano a toto se se taky nebylo dvou stejných lidí v tomto oboru mystiky všichni byli došli čili se spoléhám na to že že vás naučím řemeslu pochopíte řemeslo. Že že se budete moci umělecky vyžít ale to řemeslo musí být trvá samozřejmosti proto odpovídám tak ochotně na všechny otázky a třebas to krát dokolečka tutéž v co si možná všimli z velikou trpělivostí protože si to zasloužit trpělivost ne že bych ji měl ale že vím že se to za sluhou trpěli že jsem přesvědčen že do nezvládne řemeslo že nemůže být umělcem ano to platí nejenom o reprodukční to platí o maličtí ovšem o každém aktivním i sportu a tak dále řemeslo se musí ovládat tak to umění prosím. To řemeslo je závislé na schopnost technických které nejsou jenom rozumovými schopnostmi pochopitelně ale jsou to vůbec schopnosti duševní tělesné čili ty schopnosti jsou vedení rozumem jestliže ten rozum je tam vůdcem těchto schopností jestliže zaváděla špatně na špatnou cestu tak je to proto že tomu řemeslem se nemučili ve správné škole že jsme nechodil do spády a že jsme prostě nebyli tak kde se měli být že to co si o za školu nebo tak nějak tak je to možné že špatného učitele to nemohu tady vyřešit tímto symbolem vy musíte mít důvěru třebas ježíše krista že je to správný učitel a že z toho i životem řekl že to je správné a napodobitelné že se obdobně musíte chovat. A jestliže to pochopíte co von od vás chtěl tak to musí vycházet tak zvadnete minimálně řemeslo a to umění do toho přijde protože v tom je určitá milost jak se tomu říká že do toho řemeslné ho projevu se najednou dostane nějaký prvek kterému říkáme umělecký co něco navíc oproti řemeslu ne také na tom přechodu někde umělecká řemesla vite a v tom umění je ale je to součást organická součást řemesla eště že ano ale i tam kde nemluvím o umělecký řemeslem je to v každém případě že že se to každý do se učit třebas na klavír je nebo nějak tak co je to za řemeslo že než se to naučil to tak a to platí o všem. Konali do druhý to celá ta cesta pochopitelně je závislá na živém organismu to si uvědomte a není nic lepšího co máte dispozici ne že to živý lidský organismus a proto čím přirozeněji jdete tím lépe to znamená jestliže vy násilím upírá něco tomu organizmu co on potřebuje tak to nepovažuju za okleštění života jsem vám naopak radil abyste život rozvinuli a když jsem radil rozvinout život sem tím myslel že nemůžeme všechno dělat na světě to není žádný rozvine rozptylování. Ale ne naje co se soustředit tak aby v tom dokázal nějakou dokonalost to měrou relativní jak je člověk schopen aby se člověk pod v tom vyžíval lidsky vžíval mám dojem že všichni ti co byli obrácení ježíšem na víru a na učednictví že se vyžíval ten matouš v tom chlast a v těch nevěstka a ten petr v tom líbí že byli opadla výtečný si v těchto svých oborech a protože rozvinuli ten svůj život tak mohli měli co obrátit ke kristu kdežto když s někdo nemá nemůže to dát kdo k tomu je přidáno kdo nemá ten i to co bude mu vzato přátelé pamatujete si na ta slova a jsem mockrát vysvětloval ale z tohoto hlediska jim to ještě nevysvětlil. Protože to se znovu hledí se k vysvětlit to je velice obtížná záležitost a kdybych měl jednou ten magnetofon tak by to opravdu tam napsal celým rozsahu jednou to nevadí ale to tím to není to možné tak je to řeknu jenom takhle jestliže člověk něco v hlavě jestliže se ničím řídíš ten život je něčím veden někam cíli někam míří tak může mu být v tom něco přidáno protože ovšem i když mezitím nastane to že on to uvede do jiných kolejí patřičným tam to patří ne jestliže ale nemá nic na dráze eště zalekne tak nikam se nedostane nemá co by dal znamená i to co maličko co k tomu bude tato čili kdo nemá k tomu i to co bude vzato to znamená každý člověk který se drží jenom svého života tomu pozemského života ten vlastně ještě nic nemám protože to jednou všechno pustí ale do v tom životě něco našel co stojí za to aby za tím šel tomuto přesvědčení on musí mít. A přišli a to přesvědčení maří magdaleny a nebo přesvědčení vědce který je za svou věc to je jedno nebo řemesla za skvělým řemeslem jestliže toto v životě tak on může s tímhletím jít k bohu když to teď bude dělat jako práci na poli ne jako práce na poli hospodářově vím že v tomto pojmu práce na poli hospodářově je propastný rozdíl mezi tím co jsem se to šela před tím pro sebe tam že si nějaká mezera jak tomu najednou rozumět to si tak na to ukázat nebo se přemlouvat nebo si připomínat jsem na poli stane o nepomáhá vůbec. Dělá to pořád pro sebe tak dlouho a vzpomeňte si na přirovnání na podobenství o hřivnách dělá to pro sebe tak dlouho dokud ho nevybídne hospodář tady máš hřivnu kterou bude do podařit pro jo a jenom pro čili zpočátku to dopadá cestě tak že jenom o něčem nezem životě víme že by se tím dalo hospodařit toho sprá tam totálně nepřejdete na jednou na poli podaří ve všech věcech a ale nejsnáze přijete v tom co děláte nejlépe pro sebe. V tom co děláte nejlépe pro sebe nejsnáze přijdete na pole hospodářovo a děláte to pro něj bych tak řekl asi to takhle prakticky člověk něco dělal dobře že lépe nemohl třebas lidské pevného a zamane si prosím zamane si toto dělat teďka pro toho hospodáře a proto ho pohan tak si řekne pro něho to musím udělat ještě lépe rozumíte a on lidsky nemůže on se ale o to bude snažit rozumíte a jenom toto snahu navíc udělat to ještě ted když lidsky nemůže přinést e požehnání boží že to bude ještě něco navíc ve kterém poznání vnu samočinně pozná tu hřivnu a nikdo mu to nevyroste to bude vidět téhleté zásah boží jo dejme tomu měl jsem touhu dělat přírodní vědy. To byla touha a řekne správná zaměřená jednou věc to bylo pro záchranu jinak by se mi na ty to duchovní věci nedostal že jsem jedinému patřil ale navíc udělat z těch přírodních vědách se mi nedařilo protože jsem prakticky v něm dost pak jsem se mi podařilo udělat teprve protože jsem poznal že ta příroda nějaký zdroj ne ty to byl přírodovědec takže to byla experiment příliv ne pán bůh ukázal tady jsem zdrojem celé přírody celého toho přírodního dění že. A to navíc způsobilo že jsem vod doby mohl na hospodářově poli bít rozumíte že jsem udělal tu chybu že jsem si to přivlastnil to je moje schopnost na tom mu narodilo to byla čistě soto boha který takhle navštívil který takhle zavolal který dal hřivnu do ruky tak hřivna nebyla nikdy moje jsem si je jsem si ji nepřivlastňoval okamžitě to byla hned moje za to nedělejte to je chyba prvního stupně že jakmile se dostanete do tohoto stádia že rozvinete svůj život nějakým oboru takže dál se nemůžete na dostat a teď ho třebas odevzdáte bohu. Tak abyste mohli lépe ne abyste nic nedělali lépe v tom oboru fungovat ale tentokrát pro něho a niž pochopíte pomoc pište litovat třebas kantoři udělat pro to jednou když to je dobroty lidi to nemůžete vědět kterak se to může stát nemusí být známo panny marie do taky ne nedošlo tak se to může stát že jste mi narodí bůh narodí se z vás bůh vás tady převádím jenom po stránce pochodu tmě re ke skoku ano nic jiného ražen to nějaký vah nahoru možná je to ale není to skok ale upozorňuju vás na to že duchovní cesta která se neumírá kupředu po skutcích není pravou duchovní cestou jít tam jenom po vono cestou nahoru jak jste to chápali to nelze. To je pravý opak duchovní cesty to nikam nevede jenom k nově jenom spotřebování všech sil vždycky musím záměrně mířit ke skoku který ho nejsem schopen o kterém byste měli napřed věděl a proto vás poučuju že jeho schopen ve vás udělat bůh když k tomu z jednáte podmínky tomu když se prostě vy rozběhl te se ta byste rozdělí při tom výkonu bych tak řekl abyste na tu tam půlku za skočili běhu asi tak nějak řekou byl dostatečně vysoký a daleký. Takže my pořád vidíme mile si moje milarepy že se od něho chtělo aby sebezapíral aby ty věci dělal pro někoho jiného myslím že by milarepa byl nedokázal ty baráky stav pro sebe proč taky ale dělal to pro toho svýho mistra že ovšem sliboval s tím od toho osobní zasvěcení pochopitelně ne něco za něco to byl ještě kšeft tam ze začátku je to možné a je to dovoleno a někam to vede ovšem vede to někam tehdy jak to krásně na tom životě milarepy je vidět a ten člověk se úplně řekne sama sebe a to dělá o o téměř beznadějné extáze chromý u toho bez muka bez cesty že. Proto dělal čistě setrvačně ale přeci to dělá že mu to šlo samo tady pro myslím že ten milarepa když to dělal po tolika ty že to dělal a nepomyslel vůbec kdybych byl pomyslel na sebe tak mu to bylo nešlo čili při téhleté cestě při této fázi je třeba jedné ctnosti přeci jenom a to je sebe nelitovat když to když jde o tuhletu věc nelitovat sebe si myslí o sobě že kdyby člověk sebe litoval že to začátek konců nemyslím by bezohledný to jsem se sebe zabíjet ale lítost je druh stav ti přátelé nejnebezpečnějších druh starost který to snad se bo. Nedoporučuju lítost kdybych sebe litoval tak tady mezi námi nejsem že jste mi to protože se musí své nelítostně tak to jsem to je první věc na jisti ježíšova života tu historii berou zeširoka začíná tady e v ru ne je vidět že všechno se na této cestě označuju skoky cestou a skoky z poprvní byl že sem něco opustil co jsem měl v městě ur abram došel sem po nějaké rovině do palestiny tam se udělal nový zkoušel jsem na sebe vzdal závazek od boha neboť mojžíš se halil do božího zjevení že ano od boha nebyl to můj výmysl žádnýho toho člověka který to plnil jeho mistr to nebyl bylo to úmysl boží jak oni si mysleli takovou to povahu vždycky to co dělám navíc. Že to není z mého výmysl a jestliže například křesťanská morálka není můj výmysl mohu jít klidně celou pěstovat mohu to je taky stylizace jenomže to málo že vona je velice levá ta křesťanská morálka a nedo myšlená bohužel čili ono je ona nezajímá totiž celé ty balíky činnosti které říkáme neutrální a jaké je ještě ne a to je tam třeba zamontovat čili je třeba. V každém případě popadnout celý život a jestliže ne popadnu celý život a nevedu vo novým směrem nedá mu nový smysl tak se od stavbou židlích a moje cesta nikam nevede protože jsem rozpolcen jedině celý člověk může jít k bohu a tu sem u jednoho problému co je to celý člověk celý člověk je ten jak sebe zná když sebe znám desíti procent tak to jsem celý člověk jenom co mám ve vědomí za to ručím za nic jiného co nemám vědomí neručím o čem nevím to nejsem ještě si je sebe vědom. A s tím jedině mohu jít tam mu odevzdat jenom sebe ne od nějaké podvědomí nebo něco takového to co vás nechce nic nemožného se nechce jakmile ale odevzdám to co si myslím že je že jsem celý dycky stoprocentně všechno musím udělat obětovat co je sebe celého tak pak se najednou objeví tedy dalším výše námi ra sebepoznání jako umě těch sedmnácti letech ne a jsem předtím jenom taky něco věnoval ale neměl čemu dosaženou míru sebepoznání tam jsem měl najednou zvýšenou míru co je poznání že jsem v podstatě nesmrtelná bytost vnitřně kde a že toto nesmrtelné se musí a navrch a nevíte někde vespod podáno sem vidění tohoto světa to znamená pod úrovní na které vnímám na které rozumujeme starám se a podobně to je úroveň číslo jedna. A po se mi objevil zdroj této úrovně prosím vás nepodezřívejme mně z nějakého pantheizmu protože jsem tam jasně viděl zdroj a úroveň odkud bere ona tu sílu ze zdroje ano si vidět sem dvě věci a bohužel se mi je viděl chybně přesto to osvícení jsem toto považoval za ni tona jako mnozí indové za máju jako klam nebo za pokušení jak chcete a ten zdroj sem považoval její zažijou skutečnost což je omyl toto je také skutečnost tato úroveň že úroveň. To na určitá úroveň než to existuje něco jako úrovně a něco nad úrovněmi nebo za úrovně jako existuje cesta zkusit a nad gunami to znamená i vedena tamas radžas satvas a pomocí nichž se někam šplhá člověk musí těchto bu a potom nad gunami kdy se pomocí těhletěch lidských ctností a nectností dále než šplhá ani by se nemohl do plat ježíše krista tato fáze byla ukázána v okamžiku kdy oni uznali v zahradě getsemanské a nemohl se dále o opřít a ostatní se rozprchli pochopitelně a kdy on odbavil i toho svatýho jana že ho věnoval z mate tam končí lidské vlastnosti ve své působnosti. Takže jestliže člověk potom ve spojení v pravém spojení trvale spojí s bohem funguje tak musí pavel stavem že svatým pavle říct jsem živ ne nýbrž ve živě nemě kristus veden působí z něho ten bůh nepůsobí ten člověk sám i není sám rozumíte on to může může být prostředníkem pochopitelně tomu když živý tělo tak musí jim být jak by to nešlo tak by to bylo dost abstraktního co čeho nikdo nic neměl ale nemůže jednat nikdy sám nejde to spojit to je spočívá především v tom že sám ten člověk není a že nemůže ani pochopit jak tak dlouho mohu být tak takové pustiny na takové samotě ve které žil předtím ba krutých samoty teď dál tak nebo. Tady se mám názor že teď pro ten výklad aby by vůbec možný potřebuje se posouvat po stupních kdybych uznal že všechno je bůh ne tak jak je pak stupně a nemohl by se to vůbec vysvětlit to co se životem ježíšovi vysvětlit že on stupňovitě kráčel že napřed od boha sem dolů a potom zdola zase nahoru nebo si jsem si přišel pro člověka aby s ním vyšel nahoru to byl do spasitelský úkol a máte názor možná že tam někde v nekonečnou se ocitneme že tam budeme všichni vědět že on je jediná skutečnost. A že vedle zkušenosti vůbec nic jiného není než on že tedy budeme všichni pantheisti vám upozorňuju že k tomu nikdy nedojde že každý pan tři sta který tady byl stoprocentním pater jsou tam jim nebude protože on si zjistí že on nikdy bohem nebude jestliže ježíš kristus řekl bohové jste tak to myslel jako že bohové jste nýbrž že nýbrž ne že jste bůh. Nebo že jste bohové proz a upozorňuju vás to svého nějaký rizika tady pro stupňuju vás jedno za to že to je veliký rozdíl opravdu tam budete koncertovat do bohu tam teprve tady se občas nařídíte k tomu by se k němu přiblížili ale tam jsem vůbec te věčně přibližovat to je úděl bohužel člověka budete věčně poznamenání jeho stvořitelský úkolem a dobře nám tak jinak bychom nemohli v tom jeho požitek úkolu fungovat na věky a ono se od nás chce abychom navěky v něm fungovaly o nás nepotřebuje jenom abychom byli spasitele. On na to třeba jeho li spoustu tele spolu stvořitele abychom v jeho stvoření pokračovali jako jsme podíl tady je ti tím se stával spoluspasitelem tak potom se abychom zplodili duchovní bytosti budeme dělat totéž to je pro ni pořád budeme proti ale na jiné úrovni do to plzeň na jiné úrovni ale soustavné bez mezer bude naše nebe prosím vás i nebudeme nebudeme vůbec pantheisti naprosto ne o tom nebudeš mi vykládat tam byl. Čím dodal stoupá této cestě naznačené bohem se kristem pardon tím se cítí být ne na sice vnějším v cesty a toho přibližování asi tak jako magnet který je vzdálen od tří ky že vezme tahne poměrně málo ale když je to získa přiblíží tahne tak mocně že ta třískal neodolám ano tak asi tímto způsobem se to děje člověkem jenomže ten toto přirovnání neklape v tom smyslu ten magnet při tahleta stříšku a je to vyřízeno kdežto tento magnet věčný to je nekonečná hloubka čili to tažení probíhá na jiné úrovni než jak my jsme zvyklí než než co bychom tažení nazvali. Je to ustavičným přeplýváním lidské mysli pokud jsme chtěl do nechci říct mysli boží ale do poznávání božího v jeho lásky kdo jeho existence vědomé přeplývání což se může dít na věky ano a to potom ani v očích zevních pozorovatelů nemá povahu tažení ani do toho zažívá nýbrž ten tam prostě je v tomto stavu za se poprvně o ocitl v tom sedmnáctém protože tam byl v věčnosti nebyl jsem byl o zen pochopitelně že tam nepatřil ještě extatický jenom tam patřil ale ne jinak patřit někam extatický něco jiného než jinak dva tam patřit extatik totiž se předtím sebe nezřekl tím totálním způsobem když ho se tam jenom zeptat musel potom země tak by to zase opadla to se musel vrátit kdežto ten kdo se vzdal sebe ee neplní nýbrž ten tam je neboť ten je od sebe prázden. A tak a to je ten stav budoucnosti bych tak řekl podívejte se protože to vás pořád zpu poznávání lidské poznávání těchto věcí protože vím že je to dobrý prostředek kterým se může někam šplhal nebo utíkat určitým správným směrem myšlenkově se taky útěk taky pochod nic po nějaké rovně k nějakému schodu. Ale jakmile se ocitne po tím schodem tak máte na něj skočit musí si uvědomit že nic nevíte on to byl dobrý prostředek kterým se pochod dostali ale bude vám otevřeno vy si neotevřete to je i na cestě poznání toto platí že i nemůžeme podceňovat to co víme o tom ale dycky se stane že nakonec poznáme že nic nevíme že to nebylo nic jsem nikdy se nedostal do takové fáze který mohl říct ano jak jsem si to představoval tak to je nebo dokonce dneska jak to říkám tak to je vím že jak to říkám tak to je jenom velice málo po někud ano protože to nedá lidsky vyjádřit. A ale stačí to k tomu aby člověk mohl jít víc si od toho nepřejete získat kdybychom o těchto prvků se snažili získat s něk načerpat více než než tu sílu k tomu pochodu tak bychom si přáli nemožné my musíme vědět dosah všech věcí dosah rozumového vnímání který je určen jenom pro vnímání tohoto světa po a pro navození nasměrování tohoto života věčnosti navíc ne nasměrovaný v tom že bych si toho nebyl vědom tak si se sám bylo to nebavím hledím nasměroval ano. To je všechno se může udělat nic a za tak láskou a někdy neříká někde schopen milovat sebe třebas jako bližního nebo boha především není schopen ale se tam nasměroval to může například si to vím životem jak to primitivně dělali křesťany to mi při tím citem pěstování citů umělým vy bičování citů nasměroval svůj život samosebou mělo to reakci tvrdou protože si se nedrží na určité úrovni a vám známo pro to by ten rovnoprá tím citem to by se v něm něco po holou že se zbláznil takovýho si vydrží určitou dobu a pak opadne a tím taky nastane nějaká notu smyslů nebo jak se to zažívají moc ducha nebo tak to svatý jan z kříže nazývá. Ale ta láska směr k lásce se navodil a ta ska se potom dostavila a ste o přesvědčeni že to není láska vaše a to je ten skok se do příklad tam dost jako sice to není moje láska jsem si předtím myslel že je miluju ale od doby si to vůbec nemyslím a když si to myslím teď jsem udělal láskyplný služeb tak si rovnou uvědomuje se mýlím nebo že si něco křtít co přičítat nemá že on jediný miluje. O to je pantheismus todleto v pravém slova tady napadnout napadá podívejte se v obecně řečeno ty skoky se připravuju vždycky na jiné úrovni než hmotné na to vás upozorňuju třebas dejme tomu a brali po tom abrahamovi se zjevil bůh a zvěstoval mu že jít do země zaslíbené to bylo připraveno něco na jiné úrovni a on se to dověděl od toho boha že ta země pro tam připravena. Panna maria se dověděla ten na dalším stupni že zrodit ze sebe syna božího namaluje symbolem nesmrtelné duše to znamená je tady a vím o nesmrtelné duše že se něco bude dít tedy bude něco rodit a je k tomu třeba devět měsíců on známo než jsem to potom narodilo to svolení za vás se děje na vyšší úrovni proto že jste předtím třebas dva tisíce let se od říkali tak se tam v tom starým zákoně o co to asi set třicet před kristem ten odchod říše asyrské ne ale tak dejme tomu řeknu to sice do musel let to je ta doba to je ta doba kdy tyto věci dozrají. A nebuďte ne trpělivý ta doba se nedá dost dobře urychlilo i když není pravé že by se vůbec nedalo na nějak působit protože záleží na intenzitě počínání na každém tom stupni víte že máme bych to nějak přirovnal uměle lehne že ano rana brambory by to vane někde pod klíčem a zeleninu tak dále a tam se překračuje a goethe lhůtu že asi něco podobného na vás chce ježíš kristus neboť on za jeden jiný život se by se to všechny ty huby překročili tak aby to nemuselo být tisíce vtělení že aby to mu být život jeden. Ale jestliže potom se dospěje tím počínáním který se radí ve starým zákoně stylizace života a který vysvětluje ježíš kristus ten styl neboť naplňuje to co tam bylo řečeno aby vy viděli jak se to tedy stylizovat moderně ji lépe aby v tom byl duch a nikoliv forma to chtěl neboť duch toho vyprchal v době tam že ježíš kristus forma zůstala to bylo málo tak to bylo tato byla ta náplň která do toho kterou do toho vložil jestliže ježíš kristus přišel tak napřed na ten svět tedy to dovědět lidského vědomí rozumějte tolik do do nás samý samých byl vložen svým vědomím abychom se uvědomili tak k tomu je třeba aby napřed. To začlo někde působit naší nesmrtelné duši ona musí být svědkem toho že věci dozráli ona jediná celé to izraelské a zase k těm toho že doba dozrála že jsem narodit ježíš kristus a že je třeba aby někdo se obětoval proto narození a to byla ona ona se právě obětuje neboť ona řeknete na duše je takovou spojku a jsme si pořád říkali že sponou mezi námi a bohem čili ona teď musí hlouběji vstoupit do toho stvořeného musí se přiblížit tomu člověku toho jeho mu jeho běžnému vědomí. A musí zařizovat věci tak jak je to v tom evangeliu napsáno různá zjevení jo a tak dále to znamená najednou se tady objevuje vědomí něčeho co ještě není vědomý boha nýbrž co se do vědomí dostat bílej se do lidského vědomí prvky které tam říct nebyly a kterých můžeme stoprocentně říct že toto není země a jestliže ve vašem životě se objevují prvky které nejsou z vás tak to je znakem připraveného skoku který je připraven nesmrtelné duši vona svolí pochopitelně to nepochybujte jakmile k tomu příležitost jakmile tomu vydáte příležitost vydáte patřičným klid a všechno co tam je zapotřebí pro to. A ten ježíš kristus se ve vás narodí upozorňuju vás znovu že to narození je vám prostředku je nevy po vy daří způsob poznání ne vypovídací něco nemluvně to znamená vy poctivé váhu toho nového života jenom váhu to znamená vy to budete hodnotit jako něco cennější ho než co dosud z žili ale nebudete z toho mít konkrétní zkazit nebo informace o tom co máte na každém kroku své cestě la. Kola ukazováno jenom ty hlavní kroky v takových hrubých mise jeli josef vezmi dítě a odít s ním nebo odved ho do egypta a tak dále při vědělo nazpátek podobně to jsou jenom takové momentální zásah které se do vašeho vědomí dostanu a to všechno mezi tím musíte vyplnit svou implantovat o dobrou vůli lépe řečeno na této cestě hraje na této fázi radou vůle velikou roli i se o tom zmínil je svým lásky letech pak nemusím být v tom co je mého otce to je ta dobrá vůle která narostl do toho trapně naroste do toho. Že člověk musí být v tom rozumíte tuto dobrou vůli musíte vypěstovat soustavně tam to odříkání je odříkání volní že chci a tak dlouho chci musím být jo a to je nejlepší příprava tomu abych se mohl oprostit od prostředí ve kterém jsem toto dokázal a mohl vstoupit do jordánu samozřejmě vstoupit do jordánu znamená považovat sebe za ne za. Člověka patřit o k tomuto světu nýbrž za někoho který z boha neby boha vychází bohu de bohu se vrací a tak dále čili tady musíte simulovat vy jste v jordánu ne vstoupili a prože musíte napřed potom vás tou napřed vědět co se v tom jordánu ovšem představově si to nevede představit ale mít po vědomí o tom odpadly de aspoň že tady jde o to abyste přestali být syni této země ne dřív zaseli být syny božími rozumíte a nic k tomuto skoku nedošlo a to nemůže dojít vlastní vlastní vnitřně aktivitu že dorostete volen volen dorostete tak pak budete moc vzít na sebe vůli boží. Předtím nemůžete podle vůle boží jednat jednat podle vůle své ale to musí být usměrnění tu musíte osobně směrově jak vám tady radím a bude vám pomáhat jedině ta váhat toho nového života kterého jste no nositelem to hodnocení nové hodnocení od doby těch sedm se a nově hodnotil jinak jsem hodnotil že toto hodnocení způsobuje že nemohu něco hodnotit jako dříve že se tomu následkem toho nemohu tolik věnovat že to nebude zastíňována to hlavní co potřebuje aby bylo co potřebuje aby bylo vykonáno že to nebude přikryto nějakou zbytečné starostí a tady mu musí nastoupit právě ta disciplína to ji tak utrh jsem mluvil že jo nemyslitelným věcech nejednal by ten. A je na ohledu plně a protože při tom by mohl celé zapomenout na tu ohledu pro to byla veliká chyba jestliže tuto disciplinu si o svojí na této cestě tak se ocitne před jordánem zaručeně když jsem tady mluvil dlouze o volním zaměřením než se dostane člověk byl jordánu tak jsem v těle říci že vodítkem musí být na každém kroku hodnota kterou jsem získal při narození v betlémě nový život který nebyl sice vy povídavý ale který vážil něco který měl nějakou hodnotu kterému se dával přednost před vším ostatním jestliže vy jste schopni dávat soustavně přednost něčemu duchovnímu přesvědčím tak z zažili narození ježíše v betlémě upozorňuju vás. Že tady musíte dát dobře pozor ne v každém se rodí stejným způsobem ježíš kristus tam se může narodit vede desetin a nebo ze dvou deseti nebo celý to se u nikoho nestane svatý františek z assisi měl tu schopnost že vždycky viděl že ve svém snu když přijímá novýho žáka tíži. Kterou přidával tomu novému žáku on buď pil nebo více se na ty nebo to vy vil toho nepřijal pochopitelně nebo to byl všechno sobě divy po na venku a nikdo jiný ne toto udělal potom svým zástupcem po své smrti tak dětí řečeno že to znovuzrození ty v tom betlémě a postupuje namnoze etapovitě jesiže je u vás nejasné jako že u vás u každého je a třebas nejasné je znamená že mu se přizvat další část své bytosti která by tam také přešlo to toho do této úrovně že tam celou svou bytostí na tu úroveň nepatříte. Že jste něco kdy se transformační jenom část síly která tam přešla nebo přechází a nepracoval se celou ovšem upozorňuju vás že tam se na celou se vám patrně nepodaří a jestliže jsem to vlivem okolností nemusí podařilo těch sedmnácti letech ze těch podmínek které jsem splnil nedosa jak to unášení říkal a psal tak to mělo neblahé následky zase měl jsem tento střed podceňoval protože to neskutečný takdále učitelský třeba to taky své nevýhody činný si z toho nedivte že je tak jako postupuje te že jenom částečně po poznáváte a částečně tam vstupujete že se to kolikrát třebas ani sami to nepoznáte to je v nejlepším pořádku protože je to toho času únosné pro ten organismus ano a je to často ukazovalo být neúnosné proto jsem od toho ustupoval jsem to chápal jako strach ale to byla závěr faktu že jsem při tom opravdu mohl přijít vo život při tom postupu ale v tom jordánu se o život přichází To žádnou to co se dospěje tak daleko touto volní stránkou ve stavení se volný stran i směrem k určitým že v jeruzalémě jordánu přestanu existovat pro tento svět a začnu existovat prostě druhý to znamená se se v těle sem tady chodím myslím jednám ale nemám matku nemám domov ale fakticky ne jako ježíš kristus ho neměl k tomu je třeba ještě jiné věci překonat satan. To znamená je třeba se vypořádat se svým to si pořád přeje aby mu bylo slouženo i v tom případě že hledáte spásu to je služba vašemu prosím vás prosím jenom te to je ta nejvznešenější služba vašemu a nevybaví a nejistotě si ší nemůže být vrcholného sobec vrcholně o sobě když přát sice bez pásu to je tedy vrchol sobec a z tohoto všeho je třeba v jordáně odejít. Neboť to je domov který dopouštíte ten domov nesmíte příště mi a proto musíte překonat své které si toto přeje klaní se jsem ten ty toto všechno poskytuje a tak dále to to si můžete přešli v bibli tam všechno krásně napsáno jestliže to potom se stane služebníkem božím a ne služebníkem toho člověka který jeho nositelem tak je vyhráno ten člověk potom je my si ježíš kristus plní vědomě vůli boží jenom protože teď je v něm místo. Které zaujímal předtím jeho voni jako buddha říkají že se vymaže nirvána to tedy to nemá dání opatrně s tím protože to vymazání takové povahy že buddha vymazal svoje potom začal vrcholně působit ve světě vázaný člověk jaké to pozná jakým způsobem vymazaný přiveďte si to na správnou míru vymazáno jiného druhu tak to chápe budí toto chápeš špatně nový než kam všichni. Čili vymazání v tom smyslu že není vedoucím činitelem že je sluhou jeden z prostředků důležitých prostředků který slouží k bohu ano k tomu dalšímu poznání upozorňuju vás že když o tom koná ten člověk který v tomto stavu jedině vůli boží bez ohledu na sebe to ježíš kristus zdůrazňuji dlani co pro sebe nevěřte mi se dělá bez ohledu na sebe tak to není nejvyšší fáze tady se kdekdo klamal říkal si tady jsem bohem. Ježíš kristus se nekonal říkal jsem menší než otec prosím upozorňuju že on se nikdy nepropadl tomu co klamu jsem menší otec a myslím že to mnohým křesťanům dodneška vadí tam je to výrok nezapomněli smazat oni to měli asi zapomenout na to by bylo velice vyhovovalo oni považoval ježíše za stejně na stejné úrovni jako bůh otec veme on byl menší než otec do doby dokud nepřekonal tu fázi. Závislosti na se neboť do je stejný jako ten na kterým byl dříve závislý na stejné úrovni ten je rovný tomu na kterém byl dříve dál vysvětlí temně a potom na něm závislý neměl ale musel se vzdát toho na kterém byl závislý a to uděláš ta říši je to pravda bože proč opustil a dávám se t při vodu ha či odevzdávat hotovo jestližes každý pochod na určité úrovni je nepokojná neboť se někam mířím ne je to cesta někam nějakému schodu jak jsme si řekli tam nemůže být pokoj ta nemůže být klid které zápas. Ten zápas není samotným cestu tem to je jenom příprava na vzestup to považuju za to důležit za to nejdůležitější a do toho prvotní a za ten pravý znak pokroku že zápas ustoupím a vopravdu zatím jdu ale nic se neudělal než jsem kráčel po určité úrovni kupředu pochopitelně jakmile se ale dostanu tam kde nemohu dále kráčet tím nepokojná se nemohu posouvat kupředu tak je mi elán pokoj to takové úrovni na kterého potřebuju potřebuju pokon nižší úrovni aby se ve mně jíš zrodil a vyšší úrovně aby zemřel na kříži. A vyšší úrovně abyste zla ducha svatýho a eště nebo mezitím všechny ty věci čili co to zase stupně v pokoji pochopitelně a je to ale jeden tentýž pokory jenomže kvalita s růst ano všechny ty ty věci jsou otázky kvality všechny stupně jsou stejné obdobné pardon ale kvalitativně jiné ano takže mohu odpovědět v to jeden a tentýž pokoj jenom že člověk není pro něj přichystáno tak aby ho mohl celý pojmout sebe. Jeden je přísný takové míry že může jenom část je pout a stačí to k tomu aby proběhl nějaký akt schodu nějaký a chodu postupu skokem takže dejme tomu pokoj lidem dobré vůle a to je řečen ten tak je to to dít po měli dobrou vůli když před tím tělo ježíš u toho spasitele je ten první se poklad při kterém nastává pokoj za něj za něm příjem se rodí ježíš na světě ne v tom lidském a tak to jde potom dál to dále musím zvali to je jenom tak řečen neříkám to stačí ne tak. Podívej se tady je otázka co si mohli se třebas v jordánu ten pokoj kdyby byl za tím janem stylem přišel bratranec jeho tak v něm nemohl poznat někoho komu není hoden ani za vázat opánky nebo něco takovýho jo tam je řečeno že von něm najednou viděl někoho kdo nebyl jeho bratra sem do nebyl jeho příbuzný nebo někoho nýbrž někoho velice vznešeného pro tu přípravu kterou mezí prodělal. Tak tady to byl základem pokoje to tento stav to nebyl ve stavu normálním on nebyl ve stavu normálně vnímají ho člověka byl na vysoké úrovni v chvíli neříkám pořád takže když on potom tyto věci kázal nathanaelovi bartoloměj a janovi svým žákům tak oni co on viděl tu holubice tak dále za ten hlas nebe to je ideí jana křitele nikoho jiného ne svědectví ježíše krista ale ten jan křitel době měl tyto dva žáky kteří potom přesvědčíš kristu a tyto a jeden i to napsal nedostanu a dáno jeho právě on ten jan. Neboť mu to ten jeho mistr říkal a tím ho získal pro ježíše krista že ten musel pro tento stav který zažíval život úžasný pokoj vnitřní neboť to muselo být to muselo být znakem toho vznešeného stavu toho z bratří člověka s bohem v tak řekl nebo poslušní jak to chcete nazvat jestliže člověk objevit na jiné úrovni tak musím mít pokoj od této úrovně která byla potil to že se musí zbavit po tomu říká vytržení ono to bylo svým způsobem vytržení nebo extáze nebo jak chcete ale to to něco ještě víc pochopitelně to byl vtělený bůh ale zaručeně to nebyl ježíš bratranec který tam povaloval v tom by byl veliký nepokojná to že můj bratranec přichází. Nýbrž on mu říkal nejsem hoden co to ke mně chodí to znamená o něm poznával tu vznešenost věcí a když ho ten donutil aby to udělal tak ten pokoj se rozvi i do něho který se živa ten ježíš kristus že on měl vidění o se podílet na tom po sino těn ježíše krista že tím viděním toho ducha svatýho asi tak to vidění není možný při vnímání tohoto světa on vnímal jiný svět. Jestli to symbolizuje holubicí to je čistě náhodná věc on s nějakým obrazem musel pomoci že duchovní cesty mohl nějaká jistota nastat musí předcházet nejistota a v tom je veliká moudrost moudrost nejistoty upozorňuju vás že tento spis dostanete do ruky přeložen setni předpisuje ano jsem to nepřežil moudrost nejistoty se to skvělý spis o dvacet je přeložen. Co je to moudrost nejistoty a kdyby tohoto si byli křesťanští věci mystici vědomi tak by byli tou svou viním nejistoty šli právě k bohu považovali to za veliké požehnání ne za temnou noc nýbrž a osvětlené věci že sebe konečně můžu považovat za nic z báječný že konečně jsem se od sebe vyprázdnil i od toho co jsem potřeboval abych někam došel od toho jsem se vyprázdnil i to musím odhodit ježíš kristus potřeboval rodiny své a svého prostředí aby se dostal do jordánu ale kdyby to byl nedodal při chvíli ne když to de nuže tak do něho nevstoupil kdyby se vrátil k rodině nebude a vůbec zdrojové jenom nešel ne tam šel protože před tím odešel od rodiny a mínil se k nikdy nevrátil nebo nemile k nevrátíme tohleto je důležité. Že on jde do nejistoty budoucnosti a za tu jistotu kterou ale za sebou vymaňuje nějakou nejistotu kterou před sebou že on dobře věděl že sám povede ježíš kristus sám von vtělený bůh on si nemůže způsobit křest že on se nemůže stát vědomě synem božím na to je třeba někoho jiného který se sem sem sám byl přesvědčen že není hoden a taky že není hoden. Ale je to někdo jiný to je důležité přitom tento jiným buď vaše duchovní cvičení které v chvíli řikáte nebo vaše prostředí nebo okolí u například tím jiným který nebyl hoden byl ten gestapák že tam křtil se bavili o křesťanském náboženství ale máli se odpovědět a takové věci jako třebas jak mi to otázky tady poklad o. Jak je to například v elementární mi bytostmi kam oni patří a jaká je jich funkce a jak se mohou zaplet našeho života proč se to vždycky tragické a nevím co on prostě von je na každém ranku dovedou ne a takový jinými zjevy tak vám musím říct něco jiného prosím to a musím to navodit indicky protože křesťani na to nemají odpověď protože tuhlety bytosti řadě kam do dělals nebo takových neprávem ale indové říkají jestliže člověk se chce přirozenou cestou ne jogou dostat k moc to znamená k osobní spáse tak. Musí rovnovážně dostát své karmě k tomu se říká karma potom a a a tam oblast kam je oblast těch mentální bytostí my totiž když si překládám tyhlety pojmy ještě nebude třeba všechny tři oblasti to je jedno máme dost času po pásek když překládám kam jako chtít jako se dosud weinfurtera překládá tak to není správně přeloženo protože že sanskritu překážet je velice obtížné když to přeložit jako v tíž tak je to jenom jedna část pochopení kam kam je citový život pro indy ne chtít a tíže součástí citového života pro indy. Takže voni jestliže copak jeho moci osobní spásu ne spásu velitel i svou osobní spásu tak říkají musíš správně citově žít pusy se citově vyžít musíš tedy také žít pohlavně samozřejmě i tu svoji klamu že svoje chtít če uplatňovat ne aby ses stal asketou tyhlety věci jsme dosud chápali jinak když si u nás nepovažujeme kam za za božskou voni oni všechno z osobní ne ta moje u nich božství tento to božství podle nich stát bytostí kterými vládne a my je nazýváme mentální mi bytosti u nás v evropě mezi patří tedy duchové body. Duchové ohně duchové vzduchu chovej země a všechny mají v evropskému své názvy tak by znáte zaručeně duch ohně sou sama i vy vyznáte zaručeně uchy vzduchu to jsou silovém ne a vyznáte zaručeně je duch body a to jsou víry ne a tak dále nebudu to tady dál rozvádět tihleti tyhlety bytosti pokud tedy existují touze takhle šedou osobní takovou nic tam v indii dělají tak ty nikdy neprošli tím vývojem kterým prošel člověk to znamená od stvoření v ráji k pádu z ráje a zase vstup na nebe oni nebyli stvoření v ráji nýbrž byli stvoření v přírodě rozumíte jako mocní přírody je z o je pán bůh stvořil bych tak řekl my bychom měli jako o bohu jako stvořiteli a proto když se taková víra zamíchá z člověkem. Tak zamíchá jiný druh osudu se svým v to nemůže dělat dobrotu protože nemůže ten člověk následovat víru a ta ve nemůže na se a člověka že odjinud přichází a jiném do rozumíte mi dobře tak bych se ještě měl když mi dovolíš krátce od těch ostatních co žáci které jsou k tomu aby člověk se dostal k osobní spáse jak na to jdou indové tedy indové kteří nedoporučuju jógu to znamená jako je pro jenom pro lidi v indii kteří mají duchovního vůdce. Je ta není pro nikoho do nemá duchovního vůdce v indii to je vyučen cesta jako pro některé jako pro toho půl léta v evropě mystika tady přes ni kou četli tihleti normální indové kteří v mládí se naučí nábožensky myslet potom uplatňuje ten spravedlivý způsob myšlení nebo správný způsob myšlení normálním běžném životě rozvinutí toho života dostali teprve cest naší odebrat se do samoty a ulice pokud možno ve spojení s bohem ne tak to vypadá normální člověkem a k tomu je třeba aby plnili karmu to znamená aby plnili všechno co mají na drobnou z minulých životů všechno co dozrál z minulých životů lépe řečeno protože ono všechno ne dozraje jenom to co do zrálo tím to je výrazem jich života to dozoru to charakteru ji život my jsme tomu říkali co se zápisu nesmrtelné duše vejde do tohoto života uskutečníte podobě charakteru nadání sklon člověka to je jeho karma sou samarytán do člověka to znamená vlivy minulých vtělení které člověka. Toto musí člověk splnit měl by znát svoji karmu proto si tyto indové dávají vyložit svoji minulost a záleží na předešlý vtělení a záleží také na astrologie aspektu voni jsou výborný astrologové a dělá to tak si každý dát dělat horoskop nich aby mohli ještě mají tu dobrou vůli plnit svoji karma viděli co mají ten protože chceme člověk nevyzná když ale jak je a ta astrologie mu to řekne ne tak se podle toho zařídí a dělá a jedná tak a myslí tak jak jednat čili správné karmické jednání je jednání takové jaké by měl člověk rozvinout jakém směru bije měl rozvinout aby mu karma nepřekážel rozumíte mně. Jinak karma tvrdě překáží a poráží člověku nohy když to nedělá tím způsobem jak říkají indové prosím vás by to na indii a druhá věc je aha aha to je za střední materiální podstaty života to znamená ten člověk nejenom dělat co dělat se mu určeno jeho osobním založeným ale se postarat o to aby jeho fyzická podstata byla uspokojen temná aby se najedl napil a neumim živobytí a zaměstnání aby se něčemu naučil a podle týká vej to jednoduše jsou vyšší čili je to materiální stránka života je to tamto je mentální karma je taková zařízení mentální stránky jeho tak jak na to duševně a to je to je jak to fyzicky provést to je ara. My totiž obyčejně známe jenom karmu a neznáme a tu a neznáme farmu hra to je zákon který taky boží že ano který mluví o tom jak ten člověk milostem tam hru před tím asi nezapomněl jsem ve chyba na se na cesta ke spáse vede přes správně ten karmy a h a hamy těchto tří a to vede dohromady a tam čtyřicet a to vede k tomu muka neboli mu rty nebo ke spáse to marto je proti zákon karmy. Jestliže správně dělám to co karmicky je mi předepsáno tak ruším karmu no to je velice důležité toto vědět indové to to zase důležité protože jinak se karma na sice a když sem plni čem dary tak karma nemáme temnou moci neblahé moci osudové pouta ano čili správně vykonávání hamy o nás svého povolání bych tak řekl je protiváha karmické. Prosím vás tyhlety věci mám napsaný vod roku padesát asi a zase znovu napíšu ale takhle srozumitelně jako to teďka říkám to ještě se tomu odplata to je všechno je to co mako tady je ten dotaz jak můžu vůbec pomýšlet na to že by se mohl pojetí bohem svoji s tím bych s ním mohl spolupracovat že bych se mohl stát jeho učedníkem když na tom světě mám velké bohatství přes které se k němu nemohu dostat že kdykoliv von ke mně přijde a on přichází ta dycky se smutným protože se nedovedu vzdát svého majetku je to tak. A ale ti radím nebuď smutný že máš majetek nýbrž buď radostní že on přišel a on přichází různých po dobách i teďka tady e on nemusí vždycky vstoupit do toho domu něj jenom tu radost z jeho přítomnost a ta jeho přítomnost je způsobeno také tím ji následek e ten také ten že ty vůbec žiješ a že tu dýchá že tady mezi námi že si mezi milující mi bytostmi které máš právem rád mu se nemusí stydět. Protože to co on ukazuje ježíš kristus tam na těch svých žácích to není jediný způsob cesty než ukazuje ukazuje běžně jiný způsob se sty který je jiného druhu než těch jeho dvanáct učedníků vy moc tam zachea který měl veliké bohatství a půlku si směl nechat on musí jenom být vždycky ochoten když mu ten ho ten bůh vybídne mu všechno dál příkaz abrahama aby s bohem aby obětoval svého propojené prvorozeného syna izáka že netáhl vzal šatu dříví na záda dýku a syna a šel ho za nic. Nechce ne činnost se toho něj a tím zabíjel chtěla se připravenost toho člověka k tomu bohu odevzdat svůj majetek a mám dojem že tato připravenost u tebe je a prosím není třeba aby pán bůh zkoušel vest to fakt musíš trošičku důvěřoval že i slabost kterou oplývá me všichni je součástí naší bytosti a že kdybychom nechali stranou a pomocí než slibu že se k němu nikdy nedostaneme my musíme k němu jít takoví jací jsme myslím že když si von vybral třebas matouše kterými potom co mastí tak si ji vrací něho a o zralého celý ta. Kdyby ten celník síně a ožralý se byl a tím pozastavil nad tím výběrem jako by se to takové po jíš krista to by se byl nikdy nestali jeho učedníkem ale on v tom spatřovaly jeho obrovskou ku že si jeho vybral a víme se vybral při příležitosti že vykládal tam minut jeho přítomnosti přítomnosti nevěstka klasu a on mluvil jeho srdci ty si taky marnotratný a si proto vybírám my promarníme každý z nás nesčíslného příležitostí. Ale protože bůh je nekonečně trpělivý tak musíme si uvědomovat že každou novou chvíli máme novou příležitost nikdy z nás nikdo dosud nebyl zavržen všechny hříchy jsou odpustil nikdo proti duchu jakýmu ne a toho se dopustit nemůžeš se s ním nejsi spojen čili nemusíš mít obavy že se s něčím provinil nebo že si nějaký slabost který pro tu slabost nemůže k bohu jít nebo že ho nemiluješ sem po tak nemiloval a on si vybral vám tady opravdu upřímně radím všechny podmínky na kterých záleží aby vás milost boží přepadl. Jeho vstoupit do svého srdce po sleposti tím se mu neuzavřel ani svou slabostí a opakuje se ty se mu o specialně uzavírá svou slabostí řikáš pro tyhlety a tyhlety vlastnosti nemohu být tím učedníkem není pravda prosím do chvíle než před ním maří magdalena padla byla v něčím silná ničem žádné cnost a matou zrovna tak ne to je protějším magdaleny mužského pohlaví nevěl ten neměl jedno čistou vlastnost za tím za tím ježíšem šli možná jenom tři čistý lidé to byl to byly dva učedníci které ja ctil a svatý petr to byli prostí ty vada ten petr byl prostý čistý člověk v ven. Ale pro sebe volající a ten svatý jan s tím napsaná let bartoloměj zřejmě také pro sebe hospodařili pokud si na svatým janem mstitele a potom to nějak obrátili teprve z milosti boží z jeho dopuštění z jeho síly jeho pomoci prosím věř mi aspoň jednu věc ti je si ničím nezasloužil nikdy jsem netoužil po bohu sem byl jeho touhou tak jak nehodný po padesáti letech nedokážu vymanit. bych toto každému přál a proto vykládám podmínky které nezabil nezávisí ani k víře ani ce ani k poznání nýbrž určitému jednání se mu postoji učení který když zaujme splnil si podmínky jenom nesmíš vidět okamžik který nastává něco co by se dalo o točit. Každého mání boží nebo žádné volání boží nevydrží nesnese to je k řekne po stránce že nesnese svými otálení kdykoliv pocit že pán bůh volám musíš všeho nechat a za ním jít prostředkem který znáš třebas mystickou koncentrací ta jemnost nebo nějakým dobrým zem neučím kolik co napadne to byl nějakou střed modlitbou cokoliv chceš pustíte snažit i musí být čímkoliv co ti právě napadne co máš právě moc ruce plače tak kladem ale nepromarnil okamžik do okamžitě nešel a chtěl čas pochovat ho otce ten tam rovnou zůstat toto se neopakuje jenom jedenkrát u člověka kouše tisíckrát takhle zradit a neposlechnout on znovu trpělivě se svou hlásku přichází temu prahu a znovu a říká chcešli budeš zdráv. Protože jsem tvůj bůh jsem tvůj otec ten po tobě nehodí tam moment ani ani by to neudělal otec světský tím méně to dělám chtěl říct na tudleta způsobem my dovolíme aby vůle boží s tou blaho života chodem určitou míru vůle boží my necháváme v každém případě dopadat na svůj život ale taková míra malá že my nemůžeme pociťovat jeho přítomnost a jednat jeho silou jeho mocí jeho láskou jeho poznání protože nám překáží ta obrovská přemíra vlastní vůle z něho ustavičně vyčleňovat po našeho které je něco prosazuju ano. Tady vás začínám si všímáte učit trpnosti protože se mi o to řekli jsem jenom čekal na hodný okamžik ten úvod celý sen tady ty uváděl to byl úvod trpnosti ničemu jinému předtím že si ho v duchu a budete mít opravdu dobře udělaná úvod neprosili ovšem nestojí za to aby byl zapsán protože by to vypadalo jinak by to nebylo takhle neživá řečeno kdyby to bylo napsané to prostředí by tam chybělo na pásce a proto by to nebylo ono takže teďka budu být tak jak se vám to nebude zdá být tak příhodné ale bude to. Mimochodem pravou trpnost můžete zažít jenom tehdy když v absolutně odpoután od sebe když vám záleží jedině na vůli boží a to mám obyčejně bude zpočátku záležet jenom tehdy když vám poteče do bot bohužel protože když nemůže se nic dělat tak von nezbývá než se opřít o vůli boží ale jeho jeho požehnání a to všechno aby se stalo to on si přeje že my si to přát nemůžete to se to nedá realizovat tak tenhleten okamžik bys nepovažoval za žádoucí aby to nejel ale musel jsem s tímto krokem začít tože jsem taky vždycky k tomuto roku se dostal jelikož jsem nějaké úrovně se opět ocitl někde dole to bylo u běžné ale nikdy to nekončilo nějakým tak prudkým odliv abych byl na holičkách jsem si uvědomil a a teď si dole tak musí znovu začít.

Download XMLDownload textWaveform view