89-22B
89-22B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
velikým
vod
pádem
z
malinkým
proudem
ale
z
veliké
výšky
o
této
de
to
čili
ono
by
to
mohlo
dole
i
zabít
protože
to
má
velikou
šiku
no
ale
nemá
to
žádný
americe
to
není
to
silné
ty
americe
kluka
toho
proudu
bych
tak
řekl
že
to
tak
asi
dá
se
to
tak
ono
to
kulhá
to
víte
najed
nebo
na
dvě
do
co
že
ani
ne
to
taky
dobře
že
se
na
to
vzali
to
taky
chvilinku
viď
co
prosím
ale
on
se
to
sem
to
mám
možná
hrabe
popelem
nemá
ne
nebo
taktně
dobře
tak
on
tak
není
ale
mě
říkal
že
trpně
to
že
máte
jenom
ty
školy
to
je
v
pořádku
a
máte
je
ale
to
dobrý
že
se
honem
jednou.
Takže
on
tady
vysvětluje
tento
podobenství
ježíš
kristus
ne
to
co
vám
tady
říkám
a
to
byla
prostředku
protože
to
je
závisí
na
tom
že
jsem
se
taky
narodil
se
měl
tělesnost
je
to
závislost
tak
je
na
tom
že
jsem
to
tělesnost
nepovažoval
za
sebe
to
vy
ste
tu
chybu
dělali
a
děláte
dodnes
jak
se
dá
tak
rozpo
sebe
považujete
za
se
proto
vám
člověk
co
bolí
a
tak
dále
ale
se
když
například
něčeho
pěkně
na
pět
asi
jako
já
no
ale
to
je
všechno
chybné
důležitější
je
že
já
jako
vy
jste
se
narodil
a
že
od
té
naro
narození
boha
sedmnáctého
roku
něco
se
stalo.
A
já
tomu
říkal
já
tomu
říkám
že
jo
duševně
že
jsem
byl
nucen
projevovat
milosrdenství
nucen
projevovat
milosrdenství
já
jsem
nebyl
milosrdný
ale
byl
jsem
nucen
vždycky
po
té
už
i
z
těch
malých
příkladů
toho
je
patrno
po
té
prázdnotě
když
jsem
se
do
něčeho
obou
al
do
čeho
sem
se
neměl
ani
o
bohu
a
dělal
jsem
něco
na
co
jsem
neměl
ještě
věk
vždycky
to
mělo
znak
milosrdenství
ať
je
třeba
drobnými
jehly
ne
a
nebo
že
jsem
vkročil
velí
který
se
na
na
sebe
spali
dycky
to
bylo
znak
milosrdenství
nebo
že
jsem
neříkal
ve
stoličku
to
byl
znak
milosrdenství
po
všech
do
všech
končim
to
milosrdenství
se
rozpoutal.
Takže
jsem
dělal
dojem
milosrdné
ho
člověka
ale
on
ve
mně
tím
svým
milosrdenství
působil
bez
těch
zábran
které
v
normálním
lidském
životě
existujou
daleko
vyšší
než
v
mém
protože
ti
lékaři
řeším
mi
říkám
padouši
to
každé
zase
chválím
to
způsobili
že
jsem
se
mohl
otevírat
vyprazdňovat
o
té
vemu
tomu
milosrdenství
božímu
a
ta
žena
zla
a
to
je
akt
narození
na
svět.
Trošičku
toho
klasu
trošičku
toho
božského
v
nás
je
vlivem
panny
marie
vlivem
tedy
nesmrtelné
duše
se
té
ženy
která
při
tom
je
a
ta
má
v
ruce
ten
kvas
ta
má
v
ruce
něco
nesmrtelného
a
to
při
míchá
do
toho
smrtelného
a
tak
se
může
to
nesmrtelné
vyvíjet
v
tom
smrtelném
a
tak
může
smrtelná
duše
která
je
tím
je
to
vývoj
kou
samou
může
způsobit
že
se
tam
dělá
nějaký
pokrok
duchovní
ano
a
nakonec
kvasí
všechno
a
to
tedy
je
případ
přechodu
třicítky
dál
možná
že
tam
ještě
něco
se
dodělává
ale
to
nebudu
takhle
detailně
brát.
V
kvasilo
všechno
to
znamená
nedělejte
si
z
toho
nic
že
nevíte
nic
o
kvas
který
má
žena
vy
jste
to
těžko
v
tom
rozumíte
ten
symbol
těch
sta
nebo
napřed
mouky
než
teď
jezte
tak
jste
mou
kou
muka
neví
o
tom
kvas
to
její
z
nitra
o
té
nesmrtelné
duše
přidáno
aniž
o
tom
ví
a
ona
tam
okázale
kvas
aniž
ví
proč
proč
se
to
tak
děje
já
jsem
taky
neděl
proč
to
ve
mně
všechno
kvasem
taky
přes
o
přes
pociťoval
jsem
nevěděl
to
nevadí
to
bylo
se
nesmrtelné
duše
a
je
to
v
nejlepším
pořádku
tak
já
myslím
že
jsem
promluvil
dostatečně
on
chvíli
narození
z
těch
podobenství
já
musím
se
zase
postupně
šplhal
po
těch
podobenstvích
až
k
tomu
až
ten
třicítce
když
sem
ho
protože
vono
to
tam
není
ta
říká
ani
vyjádřena
jinak
než
eště
jedním
obrazem
dvanácti
letech
ani
víc
a
tak
já
si
musím
pomáhat
podobenstvími
a
beze
snadno
to
jde.
Takže
nic
tam
nechybí
pro
mě
tedy
v
těch
třiceti
letech
že
tam
není
o
nich
nic
zaručeně
bych
si
nepočínal
tak
že
bych
ho
posílal
do
indie
aby
se
někde
musel
naučit
něčemu
naopak
on
přišel
do
toho
shromáždění
mudrců
a
překypovala
chápejte
svou
moudrosti
překvapovat
ve
dvanácti
letech
že
mezi
tím
asi
nebylo
jako
dítě
dáti
lety
už
v
indii
že
ten
nesmysl
co
takového
tvrdé
to
dít
že
musel
to
někde
vodněkud
sebrat
my
totiž
si
myslíme
že
když
něco
někým
je
ne
tomu
se
od
někoho
vždycky
naučit
ne
vždycky
známe
toho
odkoukat
učil
když
se
taky
učíme
od
boha
jak
jsem
se
například
já
učil
od
boha.
Podle
zákona
dvojnosti
ve
kterém
jsem
žil
se
musel
produkovat
takovou
negativní
vlastnost
jako
třebas
strach
před
smrtí
u
těch
lékařů
potom
po
vzteklo
tam
jsem
taky
vzteklý
to
nevadila
ze
strachu
a
už
to
nebylo
se
strach
to
bylo
ze
kosti
to
zjednodušil
později
a
abych
jako
mo
abych
se
vyprázdnil
že
jsem
se
sjednotil
a
jinak
se
ne
nevyprázdníte
když
se
předtím
nevynese
noste
na
to
vy
nemáte
že
totiž
jak
pak
se
sjednocuje
když
přistupuje
k
té
nit
modlitbě
co
ste
to
udělali
abyste
si
jednotili
relaxaci
né
to
se
odmocní
on
mocní
není
to
se
zbavíte
určité
moci
musel
schopnosti
ale
dostat
se
do
klidu.
To
provést
správně
tu
přípravu
na
vnitřní
modlitbu
znamená
že
člověk
se
podněcuje
když
to
dělá
z
pozice
z
celého
srdce
svého
podněcuje
se
v
citu
v
poutanosti
zaujatosti
vůči
bohu
ne
pro
něj
zaujat
tak
bych
tady
radil
aby
ta
zaujatost
ve
vás
se
stupňoval
abyste
mohli
přistoupit
k
té
modlitbě
a
ne
vyrušoval
tam
myšlenky
ta
stalo
tou
s
by
tak
velká
že
tam
nemá
přístup
myšlenka
to
je
jako
dejme
tomu.
Tedy
čili
myslím
na
tu
houbu
ze
které
se
vytahuje
tak
ho
má
má
takovou
obrovskou
jedovaté
tos
že
daleko
širokou
v
okolí
nemůže
nic
v
určitém
rozmezí
nemůže
nic
růst
že
on
na
to
ona
to
dopraví
tím
jeden
a
to
napadlo
lékaře
že
tím
trávě
ty
bakterie
no
infekční
choroby
a
že
nebudou
když
tam
zajít
tuhletu
rostlinu
třebas
v
podobě
já
nevím
nějakýho
si
pasou
nebo
takže
tam
ta
choroba
od
odstoupí
udělá
prostoru
aspoň
v
lidském
těle
a
krista
je
tomu
tak
tak
takhle
se
chová.
Takle
nedůtklivý
se
chová
láska
boží
ona
vyčistí
lidskou
mysl
tak
dokonale
že
tam
není
schopnost
koupit
cizí
myšlenka
o
které
jak
jsem
tomu
říkal
nemůže
nakazit
to
prostředí
a
taky
když
to
kvašení
probíhá
za
podmínek
za
který
to
má
probíhat
tak
je
to
kvašení
čisté
a
není
ničím
rušen.
Že
dobře
dával
pozor
se
mockrát
byl
ženském
milovat
a
exkluzivní
ukazuju
čím
dal
mým
ale
dej
nám
ukazoval
ještě
jak
zachází
s
těmi
kvasem
ten
rok
těch
kvasem
být
absolutně
čistý
a
voni
ho
posílal
ve
sterilní
stavu
do
celého
světa
dneska
odchodu
těmi
vlastními
daleko
víc
možná
než
tím
tělem
pravého
velice
draze
ty
to
asi
a
jsou
absolutně
čisté
takže
když
je
někde
nasadí
tak
to
kvašení
zámku
třebas
probíhá
našimi
kaina
mi
a
probíhá
čistě
nás
ké
pivo
se
rovná
plzeňským
protože
dají
i
tam
zase
na
druhé
straně
aby
vyhodili
kvasí
který
už
i
připadl
nečisté
a
já
by
to
s
nimi
vaši
pořádá
čili
mocně
nakupí
nový
kvašení
v
plzni
a
tam
je
nedělají
ono
se
jim
to
entusiasmus
vlastní
rok
asie
že
upadá
nevědí
proč
takže
ta
kvasí
nemá
tu
víru
li
česky
tu
působnost
že
ano
jako
ta
plzně
tak.
A
jestliže
všechno
zkvasí
řádně
to
znamená
se
nepřes
pojí
do
toho
něco
jiného
tak
je
to
čistý
rod
a
ten
člověk
je
připraven
ležím
aby
pán
bůh
přišel
nebo
hospodář
přišel
po
a
složil
do
svých
stodol
a
užil
to
pro
sebe
pro
sebe
aby
se
to
k
němu
vrátilo
ne
jenže
veme
další
podobenství
které
na
toto
navazuje
a
to
jsou
hned
vě
ten
protiva
nedívá
lap
den
tak
špatně
že
do
trní
jedno
na
louku
a
jedno
na
pole
a
a
a
jenom
málo
co
je
to
se
stane
pole
a
do
té
rozsévači
tedy
aby
ukázal
jak
to
ve
škrtnout
vypadá.
To
je
jeden
no
podobenství
ale
já
se
chytím
let
jasné
možná
že
ne
tak
když
ne
tak
já
ho
vysvětlím
znovu
ale
všimněte
si
potom
jestli
se
dostanu
dál
já
vykládám
pořád
z
těch
třicet
tu
třicítku
a
se
dostanu
do
tý
trojky
napomenutí
vysvětlím
jinak
tak
si
nemyslete
že
tvé
že
jsem
se
tam
mýlil
nýbrž
já
jsem
vysvětloval
ne
potud
jak
to
vynese
jak
to
je
zapotřebí
po
prochá
toho
té
první
třicítky
a
tam
to
vykládám
takhle
tam
jsem
dokonce
vynechal
toho
ubohého
chudáka
špatného
rozsévač
který
zaséval
jak
to
prostě
tomu
by
naše
babička
která
měla
symbolismu
chování
života.
Říkal
on
se
to
roznášeli
jako
když
působí
nejsvětější
kopat
když
se
takhle
krok
tak
ono
to
říká
na
všechny
strany
to
co
to
tělo
doděláš
všechno
potři
a
syst
jedná
jako
jejich
těší
krok
čem
to
se
nesmí
to
už
bylo
zneuctění
pro
pro
páč
že
jo
tak
to
to
dobře
cítila
vnitřně
že
má
nemá
to
vodou
plýtvat
ale
kroky
jako
nejsvětější
propást
naopak
ten
rozli
v
pořádku
to
rostl
toho
druhého
ne
šikovného
je
v
pořádku
ale
to
já
budu
muset
říct
až
později
rozumíte
a
tak
je
takhle
to
nebudu
vykládat
a
proč
je
pořád
u
cestě
a
to
neptejte
já
vám
teďka
nevím
a
potom
to
budu
vědět
teďka
vím
jenom
že
jsme
v
zákonu
dvojnosti
jak
se
narodíme
a
tak
tomu
se
hodí
ten.
To
podobenství
o
ro
se
vaši
který
rozsévač
semeno
dobré
dobré
a
v
noci
přišel
nepřítel
a
zasel
tam
koukol
a
vzrostl
koukol
i
z
dobrým
semene
i
řekli
služebníci
osm
dali
jsi
nezasel
dobré
semeno
a
on
řekl
zasel
ale
byla
noc
přišel
nepřítel
zasel
tam
koukol
a
tak
dovol
abychom
šli
a
vytrhali
koukol
aby
nenosil
to
obilí.
Nedělejte
říkal
protože
byste
podobali
i
to
obilí
a
neměli
byste
z
toho
nic
nechte
dozrát
až
úplně
až
to
bude
zralé
až
se
to
bude
moc
kosti
a
pokusíme
odvezli
toto
stodol
oddělit
obojí
od
sebe
a
vy
máte
to
jenom
to
zdravé
bože
to
se
musí
napřed
oddělit
to
koukol
když
se
neoděl
to
je
zlý
to
se
na
to
se
musí
prostě
oddělovat
dneska
už
máme
sto
je
že
to
to
takhle
dělat
nemusí
ale
ten
stolu
rozli
ší
koukol
vod
pšenice
ale
není
to
tak
úplně
jist
já
pořád
vidím
ještě
koukol
napojí
a
máme
na
to
stroje
čili
nevěřte
tomu
mechanickému
způsobu
to
seto
si
tím
říct
ten
není
nikdy
úplně
dokonalý
ten
má
určitou
míru
rostlinu
která
je
nutno
v
každém
zdravém
organizmu
každý
zdraví
organizmus
funguje
tak
že.
Udržuje
ten
ten
postupu
to
znamená
ono
se
já
budu
muset
stal
abys
to
viděli
ono
se
má
postupovat
tady
o
tu
z
toho
mýho
hrne
čku
tam
té
lampě
vy
se
má
postupovat
tak
se
nepostupuje
nikdy
takhle
pro
ně
nýbrž
se
postupuje
takhle
protože
ta
linie
je
dána
bohem
a
tento
postup
je
v
možnostech
lidských
kdyby
se
nezachovala
tahleta
plno
v
tom
mělo
za
následek
že
by
člověk
zahynul
při
tom
postupu
zahynul
by
protože
ta
regulace
není
možná
tak
dokonalá
aby
jí
člověk
udržel
kdyby
to
mohl
regulovat
jenom
pán
bůh
tejden
z
důvod
proč
je
plno
stvořeno.
Tak
by
nemuselo
těchto
výkyvů
být
nemuselo
vyvo
požene
ale
proč
mám
zamícháno
dobro
a
zlo
dohromady
koukol
i
z
přelití
tak
to
takhle
zní
na
to
je
nutné
aby
tam
ten
koukol
byl
takže
nemyslete
si
tě
noci
přišel
pří
nepřítel
zasel
koukol
že
to
byl
satan
jak
se
to
běžně
říkal
to
to
to
se
chce
takhle
říkat
protože
to
je
snazší
žádný
satan
žádný
ďábel
nýbrž
nepřítel
v
dualismu
musí
být
přítel
a
nepřítel
nic
víc
žádný
satan
přítel
ale
přítel
totiž
ta
smrtelná
duše
do
tý
cítit
je
nejlepším
naším
přítelem.
A
vod
třicítky
jestli
trvá
na
své
vládě
a
ona
je
ochotna
trvat
na
ní
na
to
vyklá
začíná
být
satanem
ovšem
to
si
velice
lich
letadlo
si
pomáhám
kriste
postupně
se
v
člověku
rodí
touha
vládnout
z
té
pozice
své
nevědomostí
nebo
své
malosti
nebo
své
nepatrnou
stavět
se
na
výstup
to
je
jako
kdybyste
řekli.
S
ježíšem
co
von
neřekl
když
si
budoval
stane
ano
když
mě
ukáže
všechna
ta
království
a
se
tam
ne
pánem
tak
já
ti
budu
sloužit
ne
to
se
musí
na
to
jít
tak
jako
je
v
tom
prvním
podobenství
nebo
teďka
už
druhým
napřed
ta
žena
teďka
je
na
té
podobenství
ještě
bude
víc
vite
tak
tam
v
tom
podobenství
zase
jenom
na
če
malinko
načetl
co
bude
dodělává
no
v
naší
podobenstvích.
Když
to
tam
není
v
tom
životě
tak
je
to
v
podobenstvích
těch
prvních
třicet
let
máme
jenom
v
podobenstvích
a
proč
asi
protože
náš
lidský
život
je
jenom
podobenstí
není
stejný
ježíš
životem
ježíše
krista
a
čím
dál
se
dostáváme
za
těchto
prvních
třicet
tím
se
ta
podobnost
přibližuje
v
ježíšově
životě
takže
učedníci
jsou
určitými
ry
podobně
ježíšovi
protože
mají
zázračné
schopnosti
jejich
lidské
vlastnosti
se
změnily
v
zázračné
vlastnosti
by
vem
tohoto
že
se
zřekli
ty
rodina
to
všechno
víte
no
tomu
já
se
teprve
dostanu
ale
už
teďka
tomu
rozumějte
abyste
viděli
že
přestože
tam
o
tom
nemluvím
nevyžaduje
to
na
mě
protože
já
to
zatím
jako
pro
vás
nevím
a
za
chvilinku
to
trvá
budu
vědět
já
říkám
vykládám
první
knížku
van
ruisbroeka
vizte
vyjděte
ze
sebe
a
je
te
musí
abyste
se
s
ním
setkali
a
na
úrovni
činnosti
to
vypadá
jinak
než
potom
na
té
druhé
úrovni
já
potom
k
tomu
přijdu.
Ten
byl
úžasný
ten
ruysbroek
jak
nám
napověděl
tak
nechali
to
dozrát
až
do
žní
samo
sebou
velká
dávka
tý
pšenice
přišla
nazmar
protože
ten
koukol
potřeboval
pro
své
živobytí
také
kus
té
půdě
tak
už
té
živeny
a
za
si
na
sebe
odebrat
k
tomu
obilí
tak
kdybyste
viděli
za
pevné
obilí
tak
byste
tak
tam
oběti
ani
najdete
že
ano
dá
ob
za
plemeno
to
je
u
bohy
to
je
samý
plave
a
samý
prostě
něco
jiného
než
co
se
tam
chtělo
pěstovat.
takže
není
to
úplně
správné.
Dualismus
není
úplná
pravda
nebo
úplné
dobro
nebo
úplné
zlo.
Všechno
je
tam
relativní,
relativně
dobré
a
do
té
míry
dobré,
jak
je
zapotřebí,
aby
se
tím
mohlo
jít
dál.
Proto
ani
Ježíš
Kristus
neměl
ze
sebe
dělat
na
té-
na
úrovni
člověka
rovného
s
Bohem.
Byl
s
ním
zajedno,
nic
proti
němu
nedělal,
ale
byl
menší
než
Otec.
Upozorňuju
vás,
že
toto
má
co
dělat
s
tím
koukolem
a
tak
dále.
No
a
konečně
je
žeň
Se
ne
se
to
rozdělí
se
to
tedy
to
nedělal
strojní
ručně
rozdělili
koukol
pšenice
a
tamto
potřebuji
a
koukol
spálili
koukol
spálili
čili
toto
podobenství
sahá
od
začátku
až
do
konce
existence
dvojnosti
čili
to
podle
má
úžasný
rostl
nebo
kde
smí
rozsah
a
mluví
od
od
stvoření
světa
nebo
od
narození
člověka
což
je
obdobné
až
po
poslední
soud
poslední
soud
jak
ste
se
dověděli
a
to
je
také
tedy
jak
vidíte
ukázka
která
se
hodí
do
určité
míry
do
té
první
třicítky.
Protože
tam
to
jde
začíná
a
není
nevadí
že
víme
o
tom
konci
a
z
té
ukázku
je
vidět
že
až
do
posledního
soudu
bylo
ponecháno
zlo
a
doprovodil
sebe
a
je
to
patrno
z
té
druhé
fáze
toho
výkladu
o
posledním
soudu
jak
řekl
ježíš
kristus
cokoli
jste
neučinili
nejmenšímu
z
bratřích
mých
mně
jste
neučinili
a
tak
tedy
pro
vás
nebude
nic
učiněno
a
budete
zavrženi
vy
kteří
se
nic
neučinili
tak
prosím
na
tom
koukolu
to
není
dobře
vidět
ale
pro
existenci
ty
pšenici
to
udělalo
nic
tam
není
za
násilí
bylo
za
naopak
tam
je
vokradeni
že
ano
to
je
něco
jiného
když
až
bude
mluvit
o
symbioza
taky
oni
mluví.
Když
mluví
ta
to
hned
řeknu
to
podobenství
a
po
vodbydu
hodím
já
jsem
vynikat
o
na
to
ti
to
sem
byl
za
jestliže
nepochopíme
tuto
symbioza
no
do
těch
třiceti
nemusíme
moc
ale
bylo
by
dobře
kdyby
aspoň
trošku
pak
na
ní
musíme
nasadit
po
třicítce
pak
musíme
být
opravdu
vědomě
na
to
lesní
oni
aby
si
toho
byli
vědomi
promiňte
že
by
rádo
druhého
stupně
já
to
musím
něco
předeslat
potom
budu
o
to
snazší
práci
abych
to
veli
vědomi
tak
měli
ty
zázračné
vlastnosti
od
zdánlivě
od
ježíše
krista
a
ve
skončit
taky
proto
že
se
vzdali
toho
co
měli
nejradši
lite
obojí
je
pravda
a
když
ježíš
ukazoval
klasický
případ
zázraku
ukázal
jenom
jednou
tak
ukázal
tak
jako
že
musel
do
toho
vložit
něco
lidského
on
tam
představoval
člověka
přitom
zázraku
a
na
slibem
slepému
svou
synu
a
blátě
to
znamená
něco
z
toho
la.
A
mě
to
už
víš
to
je
slona
to
je
kvas
že
ten
kvas
to
už
pochází
jeho
nesmrtelnosti
zamíchal
to
nutnou
mrtvolu
zemí
ta
muka
jako
mrtvá
zem
rozumíte
eště
běžného
nebylo
nic
a
vznikl
z
toho
živý
zdraví
člověk
že
jo
který
viděl
čili
tímto
způsobem
zázračnou
dosti
se
člověk
stává
vedoucím
ano
nic
víc
než
vidoucí
a
ona
že
mu
to
stačí
a
to
je
chyba
no
a
tím
se
nebudeme
námaha
kolik
jeho
čte.
Chtěl
protože
přejdu
protože
musím
přecházet
pořád
na
podobenství
které
doplňují
celý
život
ježíše
krista
ty
komentuj
celý
život
takže
nemám
něco
chybí
a
patří
k
tomuto
podobenství
klidně
no
tam
už
dete
vložit
jako
jsme
teďka
budouli
třebas
tu
duši
nesmrtelnou
která
je
při
narození
člověka
tak
to
nezáleží
na
tom
životě
konkrétní
toho
ježíše
krista
nýbrž
na
životě
každého
z
nás
neboť
když
se
tam
byla
ví
podobné
království
boží
co
to
je
království
boží
si
musíme
definovat
a
už
si
to
pamatujte
dokonce
tele
přednášky
to
se
jí
týden
kam
sví
boží
není
něco
na
nebi
nýbrž
to
je
blaha
boží
vědomá
vláda
boží
doplňuji
v
lidské
duši.
To
než
to
přijde
to
království
boží
ještě
někam
jinam
to
bude
trvat
ale
lidské
duši
může
přijít
během
jednoho
života
během
vteřiny
ta
vláda
království
božího
či
vláda
boží
při
království
se
tedy
znamená
ať
přijde
tvoje
síla
do
moje
domov
duše
v
takovém
nebo
v
takové
velikosti
nebo
v
takové
takovým
rozsahu
že
budu
o
tom
vědět
a
budu
mít
také
sílu
to
uskutečnit
protože
v
vo
tom
to
by
bylo
prokletí
jenom.
Tak
ona
ty
ty
si
jestliže
je
to
království
boží
tam
mnoha
případech
definována
jako
nějaká
záležitost
zde
na
světě
tak
opravdu
je
to
záležitost
zde
na
světě
podobnost
o
si
oživíte
který
jsem
našli
na
poli
a
tak
dále
to
všechno
se
týká
ji
lidského
života
lidského
těla
ale
byl
bych
nerad
kdyby
se
zastavil
jenom
u
tohoto
znění
mé
řeči
protože
to
království
boží
jak
se
tam
vykládá
v
té
podobenstvích
je
také
návod
a
především
návod
jak
se
do
této
vlády
boží
dostat.
A
tak
teďka
bude
série
takových
protože
je
to
učiň
od
narození
se
je
taky
podobenství
kde
se
budeme
učit
spolu
jak
se
dostat
to
království
boží
a
ta
terezie
za
to
byla
tři
tři
měsíce
tluče
když
říkala
že
se
tady
musíme
na
zemi
dostal
to
království
boží
a
na
po
smrti
církev
tedy
a
eště
dneska
jenom
tak
nenápadně
pořád
stejně
říkala
až
po
smrti
ona
nebyla
toho
názoru
protože
kdyby
to
bylo
tak
tak
by
taji
snaha
s
těmi
jeptiška
je
byla
celkem
zbytečná
protože
ona
je
tam
nedělal
dostat
teď
během
života.
Tak
že
byste
ještě
dohromady
shrnul
že
království
boží
podobenství
o
kráčí
božím
jsou
kromě
jiného
návody
z
různých
východisko
za
ta
jak
se
dostat
během
tohoto
života
k
bohu
a
jaké
to
má
účinky
a
jakým
způsobem
je
to
výběrová
akce
bych
tak
řekl.
Tak
se
dívejte
na
to
trošku
jinak
než
jako
na
vzdálenou
podobnost
s
nějakým
nad
světem
to
není
to
je
konkrétní
podoba
našeho
života
když
se
de
v
něm
za
hledání
za
hledáním
království
božího
a
vyvodí
se
z
toho
důsledky
a
má
člověk
dostatečnou
disciplínu
aby
to
provedl
ty
vo
té
disciplíně
ten
podobenství
je
velice
často
mluveno.
Takže
vezměme
si
teďka
třebas
znovu
to
podobenství
o
tom
se
vaši
který
osel
zase
dobré
semeno
přišel
nepřítel
a
tak
dále
to
se
musí
týkat
našeho
života
už
proto
pozemského
života
už
proto
že
v
noci
přichází
nepřítel
ten
nemůže
přijít
jindy
než
ve
stavu
nevědomostí
a
to
je
noc
do
temnot
vnějších
jak
jinde
s
jiným
podobenství
se
do
toho
dovíte
nenese
to
nikoliv
přišel
nepřítel
ale
bude
uveden
do
temno
nejsilnější
tam
se
může
dostat
jedině
z
pozice
lidskýho
života
a.
Nedá
se
tomu
zabránit
takže
když
třebas
ježíš
kristus
se
ocitá
na
pouště
ďáblem
pokoušen
tak
je
to
výslednice
že
i
v
ježíšově
životě
protože
oni
ukazuje
a
náš
život
přišel
nepřítel
v
noci
a
zasel
koukol
a
je
ten
nepřítel
v
tomto
případě
je
to
zákon
dualismu
který
se
chová
jako
nepřítel
protože
jsou
tam
období
temna
přidá
se
temnost
se
světlem
a
po
každém
tomu
tam
přibývá.
Něco
na
tom
relativním
slu
takže
když
ježíš
chová
k
té
satanem
po
jordánu
tak
ten
satan
nemohl
vzniknout
v
jordánu
ten
musel
vzniknout
předtím
a
vznikl
tím
způsobem
že
člověk
to
je
s
ježíš
žil
na
tomto
světě
stačí
žít
na
tomto
světě
a
relativní
zlo
musí
se
uplatnit
musí
se
uplatnit
a
jakmile
se
nemůže
uplatnit
neboť
ježíš
dosáhl
při
stisku
tak
se
uplatnit
nemohl
tak
se
hlásí
slovo
velice
vehementně
a
vykládá
mu
na
té
poušti
jaká
jeho
podstata
podstata
říká
katolická
církev.
Ábel
a
pýcha
jeho
že
to
je
jeho
království
že
tam
že
že
to
pyšnit
pýcha
lidská
a
je
tomu
tak
člověk
je
právem
pyšný
na
to
co
v
tom
světě
dobyl
že
je
tím
nebo
oním
že
umí
to
nebo
ono
že
tomu
nebo
ono
mu
rozumí
a
tak
dále
že
cítí
s
tím
nebo
oním
to
všechno
místo
aby
to
bral
vod
boha
tak
to
bere
jako
já
devět
let
po
tom
začátku
té
cesty
jako
své
zásluhy
nebo
jako
svůj
pokrok
duchovní
říkám
že
to
není
pokrok
duchovní
ale
odkud
to
přechází
přechází
do
od
boha
do
krve
toho
člověka
bych
tak
řekl
nebo
do
jeho
mentalista.
A
takle
když
to
to
nahlížet
ježíš
kristus
tak
to
nic
nepomohlo
on
to
zlo
relativní
potřeboval
protože
by
se
byl
nemoh
jako
člověk
vyvíjet
každý
člověk
který
dosahuje
třicítku
se
tí
dosahuje
nikoliv
jenom
pomocí
pozitivní
stránky
života
nýbrž
pomocí
negativní
stránky
života
jak
se
jsem
předčasně
dospěl
do
jordánu
tak
vím
že
ta
negativní
stránka
že
ho
ta
která
mě
hra
většího
roli
než
v
životě
jiných
lidí
byla
hlavním
podnětem
k
tomu
abych
se
dostal
k
jede
sedmnáctém
roku
který
do
bylo
dáno
tak.
Ježíš
kristus
který
neukazoval
to
nenormální
cestu
mojí
kdy
je
člověk
a
normálně
veden
negativní
stránkou
života
od
začátku
téměř
svého
života
ten
musel
ukazovat
přirozenou
cestu
bez
toho
utrpení
kdybyste
dali
na
ta
podobenství
o
království
božím
neboť
jenom
těmi
může
vyjádřit
těch
potřen
třicet
let
co
se
tam
má
vlastně
dělat
tak
byste
věděli
jak
přirozeným
způsobem
než
jsem
šel
já
vírou
především
se
dostanete
té
třicítce
to
znamená
kdo
zpěli
fyzické
a
mentální
dohromady
sladěna
dohromady.
Prosím
a
že
bodem
se
byl
sedmnácti
letech
a
na
ve
třicíti
to
není
přednost
před
kristem
nýbrž
to
nedostatek
mé
cesty
že
totiž
vlivem
zásahu
lékařského
který
nebyl
normální
to
dycky
něco
nepřirozeného
když
se
člověk
musí
operovat
se
posunul
ty
hodnoty
tak
že
já
sem
sedmnácti
letech
byl
jordánu
vlivem
velkého
utrpení
vlivem
toho
že
jsem
vlivem
lékařů
vyvolal
ve
svém
životě
jedno
z
blahoslavenství
se
to
mockrát
říkal
a
to
byla
zase
ní
bylo
dosažení
plačící
já
jsem
se
moc
naplakal
neboť
oni
budou
potěšeni
ne
víc
než
po
těšení
takže
měl
jsem
být
v
sedmnácti
letech
už
tak
po
těšen
že
jsem
měl
být
si
vědom
toho
že
je
to
bůh
který
mě
miluje
tak
nesmírně
že
jsem
nemohl
být
svým.
Víte
to
byl
takový
předstih
že
se
o
tom
ani
nezdálo
učedníkům
před
smrtí
ježíše
krista
oni
už
své
ztráceli
v
tom
ježíši
ztráceli
to
podstatné
toho
svého
neboť
to
bylo
první
z
jejich
co
měli
už
mezi
tím
to
je
málo
ta
rodina
a
to
všechno
ostatní
bylo
méně
proti
tomu
ježíši
kristu
to
bylo
to
hlavní
jejich
či
voni
tam
ztráceli
to
své.
Ale
k
tomu
aby
ztratil
ke
své
liší
ježíš
příliv
byl
ale
ne
ztratili
sebe
to
bylo
vidět
z
jejich
jednání
kdežto
já
jsem
aspoň
přechodně
sedmnácti
letech
ztratil
úplně
sebe
přechodně
říkám
asi
na
pět
let
jak
to
bylo
zapotřebí
když
se
je
zhora
tak
jsou
jiné
podmínky
je
třeba
občas
ztrácet
sebe
já
sem
už
sebe
ztrácel
třebas
na
patnáct
minut
po
těch
operacích
eště
po
nich
třebas
nějakou
dobu
ona
ta
operace
netrvala
pi
nikdy
byl
než
půl
hodiny
voni
chtěli
aby
tolik
ve
teklo
takže
já
jsem
dejme
tomu
na
patnáct
minut
během
té
operace
nevěděl
o
té
bolesti
jak
jsem
stát
cel
sebe.
Nikoliv
jenom
své
sebe
jsem
staráte
ale
na
chvilinku
a
ještě
po
té
operaci
mě
musela
maminka
dostává
k
sobě
já
jsem
měl
sebe
ztraceného
ale
dycky
mě
do
sebe
dostala
k
sobě
dostal
ale
trvaleji
jsem
ztratil
sebe
sedmnácti
letech
asi
na
dobu
pěti
let
minimálně
a
ještě
trvaleji
jsem
ztratil
sebe
v
koncentráku
když
jsem
se
sebe
sebeza
se
sebe
totiž
vzdával
a
voni
se
vzdával
jenom
svého
dokud
byli
učedníky
protože
neměli
rodiny.
Ale
ježíš
ukazuje
když
se
jde
zdola
že
se
ztrácí
napřed
jenom
své
takže
ta
třicítka
je
udělána
tak
aby
člověk
ztratil
během
své
tak
tak
by
to
mělo
vypadat
klasicky
a
když
snaží
své
tak
samozřejmě
pak
ten
křest
v
jordánu
vypadá
tak
trošičku
ne
klasicky
a
budeme
ho
muset
při
dobít
s
těmi
podobenstvím.
K
tomu
jsou
ta
podobenství
ale
prosím
vás
dobře
hodně
silně
a
odlivy
a
pěkně
buďte
tak
dobří
prosím
vás
vy
slušné
může
dělat
bych
musel
kleknout
budeme
dobří
a
pamatujte
si
že
ta
podobenství
všechna
kromě
jiného
říkám
kromě
jiného
odpoutává
jsou
návodem
jak
se
není
v
tomto
životě
dostat
do
království
božího
jak
tu
vládu
boží
to
světská
ost
boží
v
člověku
nastolit
ano
důležité
nestanete
pamatovat
když
z
toho
hlediska
nebude
navíc
že
tato
sápu
a
to
potom
nebudu
ty
opakovat
to
de
to
tak
nebudete
zase
vůbec
rozumět
těm
symbolu
toho
těch
podobenství.
A
to
by
byla
škoda
protože
já
bych
měl
a
kdyby
se
to
jednou
kompletní
vyložil
říkám
že
si
bylo
že
všechno
podobenství
jestli
se
tak
se
otevřu
knížku
a
by
si
měla
žádné
vynechal
to
taky
možné
ale
myslím
že
to
nebude
zapotřebí
že
to
tak
inteligentně
tak
se
vtělí
a
tak
se
toho
to
lidově
děly
že
už
i
to
ostatní
co
vy
nechám
přidáte
sami
uvést
že
se
správně
vysvětlit
já
sem
zasahoval
vyzkoušeno
nějakém
podobenství
které
neřeknu
jestli
ho
správně
chápete
například
to
si
nás
lidskou
š
napřed
radši
podobné
je
v
království
boží
v
ži
která
byla
držena
do
moře
a
z
ní
to
znamená
síť
a
v
ní
se
chytil
množství
ryb
všeho
druhu
a
rybář
tak
vybral
ty
vhodné
které
byly
jedl
a
ty
ostatní
hodil
nazpátek
do
moře
nebo
zahodil
nebo
tam
není
do
moře
ale
ty
ho
zahodil
prostě
vysvětlit
se
mi
todleto
podobenství
našich
ni
prosím
vás
když
se
nebudete
na
sedmou
minut
já
to
řeknu
sám.
Schopnost
správného
rozlišení
pochází
od
boha
a
to
se
během
toho
procesu
musí
dostavit
a
že
se
toho
nedostaví
tak
víte
jak
jste
byli
blízko
je
to
takový
přímo
na
to
chybí
a
to
rozumově
dohromady
že
ty
prvky
jsou
známy
už
ale
abyste
si
z
to
udělal
takový
jasný
program
že
nemůžete
mít
schopnost
rozlišovací
sami
než
že
pochází
zásadně
od
boha
i
to
zavržení
toho
co
tam
nepatří
co
není
jedl
pochází
od
boha
čili
že
si
nebudete
dělat
utrpení
tolik
jako
dosud
že
když
trpíte
to
je
účinek
schopnosti
rozlišovací.
Která
je
u
boha
která
je
boží
schopností
takže
na
vás
chodí
něco
osudové
ho
že
jo
no
víte
co
co
to
znamená
je
to
takhle
vysvětlí
to
je
nebyla
by
no
to
nevadí
tak
veme
bludy
nemá
a
z
jednoho
podobenství
aspoň
že
jo
já
bych
si
a
podobenstí
otevřít
abych
je
vyzkoušel
ze
všech
viď
můžu
zůstali
se
narodíme
tak
jsme
přijali
tak
to
nebyla
hřivna
tak
jsme
se
dostali
k
tomu
že
jsme
byli
schopni
tím
lidským
životem
pracovat
vem
my
si
vod
toho
slibujeme
že
když
něco
dobrého
uděláme
že
budeme
odměnění
když
něco
špatného
že
budeme
potrestán
ano
to
si
si
byl
tak
se
společnost
kam
chová
jistěže
já
si
myslím
že
všechno
je
hřivna
ale
kdybyste
to
mělo
rozlišit
od
těch
živen
který
dostali
v
polovičně
už
jako
zralý
lidé
tak
musíme
tady
udělat
toto
rozlišení
že
život
je
že
život
je
darem
který
chápeme
od
začátku
svého
života
protože
nemají
se
vyhnutí
jako
něco
či
máme
hospodařit
pro
sebe
jo.
Mělo
by
se
mělo
by
se
že
oni
ti
hospodáři
oni
ty
služebníci
se
museli
osvědčit
do
té
doby
jako
li
pracovníci
temně
a
teprve
potom
prosím
a
tak
a
teprve
když
se
osvědčili
tak
zaručeně
byli
osvědčení
už
dostali
taky
jich
živých
kde
se
neosvědčil
jinak
než
znám
slušná
hospodáři
ne
ale
to
jsme
si
mockrát
toto
řekli
ale
já
teďka
potřebuju
v
tom
vidět
návod
to
znamená
kdypak
se
ti
má
začít
a
nebo
no
prostě
eště
jednodušeji
no.
Návod
pro
správnou
činnost
tak
já
si
nechat
a
vám
poradit
že
on
pozdě
až
jim
bylo
samozřejmý
že
kdyby
nebyl
někdo
mu
do
tak
by
nemohli
zůstat
naživu
byli
závislý
na
mě
byli
závislí
tam
dě
a
tím
byli
těmi
služebníky
ano
a
tato
závislost
se
jednoho
dne
mění
v
novou
závislost
závislost
lásce
až
dorostu
do
toho
stádia
že
jsem
schopen
až
rostou
toho
stát
za
sem
schopen
milovat
toho
pro
něho
jsem
platil
za
tím
pracoval
za
mzdu
sem
chtěl
mít
se
dobře
na
tom
světě
tak
to
je
moment
kdy.
Ten
poměr
z
do
pracoval
pro
mě
nového
dělník
se
může
změnit
dělník
pracují
cho
z
lásky
hospodáře
tedy
jak
to
poznáte
jsem
se
ptal
to
ještě
pořád
není
odpověď
že
se
to
stalo
že
nastal
ten
okamžik
ve
vašem
životě
to
znamená
já
se
ještě
vyzkouším
protože
tě
nevěřil
to
znamená
pracovat
samovolně.
No
tak
to
pro
ne
jo
protože
to
se
mi
se
teďka
nehodí
já
teďka
totiž
vykládám
návod
a
to
jsem
se
to
jsem
se
moh
takhle
vyjadřovat
když
jsem
neřekl
nad
návod
když
jsem
jenom
chtěl
ukázat
co
láska
to
je
normální
zda
nebo
co
je
na
poli
a
co
je
v
pospolitost
to
je
příjemnější
pracovat
zad
než
pracovat
z
lásky
to
se
musím
utáhnout
opasek
požádán
nedostanu
není
nejmenší
naděje
že
až
přijdete
do
svatýmu
a
to
něco
dá
on
možná
měl
pravdu
ten
co
měl
tu
jednu
hřivnu
říkal
pane
já
vím
že
chceš
někdy
postit
nebo
s
klícku
jsi
nezasel
a
protože
vím
že
si
tak
přísný
tak
sem
to
na
sti
zakopal
tam
je
prozrazovat
smysl
toho
podobenství
když
vám
není
příjemno
že
když
nevíte
že
si
to
to
něco
dostanete
jestli
ta
láska
se
projeví
tak
nebo
ona
jestli
kultem
a
nebo
dobrotou
a
je
vám
to
jedno
protože
ta
láska
už
je
tak
velká
že
ne
nerozlišuje
te
mezi
dobrem
mezi
sem
a
nepříjemným.
A
já
to
co
je
správné
a
nerozlišujeme
vždycky
kdybyste
měli
rozlišovat
tak
byste
řekli
je
to
nepříjemné
ale
to
správně
jak
to
udělám
je
to
příjemné
a
je
to
správné
dělám
to
taky
rozumíte
je
to
nesprávné
tak
ani
to
příjemné
nebo
nepříjemné
tak
to
neudělám
toto
rozlišení
je
na
rozhraní
toho
jak
do
sama
ty
hřivny
ano
a
tato
schopnost
rozlišovací
pochází
od
boha
jestliže
jsem
v
těch
sedmnácti
letech
pociťoval
tu
lásku
boží
ať
to
bylo
příjemné
nebo
ne.
Download XML • Download text
• Waveform view