EN | ES |

89-22B

89-22B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


velikým vod pádem z malinkým proudem ale z veliké výšky o této de to čili ono by to mohlo dole i zabít protože to velikou šiku no ale nemá to žádný americe to není to silné ty americe kluka toho proudu bych tak řekl že to tak asi se to tak ono to kulhá to víte najed nebo na dvě do co že ani ne to taky dobře že se na to vzali to taky chvilinku viď co prosím ale on se to sem to mám možná hrabe popelem nemá ne nebo taktně dobře tak on tak není ale říkal že trpně to že máte jenom ty školy to je v pořádku a máte je ale to dobrý že se honem jednou. Takže on tady vysvětluje tento podobenství ježíš kristus ne to co vám tady říkám a to byla prostředku protože to je závisí na tom že jsem se taky narodil se měl tělesnost je to závislost tak je na tom že jsem to tělesnost nepovažoval za sebe to vy ste tu chybu dělali a děláte dodnes jak se tak rozpo sebe považujete za se proto vám člověk co bolí a tak dále ale se když například něčeho pěkně na pět asi jako no ale to je všechno chybné důležitější je že jako vy jste se narodil a že od naro narození boha sedmnáctého roku něco se stalo. A tomu říkal tomu říkám že jo duševně že jsem byl nucen projevovat milosrdenství nucen projevovat milosrdenství jsem nebyl milosrdný ale byl jsem nucen vždycky po i z těch malých příkladů toho je patrno po prázdnotě když jsem se do něčeho obou al do čeho sem se neměl ani o bohu a dělal jsem něco na co jsem neměl ještě věk vždycky to mělo znak milosrdenství je třeba drobnými jehly ne a nebo že jsem vkročil velí který se na na sebe spali dycky to bylo znak milosrdenství nebo že jsem neříkal ve stoličku to byl znak milosrdenství po všech do všech končim to milosrdenství se rozpoutal. Takže jsem dělal dojem milosrdné ho člověka ale on ve mně tím svým milosrdenství působil bez těch zábran které v normálním lidském životě existujou daleko vyšší než v mém protože ti lékaři řeším mi říkám padouši to každé zase chválím to způsobili že jsem se mohl otevírat vyprazdňovat o vemu tomu milosrdenství božímu a ta žena zla a to je akt narození na svět. Trošičku toho klasu trošičku toho božského v nás je vlivem panny marie vlivem tedy nesmrtelné duše se ženy která při tom je a ta v ruce ten kvas ta v ruce něco nesmrtelného a to při míchá do toho smrtelného a tak se může to nesmrtelné vyvíjet v tom smrtelném a tak může smrtelná duše která je tím je to vývoj kou samou může způsobit že se tam dělá nějaký pokrok duchovní ano a nakonec kvasí všechno a to tedy je případ přechodu třicítky dál možná že tam ještě něco se dodělává ale to nebudu takhle detailně brát. V kvasilo všechno to znamená nedělejte si z toho nic že nevíte nic o kvas který žena vy jste to těžko v tom rozumíte ten symbol těch sta nebo napřed mouky než teď jezte tak jste mou kou muka neví o tom kvas to její z nitra o nesmrtelné duše přidáno aniž o tom a ona tam okázale kvas aniž proč proč se to tak děje jsem taky neděl proč to ve mně všechno kvasem taky přes o přes pociťoval jsem nevěděl to nevadí to bylo se nesmrtelné duše a je to v nejlepším pořádku tak myslím že jsem promluvil dostatečně on chvíli narození z těch podobenství musím se zase postupně šplhal po těch podobenstvích k tomu ten třicítce když sem ho protože vono to tam není ta říká ani vyjádřena jinak než eště jedním obrazem dvanácti letech ani víc a tak si musím pomáhat podobenstvími a beze snadno to jde. Takže nic tam nechybí pro tedy v těch třiceti letech že tam není o nich nic zaručeně bych si nepočínal tak že bych ho posílal do indie aby se někde musel naučit něčemu naopak on přišel do toho shromáždění mudrců a překypovala chápejte svou moudrosti překvapovat ve dvanácti letech že mezi tím asi nebylo jako dítě dáti lety v indii že ten nesmysl co takového tvrdé to dít že musel to někde vodněkud sebrat my totiž si myslíme že když něco někým je ne tomu se od někoho vždycky naučit ne vždycky známe toho odkoukat učil když se taky učíme od boha jak jsem se například učil od boha. Podle zákona dvojnosti ve kterém jsem žil se musel produkovat takovou negativní vlastnost jako třebas strach před smrtí u těch lékařů potom po vzteklo tam jsem taky vzteklý to nevadila ze strachu a to nebylo se strach to bylo ze kosti to zjednodušil později a abych jako mo abych se vyprázdnil že jsem se sjednotil a jinak se ne nevyprázdníte když se předtím nevynese noste na to vy nemáte že totiž jak pak se sjednocuje když přistupuje k nit modlitbě co ste to udělali abyste si jednotili relaxaci to se odmocní on mocní není to se zbavíte určité moci musel schopnosti ale dostat se do klidu. To provést správně tu přípravu na vnitřní modlitbu znamená že člověk se podněcuje když to dělá z pozice z celého srdce svého podněcuje se v citu v poutanosti zaujatosti vůči bohu ne pro něj zaujat tak bych tady radil aby ta zaujatost ve vás se stupňoval abyste mohli přistoupit k modlitbě a ne vyrušoval tam myšlenky ta stalo tou s by tak velká že tam nemá přístup myšlenka to je jako dejme tomu. Tedy čili myslím na tu houbu ze které se vytahuje tak ho takovou obrovskou jedovaté tos že daleko širokou v okolí nemůže nic v určitém rozmezí nemůže nic růst že on na to ona to dopraví tím jeden a to napadlo lékaře že tím trávě ty bakterie no infekční choroby a že nebudou když tam zajít tuhletu rostlinu třebas v podobě nevím nějakýho si pasou nebo takže tam ta choroba od odstoupí udělá prostoru aspoň v lidském těle a krista je tomu tak tak takhle se chová. Takle nedůtklivý se chová láska boží ona vyčistí lidskou mysl tak dokonale že tam není schopnost koupit cizí myšlenka o které jak jsem tomu říkal nemůže nakazit to prostředí a taky když to kvašení probíhá za podmínek za který to probíhat tak je to kvašení čisté a není ničím rušen. Že dobře dával pozor se mockrát byl ženském milovat a exkluzivní ukazuju čím dal mým ale dej nám ukazoval ještě jak zachází s těmi kvasem ten rok těch kvasem být absolutně čistý a voni ho posílal ve sterilní stavu do celého světa dneska odchodu těmi vlastními daleko víc možná než tím tělem pravého velice draze ty to asi a jsou absolutně čisté takže když je někde nasadí tak to kvašení zámku třebas probíhá našimi kaina mi a probíhá čistě nás pivo se rovná plzeňským protože dají i tam zase na druhé straně aby vyhodili kvasí který i připadl nečisté a by to s nimi vaši pořádá čili mocně nakupí nový kvašení v plzni a tam je nedělají ono se jim to entusiasmus vlastní rok asie že upadá nevědí proč takže ta kvasí nemá tu víru li česky tu působnost že ano jako ta plzně tak. A jestliže všechno zkvasí řádně to znamená se nepřes pojí do toho něco jiného tak je to čistý rod a ten člověk je připraven ležím aby pán bůh přišel nebo hospodář přišel po a složil do svých stodol a užil to pro sebe pro sebe aby se to k němu vrátilo ne jenže veme další podobenství které na toto navazuje a to jsou hned ten protiva nedívá lap den tak špatně že do trní jedno na louku a jedno na pole a a a jenom málo co je to se stane pole a do rozsévači tedy aby ukázal jak to ve škrtnout vypadá. To je jeden no podobenství ale se chytím let jasné možná že ne tak když ne tak ho vysvětlím znovu ale všimněte si potom jestli se dostanu dál vykládám pořád z těch třicet tu třicítku a se dostanu do trojky napomenutí vysvětlím jinak tak si nemyslete že tvé že jsem se tam mýlil nýbrž jsem vysvětloval ne potud jak to vynese jak to je zapotřebí po prochá toho první třicítky a tam to vykládám takhle tam jsem dokonce vynechal toho ubohého chudáka špatného rozsévač který zaséval jak to prostě tomu by naše babička která měla symbolismu chování života. Říkal on se to roznášeli jako když působí nejsvětější kopat když se takhle krok tak ono to říká na všechny strany to co to tělo doděláš všechno potři a syst jedná jako jejich těší krok čem to se nesmí to bylo zneuctění pro pro páč že jo tak to to dobře cítila vnitřně že nemá to vodou plýtvat ale kroky jako nejsvětější propást naopak ten rozli v pořádku to rostl toho druhého ne šikovného je v pořádku ale to budu muset říct později rozumíte a tak je takhle to nebudu vykládat a proč je pořád u cestě a to neptejte vám teďka nevím a potom to budu vědět teďka vím jenom že jsme v zákonu dvojnosti jak se narodíme a tak tomu se hodí ten. To podobenství o ro se vaši který rozsévač semeno dobré dobré a v noci přišel nepřítel a zasel tam koukol a vzrostl koukol i z dobrým semene i řekli služebníci osm dali jsi nezasel dobré semeno a on řekl zasel ale byla noc přišel nepřítel zasel tam koukol a tak dovol abychom šli a vytrhali koukol aby nenosil to obilí. Nedělejte říkal protože byste podobali i to obilí a neměli byste z toho nic nechte dozrát úplně to bude zralé se to bude moc kosti a pokusíme odvezli toto stodol oddělit obojí od sebe a vy máte to jenom to zdravé bože to se musí napřed oddělit to koukol když se neoděl to je zlý to se na to se musí prostě oddělovat dneska máme sto je že to to takhle dělat nemusí ale ten stolu rozli ší koukol vod pšenice ale není to tak úplně jist pořád vidím ještě koukol napojí a máme na to stroje čili nevěřte tomu mechanickému způsobu to seto si tím říct ten není nikdy úplně dokonalý ten určitou míru rostlinu která je nutno v každém zdravém organizmu každý zdraví organizmus funguje tak že. Udržuje ten ten postupu to znamená ono se budu muset stal abys to viděli ono se postupovat tady o tu z toho mýho hrne čku tam lampě vy se postupovat tak se nepostupuje nikdy takhle pro nýbrž se postupuje takhle protože ta linie je dána bohem a tento postup je v možnostech lidských kdyby se nezachovala tahleta plno v tom mělo za následek že by člověk zahynul při tom postupu zahynul by protože ta regulace není možná tak dokonalá aby člověk udržel kdyby to mohl regulovat jenom pán bůh tejden z důvod proč je plno stvořeno. Tak by nemuselo těchto výkyvů být nemuselo vyvo požene ale proč mám zamícháno dobro a zlo dohromady koukol i z přelití tak to takhle zní na to je nutné aby tam ten koukol byl takže nemyslete si noci přišel pří nepřítel zasel koukol že to byl satan jak se to běžně říkal to to to se chce takhle říkat protože to je snazší žádný satan žádný ďábel nýbrž nepřítel v dualismu musí být přítel a nepřítel nic víc žádný satan přítel ale přítel totiž ta smrtelná duše do cítit je nejlepším naším přítelem. A vod třicítky jestli trvá na své vládě a ona je ochotna trvat na na to vyklá začíná být satanem ovšem to si velice lich letadlo si pomáhám kriste postupně se v člověku rodí touha vládnout z pozice své nevědomostí nebo své malosti nebo své nepatrnou stavět se na výstup to je jako kdybyste řekli. S ježíšem co von neřekl když si budoval stane ano když ukáže všechna ta království a se tam ne pánem tak ti budu sloužit ne to se musí na to jít tak jako je v tom prvním podobenství nebo teďka druhým napřed ta žena teďka je na podobenství ještě bude víc vite tak tam v tom podobenství zase jenom na če malinko načetl co bude dodělává no v naší podobenstvích. Když to tam není v tom životě tak je to v podobenstvích těch prvních třicet let máme jenom v podobenstvích a proč asi protože náš lidský život je jenom podobenstí není stejný ježíš životem ježíše krista a čím dál se dostáváme za těchto prvních třicet tím se ta podobnost přibližuje v ježíšově životě takže učedníci jsou určitými ry podobně ježíšovi protože mají zázračné schopnosti jejich lidské vlastnosti se změnily v zázračné vlastnosti by vem tohoto že se zřekli ty rodina to všechno víte no tomu se teprve dostanu ale teďka tomu rozumějte abyste viděli že přestože tam o tom nemluvím nevyžaduje to na protože to zatím jako pro vás nevím a za chvilinku to trvá budu vědět říkám vykládám první knížku van ruisbroeka vizte vyjděte ze sebe a je te musí abyste se s ním setkali a na úrovni činnosti to vypadá jinak než potom na druhé úrovni potom k tomu přijdu. Ten byl úžasný ten ruysbroek jak nám napověděl tak nechali to dozrát do žní samo sebou velká dávka pšenice přišla nazmar protože ten koukol potřeboval pro své živobytí také kus půdě tak živeny a za si na sebe odebrat k tomu obilí tak kdybyste viděli za pevné obilí tak byste tak tam oběti ani najdete že ano ob za plemeno to je u bohy to je samý plave a samý prostě něco jiného než co se tam chtělo pěstovat. takže není to úplně správné. Dualismus není úplná pravda nebo úplné dobro nebo úplné zlo. Všechno je tam relativní, relativně dobré a do míry dobré, jak je zapotřebí, aby se tím mohlo jít dál. Proto ani Ježíš Kristus neměl ze sebe dělat na té- na úrovni člověka rovného s Bohem. Byl s ním zajedno, nic proti němu nedělal, ale byl menší než Otec. Upozorňuju vás, že toto co dělat s tím koukolem a tak dále. No a konečně je žeň Se ne se to rozdělí se to tedy to nedělal strojní ručně rozdělili koukol pšenice a tamto potřebuji a koukol spálili koukol spálili čili toto podobenství sahá od začátku do konce existence dvojnosti čili to podle úžasný rostl nebo kde smí rozsah a mluví od od stvoření světa nebo od narození člověka což je obdobné po poslední soud poslední soud jak ste se dověděli a to je také tedy jak vidíte ukázka která se hodí do určité míry do první třicítky. Protože tam to jde začíná a není nevadí že víme o tom konci a z ukázku je vidět že do posledního soudu bylo ponecháno zlo a doprovodil sebe a je to patrno z druhé fáze toho výkladu o posledním soudu jak řekl ježíš kristus cokoli jste neučinili nejmenšímu z bratřích mých mně jste neučinili a tak tedy pro vás nebude nic učiněno a budete zavrženi vy kteří se nic neučinili tak prosím na tom koukolu to není dobře vidět ale pro existenci ty pšenici to udělalo nic tam není za násilí bylo za naopak tam je vokradeni že ano to je něco jiného když bude mluvit o symbioza taky oni mluví. Když mluví ta to hned řeknu to podobenství a po vodbydu hodím jsem vynikat o na to ti to sem byl za jestliže nepochopíme tuto symbioza no do těch třiceti nemusíme moc ale bylo by dobře kdyby aspoň trošku pak na musíme nasadit po třicítce pak musíme být opravdu vědomě na to lesní oni aby si toho byli vědomi promiňte že by rádo druhého stupně to musím něco předeslat potom budu o to snazší práci abych to veli vědomi tak měli ty zázračné vlastnosti od zdánlivě od ježíše krista a ve skončit taky proto že se vzdali toho co měli nejradši lite obojí je pravda a když ježíš ukazoval klasický případ zázraku ukázal jenom jednou tak ukázal tak jako že musel do toho vložit něco lidského on tam představoval člověka přitom zázraku a na slibem slepému svou synu a blátě to znamená něco z toho la. A to víš to je slona to je kvas že ten kvas to pochází jeho nesmrtelnosti zamíchal to nutnou mrtvolu zemí ta muka jako mrtvá zem rozumíte eště běžného nebylo nic a vznikl z toho živý zdraví člověk že jo který viděl čili tímto způsobem zázračnou dosti se člověk stává vedoucím ano nic víc než vidoucí a ona že mu to stačí a to je chyba no a tím se nebudeme námaha kolik jeho čte. Chtěl protože přejdu protože musím přecházet pořád na podobenství které doplňují celý život ježíše krista ty komentuj celý život takže nemám něco chybí a patří k tomuto podobenství klidně no tam dete vložit jako jsme teďka budouli třebas tu duši nesmrtelnou která je při narození člověka tak to nezáleží na tom životě konkrétní toho ježíše krista nýbrž na životě každého z nás neboť když se tam byla podobné království boží co to je království boží si musíme definovat a si to pamatujte dokonce tele přednášky to se týden kam sví boží není něco na nebi nýbrž to je blaha boží vědomá vláda boží doplňuji v lidské duši. To než to přijde to království boží ještě někam jinam to bude trvat ale lidské duši může přijít během jednoho života během vteřiny ta vláda království božího či vláda boží při království se tedy znamená přijde tvoje síla do moje domov duše v takovém nebo v takové velikosti nebo v takové takovým rozsahu že budu o tom vědět a budu mít také sílu to uskutečnit protože v vo tom to by bylo prokletí jenom. Tak ona ty ty si jestliže je to království boží tam mnoha případech definována jako nějaká záležitost zde na světě tak opravdu je to záležitost zde na světě podobnost o si oživíte který jsem našli na poli a tak dále to všechno se týká ji lidského života lidského těla ale byl bych nerad kdyby se zastavil jenom u tohoto znění řeči protože to království boží jak se tam vykládá v podobenstvích je také návod a především návod jak se do této vlády boží dostat. A tak teďka bude série takových protože je to učiň od narození se je taky podobenství kde se budeme učit spolu jak se dostat to království boží a ta terezie za to byla tři tři měsíce tluče když říkala že se tady musíme na zemi dostal to království boží a na po smrti církev tedy a eště dneska jenom tak nenápadně pořád stejně říkala po smrti ona nebyla toho názoru protože kdyby to bylo tak tak by taji snaha s těmi jeptiška je byla celkem zbytečná protože ona je tam nedělal dostat teď během života. Tak že byste ještě dohromady shrnul že království boží podobenství o kráčí božím jsou kromě jiného návody z různých východisko za ta jak se dostat během tohoto života k bohu a jaké to účinky a jakým způsobem je to výběrová akce bych tak řekl. Tak se dívejte na to trošku jinak než jako na vzdálenou podobnost s nějakým nad světem to není to je konkrétní podoba našeho života když se de v něm za hledání za hledáním království božího a vyvodí se z toho důsledky a člověk dostatečnou disciplínu aby to provedl ty vo disciplíně ten podobenství je velice často mluveno. Takže vezměme si teďka třebas znovu to podobenství o tom se vaši který osel zase dobré semeno přišel nepřítel a tak dále to se musí týkat našeho života proto pozemského života proto že v noci přichází nepřítel ten nemůže přijít jindy než ve stavu nevědomostí a to je noc do temnot vnějších jak jinde s jiným podobenství se do toho dovíte nenese to nikoliv přišel nepřítel ale bude uveden do temno nejsilnější tam se může dostat jedině z pozice lidskýho života a. Nedá se tomu zabránit takže když třebas ježíš kristus se ocitá na pouště ďáblem pokoušen tak je to výslednice že i v ježíšově životě protože oni ukazuje a náš život přišel nepřítel v noci a zasel koukol a je ten nepřítel v tomto případě je to zákon dualismu který se chová jako nepřítel protože jsou tam období temna přidá se temnost se světlem a po každém tomu tam přibývá. Něco na tom relativním slu takže když ježíš chová k satanem po jordánu tak ten satan nemohl vzniknout v jordánu ten musel vzniknout předtím a vznikl tím způsobem že člověk to je s ježíš žil na tomto světě stačí žít na tomto světě a relativní zlo musí se uplatnit musí se uplatnit a jakmile se nemůže uplatnit neboť ježíš dosáhl při stisku tak se uplatnit nemohl tak se hlásí slovo velice vehementně a vykládá mu na poušti jaká jeho podstata podstata říká katolická církev. Ábel a pýcha jeho že to je jeho království že tam že že to pyšnit pýcha lidská a je tomu tak člověk je právem pyšný na to co v tom světě dobyl že je tím nebo oním že umí to nebo ono že tomu nebo ono mu rozumí a tak dále že cítí s tím nebo oním to všechno místo aby to bral vod boha tak to bere jako devět let po tom začátku cesty jako své zásluhy nebo jako svůj pokrok duchovní říkám že to není pokrok duchovní ale odkud to přechází přechází do od boha do krve toho člověka bych tak řekl nebo do jeho mentalista. A takle když to to nahlížet ježíš kristus tak to nic nepomohlo on to zlo relativní potřeboval protože by se byl nemoh jako člověk vyvíjet každý člověk který dosahuje třicítku se dosahuje nikoliv jenom pomocí pozitivní stránky života nýbrž pomocí negativní stránky života jak se jsem předčasně dospěl do jordánu tak vím že ta negativní stránka že ho ta která hra většího roli než v životě jiných lidí byla hlavním podnětem k tomu abych se dostal k jede sedmnáctém roku který do bylo dáno tak. Ježíš kristus který neukazoval to nenormální cestu mojí kdy je člověk a normálně veden negativní stránkou života od začátku téměř svého života ten musel ukazovat přirozenou cestu bez toho utrpení kdybyste dali na ta podobenství o království božím neboť jenom těmi může vyjádřit těch potřen třicet let co se tam vlastně dělat tak byste věděli jak přirozeným způsobem než jsem šel vírou především se dostanete třicítce to znamená kdo zpěli fyzické a mentální dohromady sladěna dohromady. Prosím a že bodem se byl sedmnácti letech a na ve třicíti to není přednost před kristem nýbrž to nedostatek cesty že totiž vlivem zásahu lékařského který nebyl normální to dycky něco nepřirozeného když se člověk musí operovat se posunul ty hodnoty tak že sem sedmnácti letech byl jordánu vlivem velkého utrpení vlivem toho že jsem vlivem lékařů vyvolal ve svém životě jedno z blahoslavenství se to mockrát říkal a to byla zase bylo dosažení plačící jsem se moc naplakal neboť oni budou potěšeni ne víc než po těšení takže měl jsem být v sedmnácti letech tak po těšen že jsem měl být si vědom toho že je to bůh který miluje tak nesmírně že jsem nemohl být svým. Víte to byl takový předstih že se o tom ani nezdálo učedníkům před smrtí ježíše krista oni své ztráceli v tom ježíši ztráceli to podstatné toho svého neboť to bylo první z jejich co měli mezi tím to je málo ta rodina a to všechno ostatní bylo méně proti tomu ježíši kristu to bylo to hlavní jejich či voni tam ztráceli to své. Ale k tomu aby ztratil ke své liší ježíš příliv byl ale ne ztratili sebe to bylo vidět z jejich jednání kdežto jsem aspoň přechodně sedmnácti letech ztratil úplně sebe přechodně říkám asi na pět let jak to bylo zapotřebí když se je zhora tak jsou jiné podmínky je třeba občas ztrácet sebe sem sebe ztrácel třebas na patnáct minut po těch operacích eště po nich třebas nějakou dobu ona ta operace netrvala pi nikdy byl než půl hodiny voni chtěli aby tolik ve teklo takže jsem dejme tomu na patnáct minut během operace nevěděl o bolesti jak jsem stát cel sebe. Nikoliv jenom své sebe jsem staráte ale na chvilinku a ještě po operaci musela maminka dostává k sobě jsem měl sebe ztraceného ale dycky do sebe dostala k sobě dostal ale trvaleji jsem ztratil sebe sedmnácti letech asi na dobu pěti let minimálně a ještě trvaleji jsem ztratil sebe v koncentráku když jsem se sebe sebeza se sebe totiž vzdával a voni se vzdával jenom svého dokud byli učedníky protože neměli rodiny. Ale ježíš ukazuje když se jde zdola že se ztrácí napřed jenom své takže ta třicítka je udělána tak aby člověk ztratil během své tak tak by to mělo vypadat klasicky a když snaží své tak samozřejmě pak ten křest v jordánu vypadá tak trošičku ne klasicky a budeme ho muset při dobít s těmi podobenstvím. K tomu jsou ta podobenství ale prosím vás dobře hodně silně a odlivy a pěkně buďte tak dobří prosím vás vy slušné může dělat bych musel kleknout budeme dobří a pamatujte si že ta podobenství všechna kromě jiného říkám kromě jiného odpoutává jsou návodem jak se není v tomto životě dostat do království božího jak tu vládu boží to světská ost boží v člověku nastolit ano důležité nestanete pamatovat když z toho hlediska nebude navíc že tato sápu a to potom nebudu ty opakovat to de to tak nebudete zase vůbec rozumět těm symbolu toho těch podobenství. A to by byla škoda protože bych měl a kdyby se to jednou kompletní vyložil říkám že si bylo že všechno podobenství jestli se tak se otevřu knížku a by si měla žádné vynechal to taky možné ale myslím že to nebude zapotřebí že to tak inteligentně tak se vtělí a tak se toho to lidově děly že i to ostatní co vy nechám přidáte sami uvést že se správně vysvětlit sem zasahoval vyzkoušeno nějakém podobenství které neřeknu jestli ho správně chápete například to si nás lidskou š napřed radši podobné je v království boží v ži která byla držena do moře a z to znamená síť a v se chytil množství ryb všeho druhu a rybář tak vybral ty vhodné které byly jedl a ty ostatní hodil nazpátek do moře nebo zahodil nebo tam není do moře ale ty ho zahodil prostě vysvětlit se mi todleto podobenství našich ni prosím vás když se nebudete na sedmou minut to řeknu sám. Schopnost správného rozlišení pochází od boha a to se během toho procesu musí dostavit a že se toho nedostaví tak víte jak jste byli blízko je to takový přímo na to chybí a to rozumově dohromady že ty prvky jsou známy ale abyste si z to udělal takový jasný program že nemůžete mít schopnost rozlišovací sami než že pochází zásadně od boha i to zavržení toho co tam nepatří co není jedl pochází od boha čili že si nebudete dělat utrpení tolik jako dosud že když trpíte to je účinek schopnosti rozlišovací. Která je u boha která je boží schopností takže na vás chodí něco osudové ho že jo no víte co co to znamená je to takhle vysvětlí to je nebyla by no to nevadí tak veme bludy nemá a z jednoho podobenství aspoň že jo bych si a podobenstí otevřít abych je vyzkoušel ze všech viď můžu zůstali se narodíme tak jsme přijali tak to nebyla hřivna tak jsme se dostali k tomu že jsme byli schopni tím lidským životem pracovat vem my si vod toho slibujeme že když něco dobrého uděláme že budeme odměnění když něco špatného že budeme potrestán ano to si si byl tak se společnost kam chová jistěže si myslím že všechno je hřivna ale kdybyste to mělo rozlišit od těch živen který dostali v polovičně jako zralý lidé tak musíme tady udělat toto rozlišení že život je že život je darem který chápeme od začátku svého života protože nemají se vyhnutí jako něco či máme hospodařit pro sebe jo. Mělo by se mělo by se že oni ti hospodáři oni ty služebníci se museli osvědčit do doby jako li pracovníci temně a teprve potom prosím a tak a teprve když se osvědčili tak zaručeně byli osvědčení dostali taky jich živých kde se neosvědčil jinak než znám slušná hospodáři ne ale to jsme si mockrát toto řekli ale teďka potřebuju v tom vidět návod to znamená kdypak se ti začít a nebo no prostě eště jednodušeji no. Návod pro správnou činnost tak si nechat a vám poradit že on pozdě jim bylo samozřejmý že kdyby nebyl někdo mu do tak by nemohli zůstat naživu byli závislý na byli závislí tam a tím byli těmi služebníky ano a tato závislost se jednoho dne mění v novou závislost závislost lásce dorostu do toho stádia že jsem schopen rostou toho stát za sem schopen milovat toho pro něho jsem platil za tím pracoval za mzdu sem chtěl mít se dobře na tom světě tak to je moment kdy. Ten poměr z do pracoval pro nového dělník se může změnit dělník pracují cho z lásky hospodáře tedy jak to poznáte jsem se ptal to ještě pořád není odpověď že se to stalo že nastal ten okamžik ve vašem životě to znamená se ještě vyzkouším protože nevěřil to znamená pracovat samovolně. No tak to pro ne jo protože to se mi se teďka nehodí teďka totiž vykládám návod a to jsem se to jsem se moh takhle vyjadřovat když jsem neřekl nad návod když jsem jenom chtěl ukázat co láska to je normální zda nebo co je na poli a co je v pospolitost to je příjemnější pracovat zad než pracovat z lásky to se musím utáhnout opasek požádán nedostanu není nejmenší naděje že přijdete do svatýmu a to něco on možná měl pravdu ten co měl tu jednu hřivnu říkal pane vím že chceš někdy postit nebo s klícku jsi nezasel a protože vím že si tak přísný tak sem to na sti zakopal tam je prozrazovat smysl toho podobenství když vám není příjemno že když nevíte že si to to něco dostanete jestli ta láska se projeví tak nebo ona jestli kultem a nebo dobrotou a je vám to jedno protože ta láska je tak velká že ne nerozlišuje te mezi dobrem mezi sem a nepříjemným. A to co je správné a nerozlišujeme vždycky kdybyste měli rozlišovat tak byste řekli je to nepříjemné ale to správně jak to udělám je to příjemné a je to správné dělám to taky rozumíte je to nesprávné tak ani to příjemné nebo nepříjemné tak to neudělám toto rozlišení je na rozhraní toho jak do sama ty hřivny ano a tato schopnost rozlišovací pochází od boha jestliže jsem v těch sedmnácti letech pociťoval tu lásku boží to bylo příjemné nebo ne.

Download XMLDownload textWaveform view