EN | ES |

89-18A

89-18A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Nejvíc máte z toho že tají tou záření se mnou pro to je vám všechno jasno rozum a usne tak to tvůj rozum neudržel by neudržel tak je lepší že vo to lépe že vo tom neví nejsi vázán rozumovým pochopením takže je to dobrý. A to je dobrý je to teďka je to dobře ačkoliv jsem tento spis po čela psát proti vlastní vůli jak jsem řekla na počátku přece jen po jeho u končení jsem velmi potěšen a pokladem tu námahu za dobře vydalo ženou ačkoliv přiznává že ji bylo velmi málo přizná vám že ji bylo velmi málo že vona to stačila zatemněnost denním po tři měsíce dodělat když po myslím na velkou zavřeno. To je spaní pobavení ona říká na velkou uzavřenou konci veden do vůči en samo to byste taky dal přeložit na mnoho žalářováni a jsem to tak nepřekládám protože na to nechce říkat otevřeně tak tak to taky neřeknu a na nepatrné pobavení které máte sestry i na to že se. On některých vašich některé všech krátce hřích ani nedostává co náleží tu se mi zdá že vám bude útěchu potěšit se tímto vnitřním hadem když i bez povolení představený ch umíte vejít i přes povolení přetaveny umíte vejít do toho hradu a kdykoliv se v něm procházet je ovšem pravda že ne vlastní silami se dostanete do všech komnaty se vám zdálo že síly jsou značné nepovažuji vás nepovolal vás pán hradu sám proto vám radím abyste zneužívali násilí když kdybyste shledali nějaký odpor protože byste pána rozdělí že by vás již nikdy do komnat nepustil neboť pán je velkým přítelem pokory nebudete li se. Podkládat za hodny ani toho abyste vešli do třetího komnat získáte velmi brzy jeho přízeň že se dostanete do pátý ch a budeteli vytrvale a často navštěvovat ti komnaty dosahnete i toho že vás vezme i do komnaty kde si sám odtamtud pak když nevyjdete než byste byli voni převodu neboť chce velký ten pan abyste plnil jej její vůli jako by to byla. Jeho vůle samotného tady jsem vám říkal to ještě není konec že ta řehole byla jejich události hlavní je posly poslechnout tu řeholi to znali tu převodu třebas v radíš špatně je velice důležité aby bylo zdržování protože se porozumí nakonec těm událostem přesto si to když tam měla takové nehodné ho zpovědi a který sváděl do postele a vono ho poslouchal ne s tou posteli ale poslechl jako kdyby měl pravdu že radil třebas jiné věci než tudleto tak ona ho odvolá z tohoto světa ne že by mu to byla přála pan umřel protože mu nebylo dovoleno aby ubyla to co chtěl a od prosil před smrtí a skončil jako svatý. To ona toto všechno nepoznává ale do kuchyni vidíme tak víme že vona obrátila takového velkého hříšníka který se před ničím dostavil ani před tou svatou tváří terezie ale viděl hezkou tváří tak se na toho zamiloval no to bylo to nevadilo vona přetah a jeho a ne voni taková je síla milosti boží čili události i v tom klášteře. I ten událostem bylo třeba nějak rozumět jinak že pocházejí od boha a musí se božským způsobem řešit a ne lidským že božské se řešit pokud možno božský a ne lidsky když podle svých snah to řešíme jenom málo tam lidská vůle nepomohlo ona se musela opřít o vůli boží ale v našem životě ve světě je to mnohem těší protože tam není jenom takového zpovědníka tam jsou lidi daleko horší mi záměr a nebo mají příkazy odněkud oděno nešlo pána boha a je a řídí se přednostně jimi protože jiný ani neznají. A jak s těmito kdyby se vypořádat když vidím vyloženě špatný úmysl tak prostě na to nedám a přímo tomu člověku řeknu to je není úmysl ctnostný nebo dobrý nebo správný nebo to postaví politicky jak se mi to hodí aby aby ho přebylo nějakým způsobem a on odejde a když ho odevzdám bohu to je to nejhorší sou můžu udělat tak vono umře nebo vodejde mýho úřadu nebo je přeložen někam jinam jako třebas byl inspektora v plzni který nechtěl pustit do plzně protože se nábožensky založen tak týden před tím než jsem přišel na tu školu se zeptat proč odmítli on třebaže doví ryby prosím vás nějaký inspektora spor byl přeložen do výrobě a na jeho místo nastoupil můj přítel dobrý sobotu který se mnou studoval na vysoké škole a telefon do gottwaldova ty tady máš napsáno že si nábožensky založen on proto nebudu nemůžou být synem. On se stal si nábožensky založen syn orání jsem říkal sem normální tak beru jsem teďka inspektora víš on byl do omyl přeložen do výroky co to přijal a jsem tam byl si čtrnáct dní oni přišli na to že mylně jednali a vrátili ho na inspektora místo jak ten zrušil to se neberte představit tak takhle jsou takhle jsou řízení ty lidé když se člověk řízen bohem jsem to všechno v hrsti prosím vás poledne se věřte mudrci že obrovskou moc co nemůžete opravdu zařídit nesnaží to začít nějak úsilím následova tady říká žádný násilí se tomu nedostanete do musíte se odevzdat tomu bohu tam kde se máte odevzdat kde může něco něco udělat to musí udělat jsem například nelezl a když umřel ten můj strýc nor šedesát to jsem byl ještě gottwaldově. Že jsem nastoupil tady září šedesát tak jsem použil toho umrtví ho dne nebo toho pohřbu výhody se podíval to školská odmítl a tam auto s lidmi od jídla na lže že časem a byl v tom profesor aha že ta a čtyry byl jsem ne koncentráku dal zastavit to jsou vteřinky zastavit a řekl pavle se tu děláš hledá místo tady jsem byl odmítnut při si byl odmítnut to místo budeš mít a on tam s tím řiditelem oral takovým způsobem že to nebylo hezký to to vy tele se úplně sliboval tak vy z toho nepřijali to mi ne to mi ne po inspektora spo inspektora a tak a může se může můžete ho příjem nemáme na to právo to bychom museli mít znovu všechny žádosti žejo všechen ten všechnu tu dokument ac. A museli bychom mít takové tak silného stránka aby to prosadil a tím ten aha tím byl takovým svým stavem ten byl na tím řiditelem to větle celou školou ano e on mu říkal to votevřela poslechne ne a tak ten na sem říkal moh všechny dokumenty opise dal se mu to a on to zařídil sám že jsem byl přijat prosím vás když tolik le návod se stane tak to není náhoda ne tak tam musím vidět sílu boží. No ale vás asi překvapím že to byl ten svý stejně viděl neviditelný ho nebo ne necítil ten posteli tam to bylo a proto měl tento úkol po smrti takhle pomoci a tak co se dověděl že ten člověk po smrti působí protože jsem využil jeho pohřbu dem pohřbu a nebýt jeho pohřbu kde by ti ho smrti tak jsem tam nepřišel do prvně a ještě dodneška bych byl v gottwaldově. Že jeho úroveň nepomáhal ta úroveň na které by nevím který byl ale moc daleko nepovedou náboženství kdy nevěnoval no ale tak byl to poctivý člověk tak i to je něco dobrého ne a pomáhá po smrti nám pomáhá pomáhejte těm družičkách se modlíme vedeni modlitby aby a i pomáhali oni nám my jednou bude umírat a tak se nějak v volnými slovy řečeno to je tam modlíme no prostě vám při nějaké písni noste dlouho podle z jejího rozkladu převod dycky vám pán nechá dveře otevřeny kdykoliv se vrátíte jakmile si. Jednou viďte užívat toho hradu najdete při všech i sebe trojí věcech klid a naději že se tam opět vrátíte a ten klid vám nikdo nebude moci vzít ačkoliv se tu po jedná jen o sedmý komnat přece je při každé nahoře i dole i po stranách mnoho jiných místností z krásným za radami a studánka mi a vzbudit a s věcmi tak rozkoší. Že tak to je moc zdlouhavé no ale ještě to čtu že za toužíte rozplynout se ve chvílích ve chvályho do na velkého boha který ten hrad stvořil a podle svého obrazu a podobenství najdete li něco dobrého zpočátku v jakém vám tu v bohu mluví věřte opravdu že je to se o to jen slova tady vám to čtu a víte že to není tak ještě vytříben čeština to budu muset ještě vždycky proto tak do otrava opisování as to musíme ještě znovu přečíst to srovnat s tím originálem který pořád mám po ruce a znovu tam něco není na někdy musím mít moc protože se mi to nelíbí česky ten spis jsem byl dokončený v klášteře svatého josefa. Roku patnáct set sedmdesát sedm s před večer svatého on ře je dvacátého devátého listopadu ke cti a slávě boha který žije a klove na věky věku a menší ti kroky výkladu křesťanské cesty oddanosti kroky bude to kroky ab o a prvně si myslete oficiální církevní výklad ten piráti hradu nitra jak je poddán závěru překladu od toho slo říká doslova že snazším porozumění díla poznamenám že je to algoritmy pojednání o různých stupních modlitby duše je hadem z komnat am modlitba je. Přesto ani ve které jsem v tom hradu z sedm hlavních komnat je sedm stupňů na nich se duše ocitá při rozmanitých stupních modlitby první tři jsou v oblasti křesťanské a s ke své která je vyznačena trojím stavem v počátkům pokrokem a dokonalosti jinak to jsou to jmenují oslovit cestou očisty osvícení a spojení duše u vypra prvé duše u vykládány ale je vydán ještě příležitost tem ke hříchu. A za před na do tohoto světa do pot starosti a rozkoší za člověka velebnost boží to jsou ty proti vite tam začnou fungovat za druhé duše se počíná cvičit ve vnitřní modlitbě ale není ještě první předností tato modlitba a to je boji ďáblem a zbraň v boji je kříž říkají v závorce za třetí duše je pevně odvolána pokračovat a proto se cvičím. V pokání a ctnostech vyslýchá se i všední hříchů ale ještě ji schází na prostá naprosté odpuštění od světa vidíte vám něco řeknu když oni se takhle absurdum snaží o to dokonalost mravní to je hezké ale za tolik práce si na tom dají že jak jsem vám tady ukazoval denně vám to ukazuju jim pohrát způsobem jsem nebo jim být hříšným člověkem tak v takovým umím stavu jsem to tady nejeví jako nějaký svatý člověk zaručeně ne že taky nejsem to je on svatý a ne záležet na tom abych tak nevypadalo. A jestliže oni si dávali na tom záležet tak voni ztrácí strašně moc času tím oním co ti protože dokonalost nedostanu ze své vlastní vůle dosahuji to není možný za čtvrté dále e jiš vstoupí do druhé oblasti která se jmenuje křesťanskou mystikou tedy vod čtvrtý zvláštní milosti modlitbě u sebe nosti je a úkol e čili klidu přece však je to v tomto oboru teprve první stupeň a proto se přirozeně. Ještě prolíná snad přirozeným a možná že to přirozené ještě převažuje za páté v prosté uvozovkách sjednocení srovnává se vůle člověka s vůlí boží ale smysly tělesné nejen ještě úplně taji ale to podobenství o motivace močovýho nedá dní a co všechno musí udělat než umře za šesté extatické spojení duše s bohem čili nastoupení následuje potom zase nebe na zemi duše. Že očištění sebezáporem je za hrob milostí na rozlou slučitelné spojení no to nepřečtu tak víte moc jako daleko krok b u některých křesťanství převažuje osobní mystická zkušenost nad zevní poučenost ale jen málokteří z nich se. Mohli soustavně zúčastnit této zkušenosti v době svaté terezie nebylo možno se hlásit k této osobní zkušenosti na za placen nemohu nic ze svý vůle provést o to nejde to vidím tak také rozum od haha tak na to musím když mám zdravý rozum a ten velí nezasahuje do toho protože na to nestačí tak od toho odejdu a radši řečtí dřív než později kdybych ti začal a z nich vim že v tom nic nedokážu tak to radši nezačíná kasete si jednoduše si ten život co na co jsem nestačil od toho jsem prostě zásadně odcházel nářa někdy ale. Když sem neodcházel čas tak jsem byl donucen aby vodešel z čas z toho soudím že to je správný způsob jednání třebas v tom konce když jsem byl zajat v různí tak se dostali jediný světicí jistě tu ránu do toho uká neslyšel jsem vůbec nic a oni mezi tím hlásili že kdo jeho to jsem byl o to ne to potom může vodejít měl jsem sebou index o se ho předložit ale je tam závěrem zkoušku zdaleko bez vysvětlení se neměl co jsem nechal doma no ale byl bych se dostal okamžitě pryč a jsem neslyšel tak zase nedostal tak do čeho se nemohla sahnout to do toho se menoval jsem na týkat nemohl sáhnout aby tam staneli toho přede mnou že jo nemoh vůbec nastavoval kdyby se mu do toho malinko byl etak zastřelil věřte mi to tomu to taky rozum. Rozhodující rozum člověk třeba ona povídá okolí je intonuji je taky rozum je také rozumný musím uvážit jestli rozumné nebo ne tak to neposlechnout je to velice jednoduché že to bude nejvyšší člověk je to nerozumné tak to neposlechnout sem mohli tojá dožrat o to že se neposlou zásadní věcech tak například. Ona podívejte se tyto rozpory se nikdy tedy v životě neměl co říkal partner dycky říkal jinak než ten můj výborný partner moje manželka na na všechno jiné mínění než naštěstí nebyla řečnická manžel nemějte se doba váženějším míří kde jsem nehodoval se například v těch základní se do výchovu dětí se nehodoval ona taky by byla bývala se neshodl s tím že jsem od nešel do plzně než vona byla v kůži byl tam ustavičné pronásledován ne a jsem věděl že tak policie těžko pan a že nebude tak to následovat plzni a měl jsem tady taky velký možnosti vytváří daleko věčný že ho páně. Tak to bylo všechno to byly rozumové důvody které tady hraje roli te jsem naprosto ji neposlouchá ona se jenom jednou vzepřel a říká tak když cesta se pojede do plno tam budeme bit a všecko stratí a zaměstnání a nebudeš pronásledován o tom pronásledoval tak to směla takže tyto věci mně byly prostě přidány proto jsem věděl vy mam být oddán a kdy mám odporovat to jsem věděl jasně jsem měl schopnost rozlišovací taky trošičku po prospro aby pomohl v tom rozlišení tím mockrát pomůže protože není v úmyslu božím abyste byl na rozpacích to že se ten způsob neklid ty způsobuje že je může na cestě udělat ani krůček kupředu vnikli které jsem vždycky měl při tom pronásledování a věděl jsem že například dejme tomu ty. Možnosti gotvaldově se zaměstnání svý dětí byli jenom s lid ne a to se mi nezdálo být správné to byla otroka potom taková je na otroka na škodovce to je a je tam přes jenom větší výběr a uli tomu jsem nemířil k tomu abych tam zůstal jo také proto že bylo tolik důvodů že jsem nemusel se rozpaků běž se do plzně a další důvod byl že tady byla maminka v plzni která se při svém stáří že jo který byl šedesát pět let nechtěla ho stěhovat a jsem protože nám velice dobře sloužila chtěl taky stáří posloužit jsem se stěhoval za a u dál jsem její by jako svůj kolik to nebyla pravda a tak si nic se stěhoval z toho našeho postoji jak dneska celý poschodí čtyři pusy jedna že a tak. A za jeho života to měl štyři tu se ta ne po jejich smrti na eště bych moh mnoho důvodů říct ale že se kristovo rozumné žádný není nějak nadřazen všechno je to velice přirozené podle přirozených podle přirozeného pohledu na věci se se chytil nečekal jsem na nějaký nadřazen řeší nějaký zázrak nikdy v životě nečekám závad a oni se děly ustavičně se viděli přírodě doktorky soustava zázrak. No tak to je prosím všecko asi je muselo být všechno přidáno jinak ježíš lhářem a protože lhářem není tak chyba je někde u že nehledám se jesi to království boží a ty si takový pilný hledal člověče se divím že to tam nemáme v čem to tam může váznout co si ještě rozmysli dokonce jo pobytu který se do zen do mi to řekni jak si stromy sle tak bych rád tomu rozuměl že to vy mně pomohlo velice se poprat proti jsem prát odjakživa nejsem klidný člověk dělá kde nemohl by a si myslím že v tomto ohledu. Jsem velice podobno svatý terezii jak tady mluví tak trpně tak se v životě nejevil ona ji musí ukázat lepší stránku věci než jakou sama prováděla ona do všeho šla ší ona stala se na se stala to tady zapaluje době kdy tohleto psala byla představený všech takže vona rozhodoval moji bytí a nevidí a ovšem co se tam dělo v tom klášteře takže ona se nebál vedoucího postavení upozorňuju a to je jako kdyby byla v běžném životě tak vona tam nebyla pouhou spolupracovnice která poslouchá nýbrž spoluprace která taky řídí stejnou měrou ano. Samovolně ta nemusím tuto úvahu se nikdy nedělal úplný se tak ty události v tom gomora že bylo nutno vodejít a dlouho jsem jsem nebude šel bylo jisto že tam nevydržím že tam nemůže být držet jenom jedna a za velikých potíží a nebylo to stěhování snadné to výše stěhovat jo na toho bylo k že bylo čtyřicet pět veden no to to byl nabytým ten stěhovat no. Ale stalo se tam jedna věc manželka držela ten tedy ten náš mezi není zde žila v náruči kleci z vedeme asi dvou literou a jeli jsme prahy do plzně na takové otázce i to vypadalo s náruče polohy to trošičku ale bylo se to všechno bylo potom vtom se ti uklidit a dopadat přenes toho med a jakmile se tohleto stalo to je moje vedení události zásadní že mám přitom a to by vám neměl utajit vedení událostmi jak se toto stalo jsem věděl že se to stane podruhý tak vona zemře. No tak především sem nenechal do sit amet pochopitelně a dělal jsem všechno možný aby se to byl to nestalo ten med se u nás vyskytovalo ale jsem měl výhradní právo s ním manipulovat on ho nesměl dávat ani na stůl toho na nikde neznevažovat uhaslo načepovala pod mým dozorem ale nesměla vyhnout lev ale přeci nese že ne okamžiku roku osmdesát jedna osmdesát rok před smrtí ten metody. A ono ji padalo moc čas to všechno z rukou to je po něm po je moje celá danuška to je po že to to okolo že všechno vypadne z rukou jo když ono je u nás týden tak vždycky sečítám střep a to je milován dva hračky dva talíře a tak do dvojici to vždycky jde moc rozvi věcí a m a ty synové a se něco pokazí uhodit a no a tak dál to je všechno v pořádku taky musí být po někomu ne ale strany nemám za ji to nevyčítám ale takhle jsem byl veden událostmi že se moh bezstarostně s tou manželkou je a zařídit si to tak aby ten menoval rozví sem věděl že rozvíjet tak podle ze světa pryč. Rozebírá ho roku osmdesát a dostávala záhadného tečky kteří lékaři no vona roku osmdesát ono to sedmdesát je odmítl operaci konečným ku s těmi milost se byla nestyděl před lékaři tak tady dneska byla pochopitelně sem byla volená mladší než jesliže proto že se styděl si sat na konečný no tak nebyla v jeho pera v čase dostal z toho nádor který byl karty že ano tak dále a potom vlastně bylo všechno pozdě no tak ještě by bylo se roku osmdesát mohlo nějak zakročit ale ona ten m jako rozbil tak jsem dělal všechno aby byla zachránila slepičky a a všechno jsem co jsem mohl to ale zachránila nebyla do rok a bylo po pryč. Že jsem byl zásada řízen my se například se do plzně tak bylo všechno ukázáno že sem to teďka lišil potřeboval jsem se starat najednou jsem věděl že to plzně mám konečně jít když tam mám místo aby nemele reálné myslící člověk v tom mám zařízeno tak tam jdu na nemám zařízeno tak tam nejdu a to se může postavit v okolo na hlavu toto do toho mění není. vím že ti svý podle toho když se události to pozná když tak ty události šli na ruku jsem a jsem nežádal jeden rok jsem žena deset ten do plzně že jsem byl deset let pro nás o jak sem začalo to pronásledování tak jsem za žádal poprvně že když on mi pořád pod tajné nějak podává sleduju tak to není příjemné a stěhuje se proti vám dostane bit aby na viděl ne takže se na dívá kam jdu a jakmile někam vodejdu je připravena vodejde se mnou to je příjemný o to se nikdy jsem to vydržel jenom deset let událostí nemusí se to starat protože my se musíte starat nebo a se vyřízeni události a nabýt vás vedl bůh a von se vždycky najde prostředky jakými vás povede a budete jim dobře rozumět rozumět nejenom vidět se něco nadpřirozena toto nic napřed nevidím jsem říkal to je řízení boží který je přirozené bůh se o stará neboť jdu za ním ne. To je přirozené někoho miluješ tak on splácí lásku to je přeci přirozené se v správce nestojíte o to jsem přeci si nemoh zařídit aby ten auto budo a volil v tu vteřinu jsem přišel v plzni před puškou to se mnou fyzika někde z gotvaldova jsem přijal z gotvaldova ten den je den ten předtím jenomže jsem měl jistotu mám takový jistoty nějaký že tam bude více místa a jedna paní umřela jedna se vodstěhovala chce ři a ti týkala se to byly to byli třetí tam byli vynálezci v tom poschodí vedle nás a čtyři by ty maminka na jeden a tři by ty další a oni se všechny drakovi stěhoval no tak to jsem věděl že to takhle dopadne ne že by byla prasata stará paní jako před smrtí ale ona než ona tam neumřela u nás ona šla ke své sedi nějak někoho kdo by ochrana ne to jsem věděl že to udělá. Protože se jestli se alenka sum ne čtyřikrát tak se nic nestane základ dobrý že ten se mnou se o tom nerad protože to musíte mít v jistotu sem měl dycky ovšem jistota od boha tu jistotu dostanete vode ne jsem položení ten není na mistra čeřínek tří osm Ten van ruysbroeck vykládá a to se bude týkat asi dali výklad můj vykládá jenom jednu větu z podobenství o deseti pana a protože ale ta věc a souvisí s celým text který předchází i tomuto podobenství a ještě něčemu co potom podobenství následuje tak mám teďka čas abych to citoval a zároveň vyložil tak je to matouš dvacátá čtvrtý kapitola ve to podobenstí pětadvacáté kapitole podobenství o věrnost služebníků když pán ustane na svou čele služebníka aby jim včas dával pokrm. Který služebník je věrný a rozumný byla se tomu služebník kterého pán při svém příchodu nalezne že ta činí a mantram vám kdo ho stanoví nade vším co mu patří no eště jednou amen pravím vám že ho stanoví nade vším co mu patří když si však špatnost ožení řekne můj pán nejde když je to s tím souvisí a začne být své služebník spolu služebníky shodovat a pít opilci tu pán toho služebníka přijde v den vy to čeká a v hodinu kterou netuší vyžene ho a vy káže mu úděl mezi po krycí tam bude zase pláč a skřípění zubů to je pořád se to opakuje ty po krycim pláču a skřípe z. Je tady řečeno něco co se nedá vysvětlit při normálním křesťanským způsobu myšlení že totiž ten příchod že nich nebo pán nebo hospodáře jak chcete do našeho vědomí je nepředvídal vy si můžete myslet jak my k tomu přijdeme že se to nezažili nevíte opravdu kdy se toto stane příkladem jsem který svoboda do sedmnácti let nevěděl že něco takového v životě čeká muži byl celá zcela obrácen daleko dokonaleji než váš do zevního světa s chemie nic není v tom vnitřním světě to je všechno bádání rozumové. A to zaujalo moje srdce přitom bylo moje srdce nejenom můj rozum a van ruysbroek správně říká že ten život ve světě je posvěcen srdcem že bez srdce by vůbec se nedalo žít to samozřejmě protože se takle ne ale že je v tom nějaké posvěcení to mohlo dět ran ruysbroek protože věděl něco co křesťanství do doby nevědělo do dneš to neví nebo asi to nepřipoutali to tak doslova mělo být že totiž ustavičně z boha všechno bereme a ten příchod že nich a je ustavičný jenomže je proveden tak že ho ve vědomí nemáme tím se nijak neruší takže kdybych to vzal hodně zhruba a hodně v tom odbyl tak bych řekl od okamžiku narození to je velice hlubinu způsob mluvení ten bůh. Ustavičně vstupuje do toho našeho pozemského života samozřejmě to musím trošičku zlepšit protože to je velice hrubý pohled z pocitu oddělenosti člověka od přírody a celého vesmíru a ten bytu neměl se trpět dneska ve dvacátém století a tak bych řekl člověk když se narodí tak je spočinout veškerého vývoje celého vesmíru je závislý nejenom na sluneční soustavy a existenci dala je a celého vesmíru tam to všechno plyne jedním směrem jak si dneska astronomové všimli to je takzvaný kladný smysl otáček jak říkal dekárt no a. Když tedy říkám že bůh od okamžiku našeho života ustavičně do nich vstupuje tak voda něj do něj vstupuje tím že udržuje celý vesmír prosím vás toto si domyslet soukromě že tomu tak je a on by se byl sestupovat našeho života kdyby nevstupoval do střelil života do života celého vesmíru a to se je taky ustavičně a to se děje před časem a přerosteme to znamená jestli to jednou nebylo tak on všude kam mohl vstoupit on není oni při přítomný v každém případě. A tohleto je pojetí řek bych tak vylepšení že se můžeme o opřít když budeme v těžkostech o kterých si bude myslet že jsou neřešitelné situace našem životě často dopadají tak že se nám nezdá že bychom z nich někdy mohli vybřednutí nebo stáváme se zoufalým nebo se nám zdají být nevy nevyřešíte prostě to je chybný názor a. Jenom kdybyste z našeho hlediska a to dovedli hledět tak víte že je to zkouška ve které se tam výšin předvídá další milost takhle si to prosím vás definice všechny zkoušky jsou příznakem přicházející milosti to potom tam jako tady u těch služebníků který k pokud se opíjeli když pán nebyl doma a nedbali na to že mají rozdělovačem potraviny z nějakého centra tak ty se provinili vy se proviňoval proti tomuto vědění které neměli že ta nepřítomnosti v tom našem vědomí rozumějte toho boha že přichází ustavičně. Je způsobena tím a jedině tím že nás připravuje k větší milosti že totiž nečekaně přijde to je ta větší milost a to platí o životě každého člověka myslím že by to stačilo k tomu co předchází vlastnímu podobenství jestli ne tak řekněte mate to že teď jakékoliv utrpení je příznakem přicházejícím milosti tím nechci forzíruje ale chci kom ukázat že je to příznak něčeho úplně jiného než co se v jak jsem vám to jeví. Prosím vás toto říkám ze zkušenosti protože byl jsem vyhozen chemie a to řeknu rovnou a nedělalo mi to dobře a ta nesmírná bolest že jsem ztratil jedinou lásku způsobila příchod páně to jsem neměl tušení jsem myslel jenom že jsem vyhozen ze školy že celý život prožije někde v kanceláři což promiňte mi že takový fajnovka se pro byl konec světa a jít za potom jsem dělal ještě horší věci než po být v kanceláři no ale to tak nedopadalo protože se měl za sebou nějakou zkušenost. Tu sedmnácti letech že nebýt toho velkého utrpení které se mi stalo že sem byl podle mého názoru bez správně vyhozen ze studia by byl propadal tak v pořádku a že jsem se přestal nakonec litovat tyto dvě podmínky byly splněny prosím mělo za následek okamžitý příchod páně ale okamžitý bez meškání ale kdyby se byl litoval do dneška tak nepřišel. Jestliže například litujete že nějakou situaci nemůžete řešit jak si přejete nemůže přijít ta situace ve které pán přichází v ce absolutní klid jinak nemůže přijít náš absolutní klid a ten se zjednává přirozeným způsobem prosím vás vy nepřirozeně se stavíte proti situaci svým neklidem to se máte stavy proti situací který vám nejdou svou péčí a to rozdíl a ne neklidem teče být daleko větší než normálně když vám něco nejde abyste to napravili to se musí dělat ne abyste rezignovali prosím vás nikdy se nerezignoval a neradím to taky nikomu aby rezignoval jsem nerezignoval na chemii když vyhodili ze školy jsem rok a přivtě studoval v tom musel udál ovšem hloupě neměl jsem vedení jsem poznal že to nikam nevede. A to by nestačilo jsem poznal že se nesmíme vy toho a jsem nevěděl že že pán bůh to všechno řídí a něco připravit že při prže obrovskou milost o které se vám do dneška nezdá protože nesplnili se ty podmínky o kterých tady mluvím neměli jste jenom jednu lásku máte lásce moc vy nemáte jedno vy máte stát dost zlatých telat promiňte mi že jsem takový sprostý a dneska je to na minima pátek tak že si to může dovolit dneska budu strašně sprostý dokud nerozvíjí. Protože ono je to třeba říct po lopat moje mysli je totiž roztříštěn on nepatří jedné věci jako patřila tam u po tisícero věcem jdete drobné starosti do jiné drobné starosti to je co pytel roztříštění osobnosti na takové kousky že ona se nikdy nemůže najít celá u boha a vona se uva ne jedině celá jinak tam nemůže vstoupit není ten vstup připraven pro kousek lidské bytosti nýbrž pro celou proto ten lidský život jako celek ten smysl vy to je příprava ke vstupu do náruče boží nic jiného pro to diskusí o samo sebou jinak je to moc k věcí.

Download XMLDownload textWaveform view