88-02B
88-02B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A
to
je
důvod
proč
strom
vydrží
na
jednom
místě
v
stát
v
pořád
dal
jen
to
byl
zhora
nahoru
a
shora
dolů
a
proto
má
rodinou
funkci
kůra
a
jinou
funkci
má
vnitřek
toho
jo
a
družině
jedno
vede
nahoru
a
jedno
dolů
oleje
kůru
a
strom
zahyne
že
ano
to
musí
být
cesta
nahoru
a
dolů
spojitá
a
jak
toto
není
lidském
životě
tak
nepochopil
straně
tento
život
to
my
jsme
se
ocitli
nic
ocitli
věčnosti
zhora
dolů
nepřišli
a
mám
povinen
nahoru
jít
pořád
tento
koloběh
opakovat
a
to
je
harmonicky
život
ve
kterém
všechno
jde
samo
a
nemusí
ho
votočenej
že
by
bezstarostný.
Kdyby
se
odvolal
na
ghose
tak
bych
řekl
že
hřích
je
omyl
naší
vůle
mylně
použít
vůle
to
je
obecný
názor
všech
indů
na
kříž
čili
není
to
hřích
jak
mi
ho
chápeme
nýbrž
je
to
omyl
samo
sebou
omyl
vede
vždycky
nebo
snad
s
výjimkou
někdy
ne
ale
téměř
dycky
vede
k
tomu
že
se
za
ní
musí
trpět.
Čím
větší
omyl
na
páchá
tím
taky
si
víc
vodnesl
z
těch
svých
omylů
na
svém
vlastním
pet
takže
tak
to
mistra
jsem
to
asi
myslel
že
totiž
zmije
na
lásce
neplatí
ale
nese
špatné
následky
omyl
nese
následky
přeci
tím
když
se
něčem
jiným
tak
nesu
následky
toho
omylu
jestliže
je
hřích
omylem
naší
vůle
tak
si
to
potom
taky
vypiju
my
si
vlastně
by
vybíjet
to
že
používáme
vlastní
vůle
tam
kde
by
neměla
být
používáno
že
ji
chybně
používám
je
to
chyba
že
tomu
říkáme
hřích
ale
já
dneska
jako
bych
na
to
hleděl
spíše
na
omyl
chybu
a
podobně.
Takže
tím
jsem
se
dycky
lišil
od
katolického
názoru
na
hřích
ať
je
to
lehké
nebo
těžký
hřích
sedí
sem
ho
vždycky
považoval
nikoliv
jenom
ale
dokonce
za
omyl
jenomže
přeci
jenom
se
mi
nezdá
ta
definice
toho
ghose
úplná
je
to
omyl
kterému
musím
buď
přesvědčovat
a
nebo
mu
mohu
odporovat
tomu
omylu
když
uznám
že
je
to
omyl
tak
musím
omylem
různě
zacházet.
A
já
to
tedy
chybně
používané
vůle
hřích
číně
používané
vůle
a
samosebou
když
mě
používám
vůle
tak
se
ohrazuji
na
té
úrovni
na
které
jsem
nemohu
zná
a
to
si
potom
vyplývá
já
bych
to
řekl
takhle
mohu
si
levným
způsobem
podobenství
o
hřivna
který
vám
asi
už
sem
to
z
krku
pravou
ale
jakým
tak
způsobem
působila
tady
vůle
lidská
těch
služebníků
toho
podáte
když
oni
svěřil
hřivny
aby
s
nimi
hospodařili
pro
se
nebyli
hřivny
těch
učedníků
po
těch
služebníků
nýbrž
to
byl
hřivny
toho
pána
toho
hospodáře
on
je
svěřil
aby
s
modli
byl
by
bylo
by
bývalo
omylem
kdyby
byli
nebo
jenom
omylem
kdyby
byli
s
tím
stačili
pro
sebe
stalo
se
tam
v
tom
podobenství
že
by
byl
s
někdo
uštípl
z
té
hřivny
něco
pro
sebe
je
to
někdo
za
šlape
jenom
to
zakopal
ale
já
by
to
mohl
vrátit
celé
aby
se
za
bezpečen
ale
ne
aby
se
z
toho
něco
potřebuje
nechala
hřích
je
opravdu
podle
mého
názoru
to.
Že
člověk
něco
dělá
pro
sebe
bez
ohledu
na
to
ostatní
jesiže
bezohledně
pracuju
pro
sebe
třebaže
v
dobrém
úmyslu
tak
je
to
podle
mého
názoru
říct
já
to
řeknu
konkrétně
jak
se
na
to
šel
v
sedmnácti
letech
zpovídal
sem
se
tímto
způsobem
já
jsem
žil
ten
život
důstojný
pane
jenom
pro
sebe
bez
ohledu
na
boha
a
to
považuju
za
největší
hřích
a
on
říkal
no
když
jste
nevěřil
tak
to
není
žádný
hřích
víra
je
milovat
boha
puste
neměl
teďka
ji
máte
tak
už
to
není
já
nebudete
navození
já
sem
říkal
ne
já
jsem
prostě
sedmnáct
let
nepřímého
života
protože
jsem
si
vystačil
sám
pro
sebe
něco
dělat
pro
sebe
jsem
tou
a
přírodní
vědy
a
tak
dále
všechno
pro
sebe
že
ano
a
že
se
bavit
moc
dlouho
než
měl
řešení
ale
nakonec
říkal
jestliže
nechceš
a
začal
mi
tykat
žít
život
pro
sebe
nýbrž
pro
boha
tak
já
obracím
já
ti
dávalo
řešení
z
tohoto
hříchu
protože
je
to
dobrý
úmysl.
A
zaručeně
není
hříšní
a
když
takle
budeš
jedna
každý
něj
nebudeš
při
ale
přesto
ke
zpovědi
jako
by
si
dal
další
hříchy
a
jsem
této
jak
jsem
vám
říkal
chodil
ten
že
jsem
mu
říkal
že
nemůže
mi
to
nejde
řešit
že
jo
a
to
bylo
způsobeno
tím
že
jsem
nepodléhal
tomu
omylu
jako
před
tím
že
jsem
oddělenou
bytostí
od
boha
o
všech
ostatních
to
je
taky
jeden
ze
velký
základu
svých
u
si
být
oddělenou
bytostí
a
potom
dělám
protože
znám
jenom
sebe
to
všechno
dělám
pro
sebe
od
pro
toho
odděleného
od
vědomí
já
si
neuvědomuji
druhé
já
jenom
pro
toho
koho
si
uvědomuju
a
to
sem
já.
A
to
je
podle
mého
názoru
největší
lich
ze
hříchu
který
není
ve
zpovědním
zrcadle
ale
který
je
v
mých
myslí
do
dneška
největší
hřích
něco
dělat
pro
sebe
ježíš
kristus
říkal
a
pamatujete
si
to
dobře
jestliže
jste
zjistili
že
jsem
dělal
něco
pro
sebe
nevěřte
mě
panečku
to
je
pro
mě
definice
hříchu
že
chybně
perzonifikovat
jo
všechny
ty
hříchy
toho
dělá
blaho
pánaboha
tak
bych
znemožňoval
člověku
který
všechno
bere
osobně
aby
se
dostal
za
tu
svoji
osobnost
člověk
se
může
dostat
za
osoba
se
jenom
tehdy
když
napřed
všechno
bere
osobně
vzpomeňte
to
mi
že
mu
zase
o
tom
se
mi
stalo
jak
jsem
ten
život
bral
osobně
lékaři
mě
brali
život
podle
mého
názoru
hloupého
toho
dítěte
a
já
jsem
si
ho
nechtěl
vzdát
vzít
ne
to
bylo
osobní
pojetí
života
můj
život
mě
bere.
A
oni
mě
museli
vodnaučit
tomuto
až
čtrnáctkrát
to
opakovali
toho
nebylo
opakováno
ze
dne
na
den
nýbrž
během
dvou
let
čtrnáctkrát
a
čekali
až
jsem
mi
tvoří
dycky
krev
abych
z
plným
vědomím
s
plnou
vervou
do
toho
zase
šel
a
jim
odporoval
to
si
voni
zařídili
čili
když
člověk
bere
osobně
život
tak
celým
řadě
věci
živen
odporuje
a
celé
řadě
věcí
živé
ně
paní
bych
tak
řekl
ano
a
tím
je
rozpor
ce
na
dvě
strany.
A
to
je
ten
pravý
stav
hříchu
tak
rozpolcen
ost
tak
že
já
nemohu
zažívat
svaté
terezii
že
to
bere
osobně
protože
ona
věděla
že
nositelem
hříchu
je
dycky
nějaká
osobnost
a
když
ne
osobnost
tak
nějaká
událost
kterou
způsobili
lidi
zase
čili
zase
osobní
záležitost
a
tak
to
přenášel
i
na
úroveň
mimo
hmotnou
toto
pojetí
jako
že
je
satan
obchází
já
ji
to
proměním
protože
tím
nám
umožnila
pochopit
že
tomu
tak
je
Ne
že
tomu
tak
není
protože
my
si
vyhne
toho
satanáše
někde
v
pekle
nebo
já
nevím
kde
je
nebo
ale
ona
ho
nacházel
mezi
lidmi
on
to
pro
ni
byl
něco
něco
o
to
byl
co
konkrétní
o
co
tady
obcházel
ona
se
za
teta
našem
stýkala
ona
poznána
člověku
že
s
ní
činy
budu
ví
satanáš
to
bylo
to
jáčko
toho
dotyčného
člověka
to
už
nepotřeboval
si
to
si
nebo
třeba
uvědomovat
ale
vona
se
musela
myslet
že
je
to
satanáš
a
tím
způsobem
pomohla
velice
tomu
bližnímu
protože
von
jako
se
cítil
být
ukřivděn
to
přeci
ve
mně
dělá
satana
že
to
já
nemohu
ne
a
tak
byl
ochoten
se
napravit
odolával
tomu
satanášovi
ne.
Ale
vezměme
to
ke
jestliže
třebas
páter
pio
v
tomto
dvacátém
století
během
první
se
to
ve
války
byl
pronásledován
satanem
v
podobě
psal
po
kousal
takže
ráno
měl
modřiny
a
kousal
a
to
se
dělal
téměř
každý
den
kdo
to
byl
ten
satan
jeho
já
a
takhle
ono
se
toto
nešika
protože
on
měl
tu
víru
že
satan
obchází
víte
a
já
vám
řeknu
to
je
na
nepochopitelné
jak
si
mohl
takový
inteligentní
člověk
toto
takhle
myslet
ne
to
druhé
stravu
to
rychle
pomohlo
z
toho
aby
se
z
toho
stavu
dostal
on
každý
omyl
má
stejný
právo
do
toho
mluvit
jako
každá
pravda
a
to
je
ten
omyl
svatý
terezie
velice
plodný.
Ho
sne
rozeznává
správné
omyly
nebo
správné
no
správné
omyly
jako
já
nýbrž
on
říká
plodný
omyly
a
tuhleten
omyl
byl
po
celý
středověká
terezie
už
byla
potřebou
pořád
plodný
kterém
k
té
víře
kterou
ty
lidi
měli
dneska
je
absolutně
neplodný
na
ode
mě
taky
nechce
abych
já
si
myslel
že
to
tam
obchází
ale
ona
to
musela
takhle
říkat
že
li
tomu
věřili
a
ona
je
zbavovala
té
tím
že
to
že
to
sloužil
jsou
vinni
to
obchází
satan
žejo
víte
jak
jim
ulehčoval
tý
hříšnost
jakým
m
byla
oporou
kdyby
mě
říkal
to
si
všechno
vinen
veden
ty
člověče
tak
by
to
byla
tak
by
ho
zeptala
to
se
ale
to
je
satan
který
má
obrovskou
moc
a
obchází
svojím
kdeko
nebo
ale
a
to
jsou
dokonce
dneska
lidi
i
dělal
v
tom
takové
jeptišky
který
si
tohleto
myslí.
Ale
vono
je
to
vyskočit
takhle
bue
proti
své
nižší
přirozenosti
a
ta
přirozenosti
bude
pásek
jenom
toho
pronásledovat
naší
jinak
mysli
pokoj
nebo
vyhoví
teletem
vášni
tam
má
těla
nebude
to
mně
říkal
ten
kněz
ty
máš
pokoj
od
toho
svatá
še
protože
se
mu
patrně
horuju
ne
těm
si
vášním
no
a
sem
říkal
tak
to
by
bylo
správné
protože
asi
jsem
takový
požitkář
tak
potom
lesa
satanášem
sem
tak
dobrý
a
ty
ne
ale
upozorňuju
tě
na
to
že
drážní
tu
svou
přirozenost
a
nevíš
jaký
dovést
do
normálu
aby
tě
už
nezažila
já
ji
nevraždí
jestli
ty
si
myslíš
že
já
ji
hold
to
své
nezřízeně
tak
si
na
do
já
jenom
nedrží.
To
je
rozdíl
když
například
by
bylo
bývalo
jako
že
se
to
stalo
na
mě
přišlo
jakékoliv
pokušení
jakékoliv
to
nemuselo
být
jenom
pohlavního
života
jakékoliv
pokušení
které
by
se
dalo
hodnotit
jako
hříšné
záleží
si
například
nemate
takového
tak
já
jsem
byl
nekompromisně
systému
já
já
jsem
říkal
když
si
to
tak
přeješ
když
si
myslí
že
by
ten
člověk
to
tak
potřeboval
aby
mu
to
zalhal
aby
on.
To
o
tobě
věděl
že
si
lhář
takže
tě
nesmí
brát
vážně
a
že
on
má
pravdu
a
tak
dále
tak
já
jsem
v
tomto
případě
říkal
já
si
záleží
když
je
to
tak
dobré
a
když
to
ten
člověk
potřebuje
ale
požádal
jsem
toho
který
je
vybízel
k
tomu
lhaní
aby
počkal
do
že
mu
to
zenu
řeknu
ví
zítra
já
jsem
tu
činnost
toho
satanáše
odložil
a
to
jsem
dělal
záměrně
já
jsem
nikdy
satana
naše
nemyslel
ihned
proto
jsem
měl
vod
něj
pokoj
sem
říkal
při
zítra
nebo
při
za
hodinu
ať
se
sem
udělal
mezi
tím
záludným
jsem
se
dal
do
činnosti
která
nedovolila
aby
von
přines
přišel
že
jsem
vrcholně
aktivní
a
do
toho
on
nemůže
vstoupit
a
muselo
být
aktivita
která
je
alternativ
takže
když
na
mě
přijde
eště
šel
satanáš
a
chtěl
ode
mě
nějaký
ústupek
kdykoliv
tak
já
jsem
měl
v
zásobě
a
mám
pořád
zásobě
celýho
jsi
větší
který
dělám
nerad
ale
který
by
se
měl
udělat
takže
dejme
tomu
já
nerad.
Mají
chodbu
protože
to
bychom
nás
vymlouvám
napří
že
se
těžkost
chyba
ne
aby
uklízí
nerád
že
ano
a
takže
někdy
mně
řekne
syn
prosím
tě
lidstvo
uklízet
včera
proč
to
už
dneska
já
mu
říkám
to
co
říkám
tykal
toho
němu
neřeknu
ty
tomu
nerozumíš
proč
já
to
dneska
musím
zase
uklízet
já
budu
se
ta
našem
a
vždycky
vítězem
prostě
on
chudák
se
s
tím
neví
rady.
A
to
je
krátký
kdežto
trpnost
má
také
svoji
správnou
funkci
musíme
to
umět
nasadit
správné
mertu
vůči
satanovi
nemohu
být
trpný
už
se
mu
já
osobně
nemůže
trpný
ty
aktivně
bude
taky
aktivní
tak
já
musím
aktivitou
proti
němu
jít
poslouchejte.
Víte
to
co
ať
vy
myslíte
kartičky
neposlouchá
te
do
sami
jak
by
to
bylo
strašná
pomlouvá
na
vás
ne
poznalí
co
chce
dycky
to
budeš
špatně
protože
to
už
se
řešil
přeci
na
ni
sem
ona
ona
tam
ta
dotyčná
zase
ote
ano
zase
to
bere
jako
ho
služebníce
a
v
té
staré
slouženo
přidá
novou
služeb
nos
ztotožníte
s
ní
a
potom
už
si
ji
vyžaduje
bych
tak
řekl
samozřejmou
věc
kde
jste
pozor
na
doufám
čili
ať
se
ať
se
proti
ní
postaví
protože
oslabeno
chce
staví
za
ní
nebo
víte
to
dopadne
stejně
dříve
nebo
později
dycky
stejně
proč
protože
se
snaží
učí
na
hlavy
drakovi.
Který
není
nějaká
žena
nýbrž
kterým
sem
já
sám
sobě
a
já
vám
toho
draka
a
tomu
když
se
utne
jedna
hlava
tak
se
rozhoduje
já
vám
toho
draka
předvedu
jo
vám
to
matičce
ne
ta
jenom
za
ten
není
matko
takže
prožíval
na
konec
a
my
jsme
si
ten
eště
jako
jeho
na
jenomže
jakmile
se
dovíme
že
je
bez
nadějný
zápas
učí
nad
hlavy
ani
když
jí
po
jednom
po
jedné
hlavě
ukutá
narostou
dvě
tak
to
budu
dělat
jinak
asi
nějak.
Ty
situace
v
mém
okolí
způsobu
du
já
a
ne
ten
o
kterém
vím
že
to
způsobuje
to
je
můj
omyl
proč
se
to
neděje
mně
ve
se
na
tento
princip
přišel
mě
když
jako
potřebuju
se
někoho
zbavit
tak
řeknou
výš
víme
že
se
ovečka
ho
zbavit
my
si
ho
tam
po
sebe
do
služeb.
A
já
se
stavím
tím
způsobem
že
nejsem
svůj
a
že
toho
člověka
obětuju
tomu
ne
já
a
to
je
strašně
důležité
princip
že
totiž
já
ho
chodu
na
tuhletu
ukázku
já
bych
v
tomto
případě
jednal
takhle
tomu
ovšem
nesmím
říct
by
to
urazilo
já
v
tom
spad
když
ho
jedná
opačně
než
má
jedna
drze
opačně
než
on
jedná
ne
ale
drze
v
tom
smyslu
že
nedbáme.
Tak
ten
dotyčný
se
kterým
jsem
to
tu
ten
pokud
dělal
říkal
víš
napřed
říkal
on
to
říkal
s
prostě
já
vám
to
tak
prostě
říct
nemohu
protože
to
natáčel
on
říkal
ty
by
si
snad
na
hlavu
dál
a
tak
dále
a
kdybys
to
vydržel
já
nejsem
tý
povahy
víš
aby
mě
chtěl
moh
ně
dokáže
náhlou
to
mě
přeci
nemůže
mít
za
si
to
nejsem
normální
ty
nejedná
normálně
a
to
mně
řekl
jednou
to
mně
řekl
po
druhý
a
když
potřetí
nebo
poštveme
co
chtěl
tak
já
se
mu
říká
ale
nezapomeň
že
jsem
celý
pokání
mě
za
hlavu
to
dělali
ne
a
ty
ode
mě
co
chceš
měl
by
se
jít
napřed
umí.
A
i
to
co
von
řekl
já
se
domovem
nebylo
to
ale
asi
potřetí
ale
bylo
to
pomoh
případů
von
ce
šel
u
mít
já
už
taky
jedno
nebudu
říkat
vobrátil
jsem
a
tak
se
to
stalo
dycky
ale
vždycky
jenom
že
se
k
musel
být
trpělivost
toho
stromu
a
teď
už
teď
už
poslouchejte
postavte
se
občas
pro
my
sme
si
že
ten
dotyčný
který
tak
špatně
jedná
vede
vás
stromem
ze
které
to
všechno
se
zdola
nahoru
a
shora
dolů
ale
vy
ho
při
tíhu
je
to
zrovna
v
tom
okamžiku
kdy
to
ne
dolů
ale
musí
to
jít
také
nahoru
já
ne
se
z
toho
nejste
svědky
to
nejste
svědkem
protože
to
není
vidět
to
je
ten
automatismu
který
to
dělá
automaticky
ale
ten
člověk
žije.
To
je
mi
přeci
důkazem
že
ho
ch
miluje
on
miluje
nestranně
toho
esesmana
který
mě
chtěl
zabít
i
některých
se
měl
být
zabit
protože
sem
ale
to
esesman
nepřestal
nezačal
nenávidět
nýbrž
jsem
ho
bral
jako
posla
božího
tak
on
se
brzo
vode
mě
odešel
a
to
bylo
všem
případ
krajní
a
odešel
ode
mě
i
každý
koho
my
poslali
třebas
ve
sboru
profesorským
na
mě
abych
já
to
utišil
konkrétně
ten
případ
jmenuju
protože
jsem
o
tady
už
jmenováno
abyste
si
udělali
obrázek
o
tom.
Přišel
z
ministerstvu
se
nařízení
že
musíme
provést
taktika
kolik
na
ústav
školním
s
potřebueme
tu
že
per
papíru
a
tak
dále
sešitu
není
že
to
věděli
podle
počtu
zapřete
říkal
já
si
s
tím
nevím
rady
ale
já
jsem
tam
měl
jednoho
přítele
ve
sporu
který
byl
poučen
o
tom
co
já
vnitřně
vím
já
vím
jestli
je
to
správné
to
udělat
nebo
ne.
Tak
se
mi
ten
dotyčný
a
to
byl
josef
a
dáme
ptal
si
ochoten
tu
stát
jisti
udělat
jsi
schopen
ji
udělat
a
já
sem
věděl
že
je
to
správné
tak
jsem
si
to
těšil
samozřejmě
byl
to
nesmysl
za
zastavit
ka
celá
ale
my
se
byl
jediným
ústav
který
se
mi
ještě
kraje
v
tom
kraji
gottwaldov
který
tu
statisticích
samo
sebou
dostal
řídit
el
ne
já
že
on
to
musel
podepsala
a
von
to
jako
udělal
ne
byl
strašně
šťasten
a
ani
jemně
kopat
tože
víš
my
jsme
takovýhle
to
tomudle
to
byl
takový
člověk
no
nimi
ho
oba
dva
známe
a.
To
mě
nesmělo
vadit
samozřejmě
protože
v
té
pohádce
o
dobrem
a
zlem
ten
dobrý
od
mě
tím
že
dělá
správně
a
ne
tím
že
ještě
něco
za
to
chce
to
je
v
tom
je
oděna
to
je
oděna
byla
v
tom
že
jsem
poznával
co
je
správné
a
tak
já
bych
jako
doporučoval
aby
se
snažil
člověk
poznávat
se
správné
a
to
je
pokaždý
milé
jiné
to
není
pořádná
jedno
kopyto
to
si
nemůžete
vzít
nějakou
šablonovitě
to
děláte
nýbrž
tyto
je
to
úplně
jinak
než
jak
to
bylo
dneska
podle
změny
okolností
zkrátka
mě
od
toho
útlýho
mládí
a
to
mám
tu
výhodu
před
vámi
vedli
události
a
do
dneška
mě
vedou.
Zralost
mile
jdou
tak
silně
že
do
vedle
mě
nepotřebuje
nebo
nemá
něco
slyšet
tak
to
neslyší
do
nemá
něco
vidět
tak
to
nevidí
a
já
nebudu
mluvit
o
plzeňáci
a
protože
bych
je
jako
je
chvil
oni
ho
krásy
po
to
he
už
tolik
svůj
hlasné
a
já
sem
ji
podivuje
dojem
taky
nesmí
říct
samo
sebou
ale
nedavno
mě
dožral
já
jsem
jim
něco
řekl
tak
jasně
a
on
mě
poklady
otázku
abych
jim
to
co
se
jim
právě
vysvětlil
řekl
no
tyto
citovosti
panečku
neříkal
a
ty
to
i
ta
slyšeli
a
neměli
už.
No
tak
prosím
vás
já
bych
radil
kdybych
chtěl
někomu
pomoci
z
této
bryndy
aby
měl
uši
a
aby
měl
oči
a
co
to
je
že
ten
člověk
neví
co
dělá
ježíš
kristus
a
když
je
to
beztak
vůbec
není
ten
vůbec
není
příšerný
co
mě
zamiloval
do
sté
choroba
to
by
lékaři
mě
dali
za
pravdu
že
vrcholné
sobectví
končí
blázince
každé
vrcholné
sebe
svých
bohu
to
ten
člověk
má
ani
že
ni
jsou
první
němu
a
tak
dále
protože
sem
vám
to
dá
co
se
nesměla
takové
rozrostla
tak
bych
radil
v
tomto
případě
aby
člověk.
Měl
uši
a
oči
za
toho
dotyčného
kterému
chce
radit
aby
v
té
události
viděl
vedení
pro
sebe
i
pro
toho
ale
když
já
nevím
pro
sebe
z
tohoto
vedení
tak
nemám
právo
aby
byl
veden
ten
dotyčný
jednom
případě
to
na
té
škole
v
tom
gottwaldově
dopadlo
tak
jinak
než
jak
to
léčí
jenom
jednom
případě
že
ten
dotyčný
byl
z
toho
místa
odvolán
když
mě
nechtěl
poslouchat
a
já
sem
mu
nevyčítal
že
mě
neposlouchá
ale
voni
mě
odkázal
on
mi
říkal
já
tady
tebou
nevydržím.
Já
jsem
si
myslel
že
se
to
byla
ta
archy
a
dál
tak
to
bylo
těkaly
pro
zlíně
tedy
a
von
utekl
ze
strachu
jsem
si
myslel
a
teď
jsem
se
ne
jedno
dověděl
před
týdne
o
pracuje
jako
nějaký
dost
vysoce
postavený
člověk
v
centru
který
tady
i
společnosti
ne
tak
se
s
ním
musím
je
to
josef
láska
se
s
ním
setkat
to
si
zařídím
a
duch
v
praze
a
domluvit
se
s
ním
jako
tehdy
bylo
pro
životem
utekl
vedle
tebe
se
nedá
říct
ty
se
prostě
nebojíš
a
že
do
toho
nebezpečí
hlava
nehlava
a
víš
co
ti
řekli
že
si
tady
neprávem
že
jsem
neprávem
přitáhl
neprávem
přetah
adamce
že
my
se
nesměli
vyučovat
ne.
Se
byli
politice
vězni
a
on
nás
mohou
teďka
je
jich
a
o
nějakém
prostě
setnout
to
na
motivované
já
na
to
čekat
nebudu
tak
se
tady
čekají
bez
a
na
ten
čekali
až
do
konce
války
tedy
sice
na
nestalo
aby
se
před
tou
opatrný
láska
to
nevydržel
že
on
se
někdy
stává
že
ten
dotyčný
který
nás
velice
pokouší
a
nebudu
říkat
jak
pokoušel
to
tak
to
nevydrží
a
po
odejde
a
to
je
taky
dobré.
Já
takhle
řeším
manželský
spor
především
když
ten
manžel
ti
de
na
nervy
prosím
tě
odevzdej
ho
bohu
celého
i
z
toho
špatností
nevylučuji
pán
bůh
bere
člověka
takového
jaký
je
ten
miluje
každého
takový
jaký
je
láska
začíná
teprve
tehdy
člověka
mile
š
takového
jaký
je
a
ne
jak
se
tělo
ten
člověk
mít
rád
člověka
který
je
špatný
vyloženě
špatný
to
je
kumšt
ale
to
je
láska
k
láska
boží
toho
člověk
není
schopen
tady
se
to
týká
boha
přímo
a
strašně
se
s
ním
setká
pomocí
této
lásky
že
je
to
příkaz
a
ne
že
se
mi
to
líbí
že
je
to
chci
to
nechci.
Download XML • Download text
• Waveform view