EN | ES |

88-02B

88-02B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A to je důvod proč strom vydrží na jednom místě v stát v pořád dal jen to byl zhora nahoru a shora dolů a proto rodinou funkci kůra a jinou funkci vnitřek toho jo a družině jedno vede nahoru a jedno dolů oleje kůru a strom zahyne že ano to musí být cesta nahoru a dolů spojitá a jak toto není lidském životě tak nepochopil straně tento život to my jsme se ocitli nic ocitli věčnosti zhora dolů nepřišli a mám povinen nahoru jít pořád tento koloběh opakovat a to je harmonicky život ve kterém všechno jde samo a nemusí ho votočenej že by bezstarostný. Kdyby se odvolal na ghose tak bych řekl že hřích je omyl naší vůle mylně použít vůle to je obecný názor všech indů na kříž čili není to hřích jak mi ho chápeme nýbrž je to omyl samo sebou omyl vede vždycky nebo snad s výjimkou někdy ne ale téměř dycky vede k tomu že se za musí trpět. Čím větší omyl na páchá tím taky si víc vodnesl z těch svých omylů na svém vlastním pet takže tak to mistra jsem to asi myslel že totiž zmije na lásce neplatí ale nese špatné následky omyl nese následky přeci tím když se něčem jiným tak nesu následky toho omylu jestliže je hřích omylem naší vůle tak si to potom taky vypiju my si vlastně by vybíjet to že používáme vlastní vůle tam kde by neměla být používáno že ji chybně používám je to chyba že tomu říkáme hřích ale dneska jako bych na to hleděl spíše na omyl chybu a podobně. Takže tím jsem se dycky lišil od katolického názoru na hřích je to lehké nebo těžký hřích sedí sem ho vždycky považoval nikoliv jenom ale dokonce za omyl jenomže přeci jenom se mi nezdá ta definice toho ghose úplná je to omyl kterému musím buď přesvědčovat a nebo mu mohu odporovat tomu omylu když uznám že je to omyl tak musím omylem různě zacházet. A to tedy chybně používané vůle hřích číně používané vůle a samosebou když používám vůle tak se ohrazuji na úrovni na které jsem nemohu zná a to si potom vyplývá bych to řekl takhle mohu si levným způsobem podobenství o hřivna který vám asi sem to z krku pravou ale jakým tak způsobem působila tady vůle lidská těch služebníků toho podáte když oni svěřil hřivny aby s nimi hospodařili pro se nebyli hřivny těch učedníků po těch služebníků nýbrž to byl hřivny toho pána toho hospodáře on je svěřil aby s modli byl by bylo by bývalo omylem kdyby byli nebo jenom omylem kdyby byli s tím stačili pro sebe stalo se tam v tom podobenství že by byl s někdo uštípl z hřivny něco pro sebe je to někdo za šlape jenom to zakopal ale by to mohl vrátit celé aby se za bezpečen ale ne aby se z toho něco potřebuje nechala hřích je opravdu podle mého názoru to. Že člověk něco dělá pro sebe bez ohledu na to ostatní jesiže bezohledně pracuju pro sebe třebaže v dobrém úmyslu tak je to podle mého názoru říct to řeknu konkrétně jak se na to šel v sedmnácti letech zpovídal sem se tímto způsobem jsem žil ten život důstojný pane jenom pro sebe bez ohledu na boha a to považuju za největší hřích a on říkal no když jste nevěřil tak to není žádný hřích víra je milovat boha puste neměl teďka ji máte tak to není nebudete navození sem říkal ne jsem prostě sedmnáct let nepřímého života protože jsem si vystačil sám pro sebe něco dělat pro sebe jsem tou a přírodní vědy a tak dále všechno pro sebe že ano a že se bavit moc dlouho než měl řešení ale nakonec říkal jestliže nechceš a začal mi tykat žít život pro sebe nýbrž pro boha tak obracím ti dávalo řešení z tohoto hříchu protože je to dobrý úmysl. A zaručeně není hříšní a když takle budeš jedna každý něj nebudeš při ale přesto ke zpovědi jako by si dal další hříchy a jsem této jak jsem vám říkal chodil ten že jsem mu říkal že nemůže mi to nejde řešit že jo a to bylo způsobeno tím že jsem nepodléhal tomu omylu jako před tím že jsem oddělenou bytostí od boha o všech ostatních to je taky jeden ze velký základu svých u si být oddělenou bytostí a potom dělám protože znám jenom sebe to všechno dělám pro sebe od pro toho odděleného od vědomí si neuvědomuji druhé jenom pro toho koho si uvědomuju a to sem . A to je podle mého názoru největší lich ze hříchu který není ve zpovědním zrcadle ale který je v mých myslí do dneška největší hřích něco dělat pro sebe ježíš kristus říkal a pamatujete si to dobře jestliže jste zjistili že jsem dělal něco pro sebe nevěřte panečku to je pro definice hříchu že chybně perzonifikovat jo všechny ty hříchy toho dělá blaho pánaboha tak bych znemožňoval člověku který všechno bere osobně aby se dostal za tu svoji osobnost člověk se může dostat za osoba se jenom tehdy když napřed všechno bere osobně vzpomeňte to mi že mu zase o tom se mi stalo jak jsem ten život bral osobně lékaři brali život podle mého názoru hloupého toho dítěte a jsem si ho nechtěl vzdát vzít ne to bylo osobní pojetí života můj život bere. A oni museli vodnaučit tomuto čtrnáctkrát to opakovali toho nebylo opakováno ze dne na den nýbrž během dvou let čtrnáctkrát a čekali jsem mi tvoří dycky krev abych z plným vědomím s plnou vervou do toho zase šel a jim odporoval to si voni zařídili čili když člověk bere osobně život tak celým řadě věci živen odporuje a celé řadě věcí živé paní bych tak řekl ano a tím je rozpor ce na dvě strany. A to je ten pravý stav hříchu tak rozpolcen ost tak že nemohu zažívat svaté terezii že to bere osobně protože ona věděla že nositelem hříchu je dycky nějaká osobnost a když ne osobnost tak nějaká událost kterou způsobili lidi zase čili zase osobní záležitost a tak to přenášel i na úroveň mimo hmotnou toto pojetí jako že je satan obchází ji to proměním protože tím nám umožnila pochopit že tomu tak je Ne že tomu tak není protože my si vyhne toho satanáše někde v pekle nebo nevím kde je nebo ale ona ho nacházel mezi lidmi on to pro ni byl něco něco o to byl co konkrétní o co tady obcházel ona se za teta našem stýkala ona poznána člověku že s činy budu satanáš to bylo to jáčko toho dotyčného člověka to nepotřeboval si to si nebo třeba uvědomovat ale vona se musela myslet že je to satanáš a tím způsobem pomohla velice tomu bližnímu protože von jako se cítil být ukřivděn to přeci ve mně dělá satana že to nemohu ne a tak byl ochoten se napravit odolával tomu satanášovi ne. Ale vezměme to ke jestliže třebas páter pio v tomto dvacátém století během první se to ve války byl pronásledován satanem v podobě psal po kousal takže ráno měl modřiny a kousal a to se dělal téměř každý den kdo to byl ten satan jeho a takhle ono se toto nešika protože on měl tu víru že satan obchází víte a vám řeknu to je na nepochopitelné jak si mohl takový inteligentní člověk toto takhle myslet ne to druhé stravu to rychle pomohlo z toho aby se z toho stavu dostal on každý omyl stejný právo do toho mluvit jako každá pravda a to je ten omyl svatý terezie velice plodný. Ho sne rozeznává správné omyly nebo správné no správné omyly jako nýbrž on říká plodný omyly a tuhleten omyl byl po celý středověká terezie byla potřebou pořád plodný kterém k víře kterou ty lidi měli dneska je absolutně neplodný na ode taky nechce abych si myslel že to tam obchází ale ona to musela takhle říkat že li tomu věřili a ona je zbavovala tím že to že to sloužil jsou vinni to obchází satan žejo víte jak jim ulehčoval hříšnost jakým m byla oporou kdyby říkal to si všechno vinen veden ty člověče tak by to byla tak by ho zeptala to se ale to je satan který obrovskou moc a obchází svojím kdeko nebo ale a to jsou dokonce dneska lidi i dělal v tom takové jeptišky který si tohleto myslí. Ale vono je to vyskočit takhle bue proti své nižší přirozenosti a ta přirozenosti bude pásek jenom toho pronásledovat naší jinak mysli pokoj nebo vyhoví teletem vášni tam těla nebude to mně říkal ten kněz ty máš pokoj od toho svatá še protože se mu patrně horuju ne těm si vášním no a sem říkal tak to by bylo správné protože asi jsem takový požitkář tak potom lesa satanášem sem tak dobrý a ty ne ale upozorňuju na to že drážní tu svou přirozenost a nevíš jaký dovést do normálu aby nezažila ji nevraždí jestli ty si myslíš že ji hold to své nezřízeně tak si na do jenom nedrží. To je rozdíl když například by bylo bývalo jako že se to stalo na přišlo jakékoliv pokušení jakékoliv to nemuselo být jenom pohlavního života jakékoliv pokušení které by se dalo hodnotit jako hříšné záleží si například nemate takového tak jsem byl nekompromisně systému jsem říkal když si to tak přeješ když si myslí že by ten člověk to tak potřeboval aby mu to zalhal aby on. To o tobě věděl že si lhář takže nesmí brát vážně a že on pravdu a tak dále tak jsem v tomto případě říkal si záleží když je to tak dobré a když to ten člověk potřebuje ale požádal jsem toho který je vybízel k tomu lhaní aby počkal do že mu to zenu řeknu zítra jsem tu činnost toho satanáše odložil a to jsem dělal záměrně jsem nikdy satana naše nemyslel ihned proto jsem měl vod něj pokoj sem říkal při zítra nebo při za hodinu se sem udělal mezi tím záludným jsem se dal do činnosti která nedovolila aby von přines přišel že jsem vrcholně aktivní a do toho on nemůže vstoupit a muselo být aktivita která je alternativ takže když na přijde eště šel satanáš a chtěl ode nějaký ústupek kdykoliv tak jsem měl v zásobě a mám pořád zásobě celýho jsi větší který dělám nerad ale který by se měl udělat takže dejme tomu nerad. Mají chodbu protože to bychom nás vymlouvám napří že se těžkost chyba ne aby uklízí nerád že ano a takže někdy mně řekne syn prosím lidstvo uklízet včera proč to dneska mu říkám to co říkám tykal toho němu neřeknu ty tomu nerozumíš proč to dneska musím zase uklízet budu se ta našem a vždycky vítězem prostě on chudák se s tím neví rady. A to je krátký kdežto trpnost také svoji správnou funkci musíme to umět nasadit správné mertu vůči satanovi nemohu být trpný se mu osobně nemůže trpný ty aktivně bude taky aktivní tak musím aktivitou proti němu jít poslouchejte. Víte to co vy myslíte kartičky neposlouchá te do sami jak by to bylo strašná pomlouvá na vás ne poznalí co chce dycky to budeš špatně protože to se řešil přeci na ni sem ona ona tam ta dotyčná zase ote ano zase to bere jako ho služebníce a v staré slouženo přidá novou služeb nos ztotožníte s a potom si ji vyžaduje bych tak řekl samozřejmou věc kde jste pozor na doufám čili se se proti postaví protože oslabeno chce staví za nebo víte to dopadne stejně dříve nebo později dycky stejně proč protože se snaží učí na hlavy drakovi. Který není nějaká žena nýbrž kterým sem sám sobě a vám toho draka a tomu když se utne jedna hlava tak se rozhoduje vám toho draka předvedu jo vám to matičce ne ta jenom za ten není matko takže prožíval na konec a my jsme si ten eště jako jeho na jenomže jakmile se dovíme že je bez nadějný zápas učí nad hlavy ani když po jednom po jedné hlavě ukutá narostou dvě tak to budu dělat jinak asi nějak. Ty situace v mém okolí způsobu du a ne ten o kterém vím že to způsobuje to je můj omyl proč se to neděje mně ve se na tento princip přišel když jako potřebuju se někoho zbavit tak řeknou výš víme že se ovečka ho zbavit my si ho tam po sebe do služeb. A se stavím tím způsobem že nejsem svůj a že toho člověka obětuju tomu ne a to je strašně důležité princip že totiž ho chodu na tuhletu ukázku bych v tomto případě jednal takhle tomu ovšem nesmím říct by to urazilo v tom spad když ho jedná opačně než jedna drze opačně než on jedná ne ale drze v tom smyslu že nedbáme. Tak ten dotyčný se kterým jsem to tu ten pokud dělal říkal víš napřed říkal on to říkal s prostě vám to tak prostě říct nemohu protože to natáčel on říkal ty by si snad na hlavu dál a tak dále a kdybys to vydržel nejsem povahy víš aby chtěl moh dokáže náhlou to přeci nemůže mít za si to nejsem normální ty nejedná normálně a to mně řekl jednou to mně řekl po druhý a když potřetí nebo poštveme co chtěl tak se mu říká ale nezapomeň že jsem celý pokání za hlavu to dělali ne a ty ode co chceš měl by se jít napřed umí. A i to co von řekl se domovem nebylo to ale asi potřetí ale bylo to pomoh případů von ce šel u mít taky jedno nebudu říkat vobrátil jsem a tak se to stalo dycky ale vždycky jenom že se k musel být trpělivost toho stromu a teď teď poslouchejte postavte se občas pro my sme si že ten dotyčný který tak špatně jedná vede vás stromem ze které to všechno se zdola nahoru a shora dolů ale vy ho při tíhu je to zrovna v tom okamžiku kdy to ne dolů ale musí to jít také nahoru ne se z toho nejste svědky to nejste svědkem protože to není vidět to je ten automatismu který to dělá automaticky ale ten člověk žije. To je mi přeci důkazem že ho ch miluje on miluje nestranně toho esesmana který chtěl zabít i některých se měl být zabit protože sem ale to esesman nepřestal nezačal nenávidět nýbrž jsem ho bral jako posla božího tak on se brzo vode odešel a to bylo všem případ krajní a odešel ode i každý koho my poslali třebas ve sboru profesorským na abych to utišil konkrétně ten případ jmenuju protože jsem o tady jmenováno abyste si udělali obrázek o tom. Přišel z ministerstvu se nařízení že musíme provést taktika kolik na ústav školním s potřebueme tu že per papíru a tak dále sešitu není že to věděli podle počtu zapřete říkal si s tím nevím rady ale jsem tam měl jednoho přítele ve sporu který byl poučen o tom co vnitřně vím vím jestli je to správné to udělat nebo ne. Tak se mi ten dotyčný a to byl josef a dáme ptal si ochoten tu stát jisti udělat jsi schopen ji udělat a sem věděl že je to správné tak jsem si to těšil samozřejmě byl to nesmysl za zastavit ka celá ale my se byl jediným ústav který se mi ještě kraje v tom kraji gottwaldov který tu statisticích samo sebou dostal řídit el ne že on to musel podepsala a von to jako udělal ne byl strašně šťasten a ani jemně kopat tože víš my jsme takovýhle to tomudle to byl takový člověk no nimi ho oba dva známe a. To nesmělo vadit samozřejmě protože v pohádce o dobrem a zlem ten dobrý od tím že dělá správně a ne tím že ještě něco za to chce to je v tom je oděna to je oděna byla v tom že jsem poznával co je správné a tak bych jako doporučoval aby se snažil člověk poznávat se správné a to je pokaždý milé jiné to není pořádná jedno kopyto to si nemůžete vzít nějakou šablonovitě to děláte nýbrž tyto je to úplně jinak než jak to bylo dneska podle změny okolností zkrátka od toho útlýho mládí a to mám tu výhodu před vámi vedli události a do dneška vedou. Zralost mile jdou tak silně že do vedle nepotřebuje nebo nemá něco slyšet tak to neslyší do nemá něco vidět tak to nevidí a nebudu mluvit o plzeňáci a protože bych je jako je chvil oni ho krásy po to he tolik svůj hlasné a sem ji podivuje dojem taky nesmí říct samo sebou ale nedavno dožral jsem jim něco řekl tak jasně a on poklady otázku abych jim to co se jim právě vysvětlil řekl no tyto citovosti panečku neříkal a ty to i ta slyšeli a neměli . No tak prosím vás bych radil kdybych chtěl někomu pomoci z této bryndy aby měl uši a aby měl oči a co to je že ten člověk neví co dělá ježíš kristus a když je to beztak vůbec není ten vůbec není příšerný co zamiloval do sté choroba to by lékaři dali za pravdu že vrcholné sobectví končí blázince každé vrcholné sebe svých bohu to ten člověk ani že ni jsou první němu a tak dále protože sem vám to co se nesměla takové rozrostla tak bych radil v tomto případě aby člověk. Měl uši a oči za toho dotyčného kterému chce radit aby v události viděl vedení pro sebe i pro toho ale když nevím pro sebe z tohoto vedení tak nemám právo aby byl veden ten dotyčný jednom případě to na škole v tom gottwaldově dopadlo tak jinak než jak to léčí jenom jednom případě že ten dotyčný byl z toho místa odvolán když nechtěl poslouchat a sem mu nevyčítal že neposlouchá ale voni odkázal on mi říkal tady tebou nevydržím. jsem si myslel že se to byla ta archy a dál tak to bylo těkaly pro zlíně tedy a von utekl ze strachu jsem si myslel a teď jsem se ne jedno dověděl před týdne o pracuje jako nějaký dost vysoce postavený člověk v centru který tady i společnosti ne tak se s ním musím je to josef láska se s ním setkat to si zařídím a duch v praze a domluvit se s ním jako tehdy bylo pro životem utekl vedle tebe se nedá říct ty se prostě nebojíš a že do toho nebezpečí hlava nehlava a víš co ti řekli že si tady neprávem že jsem neprávem přitáhl neprávem přetah adamce že my se nesměli vyučovat ne. Se byli politice vězni a on nás mohou teďka je jich a o nějakém prostě setnout to na motivované na to čekat nebudu tak se tady čekají bez a na ten čekali do konce války tedy sice na nestalo aby se před tou opatrný láska to nevydržel že on se někdy stává že ten dotyčný který nás velice pokouší a nebudu říkat jak pokoušel to tak to nevydrží a po odejde a to je taky dobré. takhle řeším manželský spor především když ten manžel ti de na nervy prosím odevzdej ho bohu celého i z toho špatností nevylučuji pán bůh bere člověka takového jaký je ten miluje každého takový jaký je láska začíná teprve tehdy člověka mile š takového jaký je a ne jak se tělo ten člověk mít rád člověka který je špatný vyloženě špatný to je kumšt ale to je láska k láska boží toho člověk není schopen tady se to týká boha přímo a strašně se s ním setká pomocí této lásky že je to příkaz a ne že se mi to líbí že je to chci to nechci.

Download XMLDownload textWaveform view