EN | ES |

87-32A

87-32A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ale nesprávně způsobem byla katolička v tom smyslu že si myslela že chudák pán bůh na všechno nestačí že musí nějaká bere ne ta někde zaskočit ale vono to za skon bere ty nebylo k tomu že pán bůh na to nestačí to je ta chyba těch katolíkům nýbrž že nás se při vzít kvůli nám jiná k tomu svému úkolu abychom se osvědčili ve své ve svém díle a ne abychom ho nějak doplnili abychom nahradit to co na co on nestačí. Prosím vás i pracuje si to podobenství od člověku na poli a v domě bohužel v ekumenicky překladu tam chybí jedno slovíčko a to je neužitečný jestliže ten služebník všechno dělá na poli proto hospodáře jeho nástroje jeho pole na jeho příkaz dělá to co tam udělat za se je nebo s oře nebo co se tam prosit za všechno dělá a vrací se do ho domu toho hospodáře v chvíli ještě pořád služebníkem neužitečným. A to co ty katolíci nestav věnuje protože v tomuto nerozumím co je tam řečeno a jejich bibli katolicky psané to co svou a neužitečný tam nechybí je svoje uniklo dodneška o ve ba bylito vodu důsledky a to jsou o tam naše nedali mu to taky nerozumí toto vynechali tomu nerozumí tomu vynechali tah panny marie svatýmu petrovi a a janovi nechali tam není v tom krásném překladu který se do stavu vás to tam není před na nech na toto náš udělal církev veliký ústup ky tedy který neměla udělat no ale voni vy dají svým vydání a tam to bude se ale přesto to vidím teďka můžu pomlouvat protože tady není na tom janovi nebudu dál jmenovat je to kněz který co chvíli a sem měl co dělat aby ho stalo dostal bral na sebe něco o čem si myslel že kdybych to za sebe nevzal tak nejsem poctivý pracovník na poli hospodářově a ten hospodář chce abych to bral ve si to přeje jsem přeci dělníkem na jeho vinici nebo tak nějak To je chybné pojetí protože jsem tam stejnou měrou pro sebe jako pro toho bližního a když zamezí něčemu co by se na mně mělo být konat nebo mohlo by konat tak jsem správně nemiloval bližního to to si sbalování nebyla toho vědoma dostala před na kolejí že byla těžce nemocná protože si říkala to řeknu indicky nesu karmu za ty hříšníky nebo páter pio do smrti měl stigmata toho bych ještě omluvil protože on to ve kontinuální soustavně hříšníky obracel kdežto sboru svá toto nedělala že u je to neodpustitelný že měla ten řek protože to způsobil ani se míchal pánu bohu do věcí do který nejenom že nic nebylo ale které nemohla lidského nic lidského stanoviska lidské síly z udělat kdy měla deset řadů tak způsobila že by se na světě něco polepšilo to se polepší tím že ona stejně miluje bližního jako sebe. A kdyby dotyčný člověk například to o vám si to poznal pře mrtvý věděl že to takhle nemá dělat někteří svatí to poznali že se tam byla nějaká chyba ale vono se na nedá jestliže tuhleti lidé poznali že tam dělal nějakou chybu jemnou ale velice důležitou tak vědí že musí milovat sebe jenom jako bližního a milovat sebe neznamená jenom pěstovat se jako bavil ale když sem na nějaké úrovni musím udržovat tu úroveň neboť jsem tím na této úrovni se nemohu například vám rozpor odejít odtud absolutně k ničemu že nebudu schopen dále jít říkat nebo dále nic udělat ne. musím sebe milovat jinak než vás ale to znamená stejně jako vás kdy se nevím jestli to rozumíte to je to je to stejně protože na úrovni se musím milovat jinak ale přitom stejně jako vás nebo něco víc nebo ne to mít kdybyste připravil o tento život jako se připravil to byl svá bych udělal chybu mohu se všech dívat na ten svůj život jako opotřebované ale pokud se to slouží právě tou úrovní na kterou se dostal tak to úrovní musel udržovat jo to nemohu udržet u vás a není to menší láska k vám vím že kdybych úroveň na komukoliv z vás zavedl odtud začínali a tam nekončí všechny by zabil a to byste odsud živi nebo odešli tak byla by to láska a tak vám řeknu když ti svatí kolikrát dělali pro někoho něco by na to pravá láska když to dělali z vlastní vůle bylo to moc hezké ale. Zavedli kolikrát veliké utrpení mezi lidi které by bylo nenastalo kdyby nebyla tato modlitba pohani povahy magické prováděna jimi jsem jenom z největších svatých evropských abyste viděli protože tomu tak je to byl svatý bernard z klervó kdyby on nebyl býval měl svou vlastní vůli nebyl by si býval zachoval protože on byl jenom extatikem že je extatische do druhé a veliké věci odtamtud by nesl to musi nesmírně vážím ale čeho si nevážíme je že rozpoutal druhou křížovou válku to je hrozné jak to mohl udělat vy nemáte tu moc jako měl on on tedy měl jeho hlavně to znamená on se jenom ozval ne podpora a zvaní ale řekl a proto je jednodušším on se ozval se koná druhá křižován válka. To je ještě žá takovou moc nemoh aby dělal šedesát po válku že jo jak si znáte a všechny pohani popravil především že a tak by to dělal dál a ještě že tu moc nemá eště vím že tato vůle není tady na místě a jinam tu osobní vůli a chtěl bych aby tady nebyli třetí se aby všichni kdo sou proti kristu tak nebyli a takhle o to vy toho vylil pěkně tedy na řeknu ale to nedělám to do že by byl lepší než svatý bernard kerou a že sem bezmocný ve srovnání s ním že to udělat nemohu víte kolikrát jsem ve vás u vás ty se tady byl zase střílel po vás ne to byl upřímné projev mého přání zastřelit toho člověka který nechce přes určitou úroveň oddán ne ho fyzicky zastřelit ale zastřelit tu fázi kterou nechce překonat ve které se zase a s vodejde zase s ním vrátí. Kdybych totiž se nepotřeboval zastřelit ta část kdybych to dokázal střelit tak bych to neříkal ale vím co to dělalo vem sedmnáctém věku to omyl že jsem omylem si myslel že do sedmnácti let jsem žil plně a zbytečně veliký trénink ale kdybych si myslel jenom maličko je to bylo dobré to přece zná s tím rokem mého věku tak jsem nebyl schopen se o toho odvrátit a byl žil jsem tak jak o tom mluví ježíš kristus na dvou židlích seděl nevychovatelnou potom jsem neměl tak dále ne jsem tam studoval nějakou chemii a tak to je to velice bavilo vraťte k tomu by to říkalo ne tak tohleto nebylo správné se tam vracet. Jenomže takovouhle řečí kterou tady říkám neobrátí tak úplně naruby jako jsem byl třebas v sedmnácti letech obrácen takže vy si zase vzpomenete na ten svůj život dosavadní se z toho veďte důsledky do všech detailů takové jako byste byli neslyšeli dříve nebo později je to v pořádku protože člověk se musí tisíckrát opakovat než zase udělá další krok a tím že se tisíckrát opakuje o tu ží natrénuje něco jsem od těch třech a půl let do sedmnácti jenom a jenom trénoval a pak na spojte od sedmnácti let do šestadvacet jsem trénoval svatost no to je ta největší různém životě přátele neboť vono by to bylo v pořádku být svatý. Jenomže přišeli si to na kabát ne ukazoval se s tím žádný zlatý ko nosí prosím vás ale myslet si o sobě že jsem svatý to byla tak nehorázně chyba že z milosti boží jsem se dostal do koncentráku že sem si mohl jasně zjistit že svatý nejsem protože jsem měl najednou strach o svůj život a předtím se neměl se vo složit že by si to nenapadlo se modlit jedinou prosbu pánu bohu kde vzáve u za tamtoho nebo polepšit tudlety věci nebo tamto nedovoluje jsem pánu bohu devět let ne předpisovali vůbec nic ani to říkalo mně ani to říkalo světa a říkal to čehokoliv jiného předpisovat to bylo správné z ale my šlo jenom o to abych bohu náležel a když jsem měl dojem že mu náležím tak sem se pochopitelně hlásil do řady svatých. Jenomže jsem nepochopil že tou svatostí v každém z nás je bůh a není jiné svatosti a to mně došlo teprve v tom koncentráku po velkém utrpení o tom že sem se vzdal toho života teprv se vzdáte vnitřně celého toho svého života tak teprve můžete mít jasno o tom kdo je v tom de tím činitelem ve vás který opravdu svatě jedná ty správně jedná že že nejsme my tím činitelem a že sme činí ten tom ostatním tak to není ta pravá činnost a že by řekl že to není vůbec jenom že jsme byli předtím mrtví a takže on jediný činitelem a tak dále jak to říká symptom kdybych jako souhlas s tímhletím co mi tady říká tak tady mezi vámi nesedí berte si taky ne nemůže vyplý stý příklad země ale toto neska potřebujete abyste si země z přebírejte si ale v tom že všichni odejdete a všichni to promarníme i vy co tady říkám tak si říkám. Přestože lidé kteří se mnou jednají o těchto věcech všechno promarní tak patrně pán bůh co dělají a neříkám že to žádoucí ale přeci jenom je to potřebné pro ty lidi nebylo by to tak nejlepší ale v tom případě že to zapomenou nebo že se s tím nevyrovnal a by měli nebo že ztratí tu schopnost se tím řídit. To je v tom případě konkrétním dočasnému omezené časově správné ano víte je to takhle v tom útlém mládí když jsem poznával nikoliv rozumem občas se správné tak jsem k tomu dycky získal moc kterou jsem vykonávání toho správného co jsem právě poznal ztratil vyčerpal a tak taky když vy vyčerpáte tu moc kterou z toho získáte z toho třebas styku se mnou tak nemyslete si že ste že ste promrhali zbytečně že vy jste ji někde zaseli semeno které zase jem to je napřed pod zemí nikoliv našem vědomí tedy ale nešlape po něm. Jenom nešla hospodář který správně pěstuje pole obchází pole nešlape po něm a vyčkat tu dobu ve katany kdy to semeno vzkříší takže vám radím nedělejte si hlavu z toho že třebas to někdo neuznává nebo že to vy neuznáváme to není rozhodující jestli vy to uznáváte nebo někdo nesli je že něco se ve vás zase v a to je na vás jasně vidět protože když říkáte jaké máte těžkosti a pořád u toho ste tak v tom se shoduje celá katolická teologie mystická dokud se dostali do situace kdy si řekne všechno opustí a všeho nechává se ničemu tak je to v pořádku pokud máš pořád touhu jít za tím bohem tak to stačí a nemusíš vidět žádný užitek ta rostlina někde podzemí nejlepším pořádku a je otázka jestli je méně důležité to že je to utajena. Než to že se to projevuje si myslím tohleto klíči ost třebas žalu du nebo ale je dva tři roky víte potom tu klíči ost ztratí ale nestra tak ten život tam je mi vo tom nevíme že tam je teprve když zařadím tak vono to začas vzroste takže neříká kdybych si byl vědom že tady něco sám jako že sám a že za čas to nebude vidět a je to tedy zbytečné tak jsem po druhé nepřijdu sem základní úkol který jsem měl tady skončil roku deset šedesát. A jsou tady mezi vámi lidé kteří poznali teprve po roku šedesát jsem tady neměl vůči nimiž žádný úkol ale vůči komu mám ten úkol vůči bohu a von je se ty veliký myslí že mám činem na omylu nemám nejsem povinován nikomu jinému než bohu před tím vkládám účty ne před vámi a kdyby tomu tak nebylo tak okamžitě ztratím moc kterou mám od něho jemu se odpovědně no. Vy říkáte že když jsem přijdete na takový se dání ve kterém jsem mluví jenom o věcech duchovních a je to z kýmkoliv kdekoliv takže na to dete se přiblížíte k tomu jako krátkého síně duchovní že a že tady je jenom jedna otázka nedopověděl jestli máte také roucho svatební a jestli nebudete vyvrženi tak do nemá roucho svatební proto se ten nemá ten kdo si s tímto životem počíná v tomto životě počíná tak jako by to nebylo řídit žení od boha. Při kterém si máme znovu uvědomit že od něho pocházíme a potom uvědomění se vrátit k němu jestliže si to neuvědomujeme v běžném životě protože říkáme máme přílišnou totiž abychom si to uvědomili že ano tak to špatně říkáte špatně jednáte protože ne že by ten život nebyl potom k ničemu to ne ale to zdlouhavé je to s okraji je to řek bych namáhavé na co se vymlouval ti co nepřešli na tu svatbu musím prodat nějakým osla dělá musím orat nebo musím jak se musel dělat on co měl mi moc svatby na starost. Takže ti zaručeně nevzdali na sebe musím opatrně na to jist svatební oděv protože starostlivost není svatebním oděvem to je rozkouskovaností našeho vědomí do tak malých částečky že ono nemůže fungovat jak by mělo při svatebního s fungovat být zaměřeno jenom na ten účel svaté. Tak tím jsem odbyl teď tam byla jiná sparta lidí kteří nepatřili k těm pozvaným ale byly se vni s křižovatky ze všech možných podlehl mít protože ten hospodář nebo ten svatební mistr nebo jak chcete ten říkal když nestali odmítli tak pozvěte koho potkáte oni pozvali ale nikomu se neřeklo že musíš mít svatební oděv prostě někteří přišli z křižovatky jako třebas žebrací trhání a podobně tím všechny vyloučen. Čím králem který pozval na tu svatbu a ona králem radši protože neměli svatební šat a velice tvrdě byli vyhozeni ven jak za to mohli když jim to nikdo neřekl ale mezi těmi pozvat nepoznalým ale nalezený na cestě byli také někteří kteří si říkali no hostinu tak vzácný nemůžeme přijít bez svatebního oděvu a tak si ho patřili nebo šli si pro něj domů nebo se umyl a tak dále všimněte si tého řečeno v jiném podobenství jak ten služebník na poli se vrací do domu toho hospodáře že on tam nevraždí za špinil a v šatu který měl na poli by se přeleju a teprve pak slouží podaří pak slouží hospodáři. Takže k tomu svatému oděvu patří mnoho věcí příprava vzdálená příprava blízká svatební spodní přípravu vzdálenou bylo že například se ještě po pořád dotýkat toho služebníka na poli aby aby se vám to víc jako všechno podobenství ježíšova spolu souvisí bych se ho pomoci ještě jinými podobenství a to by se strašně moc zdržovat ty ostatní taky nic ale ten služebník na poli se připravoval vzdáleně tím že pracoval pro hospodáře a víte že pracovat pro hospodáře. To není jenom vědět že pro hospodáře pracuju a říkat si pracuji pro hospodáře nýbrž pracovat pro bližního to znamená cokoliv jste udělali nejmenšímu z bratřích mých svých mějte učinili čili pracujete si jako jiní lidé a děly si to stejnou měrou pro bližního jako pro sebe stejnou měrou pro bližního jako proseb a to jste na poli hospodářově ano tak takhle patrně byli na tom i ti kteří třebas že brali na křižovat se předtím. Jakpak tam pracovali pro bližního velice účinně protože že brali a to lístek on to potom vysvětlím ale to by byla kapitola nesmít jdu dál tak tihleti lidé všechny se křižovatky udělali přípravu blízkou že totiž se oděli dostal zevního oděvu uměli zřejmě a nepřišla jako trhání to znamená jiný úkol máme v tomto světě když třeba že brána křižovatce a jiný úkol nebo po úkol jiné podoby máme když si sedíme v klidu na hostině. I když vy jste vy sem přišli se starosti tamního světa tak tu nemáte místo tak jste nevzdali na sebe oděv sváteční vy se musíte přijít jenom tak čistý jako ti co na sebe vzali sváteční oděv nebo svatební oděv a jenom tak máte možnost z toho nějaký užitek jinak sice vás nikdo nevyžaduje ale užitek z toho nemáte si z vám hlavě ještě přecházejí v jaké starosti navou tamto snahu dělat nebo spal dělá tam ten doma toho tak nějak že jo tak to nesmí tady být že to tady nechte to doma na těch křižovatce který mi jste procházeli tak se je to svatební oděv svatební oděv je příprava. K tomu co vím že se bude konat vím že se bude konat svatebního chtěla a že podle toho musím také vyprat musím být duševně připraven nesmím tam přijít tak aby jako koukal odtamtud zmizet protože mám nějaký nejste starosti ne nýbrž na tam přijdu jako člověk který se čas celou svou bytostí do se neúčastně celou svou bytostí svatebního sti nemá svatební oděv bych ten oděv mohl popisovat ještě jinak ale možná že to to stačí abyste pochopili co je to nemít vodě do který svaté dní oděv ten do rozhodnout na svatbě fungovat jako ost. A tu bych vás prosil o jednu věc abyste nebyli hostinu nějaké paní kde se jim nebo u nějakého člověka který tady mluví nýbrž abyste byli ho sty krále a teprve tím z vzali na sebe svatební roupy neboť ten král slavil svatbu a ne nějaké povídání ten tady staví svatbu kdyby se takhle brali oko i tak neberete to byste koukali jakými to bylo po vás užitek kdybyste tu svatbu celou prožili k tomu svatebního úkonu že se tam dva se vzdávají dohromady to je symbol se vzdání jako takového proč to byla zrovna svatební hostina jsem si bude ni náhodný proto aby se nám ukázalo že my tímto životem když ho nebereme jako pobývání na křižovat nýbrž také jako na úkol být na svatbě my tímto způsobem ten život dovršuje me. Takže převedu vám nezávisle na nějakém pobytu někde co je to ocitnout se na svatbě se svatebním rouchem nedokážu nosit svatební l hrou ho pořád a taky kdyby ho nosil tak ho zamanu a nebudu si ho vážit když ho pořád budu nosit ale když do na svatbu tak si ho vezmu protože to chvíle absolutně se lišící od že brání na křižovatce jiný podklad jiný účel a když tedy třeba přistupuju k vnitřní modlitbě jaká být moje příprava. Ne dokud se abych to do připravit dělat dokud sem na křižovat celý se na se tak se křižovat se kdybyste mi nějaký zase a že brali a mysleli si na svatbu tak by vám nikdo ani ten halíř do do vaší náruče ne nebo toho klobouky vám dožít nevím by by si říkali to není že brát když nevztahuje ruku vztahuje ruku po tomto světě dokud jste na jeho křižovat to je důležité jinak nebudete těmi opravdu mi žebrák a budete se diví že ten svá srostává že nemáte ani to byste do do rukou složili tam musí být opravdu my žebrák viďte opravdu mi žebrák pokud jste že baráky a buďte opravdově připraveni pokud přistupujete k svatebního stěně a modlitba by měla být takovou ste mi hostinu a jestliže modlitba ji není této minimum co se odvodit může chtít. To by byla by měl na být ještě něčím jiným když jím ale kdyby byla aspoň tím tak by to bylo aspoň to odění svatební rouchem oni všecko pochopitelně ale je to začátek člověk není v jeho zen se vám modlitba nedaří tak věřte mi že jste nevzali svaté melouch co je to svatební roucho nejsem žebrák na křižovatce nejsem člověk se starosti plnými plných a pro hlavu starostí takovým člověkem nejsem sem tam který jde na svatbu královnu ano. A jako takový nechávám křižovat ukřižovat kou a odívám se touto touhou když nejsem se vzdávám tak aspoň abych při tom byl v pane nejsem hoden abys vešel po třech mu ale kolo si slovem a ono to slovo tam bude při svatbě že je dává dohromady ty svaté psaný někdo a budu jenom vzdáleně přitom nebe se teďka přímo při modlitbě nebudu muset takový úspěch když jsem jenom oděl se svatebním rouchem aby mně řekli ty bys byl taky dobrým ženichem to se nestane. Nýbrž nebo dobrou nevěstou to se nestane ale se doví z svatby co se při fakticky děje se dlouhou dobu musím dovídat při své vnitřní modlitbě to se mnou vnitřně děje jaký převod co myslíte co znamená to podobenství o těch družičkách již polovina byla ne rozumných neboť neměla dost oleje a druhá rozumných který oleje dost měly tím nebyli přeci ničím více družičky ty nebyli ani ženichem ani nevěstou ale víte dobře jak bylo důležité aby je ten ženich přijal aby je nevyvodil takže nej který měli připraven. Ty....

Download XMLDownload textWaveform view