87-32A
87-32A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Ale
nesprávně
způsobem
byla
katolička
v
tom
smyslu
že
si
myslela
že
chudák
pán
bůh
na
všechno
nestačí
že
musí
nějaká
bere
ne
ta
někde
zaskočit
ale
vono
to
za
skon
tý
bere
ty
nebylo
k
tomu
že
pán
bůh
na
to
nestačí
to
je
ta
chyba
těch
katolíkům
nýbrž
že
nás
se
při
vzít
kvůli
nám
jiná
k
tomu
svému
úkolu
abychom
se
osvědčili
ve
své
ve
svém
díle
a
ne
abychom
ho
nějak
doplnili
abychom
nahradit
to
co
na
co
on
nestačí.
Prosím
vás
i
té
pracuje
si
to
podobenství
od
člověku
na
poli
a
v
domě
bohužel
v
ekumenicky
překladu
tam
chybí
jedno
slovíčko
a
to
je
neužitečný
jestliže
ten
služebník
všechno
dělá
na
poli
proto
hospodáře
má
jeho
nástroje
má
jeho
pole
na
jeho
příkaz
dělá
to
co
tam
má
udělat
za
se
je
nebo
s
oře
nebo
co
se
tam
má
prosit
za
všechno
dělá
a
vrací
se
do
ho
domu
toho
hospodáře
v
té
chvíli
ještě
pořád
služebníkem
neužitečným.
A
to
co
ty
katolíci
nestav
věnuje
protože
už
v
tomuto
nerozumím
co
je
tam
řečeno
a
jejich
bibli
katolicky
psané
to
co
svou
a
neužitečný
tam
nechybí
je
svoje
uniklo
dodneška
o
ve
ba
bylito
vodu
důsledky
a
to
jsou
o
tam
naše
nedali
mu
to
taky
nerozumí
toto
vynechali
tomu
nerozumí
tomu
vynechali
tah
panny
marie
svatýmu
petrovi
a
a
janovi
nechali
tam
není
v
tom
krásném
překladu
který
se
do
stavu
vás
to
tam
není
před
na
mě
nech
na
toto
náš
udělal
církev
veliký
ústup
ky
tedy
který
neměla
udělat
no
ale
voni
vy
dají
svým
vydání
a
tam
to
bude
se
ale
přesto
já
to
vidím
teďka
můžu
pomlouvat
protože
tady
není
na
tom
janovi
já
nebudu
dál
jmenovat
je
to
kněz
který
co
chvíli
a
já
sem
měl
co
dělat
aby
ho
stalo
dostal
bral
na
sebe
něco
o
čem
si
myslel
že
kdybych
to
za
sebe
nevzal
tak
nejsem
poctivý
pracovník
na
poli
hospodářově
a
ten
hospodář
chce
abych
to
bral
ve
si
to
přeje
já
jsem
přeci
dělníkem
na
jeho
vinici
nebo
tak
nějak
To
je
chybné
pojetí
protože
já
jsem
tam
stejnou
měrou
pro
sebe
jako
pro
toho
bližního
a
když
zamezí
něčemu
co
by
se
na
mně
mělo
být
konat
nebo
mohlo
by
konat
tak
jsem
správně
nemiloval
bližního
to
to
si
sbalování
nebyla
toho
vědoma
dostala
před
na
kolejí
že
byla
těžce
nemocná
protože
si
říkala
já
to
řeknu
indicky
nesu
karmu
za
ty
hříšníky
nebo
páter
pio
do
smrti
měl
stigmata
toho
bych
ještě
omluvil
protože
on
to
ve
kontinuální
soustavně
hříšníky
obracel
kdežto
sboru
svá
toto
nedělala
že
u
tý
je
to
neodpustitelný
že
měla
ten
řek
protože
to
způsobil
ani
se
míchal
pánu
bohu
do
věcí
do
který
nejenom
že
nic
nebylo
ale
které
nemohla
lidského
nic
lidského
stanoviska
lidské
síly
z
udělat
kdy
měla
deset
řadů
tak
způsobila
že
by
se
na
světě
něco
polepšilo
to
se
polepší
tím
že
ona
stejně
miluje
bližního
jako
sebe.
A
kdyby
dotyčný
člověk
například
to
o
té
vám
si
to
poznal
až
pře
mrtvý
věděl
že
to
takhle
nemá
dělat
někteří
svatí
to
poznali
že
se
tam
byla
nějaká
chyba
ale
vono
se
na
ně
nedá
jestliže
tuhleti
lidé
poznali
že
tam
dělal
nějakou
chybu
jemnou
ale
velice
důležitou
tak
vědí
že
musí
milovat
sebe
jenom
jako
bližního
a
milovat
sebe
neznamená
jenom
pěstovat
se
jako
bavil
ale
když
sem
na
nějaké
úrovni
musím
udržovat
tu
úroveň
neboť
já
jsem
tím
na
této
úrovni
já
se
nemohu
například
vám
rozpor
odejít
odtud
absolutně
k
ničemu
že
už
nebudu
schopen
dále
jít
říkat
nebo
dále
nic
udělat
ne.
Já
musím
sebe
milovat
jinak
než
vás
ale
to
znamená
stejně
jako
vás
kdy
se
já
nevím
jestli
to
rozumíte
to
je
to
je
to
stejně
protože
na
té
úrovni
já
se
musím
milovat
jinak
ale
přitom
stejně
jako
vás
nebo
něco
víc
nebo
ne
to
mít
já
kdybyste
připravil
o
tento
život
jako
se
připravil
to
byl
svá
bych
udělal
chybu
já
mohu
se
všech
dívat
na
ten
svůj
život
jako
opotřebované
ale
pokud
se
to
slouží
právě
tou
úrovní
na
kterou
se
dostal
tak
já
to
úrovní
musel
udržovat
jo
to
já
nemohu
udržet
u
vás
a
není
to
menší
láska
k
vám
já
vím
že
kdybych
úroveň
na
komukoliv
z
vás
zavedl
odtud
začínali
a
tam
nekončí
všechny
by
zabil
a
rá
to
byste
odsud
živi
nebo
odešli
tak
byla
by
to
láska
a
tak
vám
řeknu
když
ti
svatí
kolikrát
dělali
pro
někoho
něco
by
na
to
pravá
láska
když
to
dělali
z
vlastní
vůle
bylo
to
moc
hezké
ale.
Zavedli
kolikrát
veliké
utrpení
mezi
lidi
které
by
bylo
nenastalo
kdyby
nebyla
tato
modlitba
pohani
povahy
magické
prováděna
jimi
já
jsem
jenom
z
největších
svatých
evropských
abyste
viděli
protože
tomu
tak
je
to
byl
svatý
bernard
z
klervó
kdyby
on
nebyl
býval
měl
svou
vlastní
vůli
nebyl
by
si
býval
zachoval
protože
on
byl
jenom
extatikem
že
je
extatische
do
druhé
a
veliké
věci
odtamtud
by
nesl
to
musi
nesmírně
vážím
ale
čeho
si
nevážíme
je
že
rozpoutal
druhou
křížovou
válku
to
je
hrozné
jak
to
mohl
udělat
vy
nemáte
tu
moc
jako
měl
on
on
tedy
měl
jeho
hlavně
to
znamená
on
se
jenom
ozval
ne
podpora
a
zvaní
ale
řekl
a
proto
je
jednodušším
on
se
ozval
už
se
koná
druhá
křižován
válka.
To
je
ještě
žá
takovou
moc
nemoh
aby
dělal
šedesát
po
válku
že
jo
jak
si
mě
znáte
a
všechny
pohani
popravil
především
že
a
tak
by
to
dělal
dál
a
ještě
že
tu
moc
nemá
eště
vím
že
tato
vůle
není
tady
na
místě
a
jinam
tu
osobní
vůli
a
chtěl
bych
aby
tady
nebyli
třetí
se
aby
všichni
kdo
sou
proti
kristu
tak
nebyli
a
takhle
o
to
vy
toho
vylil
pěkně
tedy
na
řeknu
ale
to
nedělám
to
do
že
by
byl
lepší
než
svatý
bernard
kerou
a
že
sem
bezmocný
ve
srovnání
s
ním
že
to
udělat
nemohu
víte
kolikrát
jsem
už
ve
vás
u
vás
ty
se
tady
byl
zase
střílel
po
vás
ne
to
byl
upřímné
projev
mého
přání
zastřelit
toho
člověka
který
nechce
přes
určitou
úroveň
oddán
ne
ho
fyzicky
zastřelit
ale
zastřelit
tu
fázi
kterou
nechce
překonat
ve
které
se
zase
až
já
a
s
vodejde
zase
s
ním
vrátí.
Kdybych
totiž
se
nepotřeboval
zastřelit
ta
část
kdybych
to
dokázal
střelit
tak
bych
to
neříkal
ale
já
vím
co
to
dělalo
vem
sedmnáctém
věku
to
omyl
že
jsem
omylem
si
myslel
že
do
sedmnácti
let
jsem
žil
plně
a
zbytečně
veliký
trénink
ale
kdybych
si
myslel
jenom
maličko
je
to
bylo
dobré
to
přece
zná
s
tím
rokem
mého
věku
tak
jsem
nebyl
schopen
se
o
toho
odvrátit
a
byl
žil
jsem
tak
jak
o
tom
mluví
ježíš
kristus
na
dvou
židlích
seděl
nevychovatelnou
potom
jsem
neměl
tak
dále
ne
jsem
tam
studoval
nějakou
chemii
a
tak
to
je
to
velice
bavilo
vraťte
k
tomu
by
mě
to
říkalo
ne
tak
tohleto
nebylo
správné
se
tam
vracet.
Jenomže
já
takovouhle
řečí
kterou
tady
říkám
má
neobrátí
tak
úplně
naruby
jako
já
jsem
byl
třebas
v
sedmnácti
letech
obrácen
takže
vy
si
zase
vzpomenete
na
ten
svůj
život
dosavadní
já
se
z
toho
veďte
důsledky
do
všech
detailů
takové
jako
byste
mě
byli
neslyšeli
dříve
nebo
později
je
to
v
pořádku
protože
člověk
se
musí
tisíckrát
opakovat
než
zase
udělá
další
krok
a
tím
že
se
tisíckrát
opakuje
o
tu
ží
natrénuje
něco
já
jsem
od
těch
třech
a
půl
let
do
sedmnácti
jenom
a
jenom
trénoval
a
pak
na
spojte
od
sedmnácti
let
do
šestadvacet
jsem
trénoval
svatost
no
to
je
ta
největší
různém
životě
přátele
neboť
vono
by
to
bylo
v
pořádku
být
svatý.
Jenomže
přišeli
si
to
na
kabát
ne
ukazoval
se
s
tím
né
žádný
zlatý
ko
nosí
prosím
vás
ale
myslet
si
o
sobě
že
jsem
svatý
to
byla
tak
nehorázně
chyba
že
z
milosti
boží
jsem
se
dostal
do
koncentráku
že
sem
si
mohl
jasně
zjistit
že
svatý
nejsem
protože
jsem
měl
najednou
strach
o
svůj
život
a
předtím
se
neměl
se
vo
složit
že
by
si
to
mě
nenapadlo
se
modlit
jedinou
prosbu
pánu
bohu
kde
mě
vzáve
u
za
tamtoho
nebo
polepšit
tudlety
věci
nebo
tamto
nedovoluje
jsem
pánu
bohu
devět
let
ne
předpisovali
vůbec
nic
ani
to
říkalo
mně
ani
to
říkalo
světa
a
říkal
to
čehokoliv
jiného
předpisovat
to
bylo
správné
z
ale
my
šlo
jenom
o
to
abych
bohu
náležel
a
když
jsem
měl
dojem
že
mu
náležím
tak
sem
se
pochopitelně
hlásil
do
řady
svatých.
Jenomže
jsem
nepochopil
že
tou
svatostí
v
každém
z
nás
je
bůh
a
není
jiné
svatosti
a
to
mně
došlo
teprve
v
tom
koncentráku
po
velkém
utrpení
o
tom
že
sem
se
vzdal
toho
života
teprv
se
vzdáte
vnitřně
celého
toho
svého
života
tak
teprve
můžete
mít
jasno
o
tom
kdo
je
v
tom
de
tím
činitelem
ve
vás
který
opravdu
svatě
jedná
ty
správně
jedná
že
že
nejsme
my
tím
činitelem
a
že
sme
činí
ten
tom
ostatním
tak
to
není
ta
pravá
činnost
a
že
by
řekl
že
to
není
vůbec
jenom
že
jsme
byli
předtím
mrtví
a
takže
on
jediný
činitelem
a
tak
dále
jak
to
říká
symptom
kdybych
já
jako
souhlas
s
tímhletím
co
mi
tady
říká
tak
tady
mezi
vámi
nesedí
berte
si
taky
ne
nemůže
vyplý
stý
příklad
země
ale
toto
neska
potřebujete
abyste
si
země
z
přebírejte
si
mě
ale
v
tom
že
všichni
odejdete
a
všichni
to
promarníme
i
vy
co
já
tady
říkám
tak
já
si
říkám.
Přestože
lidé
kteří
se
mnou
jednají
o
těchto
věcech
všechno
promarní
tak
patrně
pán
bůh
ví
co
dělají
a
neříkám
že
to
žádoucí
ale
přeci
jenom
je
to
potřebné
pro
ty
lidi
nebylo
by
to
tak
nejlepší
ale
v
tom
případě
že
to
zapomenou
nebo
že
se
s
tím
nevyrovnal
a
by
měli
nebo
že
ztratí
tu
schopnost
se
tím
řídit.
To
je
v
tom
případě
konkrétním
dočasnému
omezené
časově
správné
ano
víte
je
to
takhle
v
tom
útlém
mládí
když
jsem
poznával
nikoliv
rozumem
občas
se
správné
tak
jsem
k
tomu
dycky
získal
moc
kterou
jsem
vykonávání
toho
správného
co
jsem
právě
poznal
ztratil
vyčerpal
a
tak
taky
když
vy
vyčerpáte
tu
moc
kterou
z
toho
získáte
z
toho
třebas
styku
se
mnou
tak
nemyslete
si
že
ste
že
ste
jí
promrhali
zbytečně
že
vy
jste
ji
někde
zaseli
semeno
které
zase
jem
to
je
napřed
pod
zemí
nikoliv
našem
vědomí
tedy
ale
nešlape
po
něm.
Jenom
nešla
hospodář
který
správně
pěstuje
pole
obchází
pole
nešlape
po
něm
a
vyčkat
tu
dobu
ve
katany
kdy
to
semeno
vzkříší
takže
já
vám
radím
nedělejte
si
hlavu
z
toho
že
třebas
to
někdo
neuznává
nebo
že
to
vy
neuznáváme
to
není
rozhodující
jestli
vy
to
uznáváte
nebo
někdo
nesli
je
že
něco
se
ve
vás
zase
v
a
to
je
na
vás
jasně
vidět
protože
když
říkáte
jaké
máte
těžkosti
a
pořád
u
toho
ste
tak
v
tom
se
shoduje
celá
katolická
teologie
mystická
dokud
se
dostali
do
situace
kdy
si
řekne
všechno
opustí
a
všeho
nechává
už
se
ničemu
tak
je
to
v
pořádku
pokud
máš
pořád
touhu
jít
za
tím
bohem
tak
to
stačí
a
nemusíš
vidět
žádný
užitek
ta
rostlina
někde
podzemí
nejlepším
pořádku
a
je
otázka
jestli
je
méně
důležité
to
že
je
to
utajena.
Než
to
že
se
to
projevuje
já
si
myslím
tohleto
klíči
ost
třebas
žalu
du
nebo
ale
je
dva
až
tři
roky
víte
potom
tu
klíči
ost
ztratí
ale
nestra
tak
ten
život
tam
je
mi
vo
tom
nevíme
že
tam
je
teprve
když
zařadím
tak
vono
to
začas
vzroste
takže
neříká
kdybych
si
byl
vědom
že
já
tady
něco
sám
jako
že
sám
a
že
za
čas
to
nebude
vidět
a
je
to
tedy
zbytečné
tak
jsem
po
druhé
nepřijdu
já
sem
základní
úkol
který
jsem
měl
tady
skončil
roku
deset
šedesát.
A
jsou
tady
mezi
vámi
lidé
kteří
mě
poznali
teprve
po
roku
šedesát
já
už
jsem
tady
neměl
vůči
nimiž
žádný
úkol
ale
vůči
komu
mám
ten
úkol
vůči
bohu
a
von
je
se
ty
veliký
myslí
že
mám
činem
na
omylu
nemám
nejsem
povinován
nikomu
jinému
než
bohu
před
tím
vkládám
účty
ne
před
vámi
a
kdyby
tomu
tak
nebylo
tak
okamžitě
ztratím
moc
kterou
mám
od
něho
jemu
se
odpovědně
no.
Vy
říkáte
že
když
jsem
přijdete
na
takový
se
dání
ve
kterém
jsem
mluví
jenom
o
věcech
duchovních
a
je
to
z
kýmkoliv
kdekoliv
takže
na
to
dete
se
přiblížíte
k
tomu
jako
krátkého
síně
duchovní
že
a
že
tady
je
jenom
jedna
otázka
nedopověděl
jestli
máte
také
roucho
svatební
a
jestli
nebudete
vyvrženi
tak
do
nemá
roucho
svatební
proto
se
ten
nemá
ten
kdo
si
s
tímto
životem
počíná
v
tomto
životě
počíná
tak
jako
by
to
nebylo
řídit
žení
od
boha.
Při
kterém
si
máme
znovu
uvědomit
že
od
něho
pocházíme
a
potom
uvědomění
se
vrátit
k
němu
jestliže
si
to
neuvědomujeme
v
běžném
životě
protože
říkáme
máme
přílišnou
totiž
abychom
si
to
uvědomili
že
ano
tak
to
špatně
říkáte
až
špatně
jednáte
protože
ne
že
by
ten
život
nebyl
potom
k
ničemu
to
ne
ale
to
zdlouhavé
je
to
s
okraji
je
to
řek
bych
namáhavé
na
co
se
vymlouval
ti
co
nepřešli
na
tu
svatbu
já
musím
prodat
nějakým
osla
dělá
musím
orat
nebo
já
musím
jak
se
musel
dělat
on
mě
co
měl
mi
moc
té
svatby
na
starost.
Takže
ti
zaručeně
nevzdali
na
sebe
já
musím
opatrně
na
to
jist
svatební
oděv
protože
starostlivost
není
svatebním
oděvem
to
je
rozkouskovaností
našeho
vědomí
do
tak
malých
částečky
že
ono
nemůže
fungovat
jak
by
mělo
při
svatebního
s
mě
fungovat
být
zaměřeno
jenom
na
ten
účel
té
svaté.
Tak
tím
jsem
odbyl
teď
tam
byla
jiná
sparta
lidí
kteří
nepatřili
k
těm
pozvaným
ale
byly
se
vni
s
křižovatky
ze
všech
možných
podlehl
mít
protože
ten
hospodář
nebo
ten
svatební
mistr
nebo
jak
chcete
ten
říkal
když
nestali
odmítli
tak
pozvěte
koho
potkáte
oni
pozvali
ale
nikomu
se
neřeklo
že
musíš
mít
svatební
oděv
prostě
někteří
přišli
z
té
křižovatky
jako
třebas
žebrací
trhání
a
podobně
tím
všechny
vyloučen.
Čím
králem
který
pozval
na
tu
svatbu
a
ona
králem
radši
protože
neměli
svatební
šat
a
velice
tvrdě
byli
vyhozeni
ven
jak
za
to
mohli
když
jim
to
nikdo
neřekl
ale
mezi
těmi
pozvat
nepoznalým
ale
nalezený
na
cestě
byli
také
někteří
kteří
si
říkali
no
hostinu
tak
vzácný
nemůžeme
přijít
bez
svatebního
oděvu
a
tak
si
ho
patřili
nebo
šli
si
pro
něj
domů
nebo
se
umyl
a
tak
dále
všimněte
si
tého
cé
řečeno
v
jiném
podobenství
jak
ten
služebník
na
poli
se
vrací
do
domu
toho
hospodáře
že
on
tam
nevraždí
za
špinil
a
v
šatu
který
měl
na
poli
by
se
přeleju
a
teprve
pak
slouží
podaří
pak
slouží
hospodáři.
Takže
k
tomu
svatému
oděvu
patří
mnoho
věcí
příprava
vzdálená
příprava
blízká
té
svatební
spodní
přípravu
vzdálenou
bylo
že
například
se
ještě
po
pořád
dotýkat
toho
služebníka
na
poli
aby
aby
se
vám
to
víc
jako
všechno
podobenství
ježíšova
spolu
souvisí
já
bych
se
ho
pomoci
ještě
jinými
podobenství
a
to
by
se
strašně
moc
zdržovat
ty
ostatní
taky
nic
ale
ten
služebník
na
poli
se
připravoval
vzdáleně
tím
že
pracoval
pro
hospodáře
a
víte
že
pracovat
pro
hospodáře.
To
není
jenom
vědět
že
pro
hospodáře
pracuju
a
říkat
si
já
pracuji
pro
hospodáře
nýbrž
pracovat
pro
bližního
to
znamená
cokoliv
jste
udělali
nejmenšímu
z
bratřích
mých
svých
mějte
učinili
čili
pracujete
si
jako
jiní
lidé
a
děly
si
to
stejnou
měrou
pro
bližního
jako
pro
sebe
stejnou
měrou
pro
bližního
jako
proseb
a
to
jste
na
poli
hospodářově
ano
tak
takhle
patrně
byli
na
tom
i
ti
kteří
třebas
že
brali
na
křižovat
se
předtím.
Jakpak
tam
pracovali
pro
bližního
velice
účinně
protože
že
brali
a
to
lístek
on
to
potom
vysvětlím
ale
to
by
byla
kapitola
nesmít
já
jdu
dál
tak
tihleti
lidé
všechny
se
křižovatky
udělali
přípravu
blízkou
že
totiž
se
oděli
dostal
zevního
oděvu
uměli
zřejmě
a
nepřišla
jako
trhání
to
znamená
jiný
úkol
máme
v
tomto
světě
když
třeba
že
brána
křižovatce
a
jiný
úkol
nebo
po
úkol
jiné
podoby
máme
když
si
sedíme
v
klidu
na
hostině.
I
když
vy
jste
vy
sem
přišli
se
starosti
tamního
světa
tak
tu
nemáte
místo
tak
jste
nevzdali
na
sebe
oděv
sváteční
vy
se
musíte
přijít
jenom
tak
čistý
jako
ti
co
na
sebe
vzali
sváteční
oděv
nebo
svatební
oděv
a
jenom
tak
máte
možnost
z
toho
nějaký
užitek
jinak
sice
vás
nikdo
nevyžaduje
ale
užitek
z
toho
nemáte
si
z
vám
hlavě
ještě
přecházejí
v
jaké
starosti
navou
tamto
snahu
dělat
nebo
spal
dělá
tam
ten
doma
toho
tak
nějak
že
jo
tak
to
nesmí
tady
být
že
to
tady
nechte
to
doma
na
těch
křižovatce
který
mi
jste
procházeli
tak
se
je
to
svatební
oděv
svatební
oděv
je
příprava.
K
tomu
co
vím
že
se
bude
konat
já
vím
že
se
bude
konat
svatebního
chtěla
a
že
podle
toho
musím
také
vyprat
musím
být
duševně
připraven
nesmím
tam
přijít
tak
aby
jako
koukal
odtamtud
zmizet
protože
mám
nějaký
nejste
starosti
ne
nýbrž
na
tam
přijdu
jako
člověk
který
se
čas
ní
celou
svou
bytostí
do
se
neúčastně
celou
svou
bytostí
svatebního
sti
nemá
svatební
oděv
já
bych
ten
oděv
mohl
popisovat
ještě
jinak
ale
možná
že
to
to
stačí
abyste
pochopili
co
je
to
nemít
té
vodě
do
který
má
svaté
dní
oděv
ten
do
rozhodnout
na
té
svatbě
fungovat
jako
ost.
A
tu
bych
vás
prosil
o
jednu
věc
abyste
nebyli
hostinu
nějaké
paní
kde
se
jim
nebo
u
nějakého
člověka
který
tady
mluví
nýbrž
abyste
byli
ho
sty
krále
a
teprve
tím
z
té
vzali
na
sebe
svatební
roupy
neboť
ten
král
slavil
svatbu
a
ne
nějaké
povídání
ten
tady
staví
svatbu
kdyby
se
takhle
brali
oko
i
tak
neberete
to
byste
koukali
jakými
to
bylo
po
vás
užitek
kdybyste
tu
svatbu
celou
prožili
až
k
tomu
svatebního
úkonu
že
se
tam
dva
se
vzdávají
dohromady
to
je
symbol
se
vzdání
jako
takového
proč
to
byla
zrovna
svatební
hostina
jsem
si
bude
ni
náhodný
proto
aby
se
nám
ukázalo
že
my
tímto
životem
když
ho
nebereme
jako
pobývání
na
křižovat
ká
nýbrž
také
jako
na
úkol
být
na
svatbě
my
tímto
způsobem
ten
život
dovršuje
me.
Takže
převedu
vám
nezávisle
na
nějakém
pobytu
někde
co
je
to
ocitnout
se
na
svatbě
se
svatebním
rouchem
nedokážu
nosit
svatební
l
hrou
ho
pořád
a
taky
kdyby
ho
nosil
tak
ho
zamanu
a
nebudu
si
ho
vážit
když
ho
pořád
budu
nosit
ale
když
do
na
svatbu
tak
si
ho
vezmu
protože
to
chvíle
absolutně
se
lišící
od
že
brání
na
křižovatce
má
jiný
podklad
má
jiný
účel
a
když
tedy
třeba
přistupuju
k
vnitřní
modlitbě
jaká
má
být
moje
příprava.
Ne
dokud
se
abych
to
do
připravit
dělat
dokud
sem
na
křižovat
celý
se
na
tě
se
tak
se
křižovat
se
kdybyste
mi
nějaký
zase
a
že
brali
a
mysleli
si
na
svatbu
tak
by
vám
nikdo
ani
ten
halíř
do
do
té
vaší
náruče
ne
nebo
toho
klobouky
vám
dožít
nevím
by
by
si
říkali
to
není
že
brát
když
nevztahuje
ruku
vztahuje
ruku
po
tomto
světě
dokud
jste
na
jeho
křižovat
ká
to
je
důležité
jinak
nebudete
těmi
opravdu
mi
žebrák
a
budete
se
diví
že
ten
svá
srostává
že
nemáte
ani
to
byste
do
do
rukou
složili
tam
musí
být
opravdu
my
žebrák
viďte
opravdu
mi
žebrák
pokud
jste
že
baráky
a
buďte
opravdově
připraveni
pokud
přistupujete
k
té
svatebního
stěně
a
modlitba
by
měla
být
takovou
ste
mi
hostinu
a
jestliže
modlitba
ji
není
této
minimum
co
se
odvodit
může
chtít.
To
by
byla
by
měl
na
být
ještě
něčím
jiným
když
jím
ale
kdyby
byla
aspoň
tím
tak
by
to
bylo
aspoň
to
odění
svatební
rouchem
oni
všecko
pochopitelně
ale
je
to
začátek
člověk
není
v
jeho
zen
se
vám
modlitba
nedaří
tak
věřte
mi
že
jste
nevzali
svaté
melouch
co
je
to
svatební
roucho
já
nejsem
žebrák
na
křižovatce
já
nejsem
člověk
se
starosti
plnými
plných
a
pro
hlavu
starostí
takovým
člověkem
nejsem
já
sem
tam
který
jde
na
svatbu
královnu
ano.
A
jako
takový
nechávám
křižovat
ukřižovat
kou
a
odívám
se
touto
touhou
když
už
nejsem
se
vzdávám
tak
aspoň
abych
při
tom
byl
v
pane
nejsem
hoden
abys
vešel
po
třech
mu
ale
kolo
si
slovem
a
ono
to
slovo
tam
bude
při
té
svatbě
že
je
dává
dohromady
ty
svaté
psaný
někdo
a
já
budu
jenom
vzdáleně
přitom
nebe
se
teďka
přímo
mě
já
při
té
modlitbě
nebudu
muset
takový
úspěch
když
jsem
jenom
oděl
se
svatebním
rouchem
aby
mně
řekli
ty
bys
byl
taky
dobrým
ženichem
to
se
nestane.
Nýbrž
nebo
dobrou
nevěstou
to
se
nestane
ale
já
se
doví
z
té
svatby
co
se
při
ní
fakticky
děje
já
se
dlouhou
dobu
musím
dovídat
při
své
vnitřní
modlitbě
to
se
mnou
vnitřně
děje
jaký
převod
co
myslíte
co
znamená
to
podobenství
o
těch
družičkách
již
polovina
byla
ne
rozumných
neboť
neměla
dost
oleje
a
druhá
rozumných
který
oleje
dost
měly
tím
nebyli
přeci
ničím
více
družičky
ty
nebyli
ani
ženichem
ani
nevěstou
ale
víte
dobře
jak
bylo
důležité
aby
je
ten
ženich
přijal
aby
je
nevyvodil
takže
nej
který
měli
připraven.
Ty....
Download XML • Download text
• Waveform view