EN | ES |

87-30B

87-30B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Čili je to nýbrž to žili aby se věci tak napravili že by mohli se ospravedlnit před tím ježíšem který ho opustili všichni na toho jana a že by mu směli od přísahal že budou zase jeho a že on budou sloužit i za cenu vlastního života tak to předtím nedokázali jistěže to tom toužím co to bylo že oni se ho neřekli přestože von tak potupně zemřel že se ho tato jidáše nikdo nezřekl z nich ani jeden ne protože před tím dělali něco pro bližního vycházeli ze sebe to nedělali pro sebe voni se učili milovat bližního jako sebe přátelé to moc. A voni tím že se osvědčili v malém zase se posvěcovat na velkém co jim to bylo z toho dřívějšího řídit blíží pro bližního to dobro voni bylo zaujatost pro bližního zájem o bližního zájem pro dobro to malé dobro které udělali pro něj když tato zaujatost není základem vašeho soustředění lépe ste si a uděláte všechno to se vám radil nic se nestane že jste byli ale před tím zaujati touhou pobo a on to to nedařilo tak z toho jako tu chci nevyjdete nýbrž potom vyprázdnění mysl mysli bude tam konečně mít místo ta vaše zaujatost neboť to nepochází z vás tak pochází z boha. A ta tam zaujme pralo křeslo a bude vám vládnout a budete tak zaujati že se budou všichni divit přeloženo vlastní zkušenost která vypadá že to tak nebylo ale je to tak když třebas po těch operacích sem občas poznával správné bez své vlastní vůle za naopak opuštění vlastní vůle a vyprázdnění mi si taky bez své vlastního činí to byl stereotypní naučili lékaři tak jsem při tom vlastně trénoval. Zaujatost čím jsem byl zaujat jsem při pouště postupně zaujatost boží o člověka do sebe do své mysli když pán bůh ukazoval drobném co je správné to jsem nevěděl že to pán bůh ukazoval my obavy že to byl on to ukazoval tak jsem zároveň s tímto ukázkou získával sílu od něho abych to provedl čili sem používal jeho moci jako ti učedníci páně když dělali zázraky to nebyla jeho jejich moc to byla moc boží jsem nevěděl samozřejmě že to moc boží a jsem tu moc boží používal při nás let sem na trénoval víte vono by se takhle dělá toho to trvá třináct let a těm učedníkům to trvalo jenom tři roky to je pro rozdíl panečku tříd vedení to vše krista a pod tím opuštění víry to šlo rychleji kdežto při na cestě poznání se musel takhle šlapat delší dobu než jsem to natrénoval než ta že jsem pustil tu zaujatost boží od člověka do svého nitra do své mysli do své duši ale pak vám řeknu při extazi první v sedmnácti letech. Jsem měl pro nic jinýho pochopení než pro pána boha pro nic jinýho zase jsem tomu říkal řka a je to dobře že jsem nevěděl že je to láska ne ale byla to láska a kdyby byl se že miluju pána boha tak jsem totiž udělal větší chybu než kdyby byl věděl že to láska je a jsem totiž nemohl te chyby se dopustit ve směl se s dokud si z toho důvodu protože kdo to ve mně miloval byl pomoh jsem jenom uprázdnil místo tak že on to byl tedy miloval že jsem nedorostl do toho aby měl že je to on který miluje a ne když člověk si chce snaží o lásku k bohu tak je to bůh který se snaží abych ho miloval protože on miluje a před předchází svou láskou on minimálně dva kroky je přede mnou. Tak myslím že toto necháme v tom vyprázdnění mysli se nedostaví zaujatost pro boha tak jste nikdy nebyli zaujatý je to ale řádně se snažili o to abyste byli založí pro boha tak se ta ta objeví způsobem že vás přemůže ano co jste na základě zaujatosti z vyprázdněn mysli postupovali dále jo ho se projevila projevil a se vzal to učí bohu a tam není místo pro nic špatného nemůžete být poslední v jakým výbuchem prázdnota láká zle duch a nevedou tam horší duchové než tam byli předtím. Věděl že když bude pracovat pro toho hospodáře jeho nástroji na jeho poli že právo vstoupit do toho domu ano to nebylo nějaké přímé pozvání to byla podmínka pracovní smlouvě ano budešli přes den pracovat na poli večer máš právo vstoupit ke mně jo do domu a on by si byl netroufal vstoupit do jeho domu dyby byl přes ten nepracoval to by ho byl asi ten hospodář vyhodil prosím bych prosil o jednu věc opravdu upřímně prosil podobní si toto podobenství o synu na poli a synu nebo posudku na poli s mých domě se rozdávání hřiven hospodaření s hřivnami. Ten služebník které mu byly dány hřivny v jiném podobenství ne nehospodařil ze svým nýbrž tím co bylo jeho pána ten služebník na poli neměl své nástroje to byli hospodářovi neměl své pole to bylo podařit neměl své úkoly nýbrž hospodářovi úkoly ano toto si rozeberu to se vyplatí si to rozebere detailně že to mnoho věcí vysvětlí ano. Tak a takže kdo ho tam pozval to byla to byl součást pracovní co vy spíš znova taky nesmí tam vynechat nic tam dělo jestliže ten služebník odešel z práce na poli byl namazáno tak se napřed umyl přelila ta je začnou opásal se a začal sloužit tomu hospodáři bez pozvání nevím kde to pozvaní pořád vidíš začal sloužit tomu a neptal se jestli ho pozve to byl součást to byla součást pracovní mluvy. Prostě šel protože byl připraven my se máme právo a povinnost disponovat rozumíš aniž bych udělat nemůžeš sem se disponovat on se disponoval takže on byl disponován k tomu aby posloužil tomu hospodáři sloužil mu bez toho že by mu kladl podmínku dej mi najít a ten hospodář o potom pozval když se pořádně najedl při sedni a po je taky toto máš toto poznali ni tomu dochází a to bylo vysvětleno vy tomu dochází proto jsem musel být hloup že takhle zkonstatovat to se nedá vysvětlit ty musíš vědět o podmínkách za jakých se disponuje a to dneska odpoledne celé o tom vypráví ne. Lidstvo nebo jedinec mohl dospět k bohu tak bych plesal víc než pes ty ale vono to pravda není samo samotným sebe zlepšování nebo vůbec zapřením sama sebe se nedostaneš k tomu bohu kdyby toto byla pravda co tady ten se píše pane pravda že jsem úpadku o tom není pochyby je pravdu ale že by nastala nějaká obnova náboženství na úrovni mravní to ne prosím za chvalte úrovně toho kdo nenávidí když nenávidí a ty nejsi ochoten ho nenávidět protože miluješ tak nemůže dělat co chceš musíš mu jíst cesty. To myslím že jo on za otec nemůže mluvit ne vařila mohla no ano ale koho miluje tak by jako měl si dobře dávat pozor aby to co dělá bylo ve schodě s a to vlásku že on neprochází schopen nikdo ve světě prokazovat jenom ak stála úkony lásky nedělá který život když třebas dejme tomu nevím děláš útěk je to úkony no není čili tam musíš prokazovat jiné hodnoty než lásku a musí si mých taky věc nimi rady. A k tomu nepo neprospěje pavlovi miluj a dělej si to chcete svatýho to to jenomže chybně pojatý tam si nesmíme pavla něco vytrhnout a považoval to za celýho padlo te kacířství pamatuj si to tudleto pak a musím říct takovýho jaký to je výtečný moudrý a když si budeme jenom co se říká epištolách málo abych taky mohl být pavla za tuhleten konec ženo ve shromáždění čí můžu je poddána říká pavel. Můžete se to tím vhodnou by poddána takovým mužský jako je tudleten to je to a bylo by to zpracoval že jo za celek jestli tuto pavel řekl a von to řekl tak je to vrcholné kacíři nevezmu celýho krista k tomu a ten řekl víc než miluj a dělej si co chceš ty se síně si nesměli a ještě si vůbec nezměnil když ve své mysli klade těžko nás po čem touhu si ukladl to je vono a ne dělej si to než etak. Toto blahoslavenství se týká posmrtného života tady pláče celý život po smrti za to buď bez starosti potká velké štěstí a na dost věčná blaženost a tak dále ne ježíš tam vůbec nemluví něco kde by byl předěl smrti tam není předěl smrti v žádném blahoslavenství není po škrtnout nebo není zmíněn to si to třetí od a do e není tam vůbec nic se čili ta všechna blahoslavenství a to je důležitý vědět platí pro tento život zde budou potěšeni když tady pláču. Že tam dáváš no o tom to tam no tak to způsobuje pláč zármutek bolest to není jenom špatné nýbrž to přináší vždycky musíme poznat že je to špatné podstatě protože když na do ten pláč způsobuje co by neměl dělat ale na druhé straně když to je v tom světě takové tomu nedá vinou že na něčím třeba plakat třebas na nemocí to není do rozpojuje takle konkrétně nýbrž to je stav ve kterém se nacházím vem okolnosti se nic na klady třebas něčím a trpím nebo tak. jsem byl jako jsem byl platit tak jsem byl v tomto životě nejvíce radujícími nejvíc bo těšení člověkem okamžitě po těch operacích jsem byl těšen tím že jsem poznal narodil ostatních lidí co je správné aspoň chvilkami a v drobném že jsem poznával výstup co je správné tak jsem dostával k tomu taky moh abych to uskutečnil to všechno s tím souviselo a tím sem byl potěšen že se mohl dělat co bych normálně neudělal či kdybych byl předtím naplakal tak tento stereotyp nevytvořil a sem nový potěšen čili vemem těchto zkušeností které se potom opakovali na jiných úrovní musím říct že není to míněno toto byla se jako něco posmrtného a pláče no zde nýbrž že opravdu žijeme v dualismu kde relativní dobro se drží za ručičku z relativním zlem a došli považujeme radost za relativní dobro tak se nedá zabránit tomu nedá se zabránit tomu aby to relativní zlo který je pláč a zármutek nezpůsobilo také to relativní dobro. Ještě jinak kdyby byli učedníci páně na tom jezeře nebyli zarmoucený a ustrašen a vzbudili ježíše krista tak ježíš kristus by se byl nezboural by se byl nedopili ale nebudu se čili pláč probouzí řek bych boha šest tak lidově dáš totiž ho přivádí do vědomí přivádí do našeho vědomí. Vědomí boží řekni by činná ale probudil jeho rozumíš teďka nemám na mysli že že mu vyčinit to je to je ten to pro vedlejší to je jenom za chvilinku ne že ti si tam jinou stránku věci kterou si z toho neviděl jenom vidí že jim vyčinil a vidím přitom že probudili ježíše který uklidnil tu bouřku a že tedy když takhle sem zarmoucený tak pro musím boha který způsobuje moji radost rozumíš sou dělali si tu vidím ze všech stran a to není moje moc. Takže to je jeho moc takže jsem třebas jak jsem toto poznal co jsem si to ještě neznal vůbec to to prodělal nebo čemu je to jsem to poznal to jedno co tého listopadu třicet devět jak je ten esesman vzít ten život jak sem třeba vzdal jsem vstoupil do života mého přítele jiří ho došela věděl jsem co si myslí o tom proč tam trpí to byl to jsem byl vůbec ne toto vám promluvil ježíš kristus přátelé ten také tomuto naučil jemu za tou vděčím takže to je on který vám to vysvětlil to daleko širší palestiny je eště vám říkám to by se promrhali kdyby to vysvětlil ještě úplně jinak ve starém věku zakladatel řecké tragédie se vám dobře známo roku čtyři sta sedmdesát pět před kristem řekl pravá moudrost. Přichází sama sama dveřmi utrpení přítelem sem zaručeně člověk raduje že jo čili ten žal ten pláč to utrpení způsobuje moudrost a to je další výklad velice skvělý toho co se tam v toho svými apoštoly když oni totiž ho zavolali a von uklidil tu bouřku tak ji mohl vysvětlit tu úžasnou moudrost bezstarostnosti a to by byli bez dramatizace nepochopili že po nebrali vy navážu ale když si zachránil život jak se jim vzdal tak to mělo větší váhu to jeho slovo rozumíte tomu se taky strašně důležitý todleto. A to rozpoutává taky proto abych k tomu této situaci došlo a takže to bylo záměr neřestný ježíše krista aby mně příležitost toto všechno na vystaví pokrok ztráceli z avili je přímo úměrný způsob jakým člověk poznává sám sebe když sebe tep tak pokrok není žádný čím dokonaleji sebe poznává tím je větší naděje k duchovní pokroku musím to dál rozvádět bych radši to řekl na příkladech ona napsala hlavní ta máš ten spis. A tam se snaží vysvětlit jak a za jakých okolností člověk stoupá k bohu že vám tak nemohla psát tedy všecko psalo to co bylo únosné aby ji nezabili jo a teď si ale uvědomí jednu věc to psala za těchto okolností církev v době si myslela že do nebe se vstupuje po smrti po smrti jenom on si to možná myslí i dneska o to mně nezáleží které na tom si to myslela tehdy a jestliže ta svatá terezie. V předškolním věku nebo na začátku školy nebo tam někde v útlém věku tak sem se obrázek svatý že ten pan ježíš nabízí věčný život co marka že pěti mužů tak vona pochopila že je možno do toho věčného života vstoupit zde na světě jako dítěti to nemohli mít za zlé protože neměla teologické fakultě žádnou že jo dítě je nemá tak to dětsky bere a dělení jak na to ale přišli že takhle myslí a že ona mluví o vzestupu duše k bohu přímo otevřeně a že tedy k bohu znamená do nebe. Tak to zatrhli tak ji mučili inkvizice jisti a ne ale vy svatý jan kříže byli u mučili jenže von se za suploval ne že by tam byl a protekci ale on říkal se o to víc a o ji matku nechte na pokoji tak konečně uchránily a tahleta svatá terezie říkala jsem pro to tolik trpěla ne proto jsem tolik trpěla že měl třebas inkvizice učila to dodávám jenom nebo že jsem měla tak těžké podmínky životní nebo že jsem byl nemocná nýbrž jsem trpěl a proces se sebe neznala. To je to poznání sama sebe tady je ten úhelným to je vědět co si přeje bůh a plnit z to a my k tomu sílu abych to plně dycky v tomto případě prosím vás to tam napíše to sama te mockrát ale je dovoleno žít v tomto světě a pokud nedělá zle pokud nepoznává co by neměl dělat tak je všechno v pořádku co dělá ne miluj a dělej si toto co ten že si a dělej si co chceš pokud nic proti tomu nestojí že by se to dělat neměla přívlastky k bližnímu nebo něco jiného co v tom je taky je ale jakmile se to protiví v tom člověku tomu zajmout který nechce aby si vzal špatně tak. A musí ho poslechnout bych musel se podrobně dotýkat sotva života a on je vlastně málo popsán protože ten byla to o něm psal mnoho spisů psal jenom o jeho způsobu myšlení a ne o způsobu života to se říká že že měl velice zlomek taktika ne která ho vede starala na to hezky krev to se mi hodí za toho ale mně jde o to jak byl zabit jak potřel je který kdyby byl nepodařil tak nebyla by nebyl a on měl možnost dostat se do vyhnanství. Když líbí že se nevrátí a že bude kani mládež jako dosud kazil oni kazil v tom smyslu že měl k tomu aby nevěřili na bohy které nejsou skutečné kteří nejsou skutečný nybrž aby věřili to co v jejich duši jim káže aby dělali a nedělali dělali nebo nedělali že zákon je psán v nich v jejich nitrech a tak dále o to tedy bylo po bují to chápu a ta ho napíše popuzuje mládež proti daném řádu a že tedy uteče a nebo bude poprav žáci vtělí pomoc tomu útěku podíl proč odmítl teďka nevíte se poslal protože dal mu jim radil jenom co nemá dělat. A tady mluvím mu poradil neber ten jet a protože mu vůbec nic neřekl on je vzal a zničil se vnitřní svůj život rozumíš tomu tomu se říká disciplína jo byl charitativně člověk musí mít do chce zůstat poznání sem musel to se malém poznával za správné že to musel okamžitě provést když jsem nebyl ochoten nebo ochoten okamžitě to provézt tak to nebylo tak to zkušenost se ztrácel ta síla se ztratila proto ježíš kristus řekl okamžitě za mnou do se danou jít a ne po chová mrtvýho. To pochovávají mrtvých čili pravé poznání je spočívá v tom že to poznávám jako správné moci okamžitě sledovat okamžitě sledovat to je základna cest základna cesty poznání a tomu naučil život že opravdu jsem nemohl se rodině naší nikdy pochopit jak je možno můj příkaz který byl správný podle tohoto principu voni hned neprovádí nebo za čas a že a čím později do provádět mi to uší neměli to ji v tom tu sílu kterou by byli bývali měli kdyby byli necelobytostním rodiny nepřizná jsem chtěl jednat správně a ne nedělal okamžitě to co jsem považoval za správné oni nevěděl odkud to tak se ani nedivím ale nestalo se to takže sem neměl možnost v někom vypěstovat ve své rodině poznání protože oni nebyli disciplinovaní a no a vám řeknu než ta malá umřela dávno předtím roku padesát jedna a oře osmdesát jedna třicet let před smrtí ze sebe disciplinovaný. A mělo to za následek že získal vedení podobné jako třeba sokrates a to vedení neztratil a dokonce života bez tím si ale musel prodělat pauzy a to tedy vám řeknu nám nejde do hlavy jo protože jsem měl to poznání před ním a ne po jsem byl z koncentráku venku že sem si vzal ne ta pasovali v tom že ona při druhém dítěti nebo při prvním návodu. Při prvním při druhém při stačí dceři i poradil lékař protože k němu přišla ve k tady přišla na radu co dělat aby dostala tonou protože měla žili k řeči při tom porodu že to se všechno zvětšuje oni říkal to je duch vám dám injekci jsou nou do žil a nic se nestane a jsem říkal i při toti si to se nemá on říkal že ne tu tělo tu inici dal vona potom na ty roky staví úzkost který se tým si nevěděl rady nebýt pepíček se za který vod toho pomoci pomohl ale za čtyři roky tak se se z toho vůbec nedostala byla by se zbláznil a zaručeně tak takovou pasu si i na cestě poznání musí každý popřát. Na cestě poznání kterou a tou cestou šel ježíš ta pauza se nejkrásněji projevuje v tom když tam víc těchto ale nejkrásněji je patrna nejlépe a nejdete je patrna na kříži bože potře opustil to on tedy předtím řekl a otec jedno jsme prosím je to pořád nápad za vite takovou pořádnou pasu musíme v těch poznání každý mi čili se zapomnění ohromná cesta správná cesta ale vyžaduje disciplínu i takovou jako měl ježíš kristus odevzdávání přes to svého ducha nevím prosím opustil ale od dáti si ducha nezáleží na tom že si opustil a ti ducha odevzdával to jsem nebyl nikdy schopen. Tak je tady samo jo přece je tady dotaz o tom mostu kterými je tenhleten život musím opakovat promiňte mně tak se musím opakovat protože jinak který je tady podle evangelia svatého tomáše který je tento život a po které máme přejít a ne se na něm zabydlit a zabydlení na tomto mostě nejběžnější je začít tady vlastnit to co na tom mostě nalezne a my na tom mostě nalezne svůj život pozemský a když začneme vlastnit tak se zabydlíme víte že s tím životem souvisí s obydlí souvisí sounáležitosti s rodinou z vlastní a se všemi vztahy takže tohleto všechno je třeba opustit. Aby se člověk dostal dál opustit znamená vnitřně opustit a ne od toho utect jestliže by člověk utíkal od těchto vztahů tak bych to symbolicky nazval že spadl z mostu to taky není správné neboť součástí toho přemostění je také to že máme tělo že on nemůžeme potírat že máme smrtelnou duši že máme nějaký vztah k tomuto světu tomu se říká vědecky symbioza a že musíme tu spolupráci že světem také znát a umět.

Download XMLDownload textWaveform view