87-28B
87-28B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Já
sem
se
může
s
kým
svědomím
si
odpovědět
otázku
jednáš
správně
kladně
že
jedná
správně
tak
je
to
v
pořádku
já
myslím
že
manželství
je
všechno
v
pořádku
když
si
dobrotě
bez
rozčilování
něco
vytknout
a
když
uvedou
věci
na
úroveň
pečlivosti
která
je
u
každého
jiná
když
třebas.
Manžel
dělá
něco
na
co
obyčejně
alenka
nevidí
tak
to
dělá
velice
pečlivě
ba
starostlivě
a
když
je
to
něco
co
on
alence
vyčítá
že
je
to
starostlivost
tak
je
to
jenom
obor
kde
von
pečlivostí
svoji
vůbec
nezasahuje
to
tam
prostě
není
sféra
ne
mimo
svou
pečlivost
uplatnit
asi
tak
takže
je
to
nesrovnatelné
a
nevyvozujete
z
toho
nic
víc
než
že
se
za
zajímáte
inteligentně
doplnit
a
že
si
musíte
pružně
říci
tak
toto
má
pravdu
a
nemá
pravdu
nebo
posuzuje
to
své
svého
osobního
hlediska
a
do
určité
míry
má
na
to
právo
aby
to
takhle
posuzoval
tak
mu
to
přejeme
ne.
Víte
jeli
někdo
pečlivý
a
ta
pečlivost
ho
zneklidňuje
tak
není
to
ještě
příznak
starostlivosti
podle
mého
názoru
nýbrž
je
to
ten
dostatek
někde
jinde
že
von
než
vy
hrabe
všechny
svoje
schopnosti
a
dal
dohromady
tak
to
stojí
nějakou
námahu
a
přece
jenom
že
vzniká
osvítí
neklid
jako
když
by
náš
dejme
tomu
nějaké
břemeno
ny
totiž
mnohé
věci
které
nekonáme
často
musíme
přivádět
teprve
na
povrch
do
vědomí
neboť
do
nic
jsou
dávno
za
snu
hrabou
podvědomí
ne
a
to
vypadá
jako
neklid
ale
ve
skutečnosti
kdybys
to
v
klidu
přebíral
tak
se
k
tomu
třeba
vůbec
nedostaneš
a
někdy
zase
zdaleko
zázrak
to
záleží
na
tom
to
tě
teďka
řeknu
když
si
nemůžeš
vzpomenout
na
nějaké
jméno
třebas
něčím
tak
je
nejlépe
na
to
přestat
myslet.
Říkám
nejlépe
je
to
lépe
na
to
přestal
mít
aby
se
na
to
vzpomněl
ale
ještě
lepší
je
spojit
tu
svou
touhu
to
poznat
poslední
událostí
kde
jsme
se
pojmenoval
no
ne
se
na
tu
okolnost
za
kterou
při
které
byl
někdo
pojmenován
a
to
je
snazší
až
je
jsou
další
stupně
ale
kdopak
zná
letu
metody
psychologie
málokdo
a
pak
mu
musíme
dovolit
být
neklidný
tak
kde
by
při
chou
neklidný
nebyl
že
nejsme
všichni
vybaven
citu
psychologie
takže
se
může
stát
že
se
neklidný
tam
někde
přechody
nebyl
a
to
není
ještě
starostlivost
nýbrž
to
je
neschopnost
vybavit
to
co
se
vybavit
má
tak
tato
neschopnost
se
dá
zrušit
tím
že
si
dělal
sem
neschopen
voni
do
od
toho
tak
je
to
nesprávně
lépe
je
by
neklidný
než
klidně
o
čeho
odejít
a
nehřešit
takže
já
bych
neřekl
že
je
to
chyba
člověk
neklidu
ježíše
to
jenom
chyba
ale
vono
je
to
jeden
párů
dvojic.
A
žádný
z
těch
partnerů
v
té
dvojici
nemůže
kráčet
sám
čili
že
by
pečlivý
člověk
se
vůbec
nezrušil
to
nemožné
ten
se
musí
zrušit
už
tím
se
v
zruší
že
to
si
dělat
pečlivě
a
že
musí
k
tomu
potřebovat
více
ze
své
osobnosti
než
normálně
co
se
pečlivě
konat
nemusí
co
se
samozřejmé
a
například
dejme
tomu
dýchání
na
to
se
nemusím
zrušit
ale
když
si
vít
nějaký
kopec
a
mám
správně
dýchat
dovedete
ote
kopec
tak
se
musím
zrušit
záleží
na
okolnostech
tedy
zevní
a
podobně
čili
toto
měřítko
neklidu
sem
říkal
jenom
jako
takovou
širokou
šablon.
Jak
já
jsem
ale
si
to
opomene
řekl
to
takle
když
neklid
já
jsem
tak
ne
přímo
mě
zaplaví
to
znamená
přeruším
je
klidné
hledání
tak
já
nevyřeší
to
co
bych
klidem
vyřešil
pomocí
neklidu
to
nevyřeší
tak
se
to
asi
řekl
ale
neklid
mně
by
spíše
měl
upozorňoval
on
se
dostaví
v
každém
případě
když
nejde
o
starost
než
měl
upozornit
že
už
se
dostal
na
hranici
svých
normálních
optimálně
ch
podmínek
poznání
a
že
jste
hranice
nesmí
být
dál
že
nesmíte
nelitovat
a.
Já
bych
třebas
řekl
o
žákem
výzkumné
ko
vi
tohleto
ten
zažívá
protože
po
za
něčím
de
něco
chce
vyzkoušet
a
vy
konkrétně
co
zažívá
soustavně
neklid
je
to
starostlivost
je
to
teče
já
bych
řekl
že
tohleto
je
spíš
teče
ale
může
to
být
konkrétní
případě
starostlivost
protože
on
se
vázne
péče
potřebuje
k
tomu
svému
experimentu
sehnal
všechny
věci
pomocí
se
to
musí
dát
dohromady
a
to
se
musí
o
to
starat
to
nejde
jenom
pečlivě
něco
provést
když
na
to
nejsou
nástroje
tak
může
být
své
pečlivější
tak
na
to
nestačí
ale
víte
řemeslné
bez
nástrojů.
Ten
je
zoufalý
tak
je
neklidný
není
to
otázka
starostlivost
nám
se
nedostatek
nás
to
se
a
řekl
že
pokud
hledáte
nástroje
k
tomu
co
máte
provést
je
tam
na
místě
neklid
protože
to
není
samotné
provádění
pečlivé
toho
díla
ale
při
samotné
díle
se
si
připravil
jeho
tak
prostě
abyste
nebyli
neklidem
poutáni
ano
abyste
by
odvádění
tam
už
potom
my
nehledáte
sílu
by
by
měl
hledat
nástroje
na
to
má
konečně
instrumentář
že
ano
to
by
to
dopadlo
podařit
krvácela
třebas
že
jo
musím
všechno
na
místě
a
všechno
detailně
připraveno
očištění
rukou
a
že
to
ty
nástroje
a
se
co
co
bude
při
operací
v
ní
ti
ale
že
se
to
bude
potřebovat
no.
Aby
to
moh
klidu
provést
protože
čin
klidněji
budeš
pracovat
to
znamená
už
pečlivě
a
bezstarostně
tak
tam
se
na
to
je
hluché
práci
která
krásně
ukázat
tím
je
to
dokonalejší
činnosti
alenko
je
neklid
je
jeden
z
nástrojů
či
když
si
neklidný
hledej
neklidem
jo
se
dostat
k
tomu
klidu
taky
dobré
to
je
nedá
nástrojů
k
operaci
aby
se
při
operaci
mohla
být
potom
klidná
ano.
Rozlišujte
vlastní
činnost
od
přípravy
víte
my
u
nás
v
technice
to
je
tam
jsem
pracoval
jsem
překládal
vzdáme
čas
práce
a
vedle
toho
čas
příprav
a
nakonec
čas
kdy
se
přechází
další
výrobě
úklidu
že
ano
a
jak
tam
něco
šidí
tak
ta
práce
samotná
nemůže
být
pořádně
provedena
protože
buď
příprava
nebyla
pro
ledna
správně
a
nebo
nebyl
úklid
pracovišti
provede
za
se
správně
a
tak
se
tam
tak
tam
byl
takový
nepořádek
že
se
tam
nedal
v
tom
dobře
pracovat
ale
já
bych
teďka
zase
přešel
na
techniku
protože
tam
se
mi
tolik
hodin
to
příklad
čekali
velice
složité
věci
protože
těch
ježíšem
normálního
operace
třebas
sirotky
světě.
A
tam
ta
příprava
musí
být
tak
dokonale
provedena
že
jakmile
na
jí
něco
chybí
tak
výrobě
vůbec
nemůže
být
je
ne
technologické
nemůže
se
vůbec
provádět
takže
tam
je
příprava
napřed
kostru
čím
to
znamená
musí
chci
udělat
ale
pro
by
nestačilo
zdaleka
to
se
to
tak
končí
příprav
se
musí
te
dokumentovat
se
musí
dát
dispozici
teho
lovit
který
učí
za
jakých
podmínek
jakými
nástroj
jakými
pracovník
jakou
zlato
jejich
se
to
může
dát
dohromady
ano
a
teprve
když
se
provede
technologické
příprava
tak
tam
se
můžete
prvé
zjistit
jestli
by
to
konstrukce
neměl
předělat.
A
kolikrát
to
předělávám
a
ne
jednou
techniku
to
vrátí
to
je
z
za
našich
podmínek
nemožné
to
provést
řeknete
stalo
a
tak
nakonec
když
se
takhle
dohodnou
nebo
se
po
hádali
to
už
jedno
dohodnou
se
sou
soulad
mezi
konstrukci
a
technologii
o
postupu
a
účelový
toho
výrobku
ne
tak
ten
výrobku
potom
funguje
a
může
se
dát
snadno
se
může
vyrobit
ovšem
ještě
to
byli
teoretici
všichni
a
oni
musí
ještě
počkat
až
se
udělá
proto
ty.
Protože
tam
sebe
ukáže
v
praxi
jaké
jsou
tam
ještě
další
potíže
na
které
to
levici
nemohli
i
při
větší
rodiči
přijít
a
stává
se
třebas
se
a
ve
levá
ne
tví
byl
toho
svědky
že
tam
museli
ten
ind
znovu
znovu
dělat
nebo
znovu
se
dostavit
a
a
podobně
tak
je
to
na
každém
kroku
toho
postupu
je
možné
se
zneklidnit
ale
ten
neklid
není
projevem
starostlivosti
nýbrž
je
projevem
zajištěné
nedostatků
třebas.
A
to
je
v
pořádku
když
zjišťuju
že
to
statek
není
to
něco
klidného
naopak
navou
se
pořádně
dožrat
při
tom
co
jste
to
vyvedli
nebo
tak
nějak
to
sem
tam
často
viděl
v
tomto
složité
byl
v
ní
prostředku
ve
škodu
tam
byl
osm
let
ne
ale
je
to
v
nejlepším
pořádku
já
jsem
něco
podobného
viděl
tady
kdy
si
u
patře
tam
pohoda
boha
li
třebas
jo
a
bylo
to
v
nejlepším
pořádku
to
to
bylo
ekonomické
nalevo
poli
ale
tady
je
to
na
poli
technickém
a
teď
von
to
sem
před
hůlkou
říkal
na
poli
třebas
lékařské
ale
víte
že
to
není
tak
jednoduché
dělat
nějakou
mez
a
mezi
starostlivosti
a
pečlivosti
to
není
ostatní
na
to
musí
mít
normální
lidskou
inteligenci
nebo
dokonce
ses
rozum
abych
si
říkal
tady
se
zbytečně
člověče
staráš.
A
nebo
tady
bez
starosti
to
nepude
to
mně
dá
pořádnou
starost
mysle
já
to
dovedl
takového
stádia
že
to
pude
samo
já
se
musím
snažit
ať
je
to
starostlivost
nebo
pečlivost
jenom
o
to
abych
co
nejdříve
přešel
do
samovolnosti
když
prostě
se
přejde
potom
do
konstrukce
kde
se
opakuje
výrobě
tak
ti
lidé
to
potom
nakonec
dělali
samovolně
prostě
to
už
jim
de
jako
kusou
výrobě
abych
tak
řekl
ne
ten
náš
život
se
situace
které
nás
potkává
takovou
kusou
výrobku
berou
velkory
dokonce
stávání
zmírní
jídlo
vůbec
se.
Paní
a
to
všechno
dýchání
to
je
sérii
velkou
výrobě
samovolná
já
nemusím
myslet
například
na
dech
a
dýchám
ne
a
kdybych
zbytečně
myslel
na
dech
kde
mi
to
nedělá
potíže
ten
dech
ale
dá
dobře
dýchám
a
nedělá
mi
potíže
následek
já
se
k
nějaký
špatnýho
dechu
tak
se
zbytečně
honem
který
se
stará
vode
o
to
jim
mám
za
zlé
ne
to
na
se
ta
tam
kde
sama
příroda
dospěla
k
samovolnosti
a
zastává
naší
starostlivost
oni
se
starají
napřed
rodině
od
dech
tam
kde
to
příroda
daleko
lépe
provede
mezi
jejich
starosti
a
někde
je
to
užitečné
aby
se
o
to
starali
bych
mohl
zase
to
bylo
dlouhá
kapitola
tuto
analýzu
prováděl
příliš
detailně
tak
bych
vás
uvedl
do
pokušení.
Že
byste
si
nevěřili
a
že
byste
zbytečně
za
třeba
stavěli
ve
svém
vývoji
protože
se
ctil
že
to
nebo
ono
u
vás
chybí
čili
ve
doby
to
takzvaným
kroku
skrupulí
že
na
to
zahynulo
moc
dobrých
lidí
na
tohleto
bez
se
vývoj
se
nehnuli
protože
měli
předsudky
že
jsou
nemožní
neschopný
a
to
bych
byl
rád
kdybyste
tohleto
neudělali
čili
přílišný
sebezpyt
zvláště
sebezpyt
je
velice
nebezpečná
záležitost
jestliže
někdo
radí
třebas
na
nosti
si
člověk
měl
se
spisoval
celý
svůj
den
jestli
byl
správný
nebo
nesprávný
v
čem
byl
nesprávný
tak
prosím
vás
není
to
špatné
ale
nesmíte
jít
do
detailu
musíte
ho
přejít
jenom
tak
letmo.
A
vyvodit
z
toho
nějaký
závěr
dycky
zítra
to
dělat
nebudu
třeba
nebo
zítra
udělat
tamto
obojí
je
správné
když
to
dobře
vystihneme
ale
nikoliv
se
nad
tím
trápit
ne
a
nebo
si
říct
já
jsem
neschopen
a
víckrát
to
dělat
nebudu
to
ne
toto
k
tomu
vedou
takový
příliš
pečlivý
lidé
přísná
pečlivost
je
daleko
horší
než
v
zvláště
sitolik
ho
hlediska
než
starostlivost
neboť
on
pečlivě
sebere
všechny
momenty
které
mu
chybí
a
nebo
které
prospívat
a
nakonec
je
z
toho
dne
které
se
nevyzná
protože
příliš
detailně
to
rozebral.
Takže
rozbor
musí
mít
své
meze
a
že
ano
aby
člověk
věděl
že
mu
to
nezatouklo
tomu
klidným
uvážlivou
pochodu
kupředu
v
tom
traktátu
katraj
ta
dominikánský
muka
prozrazuje
tomu
svému
zpovědník
vi
že
přestala
věřit
na
boha
protože
zažila
božství
já
to
zkracuju
a
že
to
je
něco
jiného
než
bůh
podle
lidských
představ
než
svatí
podle
lidských
představ
a
než
andělé
podle
lidských
představa
měla
zcela
pravdu
protože
to
co
ona
zažila
bylo
božství
a
to
je
vnitřní
posvěcení
všeho
božské
věčné
vnitřní
posvěcení
všeho
daleko
lépe
vysvětlitelné
nebo
snáze
vysvětlitelné
než
osobní
bůh.
Pojem
osobního
pohan
s
pořád
svádí
kdo
mince
že
ten
bůh
je
v
pohybu
aby
mohl
něco
udělat
tak
například
dejme
tomu
stvořil
svět
za
šest
dní
a
se
mi
počítal
a
tak
dále
tamhle
udělal
zázrak
tam
neudělal
tamhle
někoho
pro
klam
není
někomu
blaho
teče
z
toho
není
výšin
víc
než
lidská
představa
která
samo
sebou
velice
silná
a
může
způsobit
zázraky
ale
božství
to
je
věčná
podstata
jak
veškeré
existence
která
má
povahu
pohybovou.
Ta
existence
ale
je
to
božství
že
je
to
nepohyblivý
základ
pohybové
existence
čili
celého
vesmíru
to
je
pohybová
asistence
třeba
obsahu
to
znamená
věci
to
je
tam
v
tom
vesmíru
pravou
například
planety
a
stálice
a
to
znamená
hvězdy
a
celý
galaxie
i
v
tom
samotném
čistém
časoprostoru
to
všechno
pohyb
kdežto
základem
toho
zdrojem
toho
je
něco
nepohybuje
o
a
to
je
to
božské
to
se
nedá
osobně
pojmout
jak
bych
to
osobně
nějak
nazval
bohem
tak
si
se
mi
to
pomůže
k
představě
ale
odvede
mě
to
odskočit
to
co
jsem
řekl
teď
o
existenci
to
platí
o
lásce.
A
když
my
si
a
to
platí
také
o
poznání
já
začnu
teďka
o
té
lásce
to
mosty
převedu
předvedu
na
té
lásce
když
my
si
to
představujeme
osobně
tak
si
můžeme
dokonce
říct
že
bůh
se
na
mě
hněvá
to
co
se
špatného
udělal
a
že
mě
miluje
za
to
to
dělám
dobrého
to
tedy
něj
vám
řeknu
to
vedlo
nesmírně
obtížný
situací
všech
věřících
na
tuhletu
ideu
takže
oni
se
tím
proklínají
nebo
se
blahosla
protože
dělali
dobře
anebo
že
dělali
zle
a
že
opravdu
vstupoval
do
pekel
nebo
do
očistce
protože
jejich
představuje
takhle
sil
že
to
dokáže.
Já
jsem
jak
víte
dlouho
dobu
věřil
na
převtělování
a
měl
jsem
potom
všechny
důvody
protože
jsem
si
nebyl
vědom
toho
co
je
to
síla
lidské
myšlenky
a
se
lidské
představy
že
to
je
něco
víc
než
hmota
která
by
se
třebas
musela
převtělovat
aby
se
mohlo
něco
takovýho
vyjádřit
co
se
to
podrží
představa
ale
představa
lidská
přetrvává
věky
já
si
troufám
říct
že
představa
třebas
kterou
měl
hlavě
nějaký
třebas
césar
že
by
se
dala
dneska
vyvolat
protože
existuje
no
ale
to
sem
nepatří
že
musel
být
na
to
být
schopný
člověk
který
by
to
z
toho
zákulisí
už
hodně
zaprvé
jinými
nánosy
časovými
dovedl
vy
dolovat.
Tak
láska
boží
není
osobní
láskou
nýbrž
to
je
láska
univerzální
nestranně
absolutně
nestra
ná
žít
ten
bůh
musí
nikoliv
lidsky
to
už
eticky
by
nešlo
musí
milovat
toho
kdo
vraždí
stejnou
měrou
jako
toho
kdo
je
vražděn
jinak
by
zachoval
tento
řád
dualismu
já
jsem
to
na
páru
dvojic
celý
je
která
je
velice
dramatické
svatba
že
stavení
matkou
dole
máli
tento
řád
být
zachován
tak
musí
být
stejně
přivrácen
ten
bůh
k
tomu
co
je
relativně
zlé
jako
co
relativně
dobré.
A
potom
tu
lásku
vůbec
jako
lásku
nemůžeme
vnímat
neboť
to
není
lidská
nebo
osobní
láska
právě
jestliže
ježíš
kristus
říkal
bylo
ti
budeš
celou
s
ze
svého
tak
vede
nebo
s
duše
své
a
tak
dále
vede
člověka
od
osobního
pojetí
k
tomu
neosobnímu
až
se
celé
spokojí
tak
mi
to
stal
být
osobním
osobně
lidsky
částečné
já
když
jsem
osobně
schopen.
Totálně
milovat
co
není
možné
a
tak
dále
takže
i
v
té
lásce
to
božství
představuje
řek
bych
esence
to
posvěcení
lásky
a
to
je
něco
víc
než
konkrétní
projev
lásky
čili
my
co
svou
představou
a
svou
schopnosti
to
znovu
vysledovat
u
pána
boha
jako
láskyplnou
jeho
činnost
to
je
něco
co
bychom
nazvali
projevy
lásky
před
tomu
otče
né
nějakou
podstatou
třebas
hmoty.
To
že
láska
třebas
v
přírodě
zvířecí
a
rostlinné
tatáž
láska
boží
vypadá
tak
že
tam
se
mohou
vraždit
a
musí
se
vraždit
a
není
to
hřích
a
když
dojde
až
k
člověku
tak
se
mu
vyčítá
kdyby
vraždil
a
jeden
z
přikázání
z
ní
ne
zabiješ
zcela
v
pořádku
ale
protože
to
jiná
úroveň
takže
tady
vidíte
že
lásce
není
možno
dobře
rozumět
a
že
potom
považujete
třebas
to
stvoření
nižší
než
lidské
než
láskyplné
lidské
pokud
takového
bez
existuje
za
něco
se
pánu
bohu
zvrhl
my
tam
nastavujeme
padlo
anděli
a
všecko
možného
jen
si
dobře
přečtěte
starý
zákon
jestli
ten
had
který
sedl
adama
evu
jestli
to
byl
satan
tam
není
napsáno
že
jsem
si
všechno
při
vás
nimi
a
jde
si
to
tam
já
jsem
to
schválně
četl
pořádně
a
několikrát
aby
ho
tam
našel
není
to
tam
panu
bohu
se
to
nezvrhl
pánu
bohu
se
nevím
k
lidi
z
náruče
když
je
musel
vy
na
ráje
to
vyhnání
z
ráje
nebylo
řek
bych
něco
tak
prokletí
a
jak
se
nám
to
líčí
tak
zdramatizována
nýbrž
to
bylo
to
byl
jiný
druh
požehnání.
Jiní
zůs
požádal
na
jiné
úrovni
protože
bez
tohoto
požehnání
bychom
při
té
vývojovém
při
tom
vývoji
jaký
pro
lidstvo
tady
je
znázorněno
to
širším
poč
povídání
stany
zákoně
bychom
se
nedostali
k
tomu
spojení
s
bohem
v
ráji
ten
bůh
a
člověk
byl
já
pán
ty
pán
než
to
my
teďka
se
máme
naučit
jednotě
čili
už
jsem
u
toho
už
ani
to
poznání
nebudu
provádět
dál
protože
to
bylo
zvláště
ké
váž
bych
dlouho
musel
o
tom
mluvit
toho
by
se
to
ale
stačíte
říct
že
tak
je
to
taky
poznáním
že
to
božství
existuje
také
jako
esence
poznání
ne
jako
konkrétní
určité
poznání
ale
esence
toho
poznání
takže
veškeré
poznání
vyvěrá
z
této
esence
kdyby
nebyl
tento
pevný
základ
poznání
tak
by
se
nic
nepoznával.
A
tak
tedy
platí
že
božství
je
posvěcení
veškerého
stvořeného
v
tom
smyslu
že
každý
tam
může
vykonávat
úkol
který
mu
přesně
podle
toho
sama
tím
schopností
jeho
bytosti
náleží
no
tak
to
asi
definice
je
neuspokojovala
ale
tuto
definici
tak
tatraj
viděla
takže
ona
potom
říkala
tomu
eckhartovi
tomu
zpovědník
vi
ale
asi
to
není
tak
zlé
že
jsem
přestal
věřit
na
toho
boha
podle
představy
lidské.
Protože
od
té
doby
jsem
to
zažila
já
miluje
když
ního
více
než
předtím
a
to
je
dobrá
známka
a
on
to
eckhart
že
mě
schválit
protože
k
tomu
nic
ne
dodává
jak
to
že
milovala
víc
protože
se
ocitla
v
základu
lásky
v
té
esence
v
tom
božství
láska
je
božská
umění
je
božské
ve
svém
základě
to
dobře
věděl
ještě
řekové
když
někdo
si
hody
a
nebo
on
tam
odplul
na
ostrov
délos
kde
měl
apolona
svoji.
No
tak
a
to
mi
taky
svoji
hlavní
svatý
ni
tak
jako
ten
feidias
byl
nadšen
tím
do
čeho
byl
tam
zasvěcen
čili
setkal
se
s
něčím
čemu
tam
se
říká
entuziasmus
tak
když
se
vrátil
tak
mě
poznali
že
je
božský
ne
bohem
ale
božským
takže
feidias
pro
řeky
byl
božským
umělcem
nemá
za
ní
cením
od
daným
svému
umění
tak
že
nic
vedle
toho
neznal
a
taky
ty
do
krásné
očko
a
já
se
zachoval
tak
jedna
setina
z
toho
ty
opravdově
čí
o
tom
že
v
něm
vzhledem
k
tomu
co
před
ním
bylo
působilo
něco
navíc
co
získal
asi
na
tom
ostrov
déle
tím
zasvěcení
on
se
zase
sval
do
poznání
všemohoucnosti
je
nebo
vševědoucnosti
nebo
čeho
plnosti
boží
a
on
si
to
převedl
na
ten
úzký
obzor
třebas
umění
za
nevadilo
mu
to
do
té
míry
aby
ztratil
pojem
toho
božství
já
nevím
jestli
to
stačí
ale
bude
to
muset
asi
stačit
kdyby
vám
to
nestačilo
komukoliv
eště
jinému
tak
je
to
hlasem
já
jsem
měl
tu
výhodu
proti
vám
promiňte
mi
to
způsobili
lékaři
to
tam
nemohu
sláva
a
čest
lékařům
jejich
plameni
taky
a
že
totiž
způsobili
že
já
jsem
napřed
poznával
božství
a
ne
boha.
Já
jsem
neměl
co
to
že
to
sahám
božský
když
jsem
třebas
vplul
z
té
operace
za
vědomí
tak
jsem
nepoznával
konkrétně
tento
svět
moje
matka
nebyla
mohu
matkou
tento
svět
nebyl
mým
světem
zrovna
jako
takhle
protekčně
nejedná
pán
bůh
to
božství
toho
je
všechno
rovno
mocně
rovnoceně
ten
neprotěžovat
svou
vlast
svou
zeměkouli
pak.
Takže
ježíš
kristus
mohl
když
toto
zažil
v
tom
jordánu
když
překonal
tuto
fázi
lépe
řečeno
vývojové
to
já
jsem
nepřekonal
samo
sebou
tedy
a
tak
mohl
bych
dojem
má
matka
kdo
to
neměl
bratra
neměl
matku
neměl
vlastní
a
já
jsem
když
jsem
vyšel
z
toho
operačního
řádění
těch
lékařů
jsem
se
neměl
matku
já
jsem
neměl
tento
svět
lékaři
pěkně
zjišťoval
že
jsem
při
vědomí
ale
že
nemám
ve
vědomí
konkrétní
svět.
Já
jsem
tomu
patřil
stejnou
měrou
jako
svému
nitru
čili
rozeznával
sem
to
bylo
všechno
uni
voní
sem
rozenává
jenom
božství
sem
to
se
nevěděl
že
to
je
božství
celý
žádný
světlo
nebo
to
takovýho
to
není
kdyby
to
bylo
třebas
přesně
světlem
tak
by
je
to
projev
tak
už
je
to
tak
už
to
není
vlastní
život
vlastní
láska
vlastní
poznání
vlastně
existence
tak
je
to
světlo
je
to
projev
té
existence
že
například
někteří
svatí
zažívali
obrovské
světlo
osvícení
jak
se
tomu
říká
tak
to
už
nebyl
to
už
nebylo
božství
to
už
bylo
to
už
byl
pán
bůh
podle
jejich
představy
no
tak
myslím
že
jsem
to
řekl
no
prosím
projev
božství
zrovna
jako
tvoje
noha
nebo.
Download XML • Download text
• Waveform view