EN | ES |

87-28B

87-28B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


sem se může s kým svědomím si odpovědět otázku jednáš správně kladně že jedná správně tak je to v pořádku myslím že manželství je všechno v pořádku když si dobrotě bez rozčilování něco vytknout a když uvedou věci na úroveň pečlivosti která je u každého jiná když třebas. Manžel dělá něco na co obyčejně alenka nevidí tak to dělá velice pečlivě ba starostlivě a když je to něco co on alence vyčítá že je to starostlivost tak je to jenom obor kde von pečlivostí svoji vůbec nezasahuje to tam prostě není sféra ne mimo svou pečlivost uplatnit asi tak takže je to nesrovnatelné a nevyvozujete z toho nic víc než že se za zajímáte inteligentně doplnit a že si musíte pružně říci tak toto pravdu a nemá pravdu nebo posuzuje to své svého osobního hlediska a do určité míry na to právo aby to takhle posuzoval tak mu to přejeme ne. Víte jeli někdo pečlivý a ta pečlivost ho zneklidňuje tak není to ještě příznak starostlivosti podle mého názoru nýbrž je to ten dostatek někde jinde že von než vy hrabe všechny svoje schopnosti a dal dohromady tak to stojí nějakou námahu a přece jenom že vzniká osvítí neklid jako když by náš dejme tomu nějaké břemeno ny totiž mnohé věci které nekonáme často musíme přivádět teprve na povrch do vědomí neboť do nic jsou dávno za snu hrabou podvědomí ne a to vypadá jako neklid ale ve skutečnosti kdybys to v klidu přebíral tak se k tomu třeba vůbec nedostaneš a někdy zase zdaleko zázrak to záleží na tom to teďka řeknu když si nemůžeš vzpomenout na nějaké jméno třebas něčím tak je nejlépe na to přestat myslet. Říkám nejlépe je to lépe na to přestal mít aby se na to vzpomněl ale ještě lepší je spojit tu svou touhu to poznat poslední událostí kde jsme se pojmenoval no ne se na tu okolnost za kterou při které byl někdo pojmenován a to je snazší je jsou další stupně ale kdopak zná letu metody psychologie málokdo a pak mu musíme dovolit být neklidný tak kde by při chou neklidný nebyl že nejsme všichni vybaven citu psychologie takže se může stát že se neklidný tam někde přechody nebyl a to není ještě starostlivost nýbrž to je neschopnost vybavit to co se vybavit tak tato neschopnost se zrušit tím že si dělal sem neschopen voni do od toho tak je to nesprávně lépe je by neklidný než klidně o čeho odejít a nehřešit takže bych neřekl že je to chyba člověk neklidu ježíše to jenom chyba ale vono je to jeden párů dvojic. A žádný z těch partnerů v dvojici nemůže kráčet sám čili že by pečlivý člověk se vůbec nezrušil to nemožné ten se musí zrušit tím se v zruší že to si dělat pečlivě a že musí k tomu potřebovat více ze své osobnosti než normálně co se pečlivě konat nemusí co se samozřejmé a například dejme tomu dýchání na to se nemusím zrušit ale když si vít nějaký kopec a mám správně dýchat dovedete ote kopec tak se musím zrušit záleží na okolnostech tedy zevní a podobně čili toto měřítko neklidu sem říkal jenom jako takovou širokou šablon. Jak jsem ale si to opomene řekl to takle když neklid jsem tak ne přímo zaplaví to znamená přeruším je klidné hledání tak nevyřeší to co bych klidem vyřešil pomocí neklidu to nevyřeší tak se to asi řekl ale neklid mně by spíše měl upozorňoval on se dostaví v každém případě když nejde o starost než měl upozornit že se dostal na hranici svých normálních optimálně ch podmínek poznání a že jste hranice nesmí být dál že nesmíte nelitovat a. bych třebas řekl o žákem výzkumné ko vi tohleto ten zažívá protože po za něčím de něco chce vyzkoušet a vy konkrétně co zažívá soustavně neklid je to starostlivost je to teče bych řekl že tohleto je spíš teče ale může to být konkrétní případě starostlivost protože on se vázne péče potřebuje k tomu svému experimentu sehnal všechny věci pomocí se to musí dát dohromady a to se musí o to starat to nejde jenom pečlivě něco provést když na to nejsou nástroje tak může být své pečlivější tak na to nestačí ale víte řemeslné bez nástrojů. Ten je zoufalý tak je neklidný není to otázka starostlivost nám se nedostatek nás to se a řekl že pokud hledáte nástroje k tomu co máte provést je tam na místě neklid protože to není samotné provádění pečlivé toho díla ale při samotné díle se si připravil jeho tak prostě abyste nebyli neklidem poutáni ano abyste by odvádění tam potom my nehledáte sílu by by měl hledat nástroje na to konečně instrumentář že ano to by to dopadlo podařit krvácela třebas že jo musím všechno na místě a všechno detailně připraveno očištění rukou a že to ty nástroje a se co co bude při operací v ti ale že se to bude potřebovat no. Aby to moh klidu provést protože čin klidněji budeš pracovat to znamená pečlivě a bezstarostně tak tam se na to je hluché práci která krásně ukázat tím je to dokonalejší činnosti alenko je neklid je jeden z nástrojů či když si neklidný hledej neklidem jo se dostat k tomu klidu taky dobré to je nedá nástrojů k operaci aby se při operaci mohla být potom klidná ano. Rozlišujte vlastní činnost od přípravy víte my u nás v technice to je tam jsem pracoval jsem překládal vzdáme čas práce a vedle toho čas příprav a nakonec čas kdy se přechází další výrobě úklidu že ano a jak tam něco šidí tak ta práce samotná nemůže být pořádně provedena protože buď příprava nebyla pro ledna správně a nebo nebyl úklid pracovišti provede za se správně a tak se tam tak tam byl takový nepořádek že se tam nedal v tom dobře pracovat ale bych teďka zase přešel na techniku protože tam se mi tolik hodin to příklad čekali velice složité věci protože těch ježíšem normálního operace třebas sirotky světě. A tam ta příprava musí být tak dokonale provedena že jakmile na něco chybí tak výrobě vůbec nemůže být je ne technologické nemůže se vůbec provádět takže tam je příprava napřed kostru čím to znamená musí chci udělat ale pro by nestačilo zdaleka to se to tak končí příprav se musí te dokumentovat se musí dát dispozici teho lovit který učí za jakých podmínek jakými nástroj jakými pracovník jakou zlato jejich se to může dát dohromady ano a teprve když se provede technologické příprava tak tam se můžete prvé zjistit jestli by to konstrukce neměl předělat. A kolikrát to předělávám a ne jednou techniku to vrátí to je z za našich podmínek nemožné to provést řeknete stalo a tak nakonec když se takhle dohodnou nebo se po hádali to jedno dohodnou se sou soulad mezi konstrukci a technologii o postupu a účelový toho výrobku ne tak ten výrobku potom funguje a může se dát snadno se může vyrobit ovšem ještě to byli teoretici všichni a oni musí ještě počkat se udělá proto ty. Protože tam sebe ukáže v praxi jaké jsou tam ještě další potíže na které to levici nemohli i při větší rodiči přijít a stává se třebas se a ve levá ne tví byl toho svědky že tam museli ten ind znovu znovu dělat nebo znovu se dostavit a a podobně tak je to na každém kroku toho postupu je možné se zneklidnit ale ten neklid není projevem starostlivosti nýbrž je projevem zajištěné nedostatků třebas. A to je v pořádku když zjišťuju že to statek není to něco klidného naopak navou se pořádně dožrat při tom co jste to vyvedli nebo tak nějak to sem tam často viděl v tomto složité byl v prostředku ve škodu tam byl osm let ne ale je to v nejlepším pořádku jsem něco podobného viděl tady kdy si u patře tam pohoda boha li třebas jo a bylo to v nejlepším pořádku to to bylo ekonomické nalevo poli ale tady je to na poli technickém a teď von to sem před hůlkou říkal na poli třebas lékařské ale víte že to není tak jednoduché dělat nějakou mez a mezi starostlivosti a pečlivosti to není ostatní na to musí mít normální lidskou inteligenci nebo dokonce ses rozum abych si říkal tady se zbytečně člověče staráš. A nebo tady bez starosti to nepude to mně pořádnou starost mysle to dovedl takového stádia že to pude samo se musím snažit je to starostlivost nebo pečlivost jenom o to abych co nejdříve přešel do samovolnosti když prostě se přejde potom do konstrukce kde se opakuje výrobě tak ti lidé to potom nakonec dělali samovolně prostě to jim de jako kusou výrobě abych tak řekl ne ten náš život se situace které nás potkává takovou kusou výrobku berou velkory dokonce stávání zmírní jídlo vůbec se. Paní a to všechno dýchání to je sérii velkou výrobě samovolná nemusím myslet například na dech a dýchám ne a kdybych zbytečně myslel na dech kde mi to nedělá potíže ten dech ale dobře dýchám a nedělá mi potíže následek se k nějaký špatnýho dechu tak se zbytečně honem který se stará vode o to jim mám za zlé ne to na se ta tam kde sama příroda dospěla k samovolnosti a zastává naší starostlivost oni se starají napřed rodině od dech tam kde to příroda daleko lépe provede mezi jejich starosti a někde je to užitečné aby se o to starali bych mohl zase to bylo dlouhá kapitola tuto analýzu prováděl příliš detailně tak bych vás uvedl do pokušení. Že byste si nevěřili a že byste zbytečně za třeba stavěli ve svém vývoji protože se ctil že to nebo ono u vás chybí čili ve doby to takzvaným kroku skrupulí že na to zahynulo moc dobrých lidí na tohleto bez se vývoj se nehnuli protože měli předsudky že jsou nemožní neschopný a to bych byl rád kdybyste tohleto neudělali čili přílišný sebezpyt zvláště sebezpyt je velice nebezpečná záležitost jestliže někdo radí třebas na nosti si člověk měl se spisoval celý svůj den jestli byl správný nebo nesprávný v čem byl nesprávný tak prosím vás není to špatné ale nesmíte jít do detailu musíte ho přejít jenom tak letmo. A vyvodit z toho nějaký závěr dycky zítra to dělat nebudu třeba nebo zítra udělat tamto obojí je správné když to dobře vystihneme ale nikoliv se nad tím trápit ne a nebo si říct jsem neschopen a víckrát to dělat nebudu to ne toto k tomu vedou takový příliš pečlivý lidé přísná pečlivost je daleko horší než v zvláště sitolik ho hlediska než starostlivost neboť on pečlivě sebere všechny momenty které mu chybí a nebo které prospívat a nakonec je z toho dne které se nevyzná protože příliš detailně to rozebral. Takže rozbor musí mít své meze a že ano aby člověk věděl že mu to nezatouklo tomu klidným uvážlivou pochodu kupředu v tom traktátu katraj ta dominikánský muka prozrazuje tomu svému zpovědník vi že přestala věřit na boha protože zažila božství to zkracuju a že to je něco jiného než bůh podle lidských představ než svatí podle lidských představ a než andělé podle lidských představa měla zcela pravdu protože to co ona zažila bylo božství a to je vnitřní posvěcení všeho božské věčné vnitřní posvěcení všeho daleko lépe vysvětlitelné nebo snáze vysvětlitelné než osobní bůh. Pojem osobního pohan s pořád svádí kdo mince že ten bůh je v pohybu aby mohl něco udělat tak například dejme tomu stvořil svět za šest dní a se mi počítal a tak dále tamhle udělal zázrak tam neudělal tamhle někoho pro klam není někomu blaho teče z toho není výšin víc než lidská představa která samo sebou velice silná a může způsobit zázraky ale božství to je věčná podstata jak veškeré existence která povahu pohybovou. Ta existence ale je to božství že je to nepohyblivý základ pohybové existence čili celého vesmíru to je pohybová asistence třeba obsahu to znamená věci to je tam v tom vesmíru pravou například planety a stálice a to znamená hvězdy a celý galaxie i v tom samotném čistém časoprostoru to všechno pohyb kdežto základem toho zdrojem toho je něco nepohybuje o a to je to božské to se nedá osobně pojmout jak bych to osobně nějak nazval bohem tak si se mi to pomůže k představě ale odvede to odskočit to co jsem řekl teď o existenci to platí o lásce. A když my si a to platí také o poznání začnu teďka o lásce to mosty převedu předvedu na lásce když my si to představujeme osobně tak si můžeme dokonce říct že bůh se na hněvá to co se špatného udělal a že miluje za to to dělám dobrého to tedy něj vám řeknu to vedlo nesmírně obtížný situací všech věřících na tuhletu ideu takže oni se tím proklínají nebo se blahosla protože dělali dobře anebo že dělali zle a že opravdu vstupoval do pekel nebo do očistce protože jejich představuje takhle sil že to dokáže. jsem jak víte dlouho dobu věřil na převtělování a měl jsem potom všechny důvody protože jsem si nebyl vědom toho co je to síla lidské myšlenky a se lidské představy že to je něco víc než hmota která by se třebas musela převtělovat aby se mohlo něco takovýho vyjádřit co se to podrží představa ale představa lidská přetrvává věky si troufám říct že představa třebas kterou měl hlavě nějaký třebas césar že by se dala dneska vyvolat protože existuje no ale to sem nepatří že musel být na to být schopný člověk který by to z toho zákulisí hodně zaprvé jinými nánosy časovými dovedl vy dolovat. Tak láska boží není osobní láskou nýbrž to je láska univerzální nestranně absolutně nestra žít ten bůh musí nikoliv lidsky to eticky by nešlo musí milovat toho kdo vraždí stejnou měrou jako toho kdo je vražděn jinak by zachoval tento řád dualismu jsem to na páru dvojic celý je která je velice dramatické svatba že stavení matkou dole máli tento řád být zachován tak musí být stejně přivrácen ten bůh k tomu co je relativně zlé jako co relativně dobré. A potom tu lásku vůbec jako lásku nemůžeme vnímat neboť to není lidská nebo osobní láska právě jestliže ježíš kristus říkal bylo ti budeš celou s ze svého tak vede nebo s duše své a tak dále vede člověka od osobního pojetí k tomu neosobnímu se celé spokojí tak mi to stal být osobním osobně lidsky částečné když jsem osobně schopen. Totálně milovat co není možné a tak dále takže i v lásce to božství představuje řek bych esence to posvěcení lásky a to je něco víc než konkrétní projev lásky čili my co svou představou a svou schopnosti to znovu vysledovat u pána boha jako láskyplnou jeho činnost to je něco co bychom nazvali projevy lásky před tomu otče nějakou podstatou třebas hmoty. To že láska třebas v přírodě zvířecí a rostlinné tatáž láska boží vypadá tak že tam se mohou vraždit a musí se vraždit a není to hřích a když dojde k člověku tak se mu vyčítá kdyby vraždil a jeden z přikázání z ne zabiješ zcela v pořádku ale protože to jiná úroveň takže tady vidíte že lásce není možno dobře rozumět a že potom považujete třebas to stvoření nižší než lidské než láskyplné lidské pokud takového bez existuje za něco se pánu bohu zvrhl my tam nastavujeme padlo anděli a všecko možného jen si dobře přečtěte starý zákon jestli ten had který sedl adama evu jestli to byl satan tam není napsáno že jsem si všechno při vás nimi a jde si to tam jsem to schválně četl pořádně a několikrát aby ho tam našel není to tam panu bohu se to nezvrhl pánu bohu se nevím k lidi z náruče když je musel vy na ráje to vyhnání z ráje nebylo řek bych něco tak prokletí a jak se nám to líčí tak zdramatizována nýbrž to bylo to byl jiný druh požehnání. Jiní zůs požádal na jiné úrovni protože bez tohoto požehnání bychom při vývojovém při tom vývoji jaký pro lidstvo tady je znázorněno to širším poč povídání stany zákoně bychom se nedostali k tomu spojení s bohem v ráji ten bůh a člověk byl pán ty pán než to my teďka se máme naučit jednotě čili jsem u toho ani to poznání nebudu provádět dál protože to bylo zvláště váž bych dlouho musel o tom mluvit toho by se to ale stačíte říct že tak je to taky poznáním že to božství existuje také jako esence poznání ne jako konkrétní určité poznání ale esence toho poznání takže veškeré poznání vyvěrá z této esence kdyby nebyl tento pevný základ poznání tak by se nic nepoznával. A tak tedy platí že božství je posvěcení veškerého stvořeného v tom smyslu že každý tam může vykonávat úkol který mu přesně podle toho sama tím schopností jeho bytosti náleží no tak to asi definice je neuspokojovala ale tuto definici tak tatraj viděla takže ona potom říkala tomu eckhartovi tomu zpovědník vi ale asi to není tak zlé že jsem přestal věřit na toho boha podle představy lidské. Protože od doby jsem to zažila miluje když ního více než předtím a to je dobrá známka a on to eckhart že schválit protože k tomu nic ne dodává jak to že milovala víc protože se ocitla v základu lásky v esence v tom božství láska je božská umění je božské ve svém základě to dobře věděl ještě řekové když někdo si hody a nebo on tam odplul na ostrov délos kde měl apolona svoji. No tak a to mi taky svoji hlavní svatý ni tak jako ten feidias byl nadšen tím do čeho byl tam zasvěcen čili setkal se s něčím čemu tam se říká entuziasmus tak když se vrátil tak poznali že je božský ne bohem ale božským takže feidias pro řeky byl božským umělcem nemá za cením od daným svému umění tak že nic vedle toho neznal a taky ty do krásné očko a se zachoval tak jedna setina z toho ty opravdově čí o tom že v něm vzhledem k tomu co před ním bylo působilo něco navíc co získal asi na tom ostrov déle tím zasvěcení on se zase sval do poznání všemohoucnosti je nebo vševědoucnosti nebo čeho plnosti boží a on si to převedl na ten úzký obzor třebas umění za nevadilo mu to do míry aby ztratil pojem toho božství nevím jestli to stačí ale bude to muset asi stačit kdyby vám to nestačilo komukoliv eště jinému tak je to hlasem jsem měl tu výhodu proti vám promiňte mi to způsobili lékaři to tam nemohu sláva a čest lékařům jejich plameni taky a že totiž způsobili že jsem napřed poznával božství a ne boha. jsem neměl co to že to sahám božský když jsem třebas vplul z operace za vědomí tak jsem nepoznával konkrétně tento svět moje matka nebyla mohu matkou tento svět nebyl mým světem zrovna jako takhle protekčně nejedná pán bůh to božství toho je všechno rovno mocně rovnoceně ten neprotěžovat svou vlast svou zeměkouli pak. Takže ježíš kristus mohl když toto zažil v tom jordánu když překonal tuto fázi lépe řečeno vývojové to jsem nepřekonal samo sebou tedy a tak mohl bych dojem matka kdo to neměl bratra neměl matku neměl vlastní a jsem když jsem vyšel z toho operačního řádění těch lékařů jsem se neměl matku jsem neměl tento svět lékaři pěkně zjišťoval že jsem při vědomí ale že nemám ve vědomí konkrétní svět. jsem tomu patřil stejnou měrou jako svému nitru čili rozeznával sem to bylo všechno uni voní sem rozenává jenom božství sem to se nevěděl že to je božství celý žádný světlo nebo to takovýho to není kdyby to bylo třebas přesně světlem tak by je to projev tak je to tak to není vlastní život vlastní láska vlastní poznání vlastně existence tak je to světlo je to projev existence že například někteří svatí zažívali obrovské světlo osvícení jak se tomu říká tak to nebyl to nebylo božství to bylo to byl pán bůh podle jejich představy no tak myslím že jsem to řekl no prosím projev božství zrovna jako tvoje noha nebo.

Download XMLDownload textWaveform view