86-25B
86-25B
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Ne
tak
neví
co
s
tou
vůlí
maďar
čili
on
to
dělá
podle
vlastního
mínění
podle
své
nevědomosti
a
pak
když
má
nejlepší
vůli
tak
to
dopadá
špatně
on
ji
špatně
vlastně
užívá
o
mě
opakoval
tehdy
třicátý
šestý
rokem
totéž
co
mně
říkal
kdysi
nějaký
mák
už
rok
inici
stoho
asi
že
budu
tvrdě
litovat
že
se
nedá
na
jejich
stranu
protože
mám
k
tomu
dispozice
a
budu
strašně
trpět
za
to
že
jsem.
Ne
neposlechl
ale
pamatuj
si
mně
řekl
ten
roku
třicet
jedna
a
ten
roku
třicet
šest
nebo
sedmkrát
nemám
znamená
deníku
se
mi
ztratili
protože
je
přátelé
spálili
a
mě
to
nekompromitoval
když
jsem
byl
jako
politický
vězení
a
kdyby
mě
byla
pro
hlídat
a
tak
ten
i
onen
mě
říkal
budeš
tak
těžké
situaci
že
si
na
mě
vzpomeneš
a
já
tě
osvobodí
z
nejtěžších
tu
ac
pamatuj
si
a.
Prosím
tě
nezapomeň
že
stojíme
za
tebou
a
z
nejtěžší
situace
jsme
schopni
tě
vyvést
vzpomeň
se
na
nás
my
tě
v
vedeme
a
takže
když
jsem
byl
v
takové
situaci
prekérní
jako
byl
koncentrační
tábor
mohl
jsem
hned
způsobit
že
jsem
se
do
toho
vůbec
nemusel
dostat
do
toho
koncentráku
a
byl
jsem
pokušení
použít
v
této
pomoci
bratrsky
v
platí
by
se
dostal
na
do
úrovně
má
vů
a
byl
bych
magicky
působil
zrovna
jako
prezident
beneš
a
víte
ten
tam
byl
u
nich
a
víte
jak
to
dopadalo
vono
nakonec
no
a
tak
dále
to
víme
nechci
se
dostat
do
politiky
ale
kdybys
to
přál
že
to
detailně
vysvětlili
tak
na
to
bílým
goéte
na
to
pílí
má
o
vešli
a
jak
zkrachli
no
tak
já
se
to
tam
nepoužil
po
druhý
sem
byl
v
takovém.
Rozpoložení
že
ten
esesman
chtěl
zabít
kdybych
se
byl
odvolal
na
toho
bílého
má
za
tak
on
zabil
toho
esesmana
ne
nebudeme
zabít
nemohl
být
zabit
třebas
já
násobil
byl
dělal
jsem
ale
tu
moc
měl
odstranit
a
já
jsem
se
místo
toho
vzdal
své
vůle
což
bylo
tedy
úplně
něco
na
opačné
víte
jak
mě
pomáhal
ten
bílým
k
tomu
abych
si
zvolil
mezi
ním
a
druhým
jak
člověk
dvojnosti
pochopí
to
co
by
jedno
tou
nepochopil
světlo
je
možné
jenom
vedle
stínu
a
vyniká
vedle
stínu
a
tak
to
byl
pro
mě
stín
ze
mě
radil
uniknu
a
světlo
pro
mě
bylo
odevzdej
se
tak
jsem
se
odevzdal
a
to
bylo
to
znamenalo
to
přineslo
tedy
opravdu
veliké
osvobození.
Které
nemůže
žádný
mák
zažít
už
z
toho
vyplývá
taky
já
bych
byl
rád
kdyby
se
tam
ne
jak
správně
prosebné
modlitbě
používat
vůli
já
jsem
s
tím
že
jsem
řekl
to
se
o
tom
jak
se
má
v
životě
používat
vůle
správně
v
nejvyšším
slova
smyslu
za
své
to
konce
a
teďka
jak
z
té
prosebné
modlitbě
mámli
potřebu
něco
pro
sebe
v
tomto
světě
získat
a
není
toto
spojení
s
bohem
například
mám
li
potřebu
se
naučit
já
nevím
španělsky
mámli
potřebu
být
zdráv.
Mám
pra
tu
potřebu
a
je
přednější
ta
potřeba
pro
mě
nebo
snad
se
mi
zdá
být
důležitější
než
cokoliv
jiného
mám
právo
se
o
tom
modlit
to
není
napomínání
na
povídání
pánu
bohu
nýbrž
to
musí
být
v
souhlasí
s
jeho
vůlí
tím
způsobem
že
já
upřímně
to
spojuju
s
myšlenkou
ne
má
ale
tvá
vůle
se
staň
když
opravdu
mám
tuto
se
o
tom
modlit
mít
to
pro
sebe
například
to
zdraví
prosím
vás
na
to
mám
právo.
Si
to
vy
žádá
i
od
pána
boha
ale
nesmí
to
odporovat
vůli
boží
protože
my
kolikrát
nevíme
proč
která
závada
tělesná
třebas
nebo
duševní
tady
existuje
a
k
čemu
je
dobrá
je
například
dneska
detailně
vím
proč
je
ta
chromou
ka
dobrá
ne
ale
než
jsem
to
věděl
to
trvalo
to
nepřešlo
hned
a
vím
že
je
to
větší
dobro
než
kdybych
to
jako
neměl
pro
mě
ne
pro
někoho
jinýho
po
nikoho
e
pro
někoho
pro
nikoho
dalšího
to
není
vhodné
já
bych
nikoho
chtěl
mít
nechtěl
mít
mrzákem
prosím
vás
protože
než
by
z
toho
vytěžila
to
co
já
tak
by
třebas
nestačil
a
to
je
lidský
život
a
to
by
bylo
špatné.
No
takže
prosté
o
takové
věci
ale
pozor
ve
jménu
mém
odliv
budete
prosit
ve
jménu
mém
dám
vám
co
je
to
ve
jménu
mém
já
se
odvolám
na
modlitbu
otčenáš
posvěť
se
jméno
tvé
a
teď
dávejte
pozor
abych
se
brzo
z
toho
nevymkla
jestli
o
to
nebude
úplně
jasné
to
jsem
se
předčasně
vymkl.
Posvěť
se
jméno
tvé
jsem
vysvětlil
jako
že
ho
já
mám
povinnost
posvěcovat
abych
měl
právo
se
za
to
modlit
ještě
jednou
mám
povinnost
ho
sám
posvěcovat
abych
měl
právo
se
za
to
modlit
aby
bylo
posvěceno
co
to
znamená
jestliže
já
všechno
neudělám
proto
aby
jméno
boží
bylo
posvěcen
například
to
co
je
tady
snažím
aby
trošku
si
si
chtěli
víc
pána
boha
než
dosud
tak
to
dělám
něco
pro
posvěcení
jména
božího
ale
když
jsem
činný
bez
ohledu
na
sebe
prosím
podškrtávám
třikrát
bez
ohledu
na
sebe
činný
bez
ohledu
na
sebe
když
jsem
činný
bez
ohledu
na
sebe
a
na
podobu
tvůrčí
činnost
boží
tento
přece
nedělá
s
ohledem
na
sebe
víte
že
vás
tvořil
že
vás
udržuje
při
vědomí
a
když
on
ví
že
mu
nejsme
na
to
vůbec
vděčný
života
ani
nevíme.
A
ne
nemá
to
za
zlé
čili
on
to
dělá
absolutně
bez
ohledu
na
sebe
rozumíte
takhle
být
činný
je
posvěcovat
jméno
božího
a
když
takhle
člověk
posvěcuje
me
jenom
boží
tak
pak
školy
se
modlí
ve
jménu
božím
jemu
splněno
učedníci
páně
když
dělali
bez
ohledu
na
sebe
dobré
skutky
bez
ohledu
na
sebe
dobré
skutky
měli
toto
právo
a
byli
vyslyšeni
a
proto
se
jim
každý
zázrak
pokud
takhle
jednali
zažil
rozumíte
mi
budete
velice
důležitá
myšlenka
do
se
měj
cit
a
za
před
jak
se
od
ní
bude
chtít
opřít
zapřete
ale
nedělejte
to
já
jsem
možná
vzpomenu
sám
a.
A
teď
du
kou
se
dál
jestliže
to
se
naučíte
všechno
si
vodsloužit
tímto
způsobem
jednání
otco
se
modlíte
tak
pak
se
můžete
modlit
od
savce
musíte
mít
tímto
způsobem
od
slouženo
a
budete
ve
všem
vyslyšeni
takže
dejme
tomu
když
mě
někdo
řekne
výš
já
tě
věřím
a
to
je
prosebná
modlitba
u
boha
jistě
místa
než
ta
moje
pro
pro
musí
se
prostřed
musí
se
na
mě
po
prospro
tím
tě
se
za
mě
tak
lépe
takhle
v
tom
a
v
tom
a
já
mu
řeknu
prosím
tě.
Ty
nevíš
jak
já
se
modlím
prosebnou
modlitbou
já
tě
musím
upozornit
že
chtít
vode
mě
abych
se
za
tebe
modlil
je
pro
tebe
velice
nebezpečné
a
on
řekne
jak
to
protože
když
se
třebas
budeš
modlit
o
to
aby
tvoje
hada
vá
manželka
se
přestala
hádat
nebo
aby
člověk
který
ti
hází
klacky
pod
nohy
přestal
ti
ty
ho
klacky
pod
nohy
házet.
Tak
já
když
se
budu
modlit
za
tebe
touto
prosebnou
modlitbu
aby
se
to
stalo
tak
já
nebudu
říkat
odstranil
prosím
tě
před
přítelem
svým
tímto
x
ypsilon
všechny
klacky
který
tam
hodil
jeho
nepřítel
nebo
ať
neslyší
nadávky
své
manželky
nebo
tak
to
ne
takhle
se
nebudu
modlili
nýbrž
já
tebe
i
manželku
nebo
tvýho
nepřítele
odevzdám
bohu.
A
pozor
to
je
nebezpečné
pro
tebe
teďka
najednou
zvýš
že
se
to
s
tebou
o
točí
ale
takovým
způsobem
nečekaným
že
se
ocitne
na
jiné
pozici
je
třeba
pravda
je
si
ta
moje
modlitba
bude
vyslyšena
to
prosebná
modlitba
jeho
odevzdává
a
byla
to
prosebná
modlitba
proto
vy
jste
nepoznali
pro
zdá
jako
prosebnou
modlitbu
práci
na
poli
a
práci
v
domě
to
jste
nepoznal
že
tato
spojovací
modlitba
viďte
já
ho
propojí
s
bohem
mírou
ve
které
není
propojen
a
vono
to
na
něj
tedy.
A
vono
se
to
s
ním
všechno
točí
protože
na
té
úrovni
propojení
nemůže
udělat
co
si
dal
předtím
von
vám
ten
chlap
mizerný
se
třebas
smíří
se
svou
manželkou
o
značně
nadávat
na
něj
jak
je
z
vyklá
protože
jí
to
vyhovuje
a
on
ji
řekne
ví
že
mě
nedává
správně
a
z
vás
si
toho
protože
má
větší
míru
poznání
to
propojení
přináší
většími
u
poznání
se
prosím
tě
nenávidí
vždycky
když
uvidíš
že
to
není
správné
a
jasně
tato
velice
vážím
ta
manželka
samo
sebou
v
tomto
případě
vůbec
nezavřel
pusa
museli
ji
přijmout
at
dolní
stav
radici
horní
aby
nechodila
otevřenou
hluboko
vpuštěním
protože
toto
od
manžel
nikdy
neslyšela
jenomže
vono
jí
nestalo
chutnat
to
nadávání
té
takže
vona
ho
potom
představa
radit
a
přišel
z
duhu
druhým
přáním
oprostím
tě
to
bylo
výtečný
ale
poproste
boha
novou
aby
vona
mě
začla
trošku
nadávat
protože
mě
to
chybí
já
nejsem
řízen.
Já
jsem
říkal
opravdu
si
přeješ
abych
znovu
poprosil
pána
boha
aby
začla
nohu
nedával
když
jsme
přečíst
chtěl
ode
mě
aby
nadávala
a
on
říká
no
je
to
je
to
nehezké
ale
já
teďka
potřebuju
a
tak
dále
já
to
nebudu
dál
rozvádět
prosim
vás
to
všechno
vymyšlené
pochopitelně
aby
se
to
hodilo
do
mého
krámu
a
zrovna
tak
bych
to
mohl
vykládat
o
tom
o
těch
tak
ale
je
to
všechno
vnitřní
pravda
přátelé
není
to
pouhá
lež
té
navozený
její
na
nějakou
skutečnost
která
tady
existuje
při
tom
když
já
bych
se
za
někoho
modlil
nepřejete
si
to
po
pže
se
s
vámi
svět
tak
za
točí
ne
že
by
se
otočil
do
do
těch
obrátek
třebas
který
u
mě
vidíte
ale
takže
nebudete
moci
koktat
nebudete
kontaktu
tak.
Takovém
jakým
jste
byli
s
tou
středním
svým
jsou
svými
druhy
a
se
tě
žito
to
mít
a
nevadí
prosim
se
jsou
druhy
a
tak
budete
mít
úplně
nový
vztah
ke
všemu
a
nebudete
v
něm
umět
zacházet
se
sebou
bude
to
pro
vás
nové
jako
kdybych
se
znovu
narodil
on
by
se
částečně
znovu
narodili
částečně
do
takové
míry
jak
bylo
zapotřebí
aby
opravil
tu
chybu
nebo
tu
závadu
nebo
by
se
ztratila
ta
nebo
na
závada
prosím
vás
z
tohoto
byste
měli
vod
jednu
věc
pro
sebe.
Že
není
vinou
pána
boha
že
to
nebo
ono
se
ve
vašem
životě
děje
dobrého
nebo
zlého
nýbrž
dycky
vinou
vaší
vy
jste
jenom
zasazeny
do
dualismu
to
je
jeho
vinou
ale
to
co
se
tam
už
děje
ten
obsah
samotný
jak
si
to
tam
na
míchat
to
už
je
vaše
záležitost
a
tohleto
prosím
vás
mých
te
opatrně
a.
Jinak
se
v
tom
utopit
třebas
já
se
dívám
na
ty
vaše
chy
který
ráno
tady
rozdáváme
tak
já
bych
opravdu
tam
strčil
jenom
nos
a
už
by
se
tam
byl
utrpení
se
je
to
patrně
dobrý
to
já
vím
ale
to
tak
nezhlédne
že
při
vizuálním
přímo
často
bych
musel
za
vázat
voči
já
ale
taky
jazyk
protože
oni
tu
byl
post
na
tom
jazyku
a
to
by
mě
nedělalo
dobře
co
bych
tedy
měl
za
vazby
vůbec
k
tomu
st
všechno
na
to
radši
není
ne
prosím
vám
tohleto
říkám
to
je
obraz
zase
já
přeháním
aby
to
mohl
by
ně
pojíst
ale
nutí
tedy
ale
pak
se
má
jít
správně.
Ale
já
vám
to
říkám
proto
abyste
věděli
jak
my
to
mícháme
v
tom
životě
všechno
dohromady
bez
od
láska
bohu
shora
zdola
a
není
to
není
v
tom
žádný
řád
a
pokud
nějaký
řád
to
nastoupí
proto
se
modlíme
otčenáš
aby
nastoupil
tak
ono
to
přímočaře
nevede
k
tomu
bohu
o
to
vede
strašný
mi
orlíkem
a
činíte
na
řád
ubožejší
tak
tím
větší
oklikou
děláme
mějte
to
to
na
mysli
a
přistupujeme
dát
prosebné
modlitbě
takže
jestliže
teď
už
víte
že
se
můžete
modlit
za
co
chcete
tak
taky
zároveň
prosím
víte
že
musíte
jako
protiváhu
postavit
proti
této
prospět
čin
co
bych
nebyl
ochoten
z
vlastní
síly
a
ze
všech
svých
schopností
provést
pro
tu
věc
za
kterou
se
modlím
za
to
nemám
právo
se
modlit
a
v
tom
nebudu
taky
vyslyšen.
Jestliže
jsem
ochoten
všecko
co
mohu
v
té
věci
za
co
se
modlím
se
ochoten
udělat
tak
mu
za
to
na
tom
cítí
je
že
budu
taky
vyslyšen
udělám
třebas
strašně
málo
protože
si
přeju
velice
takovou
moc
obsaženou
záležitost
ale
musím
projevit
nejlepší
vůli
a
udělat
všecko
pro
to
za
co
se
modlím
zjistíte
když
to
takhle
budete
když
budete
činnost
srovnávat
s
modlitbou
to
je
ta
rovnováha
o
které
pořád
mluvím
když
takhle
budete
dbát
na
to
do
nohou
mezi
činem
a
modlitbou
tak
najednou
řeší
se
že
se
ten
virus
vaše
a
ty
vaše
nohy
a
to
vaše
to
musí
na
táhnou
že
se
z
větší
je
se
budou
ustavičně
zvětšovala
když
budete
vždycky
krást
protiváhu
na
druhou
stranu
prosebné
modlitby
na
té
váze
prosím
vás
toto
platí
i
o
prosbu
za
mrtvé.
Když
například
dejme
tomu
můj
přítel
jeden
se
chtěl
prosit
za
svého
otce
aby
po
smrti
to
měl
dobré
sem
říkal
co
je
zbytečné
ty
musí
za
něco
dělat
co
by
on
tady
dělal
kdyby
tady
byl
na
světě
a
co
ty
bys
dělal
nerad
ale
co
je
užitečné
tak
nosil
od
té
doby
své
staré
matce
uhlí
například
například
a
ten
otec
ho
za
půl
roku
takové
činnosti
vy
znamenal
nádhery
způsobem
zjevením
tak
jasným
plné
záře
že
se
mu
objevil
úplně
ve
svaté
září
a
on
nebyl
svatý
že
mu
děkoval
za
to
že
za
něho
něco
udělal
že
ho
to
osvobodil
do
značné
míry
osvobodil
a
že
už
teďka
aby
toho
nechal
že
jako
to
stačí
že
by
tímto
způsobem
dál
nemohl
mu
pomáhat
to
je
taky
zajímavé
na
tom
na
tomto
zjevení
že
i
ta
činnost
kterou
věnuju
jako
protiváhu
modlitbě
má
své
meze
protože
ne
pořád
mám
prosit
a
ne
pořád
mám
dělat
proti
váhu
proti
modlitbě
prosebné
ano
už
takhle
něco
jiného
můj
život
není
jenom
prosebná
modlitba
můj
život
jaký
tvůrčí
činnost
nová
tvůrčí
činnost
kde
se
z
pouštím
abych
tak
řekl
stavy
se
na
vlastní
nohy
to
buď
tak
to
tu
vlastní
vůli.
A
tak
je
tady
nová
kategorie
proseb
která
se
týká
toho
aby
se
odstraňoval
nějaké
zlo
nýbrž
aby
se
při
vodil
něco
z
budoucí
dober
které
jsou
u
boha
přítomností
jsou
v
přítomném
okamžiku
něho
všechny
obsaženy
on
ji
více
pro
mě
třebas
rádi
mě
dobré
a
co
není
to
třebas
já
člověk
tvrdí
a
přitom
líný
přistupovat
na
vysoké
škole
samo
sebou
rád
bych
zůstal
jiný
a
nerad
by
přidala
ke
své
tvrdost
nějakou
inteligenci
protože
to
mě
bolí
každý
přemýšlení
a
každý
studium
a
tak
si
říkám
pane
bože
možno
neby
to
šlo
bez
toho
studia
že
by
při
které
nosti
všechno
bych
mohl
zachovat
ne
a
že
by
mě
mohl
u
těch
studií
udržet.
Prosím
tě
bože
dostal
mě
na
vysokost
ho
ska
studia
a
udržíme
tam
aspoň
dobrým
prospěchem
prosím
máte
právo
se
za
to
modlit
já
schválně
říkám
že
se
aby
se
mi
nepodřizovali
že
chci
vysokost
prosperovat
já
už
jsem
tam
mockrát
propadl
já
už
nepotřebuju
dál
propadat
ale
chci
jenom
říkat
že
to
je
příklad
ze
tvém
mě
budete
pozitivní
že
je
to
můj
případ
ale
případ
obecný
je
to
snadnost
to
záva
obecně
jestliže
já
chci
tu
do
na
vysoké
škole
sem
líný
jsem
tvrdí
ma
nízké
inteligentní
pocit
tak
buď
se
podobám
jo
se
uplatnit
který
vůbec
neměl
na
kněžství
a
přesto
si
to
přál
kteří
že
jsem
hloupý
dětinské
hloupí
a
pak
je
mi
tato
dětská
hloupost
odpuštěno
ale
josef
kupertinský
nebyl
líný
ten
byl
ochoten
udělat
všechno
pro
to
aby
se
tím
zem
stal
a
tak
se
po
velikých
těžkostech
přes
rozdílný
nádobí
někde
v
nějakém
klášteře
a
přes
špatné
ošetřování
koně
a
já
co
všecko
co
může
ocitli
že
navíc
nebyl
se
nehodil
než
na
na
mytí
nádobí
nebo
na
hřbetě
ale
ani
v
tom
se
neosvědčil
protože.
Dostavila
se
alence
a
on
nádobí
učil
voni
tam
rozřízl
tolik
nádobí
že
ho
museli
odtamtud
dovolovat
na
toho
koně
a
tomu
zase
utekl
že
stáje
když
měl
tu
zastav
ale
on
to
byl
přeci
jenom
velký
svatý
a
on
si
přál
a
tím
tu
zastav
postavil
na
opačnou
stranu
být
spojen
s
bohem
jemu
patřit
a
protože
si
myslel
že
kněz
patří
bohu
tak
chtěl
by
mě
země
ne
proto
aby
se
vytáhl
že
byl
knězem
a
to
je
by
bylo
tedy
vysoké
postavení
roku
tisíc
šest
set
nebo
něco
malinko
před
tím
on
zemřel
více
to
tři
to
z
toho
země
tomu
patnáct
set
osmdesát
ale
proto
že
chtěl
k
tomu
bohu
patřit
ale
protože
byl
tak
hloupý
že
to
až
učilo
ale
nebyl
jiný.
Jenom
sice
hlouposti
neuvědomil
že
na
to
nemá
na
to
kněžství
tak
mu
bylo
dovoleno
protože
si
myslel
že
je
to
ničím
nenahraditelný
prostředek
aby
se
k
podsta
než
to
k
něž
tlí
tak
mu
to
představa
nemohla
být
za
ta
ani
pán
bůh
nebude
tak
silen
silný
a
a
česky
asi
mluvit
aby
ho
mohl
zbavit
této
závady
tak
můj
klidně
po
nechal
a
udělal
z
něho
kněze
víte
znáte
to
m
vyprávění
nebo
zvíře
jakým
zázračným
způsobem
se
to
stalo
samosebou
on
se
stal
knězem
neuměl
latinsky
nově
sloužím
si
svatou
nic
neuměl
tak
si
to
šel
za
roky
od
plakat
do
celý
tomu
dovolili
bych
co
dělat
pokání
on
říkal
že
se
dělat
pokání
miloval
mana
sebou
že
není
knězem
fakticky
že
nemá
nízké
vlastnosti
no
a
dobrou
tam
někdo
přijde
do
té
celý
a
přinese
mu
tuniku
a
říká
mu
ty
plače
nad
tím
že
nemáš
to
něku
přiblížit
jak
si
jak
se
symbolicky
vyjadřoval
ne
že
si
hloupí
a
neumí
jatze
neumíš
latinsky
že
nemáš
tuniku.
A
oni
on
ten
dotyčný
který
mu
to
přinášel
to
mít
tuniku
což
je
zevní
oděv
je
totéž
jako
mít
jakoukoliv
schopnost
duševní
to
je
taky
zevní
oděv
vedle
toho
vnitřního
o
to
radil
na
stejnou
úroveň
takže
on
mu
dal
tuniku
a
následkem
toho
měl
milý
josef
kupertinský
znalost
latiny
a
největší
moudrost
která
vůbec
existoval
tehdy
ve
středověku
takže
největší
mudrci
té
doby
k
němu
chodili
s
jenom
itálii
ale
celé
ho
nápadní
světa
na
radu
a
říkali
krátká
rozumová
s
josefem
kupertinský
nedává
víc
než
celé
svazky
knížek
a
to
byl
ten
hlupák
který
napřed
svým
ptal
měl
zastav
já
nevím
co
všecko
tak.
Mluvil
jsem
o
prosebné
modlitbě
že
totiž
jestliže
v
té
prosebné
modlitbě
je
na
prvním
místě
nebo
je
to
všechno
motivováno
od
co
já
prosím
to
dobro
o
které
prosím
tím
že
chci
patřit
bohu
tak
není
nebezpečí
že
když
budu
vyslyšen
v
tom
dobrém
že
se
v
tom
ztratím
zapomenu
zastavím
a
zůstanu
u
toho
trčet
a
budu
se
z
toho
těšit
a
zapomenu
na
ten
hlavní
cíl
spojení
s
bohem
to
nebezpečí
není
pokud
si
dovoluji
tu
modlitbu
pronášet
upřímně
a
já
to
řeknu
slovně
nemyslí
ten
třeba
takhle
slovně
říkat
ale
já
to
musím
vyjádřit
abyste
pochopili
co
tím
myslím
pane
bože
nepřeju
si
nic
víc
a
prosím
tě
na
tom
máte
právo
poprosit
abych
si
nikdy
víc
nepřál
než
to
k
to
tobě
patřit
dokonale
tobě
patřit.
Jestliže
tě
teď
budu
prosit
o
draka
dobro
čas
né
pro
sebe
prosím
tě
dále
aby
toto
dobro
nebylo
tak
velké
že
by
mě
zastřelí
tuto
cestu
k
tobě
nech
to
zůstane
pořád
prvním
cílem
protože
vím
že
bych
se
mohl
zhlédnuti
v
tom
dobru
já
jsem
takhle
mnohomluvní
jak
vidíte
to
nemusíte
být
pochopitelně
ale
musíte
se
takle
pojíst
při
té
prosby
pro
si
totiž
o
něco
co
není
jenom
odvrácení
zla
jako
jsme
říkal
nemoc
a
tak
dále
nýbrž
to
je
přivráceni
nějaké
o
dobra
například
budu
vysokoškoláka
jak
jsem
teďka
říkal
tak
to
je
nebezpečnější
než
prosit
o
obrácení
nějakého
zla.
A
v
tom
se
mohu
klidně
shlídnout
já
se
mohu
zle
no
i
v
tom
zdraví
například
my
jsme
se
všichni
vzhlédli
v
tom
zdraví
a
nějaké
malinké
výjimky
že
totiž
protože
jsme
zdraví
tak
vůbec
o
pána
boha
nestojím
to
stačí
my
jsme
skromný
my
jsme
pokorný
ve
správným
způsobem
pokorný
takle
pokladem
vypadat
tam
má
tady
být
drzí
nějakou
ramakrišna
když
se
mě
nejevíš
tak
bude
poměr
říkal
ramakrišna
ke
své
matce
milovanému
se
káli
a
nebylo
po
něm
protože
matka
káli
ho
měla
radši
než
jak
von
si
myslel
že
má
jí
to
my
si
taky
takhle
myslíme
obrácení.
Takže
když
toto
jako
postavíme
na
začátek
i
konec
prosebné
modlitby
za
dobra
časná
tak
můžeme
se
modlit
i
za
čas
ná
dobra
bezpečně
a
budeme
vyslyšeni
bude
mi
tam
taky
ještě
zachováno
to
posvěť
se
jméno
tvé
a
tak
dále
to
znamená
budu
ji
ochoten
činem
nastavit
protiváhu
té
své
modlitbě
tak
například
sem
líný
jsem
tvrdý
si
na
vysokou
školu
začnu
se
zkus
mo
učit
překonám
sám
sebe
a
co
se
učit
a
jestliže
ten
nepřekonám
a
budu
se
nadále
modlit
abych
se
dostal
sokole
na
ní
nedostanu
otom
vypadat
jako
že
nějaký
kát
druhých
důvodů
ba
né
navrhuje
no
řeknu
zkázu
důvodů
ale
bytosti
protože
jsem
se
nebyl
ochoten
dát
na
protiváhu
svoji
činnost
studijní
třeba.
To
zrovna
tu
o
kterou
prosím
takže
ještě
bych
měl
dodat
že
když
na
protiváhu
kladete
nějakou
činnost
pro
na
protiváhu
pro
sebe
neobe
nějakou
činnost
tak
by
to
měla
být
činnost
přibližně
aspoň
odpovídající
tomu
otco
se
prosí
o
co
prosíte
nemělo
by
to
vyčinit
od
lehla
za
prvé
na
druhé
měla
by
to
být
činnost
která
je
užitečná
a
za
třetí
měla
být
to
být
činnost
ke
které
byste
se
normálně
odhodil
od
ho
dali
protože
vám
nepříjemná
čili
vy
tady
zabijete
tři
mouchy
jednou
ano
takovou
správnou
modlitbou
že
se
odnaučujeme
rozlišovat
mezi
příjemným
a
nepříjemným
mezi
milováním
do
dobrého
člověka
až
špatného
člověka
máte
všechny
stejně
rádi
a
tak
dále
já
bych
tady
nes
končil
u
prosebné
modlitby
musíme
vlastní
vůli
zastavit
říká
zlatý
klíč.
Aby
se
projevila
síla
vůle
boží
musíme
vlastní
vůli
zastavit
ty
že
prosím
o
to
abych
a
sílu
od
boha
abych
překonal
sám
sebe
mohu
za
to
prosim
ale
upozorňuju
vás
že
si
nemůžete
být
dnes
jak
takhle
prosíte
vědoma
důsledků
této
prosby
okolností
které
se
zdvihnu
aby
vám
pán
bůh
v
té
moci
pomohl
protože
vy
se
neumíte
zatím
vzdávat
já
mluvím
za
všechny
proto
nebudu
tady
všichni
vy
se
neumíte
vzdávat
vlastní
vůle
a
proto
byste
rádi
kdyby
vůle
boží
nastoupil
a
aniž
byste
jako
nějaké
úkony.
To
znali
na
své
na
svém
těle
nebo
na
své
duši
ale
ujišťuji
vás
že
já
jsem
se
modlil
trošičku
alternativ
ale
fakticky
stejným
způsobem
protože
mě
vadilo
na
cestě
k
bohu
že
nemám
dostatek
lásky
k
němu
já
se
tedy
modlit
devět
let
za
větší
a
stupně
mu
je
čemukoliv
jinému
a
já
jsem
netušil
do
jakých
okolností
trapný
ch
a
těžkých
se
dostanu
tedy
hranici
li
se
životem
a
smrtí
protože
se
za
toto
modlil
von
toto
dy
možná
že
jsem
to
popohnaly
je
to
možné
ale
bylo
to
hraničí
to
životem
a
smrtí
tedy
nedostal
vlivem
hlavně
vlivem
této
modlitby
já
jsem
o
jiných
vyvolaly
zde
mluvil
do
koncentráku
aby
mě
pán
bůh
mohl
poučit
o
tom
za
jaké
za
jakých
okolností
jeho
vůle
bude
prosazení
teprve
když
odpadne
moje
vůle
za
okolností
ke
kterým
bych
já
nikdy
ne
přistoupil
jo
tak
to
je
to
nebezpečí
to
je
to
modlitby
radši
takových
to
velice
dosažených
proseb
zanechte
lépe
se
odevzdávat
k
tomu
bohu
no
tak
to
nic
pozor
na
ty
následky
ty
člověka
možná
zkruš.
Takže
se
potřeboval
vyznat
v
tom
jak
ví
že
to
jsou
tři
nebo
čtyři
přání
které
by
k
tomu
vedli
k
tomu
kdyby
se
splnili
tomu
spojení
s
bohem
jak
to
víte
že
to
tři
nebo
čtyři
přání
nejtěžší
co
tou
spíše
mýho
no
tak
jak
to
poznat
to
člověk
nepozná
které
z
toho
přání
by
bylo
nejdůležitější
pro
s
vyslovovat
aby
se
splnil
podpořit
ho
třebas
svou
prosebnou
modlitbou
z
toho
důvodu
že
sebe
nezná
takže
nemůže
odhadnout
co
je
nejdůležitější
vyložit
víte
ježíš
kristus
se
o
tom
vyjádřil
tímto
způsobem.
Kámen
který
byl
úhelným
zavrhli
myslel
přitom
na
sebe
kterého
u
křižuje
protože
ho
nepovažovali
za
základ
všeho
pokroku
a
tak
mi
možná
něco
co
vůbec
nepovažujeme
za
základ
svého
duchovního
poznání
tím
základem
je
čili
já
bych
radil
zdánlivě
způsobem
který
neodpovídá
na
tu
otázku
ale
vono
fakticky
odpovídá
takto
hledat
konkrétně
který
je
to
prostředek
nýbrž
všímat
si
sebe
sama
a
zjistit
si
co
mě
toho
času
nejvíc
vadí.
Na
té
na
tom
spojení
a
toho
satanáše
to
je
součást
mého
já
tě
satanáš
má
v
sobě
víc
já
dokonale
říkám
že
je
vidí
máte
tolik
co
já
ale
já
ji
mám
dost
ale
u
vás
je
to
daleko
jednodušší
jenom
to
satanáše
máte
například
kterýho
já
znám
povídavost
ne
to
je
výborná
vlastnost
protože
bez
té
byste
se
ve
svém
řemeslné
ale
když
a
tak
dále
to
nemohu
dál
rozvádět
ale
zbavit
se
toho
satanáše
by
bylo
chybné
teď
protože
to
ta
naše
dlouho
ještě
budete
potřebovat
než
ho
využijeme
do
těch
třiceti
let
ježíšových
rozumíte
když
vono
slouží
k
rozvinutí
lidské
bytosti
tak
ho
musíte
mít
a
nebude
to
ještě
vůbec
satanáš
já
už
to
nazývám
satanáš
protože
budete
mít
tendenci
při
své
povídavost
to
přetáhl
rozumíte
ale
ne
až
po
těch
třeti
letech
ale
už
jsme
ty
tím
že
mezi
tím
mají
nastat
pauzy
kde
ta
povídat
do
toho
nemá
co
mluvit.
A
proto
vás
svatý
dominik
učí
růžence
abyste
zaměstnat
povídavost
abyste
ji
dostal
na
vedlejší
kolej
to
které
by
vnikla
potom
na
myšlenka
která
tam
nemá
jinak
místo
a
protože
ta
povídavost
to
za
střed
to
je
jedná
vrstva
oblaku
která
to
je
vlastně
těkavosti
tím
způsobem
nějak
projevená
která
mě
nedovolím
se
zastavit
a
von
je
stojící
my
totiž
ohradu
zatím
jednáte
tak
jako
ten
nepřítel
budhův
že
honil
toho
bodu
z
oděvem
v
ruce
a
utíkal
za
ním
a
měl
dojem
že
ten
buddha
pořád
utíká
tak
křičí
budo
zastav
se
já
ti
nemohu
dohonit
já
tě
chci
zabít
pořád
během
za
tebe
za
tebou
v
ovšem
a
vono
mi
to
nejde
a
on
říkal
bodejť
býti
to
šlo
protože
ti
utíkáš
a
já
stojí.
Takže
to
je
ta
pravda
kterou
se
učíte
například
růženci
a
porůznu
jinde
jenom
nevíte
kdy
jindy
rozumíte
ono
vám
nebude
pořád
při
stává
nový
a
nový
a
další
prostředek
k
tomu
abyste
na
to
přišla
třeba
zastavit
svou
mysl
a
bez
zastavení
své
mysli
to
nespojíte
s
bohem
ta
musí
být
absolutně
zastavena
tak
to
je
asi
největší
překážka
na
vaší
tě
za
tím
a
kdyby
byla
odstraněna
tak
by
vešla
vedla
patrně
téměř
přímo
k
tomu
spojení
s
bohem
tak
téměř
u
každého
z
nás
protože
se
díváte
na
mě
tak
nemohli
byste
říct
že
jsem
řekněme
protože
nevíte
ale
mlu
zblízka
že
jsem
méně
povídavý
než
jak
vykopal
když
vydrží
třebas
bázni
denně
povídat
tak
patrně
mám
nějaké
povídavé
formy
že
ano
ale
oni
mně
nevadí.
Protože
já
se
mezi
tím
začne
ujme
zastavit
stane
se
na
tak
krátkou
dobu
že
to
neurazí
ani
mou
povídavost
ani
to
nikdo
nepozoruje
ani
to
neurazí
pevnost
stálost
nehybnost
a
nic
z
toho
co
jest
ono
to
zase
výrazně
je
jakmile
se
téměř
na
bezčasový
okamžik
zastavím.
Jak
takhle
mluvím
a
například
se
dostavuje
u
toho
že
se
a
teďka
tam
mám
nějakou
pasu
tak
není
to
neschopnost
ze
výřečnosti
ale
já
jsem
mezitím
se
stačil
zastavit
u
pána
hadu
domu
to
je
tak
u
mě
už
tak
vypěstovaného
to
jde
strašně
rychle
mezi
řečí
takže
takle
plynule
mluvím
a
nepozorovala
jste
že
jsem
si
šel
pro
další
dávku
darů
od
boha
abych
mohl
řeči
vůbec
pokračovat
abych
moh
jiným
předávati
já
to
musím
znovu
zažít
abych
to
mohl
jiným
předat
a
jak
to
pořád
znovu
nezažívám
tak
to
vázne
má
ze
a
je
z
toho
taková
jemná
neutrální
kašičku
která
není
chutná.
I
v
ve
co
neb
stádiu
člověka
přemohla
tak
že
by
nebyl
vůbec
svůj
že
by
nedbal
na
to
co
se
s
ním
stane
jako
ty
to
tam
říkal
v
tom
do
věku
ale
když
si
to
říkal
v
době
tu
po
celé
škále
nevědomostí
které
ve
stojí
mezi
tebou
a
bohem
ty
máš
moc
věcí
které
máš
pochovávat
ště
nepochoval
si
a
my
jí
je
pochovat
tak
to
já
když
vás
poslouchám
takhle
jak
si
v
kulhal
víte
já
to
strašně
rád
dělám
pozor
den
my.
Já
při
poslouchá
vám
to
tady
říkáte
to
je
kruté
to
je
otřesné
jedno
jako
druhé
protože
pomlouvá
te
pána
boha
říkáte
eště
mám
tamtu
starost
tamto
starost
tamtu
starost
a
já
nevidím
že
by
tam
vůbec
zasahoval
nějak
ten
ten
bohu
patříme
naopak
já
patřím
té
a
té
starosti
dovol
mě
pane
možná
bych
toto
starostlivě
obstaral
to
v
nejlepším
pořádku
to
starostlivá
proti
žádné
starosti
nic
nemám
já
se
naopak
bližším
o
těch
asketů
kteří
všechny
starosti
hodily
za
hlavu
a
šli
na
poušť
tím
že
jsem
všechno
prováděl
v
tom
světě
prováděl
jsem
to
co
ten
svět
chce
od
člověk
já
jsem
nenechal
ani
ta
studia
na
konec.
Ani
to
manželství
které
on
by
jedno
i
druhé
ten
zasvěcenec
nechal
já
jsem
to
nenechal
protože
jsem
věděl
že
s
pomocí
boží
je
nutné
ukazovat
příklad
že
se
ta
utíkat
není
u
té
ze
světa
nýbrž
u
té
tak
sobě
sebe
lásce
která
si
přeje
abych
patřil
bohu
a
přeci
to
přeje
sebeláska
počátku
dobré
ale
naučte
úrovně
už
je
to
největší
překážkou
bylo
to
překážkou
který
když
ti
učedníci
páně
chtěli
spásu
byly
by
chtěli
ještě
za
křížem
to
ne
napřed
musí
projít
křížem.
Já
jsem
řekl
prý
k
bohu
bez
ohledu
na
starosti
a
tak
ne
prostě
ještě
mi
temnost
nepo
třista
roste
ale
patřit
bohu
se
svíce
a
tak
je
to
hezky
řečeno
ani
se
to
asi
tak
hezky
neříkal
ale
když
ho
tak
jsem
byl
dobře
tak
sem
byl
inspirován
promiň
do
toho
nemohu
nepatři
starost
nepatři
bohu
ale
patřit
bohu
je
nutné
co
to
je
nepatři
starostenský
všechno
co
by
nejstarostlivější
člověk
prováděl
to
je
nepatříte
roste
ne
od
toho
utect
na
mě
když
jsem
manželka
dívala
po
tom
co
jsem
jí
řekl
při
svoboda
já
si
tě
neberu.
Ty
nejsi
má
vy
si
boží
a
já
taky
měla
ze
mě
strach
a
ten
se
nebude
starat
o
do
má
asi
bude
mít
děti
tak
ten
mě
dá
na
krk
a
podobně
a
později
mně
říkala
jeví
se
mi
jako
nejstarostlivější
otec
a
ismy
hl
před
tou
svatbou
ty
se
staráš
ne
nestaral
sem
se
a
tak
to
pochopila
tak
to
nemohla
pochopit
jak
to
že
to
dělám
starostlivě
jakoby
a
přitom
jsem
do
všech
detailů
to
provádím
jako
nejstarostlivější
pom
na
věci
na
které
bych
se
starostí
nepoměr
protože
je
příliš
při
tom.
Jako
když
v
hrajou
všechny
tak
neví
to
co
ten
kryli
že
jo
a
já
jsem
byl
tím
kibicem
při
tom
co
jsem
dělal
jsem
byl
svědkem
toho
co
dělám
protože
se
nebyl
starostlivý
té
veliká
přednost
nestarostlivý
do
člověka
když
se
přiměje
k
tomu
aby
aby
dělal
abych
konal
a
tak
to
končilo
tím
že
když
jsem
si
nedal
říct
když
vona
konečně
uznal
že
asi
mluvím
pravdu
když
se
starám
a
nestarám
to
nebylo
pro
ni
pochopitelné
protože
do
tý
činy
nedorostla
nebylo
zapotřebí
a
do
toho
dorostla
totiž
tam
konec
poznává
že
asi
to
pochází
z
mé
svatosti
ne
abych
jak
to
dopadlo
lekla
si
přede
mnou
a
dostala
na
zadek
poprvně
a
naposled
ale
pořádně
jak
říká
můj
starší
vnouček
pochlubil
se
jí
mladší
bratří
če
petřík
do
už
dostal
s
přitlačit.
To
měl
hroznou
a
že
taky
čili
poznat
v
někom
že
je
to
z
jeho
svatosti
je
nesprávné
poznání
já
jsem
ji
tomu
se
samo
sebou
vysvětlit
nemoh
s
ním
na
jenom
tři
rány
přes
zadek
já
se
musel
říct
svatost
je
u
boha
a
ne
ve
mně
a
člověk
se
na
ní
podílí
už
tím
že
je
živ
v
tomto
světě
a
ne
jenom
tím
co
já
dělám
navíc
co
není
tam
nezačíná
někde
svatost
začíná
tím
že
si
nesmrtelná
vnitřně
a
tak
dále
ze
ve
kterém
vyslovil
tady
antonín
chci
se
vrátit
do
toho
domu
přímým
mě
jo
by
měla
vypadat
takhle
pane
bože
tvůj
dům
je
ve
mně.
To
ta
modlitba
správně
provedená
prosebná
modlitba
správně
po
jedná
musí
být
spojovací
modlitbou
protože
kdybych
se
nespojil
při
tom
při
té
prosby
z
moci
boží
tak
do
mě
do
mně
může
pomoci
ta
mož
moc
jedině
já
se
s
ním
musím
tedy
propojil
aby
pronikl
do
toho
pocitu
mé
oddělenosti
že
my
jsme
dualismu
kde
jste
vychováváni
relativním
dobrem
i
naivní
zlem
tak
máme
v
určité
právo
do
určité
míry
právo
tak
platí
dobrem
relativním
zlem
vychovat
své
okolí
ale
musím
při
tom
opatrní
kdy
máme
z
vedou
metlu
na
své
dítě
a
pokud
je
to
vůbec
naše
dítě
škoda
rány
která
chybí
která
jde
vedle
ale
taky
je
škola
rány
která
kterou
jsme.
U
stě
dřeli
když
vůbec
se
to
by
se
to
bylo
bez
ní
obešlo
já
tedy
to
nedělám
doufám
tím
způsobem
okatí
abych
vás
tady
jenom
mlátil
všimněte
si
že
vás
vždycky
jednou
pohlaví
a
třikrát
ba
protože
pas
jenom
tak
dlouho
celá
moje
řeče
paní
to
do
dokud
mi
neumíte
se
protože
věřte
mi
to
to
že
žijeme
v
dualismu
to
jsme
bacil
tak
to
nás
uspává
v
tom
že
je
to
v
pořádku.
Vona
tady
nadává
vono
je
to
v
pořádku
a
sloužím
a
podobně
není
to
v
pořádku
proto
já
musím
občas
vás
taky
pohladit
a
to
dělám
tím
způsobem
že
říkám
neomalený
vtip
který
vám
i
za
přesné
já
jsem
toho
názoru
obe
že
čím
horší
v
ti
udělám
tím
je
to
lepší
takže
já
si
vybírám
hoře
zenech
vtipů
ty
nejhorší
aby
to
s
vámi
zatřásli
není.
Důvodem
toho
že
nejsme
vyslyšeni
jo
té
své
modlitbě
to
že
i
když
si
myslím
že
upřímně
si
něco
přejeme
a
upřímně
jdeme
k
bohu
tak
že
si
tu
přínos
přivlastňujeme
je
to
tím
také
tím
protože
my
si
přivlastňujeme
všecko
všecko
co
přichází
od
boha
samovolně
používáme
a
tím
jsme
si
to
přivlastnili
ale
tato
míra
přivlastnění
je
nám
průběžně
dovoloval
mysli
smíme
přivlastnit
dech
chutí
du
pití
spaní
a
podobně
to
nám
není.
Nějak
vytýká
no
naopak
je
to
v
pořádku
ale
my
si
asi
patrně
nikdy
nemůžeme
nepo
myslíme
že
bychom
dýchali
z
vlastní
iniciativy
že
je
to
naše
přednost
že
sme
se
naučili
dýchá
že
umíme
dýchá
a
že
kdybychom
a
to
nemyslel
tak
že
bychom
nedýchal
to
ne
protože
nemyslíme
a
jednáme
samovolně
tak
dýcháme
čili
tento.
Download XML • Download text
• Waveform view