EN | ES |

86-25B

86-25B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ne tak neví co s tou vůlí maďar čili on to dělá podle vlastního mínění podle své nevědomosti a pak když nejlepší vůli tak to dopadá špatně on ji špatně vlastně užívá o opakoval tehdy třicátý šestý rokem totéž co mně říkal kdysi nějaký mák rok inici stoho asi že budu tvrdě litovat že se nedá na jejich stranu protože mám k tomu dispozice a budu strašně trpět za to že jsem. Ne neposlechl ale pamatuj si mně řekl ten roku třicet jedna a ten roku třicet šest nebo sedmkrát nemám znamená deníku se mi ztratili protože je přátelé spálili a to nekompromitoval když jsem byl jako politický vězení a kdyby byla pro hlídat a tak ten i onen říkal budeš tak těžké situaci že si na vzpomeneš a osvobodí z nejtěžších tu ac pamatuj si a. Prosím nezapomeň že stojíme za tebou a z nejtěžší situace jsme schopni vyvést vzpomeň se na nás my v vedeme a takže když jsem byl v takové situaci prekérní jako byl koncentrační tábor mohl jsem hned způsobit že jsem se do toho vůbec nemusel dostat do toho koncentráku a byl jsem pokušení použít v této pomoci bratrsky v platí by se dostal na do úrovně a byl bych magicky působil zrovna jako prezident beneš a víte ten tam byl u nich a víte jak to dopadalo vono nakonec no a tak dále to víme nechci se dostat do politiky ale kdybys to přál že to detailně vysvětlili tak na to bílým goéte na to pílí o vešli a jak zkrachli no tak se to tam nepoužil po druhý sem byl v takovém. Rozpoložení že ten esesman chtěl zabít kdybych se byl odvolal na toho bílého za tak on zabil toho esesmana ne nebudeme zabít nemohl být zabit třebas násobil byl dělal jsem ale tu moc měl odstranit a jsem se místo toho vzdal své vůle což bylo tedy úplně něco na opačné víte jak pomáhal ten bílým k tomu abych si zvolil mezi ním a druhým jak člověk dvojnosti pochopí to co by jedno tou nepochopil světlo je možné jenom vedle stínu a vyniká vedle stínu a tak to byl pro stín ze radil uniknu a světlo pro bylo odevzdej se tak jsem se odevzdal a to bylo to znamenalo to přineslo tedy opravdu veliké osvobození. Které nemůže žádný mák zažít z toho vyplývá taky bych byl rád kdyby se tam ne jak správně prosebné modlitbě používat vůli jsem s tím že jsem řekl to se o tom jak se v životě používat vůle správně v nejvyšším slova smyslu za své to konce a teďka jak z prosebné modlitbě mámli potřebu něco pro sebe v tomto světě získat a není toto spojení s bohem například mám li potřebu se naučit nevím španělsky mámli potřebu být zdráv. Mám pra tu potřebu a je přednější ta potřeba pro nebo snad se mi zdá být důležitější než cokoliv jiného mám právo se o tom modlit to není napomínání na povídání pánu bohu nýbrž to musí být v souhlasí s jeho vůlí tím způsobem že upřímně to spojuju s myšlenkou ne ale tvá vůle se staň když opravdu mám tuto se o tom modlit mít to pro sebe například to zdraví prosím vás na to mám právo. Si to vy žádá i od pána boha ale nesmí to odporovat vůli boží protože my kolikrát nevíme proč která závada tělesná třebas nebo duševní tady existuje a k čemu je dobrá je například dneska detailně vím proč je ta chromou ka dobrá ne ale než jsem to věděl to trvalo to nepřešlo hned a vím že je to větší dobro než kdybych to jako neměl pro ne pro někoho jinýho po nikoho e pro někoho pro nikoho dalšího to není vhodné bych nikoho chtěl mít nechtěl mít mrzákem prosím vás protože než by z toho vytěžila to co tak by třebas nestačil a to je lidský život a to by bylo špatné. No takže prosté o takové věci ale pozor ve jménu mém odliv budete prosit ve jménu mém dám vám co je to ve jménu mém se odvolám na modlitbu otčenáš posvěť se jméno tvé a teď dávejte pozor abych se brzo z toho nevymkla jestli o to nebude úplně jasné to jsem se předčasně vymkl. Posvěť se jméno tvé jsem vysvětlil jako že ho mám povinnost posvěcovat abych měl právo se za to modlit ještě jednou mám povinnost ho sám posvěcovat abych měl právo se za to modlit aby bylo posvěceno co to znamená jestliže všechno neudělám proto aby jméno boží bylo posvěcen například to co je tady snažím aby trošku si si chtěli víc pána boha než dosud tak to dělám něco pro posvěcení jména božího ale když jsem činný bez ohledu na sebe prosím podškrtávám třikrát bez ohledu na sebe činný bez ohledu na sebe když jsem činný bez ohledu na sebe a na podobu tvůrčí činnost boží tento přece nedělá s ohledem na sebe víte že vás tvořil že vás udržuje při vědomí a když on že mu nejsme na to vůbec vděčný života ani nevíme. A ne nemá to za zlé čili on to dělá absolutně bez ohledu na sebe rozumíte takhle být činný je posvěcovat jméno božího a když takhle člověk posvěcuje me jenom boží tak pak školy se modlí ve jménu božím jemu splněno učedníci páně když dělali bez ohledu na sebe dobré skutky bez ohledu na sebe dobré skutky měli toto právo a byli vyslyšeni a proto se jim každý zázrak pokud takhle jednali zažil rozumíte mi budete velice důležitá myšlenka do se měj cit a za před jak se od bude chtít opřít zapřete ale nedělejte to jsem možná vzpomenu sám a. A teď du kou se dál jestliže to se naučíte všechno si vodsloužit tímto způsobem jednání otco se modlíte tak pak se můžete modlit od savce musíte mít tímto způsobem od slouženo a budete ve všem vyslyšeni takže dejme tomu když někdo řekne výš věřím a to je prosebná modlitba u boha jistě místa než ta moje pro pro musí se prostřed musí se na po prospro tím se za tak lépe takhle v tom a v tom a mu řeknu prosím . Ty nevíš jak se modlím prosebnou modlitbou musím upozornit že chtít vode abych se za tebe modlil je pro tebe velice nebezpečné a on řekne jak to protože když se třebas budeš modlit o to aby tvoje hada manželka se přestala hádat nebo aby člověk který ti hází klacky pod nohy přestal ti ty ho klacky pod nohy házet. Tak když se budu modlit za tebe touto prosebnou modlitbu aby se to stalo tak nebudu říkat odstranil prosím před přítelem svým tímto x ypsilon všechny klacky který tam hodil jeho nepřítel nebo neslyší nadávky své manželky nebo tak to ne takhle se nebudu modlili nýbrž tebe i manželku nebo tvýho nepřítele odevzdám bohu. A pozor to je nebezpečné pro tebe teďka najednou zvýš že se to s tebou o točí ale takovým způsobem nečekaným že se ocitne na jiné pozici je třeba pravda je si ta moje modlitba bude vyslyšena to prosebná modlitba jeho odevzdává a byla to prosebná modlitba proto vy jste nepoznali pro zdá jako prosebnou modlitbu práci na poli a práci v domě to jste nepoznal že tato spojovací modlitba viďte ho propojí s bohem mírou ve které není propojen a vono to na něj tedy. A vono se to s ním všechno točí protože na úrovni propojení nemůže udělat co si dal předtím von vám ten chlap mizerný se třebas smíří se svou manželkou o značně nadávat na něj jak je z vyklá protože to vyhovuje a on ji řekne že nedává správně a z vás si toho protože větší míru poznání to propojení přináší většími u poznání se prosím nenávidí vždycky když uvidíš že to není správné a jasně tato velice vážím ta manželka samo sebou v tomto případě vůbec nezavřel pusa museli ji přijmout at dolní stav radici horní aby nechodila otevřenou hluboko vpuštěním protože toto od manžel nikdy neslyšela jenomže vono nestalo chutnat to nadávání takže vona ho potom představa radit a přišel z duhu druhým přáním oprostím to bylo výtečný ale poproste boha novou aby vona začla trošku nadávat protože to chybí nejsem řízen. jsem říkal opravdu si přeješ abych znovu poprosil pána boha aby začla nohu nedával když jsme přečíst chtěl ode aby nadávala a on říká no je to je to nehezké ale teďka potřebuju a tak dále to nebudu dál rozvádět prosim vás to všechno vymyšlené pochopitelně aby se to hodilo do mého krámu a zrovna tak bych to mohl vykládat o tom o těch tak ale je to všechno vnitřní pravda přátelé není to pouhá lež navozený její na nějakou skutečnost která tady existuje při tom když bych se za někoho modlil nepřejete si to po pže se s vámi svět tak za točí ne že by se otočil do do těch obrátek třebas který u vidíte ale takže nebudete moci koktat nebudete kontaktu tak. Takovém jakým jste byli s tou středním svým jsou svými druhy a se žito to mít a nevadí prosim se jsou druhy a tak budete mít úplně nový vztah ke všemu a nebudete v něm umět zacházet se sebou bude to pro vás nové jako kdybych se znovu narodil on by se částečně znovu narodili částečně do takové míry jak bylo zapotřebí aby opravil tu chybu nebo tu závadu nebo by se ztratila ta nebo na závada prosím vás z tohoto byste měli vod jednu věc pro sebe. Že není vinou pána boha že to nebo ono se ve vašem životě děje dobrého nebo zlého nýbrž dycky vinou vaší vy jste jenom zasazeny do dualismu to je jeho vinou ale to co se tam děje ten obsah samotný jak si to tam na míchat to je vaše záležitost a tohleto prosím vás mých te opatrně a. Jinak se v tom utopit třebas se dívám na ty vaše chy který ráno tady rozdáváme tak bych opravdu tam strčil jenom nos a by se tam byl utrpení se je to patrně dobrý to vím ale to tak nezhlédne že při vizuálním přímo často bych musel za vázat voči ale taky jazyk protože oni tu byl post na tom jazyku a to by nedělalo dobře co bych tedy měl za vazby vůbec k tomu st všechno na to radši není ne prosím vám tohleto říkám to je obraz zase přeháním aby to mohl by pojíst ale nutí tedy ale pak se jít správně. Ale vám to říkám proto abyste věděli jak my to mícháme v tom životě všechno dohromady bez od láska bohu shora zdola a není to není v tom žádný řád a pokud nějaký řád to nastoupí proto se modlíme otčenáš aby nastoupil tak ono to přímočaře nevede k tomu bohu o to vede strašný mi orlíkem a činíte na řád ubožejší tak tím větší oklikou děláme mějte to to na mysli a přistupujeme dát prosebné modlitbě takže jestliže teď víte že se můžete modlit za co chcete tak taky zároveň prosím víte že musíte jako protiváhu postavit proti této prospět čin co bych nebyl ochoten z vlastní síly a ze všech svých schopností provést pro tu věc za kterou se modlím za to nemám právo se modlit a v tom nebudu taky vyslyšen. Jestliže jsem ochoten všecko co mohu v věci za co se modlím se ochoten udělat tak mu za to na tom cítí je že budu taky vyslyšen udělám třebas strašně málo protože si přeju velice takovou moc obsaženou záležitost ale musím projevit nejlepší vůli a udělat všecko pro to za co se modlím zjistíte když to takhle budete když budete činnost srovnávat s modlitbou to je ta rovnováha o které pořád mluvím když takhle budete dbát na to do nohou mezi činem a modlitbou tak najednou řeší se že se ten virus vaše a ty vaše nohy a to vaše to musí na táhnou že se z větší je se budou ustavičně zvětšovala když budete vždycky krást protiváhu na druhou stranu prosebné modlitby na váze prosím vás toto platí i o prosbu za mrtvé. Když například dejme tomu můj přítel jeden se chtěl prosit za svého otce aby po smrti to měl dobré sem říkal co je zbytečné ty musí za něco dělat co by on tady dělal kdyby tady byl na světě a co ty bys dělal nerad ale co je užitečné tak nosil od doby své staré matce uhlí například například a ten otec ho za půl roku takové činnosti vy znamenal nádhery způsobem zjevením tak jasným plné záře že se mu objevil úplně ve svaté září a on nebyl svatý že mu děkoval za to že za něho něco udělal že ho to osvobodil do značné míry osvobodil a že teďka aby toho nechal že jako to stačí že by tímto způsobem dál nemohl mu pomáhat to je taky zajímavé na tom na tomto zjevení že i ta činnost kterou věnuju jako protiváhu modlitbě své meze protože ne pořád mám prosit a ne pořád mám dělat proti váhu proti modlitbě prosebné ano takhle něco jiného můj život není jenom prosebná modlitba můj život jaký tvůrčí činnost nová tvůrčí činnost kde se z pouštím abych tak řekl stavy se na vlastní nohy to buď tak to tu vlastní vůli. A tak je tady nová kategorie proseb která se týká toho aby se odstraňoval nějaké zlo nýbrž aby se při vodil něco z budoucí dober které jsou u boha přítomností jsou v přítomném okamžiku něho všechny obsaženy on ji více pro třebas rádi dobré a co není to třebas člověk tvrdí a přitom líný přistupovat na vysoké škole samo sebou rád bych zůstal jiný a nerad by přidala ke své tvrdost nějakou inteligenci protože to bolí každý přemýšlení a každý studium a tak si říkám pane bože možno neby to šlo bez toho studia že by při které nosti všechno bych mohl zachovat ne a že by mohl u těch studií udržet. Prosím bože dostal na vysokost ho ska studia a udržíme tam aspoň dobrým prospěchem prosím máte právo se za to modlit schválně říkám že se aby se mi nepodřizovali že chci vysokost prosperovat jsem tam mockrát propadl nepotřebuju dál propadat ale chci jenom říkat že to je příklad ze tvém budete pozitivní že je to můj případ ale případ obecný je to snadnost to záva obecně jestliže chci tu do na vysoké škole sem líný jsem tvrdí ma nízké inteligentní pocit tak buď se podobám jo se uplatnit který vůbec neměl na kněžství a přesto si to přál kteří že jsem hloupý dětinské hloupí a pak je mi tato dětská hloupost odpuštěno ale josef kupertinský nebyl líný ten byl ochoten udělat všechno pro to aby se tím zem stal a tak se po velikých těžkostech přes rozdílný nádobí někde v nějakém klášteře a přes špatné ošetřování koně a co všecko co může ocitli že navíc nebyl se nehodil než na na mytí nádobí nebo na hřbetě ale ani v tom se neosvědčil protože. Dostavila se alence a on nádobí učil voni tam rozřízl tolik nádobí že ho museli odtamtud dovolovat na toho koně a tomu zase utekl že stáje když měl tu zastav ale on to byl přeci jenom velký svatý a on si přál a tím tu zastav postavil na opačnou stranu být spojen s bohem jemu patřit a protože si myslel že kněz patří bohu tak chtěl by země ne proto aby se vytáhl že byl knězem a to je by bylo tedy vysoké postavení roku tisíc šest set nebo něco malinko před tím on zemřel více to tři to z toho země tomu patnáct set osmdesát ale proto že chtěl k tomu bohu patřit ale protože byl tak hloupý že to učilo ale nebyl jiný. Jenom sice hlouposti neuvědomil že na to nemá na to kněžství tak mu bylo dovoleno protože si myslel že je to ničím nenahraditelný prostředek aby se k podsta než to k něž tlí tak mu to představa nemohla být za ta ani pán bůh nebude tak silen silný a a česky asi mluvit aby ho mohl zbavit této závady tak můj klidně po nechal a udělal z něho kněze víte znáte to m vyprávění nebo zvíře jakým zázračným způsobem se to stalo samosebou on se stal knězem neuměl latinsky nově sloužím si svatou nic neuměl tak si to šel za roky od plakat do celý tomu dovolili bych co dělat pokání on říkal že se dělat pokání miloval mana sebou že není knězem fakticky že nemá nízké vlastnosti no a dobrou tam někdo přijde do celý a přinese mu tuniku a říká mu ty plače nad tím že nemáš to něku přiblížit jak si jak se symbolicky vyjadřoval ne že si hloupí a neumí jatze neumíš latinsky že nemáš tuniku. A oni on ten dotyčný který mu to přinášel to mít tuniku což je zevní oděv je totéž jako mít jakoukoliv schopnost duševní to je taky zevní oděv vedle toho vnitřního o to radil na stejnou úroveň takže on mu dal tuniku a následkem toho měl milý josef kupertinský znalost latiny a největší moudrost která vůbec existoval tehdy ve středověku takže největší mudrci doby k němu chodili s jenom itálii ale celé ho nápadní světa na radu a říkali krátká rozumová s josefem kupertinský nedává víc než celé svazky knížek a to byl ten hlupák který napřed svým ptal měl zastav nevím co všecko tak. Mluvil jsem o prosebné modlitbě že totiž jestliže v prosebné modlitbě je na prvním místě nebo je to všechno motivováno od co prosím to dobro o které prosím tím že chci patřit bohu tak není nebezpečí že když budu vyslyšen v tom dobrém že se v tom ztratím zapomenu zastavím a zůstanu u toho trčet a budu se z toho těšit a zapomenu na ten hlavní cíl spojení s bohem to nebezpečí není pokud si dovoluji tu modlitbu pronášet upřímně a to řeknu slovně nemyslí ten třeba takhle slovně říkat ale to musím vyjádřit abyste pochopili co tím myslím pane bože nepřeju si nic víc a prosím na tom máte právo poprosit abych si nikdy víc nepřál než to k to tobě patřit dokonale tobě patřit. Jestliže teď budu prosit o draka dobro čas pro sebe prosím dále aby toto dobro nebylo tak velké že by zastřelí tuto cestu k tobě nech to zůstane pořád prvním cílem protože vím že bych se mohl zhlédnuti v tom dobru jsem takhle mnohomluvní jak vidíte to nemusíte být pochopitelně ale musíte se takle pojíst při prosby pro si totiž o něco co není jenom odvrácení zla jako jsme říkal nemoc a tak dále nýbrž to je přivráceni nějaké o dobra například budu vysokoškoláka jak jsem teďka říkal tak to je nebezpečnější než prosit o obrácení nějakého zla. A v tom se mohu klidně shlídnout se mohu zle no i v tom zdraví například my jsme se všichni vzhlédli v tom zdraví a nějaké malinké výjimky že totiž protože jsme zdraví tak vůbec o pána boha nestojím to stačí my jsme skromný my jsme pokorný ve správným způsobem pokorný takle pokladem vypadat tam tady být drzí nějakou ramakrišna když se nejevíš tak bude poměr říkal ramakrišna ke své matce milovanému se káli a nebylo po něm protože matka káli ho měla radši než jak von si myslel že to my si taky takhle myslíme obrácení. Takže když toto jako postavíme na začátek i konec prosebné modlitby za dobra časná tak můžeme se modlit i za čas dobra bezpečně a budeme vyslyšeni bude mi tam taky ještě zachováno to posvěť se jméno tvé a tak dále to znamená budu ji ochoten činem nastavit protiváhu své modlitbě tak například sem líný jsem tvrdý si na vysokou školu začnu se zkus mo učit překonám sám sebe a co se učit a jestliže ten nepřekonám a budu se nadále modlit abych se dostal sokole na nedostanu otom vypadat jako že nějaký kát druhých důvodů ba navrhuje no řeknu zkázu důvodů ale bytosti protože jsem se nebyl ochoten dát na protiváhu svoji činnost studijní třeba. To zrovna tu o kterou prosím takže ještě bych měl dodat že když na protiváhu kladete nějakou činnost pro na protiváhu pro sebe neobe nějakou činnost tak by to měla být činnost přibližně aspoň odpovídající tomu otco se prosí o co prosíte nemělo by to vyčinit od lehla za prvé na druhé měla by to být činnost která je užitečná a za třetí měla být to být činnost ke které byste se normálně odhodil od ho dali protože vám nepříjemná čili vy tady zabijete tři mouchy jednou ano takovou správnou modlitbou že se odnaučujeme rozlišovat mezi příjemným a nepříjemným mezi milováním do dobrého člověka špatného člověka máte všechny stejně rádi a tak dále bych tady nes končil u prosebné modlitby musíme vlastní vůli zastavit říká zlatý klíč. Aby se projevila síla vůle boží musíme vlastní vůli zastavit ty že prosím o to abych a sílu od boha abych překonal sám sebe mohu za to prosim ale upozorňuju vás že si nemůžete být dnes jak takhle prosíte vědoma důsledků této prosby okolností které se zdvihnu aby vám pán bůh v moci pomohl protože vy se neumíte zatím vzdávat mluvím za všechny proto nebudu tady všichni vy se neumíte vzdávat vlastní vůle a proto byste rádi kdyby vůle boží nastoupil a aniž byste jako nějaké úkony. To znali na své na svém těle nebo na své duši ale ujišťuji vás že jsem se modlil trošičku alternativ ale fakticky stejným způsobem protože vadilo na cestě k bohu že nemám dostatek lásky k němu se tedy modlit devět let za větší a stupně mu je čemukoliv jinému a jsem netušil do jakých okolností trapný ch a těžkých se dostanu tedy hranici li se životem a smrtí protože se za toto modlil von toto dy možná že jsem to popohnaly je to možné ale bylo to hraničí to životem a smrtí tedy nedostal vlivem hlavně vlivem této modlitby jsem o jiných vyvolaly zde mluvil do koncentráku aby pán bůh mohl poučit o tom za jaké za jakých okolností jeho vůle bude prosazení teprve když odpadne moje vůle za okolností ke kterým bych nikdy ne přistoupil jo tak to je to nebezpečí to je to modlitby radši takových to velice dosažených proseb zanechte lépe se odevzdávat k tomu bohu no tak to nic pozor na ty následky ty člověka možná zkruš. Takže se potřeboval vyznat v tom jak že to jsou tři nebo čtyři přání které by k tomu vedli k tomu kdyby se splnili tomu spojení s bohem jak to víte že to tři nebo čtyři přání nejtěžší co tou spíše mýho no tak jak to poznat to člověk nepozná které z toho přání by bylo nejdůležitější pro s vyslovovat aby se splnil podpořit ho třebas svou prosebnou modlitbou z toho důvodu že sebe nezná takže nemůže odhadnout co je nejdůležitější vyložit víte ježíš kristus se o tom vyjádřil tímto způsobem. Kámen který byl úhelným zavrhli myslel přitom na sebe kterého u křižuje protože ho nepovažovali za základ všeho pokroku a tak mi možná něco co vůbec nepovažujeme za základ svého duchovního poznání tím základem je čili bych radil zdánlivě způsobem který neodpovídá na tu otázku ale vono fakticky odpovídá takto hledat konkrétně který je to prostředek nýbrž všímat si sebe sama a zjistit si co toho času nejvíc vadí. Na na tom spojení a toho satanáše to je součást mého satanáš v sobě víc dokonale říkám že je vidí máte tolik co ale ji mám dost ale u vás je to daleko jednodušší jenom to satanáše máte například kterýho znám povídavost ne to je výborná vlastnost protože bez byste se ve svém řemeslné ale když a tak dále to nemohu dál rozvádět ale zbavit se toho satanáše by bylo chybné teď protože to ta naše dlouho ještě budete potřebovat než ho využijeme do těch třiceti let ježíšových rozumíte když vono slouží k rozvinutí lidské bytosti tak ho musíte mít a nebude to ještě vůbec satanáš to nazývám satanáš protože budete mít tendenci při své povídavost to přetáhl rozumíte ale ne po těch třeti letech ale jsme ty tím že mezi tím mají nastat pauzy kde ta povídat do toho nemá co mluvit. A proto vás svatý dominik učí růžence abyste zaměstnat povídavost abyste ji dostal na vedlejší kolej to které by vnikla potom na myšlenka která tam nemá jinak místo a protože ta povídavost to za střed to je jedná vrstva oblaku která to je vlastně těkavosti tím způsobem nějak projevená která nedovolím se zastavit a von je stojící my totiž ohradu zatím jednáte tak jako ten nepřítel budhův že honil toho bodu z oděvem v ruce a utíkal za ním a měl dojem že ten buddha pořád utíká tak křičí budo zastav se ti nemohu dohonit chci zabít pořád během za tebe za tebou v ovšem a vono mi to nejde a on říkal bodejť býti to šlo protože ti utíkáš a stojí. Takže to je ta pravda kterou se učíte například růženci a porůznu jinde jenom nevíte kdy jindy rozumíte ono vám nebude pořád při stává nový a nový a další prostředek k tomu abyste na to přišla třeba zastavit svou mysl a bez zastavení své mysli to nespojíte s bohem ta musí být absolutně zastavena tak to je asi největší překážka na vaší za tím a kdyby byla odstraněna tak by vešla vedla patrně téměř přímo k tomu spojení s bohem tak téměř u každého z nás protože se díváte na tak nemohli byste říct že jsem řekněme protože nevíte ale mlu zblízka že jsem méně povídavý než jak vykopal když vydrží třebas bázni denně povídat tak patrně mám nějaké povídavé formy že ano ale oni mně nevadí. Protože se mezi tím začne ujme zastavit stane se na tak krátkou dobu že to neurazí ani mou povídavost ani to nikdo nepozoruje ani to neurazí pevnost stálost nehybnost a nic z toho co jest ono to zase výrazně je jakmile se téměř na bezčasový okamžik zastavím. Jak takhle mluvím a například se dostavuje u toho že se a teďka tam mám nějakou pasu tak není to neschopnost ze výřečnosti ale jsem mezitím se stačil zastavit u pána hadu domu to je tak u tak vypěstovaného to jde strašně rychle mezi řečí takže takle plynule mluvím a nepozorovala jste že jsem si šel pro další dávku darů od boha abych mohl řeči vůbec pokračovat abych moh jiným předávati to musím znovu zažít abych to mohl jiným předat a jak to pořád znovu nezažívám tak to vázne ze a je z toho taková jemná neutrální kašičku která není chutná. I v ve co neb stádiu člověka přemohla tak že by nebyl vůbec svůj že by nedbal na to co se s ním stane jako ty to tam říkal v tom do věku ale když si to říkal v době tu po celé škále nevědomostí které ve stojí mezi tebou a bohem ty máš moc věcí které máš pochovávat ště nepochoval si a my je pochovat tak to když vás poslouchám takhle jak si v kulhal víte to strašně rád dělám pozor den my. při poslouchá vám to tady říkáte to je kruté to je otřesné jedno jako druhé protože pomlouvá te pána boha říkáte eště mám tamtu starost tamto starost tamtu starost a nevidím že by tam vůbec zasahoval nějak ten ten bohu patříme naopak patřím a starosti dovol pane možná bych toto starostlivě obstaral to v nejlepším pořádku to starostlivá proti žádné starosti nic nemám se naopak bližším o těch asketů kteří všechny starosti hodily za hlavu a šli na poušť tím že jsem všechno prováděl v tom světě prováděl jsem to co ten svět chce od člověk jsem nenechal ani ta studia na konec. Ani to manželství které on by jedno i druhé ten zasvěcenec nechal jsem to nenechal protože jsem věděl že s pomocí boží je nutné ukazovat příklad že se ta utíkat není u ze světa nýbrž u tak sobě sebe lásce která si přeje abych patřil bohu a přeci to přeje sebeláska počátku dobré ale naučte úrovně je to největší překážkou bylo to překážkou který když ti učedníci páně chtěli spásu byly by chtěli ještě za křížem to ne napřed musí projít křížem. jsem řekl prý k bohu bez ohledu na starosti a tak ne prostě ještě mi temnost nepo třista roste ale patřit bohu se svíce a tak je to hezky řečeno ani se to asi tak hezky neříkal ale když ho tak jsem byl dobře tak sem byl inspirován promiň do toho nemohu nepatři starost nepatři bohu ale patřit bohu je nutné co to je nepatři starostenský všechno co by nejstarostlivější člověk prováděl to je nepatříte roste ne od toho utect na když jsem manželka dívala po tom co jsem řekl při svoboda si neberu. Ty nejsi vy si boží a taky měla ze strach a ten se nebude starat o do asi bude mít děti tak ten na krk a podobně a později mně říkala jeví se mi jako nejstarostlivější otec a ismy hl před tou svatbou ty se staráš ne nestaral sem se a tak to pochopila tak to nemohla pochopit jak to že to dělám starostlivě jakoby a přitom jsem do všech detailů to provádím jako nejstarostlivější pom na věci na které bych se starostí nepoměr protože je příliš při tom. Jako když v hrajou všechny tak neví to co ten kryli že jo a jsem byl tím kibicem při tom co jsem dělal jsem byl svědkem toho co dělám protože se nebyl starostlivý veliká přednost nestarostlivý do člověka když se přiměje k tomu aby aby dělal abych konal a tak to končilo tím že když jsem si nedal říct když vona konečně uznal že asi mluvím pravdu když se starám a nestarám to nebylo pro ni pochopitelné protože do činy nedorostla nebylo zapotřebí a do toho dorostla totiž tam konec poznává že asi to pochází z svatosti ne abych jak to dopadlo lekla si přede mnou a dostala na zadek poprvně a naposled ale pořádně jak říká můj starší vnouček pochlubil se mladší bratří če petřík do dostal s přitlačit. To měl hroznou a že taky čili poznat v někom že je to z jeho svatosti je nesprávné poznání jsem ji tomu se samo sebou vysvětlit nemoh s ním na jenom tři rány přes zadek se musel říct svatost je u boha a ne ve mně a člověk se na podílí tím že je živ v tomto světě a ne jenom tím co dělám navíc co není tam nezačíná někde svatost začíná tím že si nesmrtelná vnitřně a tak dále ze ve kterém vyslovil tady antonín chci se vrátit do toho domu přímým jo by měla vypadat takhle pane bože tvůj dům je ve mně. To ta modlitba správně provedená prosebná modlitba správně po jedná musí být spojovací modlitbou protože kdybych se nespojil při tom při prosby z moci boží tak do do mně může pomoci ta mož moc jedině se s ním musím tedy propojil aby pronikl do toho pocitu oddělenosti že my jsme dualismu kde jste vychováváni relativním dobrem i naivní zlem tak máme v určité právo do určité míry právo tak platí dobrem relativním zlem vychovat své okolí ale musím při tom opatrní kdy máme z vedou metlu na své dítě a pokud je to vůbec naše dítě škoda rány která chybí která jde vedle ale taky je škola rány která kterou jsme. U stě dřeli když vůbec se to by se to bylo bez obešlo tedy to nedělám doufám tím způsobem okatí abych vás tady jenom mlátil všimněte si že vás vždycky jednou pohlaví a třikrát ba protože pas jenom tak dlouho celá moje řeče paní to do dokud mi neumíte se protože věřte mi to to že žijeme v dualismu to jsme bacil tak to nás uspává v tom že je to v pořádku. Vona tady nadává vono je to v pořádku a sloužím a podobně není to v pořádku proto musím občas vás taky pohladit a to dělám tím způsobem že říkám neomalený vtip který vám i za přesné jsem toho názoru obe že čím horší v ti udělám tím je to lepší takže si vybírám hoře zenech vtipů ty nejhorší aby to s vámi zatřásli není. Důvodem toho že nejsme vyslyšeni jo své modlitbě to že i když si myslím že upřímně si něco přejeme a upřímně jdeme k bohu tak že si tu přínos přivlastňujeme je to tím také tím protože my si přivlastňujeme všecko všecko co přichází od boha samovolně používáme a tím jsme si to přivlastnili ale tato míra přivlastnění je nám průběžně dovoloval mysli smíme přivlastnit dech chutí du pití spaní a podobně to nám není. Nějak vytýká no naopak je to v pořádku ale my si asi patrně nikdy nemůžeme nepo myslíme že bychom dýchali z vlastní iniciativy že je to naše přednost že sme se naučili dýchá že umíme dýchá a že kdybychom a to nemyslel tak že bychom nedýchal to ne protože nemyslíme a jednáme samovolně tak dýcháme čili tento.

Download XMLDownload textWaveform view