EN | ES |

85-30A-15

85-30A-15


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Dáno připraveno všechno se země stane vnitřně dávno připraveno že předbíhá takže to jsou jenom do zvuk a řek bych do ruky velice omezené ono to všechno nedoví člověk pokud nejde cestou poznání tak velice málo o tom co se vnitřně vem připravuje on si dokonce myslí a je to i dokonce užitečné že nic se neděje. A to je ta moudrost nejistoty to velikou cenu přátel před užitek spis obrovskou cenu stejnou cenu jako jistota jako jsem měl jistotu co je správné tak jestli moudré že se něco neví o takový mezi dotaz se stalo s těmi dary které dostal ježíš při potom narození jsou symbolem toho co se vnitřně spotřebuje ano pro ten vývoj. Čili to se s potřebovalo které si motto co se třeba jo do toho lidského tvora aby mu to pomáhalo na tom vzestupu oblast se fik sou učedníci páně od třiceti let ježíše co dělal předtím víme dělal se totéž co s ježíšem kristem byl oddán své rodině a svému úkolu sloužil k tomu okolí a rodině a zatímco ale on sloužil svědomím protože to je ta vnitřní stránka věci znázorněna tady to krásně rozděleno pohled do nitra který nám nemusí být zřejmě vůbec tak on sloužil tak jak mu to napovídalo tak to napovídal jeho úkol kdežto oni sloužili tak jako by měli na věky soužit své rodině oni se zabydlovat. To tam muselo být vyjádřeno takle dvojí ne bylo vodit že nevadí ještě když člověk dál pokračuje zabydlení svojí schopností lidských p a se vyvinout teprve pak můžou vstoupit do učednictví ano nám to byl ten citát rok a mezi tím bylo to pouští na poušti to byla vnitřní záležitost za své a ne zaležitostech učedníků to proběhlo na vnitřní úrovni a no a teď můžu mohu jít dál ne teď se dostáváme k věc těm učedníkům jeho to takhle nebudu dospělo at na dvě strany bylo ice jsem se a vinen to budu mluvit jako v jednom proudu abych se dostal k u konci. Ti učedníci byly sice něčem kriste krize pomocí víry že mělo uvěřili člověk který v sobě prodělá to je ta propojí něco čemu se říká zrození v betlémě nechme stanou to zrození v je v jordánu protože to je vnitřní záležitost do které se dorostete prvé ti učedníci do toho do rostou a tyto dorůstají vírou kdežto jestlis vírou nešel ten musel tím co je u boha dáno připraveno předcházet k tomu co následuje vírou mírou to není dokonalé pochopitelně ale probíhá to během tří let tiše korunu doba na začíná tak rychle že během těch tří let oni jsou schopni z moci boží něco dělat a z moci boží tedy dělali zázraky odpouštějí třebas hříchy uzdravovali pomáhali zkrátka bližnímu po všech stránkách. A na cestě duchovní jsem se dojít v jinou a ježíš kristus říká že by to bez víry nešlo jak to že to umělo bez víry protože on musí ukazovat obecně platnou cestu a ne nějakou cestu připraveno třebas násilím jako u ta cesta by neměla být takhle násilná. To je největší cena ale to je cena která nemůže být obecně platná a ve věčně případech by byla znehodnocení smrtí toho organizmu který by toto odstoupil že by se musel žít třebas znovu temu tak nějak nebo by se skomírá nevím co všechno by se mohlo stát takže normálně to dopadne tak že člověk během tohoto života není v ničem rušen ani když se v něm narodí vnitřně žiš není v ničem rušen nabývání z rostina vzájemně propojeno informací z tohoto světa. Představami je je prostě veden představami o tomto světě a von analogicky potom z toho si vytváří představy o bohu no a pomocí těchto představ protože tyto představy lépe řečeno tak není schopen jít bez představ který je schopen jinom jít vírou která je postaveno na představách to je vaše cesta vycho jinak než vírou postavenou na představách vám tady dělám obrázek o toho o těch představách o kterých soustavě a říkám vám že jinak to u vás nepude protože s vás nebo sval to neštěstí že by vás mládí že by porušovalo tu kontinuitu růstu představ. To ztotožnění se s tělem byste dokonale ztotožnění s tělem takže to se projeví těsně i před tou vnitřní smrtí která je součástí znovuzrozování jenom malinkou součástí znovu dotazování na nějaký extempore ale jenom určitou mělo by to být krátkou dobu to takou dobu ne jako křesťanských mystiků třebas celý život a tohleto. člověka dovést k tomu že tou představu kterou se dostala jsem nebude schopen to je ta teta nejlepší výdobytek jít dál že rezignuje na to cestou víry aby moc rád pozor to že máte vy znova jenomže cestou víry to nepůjde že musíte nasadit nový prostředek že musíte podporovat to vnitřní poznání a to se jak víte tou trpností musíte také dbát na to abyste prospěli v trpné modlitbě nepodceňovat tu teorii třebas nýbrž hledět se toho že si tím vybavit. Totiž od vás se nebude chtít aby se stoupala na kříž to ne ale od vás se bude chtít abyste když rezignujete že vírou to nejde nerezignoval na celou cestu vůbec aby se jenom o části po zastavili aby se dostal u vás ten klid a mír od boha a by se nakonec dočkali toho seslání ducha svatého to byste porušili byste řekli tak nejsem schopen nemohu dál a rezignuje další vzestup takový lidi znám. se padnout na každém stupni žádná definitivě není vy musíte si jenom uvědomovat na každém směla vám to podškrtávám znovu zdůrazňuji znovu že vždycky novými prostředky se musí jít kupředu. Vraťme se k těm darům. Tak proč k tomu Ježíši přinesli ty tři dary: kadidlo, myrha a zlato. Tak prosím. Jak víte z yesudiana vadilo slouží k očištění ovzduší prostředí ve kterém žijeme oni mu upravil to dneska vykládám ve zkratce ne celistvě jenom aby to stačilo oni mu opravili prostředí ve kterém žil tímto dojem jak se to tedy potřebovalo tím že žil v lidském prostředí tím se to spotřeboval že žiju v takovém prostředí že v něm neměl překážky toho růstu to je velice důležité oni nepodceňovali tenhleten to prostředí ve tvém žijeme odstranili mu napřed předem podmínky ty překážky které by jeho byli zadržena von během těch třiceti let neměl překážek vlivem toho že mu to prostředí vykouřilo. Ti svatí tři králi dále tam bylo zlato. Že oni v něm připravili podhoubí pro růst vědomé nesmrtelnosti. Zlato je symbolem prv který se nakazit je stálý vědomému přechodu do vědomé nesmrtelnosti tak je to připravili usnadnili mu tu cestu a taky to dělají každému z nás pochopitelně že to je příklad pro nás abychom také my nebyli nikdy bez půdě bez toho předávání tohoto poznání odjinud od druhých od těch kteří šli před námi nebo do sám ale jsou dál. Do jako nedostanete to dar tak to je jeho vina musím vám říct že proti tuhletomu jsem se neproviňoval protože jsem měl nějakou předehru těch sedmnácti let ale do nemá tak se proviňujete mně soustavně pri tohle tomu a pořád postrádá vedení pořád si stěžuje nebo přichází na pověsti to to nebo tak jsem nikdy ani chvíli na ty tři dni v tom koncentráku nebyl pros tohoto vedení a vám musím proč. Protože jsem se snažil snažil v uvozovkách to šlo samo když jsem pokud jsem byl poslušný tak to šlo samo od těch třech a půl let do těch sedmnácti jednat správně nebo podle toho jsem to za a správně kdybyste to totéž dělali a snažili se říct spravedlivý životem tak by se také měli tuto pomoc pomoc těch kteří vám přinášejí dal k tomu odpovídající ano. Tak dalším darem byla míra Myrha je symbolem toho pomazání, drahé masti, toho pomazání na krále, na duchovního krále. Dyť se často praví: budete se mnou kralovati v království božím, jo? Tak nebylo by zapotřebí míry kdyby nebyla moc svěřena moc člověku aby s bohem kraloval ale je mu tato moc protože nám dával příklad byla svěřena herec po jeho narození on byl samo sebou vtělený bůh tak že to bylo ve větší míře než jsme nám dělá nemohu říct že bych takovou nějakou moc pociťoval. Že by byla nějak v domě vtělena nebo dána protože naopak zjišťuju že když třebas poctivě tady něco takového vykládám že ta moc se okamžitě ztrácí že je dokud vykládám ale jakmile od toho odejdu tak je pomoci vy se všímáte se svých věcí a se upadat do vlastnictví svých vlastní myšlenek obecně řečeno a takže nevidím že bych tohleto měl tak výrazný množství nebo kvalitě jako ten ježíš kristus ale každý z nás po narození prvním po začátku toho znovuzrození toto dostává. No a teď snad by bylo zapotřebí říct že postupně musí dostávat další dary on boha bez tedy by se vůbec neobešel že toto není všecko co ještě musí přijmout zhora i zdola zdola že ho že mu pomáhají nebo nechtějí k tomu aby se vyplnil ten duchovní úkol všichni lidé mu pomáhají a to uvidíte že to bude přímo dojemné pro vás to uvidíte nebo když to vidíte tak je to dojem neuveď jak se všechno vám když jednáte správně a poslo poslušné jak všechno vám jde ku prospěchu kdo miluje je někde taky takový výrok tomu všechno slouží. Že se tam delším způsobem řečeno ale asi v tom smyslu k tomu všechno je ku prospěchu a tak další co je zapotřebí kromě toho obrovského daru že je zbaven víry jako prostředku naděje jako prostředku a to jsou schopnosti nebo dary nebo přednosti které ale teď by začli být překážkou ale místo toho dostává vnitřní mír. Který je spojen s jasným poznáním že ten kdo umřel je živ ten kdo umřel na kříži ježíš protože tam nastává jako u cestě co chvíli nějaká mezera takže máte dojem že všechno umírá že všechno všechno odchází ale vono to najednou zase tady je vy jste třebas to prodlévání hrobu a předtím před tím porodím a to všecko no zkrátka to jsem tady nejde mi sytil všiměte si s čím souvisí to přední toho pokoje od ježíše že jsou vyšší s tím že se jim zjevu že oni ho vidí zase osobně to znamená zase představu svou o něm jakou nabyli tady na tomto světě tedy není to ještě to pravé setkání s bohem to pravé setkání s bohem nastává u každého člověka při seslání ducha svatého a přitom se žádný tvar nevidí. Ne vy žádného člověka to velké učení plameny jazyky nad nimi to znamená teta a ona se tady objevila v fakticky ale nebyl to nějaký bůbec tvaru nýbrž bylo to poznání hluboké poznání v tom smyslu že voni se například naučili rozumně a mluvit obsahovou řečí mluvit o soužit si nedbali jak to vypadá no dostavil i když ty nebo když jsem v jiném stavu než toto tělesném nebo no tak ale no tak bych lhal kdybych řekl se stane do představit nebo že nejsem že jsem si toho nejsem jenom ale nemohu udělat to co učedníci páně nebo apoštolové že bych se vám postavil a vy byste byli z různých národů a vy byste každý slyšel ve svém jazyku to by nedokázal protože to prostě na takové úrovni nejsem nemám taky to poslání nechci omlouvat ale oni prosím mluvili obsahovou řečí které je rozumět kterémkoliv jazyku. Takže když jsem třebas tou obsahovou řečí výjimečně lovil třebas dary ta že se tam dobře stáňou byla borgéze v římě tak ti dva římané rozuměli jako bych byl říma a tak dále a tak dále to jsem několikrát dostalo jenom jako ukázka abych rozuměl co ta obsahová si a že ji každý rozumí ve svým vlastním mezí do si se tak to němu byla asi jo a to nechme stanou to něco dohady to sem nepatří se v tom sám nevyznám totiž tak jak to mám říkat. A když dostali tento získali dar tohoto míru vnitřního který pochází od boha to znamená řečeno terminologii trpné modlitby přešli přes úroveň modlitby ticha tak se konečně dočkali toho ducha svatého kterým sdělil to co před tím nevěděli to znamená teď věděli kdo je to bůh a že v nich žije my svatý pavel který k tomu přišel jako slepý k houslím a najednou i ten o sobě pravil ž živ je ve mně kristus stále víc takže se zmenšuje se zvětšuje a tak dále čili myslím že tímhletím bych to dokončil tu přednášku a jsem ochoten s vámi promluvit o věcech kolem to. Kde je ježíš je by je životě řečeno dál že náš život je mostem do věčnosti o tom se tam o tom mostě dál nemluví ono se tady mluví ale dost tak jako takový tím takže tyto nemůžeš poznat ale veřejně se o tom mluví vědom těch sedmi evangelia se praví v kus apoštolská ch nevíte žádnému popisu ježíšova života a jeho příkladu než těm sedmý evangeliem které bylo napsán které byly napsány při tom se ještě mluví o sedmi a tam se zachovali čtyři. A tohleto právě to je ten to ta fáze ta věta ten život lidský je mostem na kterém se nemá zabydlit nýbrž máš po něm přejít do věčnosti to je v evangeliu svatého tomáše a ne v těch čtyřech které máme k dispozici ano to nedávno vyšlo zase znovu tak jako po nějakou církev tak tam tato fáze tam je to že to to nemohl že se to nezachovalo víš to ale ono to v životech ostatního anglicky on je to dostačující se tam je kromě ovšem tak to tam přímo napsáno není ale pro dostačující že on to ukázal svým životem že řekl také vývod boha přicházíte k bohu se vracíte ačkoliv nemůžete hned teďka za mnou jít musíte chvilku počkat jsem u toho ducha svatýho. Čili on říkal taky vy přejdete tímto životem do boha ne tím řekl ale musíte chvilinku počkat vám pošlu ducha svatého rozumíš mi čili že je to taky ty sáhodlouze ne tak jednou větou ne ale dokonaleji než se to jednou větou vyjádřeno vždycky jedna věta není tolik toho jako když se to třebas dělá dřív příkladem nějakým konkrétním příkladem jako to ukázal odpouštěli zvedne o to třeba ježíš kristus odpouštějí dneska kněží kteří se k tomu cítí povoláni být tím že dostali posvěcení které nepřetržité pochází od svatého petra od ježíše prosím dejme za plavě církvi že tohleto je opravdu tak jak si to myslí ale ale. Zatímco ti učedníci páně později apoštolové měli jasné vědomí koho mají pokřtít komu mohou odpustit hříchy protože viděli se po ducha svatého silně pochybuju že je to to rozlišení tuto schopnost rozlišeni rozlišovací oproti normálního hříšníka normálního že mají tedy vím že tuto schopnost měl dejme tomu páter pio ale my mi to dalšího kněze jsem nepoznal s touto schopností čili jedině páter pio když někomu odpustil tak opravdově odpustil kdežto ostatní jenom částečně disponovali člověka k tomu aby snáze překonávat svou hříšnost a tím lépe ho disponovali čím ten člověk udělal opravdové předsevzetí se polepšit a čím. Se snažil poslouchat to co mu případně ten kněz řekl jako pokání vím jestli za nemůže učit si to říkal správně si dostatečně u to zdůvodnil co musí dělat to se pokladu že tady se nedějou chyby tady se dějou chyby takže jsem svědkem toho že kdokoliv odchází od zpovědi a od svatého přijímání zase znovu dělá hříchy kdežto vy žákem přišel první kristovi proto že jsem nepovažoval sebeza schopné ho se očistí z vlastní iniciativy a to jsem dělal správně ale měl jsem za sebou to osvícení že moje vnitřní podstata je věčná to za mnou bylo ano. Tak jsem tam přišel s po tomto osvícení a to napovídalo je správné jít ke generální zpovědi jít se mi zpovídat ze všech hříchů zbavit se toho balastru aby se to později nestrašilo v hlavě takhle dlouze to není vykládá tam vůbec hada jestliže je na to jenom vykládám tak aby tomu bylo rozumět rozumíš mně tak sem chtěl spojil je to štěstí že jsem se dostal pod ruku osvíceného kněze činíte byl doktor urban opravdu skvělého františka na kteří který nevlastnil který jeho řád i on si všechno. To nebrali vlastně takže oni žili z milému co z toho co nebylo jejich ne vlastního majetku ne tak to jste ten výběr toho kněze myslíte čí o tom že to bylo opravdu dobře uděláno všecko že ten pojem v tom pojetí této správné že to všechno vyšlo a teď jestliže jsem se vyzpovídal z toho že jsem předtím žil ty ostatní svoje hříchy nebudu říkat tím a nebudu palubu jo promiň. Že jsem se vyzpovídal z toho že jsem žil bez boha že to povezu za nejvyšší říc a jsem přemluvil toho krist toho jež toho pátera urbana aby to považoval za hřích měl a o řešení jsem opravdu pociťoval velikou úlevu a jsem ti nebyl schopen ani jeden z těch hříchů smýšlet byl že jsem bez boha dovede žít jsem nebyl schopen ho pykat ten hřích jsem nebyl schopen bez boha žít a do dneška nejsem schopen bez něho žít jak více se s ním jim pořád obíráme přinejmenším ne toto vydrželo to dlouho od roku třicet roků osmdesát pět čili to nebylo něco prchavá přátele to nepracoval za čtrnáct dní nebo tak nějak nebo za rok. A čím je to kdy nastává to to odpuštění hříchu ne když mám jenom opravdové předsevzetí se polepšit ale když jsem odhodlán změnit smysl života neboť komu jsou odpuštěny hříchy neboť do nebo do ce aby mu byli odpuštěny hříchy a není ochoten změny sl života pořád hne vod na svůj mlýn pořád se vlastnit nechce jenom ani nechce svaté ten první krok přejít jenom pouhém správcovství jak jsem vám to vylíčil to by byla mít byl změna smyslu života ale pravá změna smyslu života není ani tohleto nýbrž. Sebe odevzdat bohu jako jsem se odevzdával tomuto světu a jemu jsem sloužil a teď vám se pomocí života ve světě a pomocí života v modlitbě bohu rozumíte to je smysl života to uznávám za smysl že tento smysl minulý jsem pro za nový smysl tenten a protože jsem do toho to udělá tak od nejhoršího kněze když je vyzpovídám tak je mu odpuštěno a je v tomto posvěcení a. Nelekal no tady kdo z vás napovídá i když jsem získal nějaké osvícení v sedmnácti letech nebo potom šestadvaceti další stupeň toho osvícení tento ve jako proces takže byli automatické odpuštěny hříchy že to s tím souvisí že to jsem si to ty osvícení se může nemusel ani nepovede opravdu nemohou nějak zdůvodnit rozumově pro sebe ještě veden ke zpovědi. Ale ti to řeknu aspoň tak jak si to možná bude stačit že k tomu aby ten proces mohl jít kupředu dycky potřebuješ někoho druhého pamatuj si to jsem mockrát opakoval potřeboval jsem matku potřeboval jsem kněze a potřebuju třebas prostředí ve kterém žije nepotřebuju duchovní cvičení vždycky někoho druhého minimálně jednoho druhého a ne tak je zajištěno postupu před nikdy nemůžu být sám na této cestě nikdy si sám sobě nestačí ano. No a tak tedy a myslím že to není ani si to ani nedá odůvodnit tím že bych toho druhého potřeboval ale to ta odůvodnit spíš tím že toho druhého potřebuju proto abych slevil ze své píky a z toho pilného názoru že to sám dokáže jo když někdo třeba velice nehodný pomůže na této cestě tak v něm jsem snáze schopen vidět vůli boží než v tom že si sám pomohu i to znemožněno abych se nedodal abych se nestal pyšný abych nespadl na této cestě abych se neřídil protože pokora. Pocházející z poznání jedině pravou pokorou ztra se třebas jako pokora nejeví navenek na tom nezáleží jak se jeví a do ježit je z čeho pochází když je naučená a chtěná tak to není pravá pokora jednou mám podruhý nemam ale když vím třebas jako sem se dověděl v tom koncentráku že nic nemám z vlastní síly že mám všechno od boha tak pak nemám být správně vnitřně pokorný ne a to myslíte že jsem v tom předškolním věku toto věděl když jenom občas jsem se řídil co jsem s tím co jsem považoval poznal za správné a když jsem sedmnáctého roku jenom věděl že moje podstata je nesmrtelná to nestačí ten celý proces znovuzrození pokračuje tak pomalu abychom ho unesli abychom se neřídili ne zhroutily aby abychom jako se nepřepásal v tom svýmu. Způsobu počínání abychom nehořeli dyť mnozí svatí shořel konto procesu hořeli vnitřně to oni zemřeli předčasně protože uhořely dyť s vybalím občas padesát stupňů ho lež prosím vás co to je to je vnitřní žár a je takže čím to jde pomaleji tím lépe protože ten žák se rozloží na leta ne tak myslím se to odpověděl ne. A to samo sebou svou mocí svou mocí může způsobit odpuštění hříchu vdech takže nemusí tady být projednal ta příprava když on chce aby se projevila jeho sláva a moc jako sam u toho slepýho se plně a projevit říkal to není karma ani rodičů ani jeho než aby se projevila to sláva to je běžný případ že mnozí lidé se dostali k takovému poznání aniž si to nějak zasloužili nějakým postupem třebas tvrdím ani sem si to nezasloužil nikdo z vás si to nezaslouží to co pro to udělá to je strašně málo vzhledem k tomu co nabyde nebo co získá. To se nedá vůbec srovnávat to když člověk jako získá třebas jenom to nepatrné poznání jaké jsem si to v sedmnácti letech tak první co je co udělá potom že padne na kolena a není schopen se vyhnout takovou velikost poznal a co udělá dalšího že tato moc ho bude doprovázet o které musí jasně vědět že není z něho a že ho bude nadále přemáhat že mu bude odstraňovat hříšnost cesty že ho bude něčí to číst čistým čistotou boží a ne čistotou toho člověka rozumíte mi prosím doufám že budu umět opakovat co si řekl co představujou ty tři mudrci. Ve svém stavu lidské osobnosti jsem to zkrátil stačí to takhle protože zřejmě to vnitřní nějaký stav ale jak se to jeví v zevní osobnosti že tohleto člověk nabyl nebo že tohleto mu bylo dáno do vínku se nechci vyslovovat pohádkově že při každém narození i při tom zrození do přicházejí sudičky to vně kdo z vás připomněl že věřím na karmu a že něco předurčeno ale ono je všechno předurčeno a to předurčení je jediné že do boha se musím vrátit když jsem z něho vyšel to se pánu bohu nemůže vrhnout abych si jednou od boha vyšel a do boha se nevrátil že to bude za dlouhou dobu a po různých týrání to je jiná věc ale protože tohleto je předurčeno tak na každém kroku. své cesty musím získávat přísluš dary které umožňují určitým úsekem projít narodím se jako člověk získám darem osmi předlidských vtělení a to prvda to velký dál že jo když přijdou navštívit svatý tří krále tak to je symbol toho že získávám hned po narození v betlémě čím jsem získal celou budoucnost ano v celku celou tu duchovní budoucnost si se získal možnost duchovního vývoje do vrcholu jeho teďka potřebuju konkrétní pomoc na každém kroku a tam v tom životě ježíše krista je potom ukázáno jak ta konkrétní pomoc postupně přichází že nedostávám celou tu pomoc jenom takovou kterou potřebuju na tom kterém kroku protože ten ježíš by třicet let býval nemohl být živ bez konkrétní pomoci. Kterou dostal do těch třích abych byl jako mimovolně nemohl vědět že od boha pochází a on teď se to dověděl o těch říkal že od boha pochází a ono se to do jeho vědomí dostalo on věděl že v něm je zlato život věčný jsem se to dověděl sedmnácti letech a on jako vtělený bůh k tomu se de začátku jsme viděli ve dvanácti letech že jo že věděl že musí být v tom co jeho otce boha považoval za svýho je to je jasný že ale to byl do toho narození brzo po není todleto protože to co se tam prozradilo ve dvanácti letech toho byl vinen ten zasvěcenec který mu nepo narození přinesl za to. A to co věděl o svém poslání že povede lidstvo bohu že bude jeho králem vnitřním to věděl tím pomazání tou mírou ne že jeho život bude posvěcen tímhletím to posvěcení toho života celého aby neupadl na něm aby se nezvrhl to bylo dáno tou mírou od začátku takže je to potom nějak objevil znovu jak ta žena mu tam polil a to tělo to drahocennou mastí to byl jenom opakování nebo zdůraznění toho abychom si z toho náhodou ne nezapomněli nějaké co ti svatí říkali udělali ne po jeho narození a on to ježíš z rovnou prozrazuje že to je uděláno znovu proto aby se vědělo že stane z mrtvých potom bych bude pomazává a tak když tedy se stane. Že jestli je totiž pravé ale to začnu svou řečí že jediným osudem člověka je že od boha přichází a bohu se musí vrátit a když není naděje zváště třebas po narození zemře nebo když je nemoc sem nebo když se nedostanu vůbec učenější krista nebo vůbec není duchovní založen a když není naděje že by během tohoto života se k bohu vrátil tak a nelhal pán bůh a ne a byla pravda bylo pravdou že ten osud nás čeká každého že každý nás od boha přichází jak každý z nás se bohu vrací a že dokonce svatý jan to potvrzuje že celý svět bude těžkostech ku porodu pracuje dokud si to bude nezrodí krista všechno to potvrzuje správnost svého mínění ne tak pak je tady nutno předpokládat převtělování co jsem nedo dělal tentokrát udělal v příští vtělení nebo dalších vtěleních to pravda. A teď nastane těžkost toho výkladu že si to nerozumíš jsem potom se dostat eště eště jasněji to vysvětlovat ale potíž spočívá v tom že ty na život který tady žiješ pohlíží očima člověka odděleného od boha vědomého si jenom časoprostoru jo časoprostorového který někde začíná někde končí dále že se dějí být oddělený nejenom od boha ale taky od svých bližních a. Že že vlastních svůj život to všechno překáží správnému výkladu kdybych byl člověk mu byli jako kdybych byl člověkem který by svůj život nevlastnil který byl aspoň jeho správcem to není konec vývoje u ježíše krista to bylo tak že ježíš kristus nebyl správcem svého života správcem jeho života byl bůh otec co to se a tedy vůbec neměl příležitost se k tomu dostat v tom výkladu ale berte to na vědomí že on si v tom životě nevybíral co spravovat i ty učedník si mu byly dány od otce jo on se změnil to mně všecko obrana otce ta matka ten svatý josef ty okolnosti ty farizeové to škodlivé i dobročinné prostředí to všechno mu bráno od boha tak musíme vzít jako jistotu se o to což se jistotou že tento život je nám dán celý od boha že to je jeho správ fakticky když to nevíme a my se k tomu svým zevním vývojem pomalinku do stáváme. Tak jestli je tomu takhle že on je správcem našeho života přestože nám přechodně dává do správcovství do toho dostal do vědomí že jsme mi správci napřed majetníky a potom správci tak pak není třeba žádného převtělování protože můj pravý život je věčným životem ty vychází z prostředka z vědomí člověka který nic neví který je mrtvý který se ani nenarodil ten je ještě mrtvý z toho vycházím to nemám za zlý ale pro mine že nemohu se s tuhletím způsobem myšlení ztotožňovat vycházím ji třebas nejsem takový ale přeci mi bližší vycházet pojetí života který zažívá živý člověk a ten se nenarodil tady na tom světě ten tady ani nezemřel ten je vedle toho že mám nějakou přechodnou existenci tělesnou dispozici. Tak tak mám k dispozici jako věčná individualita to věčné bytí vnitřní a to sem jsem tím chrámem božím říkal svatý pavel a kdybych přistál na tvoje mínění si co je to tradiční způsob myšlení indického tak bych musel si nalhávat něco čemu dávno nevěřím dávno nevěří že totiž nezáleží na tom kdo v tomto pomíjejícím životě ponese ten osud od boha pochází k bohu se vracíš na bedrech smrtelného člověka. To nebudu v žádném případě všimni se do jaké ten pravý a si my se do jaké míry si vzpomíná za svou minulý život a všimněte si kdokoliv z vás do jaký míry si se se si vzpomínáte na své minulé životy mám za to promiňte že to předpokládám že si nikdo nevzpomínáte proč na tom tolik bíte když o tom nic nevíte a doufám že se jim vo tom nedovíte jsem se sám přesvědčil že to co by byl dříve začátku tohoto života považovala své vtělení že později jsem považoval za pouhý balík který na toto jediné vtělení byl nabalena že se tam nabalilo krát dvanáct nebo více balíků na jednou a že je to že to mám k dispozici. A co je mi do toho že ty si myslí že je to převtělování si to bohužel myslet nemohu je mi líto bylo by to stačí to my píše i ten jeden z kroměříže že jak se mu sebral mnoho krásný myšlenek a podnětů nechci zbavovat tohoto dojmu že se musíš tak dlouho převtělovat dokud se nestane vědomě věčným ano vědomě věčným máš pravdu máš pravdu jenže to dává nebudeš ty toho sobě vůbec nebudete s kým si byl předtím čili je také pravda i pro tebe že se vtěluje jenom jednou teď vo sobě víš. Ale o tom co bylo v minulosti a co bude budoucnosti nevíš a nebudeš vědět nic a nebude to na závadu čili bych proč tolik ba na to abyste věřili no veden život jak to hlásal ježíš kristus abyste na to kladl důraz že je to jedinečná příležitost neopakoval a že si musíte nesmírně vážit že musíte mít úcty toho syna člověka který je vnitřně věčný a který vás z této nevědomí nevědomosti může jedině odvést do věčnosti rozumíš mně. A kdežto nám prosto ježíš kristus takhle nezdůraznil toto převtělování možná že je to v těch třech evangeliích možná bylo nevím ale von to nedodal a z toho důvodu že věděl komu to káže že kdyby se to dostalo na západ tak všichni jednou popelem a řeknu mu si být co vidím tentokrát neudělám udělám příští vtělení takhle i nemyslí de pak tam je toto učení o převtělování bezpečných rukách protože jak jste se dověděl sice studia oni mají řád. Tisíciletí řád jaká no stávají víte jak lhaní jak se odevzdávají bohu co je to matka to všechno je příteli to znovu to všechno jim umožňuje aby nebyli dalekou váhu tento život který považují ta jeden z nový než to kdybychom my takhle myslel jako indové a nepřidali k tomu indický způsob myšlení ostatní a pobíjí mání života tohoto pozemského pomíjejícího tak z toho úplně vypadne z toho vzestupu.

Download XMLDownload textWaveform view