EN | ES |

84-28A-p_do_613-b

84-28A-p_do_613-b


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Svatý jan ten měl právo lásku protože to nedělal pro sebe nýbrž proto když se krista kterého miloval proto se ocitl pod křížem protože mu o něho vůbec nešlo od toho jana bylo bylo o něho lota by byl zmizel jako ten svatý petr aby nepřišel taky k smrti že on se nebál protože o sobě nevěděl ne ta láska jeho byla nikoliv pro jana nýbrž pro toho boha. A to se je s radil modlit radil minulý boha svého srdce duše těla v síly a tak dále tak to je asi vysvětleno to li se bude to velice akademický zpověď protože navíc si jako i při tom že se na to máme ještě možná hodinu času bych nestačil bych se do toho pustil a bylo by toho velice hezké silo pojednání možná ale o to nám to nejde nám jde o praktický za ch do věci. Říkáte mi mámli bolest zubů nemohu si říkáním toho že není trpícího nemohu se zbavit bolesti zubů bolest zubů trvá když se dostal do koncentráku nezbavil se z toho koncentráku jsem si říkal ty si vnitřně svobodný ne že to nebyla pravda že ti byl vězněm jsem se přes cítí být vězněm tak je vězněm na cti tu bolest cítí tou s se svým tělem ale totiž tím že spočívat když bolí zub protože mu se aspoň s tím zem a který bolí tak je těžko si nalhávat že není trpícího je trpícího. Ale kdybyste kdykoliv třebas přechodně se ocitli v takovém stavu vědomí jako třebas ramakrišna když ho operovali s tím krkem měl rakovinu krku ne oni ho neopravil se koně operoval je něco na rukou mu řekli tak a nestane udělat to při vědomí a odeberu s ruky své vědomí odevzdal jste ruky vědomí a oběto to nebolelo ne ovšem ten měl jogické schopnost protože se nestvořil svým tělem s které části lekli části těla odebrat své vědomí. To je kdyby mně volil zub tak to bych nedokázal odebrat se zubu zrovna vědomí to bych kázal možná celé hlavně o ale pak bych ztratil vědomí úplně a byl ho by tak asi by to bylo správné a jestli bych taky přitom nezemřel to prostě neumím ramakrišna to uměl a možná že bych to měl palcem rukou to je možné ale lékaři to naučili že jsem zapomněl pro bolest z ruku v ruce která přesahovala míru nosnosti na celé tělo na celé tělo a to mně napovídá jednu věc kdo to byl který zapomněl na to tělo do to byl který netrpěl. To nebyl trpící to byl ten ve některý netrpí čili nás je pořád někdo kdo netrpí v každém z nás stačí se v okamžiku utrpení si pod jeho střechu a netrpěli že to bolest zubu nemusíte jako ramakrišna vzdalovat třebas od ruky svoje vědomí to není zapotřebí ale je otázka jestli by to o případě zubu bylo účelné todleto že bolest zubů a to musím mít taky rozum je tady proto aby mně upozornil že se máte zkn nebo vytrhnout nebo se takovýho bolest vůbec není nic špatného když se to fyzická bolest nýbrž upozorňuje mně o nějaký nepořádek který za kterým bych měl aby ho zlepšil a tak je to taky z bolestí v běžném světě duševní to je upozornění signál že tady něco vylepšit tak když jde například o duševní bolest něco jiného tak jdu za tím důvodem proč tu bolest duševní mám a jestliže přijdu k tomu na kloub a odstraní příčiny duševní choroby tím že začnu jednat jinak ne aby to neza to nezpůsobil na tu bolest ale o to že to nebude způsobovat bohem tak tam bude přestane okamžitě přečti se znovu že není nikoho trpícího podstatě ovšem musím na to umět jít bych tak řekl nebo musím se umět vzdát sama sebe se tam. Tak zkrátka a dobře tam vypadá to jako rozporné když se na jedné straně říká že člověk si nemůže otevřít že musí být otevřeno ne a on ale musí klepat na druhé straně je je tady třeba zase řečeno království boží násilím trpí a násilím je dobýváno tak jak to je dobýváno nebo není dobýváno co je pravda z toho zase je obojí pravda vydr ti tou aristotelovskou jogou na to nestačíme abychom protože nemáme když moci nic než ale statek logikou na jinou se mi v evropě nezam na lepší indickou na to se nedalo je nám zdá nebo čínské tak my si musíme přebrat k tomuto jsem ten kompromis navrhoval život ježíše krista abychom pochopili jak to fakticky je a že si to neodporuje a napřed řeknu vysvětlím to království boží násilí trpí a násilím je dobýváno a zase to ještě rozvíjeno části násilí trpí tak jestliže na to zase analyticky a potom přijdu k žiju život je tak to bylo synteticky. Vono to někdy je opačně většinou život ježíšův i analitika no ale tento radou udělám o převoz opačně možná a jak na to přijdu to jak mi to přijde na jazyk ale že to království boží násilí trpí on přeci ježíš kristus přišel na svět aby ukázal jaké utrpení musí přinést že aby se to království boží uskutečnilo že musí trpět obrovské násilně násilí jaký sem na člověku může spáchal že se zabije ne eště potom potírá při tom že se nezná tam kde by měl být uzná že ano všecky možné všechno možná příkoří zažil ten ježíš kristus a takže plakal nad jeruzalémem který ho takhle zavrhl a to bylo co říct u ježíše že nad něčím tak nenaplakal. A toto všecko je výrazem toho že království boží násilí trpí tak to je myslím že je to to nepotřebuje násilí trpí ale s tím nebudu spokojen jenom chci ještě říci že my si neuvědomuju ani že v našem životě pořád království boží násilí trpí jestliže celkový poznání za stanu částečným poznáváním pomocí smyslů a rozumovým zpracování tak činím nesmírné násilí na království božím zatím jenom násilí eště to nedbám ale čím veliké násilí protože. To je nechci říct nepravda jak to pociťuju ale to je takový malinký zlomek pravdy co mohu vnímat smysly a z toho vyvozovat něco rozumového že to v tom duchovním poznání nestojí ani za řeč je to jako nic čili tou svou živost nevědomou činím veliké násilí že tomu království božímu a dokonce jsem ochoten do sedmnácti let sem byl ochoten se pro mu stavět ne a říct není tak dobou pán bůh neexistuje to není pravda takové násilí tolik to největší nás ne většina v že se držím jenom tohoto života a umírám jako zvíře čili. To království boží zval a jsem z toho se unikl proto zhlédnuti se sám v sobě no to je obrovské násilí konaná na tom kdo dělá dobro to je nepochopení to co von dělá jako jako pro ježíše krista bylo nepochopení to co tam dělali ten národ tak to je ta první fáze že bych to mohl i tu vycho rozezná ale nechám toho tím že je to tak aspoň zhruba jasné násilí trpí a násilím je dobýváno. Zase tentokrát to nebudu tak ne zlo ale vykládat že bych tady musel dostat se sobě a to nechci vím že by se mi ten dary ale to nechci tak podívejte se násilí dobýváno ježíš kristus říká napřed co řeknu slovy a pak to řeknu zase jeho událostmi jeho života vy se netroufáte toho boha požádal o to aby se s vámi sdělil aby vám patřil aby vám ten chléb věčný dal po kterém se neumírá to děláte velikou chybu zdali pak syn který požádá otce o chléb dostane místo toho ránu kamenem to se nestane ale a takovou věc nevíte sice to činíte vůbec to si myslel co to tam neříká to bude konat pro vás neúnosný zase příliš mnoho nebude třeba schopni to unést jako jsem nebyl schopen to unést. Ale potom se stane něco co vás učiní schopným to znamená budete násilí třebas zbaveni když se pociťujete modlit o to abyste do království boží našli vy si to pro sebe to je k chyba omyl to my vůbec vymezený vyvedeni protože budete zbavování sami sebe ne násilím třebas a a tak budete ty se pro pro vás to není vám tady na mysli pořád nějakého pana rychlík který napřed byl veden indicky vůbec netrpěl pavel veden ježíše krista a začal trpět nemírně trpět a trpěl do skonání svýho života a to z toho dolu že nepochopil že musí být ničím. No ale to zase trošičku stranou a teprv když pochopil že to nedokáže že to nejde tak byl patrně osvobozen a zemřel asi ve spojení s bohem toho nevím ale předpokládám to tak násilí trpí a násilím je dobýván ty mám to nás dobrým dobýváno podívejte se jakým násilím ježíš kristus dobývat pro lidi to království boží všimněte si toho od začátku jeho života to byl proud násilností sotva se narodil herodes zavraždil padesát a sedl šedesát dětí. Byl kvůli ši kristu to je tak že člověk mnoho složek svýho tak to myst to chápe to zabrzdí těch mláďátek a kolik těch nepravých musí být zabito to hrozné násilí než to pravé věčné se dostane navrch to nemusím držet a tak berte na řídí že toto hrubé násilí které člověk koná na tom co od boha všechno je od boha je hrubé násilí proti království božímu to co od boha přišlo musí být za hubně aby mohlo se objevit to co je přímo božího ne co jenom jenom od něho ano. No a tak kdybych to dál posuzoval tak bych si všiml že ježíš kristus prostě bez ohledu na to že ho neuznávali tak do toho království se vrátil udělal násilí zase na tom co od boha měl by jeho život byl od boha a von to byl dobře věděl že od boha my to nevíme ale on to zase a on ho bohu on ho věnoval ho oponoval klidně bylo obrovské násilí na tom co od boha že takhle tomu se nebrat ale ono to dál že by ještě daleko srozumitelněji násilím dobýváno totiž tak že když člověk. Nezapřel sebe a k tomu potřebuje veliké násilí že jde do tím bohem řek bych násilně v tom smyslu že ne a co je mi do tebe člověče násilí to co od boha všechno co od boha on se ten takové nic které kde nás si le není možné ani a to je dokonalé tedy násilí na království božím a jak se ocitne v tom nic taky království boží to byto a dokud toto následují se nepovede do poslední tečky do končení všech těch věcí tak to království není dobyto teprve kristus byl absolutně bezmocen když všecko odevzdal když na se provedlo všechno násilí na tom co bylo od boha na tom synu božím všechno se provedlo takle toto násilí prosím se povedlo tak že svatý pavel se zatím zastavuje říká jako lásku musel mít otec vůči lidem když svého jediného syna obětoval kvůli těm lidem a s tím úplně nesouhlasím s tím výrokem na tom nezáleží tak ty pavel měl jistě svým způsobem pravdu ježíš to chápu zase jinak. On říká je to nepochopitelný jinak to by pochopitelné než že násilím nějakým se ten ježíš kristus dal nazpátek do toho království ze kterého zase násilím vešel že on musel dejme tomu ne bych my tomu říkáme dobrovolně a on musel se vymknout z toho společenství kde mu nic nechybělo s tím otcem a bych se být menším než je otec na nějaký třicet tři let ne aby se mohl pátek vrátit to bylo veliký násilí to kdyby si člověk to to dovolil tak se tím zavrhnu plně to nemůžete takový bůh udělat že o bych ukázat na všem tom dění se ježíše okolí e k snažil to násilí který který je království boží ne. Když jsem prý řekl že je tam správný překlad ten že království je dobýváno nás a ne dobyto to dobytí kde to otevření dveří které provádí bůh za nás ne ale ono je pravda i to že je zároveň dobyto i dobýváno z toho smys tom smyslu že my sami ze sebe to neděláme to je něco naše prostředky to nejsou naše schopnosti a je dobýváno bohem nedoví ano tak rozumíte a bohem je dobyto neboť ten kdo zvítězil to není to smrtelné nýbrž této nestát nesmrtelná individualita absolutně ztotožněna s bohem jenom tu vlastnost vedle boha kterou bychom marně my hledali my hledali v bohu že bůh nemusí sebe dosahovat a my i v tomto stavu ustavičně dosahujeme toho boha že to konvergence prostě. To hezká otázka viď se tady jsem někde napsal že člověk plně být zaujat věcí kterou dělá plně tomu patřit a na druhé straně jsem asi psal i pochopitelně že být trošičku nad tou věcí kterou dělá že nemá tak patřit tomu že patřit v tomu za kterým jde. A tady jsem rád že my tahleta otázka byla pokladna protože ta vyžaduje opravdu k rovnou odpověď a tak by měla si bude na kloudná ale tak by měla měla znít asi takhle že totiž jestliže by se člověk nepřipoutali svou pozornosti k tomu co dělá tak že by věci úplně nepatřil tak by se nenaučil vycházet sám ze sebe jo a kdyby se nenaučil vycházel sám ze sebe nebyl by nebyla by jeho činnost tréning na to sobě nepatřil takže on v sobě nepatří když jde za bohem pochopitelně že jo takže záleží teďka na tom co právě dělá jestli dělá tréning anebo dělá něco po tréninku když běží závod jo. Když dělá trním a náš kdy život na poli je trním měm k tomu co potom děláme v tom domě rozumíte tak když jsem na poli tak musím se plně věnovat tomu poli nesmím myslet na hospodáře jestliže tam večer na jim si odpočinul nebo jan sou všechno s tam dobře budu mít nebo nebo jak to bude je na s přijme nemusím na hospodáře vůbec pomyslet jenom v tom smyslu na něm budou muset že tady mám úkol a ten se mám soustředit a plně a to je nejlepší příprava k tomu abych přijdu do toho domu hospodářova abych tam taky byl případně pozváni. Jo takže obojího je zapotřebí a teď je ale to není tak duše odpovědi e je to byl žete kloudnou odpověď ty ježíš kristus řekl modlete se neustále jestliže tedy člověk je potom ustavičně modlím se vědomě no že přeříkávána modlitby on se modlí jinak tím že uctíváno boží o svou činností například v posvěcuje mnohých svou činností tak pak samozřejmě ten ten člověk. Musí dělat na nás dojem a není to jenom dojem bys to skutečnost že je vždycky trošičku nad věcí povznese ano jako by věci nepatřil jako by se ji plně nevěnoval jako by nebyl zaujat vám to napřed převedlo ježíši kristu protože třebaže to na obyčejný své vůle dost probrat ježíš kristus léčil těžce nemocné nevší nemocné a křísí mrtvých tak kde by člověk vůbec neuspěl ani lékař nejlepší že a dělal to bez hnutí brvy a bez násilí byl nad tím by byl bez nebyl býval nad tím tak to neudělal. Kdyby byl do toho vstoupil ne svou mocí nýbrž mocí víry toho který chtěl by například uzdraven a říkám jenom jedem příklad jo on bude eště jiný důvody proč to ale se mu tohoto abych to ukrátil tak by byl nevyléčil ale on když začal třebas běžně to byli ty nejběžnější způsoby léčení ne nějaké lepší a dyby i podali tak že on se ptal toho do těla třebas být uzdraven svého své slepoty co si převedl dobře co chce ale způsobil jak jsem několikrát služ vykládal že vůle toho kdo chtěl být uzdraven ten věřící přenesl nebo ta vůle přešla a ježíše krista ano takže on potom směl tou silou víry působit. Kdyby byl ten normální slepý se neodevzdal tomu ježíši v své víry že on to ten ježíš dokáže ten když kristus to nedokázal proto nešel do nazareta že za něho nevěřili protože věděli že to syn tesaře ne to by to tady může říct na neudělal jeden zázrak a tam nešel za taky protože by se i ty nekompromitoval ale to je ti lidé kteří mu uvěřili ty museli tu svou víru složit k nohám ježíše krista ve velkém to bylo vysvětleno jak to udělali učedníci v okamžiku smrti ježíšovi oni se vzdali své víry je to obdobné prosím oni přestali věřit ten do chtěl být uzdraven léčení třebas v slepoty nemusel dál věřit chápete nebylo třeba a bylo by otrokaření o to bylo slabé příliš on tu víru předal moci ježíšovi a ta moc tačil působit rozumíte mně ale byla to síla toho vyčíhl ježíš kristus nelhal to je víra uzdravila opravdu pomoct k bylo Může také působit víra prostřední stejně jako víra toho zase přímo uzdraven a to bylo případě setníka on sám uvěřil ne a ten služebník o tom vůbec neměl zdání že ten třebas že ten jeho pán šel k tomu ježíši samo sebou jsem vykládal že teď vám budu vykládat jenom na nejbídnějšího zázracích tam byly zázraky které byly druhé kategorie a třetí kategorie a to zase na nevykládám tak a není a se dokonce života do toho nedostanu bylo by to moc hezké a všichni by se v tom báječně vyznal ale to nemám čas ale tak vám řeknu aspoň tuhletu věc jestliže tady například uvěřil ten setník a ona existuje spojitost mezi tím setník a mezi tím ho služebníkem. Ve formě lásky jo pouta lásky tak potom to poutu lásky se to přenese na toho za koho to bylo uděláno to je zcela běžná záležitost a tím si taky vysvětlujeme že například působí mše za za posmrtný z nějakého po smrti člověka a tak dále a tak dále zástupná oběti možná a tak podobně ano že například to v hoře na hlavu ale ne krajně to schválně podá tak z kraji je totiž možno dokonce obětovat bohu chléb. A by tím k němu přivede za těch okolností že se ztotožňuji s tou obětí toho chleba takle by to mělo být při mši svaté že totiž tam přicházím se svým chlebem se svou tělesnost a říkám pane bože tady máš a s tebou vstupuju a ten oltář a přeju se abys proměnil ve svůj život věčný jestliže takovýmto způsobem na to jdeme tak ta proměna buď částečně nebo úplně probíhá jak to ten člověk snese. Tak to je tak ten krajní případ o toho vysvětlení to je věci ale vám říkám to není nejvyšší kategorie zázraků o tady bavíme nejvyšší jako je zázraků je ta že ten ježíš kristus opouští hříchy a ne tomu kdo si přeje aby mu byli odpustili to ještě je to je nejvyšší kategorie to je dost vysoká kategorie ale ještě ne na nejvyšší ta ježíš kategorie ta je odpouštíš hříchy chromému který si vůbec nepřeje aby mu byli hříchy odpustili vůbec si to nepřeje. On tam prostě vstupuje za přítomnosti chali a čista jasna říká protože na mysli taky ty farizeje se na působit odpouštějí se ti hříchy tomu chromému i voni se podívej na chromého a vidí že pořád chromí tak mu říkají protože oni věřili na převtělování no prosím tento z miluje vtělení že je chromý od mládí ne to my nebudeš vykládat sme odpustil hříchy třetí to snadno říká ale to by přestal taky mít následky těch hříchů který si spáchal buď von před zmizí nebo jeho rodiče nebo takový jaký. A oni na to odpověděl velice snadno oni říkal vy si myslíte že to nějak souvisí to že je člověk chromý s tím že jsem odpouštějí říci tos pod vůbec nesouvisí odpuštění vých něco úplně jiného než zbavení nějakých neduhů to je úplně svůj to nesouvisí žádným proviněním protože je do chromý a nebo žádným předcházejícím vtělením to ne. To že někdo chromý v tomto případě ne v jiném vinen z důvodů souvisí s tím že zde musím ukázat že zázrak uzdravení je nižším zázrakem než zázrak odpuštění hříchů a že nejvyšším zadrhne on tomu do sto nepřeje tadyhle je důležité tohleto moh dost toto ani to nepřeje že totiž si myslím že svatý pavel si vůbec nepřál aby bylo odpuštěno že vraždil křesťany. On to považoval své provinění a věděl že není hoden aby byl křesťané vo to na to vůbec nepomyslel ale v tom v tom v chvíli protože v tom nějak v tom nějak na to molo tech to přerostlo přes něj a tak mu to napověděl že ty si hotový nic co tady děláš víš jak voni umírají hrne ne a ty si teď dělá něco úplně špatné ty se ano před bohem když se stal ničím jakmile se stal ničím tu byl ježíš kristus že ano a ho vzal k sobě za učedníka a nedbal na to že vraždil křesťany neba na to a to by si měla církev uvědomovat že není. Vysvětlení cesty v tom že místo nectností dělám ctnosti je to dobrá věc jenom dobrá ale jenom dobrá nevede to ke spáse jako to nevedou toho bohatého mládence když dělal dobré od mládí to nestačí ale následování krista to znamená zapřením sama sebe to je ta konečná fáze která v spáse vede a. myslím že to dál nemusím vysvětlovat prosím to ježíš kristus si pozici k tomu aby udělal to uzdravení ještě k tomu odpuštění hříchu a že odpustil a si to nepřál to měl to pravé co málo dost vás chce pochopit že záměru boží je abychom se všichni k němu vrátili a že si to přejeme maličkost vedle toho sto přeje bůh ten si to přeje jinak a tomu se nedá odporovat ano on tam ukázal na tom chromý kterému napřed odpustil hříchy že ve vůli boží je aby všichni k němu šli i ti kteří si to nepřeju a že někdy ti kteří si to nepřeju mají k němu blíž ti kteří jste šel co museli prožívat jeho učedníci kteří to přáli museli projít velikou krizí kterou nemusel projít ten který mu byly odpuštěny hříchy. Kde jim byly odpuštěny chy teprv když jim dal ten pokoje když mně se ta ducha svatí to teprv bylo odpuštění hříchu nebo při tom pokoji ale dřív ne když to to tomu hned protože on na něm ukázal slávu božím a on potřeboval na celé to učení o bohu předvést do všech podrobností že když si třebas myslím no mám touhu po bohu jsem na tom líp než tamhleten který u toho hnát sem na velkým byl bůh tu touhu po duše aby se k němu vrátila jo to je větší než kterákoliv moje touha a jenom se musím této ze otevřít a pak se projeví ano tím sebezáporem se otevřít potom veličina než se zapřít sebe sama a to je byl celý recept na to aby se stal tento zázrak ten chromý který si nepřál poznám berte tuhleto stereo protože se to asi nebudete umět vysvětlit který si nepřál aby mu byl odpuštěny hříchy ani si nepřál aby byl zbaven chromosti tento dělal líp než kterýkoliv jiný do si to přeje. Kterýkoliv jiným než si přeje než ten ty si přeje ale byl uzdraven své chromosti anebo aby bylo odpuštěny hříchy právě proto že si to nepřeje tak bůh může projevit své vlastní přání to je asi tak jako s tou osvítí toho ba láma když ba nechtěl promluvit tak mluvila o sle tam je klíč těmto pravdám ano že totiž bůh působí si toho jsme vědomi nebo ne k tomu aby se všechno k němu vrátilo to správně věděl svatý jan v tom zjevení všechno udobřovat dále ovšem viděl nějakou vzdálenou budoucnost no když vám řeknu viděl vzdálenou budoucnost tak vědomě lžu promiňte mně ale neumím to jinak říct než hlavě. On viděl přítomnost viděl skutečnost nynějších skutečnost on viděl ten stav je cesta ale není nikoho kdo by po cestě kráčel ten stav sobě zažíval a tedy viděl ne budoucnost ale přítomnost kterou zažíval tu jedinou věčnou přítomnost na které je není cesta proti tam se došlo. Jestliže touha skládá do úst tvých čím víc do chce tím méně mu to jde tak mluví duše ge protože te si uvědomoval že mnoho toho chtěl a že vždycky musel umět ze své vůle slevit ale ne tak aby rezignoval to se jiným způsobem sleduje než že se od toho odejde to se neodejde jsem toto poprvně pochopil když jsem v předškolním věku zradil cestu mravenci který šel do svého mraveniště a on chvilinku sápal obešel a pak pokračoval cestou mraveniště. No nese se za ta když vy pustíte holub on se vrací do svého hnízda tak je to člověkem se vrací k bohu a chce nebo nechce a chce to ten holub on to cítí jako správné když totiž ten géte nakonec opustil své chtění tak najednou se v něm objevilo to co je za chtěním a to je ta schopnost lidské duše která je vnitřně spojena beztak s bohem se bohu vracet a vona se se i k těm problém které třebas nejsou přímo bohem ale které chtěl řešit a než lovil on to on to nějakým způsobem předurčoval když na to myslel to chtěl přesto slova tomu cestu jak se tomu dojít a někdy je třeba cestu k tomu neurčitou vůlí a dojde se k tomu rozumíte tak to asi myslel vět no pro. A jak to všechno se shoduje že on tam na zadarmo dává někomu něco von všechno návodem zadarmo beztak tomáš pochopit víš vím vím že je tady zkouší jak to srovnat tím větvi vemte si be mít den kennen by z se pořád snadně snaží pilně snaží toho my spíme můžeme spasit a ne nenechám no zavrhnout nemá ho on není v pekle do doby dokud se snaží jak se to stane snažit tak je v pekle tak si to ten ďábel může vzít málo ve svým pro to je ten ďábel jo ale on tam tímto výrokem jemně mysli ten neříká a. Že by jako ten člověk měl najít zalíbení v věci to říká na jiném místě když se zastaví a bere zalíbení v tom tak to je to je to neblahé ale von se může přestat snažit když uzná že je to nehodné ale zalíbení v tom nemusí mít pokud svou nemá zalíbení tak se neprovinil do samo uznat to je neschopnost to to si mně dovoleno ne. Ale tím se nedostává do stavu blaženosti naopak do stavu velice zlýho rozpoložení vnitřního a toho nutí k tomu aby zase co tam do toho znovu pustil a mu ten sekt přejde ano rozumu to je taky pořád člověk ze který se pořád snaží jo vypadl z toho že se pořád snaží katolický kterou ok dobrý nám říká není chybné že člověk na cestě nedokazuje nic ale je chybné. Že to ho nelituje proti je chybné že toho že toho neteče mu to jedno tak je mu to nesmí být jedno a tomu dosahuje na cestě mu to není jedno ono to nebylo jedno ani těm učedníkům páně zkrachli a nebylo jim to jedno a proto byli spasitel a někdo z vás myslí na toho hříšníka že on tomu takle snadno vyrazit nebude vážit nemyslete si jakmile někomu je svou odpuštění říci tak začne tak na poznání že to von nesmírně vážit tato není obsaženo ne. Jestliže ten ježíš kristus vymítl ďábli člověka a ty se vrhl dopra a která potom zahynulo v nějakým nějakým i to jezeře tak co to je za pořádek že takhle se zachází s tím zlem které přeci v dualismu to řeknu jinak než vy také nějakou platnost a vedle toho dobra zlo musí fungovat aby se zjednal nějaká rovnováha a zlem jenom pomocí rovnováhy se de dál a tak je tam nerovnovážné stav tak to nedělá dobrotu jak toto samo ch ježíš kristus dovolit něco takového provést no tak na to je odpověď takováhle on musel ukázat že bojuje boží mocí proti zlu a tato boží moc by mohla kdybych si to přál jako tady v malém si to přála zlo popravit ale když to srovnáte z jeho celým životem tak zjistíte že jidáš se popravil když se popravil tak zjiš kristus že ano nepopravili se dřív ježíšovy tu neopravil. Berte dycky prosím na potaz celý ježíšův život a bude vám mnoho odpovězeno budete vědět proč například do prase vyhnal ty z vduch to znamená ty součásti lidského které brání tomu člověku i v tom že by byl normálně živ a že by byl normálně myslel že jo je tedy nějaká silně nebo nevím co to bylo u toho dotyčného posedlost to by a ne a když se díváte na takovýho nějakýho silen a dost posedlosti způsobem by jiného to není a on ho tímto způsobem zbavil ale řekl při tom když zbavím jenom těch řídí duchů pozor na to bude v tobě prázdno a může tam místo toho jednoho vejít sedm horší ch ne. Čili přát si být bez hříšný to že tady vrchol neřesti křesťanské to si o nich šch ni přejou samoúčelné to nemá cenu musím umět na místo toho prázdné na místo toho prázdno v prázdnoty pozvat v sobě boha když to neudělám v tom být něco horšího budu horší než jsem byl předtím pozor na to to by měl každý zpovědník na toho upozorňoval že toto hrozí i dobře se vzpomínají mu člověku kde se uzdravil mámení jeden přišel poděkovat tak tím řekl to je si jak malá lidská věčnost ne. A když řekl na druhé straně říká to nikomu co je tady stalo tak ctím chtěl říct tady nejsem pro dělání zázraků tady dělám zázraky jenom proto abych vás upevnila ve víře to je místní záležitost které třebas se nebude věřit ani za za dvacet dařit set let a to to to lidi sebe nebudou vidět kdy ti učedníci páně že jakmile přestali vidět zázraky ježíšovi tak se stali věřit to je velice labilní záležitost on si byl toho dobře vědomí ježíš kristus a proto nečisté to po této stránce to není to hlavní dělám to co dělám že vedu vás do království božího pře se jimi učedníky pojďte za mnou zapře se sama sebe to je to hlavní a ne nějaký zázrak ne brtnové vína osmdesát čtyři. Když většina lidí a tím to totiž že nejsou schopni milovat ale že jsou schopni drž zaujmou zaujmout se tak láskou aby mohl klára svou hlavní vlastnost ale jsou schopni pochopit že když něco špatného udělají že na to dostanou špatnou odplatu a když dobrého tak dobrou odplatu jak se konečně traduje ve starém zákoně ne to není nic nového že každý den ze odplatu svou a tak na to nepotřebujou zákon lásky nýbrž se to potřebuju logickou úvahu a ono je to vede ke správnému ze strachu třebas ke správnému způsobu jednání nebo k lepšímu než kdyby tu karmu neznali takže každého zákon karmy neberu. A kdo tomu věří tomu zákonu tak jsem mu to podle toho zákona všechno vede protože víra ta dělá divy a dovede přizpůsobit všechny zákonitosti víře toho člověka například dneska nebo předevčírem psala dopis nějaká ta z hněvá danuška co říkám tady protože tady jsou erozi a píše mi že je jejich syn teďka v pátém ročníku medicíny manasu chorobu a že bych měl jestli bych byl tak ohně jemu taky o choroby pomoci jako jsem pomohl nějaké vnucen se růže ona se vo to nevěděla po týhleto. Tak pokud mu to neřekne to pokud je neřekněte telefon ji napíšu že jsem neléčil žádnou vnučku hrů ani nikoho jiného ani dceru nikoho jiného nýbrž že to byla víra ve mně v rodině která způsobila různé zázraky že například tady máš pan manžel tak věřil že jsem nemohl jinak než dát tomu průchod jsem jenom otevřel vrata a tadyhle víc svou vírou zapůsobila působil jak třebas na svou dceru alenku na jedné straně.

Download XMLDownload textWaveform view