EN | ES |

82-30

82-30


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


říct že z hlediska takového odstupu nějakého to pronáší odpust nebylo jenom špatnou věcí ale v očích toho jana husa to muselo být špatné sobě z blízka taky když máte cestu poznání tak takhle zblízka víte věci a potom můžete jedno zavrhnout a druhého se chopit a on taky radil toto zavrhnout a nového se lepšího chopit a to je na něm správné uznávám tehdejší stanovisko jeho a neši ta misku na sto jana dvacátého třetího pořádku všechno tak oni tetě pana barbora po hořela takle jo ale. Budete vnukli ste tomu dítěti ducha přísnost řeknou do všeho vrozenou rozumíte když to duch toho patron vrozenou mečem všecko správné od nesprávného je třeba to dítě brž v tom aby překotný se nestavěl na stranu tohoto považuje za správné aby o tom po rozvazovat aby dalo na mínění jiných lidí aby se s zásadně radil aby jednalo kolektivně ji než jiní lidé protože patra že k tomu nepovede věřím že je to svatá že ona to myslela dobře ano. Svatý jan jan a tak taky to se ta vona tak ono tedy to bylo v módě že jo tudletoho bylo moh o ni ten znamenalo ne ale dneska je to v očích našich strašně špatné tak ona by taky mohla ved to toho ducha nějak tu laoc do toho neměli to tak by mohla taky sekat hlava nehlava vokolo sebe pro pravdu výborná byla kdyby pole předvect jako tvrdohlavá jako to do hlavy dítě víte možná že není a mohla by se taky aby jestli by ta patro ta zabaleno tak to jim musíte včas uvádět protože nevěřím že jste si to dali náhodně dost ani nevěděli co ta samovolnost zákulisí dělá a co vám vštěpuju do hlavy abyste vydělali Stačí ano to dejme tomu v době kdy jeho že když na svatá klára to znamená duchovní cesta svatýho františka asi tak to byla dat doba převratná to byla doba kdy se mystika to znamená se stav náboženství která vede k vědomému spojení s bohem přibližovala k lidskému prosté mu lidskému životu na dosah ruky předtím tam mystika byla velice vzdálená tomu běžnému člověku takže ten běžný člověk vůbec to nechápal a nebyl schopen se toho chopit tomu připadalo být velice vznešené kdežto to co dělal svatý františek a po něm svatá klára vůbec vznešené nebylo to bylo velice prosté to bylo vzdání se majetku. Pod devizou lásky bližního takže von voni se chopili chudoby i chudoby ducha ovšem zase to přehnal tak byl začátek nové éry tak není divu že například svatý františek věděl že tělo nic neprospívá a duch je mocen všeho tak to tělo náležitě deptal říkal mu osel ne nedával mu jíst která vám mu pít říkal ty sprosté tělo ty bys tělo že rád jako osel jenom o cestě postavy vy to by dělal dobře nedám. A taky nedo žil pro to dlouhého věku asi čtyřiceti let ani možná nebo čtyřicet patří mně protože zemřel podvýživou potom poznal že dělal chybu že lidské tělo je nutným prostředkem k poznání boha jakmile toto pozná to bylo velice dlouho tak obrátil ale bylo pozdě byl podvyživení měl podle mne zdraví zrovna jako před ním svatý pevná z klervó a jiní svatí ale svatá klára měla možnost se na tyto jeho chyby dívat ne že by byla necítila toho duchovního otce svatýho františka ale to přeci jenom viděla ze stanoviska druhého člověka takže věděla že lidské tělo význam a tak my se dovídáme od svaté klára jednu zajímavou věc před blahoslavené anežku českou protože oni spolu si dopisovali a všechna duchovní snažení které znala konkrétně svatá klára dávala do pera tady blahoslavené a než se české takže ona napodobil. A ten řád těch kali se zařídil klára svaté a zažívat tady také že ano u nás a podstatou věci je nepodceňovat lidský život i v jeho malichernosti a maličkostech i to význam v tom smyslu že kdyby člověk buď na ty maličkosti příliš trpěl tak se jimi spoutává rozdrobí by život do soustavy malinký drobtů maličkostí takže by nikdy z něho neudělal nic velkorysého a on se musí celobytostně k tomu bohu dostat prosím vás doporučuji spis ve znamení ice nebo stav. A bylo to se dlouze vykládáno ale nemoc nemoc duchovní ale přece jenom víte jaké jaký duch tam vládl v tom jo že tam vládl duch lásky duch lásky přestup věčnou lásky k lidskému životu trčím člověku a tak ta blahoslavená než karty klášter a ne jenom pro nemocnici že je to vlastně první pořád sice o našem zeví čili zač na to jít jinak než svatý františek nepohodou bohu nýbrž svatá klára na to šla řek bych celistvěji pomáhat k tomu bližnímu také v jeho těžkostech. A nestavět jenom chrámy tam ten svatý františek napřed stavěl jenom chrámy jak vám dobře známo než pochopil za mnoho let co to vlastně se od něho chce to na král k tomu přišla jako ke setni to sebrala to jsme tajnou věděla co se tam udělal otec za chybu ne a se toho vyvaroval a takže to je reformovat ského učení to je něco daleko nám přijatelnější ho takže svatá klára rovná se blahoslavená anežka česká to je učení o konkrétní. Anime starci a uskutečňování rady v tomto životě a ta pravda protože vy se a učeného ty jenom skutkem pravda je že když jsem oddělenou bytostí a že tedy nemá být bož co to co se děje není že je pokud mám možnost se na to dostat a na jeho působit takže kdybych dal méno klára nějaké své nuče tak bych ji vychovával k tomu aby chytila s kolektivem jako se sebou aby nikdy neudělala nikomu to co by sobě neudělala a aby udělala každému komu který byl v jeho dosahu. Co by sobě udělala čili aby se naučila milovat bližního jako sebe v tom nejširším slova smyslu pomoci konkrétní ano čili bych ji od mládí vedl ke konkrétní pomoci sobě indií napřed stanu čili na pochopitelně pomalej si ze všech těžkostí které tvoje povinnost ne to by se v těžkostech nenechat to v sobě rozvinout nýbrž zeti z toho vyvádět a nechci ale říct tak potíž se teď se vedl z těch protěžoval tak v těch třech prospěch je taky někdo jiný nikdo je ho nevyvodí odtamtud a které která si byla z toho vyveden s tímto poznáním přicházejí k tomu člověku a hleď pomoci taky ho stoho vyvést ne vyváděli ho domluvu nýbrž ukázku jak se to dělat. No tak myslím že tu klárku nemine to lékař mám takovou obavu protože jiné povolání dneska není tak blízko možnosti pomáhat bližnímu konkrétně v tom nepříjemné slova smyslu protože nemocný když to ještě otravné že ano myslí jenom na sebe úplně ohraničeni do sebe a totiž to jeho srdce je tam kde je ho bolest jeho mysl je tam kde jeho bolest a bylo bych chybou o dostala někam jinam byl tam musí ten nechat tu mysl vy musíte jenom zlepšovat jeho postavení že a jeho způsob myšlení bohu pokud máte vůbec tomu možnost auto dovolí ta vaše věda tak které protože bohužel psychologie na lékařské v fakultě u nás v po perou a se nikdy a po neříká konci a se to dával za rmoutí semene protože že ho to a a psychiatr který to dělá soustavně ji ten zase na to jde jinak než jak i na tom je ta voni to se oddělil od ryšánha no tak zkrátka a dobře ten lékař na sobě co dneska eště zlepšovat no a to čeká klárku o takže dejte se do toho a tam to bych ti udělal patrno kosmonuti. To byla osoba která při veškeré své vzdělanost ona první ze všech přemyslovců byla branou ženou první před to byli samí negramotní ce který neměly číst a psát a ona byla první ženou která měla latinsky nejenom psát a číst čili dostalo se ji od jeho otce přemysl otakar velikého v dělání to je jenom trpěl eště ani čí ta ptáte nabyla nakaženo ale považoval za místně jaký to dělo veliký pokrok tedy svou cenu tak naučit těmto věcem a tak tahleta blahoslavená anežka česká měla totiž na jedné straně rozumové poznání které uměla skloubit s poznáním duchovním. Ale protože to rozumové poznání bylo poměrně slabým nános em tak ji ji nebrzdilo nic prostoty křesťanského tu chá proto říkala si dovedu představit že bych při stykem a při svém rozumu mohl lítat bych ji nemohl v této věci napodobovat co u měl josef kupertinský nebo obratem anežka česká když potřeboval někdo její pomoci pohromadě a věděla že je naléhavá tak vona si to to letěl všichni viděli a klečím okamžitě je tam jo a takže ona byla víc ve vzduchu než na zemi ožil to je neuvěřil jak si ona po bývala ve vzduchu. A to je na nejenom podivuhodné ale který jaká jaký dobyl prosťáček to po dokázal jenom josef kupertinský jenom pro svou prostoru že o například viděl na strop nebo někde na keři zpívat ptáčka nenábožensky důvodů ale tak se mu to líbil ten si ho byl hudebně založen že se prostě vnesl na tu větev a byl u toho ptáčka ten tašek nebude těl protože tam měl svýho spolu stovky ne aspoň poslechl bylo udělal mu to dobře že ho někdo poslouchá tak ten blízka pozná mně bratra zkrátka neučil ale je to se pořádně probu ale neprasklo byla to náhodou věcech tři jenomže když ta če je to zpíval každá píseň končí tak milý josef kupertinský si všiml že je na věci. A nedokázal svézt naštěstí s ním šel jeden jich který ho pomalinku snesl dolů čili jak se tam dostal prosto tou tím unesení zaujetím vite to zaujetí všechno dokáže to zbaví člověka pocitu tělesnosti my ho bylo bavilo jenom pocitu tělesnosti tak je to mnoho co se na trápí vině než toto dosáhnout že ano a on se zbavil na vás pocitu tělesnosti a byl ták na věci nebo jindy šel vyšli vokolo svatý která byla opuštěná moc se nes toužil vidět totálního jestli je tam otázku bez tam svatou otáz se nesla o býval ten otáz že pozná že tam je že ano tak to dokázala blahoslavená anežka tendle. Že ona do toho do víry vstoupila branou údivu ne branou porodu její ona porozuměla latině čtení psaní ona měla dobré srdce ale nerozuměla víře to bylo pro ta pro pro tajemné a na nepotřebova tomu rozvinula potřeboval jenom věřit o ji to stačilo to odůvodnění by bylo bývalo beztak chabé na tu dobu takže ona věřila a slepě věřila a to jim umožnilo pomáhat tak kde by normálně člověk me pomohl napřed tím letům ona byla na místě kde bylo zapotřebí kde se tu bereš a neško se to pětadvacet ke metru vod prahy a ty jsi tady ještě kultu že ano tak známe konkrétně kam léta jo historicky dokázáno toho zápis všecko. Víc to není křesťanství svatý to keltský svatý a křesťani si ho přivlastnili jo a všechno jak si ho převraty oděli do nějakého děje který buď se stane po nestal to nevím jestli to nebyl ději patřičně komu jinému na tom a lezli při oddělit toho víta tím dějem který se hodil to křesťanské pohy ale je to daleko vzdálenější svatý daleko delší dobu svatý než kterýkoliv křesťanský svatý kromě osmi adama na neznám žádné jiné svaté tak staré jako jsou tuhleti tři hospoda mi taky sou nejistot tesařství svatí to jsou přece sťati svatý to je to jsou ta dojat jo ve starém mytologii řecké. Které prostě všude kde se těm dvoj šatů a se stane mytologie stavěli chrámy tak katolíci to udělali jednoduše že všechny ty chrámy překl na kostmi a za jana tak když dneska do takového chrámu osmi a doma nám tam sem byl několik takových rámec tak vím že je to chrám původem řecký potom přechodně ský a potom teprve křesťanským čili že je to velice stará tradice světectví a za tak něco o tom tu že když jsem třebas přišel do normální je dobré ta a mluvil jsem tam o tom to vy s tím. Národem tedy s těmi lidmi tam mi tak oni mi řekli vít to je pro nás jednak jméno člověka jednak je to méno posvěcené věci pro nás posvěceno věcí čili symbolem svatosti její meli tak pro nás výdej meli také tam všude na strom svítili oni živo pěstujou ona se je to něco co na nepatří k tomu a tam si ho pěstujou si pamatuju jak tady nějaký víc by běh to tak ulili a jeden strom se chci říkal to je vidět že tam patří by to opakoval prosím vás to to stačí jednou že je to se složit stromu že si dává dobře pozor a pro je to mělo větší význam než pro tebe tedy tak že prozradil co si to vlastně pro dělal ty jsi přesvědčoval o tom co je na tom posvátného. A ono na tom je posvátné toto medí je citovost rostlina a člověk tak dlouho citovat na těle boží dokud si neuvědomují svůj božství původ čili víc je vykřičníkem na lidským životem člověče ty si ty spasí dokud bohu se nevrátí z něho beztak musí být žit nevyšlo sice ale musí být z něho že ale protože se k němu nevrací tak jenom od něho bereš a ty mu to nevrací proto se to vy nesmírně a potom chytla hotov líbila třeba v postile no návrat je po prvně názorně a to znázorněno taky ještě jinde to je toky způsob života s každé situace se vraceli bohu to znamená jsem něco provedl ale zapomněl jsem se vrátit k bohu toho u na pravici jím že tady jsem to provedl svého ci a veškerá sláva za to patří tobě se tímto vzdání sebevzdání. Sebevzdání se zdání své sebeúcty vracím k tobě mám proto myslím vstup tobě že s k tomu dal o všech ty okolnosti které dělali v tom a to bych to mohl provést tou silou aplikace síly a jsem to takhle kdyby takle život tačil kupředu tak by daleko poučeni než kteroukoliv modlitbou vnitřní se dostal k modlitbě celým životem ano a jiné jméno než víte nebo osm adama k tomu to nevede jo po soutěž tady svatí který tomu dobře rozuměli poznej sama sebe jo to bylo řecku. Nejvyšším příkazem poznej že pravé poznání sama se spočívá v tom jedna stránka toho aspoň podstatná část toho po podívá v tom že ty poznává že to nejsi ty který to děláš jsem to poznal poprvně v tom koncentráku že nemiluju a přestože nevím že to nejsem který to dělám je nám to áno toho sebe celého pro že mohu celého sebe vložit tak to je veškerá síla boží do toho vloženo tečka zase na počítali na toho žá tak se celý v tom touto silou veškerou třeba počtu se to palcem v tom jsem to provedl bezostyšně to dělám jako kdyby to bylo moje pokud nezapomenu to vrátit ano stačí. Že by především podívejte se vymaže říci václav jejich stoiky špatně pojatou osobnosti zásadně špatný ten nezemřel a na cti letech nebo tak nějak ten byl daleko starších čtyřicet my dneska když děláme ty vykopávky a kom je tím co je čtrnáct řeče se u těch prvních přemyslovců pěti na to je mysl toku ve však věci se to neshoduje že někdo z vás taky říkal za neshoduje s tím co se od nich říká tou dobou že to doba pro tažen daleko dál do minulosti. A že to historicky neodpovídá to je době že to byli starší pánové než jak si představujeme dříve žili a třebas idei li a tak dále a tak o svatém václav by se taky založí že on delší dobu kde si představujeme žil po boku svatého dny vy byli vychováván a svatá rodina byla ženou která za svou vírou stála svým životem a taky ho zodpoví ru položila ne a je to tedy návod. Existenční cestě svatý i vás a v návod kriste něco znamená pro toho člověka se hodí když ctil svatýho válka existenční cesta existenční mi prostředky jít bohu a myslím že když někdo lékařem tak je to v pořádku že když léčí třebas někoho tak by si byl tak by si měl být vědom toho že se stará o jeho existenci aby mohla déle od toho boha prá moc životu každá chvíle je dobrá. A to je jedna věc a za druhé když někoho léčí tak ten jiný není do jiný než ten václav to se který jsem léčen tohleto je důležitá důležitý krizi a nevím esli tomu je dobře rozumět ale jako ježíš kristus říkal cokoli jste učiníme mu znacích ste učinili tak lékař musí být pozici ježíše krista a pokud v této pozici není tak to není plný lékař. Von dělá pro bližního jako pro krista a bližní zase nazpátek dělá pro něho každý léčený případ toho bližního je pomoc tomu lékaři možná že by se to mohl rozumově postihnout tím že se tím vzděláváte nabýváte zkušenosti jak na toho když ten případ máte dvakrát třikrát a získal za sebou že na tohleto rozumějí denně něj a po hotové ji než by to dělali poprvně tak to takhle dával pracuje to není jich způsob jak se to pochopit a ten svatý váha byl ovšem velitelem toho národa. Představte si to takhle václav měl mít dycky v patrnost a byl by by vás na to aby pod svou mocí za hrnou všechny svoje vlastnosti ne ten národ drobném ne velké aby nezahálí jeho vlastnictví aby se dovedl plně něčím zaujmout aby když patří něčemu aby tam byl v tom celý jsem si všiml na tohleto vázlo vy že tohleto on dovede že dovede k něčemu patřit úplně čili on toho václava dost jako vystihl je pravda myslím že ten vás a dovedl to procentní něčemu patřit podle svý babičky ulili že ano. A lékařská řeka ský zásah je tím účinnější čím dokonaleji člověk při něm zapomene na sebe a čím dokonaleji mysli na ten případ a jemu se věci ale totéž potom na vyšší úrovni patří na duchovní cestu bez ohledu dozadu se mi hoden nejsem li hoden sem vydalo nejsem nedaleko se mi klíče mu nejsem než se ničemu lépe vyskytl že jsem vůbec k ničemu to jste poznal a ovšem vopravdu poctivě protože opravdu vedle boha nejsem ničemu ale když jsem opravdu lou tak pán bůh ve mně místo platnými čili vnitřní modlitba by měla začínat sebe vyprázdnění a jich k němu jako čistá tabule tak jak jsem to líčil v tom pojednání v umění žít jak tam byl v tom chrámu toho svatýho vojtěcha tam někde v tomto si znovu přečtěte a Ta liduška měla otce pro ka a ten otec krok byl vysoce duchovně založený člověk daleko výše postavený než celý ten národ který vedl voni to na něm poznal jako to jeho udělali čem protože byl kelt tak ho udělali vůdcem že ano a byla ke ka po otci že a keltové se po češtiny ty co tady byly a starý se vůdci českého vada a proto se česky národ tak bych naučil řemeslu věštecký mu umění léčebnou umění to všechno si vzali od keltů. Ta jiná zase kávy ne a ta teta ti my se jiné úkoly mi rozdělili on to otec rozdělil rodině že jo každému přiděluje obor a vy se přesně věnovali vyhraněná komu oboru že oni věděli že to musí v krátké době zvládnou a předat tomu české hadu protože tam končila jara keltů a vono to byla tečka za nimi a voni nechtěli odejít se za bohatými dveřmi oni chtěli tomu věnovat co se dalo takže jestliže slibuje předala k tomu české národu vědění o budoucnosti. Tak vás postilu na jednu věc že toto vědění o budoucnosti nebylo jenom vědění o nějaké historické budoucnosti nýbrž vědění o duchovní moci když my dneska mluvíme třebas s zenem ramakrišnovy mise který toho času žije na indickém velvyslanectví pra šest jo to je nějaká šesté pokolení ramakrišnovy mise ale ramakrišna mise do československa dycky vyšle jeho velmi slav tady není jako v jiných stát ech obyčejný vel vyslanec tady je duchovně vzal že člověk jako slovem sku a když se jich ptáte a proč tak oni říkají protože jsme v praze a jak k tomu rozumíte no protože praze něco říkali duše a je se o tom nevěsta slávu hmotnou dyť to byla stává zahálí do nebe jak ona se jasně vyjádřila čili stavu duchovněji. A my pokud jsme indové děláme všechno možné abychom tu pranu v duchovní závi podporoval to je indický hlas to tehdy tak že on tady živě tou duchovní velikosti česky postava ještě dekorum lito standa ale indové voni vědí podivu po tolika letech no řeka protože ramakrišna je nadal schopnosti je přes hranice lidského života to to tedy bylo jedinečné to v nich ještě zůstalo. Upozorňuju vás že pravá naše podstata nebo to všeho podstatně žijeme a bez čeho bychom se neobešli probíhá u nás samovolně čili to je ten pravý základ našeho života například srdce nám klepe nemyslíme na to třeba nám takhle se víra a všechna vnitřní sekrece všechna zařízení v lidském těle takhle fungují samovolně aniž se o to staráme. Takže po stránce oficiální poznáme lidského těla musíme říct že celý náš vot je postaven na automatismu jsem ho nazval automatismem jedna ne celý náš duchovní život je postaveno oře automatismu na automatismu dvě ovšem tento automatismus dvě v lidském životě normálně potřebueme velice málo my ho nepotřebuje k zařizování funkcí tělesných ty všechny obstará automatismus jedna že toto všechno automaticky když vím jak klepe a proč klepe srdce tak je to taky stejně klepe jako když to nevím ne to je automatické. Ale tadyhle této oblasti našeho bádání také to vím nebo nevím tak to automaticky funguje jenom že musím mu přiděloval tomuto automatismu aby vůbec mohl fungovat musel přiděloval část potravy s se s ním dělit o to co automatismus jedna lidský život je tak zařízen že rezervy že přebytek nikdy s všeho nežijete nic s nikdy všechno nepotřebujete co se ve vás vyprodukuje dýcháním je dílem bitím a tak dále vnímáním smyslovým prostě. Ten ta energie v mnohém zůstává rezervou ale tato rezervy se ukládám do takzvaného éterického těla to znamená to je na baterka na bojová do které přebytek pokud ne odcházejí nějak z těla vybití například nohama tak různě nebo myšlením taky se hodně si energie ztrácí. Proto myšlení někdy velice unavuje proti třebas lidské práci třebas ještě více to je to máme třebas někdy energii jak bychom neměli ale je to se to ještě chvilinku u toho éterického těla toto etické tělo to není něco co by mělo rozum nebo smysly to je prostě baterka jak vy tomu auto byli ti špatně říkáte bych říkal akutre radši ano ten autor v nás je a když spíme tak z toho kulatou bereme energii pro život automatismus dvě tam totiž automatismus dvě trošičku funguje a jak že totiž tam v tom spánku se ztotožňuju s nějakým jiným tělem které se tam najednou objevuje a kdyby řezali a třískali tak tam za to krze to jsem který v tom snu funguje vite přeci je se takže ono v tom to je to není pouhá představa to je fakt že mám ještě jedno tělo to není tělo o kterým tady mluvím to etické z toho éterického těla se bere energie pro ten život ve snu. Jenomže život ve snu není tak dobrým ukazovatelem funkce automatismu dvě proto že útlum pamětný a všech funkcí tělesných není tak dokonalý ve spánku aby člověk nemusel k tomu věnovat u energie jak tomu věnujete kus energie je to sice určitý útlum ve spánku ale jak tomu víte se vrní tak se nemůže zabránit tomu aby odtamtud se se nevracelo potom po že vedení nazpátek něco lidské představy o fyzické paměti a všecko to je spojitá nádoba takže jsem dopadá tak že jednak stan třebas ztotožňujete s nějakým tělem které fakticky máte ale jednak do něho skládáte svoje vlastní představy každé zjistit si co je skutečnost. A co je vaše představa tam v tom světle spánku nebo v tom stavu spánku je velice obtížné takže bych sem považoval za nejhorší světec svět nehodí ho svědka toho že existuje něco jiného než vidění tohoto světa je to určité svědectví ale je to všechno pomíchané našimi představami takže by tam snadno vystupujeme že ve snu není vlastně nic než co bylo tady ve smyslech a co bylo tady v rozumu napřed na to tělo to tady nebylo ale ostatní čím je oděno a čím žije a čím se zaměstnává je sláva na z toho co jste tady předtím zažil je to tak protože a se ve a ta řiďte. Tak podívejte se deme dál teď ale je možné to tělo které tam máte o kterém říkám že je stejně skutečný jako tohleto a které vás za starším světem který se tam tam je tak skutečný jako tenhleten je možné toto tělo oprostit od těch představ tohoto světa a tím že oprostím od představ tohoto světa je možné aby se tam volně ji pohyboval v tomto světě jiném je možné ovšem musím rezignovat ale to nestačilo rezignovat musím se oprostit o těch předsta které se tam do toho vkládají vlastně nejsem ve snu schopen. By tam vědomě jenom tělem nýbrž jsem schopen tam být tělem na daným zkušenostmi z tohoto světa plus nějaké nové zkušenosti že tam třebas lítám to tady to nemohu ne a tak že strach a představa tam tvoří skutečnost kterou tady ještě netvoří ne takže dejme tomu konkrétně když tam někdo chytá a mám strach tak chybné když tam někdo chytá honí a cit a nemám ztra tak mně nechytneš takhle ta představa tam hraje takovou důležitou roli toho pyšní všímat ve svých snů nebo a když to potom rozebírám a měl bych si říct tak tady jsou nějaké nové zkušenosti které tady člověk v tomto světě nemá čili tou že za hranice zdejší zkušeností i když je v tom třebas představa z tohoto světa vetkáno. A se pomalinku bližním k tomu výkladu o tom co je to automatismus tedy automatické na tom je to že najednou tam vám tělo které tady nevnímá to je automatické to ostatní ta dostávají představy tohoto světa to je si taky automatické ale je to přeci jenom dáno bez prostředním životem toho člověka ne zamíchá se mu tam něco co je mu příliš vzdáleno obyčejně nýbrž to čím ži den před tím nebo právě momentálně předtím a to jsem tam zamíchá do nějakých podivný obrazů nebo na příklad třebas tak než jsem měl jsem dobra tak jsem si nařídil budíka abych brzo stal a protože ten potí udělil příliš brzo tak sem ještě usnul. A jak jsem usnul tak se mi začal zdát sen mezi sami my nebo styky o vedlejší že jsem hledal i s pomocí nich všichni by ne mrtvý vydáno ale pomocí svůj kufr a cestu ne ten co jsem měl sebou ale jiný objeví kufr na cestu oni mně ho hledali a nakonec sám jsem ho našel jak jsem ho našel jsem se probudil čili touha po probuzení se přeměněna hledání kufru takhle to v tom snu dopadá toto si to to je nerozsel viďte pro vás pro to velice se milé to se převtělí ta představa že že chci se probudil na hledání kufru na cestu třeba ve o tom velice duchaplně mluví loudá no bylo vi ceny pani ismus roli že ano který říká. Bojí se člověk ze spánku z brankou budí budí a ono se mu zdá že z voní na poklad že hledá konec kterou by to zažil na leta vodu a běží za tím o a teď to konečně vyleje jak to vyleje tak doznívá te ve budí a cesta byla dlouhá ktomu požádali to trvalo podle zdání toho s ního strašně dlouhou dobu ale ten budí dobře se že budí krátkou dobu tak trvalo několik vteřin a on přitom zažil strašně ovocem změna. Velice důležitá v samovolnosti je posun času ten čas se prodlužuje nebo zkrachuje to nebudu dál tady řešit to by bylo další přednáška ale sou se s ním takže pravá samovolnost se zažíváte projev tehdy když se úplně vypáčí časové hledisko z toho normálního dějové procesu nebo z toho postupu časového které zažívám to je boha se budu jmenovat dalšího orat a na toho vy ceny je spisovatele jak se i atd i je to ir a ten zažíval stav celého svého života který teďka tady prožil při. Zpracování klid přišel domů opřel se o kluku a proběhl mu celý nynější jeho život o tom píše ve svých abych celým nižší život pomalinku krásně jako tam těm může ho vysvětlím ale tak konce že když to všechno pominulo když to všechno proběhlo ten dlouhý jeho život byl tehdy asi věta třicetiletý protože pět a sice pomalu jdoucí zase do sebou tak ještě ani tu klidu neměl do manu tou dolů čili to byl bezčasový okamžik a chtěl jsem tímto cíli toto nebo přibližovat toto poznání že samovolnou schází z bezčasovosti tam ě náš pravý domov a my máme během života příležitost se k tomu více nebo méně přibližovat to když jsem vám líčil třebas ty stavy poznání tam v tom koncentráku jsem třebas vzdal toho života tak to bylo. Vybřednutí z časového sledu jak jsem se mohl najednou bez studia dovědět všechno symbolice třebas ježíšova života to říkám malinký úsek z toho jsem se najednou dověděl jak to tam všechno vešlo jak to že to nebylo poplatni když toho bylo tolik to je úplně nepochopitelné samovolnost sama na samovolně se mi to dostavilo samovolnost sama je nepochopitelné pro toho kdo sebe neztratil do sebe ztratil jako se mi to stalo tam že jsem vzdal svůj život tak protože je to pochopitelné sice neví kterak se to může stát ale děje se to že najednou člověk neříkám stává vševědoucí ale. Tím čím do tohoto stavu samovolnosti vešel s tímtéž se vrací o boha ce o mnoho poznatků čili bych to do řekl nikoli zase na karlovi makoňovi to řeknu na nikom jiným když pascal vstoupil do tohoto stavu samovolnosti tak tam vstoupil jako do matematik jako dobrý matematik a když odtamtud vyšel tak jeho matematika byla postavena na geniální základech najednou se tam najednou dozvěděl o tom po schovat brní koho všech těch úzce vynalezl z toho momentu samovolnosti o tom von nepotřeboval doma to se mu najednou objevilo při jeho zrakem ale proč pojetím vstoupil jako matematik kdyby tam byl vstoupil jako třebas teolog a se mohl býval tragická pravda a jsem tam vstoupil jako teolog jsem stál od toho s tím bohem vida vědomě spojen a tak se mi dostalo povědomí jim povědomí s o tom do vědomí jak ho sledovat jak se k němu dostat. Jaký to jaké jsou principy cesty to jsem nepotřeboval že tam jsem dělal chyby zřejmě takže to to obohacení přišlo samovolně takže právě vědění přichází samovolně tohleto vidění které zde nabýváme je velice pomalé velice těžkopádné slovem se zapomíná ne nebo nedokonale to zvládne kdežto tamto nedokonale nezvládl na to znamená dokonale protože to není jeho moc ne by se to moc své vlasti které ho pravlasti ve kterém nyní není ze které kdysi odešel nábožensky k tomu říkal příbytek u boha nemusíme to jmenovat takový nábožensky je to jeho pravlast prostě ze které vyšel dávno před tím než byl hmotným člověkem do které se zase vrací dávno nebude hmotným člověkem a vrátí se tam. A bude tam trvale tedy že to doufejme no tak to je začáteční kapitola o samovolnosti všechny stavy které s tím nějak hraničí jsou jenom prodlužování nebo zkracován času to ještě není samotný vstup do samovolnosti že například těmto světu bude můdyho rekapituloval život tak to jenom kázání se času zatím ten takový předběžně stádium samovolnosti kdybys to úplně strkl na nic tak by nastoupilo zřením třebas světelné bytosti to zase ještě. Že ten člověk potřebuje mít zprostředkovat tele a ten je v něm ten je v jeho schopnostech lidských schopnostech on představu moudrosti spojenou lidskou moudrosti a proto se mu to jeví jako lidská postava ale to vůbec lidskou postava nemá nic společného ta moudrost. Ale je mu se tak jeví protože nemá jinou představu o moudrosti a taky o považ jenom představou než dokonalého člověka dokonale bytost a tak dále tak jsem mu to jeví jako takhle ale je to jenom styk s představu o bohu a ne z bohem samotným tam ne s představou ne mu roští samotnou dis představu o moudrosti a tak je to tedy velice okleštění a je to na jedné straně nevhodné pro toho člověka protože se dovídá z pravdy velice málo a na druhé straně toho velice moudré v tom smyslu že je chráněn před tou ohromující mocí moudrostí kdyby se do toho světla pravou prosti zastal tak by to mělo za následek okamžitá jeho fyzickou smrt protože v tom je obsažen náboj nulový. A on je závislý na náboje daleko nižším vzdálené od tohoto od této nuly odvozeném na krajním bodů stvořeného my tomu říkáme nábožensky no a najednou kdyby přešel do na tu nulu tak jeho proto jeho nula ne tak musí začít s tím životem znovu nebo co to s musí nechat že to je velice milosrdné že ty křesťanští světci se stýkal s bohem nějaké podobě nebo tak nebude to sice pán bůh a budete tím kompromitovali celé náboženství protože on se dušoval třebas že pan ježíš marta a ten jinýho viděl úplně jinak a dušoval se taky že vypadal tak tam toho dělat bylo dělá na to věděl zapírat ten měl černý ho a a teďka prošlo znázorňovali si jenom vzpomínám na sboru svou ber nade tu jak viděla pannu marii taky to bylo přes překonání moudrosti. To nebyla ta podstata duchovní věci to bylo jenom zprostředkování světské přístupné a když to potom podle jejího vyléčení dokonale jak mohli umělci znázornil tak ona na každé oblast řekla je to mockrát postava lidská ale není to to takže to co zjevení třebas je pořád ještě je to sice třebas lidské je to do toho lidského oděno ale to není lidské se to něco jinde něco konto malinko posunutý a toto posunutý to je míra poznání kterou unese člověk to se přenáší do toho člověka a za zároveň s mírou závaznosti jak je taky míra závaznosti a míra moci. To uskutečnit všechny tyto tři míry se če naše ji do člověka pomocí takového obrazu jenom určité míře všecko takže člověk po vidění toho obrazu najednou schopnosti které předtím neměl a to je pro něho velký důkaz že si to ne nakukal že opravdu tady něco se dělo potom není z něho protože on si říkal jsem nikdy člověkem k najednou mohu se před tím neuměl nebo nemohl a to tedy je asi zásah boží bych na to šel s rezervou na to nějaká ozvěna vyššího poznání nebo vyššího světa ale není to ještě bůh samotný ano. jsem tedy měl to štěstí že jsem nikdy nepotřeboval představu lidskou o bohu aby se k němu přiblížil protože jsem se na to opačně že jsem byl na tu cestu povolání v době kdy jsem neměl lidské představy jako dítě v předškolním věku jednoho půlku tři vlivem lékaři a to potom byl začátek který se nedá nikdy zapřít to se postavíte na nějakou ink která vede od vás k nějakému po myslím středu ke kterému všichni měříme aniž víme aniž chceme všichni musíme nakonec se dostat do toho otcova domu a to neříkám kdy protože jsme z jeho vyšli a jsme ve spojení s ním i když nevědomým takže potom nevědomé spojení po pásce tam zase dostáváme ale když na tom širokém kruhu nahoře nebo na všech možných stranách sme někde a jdeme do toho středu který je nekonečně vzdálen od toho krajního bodu toho kruhu tak jakmile někdy uděláme nějaký krok toho kruhu do toho středu. Tak samovolně se na to navazuje to je další taková vlastnost samovolnosti že vám lépe de jít po kterém se po kterém jsme nějaký krůček ušli než po nové kterou byste si zrovna vymysleli nebo kterou by vám někdo vštěpovali nebo chtěl vás na převést takže nevíte se nikdy nikým převádět na jinou víru třebas nevěříte ale víte čeho se držíte se si spokojeni nedá se s vámi za tím hnout je třeba vás tam nechat nikoho neřekne přesvědčili te protože to je nesprávné to je zásah nepřirozené do jeho podstaty přeložený základy bylo kdybych byl situaci ježíše krista který bych věděl kde ten člověk byl v tom okamžiku když jsem k němu přišel se svým přemlouvání abych nasadil přesně na ten bod ve kterém on je například dejme tomu filipínách. Než jsem než si jsem přišel tak si byl pod tím a tím stromem a myslel si na to a tohleto dělal si to a to a si poznal že je to syn boží že jo a tomu stačilo věření a von říkal jsili lite ty jsi se sice na podřízeno tak snadno že že vím kde si byla to dělal to to si podivuhodný a právě smysl toho filipínách dříve než ostatní lidé toho závěru toho vypuštěním někam výš kam to míří člověku který vli pak stačí než toto začít on kam míříte a se podle toho zařizuje a tak dále nebo proti tomu bojuje podle toho jak zná za vhodné. Takže šli byl který je tam velice přesně definována tím stavem toho získání jeho ano každý ten apoštolu jednou větou definovat ale tak plese že člověk žasne jak si to je to podařilo tím evangelium takhle jednou větou ho chrakterizovat víte když získáváme nějaké lidi pro tuhletu věc tak některé li někteří lidé se velice těžko dají získat někteří lidé velice snadno. A bych neřekl že ti kteří se dají týkat velice snadno jsou na tom líp než kteří se tedy velice těžko získat a jak jak tak to myslím když jsem to tam do toho vylovit který se a nazí za to je takhle my se musíme podívat na ten život toho člověka jestliže on ve svém životě také ke všemu musel důkladně přistupovat po důkladný znalost třebas byl technicky založena věděl že dokud nezvládne maličkosti v technice takže ten celek se mu nikdy nepovede že je na maličkost by mu na za celé to veliké složité dílo tak se mu nesmíme divit že on taky takhle přestupuje přistupuje k duchovní oblasti on potřebuje mít tam to doložím všemi detaily teprve pak věří a tak přítel pevně ano kdežto jiný který spíše umělecké nadání který proniká do všeho. Takovým když na to říkám esi takovým duchem při spíše než rozumem jo tak ten pozná jako citem nějakým že to tak a je ochoten za tím jít ale jakmi ho popadne jiný cit tak se chopí to se jiného citu aby zanícení jiným že bych to nechtěl tím správným slovem nazvat ale je to to tedy na svou vy to vydržíte je to prostituce v tomto oboru že to tam ten první toho není schopen ten to je prodat a kope za všechno že ano. A si myslím že tuhletu povahu chabou povahu přesvědčí ost to nebo rychlé ho přesvědčení naučená víra když ten člověk je naučenou víru tak si myslí že to je všechno a co chvíli se naučí něčemu jinému a zavrhnete a tak jsem to viděl jak ty věřící v tom koncentráku všichni do posledního zatočil víru protože se s tím by opuštěni bohem to ten pán bůh když na takhle opustit tak se dohodli aspoň ty co byli přede mnou vedle se dohodli že to nemá smysl pokračovat ve víře v boha to se dohodli velice snadno protože se tady modlím od rádo večera dostává dycky kopance říkali a jsem nebezpečí života a pán bůh poměr nevinen kde je ten pán bůh nemoh jsem pri tomu mi namítat protože v době když se takhle před mnou radili jsem byl podobné situaci taky jsem byl na holičkách taky se pán bůh nestará. A když jsem potom získal toto samovolné poznání tak to bylo něco jiného než naučeného naučené není samovolné že ano to je někdy pracně nejde někdy méně pracně získaný ale v žádném případě to není nic definitivního není to nic závažného do míry aby se toho nemohl spustit člověk z toho aby to musel v každém případě realizovat Takže víra bývá taky neživá, to znamená nemá, neodpovídá, neodpovídají skutky bývá mrtvá. Kdežto toto poznání z oblasti samovolna je vždycky živé , je zavazující, přímo odsuzující. To připomíná opravdu poslední soud, ten obraz posledního soudu. těch špatných a nastolen na trůn nebo ke kruhu božího těch dobrých tak je to v lidském nitru vypadá že po závan toho samovolného poznání je zavržen všecko ale krutě tak ostří jak je to tam znázorněno že to ne ani ale zdi ne co proti tomu by se dalo namítat ten člověk který toto s tímto se svěří někomu a komu se si ří ten mu namítá že to je nemožné přeci to sám nezažil se mu nedivím tak myslíte že na tohoto člověka který to zažil to nějak působí. Von si řekne to považuje se nemožné tak se to pořád o to považuju i dál za nemožné to nemohu možná nemožné protože to pro skutečnost zavazují která mění se základu se vlivem toho co jsem poznal cítím být novou bytost a se přeložil jsem znovuzrozen protože š kristus stane nazývá soudem jako třebas můdy a ty ho světci nýbrž to nazývá znovuzrozením Tak to je základní kapitola o samovolnosti. mysle bez rozmýšlení a nebo se prosit to se nedá jednoznačně odpovědět ježíš kristus který byl k sobě učedníky a chtěl je mít u sebe tak měl požadavek okamžité rozhodnutí okamžité rozhodnuti bez rozmýšlení do se malinko rozmýšlel a chtěl eště co udělat v tomto světě ten ho nebyl hoden a prostě on ho nevzal za učedníka jenomže nemůžeme podle toho ustane je to to je správnější protože na jedné straně tady byl ten velikán on ježíš. A na druhé straně tady byl člověk který tuto velikost buď zažíval anebo jim že zažíval ten který nezažíval ten říkal dovol abych ještě po byl svého otce nebo tak a ten který zažíval všeho nechal a šel za ním čili podle toho on přesně poznal u koho to jde rychle a po koho to jde pomalu ten úkol to šlo pomalu byl obyčejný člověk který nestál o to nejvyšší poznání nýbrž o třebas aby se uzdravil nebo tak takže dejme tomu ten chromý u toho rybníka bethesdy tam byl desítky let třebas u tohoto šlo pomalu protože čím nižší cíl člověk . Nebo čím jemu vlastně ší nižší cíl tím pomaleji to s tím řeku před to je zajímavé a čím je mu přirozenější čím jemu příhodnější přístup nejí cíl vyšší tím je to rychlejší s ním tedy rychleji kupředu takže kdyby se ano zhruba říci že neměl by tady v této oblasti být člověk skromný neměl by si říkat nejsem hoden ne a být se v prsa to to nám mají nejvíc za zlé indové. To že nejsem hoden to je fakt ale on není nikdo ho den ten kdo si o sobě myslí že je hoden je na tom ještě hůř ne ten kdo si myslí že je hoden čili na tom by neměl budovat přes rozhodnutí nebo tam je rozhodnutí že tedy když není hoden tak nad tím nepude právě ti nejlepší z nejlepších byly absolutně nehodní svatý františek z assisi to byl světský člověk svatý augustin si ský člověk a to jsou největší asi veliká nic evropskému křesťanském světce svatém světě bych tak řekl no a v tom co známe ze době ježíšovi nebyla dobrá maří magdaléna že ano a byla to prostitutka ale kdyby se byli ohlížel tihleti lidé po sledovat ním životě a zjišťovali si jenom že nejsou hodni a proto se neodvažovali se odevzdat tomu ježíši tak prohráli že ale na rozdíl od toho že tihleti zapomněli na sebe zahodil sebe odevzdali sebe byli jacíkoliv jsou tady je tady druhá astralní která kteří si myslí že jsou dobří a s těmi si ježíš s odpuštěním vůbec nevěděl rady to byl nemožný vedle nich ty farizeje nikdy nepřesvědčil že by měli za ním jít že voni byli příliš dobří. A ta dobrota byla tak velká že nikam nevedla že on je nazval hrobě z bíle mi a tak jak to všechno nazval plné hnát u mlčí ve vně to oni v sobě neobjevili ale on to dobře viděl a vám řeknu jsem měl největší práci vždycky jsem se skok to vůbec ne pokouším a diví se pokud se převracet lidi ale nikdy jsem neuspěl nebo měl jsem největší práci člověkem který si o sobě myslel že je dobrý který plnil všechna všechny příkazy třebas v křesťanské víry. A ty mně říkali těžko bych mohl něco k tomu co dělám ještě přidat něco to jsem na krajním mezi opravdu víc do toho vložit nemohu tak mně promiň tak tvoje nauka se mi nehodí musím promítnout že si vymýšlí nemožné ty si vymýšlí něco co člověk vůbec nedokáže a sem říkal ano si vymyslím že co to člověk nedokáže ale ani karta argumentace jim nestačil ty to dokáže tak co by se do toho hrdlo říkali voni a ono je to totiž sebeklam když to nedokážu tak se ani nemusím hmota ale můžu zemřu se odevzdat oni totiž křesťani jednu věc nedokážu. Že myslí si že k bohu mohou jenom svou dobrou stránkou a tou špatnou ne tu musí potlačila za to se musí stydět stý se zpovídal a snaží se překonat je to hezké pokud to nepřestane určitou mez a tam mez je že si zjistí dál to se mnou zlepšování nejde a to se musí říct že jsou soudní tak k tomuto stavu musí dojít a pak rezignuje další pokrok toto byla největší chyba řádu jezuiti. Že říkali najít jich musí člověk projít asketickým životem a teprve se dostane na vrchol askeze může pomýšlet na mystický život jsem s ním měl veliké trápení ulity protože mně školil postupně v tomto století v praze během těch šesti let na vysoké škole jsem byl tak jsem chodil do všech těch vrcholný přednášek těch představitel vrcholný našich náboženských obce jezuiti dominikáni prostá a tak dále františkán a. I když se voni potom diskusi ptali co na tom myslíme ne tak jsem se z jediným neshodl a to byl právě z toho dali sto ježíšova který je zdroji ta že on říkal to co mně tady vykládáš je absolutně nemožné mystika se nehodí ani pro ani pro tebe jsem ještě nedošel na vrchol asketickém cesty a ty jestli si myslí že si jako asketi tak zaručeně taky to si příliš domýšlivý to to je píchá která by mohla skončit velikým pádem zanech těch myšlenek a mystiků kde se našeho řádu a tu askezi dodělej kteří děkuji mockrát dyť zapíráte svýho zakladatelem. A je to fakt oni se od radili oni v době kdy byl ten řád zrušen moci papež nevím na kolik let možná se to padesát let byl zrušen že je žák přerostl papeži přes nějakou a on ho dal zrušit ano aby mu přes hlavu nepřeju on byl mocnější než papež ten řád a tak nezbývalo nic ního než ho zrušit ne že byl dělal nějaký dvojče ale prostě byl moc mocný. A když potom se vrátil nazpátek k existenci v rámci církve papež o další za nějaký na milost tak musel slevit z toho co předtím dělal a to bylo podstatné to nebyl svatý i názor jeli to byl někdo nový kdo slevil ano takže oni není lidé si myslí že to takhle ten ignác domyslet jenom to tak nemyslel to byl veliký svatý a dokázal včas z toho člověka nou na to nejvyšší cestu. Naopak to byl první klášter který vyšel do uli bych tak řekl že on to nevylučoval ze mistra nýbrž mezi lidmi to právě nejvíc církvi vadilo že tak to vyvedl do lidí to vedl ten že se to poplatni zval no to to bylo velice účinné že tehdy to si nikdo to oni totiž katolická církev trpěla řády tím způsobem bod jak živa s říkala víš ty františku nebo ty dominik nebo ty nevím kdo jiný benedikta ty máš sice jiné mění než obecné mínění církevní ale jestli si ho chceš zanechat vidím vidíme že je velice vznešené a prosím prosím o jednu věc neplatí lidem hlavy. Začal se v klášterech dech a tam si to propaguju v malinkém před malinkém množství lidi byl mezi několika lidmi tam to bude bez trestné a přenes řád ho chválím říkal každý papež a taky tam bude dočkat že to bude v klášterníci z dech propagovat a za nimi jenom obecně jako dominikáni byli kazatelský zákon tak ta které ský řád tak jenom co se tak veřejně říct měli říkat ale to ostatní co říkali pro sebe. To veřejně neříkali pro platilo něco jiného než co kázali venku i pro toho dominika platilo něco jiného uvnitř než venku ty byly to byli pravý co celistvě a do dneška jsou si nejlíp rozumím to vnikání přestože založili inkvizici přestože založili inkvizici ty jsou viny inkvizicí ale přesto jsou mi nejmilejší z toho důvodu že voni vědí že nemá nikdo právo propagovat tyto věci než ten kdo to zažil. Oni mají na to jedno latinské hezké ho teďka celé neumím myslím se menuje to za žitém jiným předávati ale ji ztratit ale ale to co co to je tam předtím to nevím to nebo slova tím dycky co by co by to bylo ale to je stává stále vyznávat někomu jinému nebo někomu jinému dalšímu něco co sám nemám ověřeno oni si všechno prověřují vnitřně a pokud toto bylo udělat tak je to opravdu dobře na dobrý základech postaveno kdežto církev musela svatýmu dominik věřící tohleto dominik nemůžeš propagovat by si pro poznáme sebou víru a se přesvědčit. Kdopak je schopen se přesvědčit ovšem čemu jenom věřit víra je daleko mocnější než to co ty chceš cesty si schopen to nadaný od boha a to my víme jak prosím jenom se ukládala er zdí ne a tak je to s každým řádem do dneška musí se uklízet rámci církev mohl existovat jinak by nemohl natočen to je to je řek bych pro církev každý řád i stát ve stát to voni dobře vědí a proto dejme tomu mají opa opa ta a to je to je vlastně pacienta též přes kláštery. A tihleti opa a tuhleti generální řádový ty často byli ten velkých rozpor ech církví ale opravdu velikých vezměme si jenom jeden případ eckharta to byl generální toho řádu tento měl moc špatné církve tak to vám nechci pomlouvat jenom chci říct že je tady taková po dvojnost a že byste našli i v církvi hluboké poznání jenom kdyby se kdybych vám věřili by se vám věřili no prosím vás upozorňuju vás na jednu věc kdy ježíš kristus budoval s tím satanem. On třicet let potřeboval svoje styk k tomu aby rozvinul tenhleten život jsem to mockrát psal řeknu to ještě jednou by se neřekl že se říkám jenom samý klepy a nic z faktického a toto čest být let to je pravda jenom pravda a žádný takový obaly ne on potřeboval si jako každý z nás potřebuje jsi aby vo rozvinut tento život bych se nechtít odděleným od ostatní a tak bych pro sebe nic neudělal svůj život bych nerozvinul malé dítě hned se hlásí potravu pro sebe kořistnicky způsobem to víra rodiče fakticky tím formu je velice rychle takže do cíle základy vytvořeno do tří let to brzo a pak budu je dál jestliže ale. se nemůže dále rozvíjet si říká ten člověk na světě nic nedosáhnu nýbrž v tomhletom se zabydlím tak to je to hrozné před čím varu je svatý tomáš slovy vlastně ježíše krista budeme říkat to řek si ježíš kristus život tenhleten je most mezi časným a věčným po tom mostě máš během tohoto života přejít a varuju aby se snadně nezabydleli. A my se všichni na tom mostě zabijeme říkáme tak mně se tady zalíbilo a to je to pravé propadne peklu nikde teklo není kde za hrobem nýbrž tady von si člověk myslí že se mu dobře daří když spokojen s tím co dobyl že je to v nejlepším pořád to je peklo hotové peklo mimo to máme představu nějakých pramenů nebo nevím co všecko ale toto je teklo že on nemůže dál ten satan to jeho se ho úplně zmocnilo on je posedlý sám sebou rozumíte a tomuto ježíš kristus předešlé poznáním v jordánu tak se musel ale s tím rozvinutým setkat. To rozvinuté ho potom nesmělo dále obtěžovat tak se to s ním musel rozdat ne takže tam tíme tou vymítnout v podobě satana a kdy se tento stává satanem tehdy ty nám nemá co přidat když chce aby se to pro něho dělalo tak z toho pokušení které tam je vidět mně se klaněli a tuhleto udělej pro všecko pro něj a ježíš kristus říkal co jenom k bohu je se klaněti a tak dále jemu sloužit a a válka aspoň přeci je řečeno ve starých ve starým zákoně ten mesiáš který přijde. Ten kdyby skočil tady z toho chrámu je tam řečeno přímo tak je ta tak se nezabíjí skočím a dokazuje že se tím mesiášem skoč mi z toho chrámu a od i tomuto odolal tomu skoku v tom krámu že že by to byl dokázal a tu letím bojovali proti ježíši po tom jeho otci že to nebyl pravým mesiáš protože některé znaky ze starého zákona neměl například si neskočil z toho tam jo to byl velký argument to že si měl skočit jenomže oni ro nechápali symbolismus on si z toho krámu skočil když on řekl oni mu tam totiž říkali tak ty nám tady vy rozumíš že když tebe nepřijímáme. Tak že nás lituje a nezůstane kámen na kameni který z toho jeruzaléma a z tohoto chrámu a kde se potom budeme modlit a on říkal ani tady ani v tom chrámu nikde se nebudete muset zase modlit v duchu a v pravdě a k tomu vedl své učedníky modlit se v duchu a pravdě ne na nějakém místě to málo místo k tomu může pomáhat svym posvěcením a tichem a tak dále prostředím ale je to málo musí není to ještě v duchu a v pravdě zdaleka to není v ducha pravdě ale von že učil v duchu a v pravdě se modlit si čivo životem bych tak řekl se modlit tak si skočil z chrámu. No to my dobře víme že to se že tohleto jsem dobře pochopil že všichni prorokovali písmene když to vypadá tomu tak není se splnili ve svých prostých na životě ježíše krista to co říkal ježíš těm dvěma jdoucí do emauz to jsem všechno v tom momentu zažil jako uskutečnění životem ježíšovým na sebe ne ano vono se stane že takhle to chápali. Z toho chrámu si taky skočil a tak dále a všech se stalo co voni prorokovali jenom že oni to viděli tak bezohledně pro lidi že člověk žasne jak byli bezohledně tadyhle v tomhletom novým těla řízení jsem to uvedl ano o tři kapitola lásky že je to tady nebudu předvádět že uvedo vlak ale tam si to přečtěte jak bezohledně krista zákon proroci vykládali věci například o převtělování a jak tomu vůbec nebylo rozumět anebo vzkříšení těla a jak k tomu nebylo rozumět a oni na to nedbali prostě to řekli a hotovo jsem se pokusil tam vysvětlit. A kdy tedy se člověk může setkat s tím satanem my tady kladete otázku beztrestně tehdy kdy rozvinu svůj život a chce jít při tom dál není spokojen s tím rozvinutým životem nýbrž že je to jenom základna pro další duchovní vzestup a to byl případ ježíšův že po tom co rozvinul život se otočil úplně odpadnou stranu a dal se do jordánu opustil rodinu které byl za všechno vděčen měl být za všechno vděčen i nebýt toho svatýho se tak se dostal do nad byl by prostě zabýval s těmi mláďátka ne a voni ho vyvodili panna maria bez ni by by nebyl naživu pochopitelně se narodil a on se teďka otočil a říkal kdo jsou bratři kde mám tady že volali ne a říkal to to všichni kteří potřebuju jeho pomoc prosím vás tohleto je novinka to musel překonat svoje to musel toho satana musel přemoci na poušti že to tam takhle řečeno takhle ukázáno obrazně to vůbec nevadí to kdy toho samo sebou mládí vadilo se říkal to je nesmysl setkat se s nějakým satanem vy. Ani kou tam nebyl nějaká zmínka člo o pekle tam není a von si tady jenom takhle vkládal satanem to je přesně naše nějak tak to se mi ukázalo že to satana nemá člověk dokud mu to soužití tohoto života jakmile ale rozvine život to je chvíli je to satan teprve potom je to satan to je všechna ta relativita pravdy my potřebujeme k jeho rozvinutí života ale se stává satanem jakmile neslouží tomu rozvinutí nýbrž usadí na mostě zabydlení na mostě který vést do věčnosti a se na něm zabydlí k tomuto ježíš kristus musel ukázkou svého života předejít aby kráse tak tady jsem se nezabydleli v žádným v jordánu jsem se nezabydleli vám ukazuje že teď odkazuji na do jeho mezí neboť nebudu poslouchat teďka svoje které chce rozvinutí života a aby se mu sloužilo pro to nýbrž budu poslat otce. A k tomu potřebuju odstranit ty svoje jáčko této vymazání které zažíval jiným způsobem než zjevením satana buddha pod stromem pod stromem fíku svým že ano nevybojoval to je jeho ten jejich ti říkám vyzpy zisk do ten jsem se měl moc ře no jo svatý jan jana je ten se na bojoval pak když se někomu zjeví jak to ďábel. Tak to není ďábel to vůbec není ďábel to je kristu k za mání jenom tak například nějakému mému známé mu nějakému panu červenci šel nou po mezi se zjevil satan ale krásné podobě s vocasem byl pekelný eh to ten solí mi rohy ne a tak se na něho pěkně smát z meze a ten pan semena to do smrti vykládal ko nejzázračnější případ ze svého života nemohl pochopit jak se to mohlo stát říkal a jsem toho nalil a ostatní vím že to je takový odolat říct takových kůře polovička tak označím to vitmen jako kol a chlup i to je a to rovni je to opravdu tak jak to církev říká no pane venku se mýlil pan červ kam viděl elementální jo. To je ten pan ten bůh přímo jo to je em tlí druh kterého dokonce uctívali někde v řecku a tam se s ním prováděli a on měl řadu takových ještě pomocníků se kterými se boží realita nevím co všecko dělali ne a ano tak ještě ale tohleto se pan jo a on viděl toho pana o existuje prosim vás ten pan to s elementální dlouhý život ty ne vymřeli řeckem tady se právě jednoho toho svědectví to jednoho svědka dovídáte z toho moodyho že on setkal s těmi nohy kteří žili na to byli přímo ptáci kteří žili na novém zélandě a on v tom stavu se setkal s těmi nohy a jsou si stane mizel a tam ještě si pořád dřív ne takže nikdo do setkal se satanem se satanem jsem nesetkal takového nic neexistuje říkal angelus silesius v šefr poutní cherubínský satanáš to je krásná věc tedy to věřím že to je ale co je to proti arcisatanášovi lidskému . Toho list přemůže š tak se vostatního satanáše vůbec nemusí bát on zřejmě věděl co ta všechno takové jo že to že ten prosím vás co si pravý pan myslet když von ho vymýtají a nevím co všechno s ním dělají o to může jedině cesta to se může po pomoct po se může podařit nemusí to podařit ale on není špatný není ani dobrý o prostě přírodní to není dobrý tvor to je prostě přírodní to tak rodině přitom přírodní že to může velice škodit člověku a velice mu to může být prospěšný když jsem na dobře vycházíte jak jsem vám říkal od tam těch dech ne to jsem s ním umět vycházet tady do těch horách tady jižní čechem říkal ty klepal oni ho to řeknu včera sme klepaří oni to mají dokonce možná napsaný nebo to nemáte napsaná nevíme to asi ne jsem takle radši nedával do toho. Tomu to je čas a otázka kterou jsem několikrát povídal stoupání hadí síly v páteři nebo okolo dní nehmotné oblasti páteře to není hmotná oblast která způsobuje stoupání poznání se snadno od liší od přelud auto sugesci tak v tom smyslu že auto sugesci a sugesci nikdy nepřinese poznání přenese nějaké vidění třebas toho čakramu nebo vidění světla anebo ho slyšen hlas ale aby toho člověka obilí poznáním tyto stavy to ne kdežto stoupání hadí svý tyto znaky přátelé. Tam stoupne tam jste úplně tvrdí úplně tvrdí to znamená kdyby stoupla jenom do třetího lotosu z ten puzen tady na to tak se odkud hru úplně mrtvý když stoupne sem to anahaty tak jste odtud úplně mrtví to je jeden z tak počkejte ještě další znaky čili kam stoupne tam dolů to všechno umrtví protože se víra odtamtud životní sílu celou která z vesmíru do člověka proudí a odebírali čistě na život toho toho centra nervové čakramu ne ve toto. To je jeden znak ne tak příliš podstatný ale tím se prozradí člověk je to třebas nemá po to bylo to totiž neví tak když není dole mrtvé tak nebyl hadí sílu on totiž může se u toho snad ještě chvilinku zůstanu on si může vidět světlo a v hlavě a můžeme tam dokonce prasata může z toho mít dokonce infarkt nebo nevím srdeční nesmim sice ne ale mrtvicí mozkovou může dostat protože mu jako by ta hadí síla stoupala do hlavy jako by a vona mu vůbec hadí síla do hlavy nesměl a to světlo vidí ale je to jenom světlo není to poznání je to jenom světlo mozek láma a mozek ničící protože my kromě slušný to znamená cesty probíhající páteří nahoru máme ještě taky ida a pingala a tyto odcházejí vám za to ručím to je ten váš tři a půl déle ho hada. Který znali staro věcí mystikové a hlavně lékaři a proto že ten symbol od nich vypučí a to je nepravý způsob vzestupu který stačil na léčení do chrámy rámec ku a po víc ale nestačil na to pravé poznání ten stačil když byl tam tak vyjádřili ježíšovým mi poznatky tačil aby se stal zázrak vyléčení ale nikoliv zázrak poznání nebo vědomého spojení s bohem většina těch lidí kteří byli vyléčení netoužili po nikoho ne a nebyli spojeni s bohem. Tak bych chtěl říci že ta síla s tím mohly může kroutit těmito kanálky evropě to téměř nemožné aby prodělal něku jinudy než těmi sto kanálky téměř nemožné aby prodělal rovnou protože nejsme pročist a nevíme jak si to to čistě a museli bychom pročist ten kdo chtěl do chce abys to nahoru dostalo nechci musí tak dokonale proč jisti tělo že by mohl pro tahnout šňůru tady odsud a zatemněnost a do nej takhle pročišťuje jiné vystoupí než kdy to jo tak na to asi pozoruju to je jeden ale jed za který není hlavní hlavním znakem je že se otevírají sidhis s tím ze vstupem takže není možné dost dobře omezit se na otevření určitého střediska čakramu aby se zároveň ne aby to závi nevystudovala někam vedle takže dejme tomu třetí středisko manipura souvisí nevíte nosti takže není možnost zabránit tomu aby člověk stal dovíte například to je téměř nemožný takže kdo třebas možnost dostat se páteří do. My půdy ale musí to být pár kteří ne okolo tak tak umí stát se neviditelným ne ale on to i po víje na to ano a tak dále a tak dále když se to dostane páteří do anahaty čtvrtého lotosu tak to za následek trvalý stav lásky trvalý stav lásky jak k bohu tak ke každému bližnímu který nepomine do nějakých krizí jako v evropě se stává že voni sice soustředění na nitro otevřu ten lotus ale jak se tam nesoustřeďoval to co se zavře a mají po kráse tak tohleto všecko jsou znaky kde jsem jmenovali ty hlavní které nám svědčí o tom ta a se člověk dostal hadí se silou jestli to znaky to nemá tak se třebas otevřeno si třebas to tento lotos a ne hadí silou nějaký na to se otevřít jinak nejenom ani mu to správně radí nepotírejte silou představivosti lotosy vyšší než tenhleten když nemáte hadí silou to pro tažení zespoda protože nemáte totiž ono to neříká to doplňuju ale že je to správně říká podle avatara který tomu bez moc do rozuměl že totiž on když se dostane hadí silou. se tak ta vesmírová síla která normálně kterou je normálně na poje člověk přes muladharu do celého tohoto těla von si uvědomuje tento svět proto že zdířku domu a dali vesmírovou silou a pomocí zdířky se to rozvedu padesáti dvěma tisíci nadis do celého těla a on vidíte ne ten svět a považuje za jinou skutečnost jakmile by se ta zdířky přesunul z muladhary do svatý strany vidí astrální svět a musel se tam jenom přesunul si ho byto trošku zůstat dole jako když člověk s tak trošku je dole trošku je tam šli hlavy a všechno to pomíchané ne ale kdybyste to jenom za slunit tak vesmírová síla proti tamtudy ne a on žije si v astrálu jako doma kdybys to přesunul výš tak že elementární světě jako doma stýká se zde vy a takový bytostmi vidí toho satanáše tak nějak tady říkali jak to na beze ne toto všechno my se s tím dělo ale trvale by měl to vidění to by byl nešťastný člověk protože nevěděl by číně to nikomu nepřeju tak lidi kteří na této cestě hadí síly za zůstali trčet někde o naštěstí se padá když je to do třeti lotos tak to spadne na se dolů že voni to trvale nemají tahleta zjevení ale i tak to může dlouho trvat než se toho zbaví a mají svou od četní nervově ale když se dostane do každou.

Download XMLDownload textWaveform view