80-04A
80-04A
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A
že
je
to
z
teď
by
jednota
že
je
tím
vono
dojmem
o
sobě
zaručuje
že
by
to
je
to
mezidobí
čili
to
je
prosím
funkce
satana
ovšem
u
člověka
je
to
satan
opravdový
že
to
je
zesílit
tak
vám
svítí
toho
zase
tam
že
to
na
rovnice
určitého
okamžitě
se
tam
opravdový
který
po
stojí
proti
dalšímu
vývoji
ne
člověka
udržuje
ho
v
tom
podruhý
dělání
špatnýho
on
tou
von
dohovořili
boží
tam
kde
je
se
no
totu
pro
dám
dělat
to
je
tedy
poteče
dramatizováno.
Je
to
před
na
to
že
to
to
co
taky
pobrat
že
té
úžasná
úlohu
o
dotoho
by
to
udržovalo
nic
celý
svět
zevní
postaven
říká
na
apoštoly
nějaký
eto
pravdu
a
ty
to
neví
protiva
bez
nestanete
učíte
za
světu
totiž
náboženství
že
je
říkají
že
to
pesimisti
bez
potom
to
že
kdyby
nebylo
toho
opasek
se
hroutí
říci
slovo
ano
tak
to
je
úkol
povaha
satana
bych
tak
řekl
nebo
před
z
to
dva
nich
a
ten
tímto
způsobem
samozřejmě
po
nemůže
za
dán
tento
potom
jedné
věci
správně
je
lasky.
Tak
si
v
ta
světlou
ano
tohle
to
to
se
poučil
ve
svém
životě
názorné
do
dobro
dycky
o
necítili
dem
se
živou
takže
ten
mě
tam
největší
tady
dlaně
za
v
tom
životě
dycky
dole
sl
velké
dobrota
avatar
synem
božím
a
stejně
hodnotil
nějakou
jistotu
se
nazývá
a
dotor
je
tak
neví
ne
jednoho
zen
voleným
i
jiném
možnosti
jeden
a
tentýž
zaseli
vysoký
myslíme
to
se
to
chápeme
se
dis
následků
a
ne
ne
veliká
příčin.
Když
vidíme
tedy
se
narodil
spasitel
že
se
opravdu
té
tak
se
byl
tam
vzal
víte
na
tom
tolik
nezáleží
takže
on
se
ustavičně
rozvíjet
i
ta
spasitelská
úloha
pochází
pořád
jako
takový
čím
prosím
vás
měli
to
nevědomým
to
je
zapomíná
na
té
při
této
otázce
na
to
že
ta
spasitelská
rodí
je
pořád
konána
že
pořád
probíhá
čili
kdyby
se
byl
ježíš
kristus
narodili
jednou
betlémě
ist
nebylo
platný
tento
narodil
tam
jako
dokument
že
to
pořád
svýho
jako
vše
i
spojení
je
dokument
že
pořád
vode
provázku
se
dneska
narodil
tak
nemůžeš
se
do
museli
nit
z
vody
a
z
ducha
on
se
musí
on
to
musí
v
sobě
provést
letět.
On
se
musí
zrodit
to
tam
to
že
jsem
na
ně
snažila
že
ti
se
v
bohu
když
to
chtěl
dělat
svými
silami
a
silou
boží
silou
křižování
ježíše
krista
tíži
to
na
taky
vite
unášíte
narodila
trvale
v
bohu
byla
spasena
této
tedy
mu
neprobíhá
na
to
všechno
do
sousto
nebo
za
na
ruší
čili
vy
nebyla
sama
schopna
kde
je
to
ve
takový
těšení
zároveň
tobě
spasitelský
úkol
a
zároveň
že
to
jestli
je
to
co
dělal
třebas
komenským
našeho
učený
obohý
to
osvícení
člověka
proč
ty
spisy
v
tom
lehnu
schopen
přeci
to
nemohou
být
od
boha
tomu.
Jako
se
to
na
tom
to
stáli
ne
není
pravda
že
mě
si
uvažovat
jednu
to
nebyl
žák
kristu
a
byl
na
jeho
cestě
a
taky
pro
něho
bylo
zapotřebí
aby
vnitřně
umřela
a
nedivte
se
mnou
že
to
jeho
výtečné
psaní
mostu
do
hlavy
a
že
se
cítil
v
té
evropě
být
někým
pro
té
mu
tomu
celé
všechno
schodem
ukázalo
že
není
ve
vůli
boží
aby
to
přál
brž
byl
boží
je
aby
byl
nebo
tím
nestaneme
nikoho
nikomu
jinému
pomoci
ke
spáse.
Takže
daleko
důležitější
aby
byl
spasen
a
k
tomu
že
by
jenom
když
tam
sobě
muže
než
aby
se
zachovalo
po
toho
asi
zbavuje
kdyby
kdybych
já
napsal
sti
spisy
a
říká
si
to
sem
to
psal
tak
proto
toto
myšlenku
ne
bude
mohu
být
spasen
protože
bych
jste
po
těsta
uvědomovat
že
je
to
vůle
boží
a
proto
to
píšu
a
je
to
s
pomocí
boží
a
proto
to
takové
jaké
to
je
na
tom
vydávám
jenom
ty
všechny
příbytkem
překladu
to
obsahu
a
jsem
ráno
říkal
no
to
je
asi
všecko
čili
každý
jedinec
má
před
bohem
stejný
stejnou
hodnotu
jako
celé
lidstvo
jako
všechno
tvorstvo
ne
zapomenete
v
té
lidstvo
proti.
Si
tady
se
to
chybou
proti
proti
ty
obojí
má
stejnou
cenu
já
bych
to
ještě
řekl
jinak
jestliže
abraham
slova
s
bohem
o
tom
zlatých
podmínek
bude
zachována
k
sodoma
a
gomora
tak
vyskytl
to
není
z
mnoha
dělo
potkalo
čtyry
jí
spravedlivých
jenomže
abraham
dobře
to
stavech
teso
mě
a
co
ten
není
tak
by
se
k
bohu
ale
kolik
když
tam
bylo
ostatní
ne
třicet
spravedlivých
jestlipak
zachrání
místo
on
říkal
ještě
víc
je
nevadí
on
tam
stalo
město
si
sedli
a
město
nezničí
a
na
té
končinách
patnácti
tam
reptá
nezničí
nezničí
nevede
tam
nebylo
ani
psát
dále
už
nepůjdu
řikal
pod.
Neví
ze
svými
pryč
že
se
zničí
neobracej
te
se
opřel
člověk
musí
odejít
k
tomu
se
nemá
obracet
odejít
bez
obracení
které
při
té
cestě
devíti
princip
ucházet
bez
obracení
on
šel
bez
oda
až
na
tu
sedmou
jako
já
o
tom
tak
dostala
v
podobě
svou
pojato
byl
za
a
nebýt
znovuzrozený
eliášem
jak
to
že
je
podkládat
koho
li
který
podle
názoru
narození
ho
ani
nezemřel
by
ta
je
nebe
vlivem
a
najednou
si
tady.
To
rukama
obyčejného
satana
tak
a
tak
zemře
jak
je
to
moře
nemoh
soto
byla
do
to
tady
působila
mohu
li
není
větší
než
moc
boží
tady
ta
vůle
toho
herodesa
to
kolem
on
to
už
nedělal
z
vlastní
vůle
dal
jako
to
nečiní
která
si
to
vyžádala
že
je
se
ji
zalíbit
a
že
prostě
ji
udělat
radost
ne
si
přáli
a
je
tak
on
volil
těla
ti
přemožena
řítím
za
to
je
věřící
a
toho
jak
pomá
člověku
že
totiž
hlava
vět
suso
myšlení
to
domyšlený
esiže
není
ta
ta.
Nemůže
člověk
přijít
do
nebe
při
je
to
to
mě
je
pří
nemohu
eliáše
potkat
takového
jestliže
on
nás
ještě
za
svého
života
třebas
to
pevného
tak
ještě
myslel
tak
ten
sešlý
šel
znovu
musel
někam
dál
dojít
a
to
bylo
věci
hlavy
to
je
to
co
mě
dělal
dycky
tak
daleko
to
to
hlavu
do
boha
myslet
ne
nestalo
žádný
násilím
to
tady
za
matiky
ale
ve
skutečnosti
vám
to
má
být
ukázkou
že
ten
kdo
hlásal
pokání
ne
znovuzrození
z
ducha
a
tam
je
čeho
jinde
ne
nemusí
být
tak
nebo
kdyby
člověk
zůstal
u
plného.
Pokání
tak
zůstane
trčet
na
poloviční
cesty
ten
prostě
jenom
připravuje
cesty
páně
jak
se
sám
o
sobě
já
se
a
když
je
připraví
nic
obojí
musí
odejít
a
kde
mu
set
né
neni
e
ho
vlastně
to
způsobila
vite
zajímavý
že
je
to
se
dává
sednout
pro
obyčejný
tanec
pro
obyčejný
pohyb
pohy
konec
obecně
pohyb
že
pro
ten
požitek
existuje
v
lidské
mysli
musíte
n
pozbýt
je
milován
ty
vyloučen
ano
musí
padnout
musí
být
tak
dokud
tam
pohyb
mysli
existuje
tak
člověk
se
nemůže
spojit
bohem
ale
nemohl
stát
v
cestě
se
mu
spojení
s
bohem
tak
musel
jít
jo.
To
se
dá
řekl
jsem
že
ten
kdo
nepracuje
na
spořavá
to
nýbrž
hospodařím
po
sebe
nemůže
být
spasen
nastane
bohem
přijat
není
boha
to
domu
nemůže
vstoupit
e
to
je
spojit
je
to
a
to
se
myslel
takhle
že
kdo
při
činnosti
ké
nepřestane
myslet
na
sebe
ten
není
ještě
na
polospánek
dopřeje
činnosti
třebaže
nevěří
na
boha
na
tom
tolik
nezáleží
jak
si
myslíte
tak
víra
to
pro
kočku
která
nenese
plody
do
do
třeba
nevěří
jak
se
zdá
na
boha
ale
nemyslí
při
činu.
Ti
na
sobě
sebe
je
na
poli
spo
dvě
je
na
něm
vy
nově
zde
mu
obec
a
když
mu
že
obhájit
tuto
činnost
navíc
ještě
tím
že
má
dojem
upřímné
dojem
že
dává
dobrou
spravedlivou
láskyplnou
tak
zaručeně
je
na
poli
potřebě
zaručen
nemusí
se
domyšleno
vmýšlet
nemusíme
boha
vůbec
pomyslet
na
tom
to
často
se
snažil
vysvětlit
todleto
na
tom
podobenství
o
tom
na
radovat
který
šel
za
někým
který
je
by
největší
světcem
a
oral
pole
a
když
se
ptal
kolikrát
ten
oráče
který
měl
by
veprostřed
sem
pomyslel
na
boha
to
říkal
vůbec
se
na
něho
nepomyslel
ono
mu
šlo
o
to
orání
o
věc
dobrou
spravedlivou
že
obživuje
ho.
Musí
a
a
to
to
byl
největším
světcem
říkal
tak
se
mi
přeci
jenom
zdá
říkal
narada
že
ty
nejsi
tak
velkým
světcem
když
na
toho
pána
boha
nemyslíš
tady
máš
čí
já
ti
tam
ji
plnou
vody
a
dotalo
mu
daleké
mu
stromu
ale
pozor
ani
tak
neue
a
šel
jsme
ulil
a
výtěžek
a
mě
pohádce
ani
kapka
mě
neutekla
se
to
kolikrát
si
myslel
na
boha
přitom
ani
nebyl
kdyby
se
oba
tak
jsem
to
tak
si
to
utekl
já
jsem
musel
věda
sem
je
se
dělat
abych
myslel
na
tobě
je
ani
kapka
neukápl
a
tak
je
to
se
správnou
činností
na
poli
hospodářově
a
další
věc
která
je
si
to
zapotřebí
aby
člověk
který
nemusel
na
sebe
i
v
tom
pravém
slova
smyslu
aby
to
mě
to
na
díle
ky.
Sebe
a
ne
mu
šlo
opravdu
obě
aby
se
při
tom
začal
vypad
že
musí
chudá
být
oku
na
tom
veli
začátek
upevní
sama
sebe
to
koho
duchovního
pokroku
žete
sebe
lituje
nějaké
klas
měl
od
toho
co
dělá
odejít
pože
mílovými
kroky
se
vzdaluje
od
boha
jestliže
nedovedu
věci
dělat
nebo
ně
vůči
sobě
o
něm
vám
mysle
u
křivě
na
sebe
tak
lépe
by
dete
byl
divy
to
člověk
nedělat
že
by
se
to
říct
modlit
ale
to
je
to
hlavní
co
je
k
tomu
zapotřebí
ne
nějakým
myšlením
se
já
jsem
na
poli
ta
že
to
vůbec
nedokážete
být
na
to
je
ještě
tam
nejste
vůbec
na
tom
poli
ale
dělat
to
bez
on
na
sebe
věc
že
lásky.
Neví
to
s
ním
vůči
sobě
to
je
pravá
činnost
proto
a
dostaví
se
potom
situace
taková
že
nakonec
to
nebudu
dělat
já
nýbrž
to
vydělat
bůh
té
tak
činnost
kterou
jsme
viděli
vy
že
krista
na
mnoho
věcí
které
se
tam
vyvine
dokázal
ale
otcem
dvě
to
mocně
samovolně
v
tom
se
samovolná
činnost
dobrá
tedy
tak
a
modlitba
nebo
přeříkávání
jména
božího
je
klepání
na
té
se
království
boží
a
potom
ten
ho
nedovedem
klepat
to
tak
záleží
na
tom
jestli
člověk
kladné
které
neživou
a
nebo
jestli
je
to
ten
člověk.
Se
klepe
a
ta
ruka
modlitba
je
nástrojem
toho
klepejte
člověka
že
ta
ruka
která
klepe
je
pouhý
nástrojem
toho
člověka
tak
dlouho
klepat
nebude
abram
rychle
otevřeno
že
to
je
ale
jinak
si
že
ruka
klepe
a
člověk
je
to
neví
že
se
tak
do
smrti
a
nebylo
mu
nikdy
otevřením
že
s
usměrnění
člověka
na
přímou
cestu
k
bohu
že
nastat
to
je
po
prvně
osvícení
předtím
dokud
toto
osvícení
nenastane
člověk
pořád
kouká
dostali
kolejí
ano
to
je
pravda
si
to
napsal
koktat.
To
má
dycky
pravdu
že
jo
na
má
a
a
to
by
se
do
vysvětlit
takhle
jak
tomu
zabránit
vy
za
si
tedy
dět
aby
nesoudil
že
je
starých
záleží
na
jeho
rozhodnutím
a
realizaci
toho
rozhodnutí
jestli
ten
člověk
má
rozhodnutí
touto
jít
ne
aby
bůh
patřil
člověku
aby
se
mu
šel
že
kterou
tomu
ti
je
dost
silné
sem
duch
svého
vezme
ocitne
se
dostat
a
ne
nebo
je
dále
klovat
kolejí
že
na
rozhodnutí
je
lidské
a
stojí
to
do
jiných
rozhodnutí
veme
tratě
se
liší
toho
popřípadě
vedle
rozhodnutí
boha
se
zmocnit
boha
i
to
řekne
si
mystice
mysleli
že
to
že
nehledě
sebe
tak
to
tak
to
spojení
s
bohem
nestane
to
osvícení
pořádku
v
za
dostali
kolej.
A
to
posadit
se
tady
je
první
a
ne
ten
na
otázka
je
do
je
tedy
a
odkud
začíná
být
člověk
živý
asi
tak
ne
ježíš
kristus
jednou
řekl
člověku
který
chtěl
za
ním
jít
měl
dobrou
vůli
ale
žádal
o
pohodě
protože
těl
pochovat
od
té
řekl
mu
tyto
nedělej
nech
ať
mrtvý
pokraj
mrtvé
čili
pro
to
rozhodnutí
židé
upřímné
považoval
ježíš
kristus
toho
člověka
už
za
svého
tenn
bych
mu
dojel
lidsky
o
bohu
nemáte
to
je
ta
let
podobenství.
Nepodařil
ty
to
za
celou
pravdu
teďka
řeknu
kdybych
to
polovine
tak
bych
tady
viděl
takhle
považuje
on
nepovažuje
ale
aby
to
lidsky
přiblížil
mu
nežije
za
hotovou
smlouvou
se
sebou
oděným
životě
jakmile
se
člověk
vědomě
dobrovolně
věčnému
životu
přihlas
už
tam
patří
do
toho
věčného
života
diví
o
tomhletom
rozhodnutí
věci
jejich
životě
chce
začnou
jinak
dráze
než
předtím
než
toto
souvisí
znali
že
nejednáte
se
mi
zdá
za
své
je
to
je
lidské
vysvětleno
za
ně
to
sou
té
stáni
za
to
dříve
které
stáni
nebyli.
A
něco
je
dovoleno
cení
do
ne
nebylo
něco
ji
zakázáno
celým
zve
tak
ta
dovedlo
a
je
to
proto
že
tou
chvílí
se
napojili
do
toho
vedení
osobního
kterou
je
možné
jenom
přes
divného
člověka
my
tomu
říkáme
okltismu
dvě
samozřejmě
jakmile
ten
člověk
nedbá
na
to
celému
jak
vidí
za
ta
zono
nějakou
překážkou
ne
že
by
se
šel
nějaký
hlas
nebo
co
mu
dobudováno
že
vidí
schodu
okolností
která
ho
přímo
nahé
vole
do
nových
situací
od
tebe
jdete
tví
dveře.
Tam
byli
dosud
zavřeny
a
tak
dále
když
z
toho
to
nepostí
temného
vedení
a
tak
to
mocněji
zmaří
stačí
vedení
protože
pojetí
děje
jakmile
člověk
se
zařadí
ti
rozhodnutí
nezi
živé
desátky
musí
jedno
dělat
být
poslušen
toho
vedení
třeba
ono
ještě
rozumím
velice
chabé
a
co
se
mi
rozeznávat
pravá
pod
zatracení
jestli
si
myslí
že
to
je
pravé
vnuknutí
máte
pro
něho
zařídit
no
a
koupit
ne
a
naučí
se
tímto
klopýtám
teda
pravé
tý
od
nepravého
tak
zvaná
tušení
sou
tím
nejvíce
klamným
ukazatelem
se
sti
mohu
sobě
tady
že.
Se
takových
tisíci
tušení
devět
set
devadesát
devět
tech
chybný
možné
tušení
nedom
když
je
to
moje
jenom
tušení
tak
už
to
ležet
které
já
mám
dotazoval
tady
jiné
už
se
tím
vůbec
neřídili
vše
ni
se
vůbec
nevíme
je
tak
jediné
no
lidi
oživené
kde
se
už
dobro
je
mě
napojili
to
slovo
to
potom
když
chodem
mají
jasně
před
sebou
toho
pána
dohonit
přestává
být
vodit
vodítkem
po
té
je
vodítkem
vědomí
stopa
jestliže
má
o
něčem
jistotu
větší
než
o
čemkoliv
jiném
tak
to
je
správné
do
auto
cesty
se
na
poli.
Takhle
do
tohoto
pochodu
do
věčného
života
tak
se
měl
celou
sérii
toto
na
to
ty
hlavní
že
jsem
věděl
jaký
prostředek
je
trvale
spojí
s
bohem
já
jsem
měl
toto
poslechne
nemá
vůbec
ale
měl
jsem
jistotu
že
jeho
najdu
aby
se
dobře
že
jsem
našel
způsobem
naprosto
veliký
že
se
to
našel
dopadnout
kterým
vidím
keři
kde
nebyl
napsán
já
jsem
si
ho
tam
přečetl
ale
se
správně
že
ne
přátelé
když
to
kristově
za
kázali
něco
takového
dělá
také
meli
probojovat
která
není
zapsáno
je
v
nutily
protože
to
byl
znaky
svatý
a
po
něm
se
mi
s
mělo
nic
dělat
je
to
správné
že
mě
to
za
zakáže
Dali
protože
se
přežil
tím
o
mnoha
jiných
věcech
zase
to
bylo
zase
to
nabyl
jistotu
že
mají
pravdu
ale
byla
to
pravda
pro
mě
velice
nepříjemná
protože
to
ale
duchovní
cvičení
je
to
nedovede
říkal
nebo
tak
vnitřní
modlitby
mě
vedla
aktivním
spojení
s
bohem
lepšího
trpnému
spojení
s
bohem
kde
to
tahleta
modlitba
jejich
vedla
aktivním
spojení
s
bohem
na
voni
se
snažili
boham
předtím
to
střeše
nejvíc
jejího
od
niž
bohu
od
začátku
patřit
takže
jestliže
ježíš
kristus
potom
přijal
nějakého
učedníka
tak
první
co
chtěl
aby
nepatřil
nikomu
jinému
listu.
Toto
ježíš
než
tomu
vedení
aby
nepatřil
dokonce
ani
svém
úsudku
osobnímu
když
jste
jidáš
do
tak
si
třebas
už
jenom
svýmu
osobnímu
úsudku
rozumu
znamenalo
že
se
nakonec
z
něho
vykonáme
a
není
z
toho
vyučí
my
se
tomu
tak
stát
to
vedení
je
tak
náročné
že
si
vědět
a
soudní
poslušnosti
a
tak
to
slušno
se
možná
terezie
jakmile
jsem
poslušný
má
to
za
následek
s
jistotu
jistotu
každém
počínání
jistotou
násobení
tím
že
všechny
okolnosti
do
člověku
na
ruku
a
ty
okolnosti
proč
mu
do
na
ruku
toto
pánbůh
tam
všechny
posílá
takhle
lidi
nebo
to
ne
tím.
Bych
na
nebesích
nemá
nic
společného
to
je
stav
klidu
a
to
to
je
věc
pohybu
to
zařízení
duševní
v
tom
automatismu
oživené
číslo
dvě
to
tady
vám
že
ona
má
tom
tak
ty
obdobné
kontaktu
prema
automatismus
jedna
s
tímto
světem
taková
my
jsem
tady
mezi
vámi
tak
vás
vidím
a
když
se
já
jsem
všem
oživen
automatismus
dvě
tak
jsem
nevíme
vidím
kdybych
to
přitáhl
za
vlasy
tak
by
říkal
neztratím
takže
není
žádný
problém
se
k
nim
stýkat
ne
jestli
je
tak
ten
člověk
tam
není
tak
se
jí
ale
tam
se
ji
existuje
jistota
ty
mám.
Tu
čest
tak
se
mi
představujou
ty
svatý
daleko
dokonalejší
způsobem
než
se
mi
přestavujete
my
které
nějak
tady
vidím
protože
s
tím
svatým
tam
nestýkáte
že
ho
vidíte
bez
nepotřebujete
vidět
té
naopak
řek
bych
degradace
toho
stavu
chodit
tesařem
jeho
vědomí
se
stýkáte
vy
vy
se
spojujete
z
jeho
vědomím
že
ona
je
to
vědomí
na
tamto
té
úrovni
a
ze
ho
světlem
a
vy
se
se
spojit
toto
že
ta
se
sídlo
je
tam
vidět
a
spojuji
se
z
jejich
světlem
a
tak
tedy
mohou
dokážete
tomu
si
udělali
zázraky
a
předtím
to
bylo
rybáři
se
spojili
možnostmi
boží
mi
a
to
bylo
a
jak
je
na
jednom
místě
řečeno
slovo
je.
Skutek
kdežto
u
nás
slovo
není
skutkem
a
tak
když
například
eště
bych
to
říci
řekl
vůle
je
skutkem
už
kdežto
vůle
od
vůle
něco
udělat
nebo
něco
když
je
co
chceme
k
uskutečnění
toho
je
moc
daleko
člověka
ale
protože
tam
vůle
je
skutkem
a
proto
vám
vodil
di
kteří
prostě
vyvá
byli
nepřišli
ten
skutek
se
u
nich
uskutečnil
jim
taky
ten
automatismus
dvě
který
vy
pokud
je
nějakým
způsobem
připraven
k
použití
oživuje
te
v
tom
smyslu
že
oni
jdou
za
tím
světlem
nebo
sou
nucen
za
tím
světlem
který
by
dorostli
že
to
všechno
vychází
z
dva
ho
vašeho
tomaši
ten
nám
to
přivádí
aby
se
muselo
někam
na
nebe
kdyby
se
musel
pořád
na.
Na
boha
do
velikou
kdo
mě
vedl
nebo
do
věčně
nebo
denně
do
styku
s
člověkem
klidně
pomohl
vite
protože
sem
o
dočet
chtěl
tomu
bohu
patřit
tak
jsem
tu
hru
pánu
bohu
nepoz
jako
to
dělali
třeba
s
křesťanští
mystici
že
ho
to
nás
chtěl
nějak
využít
chcili
aby
ho
ve
abel
třebas
aby
ho
to
domova
kdyby
já
chtěla
by
mě
pán
bůh
vede
tak
chci
vlastnit
taky
vlastně
když
to
jak
sem
potom
že
si
na
bohu
nechtěl
nic
sem
na
něm
nechtěl
než
jemu
patřit
začátku
ne
potom
třebas
třeba
o
ze
a
ne
sat
unesl
jenom
tohleto
ale
běda
když
on
se
projevil
proti
není
možné
aby
se
nepolevilo.
Ten
následek
tohoto
spojení
taky
ve
smyslech
a
to
se
poleze
ve
smyslech
to
znamená
jako
zažíval
jak
jsem
vám
to
často
říkal
poslední
dát
dní
bez
bez
mezer
blaženost
která
mě
znemožňoval
říkat
lidskou
činnost
že
je
bylo
dobře
ne
já
jsem
si
na
to
tak
pěkně
zvykl
tak
mně
v
tom
za
zemře
já
jsem
se
nevěstě
novou
čit
a
toto
přivlastnění
sledu
toho
pro
počáteční
ho
malého
nepatrného
stupně
spojení
a
tuhletu
chybu
právě
dělali
křesťanstvím
kdysi
nebo
ta
velice
která
je
vedla
to
řečeno
že
napovídala
boha
můžeš
mít
a
že
ho
chceš
mít
ten
dejte
pořádku
no
a
tím
ho
dycky
znovu
ztratit
a
když
se.
Ho
měl
třeba
sto
sedmnáct
dní
tak
jsme
ho
postoje
nosti
dnech
ke
svému
vlitému
žalu
ztratil
zavolat
tam
a
já
jsem
přestal
toužit
vodou
a
začal
jsem
to
je
že
to
beze
dost
já
jsem
se
stal
chtít
být
boží
nebo
na
nebo
náležet
bohu
a
chtěl
jsem
se
ale
v
tom
blahou
který
pochází
z
tohoto
spojení
přesto
si
to
a
proto
chybě
křesťanští
sice
nevěděli
si
tolik
vyválel
v
tomhletom
že
se
kolikrát
za
osmnáct
let
my
na
na
mysli
určité
kluka
pole
to
lety
se
nemohli
z
toho
zeti
říká
tady
na
moravě.
A
to
je
dost
dlouhá
doba
to
já
bych
nikdy
byl
nevydržel
štěstí
má
člověk
od
pána
boha
taky
rozum
a
když
to
světlo
které
ustalo
přestalo
ukovat
tak
tady
byl
roz
který
mě
říkal
jestlipak
někdo
z
lidí
smyslově
nemá
boha
nikdo
i
to
co
já
jsem
z
vnímal
tu
blaženost
po
nebyl
on
a
poznal
jsem
že
jsem
se
zmýlil
to
byl
nějaký
následek
něčeho
co
jsem
smyslově
asi
nezmáte
z
nás
se
k
tomu
povinnostem
se
k
tomu
potom
odpojili
je
stavěl
velice
opatrně
a
naopak
když
to
na
mě
zase
šlo.
Tak
jsem
tak
z
jemně
způsob
modlitby
že
se
nebyl
schopen
nikdo
tu
blaženost
eště
jsem
blažený
jsem
si
říkal
tak
ještě
musíš
jemněji
bohatý
aby
tu
je
je
můj
než
ten
pocit
který
máš
a
tak
jsem
pořád
věnoval
způsob
soustředění
na
boha
až
daleko
za
mnou
zůstával
ta
blaženost
to
se
toho
asi
za
další
tři
měsíce
takže
jsem
překonal
ty
pocity
kterými
se
kterými
zápor
svatý
mystikové
celá
léta
sobě
se
nevěděli
nevěděli
kde
neřekl
že
toto
chybné
ano
já
říkám
jenom
ty
začátky
toho
spojení
abyste
věděli
že
to
vedení
máli
ch.
Ukovat
nezáleží
na
vůli
boží
ale
záleží
na
rozhodnutí
člověka
toho
nutit
ho
člověka
musí
pořád
živé
pořád
organizován
pořád
rozumné
a
proto
já
si
kladu
za
úkol
vám
si
věci
rozumově
co
nejdále
přístupni
abyste
měli
zdravou
kontrolu
já
narozdíl
od
své
nestra
zdravý
rozum
nepovažuje
za
nic
chybného
když
to
vím
že
to
takhle
nemá
dopadat
tak
mohu
jít
za
tím
za
to
dá
to
nevím
tak
se
k
tomu
báli
odpuštěním
si
v
tom
medím
ním
podporuju
se
za
prase
na
určité
úrovni
nic
jiného
to
není
takhle
se
mi
to
jevilo
se
považoval
za
vinit
za
prase
za
to
za
je
se
vydali
si
nic
sta
tu
let.
A
možná
že
se
na
to
zabije
se
přísné
nebo
řízné
todleto
ale
jste
mi
to
vono
to
bylo
jistě
vnější
já
si
netroufám
říci
co
si
jak
jaká
přítomna
například
jenom
naznačím
který
věci
ale
melete
se
to
nic
bych
byl
mně
dokázal
z
toho
co
by
byl
říkal
by
nebylo
začátku
té
milosti
tam
je
toho
boha
stavy
a
je
vám
někdo
představí
nějakou
takovou
řečeno
bytost
bude
na
se
lidsky
jako
je
bůh
tak
už
nemůžete
nic
na
tomto
světě
považovat
za
většího
část
jeho
štítit
například
máte
když
šla
no
polohu
byste
přišel
lidskou
noty
kde
jste
byli
společně
s
králem
a
ty
ke
se
na
to
je
ze
svého
obyčejného
bytu
tak
se.
A
tím
si
ty
svoje
nohy
izolovat
a
něco
z
té
komnaty
eště
to
šlapáno
to
komnatě
krále
bylo
na
mých
nohách
se
bál
šlak
no
nezem
fakt
bych
udělal
nějaký
hřích
to
sme
to
bylo
bez
domyšlený
jak
sem
to
byl
takovým
vědomím
představit
jak
se
to
nemožným
studoval
to
byste
to
dopadne
zkrátka
řekne
bylo
to
za
dost
vš
která
kdyby
věděl
zažíval
takhle
intenzita
já
já
bych
všemi
dete
tim
byl
pro
to
aby
opravdu
se
moc
mohlo
na
čas
né
pořád
izolovat
to
je
to
lidské
společnosti
a
nakonec
klidu
aby
to
mohl.
Žít
stranit
toto
že
ten
svět
mě
nenechal
to
stranit
všichni
mi
říkali
jednáš
špatně
že
je
dycky
lidská
tomu
tak
bylo
abych
řeknu
co
konkrétní
tak
třebas
když
vede
mělo
mluvil
světsky
třebas
my
vykládal
on
je
čem
co
udělal
co
se
mu
stalo
mě
z
toho
pojímal
taková
hrůza
to
bože
to
bylo
světské
dění
které
by
a
mimo
boha
je
to
by
bylo
oblasti
že
já
jsem
říkal
prosím
tě
nezmění
by
tak
dobrý
já
tě
nemohu
poslouchat
tak
se
si
to
přátel
všechny
kolem
sebe
aby
byl
je
jsem
blázen
v
rozumné
věci.
To
například
dejme
tomu
nejde
mi
říkal
jak
kdyby
sčítal
ten
příklad
kdyby
to
bylo
den
předtím
zajímalo
ale
teďka
mně
to
vůbec
nezastavovat
se
to
měla
od
své
k
tomu
dělení
jak
vy
počítal
příklad
to
dyž
lidi
jednali
lidsky
normálně
tak
prostě
to
bylo
to
mně
né
omezit
tím
to
po
prostě
mě
při
vyváděl
z
toho
mého
vnitřního
tam
z
té
taženi
na
které
jsem
se
tak
těšil
a
pro
jsem
nechtěl
ztratit
ne
tak
to
se
naučil
na
druhé
straně
vlastnit
a
vlastním
nebezpečný
než
vlastní
normální
člověk
a
to
jsem
byl
tak
rád
že
mě
z
toho
ty
nepřátele
vyvedli.
A
že
mně
dali
k
dispozici
weinfurterovi
sice
namále
pokání
jména
božího
které
okamžitě
začlo
mít
výsledky
žádné
to
bylo
to
byla
jeden
na
jeden
velká
sprcha
ale
na
druhé
straně
vy
za
tím
byla
jistota
zase
že
to
bude
mít
výsledek
tak
sem
si
rozumně
říká
a
h
toho
té
zkouška
je
sliby
drží
a
tak
jsem
mu
povel
pět
let
toto
cvičení
než
se
dostavil
ty
výsledky
těchto
víc
tří
měsíců
jsem
samozřejmě
měl
na
to
že
ti
vědomí
jistotu
že
to
provede
tam
kam
se
to.
Že
se
s
tím
vrátím
bohu
který
ho
jsem
to
nemohl
názoru
ztratil
ale
tady
je
jiná
zajímavá
záležitost
že
já
jsem
nevěděl
že
se
nedá
ztratit
že
je
čověk
pořád
krmím
když
to
cesty
není
a
já
jsem
ho
smyslově
do
díl
že
on
se
mnou
komunikuješ
a
že
se
ke
mně
pořád
vyžije
nebo
já
k
němu
se
přečet
jak
jsem
vám
říkal
to
to
to
události
stoho
pět
na
třicet
čtyři
letech
nebyl
opakovat
to
bylo
době
di
jsem
dělal
weinfurterovi
písmenová
cvičení
už
dávno
a
nevěděl
jsem
že
přitom
paradoxy
vůbec
ne
zevně
ne
jednou
nýbrž
často
a
že
to
bylo
denní
myslet
takže
něco
země
narůstala
neděle
jsem
jak
a
smyslově.
To
tam
projevovalo
a
to
byla
moje
záchrana
to
dovol
záchrana
své
mysli
to
nepodíval
jak
to
dělali
ostatní
mystici
který
je
to
to
si
tam
se
jim
to
smyslové
projevovat
cítili
šimrání
po
těle
než
to
já
když
jsem
cítil
šimrání
po
těle
jak
už
jsem
to
pomoci
to
na
něho
už
sem
věděl
co
s
tím
že
to
u
ní
on
a
že
musí
mít
za
to
tak
se
mi
zjevil
po
přeříkávání
jména
božího
tak
až
sem
ho
už
nemohl
vůbec
jedný
říkat
a
tam
se
za
mě
začal
modlit
bůh
jak
jsem
vám
to
vykládal
bylo
třeba
jenom
se
naučit
ho
nechat
země
působit
v
přitom
trpní
protože
to
působení
se
mi
tady
hezky
vykládá
tohle
podívá
v
tom
že
bych
se
jeví
se
modlím
a
něco
přeci.
A
otčenáš
nebo
něco
takovýho
nýbrž
že
vás
od
sebe
od
toho
našeho
tomuto
odpoutává
a
velice
prudce
že
by
najednou
ztrácíte
pocitem
ctnosti
ztrácíte
potřebu
ježit
na
tomto
světě
a
na
druhé
straně
přeci
jenom
koktat
sami
sebou
a
jakmile
si
uvědomíte
o
to
de
do
určitého
ky
a
jakmile
ale
to
tělo
se
hlásí
o
život
zde
na
tomto
světě
protože
uhasíná
jeho
cizi
všechny
nevyvodili
ský
činnosti
asi
nají
tak
se
dojet
a
bráníte
se
ke
smrti
to
se
mi
stalo
od
krát
zato
vám
se
to
upozorňuju
abyste
viděli
že
i
když
se
jak
je
chráněn
způsobem.
Jak
jsem
mu
tedy
ka
těmito
tam
nikoliv
nějakým
tušením
tak
musí
přitom
do
toho
skládat
všechno
co
mu
z
jeho
zbylo
do
krizi
mít
nechávat
pro
sebe
žádná
zadní
vrátka
aby
kdyby
to
jako
klam
doteky
přeci
jenom
tady
aspoň
ještě
zůstala
tím
byl
veliké
potíže
asi
tak
další
nějaký
rovnosti
myslel
že
už
jako
je
to
v
pořádku
tak
jsem
se
zastal
do
koncentráku
to
že
to
to
nějak
nebylo
jsem
byl
schopen
se
svým
bohem
spát
jenom
v
modlitbě
a
ne
běžném
životě
a
to
je
to
to
čemu
se
sekal
jednostranně
krmení
automatismu
dvě
člověk
měla
krmit
ho
nejenom
správným
duchem
modlitby
to
tam
u
mě
vyro
ale
správný
duchem
činnosti
to
tam
uměl
vůbec
nebylo
se
klidně.
Že
by
se
devět
první
let
a
nebýt
této
anomálii
tak
jsem
se
dokonce
tak
nepotřeboval
dostat
tam
mě
učili
jak
činnost
to
nazvat
za
modlitbu
platí
od
sedm
tomu
co
jsem
tady
předvedl
to
co
řekl
ježíš
kristus
při
jedné
příležitosti
do
nemá
znamená
že
to
nemá
ten
to
živé
spojení
s
bohem
tomu
i
to
co
no
to
znamená
o
čem
ví
že
má
co
vlastní
nedodal
má
rozumíte
to
spojení.
Jestli
mi
životem
třebas
chabé
počátečním
jako
to
bylo
třeba
a
u
mně
tak
to
mu
bude
pořád
předáváno
té
to
de
spravedlivost
veliká
že
si
takového
meli
ale
opravdu
ani
bůh
nemůže
stavět
na
na
míře
si
tady
na
něčem
čili
tady
je
zdůraznění
ta
lidská
složka
důležitost
lidského
působení
při
tom
kdyby
člověk
znamenal
je
hrozně
nezměnilo
tak
by
takhle
ježíš
kristus
nemluvil
ale
on
tuhletím
říká
rozhodný
se
člověče
dítkem
mě
by
živým
vy
se
mnou
si
pro
mě
se
mně
poslouchat
a
ne
sebe.
Download XML • Download text
• Waveform view