EN | ES |

80-04A

80-04A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A že je to z teď by jednota že je tím vono dojmem o sobě zaručuje že by to je to mezidobí čili to je prosím funkce satana ovšem u člověka je to satan opravdový že to je zesílit tak vám svítí toho zase tam že to na rovnice určitého okamžitě se tam opravdový který po stojí proti dalšímu vývoji ne člověka udržuje ho v tom podruhý dělání špatnýho on tou von dohovořili boží tam kde je se no totu pro dám dělat to je tedy poteče dramatizováno. Je to před na to že to to co taky pobrat že úžasná úlohu o dotoho by to udržovalo nic celý svět zevní postaven říká na apoštoly nějaký eto pravdu a ty to neví protiva bez nestanete učíte za světu totiž náboženství že je říkají že to pesimisti bez potom to že kdyby nebylo toho opasek se hroutí říci slovo ano tak to je úkol povaha satana bych tak řekl nebo před z to dva nich a ten tímto způsobem samozřejmě po nemůže za dán tento potom jedné věci správně je lasky. Tak si v ta světlou ano tohle to to se poučil ve svém životě názorné do dobro dycky o necítili dem se živou takže ten tam největší tady dlaně za v tom životě dycky dole sl velké dobrota avatar synem božím a stejně hodnotil nějakou jistotu se nazývá a dotor je tak neví ne jednoho zen voleným i jiném možnosti jeden a tentýž zaseli vysoký myslíme to se to chápeme se dis následků a ne ne veliká příčin. Když vidíme tedy se narodil spasitel že se opravdu tak se byl tam vzal víte na tom tolik nezáleží takže on se ustavičně rozvíjet i ta spasitelská úloha pochází pořád jako takový čím prosím vás měli to nevědomým to je zapomíná na při této otázce na to že ta spasitelská rodí je pořád konána že pořád probíhá čili kdyby se byl ježíš kristus narodili jednou betlémě ist nebylo platný tento narodil tam jako dokument že to pořád svýho jako vše i spojení je dokument že pořád vode provázku se dneska narodil tak nemůžeš se do museli nit z vody a z ducha on se musí on to musí v sobě provést letět. On se musí zrodit to tam to že jsem na snažila že ti se v bohu když to chtěl dělat svými silami a silou boží silou křižování ježíše krista tíži to na taky vite unášíte narodila trvale v bohu byla spasena této tedy mu neprobíhá na to všechno do sousto nebo za na ruší čili vy nebyla sama schopna kde je to ve takový těšení zároveň tobě spasitelský úkol a zároveň že to jestli je to co dělal třebas komenským našeho učený obohý to osvícení člověka proč ty spisy v tom lehnu schopen přeci to nemohou být od boha tomu. Jako se to na tom to stáli ne není pravda že si uvažovat jednu to nebyl žák kristu a byl na jeho cestě a taky pro něho bylo zapotřebí aby vnitřně umřela a nedivte se mnou že to jeho výtečné psaní mostu do hlavy a že se cítil v evropě být někým pro mu tomu celé všechno schodem ukázalo že není ve vůli boží aby to přál brž byl boží je aby byl nebo tím nestaneme nikoho nikomu jinému pomoci ke spáse. Takže daleko důležitější aby byl spasen a k tomu že by jenom když tam sobě muže než aby se zachovalo po toho asi zbavuje kdyby kdybych napsal sti spisy a říká si to sem to psal tak proto toto myšlenku ne bude mohu být spasen protože bych jste po těsta uvědomovat že je to vůle boží a proto to píšu a je to s pomocí boží a proto to takové jaké to je na tom vydávám jenom ty všechny příbytkem překladu to obsahu a jsem ráno říkal no to je asi všecko čili každý jedinec před bohem stejný stejnou hodnotu jako celé lidstvo jako všechno tvorstvo ne zapomenete v lidstvo proti. Si tady se to chybou proti proti ty obojí stejnou cenu bych to ještě řekl jinak jestliže abraham slova s bohem o tom zlatých podmínek bude zachována k sodoma a gomora tak vyskytl to není z mnoha dělo potkalo čtyry spravedlivých jenomže abraham dobře to stavech teso a co ten není tak by se k bohu ale kolik když tam bylo ostatní ne třicet spravedlivých jestlipak zachrání místo on říkal ještě víc je nevadí on tam stalo město si sedli a město nezničí a na končinách patnácti tam reptá nezničí nezničí nevede tam nebylo ani psát dále nepůjdu řikal pod. Neví ze svými pryč že se zničí neobracej te se opřel člověk musí odejít k tomu se nemá obracet odejít bez obracení které při cestě devíti princip ucházet bez obracení on šel bez oda na tu sedmou jako o tom tak dostala v podobě svou pojato byl za a nebýt znovuzrozený eliášem jak to že je podkládat koho li který podle názoru narození ho ani nezemřel by ta je nebe vlivem a najednou si tady. To rukama obyčejného satana tak a tak zemře jak je to moře nemoh soto byla do to tady působila mohu li není větší než moc boží tady ta vůle toho herodesa to kolem on to nedělal z vlastní vůle dal jako to nečiní která si to vyžádala že je se ji zalíbit a že prostě ji udělat radost ne si přáli a je tak on volil těla ti přemožena řítím za to je věřící a toho jak pomá člověku že totiž hlava vět suso myšlení to domyšlený esiže není ta ta. Nemůže člověk přijít do nebe při je to to je pří nemohu eliáše potkat takového jestliže on nás ještě za svého života třebas to pevného tak ještě myslel tak ten sešlý šel znovu musel někam dál dojít a to bylo věci hlavy to je to co dělal dycky tak daleko to to hlavu do boha myslet ne nestalo žádný násilím to tady za matiky ale ve skutečnosti vám to být ukázkou že ten kdo hlásal pokání ne znovuzrození z ducha a tam je čeho jinde ne nemusí být tak nebo kdyby člověk zůstal u plného. Pokání tak zůstane trčet na poloviční cesty ten prostě jenom připravuje cesty páně jak se sám o sobě se a když je připraví nic obojí musí odejít a kde mu set neni e ho vlastně to způsobila vite zajímavý že je to se dává sednout pro obyčejný tanec pro obyčejný pohyb pohy konec obecně pohyb že pro ten požitek existuje v lidské mysli musíte n pozbýt je milován ty vyloučen ano musí padnout musí být tak dokud tam pohyb mysli existuje tak člověk se nemůže spojit bohem ale nemohl stát v cestě se mu spojení s bohem tak musel jít jo. To se řekl jsem že ten kdo nepracuje na spořavá to nýbrž hospodařím po sebe nemůže být spasen nastane bohem přijat není boha to domu nemůže vstoupit e to je spojit je to a to se myslel takhle že kdo při činnosti nepřestane myslet na sebe ten není ještě na polospánek dopřeje činnosti třebaže nevěří na boha na tom tolik nezáleží jak si myslíte tak víra to pro kočku která nenese plody do do třeba nevěří jak se zdá na boha ale nemyslí při činu. Ti na sobě sebe je na poli spo dvě je na něm vy nově zde mu obec a když mu že obhájit tuto činnost navíc ještě tím že dojem upřímné dojem že dává dobrou spravedlivou láskyplnou tak zaručeně je na poli potřebě zaručen nemusí se domyšleno vmýšlet nemusíme boha vůbec pomyslet na tom to často se snažil vysvětlit todleto na tom podobenství o tom na radovat který šel za někým který je by největší světcem a oral pole a když se ptal kolikrát ten oráče který měl by veprostřed sem pomyslel na boha to říkal vůbec se na něho nepomyslel ono mu šlo o to orání o věc dobrou spravedlivou že obživuje ho. Musí a a to to byl největším světcem říkal tak se mi přeci jenom zdá říkal narada že ty nejsi tak velkým světcem když na toho pána boha nemyslíš tady máš čí ti tam ji plnou vody a dotalo mu daleké mu stromu ale pozor ani tak neue a šel jsme ulil a výtěžek a pohádce ani kapka neutekla se to kolikrát si myslel na boha přitom ani nebyl kdyby se oba tak jsem to tak si to utekl jsem musel věda sem je se dělat abych myslel na tobě je ani kapka neukápl a tak je to se správnou činností na poli hospodářově a další věc která je si to zapotřebí aby člověk který nemusel na sebe i v tom pravém slova smyslu aby to to na díle ky. Sebe a ne mu šlo opravdu obě aby se při tom začal vypad že musí chudá být oku na tom veli začátek upevní sama sebe to koho duchovního pokroku žete sebe lituje nějaké klas měl od toho co dělá odejít pože mílovými kroky se vzdaluje od boha jestliže nedovedu věci dělat nebo vůči sobě o něm vám mysle u křivě na sebe tak lépe by dete byl divy to člověk nedělat že by se to říct modlit ale to je to hlavní co je k tomu zapotřebí ne nějakým myšlením se jsem na poli ta že to vůbec nedokážete být na to je ještě tam nejste vůbec na tom poli ale dělat to bez on na sebe věc že lásky. Neví to s ním vůči sobě to je pravá činnost proto a dostaví se potom situace taková že nakonec to nebudu dělat nýbrž to vydělat bůh tak činnost kterou jsme viděli vy že krista na mnoho věcí které se tam vyvine dokázal ale otcem dvě to mocně samovolně v tom se samovolná činnost dobrá tedy tak a modlitba nebo přeříkávání jména božího je klepání na se království boží a potom ten ho nedovedem klepat to tak záleží na tom jestli člověk kladné které neživou a nebo jestli je to ten člověk. Se klepe a ta ruka modlitba je nástrojem toho klepejte člověka že ta ruka která klepe je pouhý nástrojem toho člověka tak dlouho klepat nebude abram rychle otevřeno že to je ale jinak si že ruka klepe a člověk je to neví že se tak do smrti a nebylo mu nikdy otevřením že s usměrnění člověka na přímou cestu k bohu že nastat to je po prvně osvícení předtím dokud toto osvícení nenastane člověk pořád kouká dostali kolejí ano to je pravda si to napsal koktat. To dycky pravdu že jo na a a to by se do vysvětlit takhle jak tomu zabránit vy za si tedy dět aby nesoudil že je starých záleží na jeho rozhodnutím a realizaci toho rozhodnutí jestli ten člověk rozhodnutí touto jít ne aby bůh patřil člověku aby se mu šel že kterou tomu ti je dost silné sem duch svého vezme ocitne se dostat a ne nebo je dále klovat kolejí že na rozhodnutí je lidské a stojí to do jiných rozhodnutí veme tratě se liší toho popřípadě vedle rozhodnutí boha se zmocnit boha i to řekne si mystice mysleli že to že nehledě sebe tak to tak to spojení s bohem nestane to osvícení pořádku v za dostali kolej. A to posadit se tady je první a ne ten na otázka je do je tedy a odkud začíná být člověk živý asi tak ne ježíš kristus jednou řekl člověku který chtěl za ním jít měl dobrou vůli ale žádal o pohodě protože těl pochovat od řekl mu tyto nedělej nech mrtvý pokraj mrtvé čili pro to rozhodnutí židé upřímné považoval ježíš kristus toho člověka za svého tenn bych mu dojel lidsky o bohu nemáte to je ta let podobenství. Nepodařil ty to za celou pravdu teďka řeknu kdybych to polovine tak bych tady viděl takhle považuje on nepovažuje ale aby to lidsky přiblížil mu nežije za hotovou smlouvou se sebou oděným životě jakmile se člověk vědomě dobrovolně věčnému životu přihlas tam patří do toho věčného života diví o tomhletom rozhodnutí věci jejich životě chce začnou jinak dráze než předtím než toto souvisí znali že nejednáte se mi zdá za své je to je lidské vysvětleno za to sou stáni za to dříve které stáni nebyli. A něco je dovoleno cení do ne nebylo něco ji zakázáno celým zve tak ta dovedlo a je to proto že tou chvílí se napojili do toho vedení osobního kterou je možné jenom přes divného člověka my tomu říkáme okltismu dvě samozřejmě jakmile ten člověk nedbá na to celému jak vidí za ta zono nějakou překážkou ne že by se šel nějaký hlas nebo co mu dobudováno že vidí schodu okolností která ho přímo nahé vole do nových situací od tebe jdete tví dveře. Tam byli dosud zavřeny a tak dále když z toho to nepostí temného vedení a tak to mocněji zmaří stačí vedení protože pojetí děje jakmile člověk se zařadí ti rozhodnutí nezi živé desátky musí jedno dělat být poslušen toho vedení třeba ono ještě rozumím velice chabé a co se mi rozeznávat pravá pod zatracení jestli si myslí že to je pravé vnuknutí máte pro něho zařídit no a koupit ne a naučí se tímto klopýtám teda pravé od nepravého tak zvaná tušení sou tím nejvíce klamným ukazatelem se sti mohu sobě tady že. Se takových tisíci tušení devět set devadesát devět tech chybný možné tušení nedom když je to moje jenom tušení tak to ležet které mám dotazoval tady jiné se tím vůbec neřídili vše ni se vůbec nevíme je tak jediné no lidi oživené kde se dobro je napojili to slovo to potom když chodem mají jasně před sebou toho pána dohonit přestává být vodit vodítkem po je vodítkem vědomí stopa jestliže o něčem jistotu větší než o čemkoliv jiném tak to je správné do auto cesty se na poli. Takhle do tohoto pochodu do věčného života tak se měl celou sérii toto na to ty hlavní že jsem věděl jaký prostředek je trvale spojí s bohem jsem měl toto poslechne nemá vůbec ale měl jsem jistotu že jeho najdu aby se dobře že jsem našel způsobem naprosto veliký že se to našel dopadnout kterým vidím keři kde nebyl napsán jsem si ho tam přečetl ale se správně že ne přátelé když to kristově za kázali něco takového dělá také meli probojovat která není zapsáno je v nutily protože to byl znaky svatý a po něm se mi s mělo nic dělat je to správné že to za zakáže Dali protože se přežil tím o mnoha jiných věcech zase to bylo zase to nabyl jistotu že mají pravdu ale byla to pravda pro velice nepříjemná protože to ale duchovní cvičení je to nedovede říkal nebo tak vnitřní modlitby vedla aktivním spojení s bohem lepšího trpnému spojení s bohem kde to tahleta modlitba jejich vedla aktivním spojení s bohem na voni se snažili boham předtím to střeše nejvíc jejího od niž bohu od začátku patřit takže jestliže ježíš kristus potom přijal nějakého učedníka tak první co chtěl aby nepatřil nikomu jinému listu. Toto ježíš než tomu vedení aby nepatřil dokonce ani svém úsudku osobnímu když jste jidáš do tak si třebas jenom svýmu osobnímu úsudku rozumu znamenalo že se nakonec z něho vykonáme a není z toho vyučí my se tomu tak stát to vedení je tak náročné že si vědět a soudní poslušnosti a tak to slušno se možná terezie jakmile jsem poslušný to za následek s jistotu jistotu každém počínání jistotou násobení tím že všechny okolnosti do člověku na ruku a ty okolnosti proč mu do na ruku toto pánbůh tam všechny posílá takhle lidi nebo to ne tím. Bych na nebesích nemá nic společného to je stav klidu a to to je věc pohybu to zařízení duševní v tom automatismu oživené číslo dvě to tady vám že ona tom tak ty obdobné kontaktu prema automatismus jedna s tímto světem taková my jsem tady mezi vámi tak vás vidím a když se jsem všem oživen automatismus dvě tak jsem nevíme vidím kdybych to přitáhl za vlasy tak by říkal neztratím takže není žádný problém se k nim stýkat ne jestli je tak ten člověk tam není tak se ale tam se ji existuje jistota ty mám. Tu čest tak se mi představujou ty svatý daleko dokonalejší způsobem než se mi přestavujete my které nějak tady vidím protože s tím svatým tam nestýkáte že ho vidíte bez nepotřebujete vidět naopak řek bych degradace toho stavu chodit tesařem jeho vědomí se stýkáte vy vy se spojujete z jeho vědomím že ona je to vědomí na tamto úrovni a ze ho světlem a vy se se spojit toto že ta se sídlo je tam vidět a spojuji se z jejich světlem a tak tedy mohou dokážete tomu si udělali zázraky a předtím to bylo rybáři se spojili možnostmi boží mi a to bylo a jak je na jednom místě řečeno slovo je. Skutek kdežto u nás slovo není skutkem a tak když například eště bych to říci řekl vůle je skutkem kdežto vůle od vůle něco udělat nebo něco když je co chceme k uskutečnění toho je moc daleko člověka ale protože tam vůle je skutkem a proto vám vodil di kteří prostě vyvá byli nepřišli ten skutek se u nich uskutečnil jim taky ten automatismus dvě který vy pokud je nějakým způsobem připraven k použití oživuje te v tom smyslu že oni jdou za tím světlem nebo sou nucen za tím světlem který by dorostli že to všechno vychází z dva ho vašeho tomaši ten nám to přivádí aby se muselo někam na nebe kdyby se musel pořád na. Na boha do velikou kdo vedl nebo do věčně nebo denně do styku s člověkem klidně pomohl vite protože sem o dočet chtěl tomu bohu patřit tak jsem tu hru pánu bohu nepoz jako to dělali třeba s křesťanští mystici že ho to nás chtěl nějak využít chcili aby ho ve abel třebas aby ho to domova kdyby chtěla by pán bůh vede tak chci vlastnit taky vlastně když to jak sem potom že si na bohu nechtěl nic sem na něm nechtěl než jemu patřit začátku ne potom třebas třeba o ze a ne sat unesl jenom tohleto ale běda když on se projevil proti není možné aby se nepolevilo. Ten následek tohoto spojení taky ve smyslech a to se poleze ve smyslech to znamená jako zažíval jak jsem vám to často říkal poslední dát dní bez bez mezer blaženost která znemožňoval říkat lidskou činnost že je bylo dobře ne jsem si na to tak pěkně zvykl tak mně v tom za zemře jsem se nevěstě novou čit a toto přivlastnění sledu toho pro počáteční ho malého nepatrného stupně spojení a tuhletu chybu právě dělali křesťanstvím kdysi nebo ta velice která je vedla to řečeno že napovídala boha můžeš mít a že ho chceš mít ten dejte pořádku no a tím ho dycky znovu ztratit a když se. Ho měl třeba sto sedmnáct dní tak jsme ho postoje nosti dnech ke svému vlitému žalu ztratil zavolat tam a jsem přestal toužit vodou a začal jsem to je že to beze dost jsem se stal chtít být boží nebo na nebo náležet bohu a chtěl jsem se ale v tom blahou který pochází z tohoto spojení přesto si to a proto chybě křesťanští sice nevěděli si tolik vyválel v tomhletom že se kolikrát za osmnáct let my na na mysli určité kluka pole to lety se nemohli z toho zeti říká tady na moravě. A to je dost dlouhá doba to bych nikdy byl nevydržel štěstí člověk od pána boha taky rozum a když to světlo které ustalo přestalo ukovat tak tady byl roz který říkal jestlipak někdo z lidí smyslově nemá boha nikdo i to co jsem z vnímal tu blaženost po nebyl on a poznal jsem že jsem se zmýlil to byl nějaký následek něčeho co jsem smyslově asi nezmáte z nás se k tomu povinnostem se k tomu potom odpojili je stavěl velice opatrně a naopak když to na zase šlo. Tak jsem tak z jemně způsob modlitby že se nebyl schopen nikdo tu blaženost eště jsem blažený jsem si říkal tak ještě musíš jemněji bohatý aby tu je je můj než ten pocit který máš a tak jsem pořád věnoval způsob soustředění na boha daleko za mnou zůstával ta blaženost to se toho asi za další tři měsíce takže jsem překonal ty pocity kterými se kterými zápor svatý mystikové celá léta sobě se nevěděli nevěděli kde neřekl že toto chybné ano říkám jenom ty začátky toho spojení abyste věděli že to vedení máli ch. Ukovat nezáleží na vůli boží ale záleží na rozhodnutí člověka toho nutit ho člověka musí pořád živé pořád organizován pořád rozumné a proto si kladu za úkol vám si věci rozumově co nejdále přístupni abyste měli zdravou kontrolu narozdíl od své nestra zdravý rozum nepovažuje za nic chybného když to vím že to takhle nemá dopadat tak mohu jít za tím za to to nevím tak se k tomu báli odpuštěním si v tom medím ním podporuju se za prase na určité úrovni nic jiného to není takhle se mi to jevilo se považoval za vinit za prase za to za je se vydali si nic sta tu let. A možná že se na to zabije se přísné nebo řízné todleto ale jste mi to vono to bylo jistě vnější si netroufám říci co si jak jaká přítomna například jenom naznačím který věci ale melete se to nic bych byl mně dokázal z toho co by byl říkal by nebylo začátku milosti tam je toho boha stavy a je vám někdo představí nějakou takovou řečeno bytost bude na se lidsky jako je bůh tak nemůžete nic na tomto světě považovat za většího část jeho štítit například máte když šla no polohu byste přišel lidskou noty kde jste byli společně s králem a ty ke se na to je ze svého obyčejného bytu tak se. A tím si ty svoje nohy izolovat a něco z komnaty eště to šlapáno to komnatě krále bylo na mých nohách se bál šlak no nezem fakt bych udělal nějaký hřích to sme to bylo bez domyšlený jak sem to byl takovým vědomím představit jak se to nemožným studoval to byste to dopadne zkrátka řekne bylo to za dost která kdyby věděl zažíval takhle intenzita bych všemi dete tim byl pro to aby opravdu se moc mohlo na čas pořád izolovat to je to lidské společnosti a nakonec klidu aby to mohl. Žít stranit toto že ten svět nenechal to stranit všichni mi říkali jednáš špatně že je dycky lidská tomu tak bylo abych řeknu co konkrétní tak třebas když vede mělo mluvil světsky třebas my vykládal on je čem co udělal co se mu stalo z toho pojímal taková hrůza to bože to bylo světské dění které by a mimo boha je to by bylo oblasti že jsem říkal prosím nezmění by tak dobrý nemohu poslouchat tak se si to přátel všechny kolem sebe aby byl je jsem blázen v rozumné věci. To například dejme tomu nejde mi říkal jak kdyby sčítal ten příklad kdyby to bylo den předtím zajímalo ale teďka mně to vůbec nezastavovat se to měla od své k tomu dělení jak vy počítal příklad to dyž lidi jednali lidsky normálně tak prostě to bylo to mně omezit tím to po prostě při vyváděl z toho mého vnitřního tam z taženi na které jsem se tak těšil a pro jsem nechtěl ztratit ne tak to se naučil na druhé straně vlastnit a vlastním nebezpečný než vlastní normální člověk a to jsem byl tak rád že z toho ty nepřátele vyvedli. A že mně dali k dispozici weinfurterovi sice namále pokání jména božího které okamžitě začlo mít výsledky žádné to bylo to byla jeden na jeden velká sprcha ale na druhé straně vy za tím byla jistota zase že to bude mít výsledek tak sem si rozumně říká a h toho zkouška je sliby drží a tak jsem mu povel pět let toto cvičení než se dostavil ty výsledky těchto víc tří měsíců jsem samozřejmě měl na to že ti vědomí jistotu že to provede tam kam se to. Že se s tím vrátím bohu který ho jsem to nemohl názoru ztratil ale tady je jiná zajímavá záležitost že jsem nevěděl že se nedá ztratit že je čověk pořád krmím když to cesty není a jsem ho smyslově do díl že on se mnou komunikuješ a že se ke mně pořád vyžije nebo k němu se přečet jak jsem vám říkal to to to události stoho pět na třicet čtyři letech nebyl opakovat to bylo době di jsem dělal weinfurterovi písmenová cvičení dávno a nevěděl jsem že přitom paradoxy vůbec ne zevně ne jednou nýbrž často a že to bylo denní myslet takže něco země narůstala neděle jsem jak a smyslově. To tam projevovalo a to byla moje záchrana to dovol záchrana své mysli to nepodíval jak to dělali ostatní mystici který je to to si tam se jim to smyslové projevovat cítili šimrání po těle než to když jsem cítil šimrání po těle jak jsem to pomoci to na něho sem věděl co s tím že to u on a že musí mít za to tak se mi zjevil po přeříkávání jména božího tak sem ho nemohl vůbec jedný říkat a tam se za začal modlit bůh jak jsem vám to vykládal bylo třeba jenom se naučit ho nechat země působit v přitom trpní protože to působení se mi tady hezky vykládá tohle podívá v tom že bych se jeví se modlím a něco přeci. A otčenáš nebo něco takovýho nýbrž že vás od sebe od toho našeho tomuto odpoutává a velice prudce že by najednou ztrácíte pocitem ctnosti ztrácíte potřebu ježit na tomto světě a na druhé straně přeci jenom koktat sami sebou a jakmile si uvědomíte o to de do určitého ky a jakmile ale to tělo se hlásí o život zde na tomto světě protože uhasíná jeho cizi všechny nevyvodili ský činnosti asi nají tak se dojet a bráníte se ke smrti to se mi stalo od krát zato vám se to upozorňuju abyste viděli že i když se jak je chráněn způsobem. Jak jsem mu tedy ka těmito tam nikoliv nějakým tušením tak musí přitom do toho skládat všechno co mu z jeho zbylo do krizi mít nechávat pro sebe žádná zadní vrátka aby kdyby to jako klam doteky přeci jenom tady aspoň ještě zůstala tím byl veliké potíže asi tak další nějaký rovnosti myslel že jako je to v pořádku tak jsem se zastal do koncentráku to že to to nějak nebylo jsem byl schopen se svým bohem spát jenom v modlitbě a ne běžném životě a to je to to čemu se sekal jednostranně krmení automatismu dvě člověk měla krmit ho nejenom správným duchem modlitby to tam u vyro ale správný duchem činnosti to tam uměl vůbec nebylo se klidně. Že by se devět první let a nebýt této anomálii tak jsem se dokonce tak nepotřeboval dostat tam učili jak činnost to nazvat za modlitbu platí od sedm tomu co jsem tady předvedl to co řekl ježíš kristus při jedné příležitosti do nemá znamená že to nemá ten to živé spojení s bohem tomu i to co no to znamená o čem že co vlastní nedodal rozumíte to spojení. Jestli mi životem třebas chabé počátečním jako to bylo třeba a u mně tak to mu bude pořád předáváno to de spravedlivost veliká že si takového meli ale opravdu ani bůh nemůže stavět na na míře si tady na něčem čili tady je zdůraznění ta lidská složka důležitost lidského působení při tom kdyby člověk znamenal je hrozně nezměnilo tak by takhle ježíš kristus nemluvil ale on tuhletím říká rozhodný se člověče dítkem by živým vy se mnou si pro se mně poslouchat a ne sebe.

Download XMLDownload textWaveform view