EN | ES |

78-Kaly-CD03-tr01

78-Kaly-CD03-tr01


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Další co je třeba jako přípravě odbourat na cestě práci to je strach způsobený tím že se cítím být oddělenou bytostí pocit oddělenosti v vzbuzuje sám o sobě strach o tom se řeči když ta moje oddělenost hraničí nějaký nebezpečí života nebo něčím takovým jako nepohodou tří vnější pak samozřejmě si uvědomuje jednu věc že jsem absolutně bezmocným že jsem jako ti se mu vlastní strachu sedm oponovat a tak taky abych napravil tu situaci která nastává a to taky nedokážu a tehdy se takhle situace vyhnout který by obyčejně. Du teprve etý čku a přes tuto krizi se obracím k bohu o kom jenomže cesta lásky vypadat zcela jinak se stala s kým se obejít bez krizí a řekl jsem vám několikrát a budu to von opakoval že příkladem je mně to co se stalo na tom jezeře genezaretským kde byla velká bouřka a voni se pravil učedníci ježíšem a ježíš spala oni se začli tento tedy nabíral do toho voda a měli dojem že utonou a ježíš star pořádá ale syn věcí strach měli tím božská jako nabýval na síle takže se od mravy toho ježíše probudí to je naše situace že ty těžkosti které. Jsou tady pro to co tady z toho důvodu to tady ty způsobený než to někdo dělá mimo nás ale že my jíme z pocitu oddělenosti věřte mi to že kdyby on i při prvním mraku na nebi nebyli paličatý při prvních věcí vlnách nebyli stanici li nebyly dostali strach tak tam tak ani zdaleka tak neroz poutalo které symbol toho že by rozpoutáváme události svým strachem taková to přes pozoruju trasu činitel který způsobuje krize nejhorší krize které se jak může zažít sem právě v prvních momentech koncentráku zažíval tento sto. A o vlastní život sem si myslel dávno před tím že tohleto mám za sebou se to se s tím vysoce poslušen a tím najednou tak byl strach ohlížet kde sem za kde se to co sebeláska takhle ale ty nejsou najednou především o to abych nezemřel to to se o to rovnou tak to vedlejší abych nezemřel čili to co je popadlo ty svých i páně na tom jezeře při most a tím se více věl na tom vlastním životě tím ta spousta kolem byla silnější že to hrozně opravdu smrtí nakonec to bylo to tak že se ode koho uzavírat že sem naději zabíjel to dopadne vždycky když zůstáváte sam. Čili když si nesnažte v okamžiku strachu vy se nesnažte ten to to ten strach vůlí obětovat bohu víte to sám nepodaří nevíte ani technicky na to ale obětovat sebe s tím strachem mám prahu svůj život dobře to znamená tady si volá bůh v sobě nebo že se splní mistra ch tak umřu ale vás to je bože nesu budu obětovat svůj život je obětuju a tišinou vezmi sobě představě patří od tebe jsem přišel tobě mám povinnosti ani to ne. Ale jako povinnost ne jako a že to my si něco nalhávali to povinnost ty že sebe obětujete s tím strachem tak v konečně naši prostředek který plně k bohu vede nebo jenom tak to se čili vás tou kteří vás celé jako cestu říkal ne který propojuje celého jenom ten dalek spojen takže i taková událost jako třebas na na tom jezeře že byla dok bouřka způsobilo že pro nutili ježíš ono to stojí není nějaký dokonalé ale je aspoň do takové míry dokonale že ten ježíš jim tu mořem s ne mu že tedy vyčítá jaký jsou malověrní předtím dává poznat je samé že zvyšuje jejich sebepoznání oni si ne. No ale že to že se nepoznávají správný si se li že prostě zahynou a že to způsobuje ježíš s tím že kdyby nespal tak by to moh dávno to žena na vaši modlu byl tak to tak tady je kvůli nim a jestliže proudí tedy toho ježíše tak cestě straně čemu byl to nějaké dokonale spojení ale probudil tobě hlas boží který na tomhletom smyslu že sebe poznat dokonaleji také jeden krok jeden z první kroků tak cestě lásky a to jsem chtěl aby to že on tady to spojení své stupně i to osvícený své stupně a tady se nějaké osvícení jenom své stupně a tohleto co tady se dociluje tím že nenařídilo je jsem život. To dovedu tento mou obětovat bohu ne tu událost to by se mi hodilo aby odemě odešla ne ale se sebou kdyby si byli ti učedníci řekli my jsme tady tisíce když zahyne zahynete sním že by nesim pořádku zůstaneme klidný tady nemocní to je pro nás radostná smrti neřekli taky konce tak řekl zahynu bohem nebo bez boha nejsme dílo to se dobře i je to tak neřekl sem si to opravte jenom sobě a stal se nejenom svůj a jenom jsem sebevlády sem s tak o toto vlastnictví že ho potírat se bohu stanovil na tom jezeře. Když jsem petr šel za ježíšem po těch vlnách ne dokud mu věřil tomu ježíši tak se voda nebrněla jak jsem začla mohl jít že po hladiny tak začali si dělat za čas vítr a spoután to po kotnících se se topit takže musíte jest potoků aby vůbec zachránil to velice pěkný příklad toho jak se myslí nemá mysl nemám strach zbavit se s tak odešlo nemůže zbavit tak musí se ze sebe obětovat tomu bohu i s tím strachem mít radost že konečně se prostředek který je poctivě vy tu tého být k bytosti opravdový strach než jsou ostatní prostředcích které rosu z nedojde spojení s bohem nemůže. Je to říct že by to byli pravé prostředky protože ho to mu spojí nevedly ale určuju váže to těchto bere z toho důvodu pokud se to je to tak pořádný že když sebe připojíte k tomu strachu proti z těch teho ale těžké je odevzdat se bohu při tom s ním tak to za následek prohloubení lásky k bohu a to je první příznak toho spojení neboť ta láska se prohlubuje s vědomím že to co do vstupuje nedělá ska moje nýbrž láska boží to je při tom to důležité a tady je ve mně míře mysli že kdyby nějakou postavu říkal zažívám jeho lásku se tří e se na přenese o vlastní lásku pochopitelně ale jakmile začnu zažívat tělu tak pak to dopadne tak že nakonec vůbec nemiluju ani nepotřebuju měla toto to on miluje ve mně ten se chytl žít ve mně kristus tam to končí že víte že to své stupně.

Download XMLDownload textWaveform view