78-Kaly-CD03-tr01
78-Kaly-CD03-tr01
View options
Show: - Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Další
co
je
třeba
jako
přípravě
odbourat
na
cestě
práci
to
je
strach
způsobený
tím
že
já
se
cítím
být
oddělenou
bytostí
pocit
oddělenosti
v
ní
vzbuzuje
sám
o
sobě
strach
o
tom
se
řeči
když
ta
moje
oddělenost
hraničí
nějaký
nebezpečí
života
nebo
něčím
takovým
jako
nepohodou
tří
vnější
pak
samozřejmě
si
uvědomuje
jednu
věc
že
jsem
absolutně
bezmocným
že
jsem
jako
ti
se
mu
vlastní
strachu
sedm
oponovat
a
tak
taky
abych
napravil
té
tu
situaci
která
nastává
a
to
taky
nedokážu
a
tehdy
až
se
takhle
situace
vyhnout
který
by
obyčejně.
Du
teprve
etý
čku
a
přes
tuto
krizi
se
obracím
k
bohu
o
kom
jenomže
cesta
lásky
má
vypadat
zcela
jinak
se
stala
s
kým
se
obejít
bez
krizí
a
řekl
jsem
vám
už
několikrát
a
budu
to
von
opakoval
že
příkladem
je
mně
to
co
se
stalo
na
tom
jezeře
genezaretským
kde
byla
velká
bouřka
a
voni
se
pravil
učedníci
ježíšem
a
ježíš
spala
oni
se
začli
tento
tedy
nabíral
do
toho
voda
a
měli
dojem
že
utonou
a
ježíš
star
pořádá
ale
syn
věcí
strach
měli
tím
božská
jako
nabýval
na
síle
takže
se
od
mravy
toho
ježíše
probudí
to
je
naše
situace
že
ty
těžkosti
které.
Jsou
tady
pro
to
co
tady
z
toho
důvodu
já
to
tady
ty
způsobený
než
to
ní
někdo
dělá
mimo
nás
ale
že
my
jíme
z
pocitu
oddělenosti
věřte
mi
to
že
kdyby
on
i
při
prvním
mraku
na
nebi
nebyli
paličatý
při
prvních
věcí
vlnách
nebyli
stanici
li
nebyly
dostali
strach
tak
tam
tak
ani
zdaleka
tak
neroz
poutalo
které
symbol
toho
že
by
rozpoutáváme
události
svým
strachem
taková
to
přes
pozoruju
trasu
činitel
který
způsobuje
krize
nejhorší
krize
které
se
jak
může
zažít
já
sem
právě
v
prvních
momentech
koncentráku
zažíval
tento
sto.
A
o
vlastní
život
sem
si
myslel
dávno
před
tím
že
už
tohleto
mám
za
sebou
se
to
už
se
s
tím
vysoce
poslušen
a
tím
najednou
tak
byl
strach
ohlížet
kde
sem
za
kde
se
to
co
sebeláska
takhle
ale
ty
nejsou
najednou
především
o
to
abych
nezemřel
to
to
se
o
to
rovnou
tak
to
vedlejší
abych
nezemřel
čili
to
co
je
popadlo
ty
svých
i
páně
na
tom
jezeře
při
té
most
a
tím
se
více
věl
na
tom
vlastním
životě
tím
ta
spousta
kolem
mě
byla
silnější
že
to
hrozně
opravdu
smrtí
až
nakonec
to
bylo
to
tak
že
se
ode
mě
koho
uzavírat
že
sem
naději
zabíjel
to
dopadne
vždycky
když
zůstáváte
sam.
Čili
když
si
nesnažte
v
okamžiku
strachu
vy
se
nesnažte
ten
to
to
ten
strach
vůlí
obětovat
bohu
víte
to
sám
nepodaří
nevíte
ani
technicky
na
to
ale
obětovat
sebe
s
tím
strachem
mám
prahu
svůj
život
dobře
to
znamená
tady
si
mě
volá
bůh
v
sobě
nebo
že
se
splní
mistra
ch
tak
já
umřu
ale
já
vás
to
je
bože
nesu
tě
budu
obětovat
svůj
život
je
obětuju
a
tišinou
vezmi
sobě
představě
patří
od
tebe
jsem
přišel
tobě
mám
povinnosti
ani
to
ne.
Ale
jako
povinnost
ne
jako
a
že
to
my
si
něco
nalhávali
to
povinnost
má
ty
že
sebe
obětujete
s
tím
strachem
tak
v
té
konečně
naši
prostředek
který
má
plně
k
bohu
vede
nebo
jenom
tak
to
se
čili
vás
tou
vě
kteří
vás
celé
jako
cestu
říkal
ne
který
má
propojuje
celého
jenom
ten
dalek
spojen
takže
i
taková
událost
jako
třebas
na
té
na
tom
jezeře
že
byla
dok
bouřka
způsobilo
že
pro
nutili
ježíš
ono
to
stojí
není
nějaký
dokonalé
ale
je
aspoň
do
takové
míry
dokonale
že
ten
ježíš
jim
tu
mořem
s
ní
ne
mu
ví
že
jí
tedy
vyčítá
jaký
jsou
malověrní
předtím
dává
poznat
je
samé
že
zvyšuje
jejich
sebepoznání
oni
si
ne.
No
ale
že
to
že
se
nepoznávají
správný
si
se
li
že
prostě
zahynou
a
že
to
způsobuje
ježíš
s
tím
že
kdyby
nespal
tak
by
to
moh
už
dávno
to
žena
na
vaši
modlu
byl
tak
to
už
tak
tady
je
kvůli
nim
a
jestliže
proudí
tedy
toho
ježíše
tak
cestě
straně
čemu
byl
to
nějaké
dokonale
spojení
ale
probudil
tobě
hlas
boží
který
mě
na
tomhletom
smyslu
že
mě
dá
sebe
poznat
dokonaleji
té
také
jeden
krok
jeden
z
první
kroků
tak
cestě
lásky
a
to
jsem
chtěl
aby
to
že
on
tady
to
spojení
má
své
stupně
i
to
osvícený
má
své
stupně
a
tady
se
nějaké
osvícení
jenom
má
své
stupně
a
tohleto
co
tady
se
dociluje
tím
že
nenařídilo
je
jsem
život.
To
tě
dovedu
tento
mou
obětovat
bohu
ne
tu
událost
to
by
se
mi
hodilo
aby
odemě
odešla
ne
ale
já
se
sebou
kdyby
si
byli
ti
učedníci
řekli
my
jsme
tady
tisíce
když
zahyne
zahynete
sním
že
by
nesim
pořádku
zůstaneme
klidný
tady
nemocní
to
je
pro
nás
radostná
smrti
neřekli
taky
konce
tak
řekl
zahynu
bohem
nebo
bez
boha
nejsme
dílo
to
se
dobře
i
je
to
tak
neřekl
sem
si
to
opravte
jenom
sobě
a
stal
se
nejenom
svůj
a
jenom
jsem
sebevlády
sem
s
tak
o
toto
vlastnictví
že
ho
potírat
se
bohu
stanovil
na
tom
jezeře.
Když
jsem
petr
šel
za
ježíšem
po
těch
vlnách
ne
dokud
mu
věřil
tomu
ježíši
tak
se
voda
nebrněla
jak
jsem
začla
mohl
jít
že
po
té
hladiny
tak
začali
si
dělat
za
čas
vítr
a
spoután
to
po
kotnících
se
až
se
topit
takže
musíte
jest
potoků
aby
vůbec
zachránil
to
velice
pěkný
příklad
toho
jak
se
myslí
nemá
mysl
nemám
strach
zbavit
se
s
tak
odešlo
nemůže
zbavit
tak
musí
se
ze
sebe
obětovat
tomu
bohu
i
s
tím
strachem
mít
radost
že
má
konečně
se
prostředek
který
je
poctivě
vy
má
tu
tého
být
k
bytosti
má
opravdový
strach
než
jsou
ostatní
prostředcích
které
rosu
z
nedojde
spojení
s
bohem
nemůže.
Je
to
říct
že
by
to
byli
pravé
prostředky
protože
ho
to
mu
spojí
nevedly
ale
určuju
váže
to
těchto
bere
z
toho
důvodu
pokud
se
to
je
to
tak
pořádný
že
když
sebe
připojíte
k
tomu
strachu
proti
z
těch
teho
ale
těžké
je
odevzdat
se
bohu
při
tom
s
ním
tak
to
má
za
následek
prohloubení
té
lásky
k
bohu
a
to
je
první
příznak
toho
spojení
neboť
ta
láska
se
prohlubuje
s
vědomím
že
to
co
do
mě
vstupuje
nedělá
ska
moje
nýbrž
láska
boží
to
je
při
tom
to
důležité
a
tady
je
ve
mně
míře
mysli
že
kdyby
nějakou
postavu
já
říkal
zažívám
jeho
lásku
se
tří
e
se
na
přenese
o
vlastní
lásku
pochopitelně
ale
jakmile
začnu
zažívat
tělu
tak
pak
to
dopadne
tak
že
nakonec
vůbec
já
nemiluju
ani
nepotřebuju
měla
toto
to
on
miluje
ve
mně
ten
se
chytl
žít
ve
mně
kristus
tam
to
končí
že
víte
že
to
má
své
stupně.
Download XML • Download text
• Waveform view