Waveform view
prevzate-kotouc-88-11-J
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
je
náš
jak
si
jsem
netoužil
po
tom
abych
a
nějakou
princeznu
co
mně
bylo
do
ní
ale
babičko
to
je
zvláštní
já
mám
teďka
takovou
neodolatelné
touhu
tu
princeznu
najít
že
mně
tady
neudržím
a
já
tu
princeznu
pudu
hledat
a
ono
to
babička
řekla
budešli
žena
tu
princeznu
opravdu
jenom
hledej
princeznu
a
ne
ten
užitek
pro
sebe
já
ti
neříkám
že
to
bude
tvoje
žena
nebo
že
se
toho
že
nějakej
království
vůbec
nemá
tady
úkol
hledat
tu
princeznu
a
že
si
tím
úkolem
nadšen
to
je
mi
důkazem
že
si
také
schopen
kdo
není
naše
přátelé
pro
takový
úkol
hledat
tou
nesmrtelnou
duši
ten
nenajde
a
ovšem
není
nadšen
z
vlastní
iniciativy
to
byla
vydá
ta
babička
že
a
a
nesmrtelná
jeho
duše
a
on
říkal
ale
jak
to
mám
udělat
pro
nevím
víte
eště
dal
vyprávět
dobře
eště
to
bude
o
to
a
tak
řekni
a
končím
a.
Ona
to
babička
řekla
ví
že
ti
nemohu
jít
si
jak
to
máš
udělat
a
jaký
máš
najít
jenom
ti
pořád
tím
směrem
jak
se
sem
přišel
pořád
dál
nevracel
se
nazpátek
ne
vzpomínají
na
mně
nesmí
na
tu
na
ty
dvě
moje
sestry
ty
už
tě
posloužili
co
ti
posloužil
touží
neposlou
slyší
kristu
posloužil
když
se
narodil
co
po
sloužilo
třeti
letech
když
opustil
rodinu
co
pouze
naší
li
mlel
už
mu
dále
sou
nemohlo
pozvu
se
to
nemohlo
opakovat
to
jenom
tak
okolo
abych
to
popravovat
poměr
já
to
bude
vyslovovat
beztak
nebudu
teďka
a
nic
mě
řeknu
ještě
to
směrem
di
a
na
cestě
najdeš
všecko
co
budeš
potřebovat
k
tomu
aby
se
tam
správně
dostal
aby
stupni
se
mu
osvobodil.
A
on
zjistil
na
té
cestě
něco
co
bych
tam
asi
člověk
neviděl
on
tam
zjistil
například
že
tam
na
prostředku
cesty
která
je
pro
povaze
určena
roste
strom
vysoký
strom
a
říkal
snad
tady
nebudu
jenom
já
sám
že
tady
strom
na
předků
si
tak
to
nemá
co
dělat
a
ten
strom
protože
měl
pod
babičky
učený
sekreci
věci
který
potřeboval
pro
svoji
činnost
tak
tu
ten
strom
pokácel
a
jak
ten
to
pokácel
ten
strom
říkal
dis
mě
pokácel.
Tak
mě
nech
tady
ležet
na
té
cestě
mocí
čem
vodvolali
stranou
aby
vlezt
byla
sví
nároky
ostatní
mysli
na
ty
ostatní
já
už
ti
to
nebudu
všechno
líčit
vždycky
když
něco
provedl
tak
mu
bylo
řečeno
že
to
má
udělat
také
pro
ty
ostatní
které
kteří
půjdou
za
ním
tak
že
o
stanovil
překážky
cesty
fakticky
to
by
si
pomyslet
kolik
bych
chtěl
já
si
je
nebudu
myšlet
to
že
tady
přeplýváme
před
praze
a
teď
se
ocitnu
v
v
tom
pá
kde
měla
žít
takle
zna
ten
byl
smutným
rouchem
po
tažen
všimni
tam
plakal
i
král
a
říkal
už
tak
dlouho
je
ztracena
nevíme
jak
a
nikdo
ji
nemůže
osvobodit
někdo
to
nedokáže
už
ta
nikdo
neodvažuju
protože
kdo
šli
nikdy
se
nevrátil
a
on
za
říká
ale
já
jsem
odstranil
deset
překážek
cesty.
Takže
i
kdybych
já
neuspěl
při
tom
hledání
princezny
tak
mají
za
mnou
za
mnou
volnou
cestu
ty
ostatní
které
kteří
probu
za
neumíte
spolehnout
na
to
že
za
mnou
půdou
svobodně
a
volně
jiní
lidé
a
ty
tu
princeznu
konečně
osvobodí
a
královský
no
si
dobrý
člověk
že
si
myslel
že
nebudeš
to
ty
který
tu
mysle
svou
osvobodí
nýbrž
že
si
cestu
osvobodil
a
tím
taky
přístup
pro
ostatní
lidi
a
ale
abys
neřekl
že
ti
nepomohu
tak
já
ti
dám
na
cestu
prstem
který
tady
ta
princezna
nechala
než
se
ztratila
ona
právě
neměla
ten
to
ten
na
ruce
když
jsem
najednou
ztratil.
A
vy
stě
nemohu
krátit
a
přišel
do
hradu
nějakého
čarou
čaroděje
a
čaroděj
mu
říkal
se
tu
chceš
o
neprozradil
s
tam
se
a
říkal
mám
tenhleten
prsten
a
nutno
nabídnout
čos
říkal
ukaž
ten
prostě
ale
nedá
ho
ský
já
se
na
ni
pojí
zdálky
moc
si
ho
otočil
tak
v
ruce
ten
honzík
a
říkal
ten
čaroděj
řikal
a
tě
to
je
prsten
princezny
kterou
já
vězněm
a
vona
s
mine
chce
zamane
a
dokud
nebude
mít
ten
prsten
ty
mě
přinesl
ten
prstem
tak
už
není
žádná
překážka
vona
si
mě
veze
za
manžel.
A
on
za
řekl
no
to
je
v
pořádku
ale
patří
ten
prv
ten
princezně
dovol
abych
ten
princ
prstem
dal
na
rok
roku
té
princezny
a
on
jim
to
vono
přivedl
to
honzu
né
princezně
on
se
pokoji
to
proti
říkal
já
ti
nestereotypní
ty
jsi
ohromný
mě
by
na
mě
by
neměl
ten
čověk
vůbec
jakou
moc
bych
byla
bývala
měla
ten
prsten
po
svých
rodičích
ale
teď
když
ho
mám
puč
mi
ho
na
tato
na
prst
tu
chvíli
tam
nebyl
ten
čaroděj
mnicha
ani
ten
čaroděj.
A
tak
blízko
bylo
do
toho
království
toho
krále
že
přestože
mezitím
ujal
deset
tisíc
koutů
eště
dalších
tisíc
a
tak
dále
tak
voni
byli
ran
toho
krále
toho
království
od
toho
palác
při
víta
je
tam
poznal
tu
princeznu
pochopitelně
byla
svatba
a
pohádky
je
ono
tvý
osmdesát
osm
opakování
se
ješi
ve
spočívá
v
tom.
Že
my
se
můžeme
přesvědčovat
na
tom
jak
s
nedělené
buňky
v
matčině
těle
třebas
já
začnu
odtamtud
za
nimi
vystihuje
hotový
člověk
že
může
dost
dojít
ve
zkratce
zkratce
časoprostorového
procesu
který
trval
normálně
miliardy
let
ke
zkratce
devíti
měsících
ale
ze
života
ježíše
krista
víme.
A
kdybychom
rozuměli
té
symbolice
to
dneska
už
se
k
tomu
rozumově
dá
na
to
přijít
že
dojde
může
jít
eště
daleko
větší
zkratce
že
například
dejme
tomu
on
když
se
za
lidi
na
tomto
světě
a
asi
několik
mít
po
narození
si
se
dověděl
o
těch
svatých
tří
králů
že
z
věčnosti
pochází
o
to
nevěděl
byl
hloupé
dítě
jako
my
jsme
tak
jestliže
on
se
to
dověděl
že
pochází
z
věčnosti
tak
potom
už
vědomě
z
věčnosti
kleci
bral
a
do
věčnosti
prováděla
návrat
do
věčnosti
ve
zkratce
provádět.
Rozumíte
mi
zkrátka
prý
máme
pár
let
kdy
musel
být
ještě
poddán
tomuto
světu
této
rodině
v
této
společnosti
dělaná
ta
protože
já
se
nemůže
a
když
prodat
první
zkratky
nastal
mezera
ale
znázorněná
vstupem
do
jordánu
a
čtyřicet
dní
na
poušti
a
překonávání
satana
a
se
tomu
říká
tak
to
je
všechno
symbol
a
co
tam
neexistuje.
Ale
to
už
bylo
čtyřicet
dní
jenom
když
došlo
k
další
zkratce
tři
dni
v
hrobě
to
už
byla
prim
zkratka
tak
a
když
to
byl
na
nebe
což
je
naším
údělem
tam
máme
dojít
tak
už
to
vůbec
nestalo
žádný
čas
prostě
si
tam
vstoupil
takže
my
s
tímto
způsobem
můžeme
pochopit
co
vlastně
na
tom
na
té
své
pouti
máme
dělat
navíc
oproti
zvíře
a
já
bych
to
řekl
takhle
kdybychom
neměli.
Ten
transformační
stupeň
přeloženo
do
češtiny
tuto
tělesnost
já
tomu
říkám
transformační
stupeň
takového
druhu
že
bychom
mohli
transformovat
během
té
zkratky
to
je
s
tento
život
pozemský
celý
život
pozemský
dočasný
na
věčný
transformovat
takle
tak
bychom
vlastně
nevyužil
správně
tohoto
transformační
ho
stupni
ten
ta
smrtí
stupeň
i
ten
to
jako
za
čím
samozřejmým
počítači
my
je
máme
ale
my
je
plně
neužívám.
Já
myslím
že
v
naší
nebudu
by
cesta
na
tom
je
na
světě
jako
že
jenom
státu
nejhůř
že
nevyužívám
tu
kapacitu
těch
samočinných
počítačů
se
nám
platný
že
to
máme
máme
takový
transformátor
v
sobě
a
my
to
použijeme
třebas
na
jednu
milion
tíhu
a
s
tím
sedneme
tady
to
je
tedy
veliká
veliké
plýtvání
na
tomto
stupni
se
dá
plýtvat
tak
jako
plýtvám
příroda
ale
prosím
vás
to
neopakuje
příroda
plýtvání
způsobem
že
z
milionů
že
se
třebas
narodí
jednali
bečka
ostatní
jsou
si
požaduju
vzájemně
a
to
co
se
s
ním
stane
a
stačí
to
na
reprodukcí
toho
rodu
to
stačí
ale
na
jednom
lidem
o
reprodukcí
tohoto
rodu
lidského
nýbrž
nám
jde
o
to
abychom
se
z
té
pouhé
reprodukcí
dostali
k
ty
na
mzdu
vývoje.
Abychom
se
dostali
k
opravdové
revoluci
no
a
v
tomto
smyslu
budu
dneska
provádět
výklad
o
cestě
oddanosti
totiž
křesťanská
náboženská
věda
bych
tak
řekl
ta
nejlepší
z
toho
co
co
v
tom
ten
náboženské
věděli
je
to
není
to
je
vysoko
na
teologii
jako
je
třeba
do
ní
patřila
ta
tak
že
z
aby
avily
tak
ta
si
je
vědom
toho
že
toto
urychlí
je
možné
a
vona
dokonce
to
rodila
a
do
sedmi
fází
sedm
komnat
tady
nahradit
ra
co
dneska
ho
budou
praví
a
ví
co
v
první
komnatě
at
sou
druhé
třetí
až
sedmé
a
tak
dále
totéž
jed
indové
pochopitelně
jenomže.
Každý
z
těchto
jak
ta
svatá
terezie
taky
indové
všichni
dohromady
nějakou
věc
podceňuje
při
tom
a
každý
z
jiné
strany
abych
to
řekl
radši
podobenství
napřed
že
vám
to
nebude
stačit
to
podobenství
z
já
to
seberu
do
jiného
obrazu
ale
já
si
myslím
že
to
nedokážu
líp
než
obrazem
že
to
nedokážu
přímo
za
říct
že
kdyby
to
byl
ježíš
kristus
dokázal
přímo
říct
a
to
to
nějaký
kabrňák
tak
by
to
byl
řekl
a
on
to
nedokázal
ani
řeší
říct
on
mnoho
podobenství
uvedl
ale
žádné
podobenství
není
dokreslit
toho
co
prokázal
svým
životem
já
jsem
tady
včera
ukazoval
a
to
musím
zopakovat
že
například
dejme
tomu
v
podobenství
o
moudrých
a
nemoudrých
pannách
kteří
které
šli
jako
družičky
na
svatbu.
Chybí
nevěsta
že
nich
tam
přijde
nakonec
na
tu
svatbu
ale
nevy
jste
se
vůbec
nedostavil
a
vůbec
se
tam
nepostradatelná
s
tímhletím
si
nevěděli
křesťani
hradu
a
nevěděl
si
rady
ale
indové
to
obešli
tím
způsobem
obešli
že
ptali
a
kážu
spojení
s
většinu
větším
životem
vědomé
spojení
s
řeším
životem
to
není
nic
špatného
to
je
výborná
věc
protože
znají
taky
principy
e
za
jakých
se
to
stane
může
uskutečnit
ale
není
to
ani
zdaleka
to
o
čem
věděla
svatá
terezie
to
je
dál
než
ty
jógy
o
patron
spiritual
si
ta
o
manželství
duchovním.
A
to
se
musí
uzavřít
když
uzavíráme
manželství
v
tom
co
těle
a
těle
jsme
z
té
přede
za
nebo
trénink
na
tamto
ale
a
byl
ta
věděla
že
vývoj
v
těle
jak
ho
můžeme
provést
končí
duchovní
manželství
a
ne
jenom
nějakým
spojením
s
nějakou
nějakým
věčným
životem
spojení
životem
je
uvědomění
si
toho
že
jsme
součástí
věčného
života
to
je
málo
protože
dlouhou
dobu
po
tomto
uvědomění
u
mě
poprvně
nastalo
v
sedmnácti
letech
z
toho
padáme
a
ty
pády
do
tohoto
stavu
oddělenosti
pocitu
organismu
kruté
jsou
krutější
než
si
tady
žít
se
všemi
trablí
které
tady
máme
protože
já
poprvně
mezi
ostatními
lidmi
pocitu
a
že
jsem
tady
ve
vězení.
A
každý
kdo
to
zažil
začal
být
tady
si
uvědomovat
že
tady
ve
vězení
když
to
by
si
tady
žijete
krásně
jako
když
jste
na
svobodě
hotovo
svobodu
vůbec
nemá
nic
společného
já
jsem
si
tedy
uvědomoval
kdyby
si
byl
nejsi
svobodný
a
dokud
nebudeš
vědomě
ustavičně
propojen
bez
možnosti
rozvedu
tak
nebudeš
svobodný
a
o
to
mně
nešlo
o
to
svobodu
protože
na
začátku
tohoto
procesu
se
dostavilo
zla
taková
zaujatost
pro
ten
věčný
život
nesmírný
taky
vůbec
ne
já
jsem
o
to
nestal
už
o
to
stav
ani
nebudu
nikdy
taková
zaujatost
že
já
jsem
nemohl
nic
jiného
dělat
než
za
tou
věčností
jít
přátelé
necho
ne
a
to
jinak.
A
tak
cesta
oddanosti
pro
mě
byla
absolutně
snadná
protože
ono
nebylo
možno
jednat
jinak
nebylo
možno
když
mě
třebas
ten
můj
zpovědník
říkal
když
jsem
šel
podruhý
do
zpovědnice
tak
řekni
hříchy
a
říkal
voni
nejsou
mně
to
nejde
to
říkal
no
to
to
to
nehoníte
to
nejde
to
si
tě
to
tady
ještě
nebylo
ne
říkal
nejde
mi
to
když
je
přítomen
majetníky
pokladu
tak
já
jako
zloději
tam
nemůžu
krást
já
musím
počkat
až
vodejde
a
von
neodejde
on
neodešel.
Von
je
tady
to
tak
to
je
v
pořádku
říkal
tak
ten
zpovědi
chodil
ale
já
tě
dálky
a
já
to
budu
hrát
já
tě
dva
rozhřešení
ale
žádný
odečí
nebude
a
tak
zkrátka
a
dobře
je
to
takhle
hrál
spolu
on
potřeboval
tyto
zkušenosti
který
sám
neměl
nebo
nějak
zrodu
a
já
jsem
potřeboval
zase
se
dovědět
z
té
teologie
co
voni
ví
a
co
já
jsem
nevěděl
co
jsem
se
tedy
také
dověděl
ale
já
to
ještě
srovnávám
se
zvířetem
zvíře
se
neproviňuje
když
je
oddán
oddanost
za
oddanosti
všechno
všechno
cesta
živých
tvorů
když
je
oddán
té
malinké
sféře
omezené
sféře
svého
druhu
ten
druh
je
omezen
na
nějakou
poutanost
k
něčemu.
Která
je
nepřekonatelné
a
my
tomu
říkáme
pud
což
je
tedy
hrozné
to
je
nepřekonal
ten
poutanost
něčím
co
je
v
něm
zakotveno
v
tom
zvířeti
jako
v
nás
jako
do
a
jiný
život
taky
zvířecí
v
podstatě
ale
další
ještě
kódu
tam
nejenom
genetický
kód
a
tak
to
zvíře
prostě
tak
zakotveno
že
ono
ani
netouží
něco
jiného
dělat
ani
nemůže
něco
jiného
dělat
protože
jako
mně
nešlo
řešit
třebas
přechodně
pochopitelně
a
kam
hříšní
jen
to
ptá
panečku
ale
je
to
nešlo
protože
prostě
tady
byla
ta
poutanost
řeknu
bych
křesťansky
nadpřirozená
o
sem
já
to
nepřirozené
nepovažuju
za
to
politice
přirozené
jako
je
přirozené
že
to
zvíře
třebas
jako
včela
nemůže
dělat
nic
jinýho
než
to
co
dělá
včela
a
vona
je
tady
čtyřicetkrát
déle
než
člověk
na
tomto
světě
to
se
ví
už
dneska
a
ona
ice
krát
déle
dělá
totéž
co
dělá
ta
včela
před
těmi
miliardami
let.
A
když
si
třebas
vezeme
máme
nějaké
řeka
pojednání
ze
života
včel
starší
pojednání
toho
druhu
máme
ze
starýho
egypta
třetího
tisíce
není
před
naším
letopočtem
a
ta
včela
se
chová
stejně
jako
není
včela
a
mě
je
na
ni
uli
měli
na
ni
stejný
principy
protože
ona
se
nezměnila
o
té
doby
to
je
ona
jako
člověk
má
ten
den
chovat
jako
stálice
jako
že
toto
je
něco
stále
ho
věčného
já
se
chopme
věčná
bytost
jako
kdybych
měl
vžít
do
věčnosti
a
taky
žiju
jenomže
s
tím
vnitřním
s
tou
vnitřní
podstatou
obce
mé
nemám
zdání
když
dokud
jsem
oddán
tomu
co
z
toho
prý
tu
je
vyzařuje
a
to
je
tento
život
netoužíme
vyzařování
věčného
života.
A
záření
jako
každé
má
svůj
začátek
a
ma
svůj
konec
protože
je
to
pouhé
za
záření
a
není
to
neskutečné
to
zahyne
skutečné
že
tyto
žádná
iluze
jenomže
má
začátek
a
konec
tak
je
na
nemůžeme
chtít
aby
dělo
to
co
člověk
ale
na
člověku
bychom
měli
chtít
aby
nedělal
jenom
to
co
dělá
zvíře
a
bohužel
my
jsme
mentální
bytost
jednající
na
úrovni
zvířete.
Že
máme
větší
schopnost
a
matce
myšlenek
nebo
tak
to
je
to
nás
moc
nejvyšší
od
zvířete
my
nežijeme
na
mentální
úrovni
žijeme
na
zvířecí
úrovni
a
taky
neseme
všechny
následky
toho
že
tam
žijeme
jako
asi
já
bych
to
řekl
takhle
jenom
porovnání
maličký
jako
zvíře
pokud
se
všímá
nebo
drží
a
ono
se
musí
držet
té
úrovně
své
není
za
to
trestán
nýbrž
život
toho
víte
probíhá
hladce.
Tak
když
se
člověk
řídí
zvířecím
způsobem
jednání
dovím
a
tak
dále
podvědomím
tak
je
za
to
tvrdě
trestán
protože
je
puzen
tamtoho
zdroje
a
kterém
normálně
nevíme
k
tomu
abych
šel
dál
aby
se
za
tuto
hranici
aby
překonal
tu
hranici
toho
ježíše
v
jordánu
a
na
kříži
ty
dvě
hranice
musí
překonat
a
vono
se
mu
o
tom
ani
nezdá
ani
vo
tom
neví
ale
ať
se
mu
to
zdá
nebo
neví
on
to
dělá
to
je
život
je
tak
moudře
uzpůsoben
jako
život
v
té
včely
jako
život
rostliny
že
musí
dělat
i
to
o
čem
vůbec
nemá
zdání.
Takže
já
se
přibližuju
fakticky
svým
životem
pomalinku
přirozeným
stylem
jako
zvíře
k
věčnému
životu
že
je
to
pomalý
a
těžkopádný
vzestup
no
ale
může
se
stát
nějakému
jedinci
a
ono
se
to
děje
každému
tvoru
jenomže
ne
třebas
jako
mě
v
předškolním
věku
ale
v
dospělém
věku
že
se
dostane
do
situace
kterou
nemůže
řešit
i
v
si
lepší
vůli
mu
to
nejde
nemá
k
tomu
vůbec
sil
a
říká
tady
jsem
bezmocen
jako
třebas
lidi
před
nějakou
katastrofu
dejme
tomu
na
potápí
se
loď
neměli
žádný
záchranu
členy
a
museli
se
nechat
utopit
no
tak
nebylo
z
toho
východiska
v
takové
situaci
se
člověk
ocitne
často
během
života.
Říkám
často
tak
říkám
denně
já
to
musím
převést
do
správného
symbolismu
neboť
tento
stav
bdělého
tento
bdělý
stav
má
tu
vlastnost
že
my
se
jím
unavím
a
my
to
nevydržíme
a
od
něho
odejdeme
jakmile
usneme
a
spíme
až
si
odpočineme
zase
jsme
schopni
vzletu
do
toho
bdělého
stavu
ale
neměli
by
ho
se
tímto
ustavičným
opakováním
zdržovat
bychom
měli
jít
za
to
protože
mi
z
toho
stavu
spánku
nemáme
vědomě
nic
my
nevíme
že
je
to
spánek
beze
snů
vy
bez
sme
to
vlastně
byli
a
jaké
zkušenost
že
jsme
tam
nabýval.
Kdežto
dejme
tomu
promiňte
mně
když
spí
husa
tak
ona
ví
kde
je
a
vona
si
z
toho
do
tohoto
bdělého
stavu
přináší
zkušenosti
tak
když
já
rozumím
husám
a
byl
jsem
s
nimi
v
tom
transu
tak
on
je
přiložili
to
si
tam
bylo
dobře
viď
a
neměl
si
tělo
to
je
krásná
svoboda
voni
to
považujou
za
vrchol
voni
to
není
pravda
ale
von
dál
nemohu
já
nevím
to
nemám
za
zlé
ale
protože
mi
to
ukázal
předškolním
věku
nejméně
stokrát
todleto
tak
se
jim
vděčen
za
to
že
že
způsobili
stereotyp
že
já
ve
mně
jste
roky
který
není
normálně
v
člověku
minut
takže
já
sem
potom
to
stránce
nenormální
že
já
jako
stav
vědomí.
Bez
pocitu
tělesnosti
považuju
za
přirozenou
záležitost
a
za
přirozenější
než
se
cítit
masa
a
kosti
a
já
vám
řeknu
to
je
opravdu
přirozenější
než
cítit
se
jestlipak
by
se
cítíte
z
masa
a
kosti
když
se
něčemu
věnujete
duševně
vůbec
ne
pomyslíte
na
svou
tělesnost
když
za
něčím
míříte
co
není
vaše
tělo
co
vstříc
to
do
teče
to
nesmíte
myslet
na
své
tělo
kdybyste
mysli
na
se
dělo
tak
se
neztratíte
na
záporn
ju
ale
máte
li
se
ztratit
na
něco
za
úrovní
tohoto
těla
musíte
na
ně
zapomenout
a
to
my
umíme
dobře
to
tento
život
nás
v
tom
trénuje.
A
ten
na
nás
tom
taky
spánek
že
zapomeneme
dokonale
na
tento
život
bdělém
stavu
a
proto
jsme
schopni
tvrdě
spát
zkuste
si
plánovat
než
usnete
ne
usnete
vůbec
dokud
ten
pán
živý
tak
neuznáte
musíte
opustit
nejenom
činnost
ale
také
mentální
činnost
myšlení
musíte
opustit
to
znamená
my
se
dotčen
dostat
za
mysli
jak
se
do
té
za
mysl
to
neznamená
že
ji
potřeme.
Ale
ta
mysl
má
eště
jinou
podobu
při
které
se
nemyslí
a
ona
přesto
myslí
zůstává
my
tedy
rozlišujeme
mysl
pohybovou
a
mysl
nepohyboval
a
tato
nepohyboval
mysli
je
základem
pohybové
mysli
a
tak
je
to
ze
vším
v
našem
životě
co
tady
pohybuje
ty
naše
ruce
nohy
to
naše
mysl
ty
naše
půdy
a
ne
co
všechno
co
by
pověst
je
jenom
následek
toho
zdroje
nepohyblivého
nemusíme
hledat
někde
na
nebesích
to
je
v
nás
ten
nepohyboval
tu
si
velice
cením
zkušenost
svatý
terezie
že
vona
říká
v
tom
hradu
nitra
jestliže
hledáte
království
boží
někde
mimo
sebe.
Tak
si
zbytečně
stěžujete
cestu
protože
všechno
je
ve
vás
připraveno
jiní
i
nebe
i
peklo
nic
není
vo
vás
záleží
jenom
na
vás
tam
vstoupíte
a
jakého
jaké
jste
schopnosti
tam
vstoupit
a
má
to
neříká
jenomže
vás
upozorňuju
na
jednu
věc
ze
jako
neříká
ale
musím
mít
v
tom
smyslu
doplnit
že
jestliže
v
nás
ten
věčný
život
je
také
obsažen
tak
von
je
tam
obsažen
v
takovém
stavu
kterým
se
přibližuje
našemu
stavu
pohybovost
a
pomíjivou
není
tak
úplně
nepomíjející
není
možno
o
toho
věčného
stavu
aby
mi
vy
ale
není
ještě
na
té
úrovni
pouhé
absolutní
neoději
ctnosti
pana
blaha
indicky
oni
na
to
mají
termíny
on
je
tam
ve
formě
atman
a
to
už
je
vlastně
s
koněm
se
věčnosti
k
člověku.
A
je
to
ji
ska
věčnosti
která
nás
existuje
a
vlivem
toho
my
se
můžeme
snad
snáze
setkat
s
tou
věčností
skrze
tuto
jiskru
jenomže
běda
když
zůstaneme
na
té
úrovni
kde
toho
tu
věčnost
sobě
najdeme
a
myslíme
si
že
jsme
zvítězili
tak
jsme
na
kruté
omylu
my
jsme
přesně
na
poloviční
cestě
aby
se
dáme
tu
oddanost
tomuto
světu
zamění
za
oddanost
tomuto
novému
vynález
v
sobě
ale
neděláme
správně.
My
se
nesmíte
cos
zastavit
neboť
i
připojení
se
k
bohu
což
je
ta
věčnost
v
nás
pojmenován
křesťanský
vděčnost
bohu
a
poddanost
boha
oddanost
bohu
tam
kde
v
násilí
je
oddanost
něčemu
co
samo
o
sobě
má
funkci
jenom
takovou
že
to
co
je
pod
ním
toto
stvořené
má
přitáhnout
nad
to
čemu
tady
vládne
a
ne
k
sobě
jenom
takže
když
třebas
člověk
zažívá
blaženost
jako
si
to
křesťani
s
tou
věčnou
blaženost
ty
bylo
strašně
překvapení
po
smrti
že
vona
se
nedostavila.
Protože
jim
chybí
transformátor
který
by
je
doved
dál
za
tu
blaženost
správně
indové
říkají
že
to
dokonale
poznání
věčnosti
není
blaženost
ananda
nýbrž
sat
čit
ananda
že
je
to
poznání
věčné
podstaty
existence
ne
sat
věčné
podstaty
mysli
to
je
čit.
A
věčné
věčné
podstaty
stvořeného
to
je
ananda
takže
když
si
křesťani
do
té
ananda
tak
to
ze
začátku
věcí
to
se
indové
těchto
těžkostí
jako
že
to
špatnosti
nemohou
dopustit
křesťan
byl
klidně
ale
já
vám
řeknu
taková
svatá
terezie
která
do
to
pohled
asi
sedm
let
před
smrtí
to
že
to
je
špatný
ta
se
této
chyby
nedopustil
a
jít
vděčím
za
to
že
je
dneska
živá
na
úrovni
jiné
než
blaženosti
kdyby
byla
blažená
v
nějakém
tom
nebi
je
to
moc
hezké
prosté
pravda
ale
prosby
to
bylo
absolutně
sterilní
ale
že
ona
je
tam
činná
neboť
se
tam
znovu
zrodila
také
v
tom
sat.
A
že
ono
je
tam
myslící
ale
nikoliv
po
nově
neboť
se
znovu
zrodila
v
tom
čit
čili
on
je
tam
satčitananda
tak
může
nás
živě
působit
a
my
jsme
toho
svědky
dávat
jsem
vysvětlil
je
život
vzdáleně
podobný
ti
ho
tam
už
mělo
být
jo
zdárně
podobný
pravé
oddanosti
bohu
věčnému
životu
ale
vzdáleně
podobný
a
protože
jenom
podobný
tak
v
něm
nemůže
být
patrna
nesmrtelná
duše
ta
tam
scházelo
jak
na
té
svatby
první
tak
na
té
druhé
ta
tam
nemůže
být
to
tam
není
mimo
ní
nevíme.
Ale
ježíš
kristus
o
nich
děl
pochopitelně
to
že
jsou
si
vědomě
přicházel
ve
věčnosti
se
vědomě
ubíral
a
tak
se
s
námi
vůbec
nebavil
když
ubil
tak
říkal
mnozí
si
doporučoval
tedy
to
vynechám
všechno
my
činu
lásky
plně
doporučoval
ale
najednou
začal
přikazoval
ale
tak
stroze
že
z
toho
není
úniku
že
mě
z
toho
teďka
mrzí
vám
řeknu
z
té
strohostí
toho
příkazu.
A
ten
zní
milovati
budeš
ne
svých
chceš
tak
si
miluj
jako
sešli
za
mnou
přijíti
ne
to
je
něco
jiného
tam
udává
na
svobodnou
vůli
ale
tady
ne
milovati
budeš
pána
boha
svého
z
celého
sem
se
svého
z
celé
mysli
své
stené
duše
své
z
celé
síly
své
a
bylo
ti
budeš
budeš
ne
si
chceš
za
tím
budeš
bližní
a
jako
sami
sebe
samo
sama
sebe
prosím
vás
to
sou
příkazy
o
tom
se
nedá
smlouvat
a
jestliže
my
o
tom
svou
máme
nejsme
vůbec
hodni
tou
abysme
se
nazýval
učedníky
páně
tak
nejsme
a
aby
učedníci
páně
byli
schopni
toto
provést
tento
příkaz
jeho
provést.
Stav
von
je
musel
na
nějaký
konec
tohoto
příkazu
aspoň
po
chytit
a
on
je
postil
hned
za
dva
konce
milovat
bližního
jako
sama
sebe
a
jít
k
tomu
bohu
veškerou
mocí
silou
svou
dyško
silou
sum
protože
veškerá
podnět
veškerá
naše
síla
tak
to
není
síla
tohoto
odvozeného
tvora
ne
to
síla
boží
a
když
se
s
tou
silou
setkáme
jako
jsem
s
ní
cesta
v
sedmnácti
letech
to
nás
uchem
přemůže
a
my
tedy
můžeme
veškerou
silou
boží
po
tom
jít
že
zajímalo
že
já
jsem
začal
z
toho
konce
veškerou
silou
jako
oč
všecko
učedníci
páně
ty
veškerou
silou
boží
neboť
zázraky
to
byla
síla
boží
to
už
nebyla
lidská
cha
šli
začli
ten
došli
jako
já
jsem
začal
jít
tehdy
k
tomu
bohu.
Ale
tam
se
nesmím
ustrnout
pochopitelně
já
jsem
si
myslel
že
do
ví
co
jsem
provedl
a
to
byl
začátek
věcí
tak
jako
to
má
jak
je
to
má
vzezření
toto
veškerou
silou
například
v
tom
se
význam
tak
to
mohu
dobře
říct
že
proti
té
chvíle
sedni
a
kdyby
byl
chtěl
a
já
jsem
zaručeně
chtěl
řešit
ne
já
ho
každý
z
vás
se
to
řešit
to
není
dělat
to
nebo
to
nebo
ono
špatného
nýbrž
dávat
přednost
příjemném
před
nepříjemným
bez
ohledu
na
to
jestli
je
to
správné
nebo
nesprávné
to
je
správná
definice
je
víc
a
já
z
ní
neslevím
kdyby
se
z
ní
kdekoliv
obrazně
no
slovíčko
tak
už
to
není
vystižení
hřích
čili
kdyby
v
tom
chtěl
říct
ale
přesto
jednou
větou
tak
bych
řekl
to
omylu
vůle
omylu
vůle.
On
mi
ve
vůli
obsažen
tak
jestliže
je
tomu
takhle
tak
jestliže
ta
moc
člověka
překvapuje
ko
překvapil
mně
nečekaně
já
jsem
po
ní
netoužil
tak
si
nemůžete
pomoct
a
jste
najednou
oddáni
této
vůli
protože
ona
vás
se
mohla
jako
vás
přemohla
přemáhá
tento
svět
a
s
tomu
oddaní
a
nemůžeme
vám
jít
za
zlé
že
jste
mu
oddáni
mít
podání
světu
to
neznamená
víře
dovolením
co
všechno
využívat
ho
nýbrž
to
je
mít
starost.
Například
bát
se
čehokoliv
například
a
tak
dále
všechny
trablí
které
mám
nemoci
co
je
být
poddán
tomuto
světu
já
jsem
také
včera
citoval
toho
oso
jak
na
to
je
čínský
zen
buddhista
devátého
století
který
říkal
tři
roky
jsem
meditoval
rozjímala
soustřeďoval
se
na
břehu
řeky
a
ono
mě
to
vůbec
nešlo
a
postřehl
tech
jsem
odešel
ze
svého
místa
že
že
si
že
se
vždycky
musí
odněkud
odejít
a
někam
se
musí
z
té
symbol
změny
stavu
nikoliv
mění
místa.
A
ta
dost
těžký
toto
porozumět
a
když
ten
princip
ovládáte
už
teďka
tak
takle
si
budete
počínat
s
každým
podobenstvím
podle
tohoto
života
a
to
bude
výtečné
odešel
po
břehu
toho
řek
a
viděl
tam
ši
nějakého
mudrce
přišel
k
němu
a
říkal
já
mám
veliké
pochybnostmi
o
správnosti
své
cesty
neboť
mě
na
ní
vůbec
nic
nejde
mohl
bys
mě
rostl
tyto
po
jemnosti
a
ten
mistr
neřekl
ani
slovo
stal
s
měla
nějakou
rukavice
z
té
své
ruky
pravé
a
razil
do
středu
jeho
prsou
byla
mu
velikou
ráno
a
v
tom
ov
se
rozsvítil
a
von
o
tom
praví
poprvně
jsem
viděl
u
latemu.
Pochopitelně
že
u
té
slunce
viděl
už
od
narození
a
pochopitelně
že
ne
ale
kdo
se
má
těch
čínských
symbolika
je
to
ale
symbol
pravdy
není
to
pravda
samo
on
to
sou
se
přeci
viděl
a
říkal
říká
poprvně
jsem
viděl
skute
slunce
a
od
té
chvíle
jsem
nejšťastnější
člověk
mezi
lidmi
a
kdyby
nebylo
zasvěceného
suzo
který
toto
překládá
do
té
angličtiny
a
je
to
přeloženo
to
všechno
říct
jazyků
to
že
ti
ne
já
jsem
jenom
částečně
to
přeložil
tak
bychom
nevěděli
co
tím
chtěl
říct
vo
ti
těl
říct
člověče
jestli
tady
strádal
něčím
tomto
světě
jestli
se
staráš
jestli
vedeš
planý
řeči.
Jestli
třebas
nemocen
jestli
stát
než
jenom
staneš
nebo
jenom
to
já
mám
tam
naše
slovo
jenom
to
děláš
a
ne
přednostně
to
jiné
tak
zůstává
nešťastný
člověkem
a
esiže
má
ten
řád
hodnot
že
navrch
je
to
svítící
slunce
poznání
poprvně
tě
to
svítí
v
tomto
životě
pak
to
poznáš
že
si
nás
staráte
s
těch
s
tím
způsobem
že
už
nese
nestrachuj
š
že
už
nemáš
žádný
řízní
zájem
za
ní
utrpení
na
tom
světě
víte
tady
se
vysvětluje
tímhletím
výrokem
složky
prostě
ježíš
kristus
neměl
za
zlé
si
učedníků
v
ničem
nic
jím
nezazlíval
oni
je
na
nějakou
žranici
a
ať
se
tam
vopil
nebo
ne
to
jim
tomu
bylo
úplně
jedno
to
jim
nevyčítal
a
že
tam
zaručeně
moh
pili
po
tom
já
nepochybuju.
Že
tam
se
shoduje
na
střední
východě
jinak
než
u
nás
dokonce
jinak
než
na
moravě
nebo
na
slovenský
řeka
se
tak
neumí
hotova
protože
to
mají
pivo
a
to
je
to
to
je
hrozně
namáhal
se
pít
pořádně
to
je
tady
v
tom
vínku
to
jde
snáze
a
jsou
silnou
tam
ze
svým
jo
věci
někde
na
syna
na
vyhodil
to
silnější
od
kon
to
jde
ještě
snáze
ale
tadyhle
vám
chci
říci
že
na
této
duchovní
cestě
nejde
o
omámení
nebo
opětné
už
probuzení
a
člověk
se
probouzí
pomalu
takže
když
jak
tady
vidíte
člověka
jako
mně.
Tak
to
už
je
člověk
probouzí
se
když
to
ta
vidíte
sebe
to
jsou
lidé
na
těch
pach
vědět
ani
toho
ani
onoho
protože
vidíte
jenom
symboly
nevíte
tu
skutečnost
která
je
zatím
ale
já
vás
vidím
jako
mrtvé
a
sebe
vidím
jako
probouzí
se
do
učednictví
u
ježíše
krista.
A
budu
tím
mučedníkem
do
té
doby
dokud
zase
nelehnout
dokud
si
dolehnou
a
nebude
uměl
veta
nebude
se
chápat
jako
je
to
možné
kdykoliv
se
znovu
uložit
jenže
vono
už
mi
to
nedá
z
toho
důvodu
že
já
ten
váš
vod
považuju
za
hrozné
vězení
velice
úzké
a
nejhorší
na
tom
mysli
toho
nejste
vědomi
to
se
to
žije
vězení
vy
nevim
když
nedozrál
tě
hranicí
toho
ve
tohoto
té
klece
já
mám
tak
širokou
ke
říkám
i
vesmír
že
se
v
nic
tím
absolutně
svobodný
a
když
se
ocitnete
jako
třebas
já
za
hranicemi
tohoto
veme
řekla
jaká
je
to
uznáte
že
se
tam
vůbec
vejdu
a
já
se
tam
bohužel
nevedu.
A
proto
není
nikde
zmínka
o
nevěřte
přes
to
nesmrtelné
se
do
toho
nebe
jde
to
tam
není
přímo
obsaženo
to
je
tam
jenom
obsaženou
ve
svých
následcích
ne
ve
své
příčině
co
tady
zažíváte
to
jsou
následky
stvořitelské
činnosti
boží
která
ustavičně
plyne
takže
já
vás
této
přednášce
úvodní
si
dovést
k
pravé
oddanosti
oddanosti
tomu
věčnému
životu
ještě
nevidíte
je
to
byli
co
obtížné
být
tomu
oddáni
z
tomu
neveto
e
jak
říkal
ježíš
kristus
musíte
milovat
boha
který
nevidíte
když
nemilujete
bližního
kterého
máte
před
sebou
čili
ono
se
musí
začít
bohužel
jít
tak
jak
to
navrhoval
ježíš
kristus
když
nebudeš
milovat
bližního
nebo
šiva
ani
boha
čili
a
vám
to
příjemné
nebo
nepříjemné.
Tak
musíme
milovat
i
toho
nepříjemného
a
protivné
ho
při
příbuznýho
nebo
bližního
nebo
já
nevím
koho
ještě
ne
nebo
systém
který
vládne
ve
světě
všechno
musíme
milovat
já
tomu
oni
tomu
říkají
uvnitř
rovno
duše
rovno
duše
jako
by
to
bylo
jako
by
to
mělo
stejnou
váhu
a
ono
to
má
stejnou
má
to
že
se
dvě
pán
bůh
dával
přednost
dobrým
před
špatným
tak
by
to
všechno
vymlátil
viďte
a
vono
by
přestalo
existovala
líp
starý
tam
vesmír
že
tam
se
to
všechno
bezostyšně
per
když
se
podíváte
po
rovno
hladem.
Pod
mikroskop
na
kapka
třebas
já
jsem
viděl
co
a
o
nikom
to
bylo
vzdáš
zajímavé
trošku
kvůli
se
víra
temná
ského
zředěného
vodou
a
dáno
pod
mikroskop
po
tos
klička
tam
sem
vám
ti
živočichové
který
se
jenom
objevili
pravý
mezi
sebou
vzájemně
se
požíral
v
je
mi
ani
jeden
požíral
druhýho
a
tam
ten
co
byl
požírána
na
se
už
žádal
toho
dalšího
a
zase
se
tam
rodila
dělení
buňky
nové
no
to
bylo
jedinečný
to
jedinečný
pohled
tím
vyroste
a
toto
on
říkal
ten
dotyčný
celým
ukazoval
musí
se
dívat
zrovna
tuhleto
protože
jim
to
to
není
tak
intenzivní
jako
na
to
slunce
toho
metlu
třebas.
Tam
je
těch
kalů
strašně
moc
a
tak
je
to
v
celé
přírodě
všichni
se
vzájemně
žerou
zabíjejí
a
tím
produkuje
život
na
takové
modifikovat
život
tak
aby
se
to
rozrostl
na
příliš
nou
rozuměli
aby
jeden
druhý
ho
vlastně
došel
v
šachu
voni
se
drží
v
šachu
krutou
smrtí
nebo
vraždami
a
tak
si
letím
musíme
přestat
neboť
kdybychom
nepřestali
tak
matka
která
by
zrodila
dítě
ho
vlastně
vražd
protože
mu
dává
život
jenom
dočasný.
Odsuzuje
ho
k
smrti
životem
ho
odsuzuje
k
smrti
takový
život
není
pravým
životem
a
není
pravou
oddanosti
ona
se
musí
ovšem
smířit
s
tím
že
dítě
se
musí
stát
od
daným
tomuto
pomíjejícím
světu
kdyby
se
jí
to
nepodařilo
se
musí
o
to
poctivě
snažit
aby
se
to
stalo
aby
to
dítě
to
naučilo
tak
by
netrvalo
oddanost
vyšší
nejsme
schopni
milovat
boha
když
nemiluje
bližního
nejsme
schopni
být
oddaní
bohu
vy
ste
oddaný
na
se
tomuto
světu
toto
těm
někam
jako
svatá
terezie
vadilo
chybělo
voni
vyloučil
tu
oddanost
tomuto
světu
tím
se
samo
sebou
obral
o
celou
řadu
předností
této
oddanosti
o
tom
tréninku
a
toho
se
vzdali
hodně
byli
na
to
jenom
van
tak
potom
na
ně
muselo
se
jí
jinak
události
u
té
svaté
terezie.
Tak
na
ni
úzce
dokročil
tak
střeše
bychom
to
mi
asi
nesnesl
ten
to
že
toto
vrcholné
svoje
dílo
psalo
v
indičtí
soudu
ze
vězení
z
toho
nejdu
a
za
pět
misto
napsala
co
já
budu
moci
podívat
si
zpět
jest
to
znovu
přeložím
už
maje
před
sebou
překlad
jiný
jenom
ho
opravuju
vlastně
a
budovat
když
to
zpěvů
jan
tak
jsem
machr
vám
řeknu
ale
ta
svatá
terezie
dostává
přes
hlavu
že
jí
brně
a
on
to
přiznává
ne
že
dostala
přerovná
řka
brní
mě
hlava
brní
mělo
no
protože
dostává
nářez
pořádný
a
ona
při
tomhletom
o
tom
stavu
služka
sem
v
úžasné
stavu
pochody
protože.
Měla
říct
to
prože
jsem
ve
vězení
a
nikdo
na
mě
nemůže
kdo
by
mě
šel
navštěvovat
se
ode
mě
nějaký
rady
a
já
jsem
tady
například
u
vás
a
to
mě
zdržujete
protože
já
vašich
nad
nepotřebuju
já
potřebuju
ty
věci
napsat
říct
ostatními
nemohu
zachoval
ne
ale
nemyslete
že
to
je
symbol
že
mě
ze
když
kdybyste
mi
tady
nechali
roku
a
citoval
my
se
všech
stran
nutili
mě
ustavičné
odpovědi
na
něco
tak
mě
od
ten
tu
roku
prodloužit
život
protože
já
to
mám
zříkat
u
toto
uděláš.
No
a
ať
si
to
udělají
když
mě
se
berou
tělo
neudělají
mně
to
nesmí
sebrat
čili
vy
mě
prodlužovat
přátelé
já
jsem
tady
byl
teďka
ten
tady
druhý
den
který
ho
vadí
prodloužil
život
takže
nic
si
z
toho
nedělejte
já
jsem
to
říkal
jako
nedejte
do
budete
tu
práci
samotnou
to
je
pravda
ale
mně
ne
věci
do
na
světě
bez
ohledu
na
to
co
se
jak
se
dodržuje
kde
to
je
plán
boží
a
do
toho
se
nedá
mluvit
vůbec
a
jestliže
ten
pan
pochopíme
bo
víme
o
něm
tak
ho
musíme
už
potom
vědomě
plnit
ne
a
to
není
váš
případ
máš
případ
je
narodit
se
a
zhebnou
jo
jako
zvíře
a
tím
se
dokonale
spokojeni
jenomže
v
té
fázi
kde
jste
si
říkáte
je
mi
dobře
tak
si
to
jak
je
trošku
při
krásným
aby
to
člověk
vydrželo
ale
von
to
beztak
nevyřeší
rozumíte
mu
to
nevydrží
no
a
potom
budete
říkat
vono
to
nevede
no
no
tak
vono
to
doneslo
u
nikoho
no
tak
přes
tím
musím
smířit
to
není
správné
jednání
já
vás
dovádí
nebo
chci
dovést
takové
poddanost
životu
z
velké
velkým
žil.
Který
přináší
důsledně
zaujatost
pro
tento
věčný
život
já
vás
dneska
pro
ni
chci
jenom
klove
nadchnout
protože
pro
ni
vás
snadné
trvale
jenom
ten
život
velkým
ž
já
ne
ale
i
ten
tréning
je
dobrý
a
teď
se
dostaneme
k
tomu
co
mě
má
připomenout
tady
eden
co
mě
máš
připomenout
to
jsem
provedl
ale
já
jsem
věděl
že
má
otco
jinýho
to
jsem
ti
neřek
to
byl
symbol
já
jsem
kdysi
podařit
s.
Když
se
učil
třeba
země
pi
naší
škole
já
jsem
podlým
uměl
mohl
studovat
něco
jiného
a
já
jsem
studoval
bhagavadgitu
třebas
a
do
četl
jsem
se
tam
větu
že
krišna
promiň
za
v
bhagavadgítě
já
jsem
síla
koncentrační
já
jsem
ihned
poznal
že
je
to
pravda
že
totiž
o
je
takovou
silou
soustředění
že
ona
přesáhne
veškeré
soustředění
na
tento
svět
takže
jak
mi
jednou
přepadl
tak
moc
z
toho
soustředění
božího
tak
já
se
nebyl
schopen
se
se
na
cokoliv
jiného
cena
v
tomto
světě
nebyla.
Nechal
jsem
vypadl
z
kontextu
a
nebýt
mé
matky
tak
jsem
se
nevrátil
tento
svět
zase
zahynul
a
ona
se
mnou
domova
a
a
nutila
mě
k
studiu
nutila
mě
sílu
i
k
do
mě
musela
nutit
ke
všemu
a
já
jsem
jak
vidíte
to
přežil
nebo
cesta
sedmnácti
letech
a
budu
do
těch
sedmnácti
není
to
sice
ještě
moc
let
žádnou
ale
už
je
přeci
o
nějaký
čas
plynul
ne
asi
na
mě
vidíte
že
jsem
přes
sedmnáct
už
ne
a
já
jsem
to
přežil
říkejte
vlivem
matky
von
se
se
dělala
ona
se
mnou
ozval
když
jsem
byl
jako
dřevo
té
extázi
abych
z
ní
nezůstal
by
by
možná
zůstal
a
ona
se
mnou
tak
dlouho
ala
až
jsem
se
dostal
k
dobrého
stavu
a
já
jsem
říkal
se
mě
odvádí
je
tam
bylo
tak
hezky
a
říká
ne
ty
jsi
pro
tento
svět
a
já
jsem
tě
v
útlém
věku
zachránila
pro
tento
svět
neboť
jsem
způsobila
že
že
tě
operovali
a
trpěli
v
operovali
čtrnáctkrát
při
vědomí
to
všem
to
byla
hotová
vyvy
se
chce
pochopitelně.
A
já
jsem
to
všechno
přežila
a
ty
se
mnou
tak
teď
to
přežiješ
taky
zase
se
mnou
země
byste
s
eště
bez
tý
matky
neobešel
a
já
ti
teďka
budu
hlídat
já
svého
do
toho
pokoje
já
jsem
byl
za
tím
sám
vedle
do
postele
vedle
tebe
aby
protože
ty
si
to
může
v
noci
švindlovat
když
mi
do
toho
stavu
upadat
a
já
se
budu
moci
taky
on
to
at
tak
ona
když
neslyšela
v
noci
že
dýchám
jako
to
neslyšela
třebas
manželka
teďka
ještě
před
smrtí
že
nedýchám
tak
se
mu
taky
on
slova
noci
taky
se
mnou
tých
nebyla
ta
manželka
manželka
postele
mě
byla
prázdná
protože
vedle
mě
nikdo
nedokázal
spát
a
jako
část
strašně
chrámu
jo.
No
no
tak
dobře
to
prostě
rodinnými
mají
tedy
přesune
že
já
jsem
chápou
tak
se
o
stěhuje
vo
mnoho
místností
pokud
ti
mě
slovy
mají
to
pozici
pryč
ode
mě
a
já
jsem
byl
sám
a
teďka
když
ta
manželka
si
myslela
že
potřebujeme
pomoci
že
je
a
může
být
špatně
v
noci
nebo
tak
nějak
tak
silná
na
postavena
řekl
s
hrůzou
konstatuju
téměř
denně
že
ty
najednou
přestane
dýchat
a
marně
čekám
že
začneš
tý
a
tak
já
s
tebou
nu
proměn
a
to
už
tomu
po
čtvrtě
při
si
říkám
když
von
čtvrthodinu
já
sem
rozsvítil
na
to
si
aby
viděla
na
hodinky
ho
novým
ty
byli
ta
osvěcováni
u
postele
jen
si
rozsvítil
já
vím
že
to
rodin
dýchá.
To
kdyby
se
i
s
kličkou
dala
před
klid
tak
to
nebude
cítit
se
to
není
nenecháš
tak
se
o
tady
se
mnou
co
a
ono
to
nebylo
snadné
mě
dostalo
tohoto
vědomí
tohoto
světa
ona
zamontoval
za
dokonale
že
já
jsem
říkal
co
ode
mě
chceš
a
no
já
jenom
mám
strach
že
umřeš
protože
nedýchá
já
jsem
říkal
to
nevím
že
nedýchám
a
to
je
ten
správný
šťastný
život
že
si
žijete
zde
jako
byste
nežili
zdravý
organismus
osobě
neví
to
každý
lékař
vám
řekne.
To
je
zdravý
organismus
jak
cítí
s
organismus
sám
sebe
tak
není
úplně
zdraví
jak
se
musí
do
sebe
starat
no
to
je
třeba
lékař
prostě
to
on
sám
neobstál
když
nemyslím
na
sebe
a
neví
vo
sobě
tak
mohu
něco
pořád
mého
i
na
tomto
světě
provést
třebas
je
to
světská
záležitost
jak
jsem
zaujat
něčím
a
ne
sebou
tak
zapomenu
na
své
tělo
první
na
to
za
tomu
svoje
tělo
ono
přitom
je
živé
ale
já
na
něj
nemyslím
a
tím
jsem
schopen
provést
řádně
nějakou
věc
nějakou
věc
ne
se
všímat
sebe
máte
sebe
to
není
správné
provedení
věci
de
se
od
sebe
pryč
do
věčnosti
ho
života
ne
od
sebe
k
sobě
kdežto
když
já
vykonám
nějakou
správnou
věc
této
to
této
sféře
tohoto
světa.
Tak
zakončím
tím
ne
že
ta
věc
je
vyveden
se
něco
podařilo
nějaká
třebas
konstrukce
ne
že
to
konkretizovat
ale
že
mám
radost
že
jsem
to
provedl
to
jsem
se
vrátil
k
sobě
touto
radostí
to
je
nejlepší
stránka
kerning
jak
se
trva
na
oddanost
věčnosti
jsou
to
od
toho
dejme
tomu
za
sito
zadostiučinění
se
musíte
rozžehnat
musíte
přestat
být
spokojeni
s
tím
že
se
to
provedli
je
to
provedeno
hotovo
tečka
zatím
a
když
to
neumíte
jinak
tak
to
obětujte.
Já
vám
to
řeknu
konkrétně
ale
to
je
ke
tak
se
celým
svým
životem
kterým
svým
životem
se
trénuje
v
oddanosti
zatím
k
tomuto
světu
touto
do
k
tomu
se
tam
odhalí
liší
mu
nebo
k
věčnému
světu
ale
nepodceňujte
tento
trénink
já
bych
řekl
že
tak
důležitý
že
když
ho
neprovedete
pořádně
tak
si
ten
hlavní
závod
už
neoděn
v
pořádku
musíte
být
pořádně
na
trvám
přestože
nejde
o
závod
ještě
ale
při
tom
že
se
se
za
věčně
životem
to
už
je
závod.
To
už
je
závod
na
život
a
na
smrt
a
když
není
správně
na
to
ani
tak
padnete
před
cílem
to
je
ne
a
jak
to
udělat
například
vašem
dětmi
nebo
sám
se
sebou
že
ho
budete
to
dítě
i
sama
sebe
nutí
k
tomu
něco
dělalo
pořádně
cokoliv
co
nemá
duchovním
vůbec
nic
společného
dělat
pořádně
všechno
dělat
pořádně
dovíte
prosím
vás
matku
která
má
rodit
aby
to
dělá
nepořádně
to
se
vám
nepodaří
neboť
to
za
ní
dělá
příroda
to
je
samovolné
ten
z
růst
to
zákona
neví
jak
nedělené
buňky
udělal
člověka
a
udělá
to
je
matka
je
symbolem
králové
nazí
a
to
je
král
to
je
fakticky
to
člověk
nemá
viděla
jste
sil
nekonečný
římě
tak
tam
vám
jenom
řeknu
tu
závěru
fázi
že
bych
je
do
začněte
že
a
že
totiž
on
ten
to
dítěte
s
tím
po
matce
která
mu
zemřela.
A
kdyby
nebylo
té
temnoty
toho
zármutku
nad
tou
matkou
tak
by
ten
katraj
který
je
obdobu
toho
škola
na
jiné
úrovni
na
které
se
to
dá
provést
na
této
ten
druhý
nemoh
osvobodit
nebo
jít
osvobodit
kralovat
asie
a
na
fakta
e
té
matka
to
je
žena
a
tam
musí
být
osvobozen
v
tom
smyslu
že
musí
zůstat
mladý
živou
jako
na
konci
toho
filmu
to
byla
dívenka
možná
před
pubertu
a
proč
protože
to
je
nestárnoucí
satani
která
je
nekonečná
na
které
je
založen
celý
vesmír
té
fanatickou
tvoření
toho
vesmíru
a
to
ustavičné
tvoření
to
fanatickou
oděje
v
matčině
mě.
A
to
my
trpce
mužové
neumíme
že
ano
a
to
nám
budiž
příště
no
prospěch
ale
my
to
svěříme
to
je
ženě
a
deme
vod
toho
to
my
připomíná
jako
co
mně
říkají
ty
moji
spoluvězně
koncentráku
to
je
pánbu
si
nás
poslal
na
ten
svět
a
opustil
nás
tože
že
by
nás
byl
neus
e
ten
esesman
tam
by
to
do
to
nemoh
vyvádět
se
mýlili
kdybych
svýmu
a
s
opustil
tak
vůbec
neexistujeme
že
by
následoval
ani
by
nemohl
neexistovali
bychom
ten
nás
nemůže
ten
nemůže
opustit
do
nás
vniká
pořád
svou
existencí
pořád
svým
poznáním
pořád
svou
láskou
a
my
jenom
tu
míru
kterou
uneseme
milujeme
poznáváme
žijeme
čili
malou
měrou
žijeme
poznáváme
milujeme
protože
neuneseme
víc
kdyby
nám
přidal
jenom
malinko
ví
i
té
existence
nebo
i
toho
poznání
i
té
lásky
tak
bychom
po
tím
zahynuli
zahynuli
pod
tou
tíhu
té
toho
nesmírného
života
existence
a
tak
dále.
Takže
když
se
dejme
tomu
takového
zjevení
dostane
lidem
nedospělý
tak
oni
při
tom
hynu
bez
padl
nohy
no
blahoslavená
jména
berte
nebe
třinácti
let
boji
třináct
let
tak
musel
zahynout
když
to
to
pozná
tak
já
myslím
že
jsem
ten
úvod
řekl
a
že
mu
hned
jít
dál
ne
vlastní
cestě
oddanosti
cesta
oddanosti
má
dvě
fáze
cestu
základní
a
nadstavbu
do
by
řekli
prema
vyšší
část.
A
napřed
se
musí
projít
říkají
indové
tou
základní
částí
než
se
může
vstoupit
do
té
vyšší
části
přímého
poznávání
čemu
mám
být
fakticky
a
správně
oddáni
to
tam
nepoznáme
za
tím
oddáni
tomuto
světu
a
to
je
nepřímé
poznání
co
je
to
oddanost
to
trním
oddanosti
upozorňuju
vás
ale
že
pokud
to
takhle
tvrdí
třebas
svatá
terezie
nebo
indové
ty
nejlepší
z
nejlepších
tak
se
všichni
mýlí
to
jsem
dost
jsem
nás
uka
protože
oni
neměli
příležitost
aby
na
to
šli
opačně.
Vono
to
v
tom
životě
taky
tak
není
uděláno
aby
všichni
to
šli
opačně
protože
to
by
bylo
zbytečné
to
tvor
tvoření
tady
mít
to
stvoření
jak
správně
oni
vědí
a
teď
jim
zase
už
se
van
vypadá
tak
že
musíš
napřed
se
naučit
žít
v
tomto
životě
než
se
naučíš
žít
ve
světě
věčném
jenomže
se
může
stát
a
to
jsem
s
tou
mít
my
se
to
stalo
do
na
mě
ale
já
jsem
pro
to
schopen
to
vykládat
jaksi
jak
se
říká
nově
vono
to
nové
není
on
to
znal
ramakrišna
šankaračárja
za
toho
ce
a
z
dal
to
bude
ale
prosím
vás
já
jsem
schopen
to
vykládat
z
opačné
strany
shora
dolů
než
to
to
vykládal
jak
zdola
na
to
nahoru
to
je
strašně
pomáhat
cesta
než
o
to
zhora
dolů
je
sice
rychlá.
Ale
je
nesmírně
obtížná
pro
tu
příkras
jak
o
tom
mluví
ježíš
kristus
moje
cesta
je
úzká
příkrá
a
mě
ta
ale
vede
ke
spáse
a
když
to
tam
zeširoka
vede
ke
zkáze
takže
já
vám
řeknu
ještě
že
jsem
k
tomu
přišel
ne
z
vlastními
citlivě
čili
co
já
vám
teďka
říkám
to
taky
není
z
mé
hlavy
to
taky
není
z
mého
přičinění
tady
ale
absolutně
to
není
z
mého
příčině
nic
čili
ať
se
vám
zdá
že
sebe
víc
se
na
toho
natom
krišnu
a
nevím
nad
tím
a
já
nevím
k
eště
na
ježíšem
nemohu
budete
ten
to
zhora
bral
tak
ten
si
ne
po
narození
vzpomněl
že
od
boha
pochází
kdežto
my
si
nevzpomínáme
kdepak
vzpomínat
v
tomto
smyslu
je
vědět
od.
Jako
třebas
dokud
se
marnotratný
syn
klaněl
tomuto
světu
dokud
měl
peníze
na
to
aby
se
mu
měl
na
to
třeba
mít
prostředky
by
se
musí
měl
klanit
tak
si
nezlomil
a
otcovský
dům
byl
až
už
tady
všechno
promarnil
si
na
něj
vzpomněl
a
velice
dobře
si
vzpomněl
z
komnat
je
vědět
a
vy
je
může
jenom
člověk
který
je
prázden
který
je
prázdný
od
toho
čemu
se
dříve
klaní
už
neměla
nic
vidu
ten
marnotratný
syn
a
proto
mu
to
takhle
šlo
a
já
jsem
neměl
čtrnáctkrát
za
sebou
o
dvou
do
čtyř
let
a
ne
z
vlastní
iniciativy
ani
halíř.
Když
mě
to
si
dovedete
lékaři
představit
operovali
při
vědomí
a
vždycky
až
nako
vybíraly
nic
z
toho
kloubu
tak
to
nebyla
malá
bolest
ale
oni
řekli
matce
protože
nemáme
prostředky
kterým
bychom
doplnili
odčerpá
krev
tehdy
nebyli
skupiny
krevní
známe
já
dycky
to
eště
neobjevil
tak
nemohli
transfuzi
tak
řekli
my
o
co
je
jenom
kousíček
toho
hnisu
ostatní
se
bude
dál
tvoř.
A
zase
budeme
mít
naději
že
třeba
o
svém
je
další
kousek
a
a
ty
krve
bude
moc
pryč
tak
zase
bude
muset
přestat
takže
matkou
vystihne
vůbec
sem
budete
muset
chodit
minimálně
dva
roky
a
taky
ona
je
dva
roky
bez
bohu
měsíců
tam
chodila
na
o
tom
neštěstí
máme
záznam
takže
by
to
bylo
dva
roky
a
o
to
dopadlo
tím
způsobem
že
voni
mě
tak
bolestivé
operovali
u
operaci
při
vědomí
že
já
jsem
křičel
přišel
pokud
sem
mohl
a
ono
už
to
nešlo
dál
křičet
já
jsem
se
odpoutal
od
té
bolesti
a
já
jsem
měl
dojem
že
mě
zabili
měl
jsem
ten
se
zabili
já
jsem
ve
svém
vědomí
dětským
nebyl
živý
ale
kupodivu
oni
dokázali
něco
co
se
doví
materialista
věc
protože
za
čas.
Tak
asi
za
padesát
let
že
totiž
osamostatnil
moje
vědomí
vědomí
se
ukázalo
být
nezávislé
na
organizmu
pokud
ten
organismus
ještě
živý
do
té
míry
že
existuje
a
není
ovlivňování
tím
živým
organismem
ukazuje
se
že
toto
vědomí
základní
vědomí
je
něco
co
není
tímto
světem
ovlivňování
ale
tento
svět
ovlivňuje
jo
jednostranné
ono
ovlivňuje
není
ovlivňování
toto
vědomí
ano
a
to
je
základ
cesty
oddanosti
to
let
já
jsem
ho
získal
tedy
v
předškolním
věku
od
dvou
do
čtyř
let.
A
jakmile
to
lékaři
u
mě
dokázali
mě
dycky
vzkřísit
totiž
přijde
do
tohoto
světa
a
za
pomoci
mé
matky
protože
vy
jsem
se
dostal
do
toho
co
je
to
nazpátek
to
ještě
vám
musím
říct
že
to
je
velice
užitečný
pro
vás
tak
já
jsem
vždycky
já
jsem
lidsky
byl
ve
stavu
blaženosti
blažený
blažené
nedost
nedotknuta
nosti
a
zájmu
absolutním
tento
svět
a
ve
stavu
nerozlišování
v
tomto
světě
takže
já
sem
nerozlišoval
matku
od
někoho
jiného
nebo
lékaře
od
jiných
kteří
mě
trápili
to
byl
nebyli
moji
trpící
matka
nebyla
mojí
matkou
takže
ty
lékaři
říkali
pokaždé
operací
mé
matce.
Když
jsem
vyšel
odtamtud
takový
řek
bych
jako
by
zblbl
ale
to
nebyla
to
byl
stav
dokonale
blaženosti
která
není
ničím
nějakým
šimrání
po
těle
nýbrž
to
je
fakticky
nezávislá
blaženost
na
těle
to
tělo
jenom
musí
transformovat
tak
aby
se
to
mohlo
v
tom
úseku
vědomí
objevovat
a
takže
musí
být
živi
tak
to
si
byl
tělo
zůstalo
kupodivu
a
já
jsem
byl
ne
bez
zájmu
o
tento
svět
a
lékař
řikal
kartu
do
leta
leta
paní
a
musel
je
dokonce
tvář
o
točit
k
ní
abych
já
se
na
ně
vůbec
podíval
podíval
jsem
se
na
ní
a
nevěděl
jsem
kdo
to
je.
Budete
sebe
nevydal
ani
zvuku
podívej
se
na
mě
do
co
co
jsem
ti
to
dělal
teďka
zase
nic
a
ten
lékař
řekl
teď
je
na
vás
matko
abyste
provedli
druhou
fázi
operace
a
budete
ji
provádět
mockrát
si
jsem
podaří
poprvně
tak
podruhý
to
asi
pude
víje
ji
musí
to
dítě
přivést
do
tohoto
světa
to
je
to
je
prosím
vás
to
co
na
vás
co
vlastně
skončit
z
tohoto
světa
se
musíme
učit
nepodceňujte
to
to
je
skutečnost
odvozená
ale
ne
proto
neskutečná
není
neskutečná
je
odvozená
to
nezpůsobuje
ne
skutečnost
na
ni
žá
iluze
žádná
máte
skutečnost
ale
odvozená
proč
by
odvozené
nemělo
být
najednou
skutečné
to
je
omyl
indické
filozofie.
A
takže
když
nevrátíte
matko
toto
dítě
do
tohoto
světa
tak
nejenom
mě
s
ním
nechoďte
v
mě
s
tím
nepřijdete
protože
ono
zemře
neboť
to
nebude
chutnat
jíst
a
ona
řekla
jak
to
moh
udělat
když
mě
nepoznává
a
ten
lékař
byl
moudrý
a
řekl
já
ne
se
divím
ta
moudrost
v
tom
lékař
si
vzal
on
nemá
o
tom
doufám
chleba
a
on
říká
vy
ho
neue
poznávat
že
jsem
že
jste
jeho
matka
nýbrž
by
ho
učit
hrát.
Vemte
si
ty
hračky
který
má
a
přátel
té
no
s
těmi
hračka
mi
zase
nazpátek
nebavte
nové
hračky
to
by
bylo
ještě
těžkopádně
jí
ty
naší
které
má
vezměte
naší
ty
nejjednodušší
a
na
to
ho
to
dítě
aby
mělo
k
tomu
poměr
až
je
naučit
tomu
poměru
té
hra
tak
von
vás
taky
na
zemi
a
ona
mně
říkala
už
třetí
den
u
něho
si
hrát
zase
předtím
vůbec
nezrodí
tam
není
a
potom
už
za
tři
dni
si
začlo
hrát
sice
ještě
nedůsledně
a
namátkovým
tak
ne
soustředěně
ale
za
tři
dny
už
řekla
mám
a
řekla
to
je
výborné
a
začlo
jíst.
A
slovo
chutnat
a
moc
dobře
chutnat
takže
ona
měla
přijít
že
jakmile
bude
poznávat
to
dítě
matku
a
se
u
naše
hrát
a
vono
tam
bez
nešla
protože
by
to
byl
nesmírně
slabé
že
tři
dni
vlastně
nejedlo
a
tak
počkal
až
se
pořádně
vírami
ta
kromě
a
od
nebe
a
ono
mu
to
chutnalo
a
vono
pomá
dokonce
mám
po
mám
chtěl
aby
mu
dal
další
zítřka
a
tak
to
bylo
v
pořádku.
A
za
čtrnáct
dní
přišla
tedy
teprve
těm
lékařů
a
ten
doktor
kafka
jak
se
jmenoval
říkám
my
jsme
má
nečekali
protože
čtrnáct
dní
řece
nemohl
volat
dojít
no
není
mohla
do
ono
mu
chutná
ono
mu
chutná
to
co
podíváme
kdo
je
ta
paní
má
a
kdo
jsem
já
já
jsem
přišel
nedo
toho
nedo
to
já
jsem
tě
mu
nechtěl
říká
v
nejlepším
pořádku
kolego
bylo
tam
styl
stát
vázat
si
vzali
zavázal
pupek
neboť
bude
ho
se
řvát
aby
dostal
kýlu
všechno
oba
dá
do
gott
těla
a
začne
operaci
já
ne
začlo
proc
u
vyhodili
za
dveře
a
začli
a
zase
vyřvával
zase
až
sem
už
nemohl
se
dostal
do
krajní
meze
svých
možností
a
to
je
další
poučka
na
cestě
oddanosti
vy
musíte
být
tak
oddaní.
Abyste
více
oddaný
být
nemohli
mou
záchranu
pro
tuhletu
cestu
nebylo
to
se
mi
tohleto
dělali
lékaři
ale
mou
záchranu
pro
tuto
cestu
dneska
přednáším
pro
cestu
oddanosti
bylo
to
že
jsem
přilnul
k
chemii
konkrétně
ale
tak
nehezky
že
vedle
se
mi
je
u
na
tom
ještě
byl
nějaký
ze
nes
ale
vedle
tý
chemie
dejme
tomu
nebylo
něco
by
tak
bavil
jako
ta
chemie.
A
já
se
naučil
zase
náležet
jedinému
rozumíte
to
vás
trénuje
jestliže
je
člověk
zamilován
do
někoho
to
je
bezvadný
trním
tamtoho
nechte
ho
třebas
chybně
se
zamiloval
když
víte
to
špatně
třeba
o
nařízení
který
všichni
indové
ctí
ať
už
věří
čemukoliv
zvířata
která
chodíte
zabíjet
a
lovit
pro
sebe
nesmíte
lovit
když
oni
se
milujou
to
a
to
je
smrtelný
hřích
to
vám
před
bohem
nebude
odpuštěno
to
je
to.
Text view •
Help