Waveform view
prevzate-kotouc-79-08B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Já
okovy
sem
do
nerozvinul
svůj
život
pozemským
nemá
odkud
by
sešel
odkud
by
přestal
do
života
věčného
nemá
odbyto
příklad
dítě
nemůže
vstoupit
do
království
božího
přestože
má
velké
přednosti
předešlým
člověkem
a
se
může
přiblížit
jak
jsi
ukazoval
a
nemůže
tam
vstoupit
člověk
celý
rozvinul
svůj
život
dělá
tu
letch
bu
pro
se
vstupuje
do
kálí
božího
protože
vy
styku
jak
ho
rozvinuje
jak
ho
rozvine
tak
začne
hodnotit.
To
své
rozumíte
tímto
způsobem
bylo
to
dobré
nebo
špatné
to
by
ještě
nevadilo
ale
byl
jsem
dobrý
nebo
špatný
přitom
to
už
je
špatné
to
už
není
věčné
to
už
je
osobní
a
jestli
jsem
byl
dobrý
mohu
být
spokojen
mým
že
jsem
byl
dobrý
a
tady
to
miloše
k
kazí
dělník
malá
no
protože
už
vzal
odměnu
svou
a
nemůže
proto
vstoupit
do
království
boží
kdyby
ale
on
v
tomto
momentu
hodnotě
jenom
v
tom
smyslu
udělal
jsem
všechno
co
jsem
mohl
a
na
hořící
že
jsem
se
snažil
o
to
aby
to
bylo
povedou
spravedlivě
správně
láskyplně
ano
snažil
sem
se
o
to
co
jsem
udělal
pro
to
aby
takové
bylo
jestliže
ano
pak
účinek
toho
všeho
jak
me
duši.
Tak
zevní
patří
bohu
ale
upřímně
set
být
pohled
našem
patří
bohu
a
ne
mě
jestli
je
to
na
poměl
radostí
že
jsem
to
udělal
tak
je
to
chyba
mám
na
to
naplnit
jenom
stylu
od
boha
abych
to
abych
to
mohl
pokračovat
a
to
proto
které
nějak
mouky
pojmout
tak
by
říkal
že
se
ráda
cesta
k
bohu
je
matiku
a
tim
výše
do
za
vlasy
přitažené
není
to
jenom
to
a
je
to
opravdu
také
a
z
mnoha
pro
ten
manipulace
s
vůlí
a
tě
se
tady
maminky
šel
cestou
poznání
jenom
tak
byste
považoval
za
chybu
manipulaci
pouze
svýmu
vane
bavit
proze
a
studně
by
to
takhle
odhadla
zažil
byste
tu
chybu
příště
dodělat
ale
nemoci
to
je
správně
manipulovat
s
bohů
že
změnám
od
boha
totiž
a
já
ji
moh
bránit
k
sobě
a
nebo
kdo
pomohu
kdyby
obrátí
k
bohu
tak
je
to
moje
vina.
Já
musím
konat
správně
dneska
náznak
postupného
znovuzrození
protože
tím
nevím
se
znovuzrodil
obnova
že
se
činí
uleví
a
obyčejně
vemem
probíhá
u
člověka
ne
jednorázově
nebo
postupně
odřezávám
pro
symbolem
je
oblíkala
ne
tak
všechno
tak
po
jak
to
v
tom
prvním
snu
pro
jenom
a
obyčejné
može
který
to
zabilo
nýbrž
to
je
to
je
vaše
situace
ano
ale
je
to
v
podstatě
pořád
se.
To
máme
zde
by
se
třebas
tedy
nekomu
zdálo
takový
symbolický
samý
o
nás
týká
a
očitým
mezi
ta
nakonec
zavedení
podobně
a
když
jsme
nevěděli
nebo
nevyznal
jsme
se
to
symbolikou
dítky
dobře
tak
že
se
takový
jsem
opakuje
až
někdo
kdo
ten
se
má
se
doví
oba
ze
zevního
světa
to
je
taky
pomůcka
všechno
nás
vode
čemu
to
může.
A
my
se
kteří
si
že
to
prozradí
zapojím
toho
významu
tak
například
tady
jde
o
už
ten
se
že
realita
svým
už
a
jak
vám
známo
vy
na
své
řetěze
ne
aby
se
zničila
nýbrž
aby
více
rodila
takže
to
platí
i
angelus
tak
si
to
to
ste
že
lidsky
je
třeba
zařízeno
odříznut
toho
řeší
větev
a
nechat
ji
růst
zespoda
tu
od
most
a
zase
další
odnesete
poda
a
tak
pořád
protože
to
je
nejsnazší
to
víno
podat
my
víme
dneska
jaký
smysl
má
lidský
už
to
jeden
ze
smyslů
i
nako
no
že
ale
ten
pravým
potřebujeme
to
smysl
tak
můžeme
říct
že
tento
sen
který
tady
byl
dán
není
třeba
ho
dál
opakovat
je
u
ukázkou
metody
prozrazuje
metodu.
Někdo
je
povahy
extatické
někdo
je
povahy
revoluční
tak
řekl
a
tady
se
říká
v
do
se
hodí
tam
to
případě
ta
metoda
tříbení
postupného
zlepšování
to
znamená
řízeno
do
něho
trošičku
do
kou
postupnou
ne
prostě
tvými
není
mi
bolesti
takovým
zásah
způsobovat
z
růst
a
zlepšení
tříbení
z
toho
stromu
a
tady
je
jenom
pro
zrození
metody
protože
v
ježíši
kristu
je
znázorněno
to
umírání
ve
třech
fázích
jenom
v
podstatě
kdyby
to
takhle
někdo
zažíval.
Že
by
se
narodil
v
betlémě
že
by
se
dal
dělo
v
jordáně
a
že
by
se
narodil
na
kříži
nebo
prob
to
už
je
to
jedno
konglomeráty
věcí
tak
by
to
museli
být
vždycky
extaze
protože
to
byl
prudký
přechod
že
ho
stupně
na
druhý
to
by
nebylo
možno
vyrovnaný
způsobem
překonat
by
tam
něco
vázlo
a
bylo
by
třeba
extatický
se
dostat
dál
ale
to
je
prostě
schema
a
do
toho
se
každý
nějakým
způsobem
musí
vejít
do
tohoto
klamat
tak
například
tady
tento
muž
komu
jeli
kterému
se
to
zdálo
do
toho
vejde
postupným
pozváním
do
stavu
třebas
narození
v
betlémě
do
stavu
toho
narození
v
jordánu
a
tak
dále
ano
tohleto
ví
tak
se
nebude
snažit.
Prudké
stanutí
protože
to
by
ho
vyneslo
trvale
na
vyšší
stupeň
jemu
světí
vy
trvalá
snaha
opakovaná
snaha
klepání
bych
tak
řekl
a
do
týrání
věří
no
kuse
trpělivé
do
týrání
až
se
vrá
otevře
předtím
do
týráním
vlastně
to
je
při
katany
kapky
se
zdvihá
vnitřní
hladina
poznání
neznatelný
až
převede
do
zevního
vědomí
které
odvozené
které
není
nestvořené
z
té
odvozené
z
toho
základního
nestvořeného
vědomí
cesta
lásky.
Má
dva
směry
kterými
se
člověk
ubírá
ty
dva
směry
představují
fakticky
to
co
pořád
požaduje
od
vás
harmonii
cesty
to
znamená
vyrovnání
toho
otco
člověk
snaží
s
tím
co
bůh
chce
mohu
být
na
to
je
že
když
mu
to
na
této
cestě
nejde
tak
není
to
jenom
moje
neschopnost
je
to
také
a
případě
je
to
také
nedorozumění
vůli
boží
a
nemám
si
stavem
hlavu
zneklidňovat
se
pro
to
a
chci
prosadit
co
mně
nejde
nýbrž
mít
dále
schopnost
shora
o
kterou
musím
bojovat
denně.
Sebe
vyprazdňování
jakou
koncentraci
nějakou
vnitřní
modlitbou
a
to
neunavuje
to
znamená
nesmím
ví
polevit
do
té
doby
dokud
se
opravdu
aspoň
interní
laboratorní
jak
já
tomu
říkám
nevyprázdní
ne
to
znamená
dokud
se
nesetkám
s
bohem
vnitřně
vědomě
jako
s
věčnou
bytostí
protože
činím
životem
e
chce
ten
ocitnou
láskou
a
když
já
se
teďka
ocitnu
v
situaci
že
mně
to
zranit
to
znamená
nasadím
všecky
své
možnosti
lidské
které
mám
k
dispozici
protože
jsem
ten
že
je
to
správné
spravedlivé
láskyplné
ale
jaké
v
této
ještě
má
ne
když
se
celo
že
to
subjektivní
hodnocení
na
tom
nezáleží.
Nevědomost
hříchu
nečiní
a
způsobuje
no
utrpení
a
aby
to
utrpení
na
stav
to
nezná
že
by
se
neměl
dát
ale
protože
to
není
v
plánu
této
cesty
cesty
prasete
láska
zjistí
se
láska
a
ne
zjišťuji
se
utrpení
to
je
k
na
ke
špatného
postupu
taky
si
že
my
to
tam
někde
v
nějakém
bodu
už
nejde
a
já
jsem
přesvědčen
že
jsem
do
toho
vložil
co
jsem
lidsky
mohl
a
to
už
jim
aby
se
ta
věc
stala
aby
ta
věc
se
dovršila
protože
to
považuju
správné
tak
musím
a
si
tak
podobně
jako
podle
svatého
klíče
věci
odstoupit.
A
nežádat
si
řešení
shora
ale
dokonale
odstoupit
a
znovu
se
děti
dotknout
třeba
za
chvíli
za
se
tomu
osobuje
a
tak
mnoho
se
pokoušet
o
to
až
sestoupí
ta
milost
hora
a
věci
začne
řešit
třebas
pomocí
událostí
týto
způsobem
já
jsem
veden
událostmi
to
je
mi
tady
jeden
svědek
že
stavím
se
jenom
to
nám
prací
se
okolo
mě
tak
hromadí
nebo
tak
se
prostě
srovnávat
že
dejme
tomu
musí
mlíko
krát
proč
takový
štáb
andělů
mě
tady
pomáhá
štáb
andělů
oni
si
říkají.
Třebas
posluchače
poslouchat
silo
ale
jednají
všichni
jako
anděle
ať
jsou
jakéhokoliv
zaměření
všichni
pomáhají
ale
volně
kdyby
věděli
že
pomáhali
tak
by
to
nedělali
pochopitelně
ale
oni
nevědí
co
dělají
většina
lidí
může
vám
pomáhat
jako
anděle
protože
nevědí
co
činí
a
jestliže
by
míříte
za
konání
vůli
boží
tak
štáb
andělů
sva
dispozici
duše
s
zvířat
lidí
rostlin
okolnosti
událostí
roli
sloužej
jakémkoliv
ale
sou
tu
já
se
nedivím
že
někteří
lidé
velice
osvícení
viděli
anděli
přitom
já
jsem
je
mu
nedivím.
Protože
vždy
klid
nevědí
co
dělají
by
ty
události
se
smí
a
kdyby
to
někdo
neřídil
tak
se
tak
nesmí
ru
ne
to
šoku
který
stojí
za
tím
který
má
něco
třebas
maličkost
nějakou
udělat
protože
je
to
v
tom
plánu
božím
že
by
to
bylo
dobré
kdyby
se
to
stalo
tohleto
když
se
toho
člověk
pořád
svědkem
tak
i
když
je
tak
tvrdý
jako
a
není
schopen
vůbec
milovat
jako
já
tak
přeci
jenom
i
při
té
své
prosti
musí
uznat
jednu
věc
pane
ty
miluješ.
A
toho
stratí
na
kolena
a
donutí
ho
i
při
té
ho
tvrdost
aby
uznal
aspoň
já
nemiluju
ale
ty
mu
co
sebou
pane
bože
můžu
dělat
já
musím
ustoupit
a
tou
odroste
ne
a
já
opravdu
jsem
pobyt
já
jsem
přemožen
touto
láskou
a
zdá
se
že
jednám
láskyplně
třeba.
Ale
proto
vám
neradím
nejdete
někdy
tak
ne
makoně
přes
z
za
těchto
okolností
od
jedná
ky
plně
a
není
to
on
který
jedná
plně
rozumíte
mi
na
té
zákony
odpověď
za
tím
máte
jít
když
to
bude
dělat
takhle
jak
ho
radím
a
to
už
je
do
konkrétní
rada
tak
vám
to
takhle
bude
vycházet
se
musí
vejít
a
být
opravdu
o
lásku
k
bohu
a
neodešel
konkrétních
záležitost
musíte
si
přát
nerušit
boha
v
ho
činnosti
popřát
mu
aby
jeho
vůle
se
prosazoval
i
proti
vaší
vůli
mi
ho
dal
velice
nepříjemný
že
se
něco
takhle
děje
je
se
to
proti
mé
vůli
a
zrovna
se
to
děje
proti
mé
vůli
když
ji
s
tím
že
to
správné
ale.
A
když
se
musím
dostat
tak
to
máte
nejlepší
duchovní
účinek
okolního
že
na
radostně
nám
že
klidu
jedině
nemůže
zrodit
poznání
boží
a
do
straně
choutek
šesti
některých
z
vás
že
pravé
zmoci
se
toto
poznání
porodila
nebo
začalo
nebo
se
projevilo
a
to
by
obav
mám
pravdu
většina
lidí
to
bylo
překoná
jenom
tím
že
při
dobyli
když
chtějí
se
opře
konat
když
tě
i
za
sebe
ví
a
ono
to
nejde
tak
při
tom
dobro
vůli
si
zoufalí
a
jsou
vrcholně
neklid.
A
tento
mezi
sestupuje
do
poly
až
už
ten
ode
nezpůsobí
ten
neklid
ne
nese
odstoupí
třebas
na
vteřinku
od
tohoto
neklidu
a
tu
chvíli
se
může
projevit
milost
čili
trvám
na
tom
že
jenom
s
klidu
se
kam
lodí
dá
projevit
to
může
projevit
a
proto
bych
radil
potom
radím
preventivně
nenechat
dostoupil
věci
tak
zvaného
aby
člověk
byl
zoufalý
aby
musel
aby
se
nemyslel
zemi
to
zoufalství
a
aby
vznikl
uměli
způsobem
klid
po
tom
zlomenou
organizmu
aby
si
nelákal
pořád
nestát
aby
to
se
od
něho
nechce
strašné
na
cestě
lásky.
Nýbrž
když
vyčerpá
prostředky
když
mu
ře
klidně
říct
já
jsem
lidsky
udělal
co
jsem
mohl
tak
nechce
odevzdá
bohu
a
ne
ne
ne
dotírá
než
dotírá
na
něho
jestliže
znovu
se
objeví
lítost
u
něho
to
znamená
znovu
neklid
tak
bude
muset
znovu
do
týrat
ustoupit
neříkat
si
třebas
plány
tu
sebe
koho
policie
tebe
to
sebeláska
ne
ustoupil
představit
ci
duševně
lítost
jako
sebelásku
a
potom
jsem
člověk
dokáže
o
ni
od
toho
piovi
ne.
Vona
to
on
si
bude
nalhávat
při
tom
a
on
se
musí
obalamutit
protože
jestliže
člověk
lituje
že
při
poctivou
snaze
nedosáhl
žádného
spojení
s
bohem
tak
to
není
jenom
jeho
líto
nýbrž
je
to
tažení
boží
ale
to
si
nemusí
říkat
o
tom
tom
přece
ještě
nepřesvědčil
on
si
může
tohleto
takhle
myslet
a
ono
to
taky
vyjde
nevedou
nečinila
ať
je
to
takle
myslí
ono
to
taky
takhle
výdej
bych
to
řekl
takhle
nedělal
tedy
ale
tam
si
to
úrovni
když
ste
začíná
by
to
takhle
mohl
udělat
žádný
se
z
těchto
receptů
neslouží
na
všechny
tito
mě
by
posloužil
například
tento
recept
a
proto
vás
prosím
abyste
takhle
relativně
všechno
poměřovat
já
musím
obecně
vzato
trvat
na
tom
že
s
klidu
jediného
kte
rodí
poznání
ano
protože
to
přeci
víme
že
utišení
ne
odstoupení
od
sama
sebe
a
tak
to
všechno
že
tady
vyžaduje
jako
nutným
prostředek
to
všechno
prostředky.
Ten
kryt
nemá
to
pokryto
říct
jestli
se
máme
kriste
nemáme
zalíbení
tak
je
to
nejhorší
tak
je
to
nemusí
prostředek
na
cestě
zpět
a
ne
na
cestu
na
cestě
kupředu
kamene
velice
klidný
na
říkal
že
ano
aby
se
ve
mně
nestal
kámen
prosim
né
také
o
klidná
pokud
není
napadena
krávou
třeba
na
všech
nebo
mrazení
to
neklid
vyšší
tvorů
nebo
myš
o
stvořeného
ale
náš
klid
jestli
ji
má
povahu
sterilní
to
znamená
jestli
nevede
k
poznání
tak
to
není
ten
pravý
klid
a
to
lese
musíme
umět
zříct
takový
klid
to
je
marden
ano
takový
klid
je
mouše
ví
je
třeba
z
něho
všemi
prostředky
vít
snahou
to
dalším
poznání
neboť
snaha
po
dalším
poznání
není
neklid
o.
Úsilí
není
neklid
nabyde
jenom
když
se
to
zneklidňuje
že
už
to
dál
nejde
a
já
se
přesto
snažím
já
to
vysvětlím
hada
jogický
a
ze
vině
radí
dýchat
třeba
hluboká
ale
běda
je
si
někdo
je
dycky
dech
provádím
sme
a
přepne
prý
se
to
násilím
na
plně
nebo
násilím
vydechuje
tak
si
zaručeně
způsobí
rozvedu
plic
nic
se
nesmí
na
této
cestě
duchovní
dělat
násilí
od
nás
lidí
se
musí
ustupovat
ano
jako
není
o
ničem
co
nemá
striktně
předepsáno
nýbrž
to
je
předto
na
určité
úrovni
a
je
možno
v
jedné
úrovni
přejít
na
jinou
úroveň
kde
předpis
jiným
a
pak
by
bylo
dobře
abychom
porozuměli
taky
co
co
se
rozumíte
úrovni.
Úrovní
nerozumný
způsob
pohnutek
nebo
druh
pohnutek
pro
které
něco
děláme
motivace
z
toho
co
děláme
jestliže
něco
dělám
z
důvodů
sebelásky
jenom
pro
sebe
tak
tak
se
zařazuje
do
řetězu
událostí
které
odpovídají
je
to
to
bys
úrovni
to
je
úroveň
podobná
zvířecí
úrovni
kde
musím
velice
trpět
a
chcípnout
jako
zvíře
nedá
se
nějak
nějak.
Nakonec
se
a
jestliže
se
moje
pomůcky
stanou
lepší
ne
ale
trestají
tak
se
zařazuje
na
jinou
úroveň
a
musím
se
ovšem
stát
že
já
jsem
nikdy
štípnu
a
stal
by
o
své
sebelásky
a
kluku
jednám
jinak
ne
třeba
se
od
řeknu
sebe
tam
případě
a
v
tom
případě
obyčejně
obyčejní
to
dopadá
ještě
hůř
a
ještě
větší
utrpení
nastupuje
než
jsem
zůstal
při
té
sebe
lásce
protože
jsem
sice
se
svojí
úroveň
ale
proč
se
toho
utrpení
na
se
to
poměry
se
kterými
se
nedovedu
vypořádat
na
té
úrovni.
A
tam
tam
něco
nedodělaného
opustil
to
také
musím
vypořádat
a
mě
ta
úroveň
pustila
a
řekl
aby
mě
dovolila
aby
mě
uvolnila
v
ně
aby
se
od
ní
osvobodil
já
musím
překonat
řek
bych
tu
tíži
té
úrovně
tu
váhu
úrovně
abych
mohl
zůstat
na
té
úrovni
vyšší
a
proto
se
obyčejné
stává
že
čím
se
lépe
snažím
jednat
s
tím
větší
překážky
se
hromadí
životě
protože
na
to
za
na
tom
začátku
to
je
zaviněno
tím
že
překonává
tíhu
té
nižší
úrovni
se
sebe
svém
vyšel
když
například
dejme
tomu
bych
mluvil
o
úrovni
kterou
říkám
duchovní
to
znamená
kde
pomůcky
jsou
co
nejméně
subjektivní.
A
kde
mně
jde
o
věc
to
myslím
prosím
vás
i
na
ateisti
přitom
že
někomu
ne
opravdu
o
věc
třebas
jako
manžel
silovém
tak
tak
to
je
pro
mě
oblast
ducha
už
té
obraz
duchovní
no
samozřejmě
v
tomto
případě
musím
dokonale
abych
tam
mohl
zůstat
na
té
úrovni
dokonale
zapomenout
na
sebe
jinak
tam
nevydržím
dlouho
padnu
rozuměli
potížemi
nebo
si
vodnes
trvalou
nemoc
eto
takového.
Totéž
platí
u
extatický
protože
tato
úroveň
kam
se
extazí
dostali
tam
nepatří
ještě
ale
jak
se
že
tam
byli
by
nesení
na
kvílení
to
extazí
nebo
dav
a
trvalo
až
do
smrti
jsem
se
stavěl
za
ten
způsob
postupu
abyste
nešlo
skokem
nýbrž
tím
tříbení
tím
vinaře
naše
jak
tady
bylo
neska
řečeno
vyšší
naší
pak
nebo
postupu
zdola
nahoru
musíme
tíži
jako
to
schodů
ne
když
je
mu
pomáhalo
zhora
tak
žádnou
tíhu
nenese.
A
proto
například
dary
na
to
ducha
od
nich
víte
tak
vy
se
na
prvním
pompejí
a
nemůže
v
tom
člověk
míry
tím
že
najednou
šlo
těžko
do
samo
jde
samo
a
to
je
znak
daru
božího
očistou
radou
ano
že
člověk
dobro
určitou
ze
ne
které
se
podrobuje
a
musí
do
toho
něco
vložit
tedy
nějaké
osobě
nějaké
brání
tvého
kříže
a
tak
dále
ne
nějaké
následování
to
je
všechno
může
dělat
z
boha
shora.
Znamená
že
mu
vkládá
do
vínku
dáváno
k
dispozici
právo
se
opřít
o
boží
pomoc
která
tu
je
dycky
připravena
když
se
člověk
vyprázdní
od
sama
sebe
čili
to
všechno
co
zdola
člověk
dělá
dělá
jenom
proto
aby
se
vyprázdnil
od
sebe
aby
tam
měl
právo
vstoupit
bůh
se
by
pomohl
bez
našeho
bez
našeho
dalšího
účin
tak
první
krok
musí
člověk
dělat
sedm
nějaká
lítost
vytvářet
jednu
správnou
a
jednu
nesprávnou.
Nelitovat
dosavadního
způsobu
života
jako
nesprávného
že
tak
ten
život
byl
žit
to
zase
nemělo
sami
vůči
sobě
protože
je
se
stavem
zády
k
tomu
činem
nebo
čím
jsem
dosud
byl
musím
že
toto
lítosti
začíná
každý
pořádný
duchovní
život
a
dechem
sobě
vzbudit
tuto
lítost
a
především
životem
nemá
třeba
příčin
aby
vzbudil
nebudu
zdá
se
mu
to
být
pořádku
všecko.
Tak
ten
nemůže
nastoupit
duchovní
cestu
tak
jak
já
chci
tady
propaguju
to
znamená
celoživotní
každém
momentu
já
vím
že
se
mu
byl
obavy
se
od
tohleto
věcech
protože
ta
byla
věřící
žena
a
já
jsem
najednou
se
s
ní
setkal
byl
pole
ou
jsem
se
setkal
duševně
protože
země
dělat
té
věřící
člověk
já
teďka
řeknu
co
teďka
dělám
a
jak
vyšli
a
to
já
to
bude
říkal
říkal
já
neví
tu
si
ho
života
já
jsem
přeci
že
na
věřící
do
ho
nedělám
je
to
v
nejlepším
pořádku
to
je
vyřízen
pro
vyšší
duchovní
život.
Než
to
ja
sem
říkal
více
a
co
si
myslíš
že
já
jsem
dělal
něco
horšího
než
ty
řeka
to
ku
mohu
posoudit
nedělal
a
ani
si
nemohl
dělat
by
mládě
co
by
se
byl
vyváděl
dal
za
mě
závanem
nevím
nedělal
jsem
to
do
sem
řikal
vyšla
ale
já
přesto
ten
svůj
řídí
je
ten
svůj
život
po
žil
za
nesmírně
špatný
to
jsem
na
sobě
protože
a
to
protože
mě
nepřivádí
k
bohu
no
na
řeka
já
nemohu
tvrdit
že
by
můžu
nepřivádí
bohu
já
přeci
nevydržím
abych
nešla
pátek
nám
ši
a
a
neděli
do
kostela
taky
že
ano
tak
by
to
bohu
táhne
a
ne
tak
ale
to
je
málo.
To
nemůže
vést
k
tak
činnému
duchovního
života
aby
s
bohem
se
stýkala
jako
se
stýkáš
s
námi
aspoň
tak
znamená
ty
mě
nemůžeš
za
těchto
okolností
poznávat
svého
otce
a
on
je
tvůj
otec
ty
jsi
musí
ty
ty
ho
miluješ
takovým
ne
bych
způsobem
který
pravý
celý
není
pravou
láskou
ona
řekla
tak
na
světě
nikdo
pána
boha
neviděl
po
smrti
ho
se
k
němu
dostanu
já
mám
klidné
svědomí
do
toho
nemluv.
A
byl
jsem
vyřízen
a
vy
se
nesmí
o
tom
věčném
z
toho
maximálně
chtěl
vzdát
žitý
a
ne
říkal
byl
jeho
a
to
přešlo
ji
nemají
matku
a
tam
nějak
podobné
míní
tak
já
si
myslím
že
tato
líto
vy
člověk
začne
litovat
předcházejícího
života
který
byl
bez
boha
nebo
by
něm
směl
v
něm
bůh
jenom
straní
nějakou
nějaké
místo
jako
třebas
pomocník
sluha
nebo
když
jsem
v
podobě
žebráka
se
k
němu
utíkal
žebra
je
o
něco
takovýto
postoj
tedy
není
správný
lítost
na
dosažný
životem
ovšem
tato
válkovi
pochází
shora
od
pozoruju
vás.
To
není
lidská
záležitost
a
co
je
to
lítosti
nemám
naopak
si
nesmírně
vážím
a
dneska
vím
že
když
jsem
tehdy
litoval
dosavadního
života
svýho
že
to
byla
milost
od
boha
nesmírná
milost
za
kterou
si
nedovedu
i
dneska
zvážit
protože
vím
že
kdybych
nýbrž
nezačal
kdyby
to
bylo
takové
nezačlo
tak
sem
se
nikam
nedostal
ne
to
způsobilo
opravdovosti
mýho
počínání
na
této
cestě
že
jsem
vystavit
se
odvrátil
od
sebe
a
přivrátit
to
novému
vysluž
ale
říst
má
eště
druhou
stránku
a
té
ta
lítost
zdola
to
znamená
lituju
sebe.
Z
nějakých
důvodů
z
jakýchkoliv
že
třebas
jsem
opuštěn
především
ne
každá
lítost
je
tak
špatná
nebo
ta
jsou
tam
stupně
špatnosti
ale
když
se
lituju
protože
jsem
opuštěn
že
mě
to
nejde
nebo
takovýho
něco
to
je
lítost
která
není
na
pravém
tě
nemám
právo
se
litovat
protože
se
mám
rád
důvod
lidí
mu
proč
mi
to
nejde
nebo
že
se
nevyprazdňuje
bylo
než
se
litovat
dělat
všechno
pro
to.
Abych
napravil
svůj
život
je
už
jsem
než
už
dokážu
litovat
tolika
je
život
že
sem
ho
takhle
vedl
aby
vedl
k
tomu
spojení
protože
tady
není
chyba
na
straně
boží
nýbrž
na
straně
mé
že
mě
že
já
mu
nedovolím
aby
do
mělo
života
vstoupil
jakmile
mu
berou
lítosti
pravým
pokání
tedy
a
k
tomu
říkají
křesťanství
a
správnou
činností
dovolím
aby
pravdivá
dovolím
aby
domova
vstoupil
tak
nejsem
nikdy
sám
a
nemusím
se
litovat.
A
může
se
dále
litovat
za
stav
tělesný
nebo
tak
to
všechno
je
možné
a
to
všechno
nepovažuju
za
správné
no
lítost
totiž
je
druh
sebelásky
zakuklené
tak
tento
druhý
toti
je
do
tak
ke
lásky
která
nedovoluje
bohu
ke
mně
vstoupit
tím
že
já
se
byli
tu
u
nemůže
mě
poletovat
bůh
a
proton
ze
strany
boží
je
má
jiný
charakter
než
to
plané
lito
vni
které
nad
sebou
mám.
Že
já
si
to
lítosti
nad
sebou
nezlepší
situaci
než
to
citová
li
se
nade
mě
nade
mnou
bůh
situaci
mou
řeší
místo
jí
to
s
tím
bych
doporučoval
řešit
událost
řešit
záležitosti
které
mě
právě
potkali
sešit
klidně
řešit
neví
to
neřešim
tak
se
tam
na
v
bibli
říkají
když
máš
ruku
která
tě
pokouší
také
vylupovat
trní
a
řízně
když
máš
oku
které
tě
pokouší
ten
obecně
ne
to
je
v
tom
smyslu
řešení
té
se
ši
to
té
symbolicky
ze
záležitost.
Ne
nenechávej
nezůstane
u
u
nějakého
přešlapování
na
místě
ty
se
ty
se
musí
já
jsem
to
já
vám
řeknu
celou
podobu
za
usnou
ruku
nebo
za
vyrobit
ktomu
rozuměli
protože
já
celou
bych
u
symbolicky
ne
doslova
tak
když
třebas
dejme
tomu
jsem
byl
v
pokušení
něco
dělat
co
se
dělat
nemá
třeba
zahálet
kdy
jsem
se
měl
učit
to
byl
v
tom
e
běžná
vlastnost
tedy
to
to
taky
ji
že
taky
drzí
e
zavře
aspoň
se
přiznali
tady
je
to
tam
s
tím
furt
prosím
tě
na
jaře
musí
se
představovat
makoň
jo
kou
politickou
jedem
sám.
A
protože
toto
nedělání
je
dělání
co
se
něčeho
co
se
dělat
nemá
fakticky
se
taky
dělání
člověk
nemůže
být
nečiní
to
by
zemřel
dělá
by
člen
aspoň
ostudu
a
nebo
něco
jiného
zkrátka
ne
nebo
co
nemá
dělat
nebo
se
levá
nějak
do
nějaké
činnosti
která
ho
baví
aby
nemusím
dělat
tu
která
ho
nebaví
to
to
je
to
moje
konec
choroba
todleto
protože
se
chce
mít
klidné
svědomí
ne
řeči
dělám
dobrou
věc
a
jenom
bych
nemusel
dělat
tam
do
tam
nebavil
situace
se
dá
řešit
jedině
tím
že
se
zapřu
a
že
do
té
věci
du
a
nechám
to
co
dělám
rád.
Prana
zapřu
se
ne
pro
to
aby
dokázal
bohu
že
jsem
tak
dobrý
ale
z
lásky
k
němu
že
ho
že
že
mu
chci
patřit
protože
vím
že
míra
sebezáporu
znamená
míra
patření
bohu
ne
všechno
tímto
vyšší
v
tomto
řeknete
tam
nebezpečí
neko
cesty
ale
mu
by
jsme
o
cestě
zdola
to
znamená
snaze
lidské
a
od
a
pomoci
shora
to
znamená
přichází
bez
zásahu
lidského.
Na
této
cestě
zdola
o
které
vám
především
je
protože
toho
na
působit
nemůžeme
nenese
by
spojujeme
pro
to
to
působení
tou
cestou
zdola
různým
praktikám
cesty
zdola
tak
na
této
cestě
zdola
ne
třeba
dosahovat
u
každého
člověka
stejného
stupně
dokonalosti
jakého
ten
člověk
je
schopen
a
jakmile
by
ho
vyšší
stupeň
dokonalosti
spaloval
bych
tak
řekl
jak
by
spaloval
jeho
síly
opatřoval
příliš
je
víry
znamená
by
vyčerpaností.
Jeho
sil
tím
že
by
se
příliš
nazval
tak
by
mu
nebyl
nezbyla
vůbec
síla
pro
například
pro
cestu
k
bohu
on
by
se
a
to
je
neutekl
křesťanské
mystiky
a
křesťanské
starce
on
by
se
vyžil
a
mysle
zcela
soustředil
na
to
sebe
zeši
sebe
zdokonalování
které
není
samoúčelné
a
nemůže
vést
nikdy
až
nemůže
zastoupit
ani
to
co
má
přítrž
ve
síly
jak
to
konce
cesty
čili
každý
člověk
musí
znát
míru
a
ta
je
dána
na
této
ctila
a
ta
jedna
tím
že
zabrzdí
tu
činnost
dycky
když
nemůže
vytí
že
nemůže
jenom
je
důležité
při
tom
aby.
Se
nelitoval
že
ho
to
zabilo
protože
má
to
zabrzdit
prostě
bez
lítosti
ale
vůči
sobě
si
že
při
tom
sebe
lituje
tak
tady
nahražuje
lásku
boží
méněcenným
způsobem
ale
vzal
odplatu
svou
nikdy
se
nelituje
co
vám
nejde
nebo
vás
unavuje
to
zabrzdíte
přemáhá
je
se
zabrzdíte.
A
až
nebudete
unaven
za
sice
znovu
ale
litovat
si
já
sem
unaven
nebo
je
to
tam
vedle
kolego
ve
pořád
říkají
jak
já
jsem
stanoven
nebo
tak
to
vy
neměl
člověk
pustit
ze
svých
spoje
jeli
unaven
má
si
má
znát
způsob
jak
si
ulevil
tak
aby
unaven
nebyl
to
je
v
jeho
moci
začít
znovu
po
malinké
pauze
která
platí
v
tom
aby
unaven
nebyl
někoho
svatou
větší
kdyby
to
byla
pauza
ti
veliká
tak
znamená
že
je
nemocen
most
tak
se
musí
léčit.
A
je
lépe
se
léčit
ne
se
litovat
opravdu
tohleto
říkám
proto
že
člověk
se
točí
o
začarovaném
kruhu
o
činnosti
kterou
se
a
koná
jako
službu
bohu
se
vrací
k
sobě
v
podobě
lítosti
čili
tou
činností
nemíří
k
bohu
třeba
její
původně
dělalo
jako
takovou
nýbrž
myslí
zase
k
sobě
tou
toti
která
na
vstoupila
na
konci
té
činnosti
anebo
to
únavou
znamená
tím
neklidem
který
potom
nastoupil
předtím
tedy
upřímně
varuju.
Já
prostě
činnost
kterou
která
mě
unavuje
já
si
tomu
dovede
jako
ten
jist
nemluvně
prosím
zase
nedělám
a
jestliže
je
to
váš
případ
člověka
aktivního
který
nemůže
to
takhle
zařídit
tak
zaručeně
se
bych
se
snažil
abych
rozumně
se
svými
silami
hospodařil
tak
že
jakmile
dožije
jim
jejich
konci
místo
lítosti
se
odevzdal
do
vůle
boží
a
upřímně
se
odevzdal
do
vůle
boží
a
ne
aby
do
zaměněn
jenom
se
odevzdat
jeho
vůle
ne
pane
bože
já
chce
vozem
udělat
to
ne
prostě
toto
mezi
mezi
ke
tebe
se
s
tou
tou
slabostí.
Do
to
vůle
boží
neboť
umět
i
s
hotovosti
budu
té
naprosto
nezbytná
součást
duchovní
cesty
aby
se
to
když
obětujete
svou
slabost
bohu
tak
je
po
ní
veta
svým
počítat
protože
to
se
nemá
také
vypočítavý
jednat
ale
je
to
moje
zkušenost
já
neobětuju
jenom
dobré
věci
bohu
protože
bez
tak
dobré
pochází
od
něho
a
to
potom
těší
myslí
atomy
ale
já
mu
obětuj
i
tu
slabost
musím
říct
že
neztratím
kontakt
vlivem
toho
protože
vám
se
může
stát
sem
unaven
nemohu
se
ani
pomodli
nemohu
mít
udělat
ten
jako
dřevo
a
pilát
si
třebas
nebo
mu
společného
a
za
copak
to
může
stát
pole
to
by
nemělo
nastat
já
prosím
večer
lehnu
a
pak
dřevo.
Jak
nedá
s
tím
vůbec
a
ne
vědomí
rozborem
se
celým
světem
ruce
s
vědomím
o
tomto
světě
to
je
jenom
vědomí
tohoto
světa
copak
to
je
pře
tváří
boží
to
není
nic
okukováni
skupinkou
ne
do
věčnosti
ale
je
do
stvořeného
malinký
malinkým
vzorem
a
jakmile
nabudu
sil
třebas
oděje
hodiny
tak
to
pustím
samo
sebou
jakým
poruším
kontinuitu
paní
to
je
pochopitelně
není
to
zdravý
já
jenom
říkám
jako
dělám
já
chci
jenom
říct
že
tento
argument
abych
se
sebe
litoval
že
my
to
špatně
jde
nebo
tak
nás
nepadá
u
mě
v
úvahu
protože
to
je
točení
se
dokolečka
to
je
vracení
se
k
sobě
každém
případě
je
to
to
dát
řídit
je
tak
abych
sebe
nemusel
litovat.
Tady
dotaz
jak
porozumět
tomu
lepšímu
údělu
která
který
si
zvolila
marie
před
tou
martou
která
poctivě
sloužila
bohu
přeci
tou
činnosti
tam
byl
bůh
jejich
očí
jistě
takže
on
kvalita
ukázal
větvi
že
jeden
vyšší
na
jedno
vyšší
ukázal
a
ne
jednu
mší
to
mání
rukama
a
to
obětován
a
to
obětovat
oběti
plné
konání
marii
marty
hodnotil
si
méně
kvalitou
menší
on
to
kvalitativní
On
si
to
tady
ne
na
roli
než
tam
tu
tý
marii
proč
protože
marie
ho
byla
poslušna
musíme
to
takhle
o
obecný
ona
ho
poslouchat
když
já
vcházím
do
dne
jako
po
slušná
nebo
jako
poslušný
syn
který
se
rozhodl
ten
den
poslouchat
boha
především
a
ne
lidi
tak
jsem
zvolil
kvalitativně
ale
lepší
cestu
a
k
tomu
mě
ale
musí
dopomoci
něco
také
zespoda
zdola
a
to
je
světlo
mého
rozumu
a
světlo
mého
srdce
srdce.
Tak
to
znamená
jestli
mě
třebas
rozum
a
srdce
velí
že
to
co
ode
měli
ji
dějí
je
nesprávné
nebo
nebo
není
to
citu
plné
není
to
ohledu
plné
čemu
mě
oni
radí
to
dělat
nebudu
ale
jestli
rozum
je
neřekne
že
je
to
nesprávné
ani
mě
to
srdce
ne
hlásí
že
je
to
prosto
citu
který
bych
měl
tady
být
že
to
bez
ohledu
plné
tak
bezohledné
panen
tak
to
nedělám
čili
já
sice
jako
poslušný
syn
nebo
po
slušná
cena
piju
do
života
do
do
dne
a
beru
to
co
tu
svou
takzvanou
povinnost
a
už
to
tam
tak
ho
to
z
rukou
božích
ne
z
rukou
lidí
který
ten
svůj
plán
dením
který
mám
sebou
neroz
rukou
božích
a
nikoliv
rukou
lidí.
Text view •
Help