Waveform view
88-05A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
tomu
zjevení
se
mi
to
ostatní
čemu
říkáme
inspirace
a
intuice
jeví
jako
odpad
poprvní
ta
inspirace
blízkým
odpad
nebo
důležitějšího
spad
nebo
dokonalejší
odpad
než
ta
intuice
která
se
mi
zdá
být
dokonalejším
pozdějším
nebo
odvozen
jím
od
panem
ano
ale
není
to
víc
než
odstavte
takže
já
teď
to
vysvětlím
jednoduchým
způsobem
napřed
inspiraci
umělecké
tak
jestliže
řecku
chtěl
by
někdo
inspirován
umělecký
pro
to
dělali
jednoduše
každý
rok
a
každý
smrtí
rok
zvláště
žitě
důkladně
se
prováděla
pouť
athéna
délos
naostro
délos
neměl
svatými
jak
apolona.
tak
artemis
to
byli
sourozenci
božští
tam
se
koná
pouť
proč
protože
ta
pouť
byla
symbolem
od
něčeho
odejít
né
někam
se
dostat
tam
se
ještě
nikam
zase
když
přišli
na
na
dost
ten
byl
prostě
na
deru
ale
nikam
do
věčnosti
se
nedostali
jenom
od
něčeho
odešli
a
když
odešli
dokonale
třebas
vedeme
tomu
s
athena
když
pustili
a
cenil
vy
se
všemi
těmi
inteligence
tam
tedy
vládli
tak
byli
konečně
aspoň
na
déle
připraveni
k
tomu
aby
se
jich
ujal
a
potom
teď
ale
bylo
zapotřebí
aby
prošli
řadou
hrů
tam
byla
ta
bylo
strmou
nebo
sloup
zradí
nebo
prostě
řada
zůstala
od
toho
přístavu
až
k
tomu
chrámu
to
apolona
a
artemis.
A
ten
řek
musel
jít
vokolo..těch
mnoha
vů
a
musel
z
vědět
že
některý
ten
lev
je
jeho
a
musel
sebe
odevzdat
když
sebe
neodevzdal
tomu
lhu
upřímně
tak
v
tom
chrámu
a
porodu
byl
zbytečný
nemohl
byl
tý
apolona
prase
nenastala
jestliže
ale
nejenom
opustil
a
sem.
Ale
své
já
odevzdal
tomu
a
říkal
tak
výtku
ty
si
teďka
my
já
a
buď
tady
počkej
si
na
mě
až
se
vrátím
jo
já
si
tě
zase
to
svý
já
vezmu
protože
tam
v
atenách
ho
zase
budu
potřebovat
né
ale
teď
u
athena
musím
být
bez
něj
by
mně
ten
inspirovalo
ten
můj
apolona
a
jestliže
tímto
přípravem-tímto-touto
přípravou
víte
že
lidská
představa
má
úžasnou
moc
dostal
až
do
toho
chrámu
apolona
a
pokud
to
byla
žena
do
chrámu
artemis
jo
to
tam
byly
vedle
sebe
jsou
jejich
zbytky
e
zachování
velice
dobře
zachovány
jejich
zbytky.
to
byly
mohutné
chrámy
když
se
tam
takle
ocitl
tak
se
mohlo
stát
a
stálo
se
v
každém
případě
je
to
to
správně
provedl
ten
člověk
že
když
jsem
ve
své
představy
je
vzdal
sama
sebe
tak
se
do
té
míry
vzdal
sama
sebe
že
mohl
být
inspirován
nic
víc
než
inspirován
to
není
konec.
zasel
správné
živé
východisko
které
dostal
zvaných
živý
východiskem
potom
je
dovolte
aby
o
těch
živých
východiskem
ještě
více
promluvil
ano
následující
protože
my
nemáme
ústech
na
cestě
protože
neznáme
žádné
živé
východisko
všechna
východiska
která
známe
jsou
mrtvá
že
jsme
celý
mrtvý
musíme
aspoň
jenom
východisko
oživit
abychom
z
něho
mohli
zase
k
rovnocennými
životu
jí
jenom
živé
se
stýká
s
živým
a
ne
mrtvé
s
mr..se
živým
to
nejde.
tak
když
tam
někdo
přišel
takhle
s
tím
živým
východiskem
tak
ten
a
potom
jeho
ujal
a
já
vám
řeknu
jak
když
například
tam
přišel
feidias
ten
známý
sochař.
se
ujal
tak
že
byl
tím
a
polem
tak
nadšen
že
hned
na
tom
dolu
vybudoval
prý
svých
svou
nejkrásnější
sou
devět
let
vysokou
toho
boha
a
prana
ho
z
tesařství
viděl
to
byla
cha
mohutná
že
ty
jsi
leta
stála
bez
porucha
a
nikdo
se
netroufal
i
vnitřní
teprve
nějak
vydáte
vám
století
najednou
zmizela
nebyli
duše
se
tím
co
tam
přišli
ne
jenom
o
těch
který
se
duši
neochotně
ch
který
jsem
zatím
se
ne
vyzpovídal
a
to
jsou
ve
náčiní
že
ji
za
zbourali
že
si
jiného
sebrali
ale
byli
toho
schopni
že
voni
uka
jednou
taky
z
hrobu
svatýho
marka
jeho
tělo
odnesen
tak
že
ano
to
byla
republika
kdy
sama
roku
republika
svatého
marka
to
nebyla
benátská....ukradli
toho
svatýho.
vojensky
násilím
z
toho
jeho
hrobu...
z
tý
koptický
církve
křesťanský
voni
neměli
moc
se
bránit
to
je
ska
že
toho
lidstva
do
svou
neuměli
jezdit
na
moři
tak
v
tom
os
nechat
ukázat
a
oni
to
mají
dneska
benátkách
v
tom
chrámu
svatého
marka
založil
na
tom
tu
republika
kdy
sama
jako
že
ano
ale
já
jsem
to
škodil
ten
tam
postavil
tu
sochu
toho
apolona
a
odnesl
si
něco
čemu
říkají
v
řecku
entusiasmus
já
tomu
říkám
zaujetí.
A
indové
mně
o
tom
zaujetí
pro
tuhletu
věc
řekli
že
si
zaujat
to
mi
říkal
ten....který
mě
ze
začátku
vedl
dva
měsíce
jenom
Říkal
já
tě
už
dál
nepovedu
protože
za
dva
měsíce
si
udělal
pokrok
který
já
jsem
udělal
z..za
dvacet
let
to
z
toho
důvodu
že
ho
udělal
ne
že
by
se
nějak
schopný
že
si
měl
entusiasmus
jsme
nadšení
vesmí
zaujetí
když
sem
na
to
ne
technikou
víte
jaký
je
rozdíl
mezi
technikou
co
to
to
stojí
energie
to
je
ten
nesnít
vědy
a
co
je
to
pouhé
zaujetí
entusiasmus
takže
ten
feidias
byl
považován
potom..když
tvořil
další
sochy
za
odrazu
napojování
a...
apolona
a
když
potom
vytvořil
dvanácti
metru
pana
athena
uvnitř
kroku
le
to
já
taky
zmizela
se
vším
už
...Tak
to
prý
byl
div
světa.
to
už
bylo
božské
pro
ně
dílo
voni
prostě
ta
sochu
měla
schopnosti
úprava
ne
přivézt
ke
zjevení
ale
inspiraci
to
nadšení
toho
freuda
přešlo
přes
tu
sochu
do
toho
kdo
se
vystavit
tomu
záření
toho
ideální
té
ideální
proporcí
to
je
palestiny
já
si
při
tom
vzpomínám
to
se
stalo
době
před
vnikám
a
krok
a
přece
dem
před
těmi
do
chodili
za
apolónem
na
ostrov
délos
protože
tam
se
chodilo
asi
tak
vod
šestého
století
před
naším
letopočtem
tam
nebyla
ta
svatyně
ten
byl
vzývá
někde
jinde
na
tom
nezáleží
de
ale
pravý
o
tom.
ovšem
bájeslovným
způsobem
homer
ve
své
illias
si
přečtěte
než
se
pustili
řekové
do
boje
s
těmi
pojali
tak
protože
jim
protěžoval
pas
a
se
nic
athena
ona
si
je
dala
shromáždit
na
břehu
mužském
mimo
dostřel
té
pro
ta
byla
od
břehu
stále
a
definovala
před
něm
se
zlatým
tím
a
zlatým
mečem
pomalu
před
nimi
před
celý
bokem
definovala
každému
se
ukázala
každému
vnukat
sílu
aby
přemohl
tyto
jan
a
pak
zmizela
říká
homer.
je
to
báj
ale
je
to
hezky
vymyšlený
vám
řeknu
já
si
taky..libuju
v
tom
hezky
vymyšlenym
tak
pravdivé
v
tom
vy
myšlení
že
se
to
i
mohlo
stát
a
A
tak
pallas
atena
si
tam
zařádila
no
ovšem
trvalo
jí
to
deset
let
ne...
než
to
dokázala
přemoci
ty
dané
bohy
který
byl
zase
na
druhé
straně
že
ano
a
proto
říkal
platon
a
to
už
bylo
dávno
po
trval
pochopitelně
u
nás
se
nesmí
o
těch
božích
vašich
mluvit
co
je
u
nás
zakázáno
nosti
protože.
Říkal
po
něm
před
ním
hra
kraj
to
ty
ani
nestvořil
nic
ani
žádný
člověk
nestvořil
tento
svět
to
je
věčné
tvoření
které
samovolně
pořád
kde
kupředu
a
pořád
se
mění
tamta
he
že
ano
to
by
se
tak
ho
se
tam
neříká
že
ta
malé
psáno
to
se
nesmí
říkat
oni
h
neříkají
je
tam
psáno
jo
já
to
mám
napsaný
a
s
h.
No
a
tak
napsaný
o
tom
tak
já
říkám
pan
ta
až
o
teďka
se
polepšil
tak
on
říká
ale
protože
ta
hmota
se
ustavičně
mění
ta
stvořená
hmota
ne
stvořená
stvořená
ustavičně
mění
tak
nemá
pravdu
ten
materialista
který
říká
že
hmota
je
věčná
ta
je
věčná
asi
tím
způsobem
jako
je
věčný
lidské
pokolení
ve
svých
potom
ch
kdyby
nebylo
potom
tak
by
bylo
po
věčnosti
a
takže
není
hmota
a
není
tvar
hmoty
a
jen
pro
její
motto
úplně
jiným
než
byli
třebas
předtím
a
přeci
otci
než
byli
předpisu
to
se
pořád
mění
to
je
to
patra
čili
ta
po
té
stránce
není
věčná
a
to
pan.
A
já
takle
to
dobře
věděl
a
taky
to
vysvětluji
nebo
říká
no
jo
to
sice
nikdo
nevytvořil
ale
je
tady
zá
je
nebyl
je
tady
zákon
moudrosti
který
vším
vládne
a
tento
ustavičně
vytváří
tak
tato
nemáme
dá
rozvádět
ale
já
jsem
moc
rád
že
jsem
kdysi
o
tohotěch
šel
okolo
knížek
který
si
dostoupil
v
takových
pozicích
a
vyhmát
jsem
tudletu
knížku
a
eště
jednu
jinou
protože
se
mi
líbil
ten
okraj
to
je
to
za
a
tam
jsem
před
několika
dny
našel
tuto
pasáž
z
herakleita
jo
kde
byl
celý
reprodukován
v
těch
hlavních
myšlenkách
a
byly
tam
taky
který
se
materialistům
nehodily
a
proto
si
je
vynechali
a
proto
moh-může
být
moji
no
takže
bych
řekl
tímto
způsobem
inspirace
už
mezníky
pohledem
nebo
nějakým
zjevením
nýbrž
to
je
odlesku
toho
zjevení
které
respektive
takže
když
například
dejme
tomu
nějaký
pan
mozart
amadeus
nadání
hudební.
tak
to
bylo
způsobeno
dvojím
s..že
totiž
jednak
ovládal
noty
hudbu
ovládal
klavír
k
tomu
ode
musí
otec
bez
vůle
syna
že
že
ho
nutil
k
tomu
klavíru
od
předškolního
věku
takže
on
od
předškolního
věku
už
moh
koncertovat
být
dokonalí
si
způsobem
jako
dítě
a
to
je
jedna
věc
a
druhá
že
už
před
ním
všichni
znali
noty
a
to
je
záležitost
inspirace
pokud
byl
inspirován
těmi
nota
tak
zkáza
inspirovaný
věci
a
pokud
pil
ind
byl
veden
tou
technikou
která
za
tím
je
tím
řemeslem
kterému
se
musel
naučit
o
tom
klavíru
toto
komu
nenutil
tak
v
té
houbě
vidíme
dvě
schází
nebo
dvě
tváře
jedna
a
jednak
řemeslné
a
jedna
umělecká
inspirovaný
nadšení
že
ano
entuziasmus.
v
tom
já
bohužel
tyto
věci
na
tom.
Pannu
marii
tak
jasně
rozlišuju
že
poznám
kdy
je
řemeslníkem
a
kdy
je
umělcem
a
mě
to
de-mě
de
následkem
toho
hrozně
z
krku
nemilosrdně
si
pomáhá
řemeslem
když
mu
nevytratí
inspirace
a
nikdo
to
nepozná
do
nerozezná
do
neměl
zjevení
ale
do
měl
zjevení
každý
to
rozezná
tady
je
to
řemeslné
a
tam
je
to
uměl
sou
lidé
kteří
toho
řemesla
tomu
přidával
daleko
méně
ať
jsou
to
umělci
hudební
anebo
umělci
jiní
výtvarní
to
je
jedno
myslím
že
ten
stáj
feidias
přidával
toho
řemesla
hodně
k
tomu
že
měl
důkladně
za
sebou
školu
řemeslu
atenách
někde
takže
dělal
skvělé
sochy
ale
nebylo
v
nich
ducha
nic
v
tom
pouhé
řemeslo
ale
od
té
chvíle
co
týkat
entuziasmus
vod
toho
apolona
byl
v
tom
duch
a
my
litujete
že
se
toho
tak
málo
zachovalo
já
jsem
od
těchto
inspirovaný
Viděl
nebo
měl
jsem
před
sebou
jenom
jednu
sochu
chá
vede
milý
milost
že
ano
která
je
vystaven
důvodu
a
já
vám
řeknu
nemá
ani
hlad
ani
ruce
ani
nohy
jenom
tělo
ale
když
si
dáte
poradit
tím
kus
to
dem.
A
postavíte
se
na
určité
místo
tak
ta
moucha
pro
vás
o
živé
ale
nejenom
že
dýchá
ale
ona
má
vy
hlavu
a
ruce
má
a
ona
je
inspirovaný
tělem
živým
tělem
a
jestliže
a
to
se
potom
pustím
do
těch
živých
východisko
jenom
ji
hodí
řekne
dál
se
nedostanem
dneska
to
je
začátek
věci.
že
bez
živého
východiska
se
dá
nedá
jít
o
přešlapuje
na
místě
musíme
najít
živé
východisko
našel
ho
je
jdi
a.
Našeho
mozart
našeho
komentuj
neudělal
malovat
a
jak
skvěle
maloval
a
neuměl
ten
neuměl
vůbec
tu
techniku
Ten
nebyl
dobrým
řemeslníkem
a
jak
skvěle
maloval
že
byl
inspirován
No
ale
nebudu
už
tady
plýtvat
časem
někam
jinam
a
pro
jenom
o
tom
třetím
do
zvuku
zjevení
a
to
je
tušení.
Nebo
intuice
vy
tomu
říká
tomu
říkám
tušení
před
ducha
tak
to
je
na
stejné
úrovni
já
si
toho
vůbec
neváží
promiňte
mně
to
je
moje
záležitost
to
přijmete
jako
správné
nýbrž
jako
že
já
nestranně
tady
vyjádřím
i
klidu
na
sama
sebe
neprávem
to
podceňuju
ale
pro
sebe
právem
ale
kdybych
vám
to
takhle
řekl
že
by
nemáte
právo
se
o
to
opřít
tak
bych
vám
křivdil
vy
máte
právo
o
intuicí
se
opřít.
a
kdyby
naši
umělci
a
vědci
se
o
intuici
byli
neopírali
polovička
všech
nejlepší
vynálezů
se
vůbec
nevyskytla
ale
oni
byli
oni
budovali
na
intuici
většina
z
nich
a
pokud
na
ní.
Budovali
tak
to
bylo
něco
lepšího
než
co
by
byl
bez
nich
třebas
pouhou
techniku
dokázali
tak
proč
já
si
to
smím
dovolit
to
co
si
nesmíte
dovolit
by
protože
jestliže
já
sice
občas
ale
si
jenom
někdy
poznávám
co
co
je
správné
tak
z
toho
povstává
jistota
třebaže
i
ta
jistota
je
relativní
toho
jistota
a
já
vám
takhle
to
jistoty
mohu
zatím
jít
a
mohu
to
uskutečnit
protože
v
této
jistě
není
jenom
přesvědčeni
že
je
to
správné
ale
v
tom
moc
to
uskutečnit
kdežto
v
té
normální
intuici
je
to
je
moci
daleko
méně
ale
je
tam
nějaká
eště
je
tam
eště
nějaký
zbyteček
tam
je
toho
ti
není
ale
u
mě.
Prostě
všechno
jde
kupředu
jenom
sérii
dalším
se
naší
celí
že
ven
a
ne
intuicí
a
ne
inspirace
nejsem
těm
věcem
inspirován
nýbrž
já
pořád
zažívám
zjevení
bez
star
bez
předmětu
bez
představy.
A
z
toho
mluvím
a
vkládám
to
do
představ
tvaru
samosebou
někdy
se
mi
nepodaří
protože
je
to
vedlejší
ten
obraz
aby
vystihl
tento
obraz
jako
předtím
třebas
přetřídí
protože
na
ně
musím
zapomenout
abych
měl
přístup
k
tomu
co
je
za
tím
obrazem
já
musím
se
nemohu
toho
neřek
že
že
to
jako
se
držet
z
osobní
vůle
a
z
toho
říká
každá
představa
a
kdybych
se
že
osobní
vůle
tak
zamezí
přístup
k
tomu
co
je
za
osobní
vůlí
a
za
osobní
dvojí
je
ta
svoboda
nemůže
být
žena.
s..s...
osobní
vůle
bylo
možné
to
to
by
to
bylo
krásné
ono
nejde.
Ta
svoboda
je....vůlí
boží
nejmenším
zrníčka
svobody
zažíval
tím
že
jsem
z
vůle
boží
něco
zažíval
a
ne
z
vlastní
a
přesto
měl
oprávněný
je
výrok
ježíše
krista
kdybys
chtěla
řekl
já
to
zkracuju
u
studny
měla
bys
život
věčný
já
to
zkracuji
samo
to
takhle
neřekl
ale
bez
tak
to
má
tento
význam
to
znamená
chtít
je
začátek
dobrý
a
není
to
dobrý
konec
až
do
konce
to
nejde
o
to
kdyby
vona
to
byla
chtěla
opustil
a
těch
svých
mužů
pět
který
jsme
měla
by
se
na
ni
se
sypal
jako
vody
to
by
bylo
a
to
nebylo
neštěstí
oni
by
ji
možná
zabili
ty
jsi
moje
ty
jsi
moje
tys
moje
říkal
být
pět
najednou
už
to
by
bylo
ještě
a
to
se
nemohlo
stát
protože
ona
vod
toho
utekl
a
myslím
že
jsem
sil
správně
intuici
intuice
je
taky
poznávání
najednou.
né
bez
postupného
pronikání
do
toho
vím
a
z
toho
usuzujou
že
je
to
jedinečně
správné
co
bych
neměl
jestli
za
tím
nejde
hned
moc
to
uskutečnit
jenom
o
tom
vím
že
to
tak
je
tak
je
to
jenom
intuice
není
to
zjevení
zjevení
za
tím
je
dycky
ohromná
ježíši
bylo
zjeveno
že
je
jedno
s
otcem
a
proto
mohl
dělat
zázraky
toto
proto
mohl
vstoupit
na
kříž
a
vstát
z
mrtvých
a
tak
dále
všechno
co
máte
dělat
tak
je
to
všechno
bych
byl
tak
on
se
rád
kdyby
to
šel
ještě
jednou
autentické
a
mohl
bych
kdo
tedy
a
to
asi
předělá
protože
já
já
to..předělám
jak
to
chápu.
Já
to
řeknu
po
svým
to
je
jedno
to
nemusí
bhaga...
v
bhagavagítě
se
praví.
velice
důležité
že
ti
činnost
sama
o
sobě
člověka
nenechává
v
klidu
a
protože
ho
nenechává
v
klidu
nedovoluje
mu
aby
se
dostal
do
toho
klidného
zdroje
ze
kterého
veškerá
činnost
a
že
to
vesmírová
část
a
nebo
osobní
činnost
člověka
pochází
A
následkem
toho
se
nemůže
setkat
s
tou
věčností
a
proto
když
v
činnosti
nachází
klid
nakonec
tak
to
je
činnost
já
bych
řekl
že
to
oživený
východisko
činnosti
ano
to
je
jedno
v
tres
proto
tomu
že
říkat
přes
to
jedno
z
východisko
které
potom
bude
dokonaleji
ještě
provedeno
nebo
vysvětleno
teďka
zaslíbil
stačí
to
On
tak
že
se
ho
váš.
No
a
když
v
víru
čím
nás
totiž
veškerá
činnost
je
činností
boží
čili
pochází
z
klidu
bůh
není
neklidný
když
něco
dělá
k
nemusí
má
at
rukama
nohama
když
se
něco
provést
i
to
ho
nezastiňuje
me
protože
to
je
primitivní
způsob
provádění
činnosti
lže
z
tohoto
principu
klidu
vycházím
do
činnosti
tak
se
v
činnosti
neztrácím
jako
v
neklidem
prostředí
jo
ale
musím
tedy
předtím
si
vydobýt
ten
vstup
do
toho
zdroje
toho
klidu
ano...
všechno
jo
dobrý
To
ji
těm
věcem
přišel
jako
slepý
k
houslím
chudáci
učedníci
museli
se
napřed
zříct
svých
rodin
mohli
tři
roky
dělat
zázraky
ježíšem
kristem
nevěděl
jak
tomu
přišli
protože
co
jim
nemohl
vysvětlit
co
se
dá
vyzvěte
takže
oni
se
strašit
divili
tedy
že
ty
do
za
to
v
tom
mu
tu
moc
česky
řečeno
že
ty
zázraky
dělají
ale
dělali
je
to
se
nemusíme
vědět
jak
to
přijde
ani
panna
maria
nevěděla
kterak
se
to
může
tady
muže
nepoznává
že
zrodí
ze
sebe
ježíše
krista
ten
potřeboval
a
stalo
se
to
kdyby
se
dějou
z
moci
boží
a
ne
z
naší
tak
já
tedy
teďka
už
toho
nechám
tohoto
dedukované
protože
bych
pořád
jenom
analyticky
na
to
šel
a
já
chci
na
to
jít
intenzity
protože
to
považuji
za
užitečnější
no
tak
když
se
narodíme...
tam
na
tento
svět
..tak
je
nám
předloženo
jedno
z
nejdůležitějších
které
vesmíru
existuje
na
cestě
do
věčnosti.
A
to
je
tělesnost
nejenom
všelijaká
tělesnost
ale
právě
ta
tělesnost
lidská
o
který
dobře
vědí
indové
že
na
ní
je
napojeno
sedm
lotosů
to
znamená
sedm
úrovní
vědomí
přestože
jsme
v
tom
prvním
a
to
ještě
nemáme
pořádně
otevřeno
tak
je
tam
ještě
další
šest
absolutně
otevřený
ch
no
a
to
všechno
je
obsaženo
v
člověku
v
lidské
tělesnosti
Čili
já
napřed
promluvím
o
tét-o
tomto
východisku
to
je
nám
ukázáno
z
milosti
boží
správné
východisko
správné
ano
ale
vede
k
něčemu
vede
k
vědomému
poznání
toho
věčného
života
nebo
přiznání
že
je
to
existuje
vůbec
jenom
tehdy
když
je
to
východisko
živé
jak
mně
živé
tak
mě
přemůže.
Tou
svou
svým
poznání
které
v
něm
obsaženo
v
tom
smyslu
že
já
nemohu
zůstat
u
východiska
že
já
to
východisko
začnu
používat
prakticky
že
ti
východiskem
to
se
prodělat
k
dalšímu
druhému
a
třetímu
východisko
nebo
tam
sou
minimálně
tři
východiska
a
jak
ježíš
kristus
naznačil
svým
životem
od
nuly
do
třiceti
od
třiceti
do
třiatřiceti
od
třiatřiceti
do
vstoupení
na
nebesa
a
seslání
ducha
svatýho
to
jsou
tři
fáze
musí
projít
a
ježíš
kristus
to
ukázal
svým
životem
...takže...
nazval
všechny
lidi
kteří
se
se
tady
narodili
nazval
je
mrtvými.
A
říkal
nemilosrdně
nechať
mrtví
pochovávají
mrtvé
ale
se
tady
starají
pochovat
svého
mrtvého
není
jenom
nějaká
starost
nýbrž
to
je
symbol
toho
že
zachovat
se
nemilosrdně
vůči
toho
v
tom
který
jsem
měl
po
se
měl
rád
když
už
teďka
mě
k
něčemu
jenom
že
ho
potřebuju
pochovat
je
nesprávné
podle
názoru
lidského
se
mu
nevěnovat
on
po
té
stránce
že
ho
pochoval
ne
to
bych
měl
aspoň
to
dok
a
to
byla
vděčnost
veliká
místo
tak
bral
lidsky
ale
ježíš
kristus
říkal
ano
ať
se
pochovávají
s
a
proti
tomu
nic
nemám
ať
se
jim
dává
úcta
ale
ať
to
dělají
ti
mrtví
ty
chceš-li
býti
živý
to
nesmíš
dělat
ty
poď
za
mnou
ať
mrtví
pochovávají
mrtvé
prosim
vás
řízně
mluví
o
tom
jak
používat
správně
takzvaného
mrtvého
východiska.
Jít
za
kristem
znamená
oživit
tohleto
východisko
a
já
to
zase
řeknu
protože
moje
východisko
bylo
právě
ta
tělesnost
živá
to
řeknu
pomocí
toho
pomocí
té
živé
tělesnosti
kterou
jsem
nabyl
tom
předškolním
věku
z
těch
operacích
za
vědomí
ale
způsobem
takovym-že
to
chudinka-ta
živá
tělesnost
byla
chudinka
taková.
jenom
občas
s
si
uvědomovala
že
je
živa
co
to
že
si
uvědomovala
že
živá
že
já
když
jsem
tu
tělesnost
použil
takovým
absolutním
způsobem
už
ji
víc
použít
nemoh
že
sem
byl
opravdu
požívači
v
pravém
slova
smyslu
se
vztekal
že
mně
něco
nejde
to
je
taky
poživačnosti
jako
dítě
jsem
dopadl
sekal
jsem
mlátil
sem
a
nadával
jsem
na
poměl
že
mně
to
nejde.
A
když
jsem
se
z
tekl
do
takové
míry
že
už
jsem
dál
nedokázal
se
ztekat
že
mě
šla
pěna
vod
huby
se
nedá
říct
od
úst
tak
najednou
jsem
poznal
že
je
to
situace
podobná
těm
operacím
za
vědomí
ať
se
postavim
na
hlavu
dělám
co
chci
ty
lékaři
mě
vy
dycky
přemohl
dycky
mě
nutili
dalšího
operaci
a
ztrátu
sama
sebe
a
tak
jsem
klidně
na
vrcholu
svých
živost
když
jsem
se
propojil
celobytostně
to
to
propojení
celobytostně
nutné
bez
té-bez
toho
se
nevzdáte
sebe
celého
na
tom
vrcholu
toho
propojení
od
sebe
samovolně
odstoupil
jsem
si
neříkal
vzpomínám
si
na
lékaře
ale
voni
do
mě
ten
stereotyp
samovolného
odstupňovány
vnukli
voni
ho
in-voni
mě
tim
inspirovali
protože
je
to
ještě
čtrnáctkrát
opakovali
během
dvou
r..dvou
let
to
nebylo
jeden
za
dru..za
dnem
nýbrž
během
dvou
let
tažen
přidržovat
u
tohoto
přechodu
z
tohoto
mrtvého
těles..té
mrtvé
tělesnosti
do
té
živé
naučil
mě
stereotyp
jí.
Jak..
Text view •
Help