Waveform view
87-30B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Čili
je
to
nýbrž
to
žili
aby
se
věci
tak
napravili
že
by
mohli
se
ospravedlnit
před
tím
ježíšem
který
ho
opustili
všichni
až
na
toho
jana
a
že
by
mu
směli
od
přísahal
že
budou
zase
jeho
a
že
on
budou
sloužit
i
za
cenu
vlastního
života
tak
to
předtím
nedokázali
jistěže
to
tom
toužím
co
to
bylo
že
oni
se
ho
neřekli
přestože
von
tak
potupně
zemřel
že
se
ho
tato
jidáše
nikdo
nezřekl
z
nich
ani
jeden
ne
protože
před
tím
dělali
něco
pro
bližního
vycházeli
ze
sebe
to
nedělali
pro
sebe
voni
se
učili
milovat
bližního
jako
sebe
přátelé
to
moc.
A
voni
tím
že
se
osvědčili
v
malém
zase
se
posvěcovat
na
velkém
co
jim
to
bylo
z
toho
dřívějšího
řídit
blíží
pro
bližního
to
dobro
voni
bylo
zaujatost
pro
bližního
zájem
o
bližního
zájem
pro
dobro
to
malé
dobro
které
udělali
pro
něj
když
tato
zaujatost
není
základem
vašeho
soustředění
lépe
ste
si
a
uděláte
všechno
to
se
vám
radil
nic
se
nestane
že
jste
byli
ale
před
tím
zaujati
touhou
pobo
a
on
to
to
nedařilo
tak
z
toho
jako
tu
chci
nevyjdete
nýbrž
potom
vyprázdnění
mysl
mysli
bude
tam
konečně
mít
místo
ta
vaše
zaujatost
neboť
to
nepochází
z
vás
tak
pochází
z
boha.
A
ta
tam
zaujme
pralo
ké
křeslo
a
bude
vám
vládnout
a
budete
tak
zaujati
že
se
budou
všichni
divit
přeloženo
vlastní
zkušenost
která
vypadá
že
to
tak
nebylo
ale
je
to
tak
když
třebas
po
těch
operacích
sem
občas
poznával
správné
bez
své
vlastní
vůle
za
naopak
opuštění
vlastní
vůle
a
vyprázdnění
mi
si
taky
bez
své
vlastního
činí
to
byl
stereotypní
naučili
lékaři
tak
já
jsem
při
tom
vlastně
trénoval.
Zaujatost
čím
jsem
byl
zaujat
já
jsem
při
pouště
postupně
zaujatost
boží
o
člověka
do
sebe
do
své
mysli
když
mě
pán
bůh
ukazoval
drobném
co
je
správné
to
jsem
nevěděl
že
to
pán
bůh
ukazoval
my
obavy
že
to
byl
on
mě
to
ukazoval
tak
já
jsem
zároveň
s
tímto
ukázkou
získával
sílu
od
něho
abych
to
provedl
čili
já
sem
používal
jeho
moci
jako
ti
učedníci
páně
když
dělali
zázraky
to
nebyla
jeho
jejich
moc
to
byla
moc
boží
já
jsem
nevěděl
samozřejmě
že
to
moc
boží
a
já
jsem
tu
moc
boží
používal
při
nás
let
až
sem
na
trénoval
víte
vono
by
se
takhle
dělá
toho
to
trvá
třináct
let
a
těm
učedníkům
to
trvalo
jenom
tři
roky
to
je
pro
rozdíl
panečku
tříd
vedení
to
vše
krista
a
pod
tím
opuštění
té
víry
to
šlo
rychleji
kdežto
já
při
na
cestě
poznání
se
musel
takhle
šlapat
delší
dobu
než
jsem
to
natrénoval
než
ta
že
jsem
pustil
tu
zaujatost
boží
od
člověka
do
svého
nitra
do
své
mysli
do
své
duši
ale
pak
vám
řeknu
při
té
extazi
první
v
sedmnácti
letech.
Jsem
měl
pro
nic
jinýho
pochopení
než
pro
pána
boha
pro
nic
jinýho
zase
jsem
tomu
říkal
řka
a
je
to
dobře
že
jsem
nevěděl
že
je
to
láska
ne
ale
byla
to
láska
a
kdyby
byl
se
že
já
miluju
pána
boha
tak
jsem
totiž
udělal
větší
chybu
než
kdyby
byl
věděl
že
to
láska
je
a
já
jsem
totiž
nemohl
te
chyby
se
dopustit
ve
směl
se
s
dokud
si
z
toho
důvodu
protože
kdo
to
ve
mně
miloval
byl
pomoh
já
jsem
jenom
uprázdnil
místo
tak
že
on
to
byl
tedy
miloval
že
jsem
nedorostl
do
toho
aby
měl
že
je
to
on
který
miluje
a
ne
já
když
člověk
si
chce
snaží
o
lásku
k
bohu
tak
je
to
bůh
který
se
snaží
abych
já
ho
miloval
protože
on
mě
miluje
a
před
předchází
svou
láskou
on
minimálně
dva
kroky
je
přede
mnou.
Tak
já
myslím
že
toto
necháme
v
tom
vyprázdnění
mysli
se
nedostaví
zaujatost
pro
boha
tak
jste
nikdy
nebyli
zaujatý
je
to
ale
řádně
se
snažili
o
to
abyste
byli
založí
pro
boha
tak
se
ta
ta
objeví
způsobem
že
vás
přemůže
ano
co
jste
na
základě
zaujatosti
z
té
vyprázdněn
mysli
postupovali
dále
jo
ho
se
projevila
projevil
a
se
vzal
to
učí
bohu
a
tam
není
místo
pro
nic
špatného
nemůžete
být
poslední
v
jakým
výbuchem
prázdnota
láká
zle
duch
a
nevedou
tam
horší
duchové
než
tam
byli
předtím.
Věděl
že
když
bude
pracovat
pro
toho
hospodáře
jeho
nástroji
na
jeho
poli
že
má
právo
vstoupit
do
toho
domu
ano
to
nebylo
nějaké
přímé
pozvání
to
byla
podmínka
pracovní
smlouvě
ano
budešli
přes
den
pracovat
na
poli
večer
máš
právo
vstoupit
ke
mně
jo
do
domu
a
on
by
si
byl
netroufal
vstoupit
do
jeho
domu
dyby
byl
přes
ten
nepracoval
to
by
ho
byl
asi
ten
hospodář
vyhodil
prosím
tě
já
bych
tě
prosil
o
jednu
věc
opravdu
upřímně
prosil
podobní
si
toto
podobenství
o
synu
na
poli
a
synu
nebo
posudku
na
poli
s
mých
domě
se
rozdávání
hřiven
hospodaření
s
hřivnami.
Ten
služebník
které
mu
byly
dány
hřivny
v
jiném
podobenství
ne
nehospodařil
ze
svým
nýbrž
tím
co
bylo
jeho
pána
ten
služebník
na
poli
neměl
své
nástroje
to
byli
hospodářovi
neměl
své
pole
to
bylo
podařit
neměl
své
úkoly
nýbrž
hospodářovi
úkoly
ano
toto
si
rozeberu
to
se
vyplatí
si
to
rozebere
detailně
že
to
mnoho
věcí
vysvětlí
ano.
Tak
a
takže
kdo
ho
tam
pozval
to
byla
to
byl
součást
pracovní
co
vy
spíš
ně
znova
taky
nesmí
tam
vynechat
nic
tam
dělo
jestliže
ten
služebník
odešel
z
té
práce
na
poli
byl
namazáno
tak
se
napřed
umyl
přelila
ta
je
začnou
opásal
se
a
začal
sloužit
tomu
hospodáři
bez
pozvání
já
nevím
kde
to
pozvaní
pořád
vidíš
začal
sloužit
tomu
a
neptal
se
jestli
ho
pozve
to
byl
součást
to
byla
součást
pracovní
mluvy.
Prostě
šel
protože
byl
připraven
my
se
máme
právo
a
povinnost
disponovat
rozumíš
aniž
bych
udělat
nemůžeš
sem
se
disponovat
on
se
disponoval
takže
on
byl
disponován
k
tomu
aby
posloužil
tomu
hospodáři
sloužil
mu
bez
toho
že
by
mu
kladl
podmínku
dej
mi
najít
a
ten
hospodář
o
potom
pozval
když
se
pořádně
najedl
při
sedni
a
po
je
taky
toto
máš
toto
poznali
ni
tomu
dochází
a
to
bylo
vysvětleno
vy
tomu
dochází
proto
jsem
musel
být
hloup
že
takhle
zkonstatovat
to
se
nedá
vysvětlit
ty
musíš
vědět
o
podmínkách
za
jakých
se
disponuje
a
to
dneska
odpoledne
celé
o
tom
vypráví
ne.
Lidstvo
nebo
jedinec
mohl
dospět
k
bohu
tak
bych
plesal
víc
než
pes
ty
ale
vono
to
pravda
není
samo
samotným
sebe
zlepšování
nebo
vůbec
zapřením
sama
sebe
se
nedostaneš
k
tomu
bohu
kdyby
toto
byla
pravda
co
tady
ten
se
píše
pane
pravda
že
jsem
úpadku
o
tom
není
pochyby
je
pravdu
té
ale
že
by
nastala
nějaká
obnova
náboženství
na
úrovni
mravní
to
ne
prosím
tě
za
chvalte
úrovně
toho
kdo
tě
nenávidí
když
mě
nenávidí
a
ty
nejsi
ochoten
ho
nenávidět
protože
miluješ
tak
nemůže
dělat
co
chceš
musíš
mu
jíst
cesty.
To
myslím
že
jo
on
za
otec
nemůže
mluvit
ne
vařila
mohla
no
ano
ale
koho
miluje
tak
by
jako
měl
si
dobře
dávat
pozor
aby
to
co
dělá
bylo
ve
schodě
s
tý
a
to
vlásku
že
on
neprochází
schopen
nikdo
ve
světě
prokazovat
jenom
ak
stála
úkony
lásky
nedělá
který
život
když
třebas
dejme
tomu
já
nevím
děláš
útěk
je
to
úkony
no
není
čili
tam
musíš
prokazovat
jiné
hodnoty
než
lásku
a
musí
si
mých
taky
věc
nimi
rady.
A
k
tomu
tě
nepo
neprospěje
pavlovi
miluj
a
dělej
si
to
chcete
svatýho
to
má
to
jenomže
chybně
pojatý
tam
si
nesmíme
pavla
něco
vytrhnout
a
považoval
to
za
celýho
padlo
te
kacířství
pamatuj
si
to
tudleto
pak
a
musím
říct
takovýho
jaký
já
to
je
výtečný
moudrý
a
když
si
budeme
jenom
co
se
říká
epištolách
té
málo
abych
taky
mohl
být
pavla
za
tuhleten
konec
ženo
ať
ve
shromáždění
čí
můžu
je
poddána
říká
pavel.
Můžete
se
to
tím
vhodnou
by
poddána
takovým
mužský
jako
je
tudleten
to
je
to
a
bylo
by
to
zpracoval
že
jo
za
celek
jestli
tuto
pavel
řekl
a
von
to
řekl
tak
je
to
vrcholné
kacíři
nevezmu
celýho
krista
k
tomu
a
ten
řekl
víc
než
miluj
a
dělej
si
co
chceš
ty
se
síně
už
si
nesměli
a
ještě
si
vůbec
nezměnil
když
ve
své
mysli
klade
těžko
nás
má
po
čem
touhu
už
si
ukladl
to
je
vono
a
ne
dělej
si
to
než
etak.
Toto
blahoslavenství
se
týká
posmrtného
života
ať
tady
pláče
celý
život
po
smrti
tě
za
to
buď
bez
starosti
potká
velké
štěstí
a
na
dost
věčná
blaženost
a
tak
dále
ne
ježíš
tam
vůbec
nemluví
něco
kde
by
byl
předěl
smrti
tam
není
předěl
smrti
v
žádném
blahoslavenství
není
po
škrtnout
nebo
není
zmíněn
to
si
to
třetí
od
a
do
e
není
tam
vůbec
nic
se
čili
ta
všechna
blahoslavenství
a
to
je
důležitý
vědět
platí
pro
tento
život
zde
budou
potěšeni
když
tady
pláču.
Že
tam
dáváš
no
já
o
tom
to
tam
no
tak
to
způsobuje
pláč
zármutek
bolest
to
není
jenom
špatné
nýbrž
to
přináší
vždycky
musíme
poznat
že
je
to
špatné
podstatě
protože
když
na
mě
do
ten
pláč
způsobuje
co
by
neměl
dělat
né
ale
na
druhé
straně
když
už
to
je
v
tom
světě
takové
tomu
nedá
vinou
že
na
něčím
ně
třeba
plakat
třebas
na
nemocí
to
není
do
rozpojuje
takle
konkrétně
nýbrž
to
je
stav
ve
kterém
se
nacházím
vem
okolnosti
se
nic
na
klady
třebas
něčím
a
trpím
nebo
tak.
Já
jsem
byl
jako
jsem
byl
platit
tak
jsem
byl
v
tomto
životě
nejvíce
radujícími
nejvíc
bo
těšení
člověkem
okamžitě
po
těch
operacích
jsem
byl
těšen
tím
že
jsem
poznal
narodil
ostatních
lidí
co
je
správné
aspoň
chvilkami
a
v
drobném
že
jsem
poznával
výstup
co
je
správné
tak
jsem
dostával
k
tomu
taky
moh
abych
to
uskutečnil
to
všechno
s
tím
souviselo
a
tím
sem
byl
potěšen
že
se
mohl
dělat
co
bych
normálně
neudělal
či
kdybych
byl
předtím
naplakal
tak
tento
stereotyp
nevytvořil
a
já
sem
nový
potěšen
čili
já
vemem
těchto
zkušeností
které
se
potom
opakovali
na
jiných
úrovní
musím
říct
že
není
to
míněno
toto
byla
se
jako
něco
posmrtného
a
pláče
no
zde
nýbrž
že
opravdu
žijeme
v
dualismu
kde
relativní
dobro
se
drží
za
ručičku
z
relativním
zlem
a
došli
považujeme
radost
za
relativní
dobro
tak
se
nedá
zabránit
tomu
nedá
se
zabránit
tomu
aby
to
relativní
zlo
který
je
pláč
a
zármutek
nezpůsobilo
také
to
relativní
dobro.
Ještě
jinak
kdyby
byli
učedníci
páně
na
tom
jezeře
nebyli
zarmoucený
a
ustrašen
a
vzbudili
ježíše
krista
tak
ježíš
kristus
by
se
byl
nezboural
by
se
byl
nedopili
ale
nebudu
se
čili
pláč
probouzí
řek
bych
boha
šest
tak
lidově
dáš
totiž
ho
přivádí
do
vědomí
přivádí
do
našeho
vědomí.
Vědomí
boží
řekni
by
činná
ale
probudil
jeho
rozumíš
já
teďka
nemám
na
mysli
že
že
mu
vyčinit
to
je
to
je
ten
tě
to
pro
mě
vedlejší
to
je
jenom
za
chvilinku
už
ne
že
já
ti
si
tam
jinou
stránku
věci
kterou
si
z
toho
neviděl
jenom
vidí
že
jim
vyčinil
a
já
vidím
přitom
že
probudili
ježíše
který
uklidnil
tu
bouřku
a
že
tedy
když
já
takhle
sem
zarmoucený
tak
pro
musím
boha
který
způsobuje
moji
radost
rozumíš
sou
dělali
si
tu
vidím
ze
všech
stran
a
to
není
moje
moc.
Takže
to
je
jeho
moc
takže
já
jsem
třebas
jak
jsem
toto
poznal
co
jsem
si
to
ještě
neznal
vůbec
to
to
prodělal
nebo
čemu
je
to
jsem
to
poznal
to
jedno
co
tého
listopadu
třicet
devět
jak
je
ten
esesman
tě
vzít
ten
život
jak
sem
třeba
vzdal
já
jsem
vstoupil
do
života
mého
přítele
jiří
ho
došela
věděl
jsem
co
si
myslí
o
tom
proč
tam
trpí
to
byl
to
jsem
byl
já
vůbec
ne
toto
vám
promluvil
ježíš
kristus
přátelé
ten
také
mě
tomuto
naučil
jemu
za
tou
vděčím
takže
to
je
on
který
vám
to
vysvětlil
to
má
daleko
širší
palestiny
je
eště
já
vám
říkám
to
by
se
promrhali
kdyby
to
vysvětlil
ještě
úplně
jinak
už
ve
starém
věku
zakladatel
řecké
tragédie
se
vám
dobře
známo
roku
čtyři
sta
sedmdesát
pět
před
kristem
řekl
pravá
moudrost.
Přichází
sama
sama
dveřmi
utrpení
přítelem
sem
zaručeně
člověk
raduje
že
jo
čili
ten
žal
ten
pláč
to
utrpení
způsobuje
moudrost
a
to
je
další
výklad
velice
skvělý
toho
co
se
tam
v
toho
svými
apoštoly
když
oni
totiž
ho
zavolali
a
von
uklidil
tu
bouřku
tak
ji
mohl
vysvětlit
tu
úžasnou
moudrost
bezstarostnosti
a
to
by
byli
bez
té
dramatizace
nepochopili
že
po
nebrali
vy
navážu
ale
když
si
zachránil
život
jak
se
jim
vzdal
tak
to
mělo
větší
váhu
to
jeho
slovo
rozumíte
tomu
se
taky
strašně
důležitý
todleto.
A
to
rozpoutává
taky
proto
abych
k
tomu
této
situaci
došlo
a
takže
to
bylo
záměr
neřestný
ježíše
krista
aby
mně
příležitost
toto
všechno
na
vystaví
pokrok
ztráceli
z
avili
je
přímo
úměrný
způsob
jakým
člověk
poznává
sám
sebe
když
sebe
tep
tak
pokrok
není
žádný
čím
dokonaleji
sebe
poznává
tím
je
větší
naděje
k
duchovní
pokroku
musím
to
dál
rozvádět
já
bych
radši
to
řekl
na
příkladech
ona
napsala
hlavní
ta
máš
ten
spis.
A
tam
se
snaží
vysvětlit
jak
a
za
jakých
okolností
člověk
stoupá
k
bohu
že
vám
tak
já
nemohla
psát
tedy
všecko
psalo
to
co
bylo
únosné
aby
ji
nezabili
jo
a
teď
si
ale
uvědomí
jednu
věc
má
to
psala
za
těchto
okolností
církev
v
té
době
si
myslela
že
do
nebe
se
vstupuje
po
smrti
až
po
smrti
jenom
on
si
to
možná
myslí
i
dneska
o
to
mně
nezáleží
které
na
tom
si
to
myslela
tehdy
a
jestliže
ta
svatá
terezie.
V
předškolním
věku
nebo
na
začátku
školy
nebo
tam
někde
v
útlém
věku
tak
sem
se
obrázek
svatý
že
ten
pan
ježíš
nabízí
věčný
život
co
marka
že
mě
pěti
mužů
tak
vona
pochopila
že
je
možno
do
toho
věčného
života
vstoupit
zde
na
světě
jako
dítěti
to
nemohli
mít
za
zlé
protože
neměla
teologické
fakultě
žádnou
že
jo
dítě
je
nemá
tak
to
dětsky
bere
a
dělení
jak
na
to
ale
přišli
že
takhle
myslí
a
že
ona
mluví
o
vzestupu
duše
k
bohu
přímo
otevřeně
a
že
tedy
k
bohu
znamená
do
nebe.
Tak
jí
to
zatrhli
tak
ji
mučili
inkvizice
jisti
a
ne
ale
vy
svatý
jan
kříže
ví
byli
u
mučili
jenže
von
se
za
suploval
ne
že
by
tam
byl
a
protekci
ale
on
říkal
už
se
o
to
víc
a
o
ji
matku
nechte
na
pokoji
tak
konečně
uchránily
a
tahleta
svatá
terezie
říkala
já
jsem
pro
to
tolik
trpěla
ne
proto
jsem
tolik
trpěla
že
měl
třebas
inkvizice
učila
já
to
dodávám
jenom
nebo
že
jsem
měla
tak
těžké
podmínky
životní
nebo
že
jsem
byl
nemocná
nýbrž
já
jsem
trpěl
a
proces
se
sebe
neznala.
To
je
to
poznání
sama
sebe
tady
je
ten
úhelným
to
je
vědět
co
si
přeje
bůh
a
plnit
z
to
a
my
k
tomu
sílu
abych
to
plně
já
dycky
v
tomto
případě
prosím
vás
to
tam
napíše
to
sama
te
mockrát
ale
je
dovoleno
žít
v
tomto
světě
a
pokud
nedělá
zle
pokud
nepoznává
co
by
neměl
dělat
tak
je
všechno
v
pořádku
co
dělá
ne
miluj
a
dělej
si
toto
co
ten
že
si
a
dělej
si
co
chceš
pokud
tě
nic
proti
tomu
nestojí
že
by
se
to
dělat
neměla
přívlastky
k
bližnímu
nebo
něco
jiného
co
v
tom
je
taky
je
ale
jakmile
se
to
protiví
v
tom
člověku
tomu
zajmout
který
nechce
aby
si
vzal
špatně
tak.
A
musí
ho
poslechnout
já
bych
musel
se
podrobně
dotýkat
sotva
života
a
on
je
vlastně
málo
popsán
protože
ten
byla
to
tý
o
něm
psal
mnoho
spisů
psal
jenom
o
jeho
způsobu
myšlení
a
ne
o
způsobu
života
to
se
říká
že
má
že
měl
velice
zlomek
taktika
ne
která
ho
vede
starala
na
to
hezky
krev
to
se
mi
hodí
za
toho
ale
mně
jde
o
to
jak
byl
zabit
jak
potřel
je
který
kdyby
byl
nepodařil
tak
nebyla
by
nebyl
a
on
měl
možnost
dostat
se
do
vyhnanství.
Když
líbí
že
se
nevrátí
a
že
bude
kani
mládež
jako
dosud
kazil
oni
kazil
v
tom
smyslu
že
měl
k
tomu
aby
nevěřili
na
bohy
které
nejsou
skutečné
kteří
nejsou
skutečný
nybrž
aby
věřili
to
co
v
jejich
duši
jim
káže
aby
dělali
a
nedělali
uď
dělali
nebo
nedělali
že
zákon
je
psán
v
nich
v
jejich
nitrech
a
tak
dále
o
to
tedy
bylo
po
bují
to
já
chápu
a
ta
ho
napíše
popuzuje
mládež
proti
daném
řádu
a
že
tedy
uteče
a
nebo
bude
poprav
žáci
vtělí
pomoc
tomu
útěku
podíl
proč
odmítl
teďka
nevíte
se
poslal
protože
dal
mu
jim
radil
jenom
co
nemá
dělat.
A
tady
mluvím
mu
poradil
neber
ten
jet
a
protože
mu
vůbec
nic
neřekl
on
je
vzal
a
zničil
se
vnitřní
svůj
život
rozumíš
tomu
tomu
se
říká
disciplína
jo
byl
charitativně
člověk
musí
mít
do
chce
zůstat
poznání
já
sem
musel
to
se
malém
poznával
za
správné
že
to
musel
okamžitě
provést
když
jsem
nebyl
ochoten
nebo
ochoten
okamžitě
to
provézt
tak
už
to
nebylo
tak
už
to
zkušenost
se
ztrácel
ta
síla
už
se
ztratila
proto
ježíš
kristus
řekl
okamžitě
za
mnou
do
se
danou
jít
a
ne
až
po
chová
mrtvýho.
To
pochovávají
mrtvých
čili
pravé
poznání
je
spočívá
v
tom
že
to
poznávám
jako
správné
moci
okamžitě
sledovat
okamžitě
sledovat
to
je
základna
cest
základna
cesty
poznání
a
tomu
mě
naučil
život
že
já
opravdu
já
jsem
nemohl
se
rodině
naší
nikdy
pochopit
jak
je
možno
můj
příkaz
který
byl
správný
podle
tohoto
principu
voni
hned
neprovádí
nebo
až
za
čas
a
že
a
čím
později
do
provádět
mi
to
uší
neměli
to
ji
v
tom
tu
sílu
kterou
by
byli
bývali
měli
kdyby
byli
necelobytostním
rodiny
nepřizná
jsem
chtěl
jednat
správně
a
ne
nedělal
okamžitě
to
co
jsem
považoval
za
správné
oni
nevěděl
odkud
to
má
tak
se
ani
nedivím
ale
nestalo
se
to
takže
já
sem
neměl
možnost
v
někom
vypěstovat
ve
své
rodině
poznání
protože
oni
nebyli
disciplinovaní
a
no
a
já
vám
řeknu
než
ta
malá
umřela
dávno
předtím
roku
padesát
jedna
a
oře
osmdesát
jedna
třicet
let
před
smrtí
ze
sebe
disciplinovaný.
A
mělo
to
za
následek
že
získal
vedení
podobné
jako
má
ně
třeba
sokrates
a
to
vedení
neztratil
a
dokonce
života
bez
tím
si
ale
musel
prodělat
pauzy
a
to
tedy
vám
řeknu
nám
nejde
do
hlavy
mě
jo
protože
jsem
měl
to
poznání
před
ním
a
ne
až
po
já
jsem
byl
z
koncentráku
venku
že
sem
si
jí
vzal
ne
ta
pasovali
v
tom
že
ona
při
druhém
dítěti
nebo
při
prvním
návodu.
Při
prvním
při
druhém
při
té
stačí
dceři
i
poradil
lékař
protože
k
němu
přišla
ve
k
tady
přišla
na
radu
co
má
dělat
aby
dostala
tonou
protože
měla
žili
k
řeči
při
tom
porodu
že
to
se
všechno
zvětšuje
oni
říkal
to
je
duch
já
vám
dám
injekci
jsou
nou
do
žil
a
nic
se
nestane
a
já
jsem
říkal
i
při
toti
si
to
se
nemá
on
říkal
že
ne
tu
tělo
tu
inici
dal
vona
potom
na
ty
roky
staví
úzkost
který
se
tým
si
nevěděl
rady
nebýt
pepíček
se
za
který
vod
toho
pomoci
pomohl
ale
až
za
čtyři
roky
tak
se
se
z
toho
vůbec
nedostala
byla
by
se
zbláznil
a
zaručeně
tak
takovou
pasu
si
i
na
cestě
poznání
musí
každý
popřát.
Na
cestě
poznání
kterou
a
tou
cestou
šel
ježíš
ta
pauza
se
nejkrásněji
projevuje
v
tom
když
tam
víc
těchto
ale
nejkrásněji
je
patrna
nejlépe
a
nejdete
je
patrna
na
kříži
bože
potře
mě
opustil
to
on
tedy
předtím
řekl
já
a
otec
jedno
jsme
prosím
je
to
pořád
nápad
za
vite
takovou
pořádnou
pasu
musíme
v
těch
poznání
každý
mi
čili
se
zapomnění
ohromná
cesta
správná
cesta
ale
vyžaduje
disciplínu
i
takovou
jako
měl
ježíš
kristus
odevzdávání
tě
přes
to
svého
ducha
nevím
prosím
opustil
ale
od
dáti
si
ducha
nezáleží
na
tom
že
si
mě
opustil
a
já
ti
ducha
odevzdával
to
jsem
nebyl
nikdy
schopen.
Tak
je
tady
samo
jo
přece
je
tady
dotaz
o
tom
mostu
kterými
je
tenhleten
život
já
musím
opakovat
promiňte
mně
tak
se
musím
opakovat
protože
jinak
který
je
tady
podle
evangelia
svatého
tomáše
který
je
tento
život
a
po
které
máme
přejít
a
ne
se
na
něm
zabydlit
a
zabydlení
na
tomto
mostě
nejběžnější
je
začít
tady
vlastnit
to
co
na
tom
mostě
nalezne
a
my
na
tom
mostě
nalezne
svůj
život
pozemský
a
když
začneme
vlastnit
tak
se
zabydlíme
víte
že
s
tím
životem
souvisí
s
obydlí
souvisí
sounáležitosti
s
rodinou
z
vlastní
a
se
všemi
vztahy
takže
tohleto
všechno
je
třeba
opustit.
Aby
se
člověk
dostal
dál
opustit
znamená
vnitřně
opustit
a
ne
od
toho
utect
jestliže
by
člověk
utíkal
od
těchto
vztahů
tak
bych
to
symbolicky
nazval
že
spadl
z
mostu
to
taky
není
správné
neboť
součástí
toho
přemostění
je
také
to
že
máme
tělo
že
on
nemůžeme
potírat
že
máme
smrtelnou
duši
že
máme
nějaký
vztah
k
tomuto
světu
tomu
se
říká
vědecky
symbioza
a
že
musíme
tu
spolupráci
že
světem
také
znát
a
umět.
Text view •
Help