Waveform view
87-19A-(s2)
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Který
ne
historicky
nikde
na
kříži
ale
teď
za
tebe
znovu
jsem
ochoten
na
kříži
znovu
umřít
připojit
se
k
mé
oběti
vezmu
oběť
za
oběť
pro
tebe
vona
to
udělala
a
byla
znovu
zrozena
tak
toto
znovuzrození
začátek
který
jsem
měl
jako
snazší
oproti
terezii
protože
jsem
si
byl
vědom
že
sem
do
toho
všechno
nevložil
neboť
mě
sice
nic
nechybělo
jak
se
mi
zdálo
já
jsem
si
myslel
o
sobě
jsem
svatý
ale
chyba
měla
ska
k
bohu
jak
sem
se
mýlil
když
sem
ho
ve
všem
poslouchal
co
je
to
ta
láska
do
mně
neposloucháme
mě
nemiluje.
A
já
sem
mu
poslouchal
já
jsem
to
ale
nerozeznal
jako
lásku
vůbec
ne
to
pro
mě
nebyla
za
mě
láska
když
ho
objímal
nebo
když
už
když
ho
když
mu
to
projevuju
nějak
na
to
jsem
nebyl
schopen
já
jsem
prostě
ho
jenom
byl
poslušen
za
cenu
vrcholného
sebezáporu
to
jo
ale
i
ta
cena
sebezáporu
to
je
jeho
moc
že
ano
takže
já
jsem
toto
musel
odevzdat
v
tom
okamžiku
z
té
smrti
tam
v
tom
koncentráku
ale
nemusel
se
odevzdat
tu
lásku
kterou
jsem
bohu
věnoval
já
sem
mu
žádnou
lásku
nevěnoval
a
protože
jsem
teďka
poznával
že
on
to
byl
který
mě
miloval
když
mě
k
sobě.
Přimknu
ne
a
tak
dále
a
potom
jsem
tam
těch
pět
měsíců
dalších
žil
absolutně
klidně
protože
on
přes
mě
miloval
on
přes
mě
poznával
on
přes
mě
existoval
já
jsem
tam
neexistoval
to
byl
důkaz
pro
mě
i
pro
ty
ostatní
spoluvězně
protože
jsem
chodil
před
namířenou
na
mě
puškou
jenom
mě
nevystřelila
každého
jiného
vysvěl
protože
já
jsem
byl
nebyl
jsem
svůj
byl
jsem
božím
že
ano
tehdy
zkn
ale
tedy
tak
prosím
berte
na
vědomí
že
tohleto
je
první
podmínka
správné
smrti
nebýt
svůj
vnitřek
nic
si
nepřivlastňovat
nic
jsem
neudělal
dobrého
v
tom
světě
ani
špatného
ani
dobrého
takle
jako
čistá
na
ba
tam
musím
do
té
smrti
vstupovat
jestliže
vám
dycky
ukazuju
na
příklad
svatýho
antonína
poustevníka.
Tak
to
dělám
protože
von
každý
den
ráno
dost
se
stopatnácti
let
každý
na
ráno
a
to
nebylo
snadné
do
na
poušti
se
ti
stopatnácti
let
takže
ráno
když
stával
tak
zapomněl
už
na
ten
minulý
den
jako
by
byl
vůbec
nic
neudělal
on
vcházel
poprvně
svým
životem
denním
k
bohu
přicházel
svým
denním
životem
bohu
a
to
vás
upozorňuju
dneska
už
toho
filtr
bili
není
ale
v
té
mši
svaté
kterou
možná
máte
ne
by
se
svaté
tamto
ještě
intuice
ne
víme
vigi
beránek
boží
který
s
ní
má
hříchy
světa
a
ne
hříchy
člověka
prosím
vás
tu
liturgii
neopravňuje
protože
to
je
podle
slov
k
misto
vých
tam
v
tomto
případě
psáno
on
neřekl
člověka
nýbrž
přijde
sem
spasit
svět
a
ne
člověka
jenom
jenom
člověka
čili
neberte
člověk
jako
střed
vesmíru
to
jsme
si
mohl
dovolit
někde
ve
středověku
a
dneska
už
ne
to
jsme
se
rozešli
vědou
a
se
vším
a
i
s
tím
ježíšem
kristem
pochopeno
to
nejhorší.
Čili
my
musíme
si
uvědomit
že
když
přišel
spasit
svět
tak
to
znamená
je
ten
svět
chtěl
vyvést
se
zákona
daly
z
toho
utrpení
relativního
zla
relativního
dobra
z
těchto
výchovných
prostředků
ho
chtěl
vemu
ten
svět
a
protože
je
máme
celý
vesmír
v
malém
v
sobě
tak
on
v
člověku
vede
ke
spáse
ten
celý
vesmír
ten
vesmír
v
malém
je
ve
spojitosti
s
tím
vesmírem
ve
velkém
a
takže
vlastně
pomáhá
celému
vesmíru
ten
člověk
který
té
spáse
přichází
ano
tak
mistrovsky.
Život
je
tak
mistrovsky
zařízen
že
já
v
tě
nechtě
se
musím
co
chvíli
něčeho
odříkat
všechno
nejde
podle
mé
vůle
já
se
musím
podřídit
vůli
bližních
třebas
nebo
svým
chabým
možnostem
anebo
taky
svým
nemožnost
tem
a
to
znamená
že
já
během
života
nesčetněkrát
sebe
zapírám
ne
dobrovolně
jako
já
jsem
nikdy
dobrovolně
sebe
nezapřel
ale
zapírám
sebe
nedobrovolně
nebo
zapíráme
sebe
nedobrovolně
a
tím
se
připravujete
aniž
o
tom
víme
ke
smrti
protože
před
smrtí
to
musí
dopadnout
tak
že
se
musíme
dobrovolně
konečně
dobrovolně
všeho
co
jsme
dosud
vlastnili
vzdát
jestliže
to
neuděláme
tak
jsme
nepřipravili
vstoupili
vámi
řeku
smrti
já
to
vylíčím
na
jiném
případu.
Že
totiž
dejme
tomu
toho
jednadvacátého
listopadu
kdy
mi
ten
třicet
devět
mě
ten
můj
esesman
já
říkám
moji
protože
mě
pomohl
k
tomu
největším
poznání
byl
prostředníkem
dobrým
když
jsem
vzdal
svůj
život
tak
jsem
ho
vzdal
beze
zbytku
neměl
jsem
žádné
požadavky
něco
ještě
v
tom
životě
poší
nebo
něco
napravit
nebo
se
polepšit
než
to
ty
první
dni
než
se
toto
stalo
tak
jsem
poprvně
prosil
pána
boha
o
tento
život
poprvně
v
životě
já
jsem
ho
předtím
neprosil
to
bylo
pod
mou
čest
a
nedokáže
jsem
říkal
pane
bože
zbavi
tohoto
kříže
protože
já
budu
ještě
hodnější
a
musí
to
ještě
větší
dobro
ale
ono
se
to
nestalo
stalose
pravý
opak
než
jak
jsem
to
chtěl
aby
se
stalo
já
jsem
chtěl
pro
sebe
toho
pána
boha.
Čili
pro
nás
ten
pán
bůh
tady
není
my
jsme
tady
pro
pána
boha
to
jeho
stvoření
je
pro
boha
to
je
jeho
stvoření
on
se
tomu
taky
ne
tváří
nebo
neobrací
zády
ne
tvářit
se
jako
k
něčemu
cizí
mu
to
je
jeho
stvoření
ne
naše
stvoření
my
jsme
neprodělal
my
jsme
zplodili
děti
ne
to
je
jenom
pokračování
toho
úkolu
který
tady
pán
bůh
vykonává
svým
stvořením
takže
když
já
tímto
způsobem
se
dostávám
k
smrti
že
já
konec
nakonec.
Vezmu
nebo
považuju
za
správné
že
je
to
život
boží
já
bu
mil
tím
za
věřící
potom
po
vám
na
věříte
že
to
život
který
si
bůh
nám
tady
servírovali
abychom
pomocí
něho
se
dostali
nazpátek
do
věčnosti
tak
prosím
vás
před
smrtí
přestaňte
pochybovat
že
to
bylo
špatné
ono
bude
totiž
nejí
těžší
vzdát
se
domněnky
že
je
to
že
to
bylo
taky
někdy
chybné
někdy
dobré
někdy
chybné
kdyby
to
bylo
jenom
špatné
no
tak
je
to
v
pořádku
toho
se
znáte
snadno
ale
když
taky
myslet
že
tam
něco
bylo
dobrého
tak
to
už
je
horší
všechno
bylo
špatné
pokud
jsme
jednali
z
vlastní
vůle
a
proto
svatá
terezie
z
avily
navrhuje
že
nejlepším
vstupem
do
věčného
života
je
pojetí.
Maří
magdalény
života
všechno
se
jí
zdálo
být
špatné
na
tom
její
životě
nic
dobrého
a
proto
sebou
praštila
před
ježíš
ano
na
na
zem
a
proto
mohla
být
spasena
a
že
my
máme
něco
malinko
dobrého
nebo
se
cítíme
ještě
něčím
dobří
tak
v
tom
je
jedna
základní
chyba
že
vy
nejme
že
všechno
dobro
pochází
od
boha
čili
se
tomu
že
máme
ještě
bohu
za
to
že
byli
v
ničem
dobří
to
je
jeho
moc
která
nás
přemohla
tak
prosím
vás
v
okamžiku
smrti
se
od
nás
abychom
podstoupili
svého
dobrého
o
svého
špatného
abychom
byli
čistým
nádobami.
Které
jsou
bohem
tažení
k
němu
a
žena
dosud
chybělo
nebo
překáželo
v
tomto
tažení
to
že
jsme
byli
svý
a
žijeme
svý
jenom
v
tom
třebas
jenom
že
mně
se
to
udělali
dobře
tak
to
je
taky
vlastnění
my
musíme
nebo
že
se
po
toho
života
na
co
chceme
ještě
něco
o
tom
jsem
vykonat
to
je
taky
být
svý
toto
musíme
překonat
a
tím
zemřeme
tím
pravým
způsobem
jestliže
ovšem
si
přejeme
to
překonáno
proto
abychom
blaženě
zemřeli
tak
to
nepřestal
tak
by
tam
to
vlastnictví
tohoto
přání
ano
prosím
dal
po
věd
a
my
já
si
si
bude
muset
ponechte
na
to
dát
nějaký
čas
ale
já
to
tykal
odpovím
jak
jsem
schopen
v
tom
čase
to
eště
zmoci
ano
tak
podívejte
se.
Jestliže
já
mám
umřít
dříve
pro
tento
svět
než
umřu
fyzicky
to
je
požadavek
správný
ale
promiňte
aby
se
vrátil
ke
své
zkušenosti
čtrnáctkrát
za
sebou
v
předškolním
věku
jsem
zemřel
dokonale
pro
tento
svět
opravdu
dokonale
a
kdyby
mě
byla
maminka
nevrátila
do
tohoto
světa
tak
bych
byl
zemřel
fyzicky.
Ale
ona
mě
vrátila
kdo
nás
to
vrací
do
tohoto
světa
není
to
vždycky
matka
vidění
tohoto
světa
naše
smysly
náš
rozum
který
to
zpracovává
ty
smyslových
vjemy
naše
city
to
je
to
co
nás
vrací
do
tohoto
světa
my
jsme
ustavičně
vracení
do
tohoto
světa
my
totiž
když
zemřeme
dokonale
zemřeme
vnitřně
tak
vidění
tohoto
světa
na
zase
vrátí
do
situace
kdy
jsme
už
když
to
už
neplatí
když
vnitřně
nejsme
už
mrtvý
to
není
nějaká
definitivě
k
duchovním
světě
neexistuje
definitivě.
Židovský
národ
si
mysleli
se
u
něho
spasitel
narodil
že
je
spasen
že
je
prostě
vyvolen
vyvolen
je
bylo
bylo
povolání
a
to
je
rozdíl
tím
že
jednou
člověk
v
sobě
zemřel
jako
třebas
já
mockrát
tak
tím
byl
jenom
povolání
to
byl
začátek
věcí
ale
nebyl
spasen
protože
když
žije
tady
v
tomto
světě
tak
zase
ty
smysly
ho
přemohou
a
protože
mu
předstírají
pořád
tuto
skutečnost
jako
jedinou
tak
vona
konec
přemluví
a
způsobí
že
on
zase
budeš
živ
v
tomto
světě
a
mrtvý
ve
světě
duchovním
tak
asi
do
té
míry
se
dá
teďka
povědět
ano.
Totiž
v
každá
nevýhoda
má
svou
výhodu
na
sobě
a
to
je
že
tě
kontrolní
myšlenek
tak
já
jsem
přeci
třeba
říkal
a
musíte
mě
bohužel
jenom
věřit
já
jsem
nikdy
netoužil
po
osobní
spáse
a
nikdy
toužit
po
ní
nebudu
a
jenom
proto
to
všechno
samovolně
nastupoval
nemě
čili
to
byla
veliká
přednost
jak
říkáš
ale
nebyla
v
tom
jenom
přednost
bylo
v
tom
také
jiný
druh
křižování.
Člověk
který
takhle
se
na
svět
nebo
světem
který
je
jinak
křižován
jinak
se
musí
odosobňovat
jak
se
musí
zapírat
než
ten
který
na
to
jde
vírou
tedy
chce
se
dostat
k
tomu
do
toho
království
božího
ten
totiž
dojde
vírou
ten
se
musí
té
víry
nakonec
bavit
to
symboliku
ježíšově
krista
bylo
vidět
v
potu
od
tím
křížem
voni
se
zbavili
ty
víry
ano
kdežto
ten
kdo
nejde
vírou
naboženskou
ten
se
nemá
čeho
zbavovat
ale
na
druhé
straně.
Ten
svět
ve
kterém
žije
pořád
ho
láká
k
sobě
a
pořád
ho
odvádí
od
té
naléhavosti
vstupu
do
věčného
života
to
naléhavosti
je
nikoliv
toho
člověka
nýbrž
to
je
věčná
záležitost
ale
proti
jako
protiváhu
tady
stojí
naléhavost
poměru
v
tomto
světě
že
ano
takže
on
ten
člověk
jak
jsem
vám
zdát
nějaké
přednosti
že
jenom
stačí
promarnit
nemá
tolik
přednost
jak
si
myslíte
protože
on
tam
musí
nějakým
se
vyrovnat
taky
s
tou
naléhavostí
tohoto
světa
a
pokud
uteče
z
toho
život
tak
je
to
to
snadné
ale
to
potom
není
celý
a
nemůže
se
k
tomu
bohu
vůbec
dostat
takže
takhle
století
nedá
útěkem
těm
neši
tak
já
bych
řekl
jenom
že
jsou
na
tom
oba
vlastně
ano
jenomže
každý
v
jiný
čas
a
za
jiných
okolností
se
vzdává
sám
sebe
který
věří
se
vzdává
v
té
své
touhy
po
spáse
teprve
v
okamžiku
třebas
fyzické
smrti
třebas
kam
může
to
být
dřív
ale
každému
se
zisk
smrti.
A
kdežto
ten
nevěřící
který
byl
navštívený
milosti
boží
takže
je
poznávajícím
ten
se
vzdává
toho
života
průběžně
ale
já
bych
se
zastavil
ještě
jako
příkladem
u
svatýho
pavla
bývali
ho
šavel
copak
si
myslíte
že
ten
šavel
nebyl
věřícím
člověkem
byl
že
netoužil
po
spáse
toužil
neboť
věřícím
židem.
A
kdy
von
byl
zbaven
té
té
víry
nebo
byl
ji
vůbec
zbaven
padl
z
toho
koně
před
da
vašem
a
že
byl
jsem
mu
kristus
a
říkal
mu
šavlem
ty
se
mně
protivíš
a
ji
tam
a
tam
a
tamti
řeknou
co
má
dělat
dál
a
on
opravdu
slepý
a
hluchý
neschopný
čehokoliv
přišel
do
toho
města
a
masku
a
tam
jsou
ujal
nějaký
křesťana
převrátil
ho
tu
mezeru
a
plnil
a
von
se
z
té
mezery
dostal
k
vědomému
kromě
víře
v
boha
nebo
jednou
poznávání
ba
vlastně
dostal
poznávání
protože
on
uměl
všecko
nebo
věděl
o
všem
co
řekl
ten
ježíš
těm
učedníkům
ačkoliv
to
sám
při
tom
tělesně
nebyl.
Tak
ten
příklad
jsem
uvedl
proto
že
si
nesmíte
myslet
že
tou
tělesností
se
všechno
zastane
tam
ten
svatý
pavel
nebyl
tělesně
žákem
ježíšovým
nebyl
když
se
učili
ty
učedníci
u
ježíše
tak
on
byl
na
opačné
straně
že
ano
stala
opačné
straně
takže
on
to
tělesně
nezažil
ale
on
to
z
milosti
boží
zažil
v
duchu
a
to
je
víc
a
to
jsem
chtěl
k
tomu
říct
kalich
na
vás
a
požadavky
které
jsou
velice
důležité
abyste
splnili
umět
si
vzpomenout
na
to
co
je
správné
abychom
si
na
to
vzpomněli.
To
je
jedno
a
druhé
umět
zapomenout
na
to
co
je
nesprávné
abychom
na
to
mysleli
toto
umění
druhé
je
těžší
protože
je
tady
nějaké
podvědomí
a
když
na
někdo
třebas
křivdil
tak
my
nechceme
mu
nebo
pustit
ale
vono
se
ho
vyvstane
naší
mysli
a
my
tu
křivda
pociťujeme
jako
kdyby
se
teďka
stala
že
a
to
je
co
není
člověk
vinen
nýbrž
to
je
vinen
ten
zápis
proto
ta
obrovské
umění
toto
německá
ano
to
je
obrovská
ten
přečti
požadavek
se
musí
člověk
snažit
také
pro
tu
důležitost
kterou
v
sobě
má
uskutečnit.
Že
totiž
mít
hloupé
myšlenky
je
dostatek
ne
disciplinovaný
sti
musíte
být
tak
dalece
disciplinovaný
aby
se
takovou
myšlenku
jako
že
to
mi
křivděno
nebo
tak
a
která
vás
třebas
učit
nechávám
stát
abyste
ji
odpadla
jako
nepatřičnou
jako
hloupou
víte
kdybych
já
k
vám
přednesl
svůj
způsob
myšlení.
Který
se
mě
vybízí
třebas
k
něčemu
tak
byste
získal
ten
dojem
že
jsem
strašně
hloupý
člověkem
a
kdybych
to
dovolil
rozumných
at
anebo
dokonce
přes
to
nespadne
tak
nějak
tak
bych
opravdu
hloupý
byl
ale
já
to
odbydu
tím
že
to
je
myšlenka
hloupá
že
to
není
myšlenka
pravdivá
správná
potřebný
užitečná
nic
těchto
vlastností
to
nemá
tak
voni
odstoupím
jako
od
něčeho
nežádoucího
musíte
se
umět
oprostit
od
myšlenek
které
jsou
škodlivé
které
nám
přináší
neklid
že
vy
jste
ve
stádiu
vývojovém
kde
tento
neklid
je
největší
překážkou
na
cestě
pamatujte
si
to
a
cokoliv
způsobuje
že
ten
neklid
zvětšuje
tak
to
je
hloupé
to
odmítat
jako
hloupost
která
vás
připadá
rozumíte
není
to
vaše
nestvoření
že
se
jí
to
je
podvědomí
vzato
a
za
to
nemůžete
už
teďka
pryč
tím
než
mi
to
se
to
jo.
To
je
co
mi
tady
říkáte
že
si
myslíte
nakonec
i
s
tak
patnáct
že
vás
to
pronásleduje
to
je
to
čemu
v
katolické
teologii
v
pořádné
katolické
teologie
se
říká
tak
jí
skrupule
skrupulózním
člověk
který
měl
takový
předsudky
osobě
že
je
špatný
stejně
schopný
jít
dál
tak
tomu
kolikrát
zabrzdilo
na
celý
život
pokrok
a
tam
tomu
člověku
chyběla
jedna
věc
která
je
na
cestě
nesmírně
důležitá
na
každé
duchovní
cestě
koryta
a
prosim
vás
tohleto
se
musíte
eště
naučit
velkorysosti
ta
moje
cesta
musí
být
velkodušný
velkorysá.
Toto
zase
správně
říkají
indové
i
přes
oceán
svých
hříchů
se
přepravíš
na
loďce
poznání
jakmile
člověk
dojde
k
nějakému
poznání
jako
třebas
nebylo
to
velké
poznání
těch
sedmnácti
letech
ale
k
nějakému
poznání
jsem
došel
že
se
neznamená
podstata
bude
ty
nesmrtelný
postavy
já
jsem
byl
nic
jak
jsem
to
praktikoval
že
jsem
ten
život
do
sedmnácti
let
považoval
za
nic
tím
jsem
se
sám
stal
ničím
protože
já
jsem
se
vlastně
nenarodil
ještě
na
se
začal
nově
žít
a
člověk
musí
tolikrát
začít
nově
žít
kolikrát
potřebuje
pro
svůj
růst
a
jak
jsem
vám
říkal
ten
sty
antonín
denně
začínal
znovu
jako
by
včerejší
nebyl
a
on
už
to
hodně
udělal
podivte
jestliže
tedy
se
nám
to
v
okamžiku
bez
je
nepodaří
projít.
Tak
já
vám
řeknu
o
tom
nesu
te
dneska
protože
život
je
moudře
zařízen
a
co
by
se
vám
dneska
zdálo
nemožné
v
okamžiku
smrti
bude
snadno
možné
protože
ten
člověk
ztratí
řek
bych
ten
poměr
k
tomu
světu
který
dneska
má
přirozeným
způsobem
ho
ztratí
takže
nebudu
si
se
snažit
aby
ho
ztratil
nýbrž
on
ho
ztratí
přirozeným
způsobem
ono
mu
ubývá
sil
on
to
všechno
hodí
přes
palubu
odhaluji
všechno.
Takže
neřešte
to
jako
že
se
to
někomu
nepodaří
spíše
věřme
že
minimum
co
se
mu
asi
stane
že
si
vzpomene
na
otcovský
dům
a
to
bude
asi
stačit
protože
tímto
životem
nic
nekončí
to
je
proces
a
von
jako
věčná
bytost
vědomě
věčná
bytost
potom
po
smrti
vzpomínají
si
na
otcovský
dům
bude
do
něho
kráčet
kdežto
jiný
který
už
tam
do
kráčel
během
tohoto
života
nebude
pokračovat
nýbrž
bude
už
tam
odtamtud
pomáhat
čili
naše
postavení
u
boha
je
různé
rozumíte
tam
jsou
různé
příbytky
někdo
tam
ještě
kráčí
a
druhý
už
tam
je
a
odtamtud
pomáhá
ale.
To
na
věci
nic
nemění
i
ten
kdo
tam
je
tak
sám
není
tak
řek
bych
to
definitivou
nějakou
on
tam
musí
pořád
pracovat
pro
toho
bližního
a
proto
se
celý
ten
vesmír
takže
oni
jsou
na
tom
oba
dva
stejně
že
tam
se
může
v
malém
pomáhat
a
tento
druhý
ve
velkém
no
ve
větším
měřítku
například
pro
mě
daleko
snazší
se
setkal
se
svatou
terezii
z
avily
než
se
svou
manželkou.
Ačkoliv
tam
ta
zemřela
pře
čtyři
mi
sti
vety
tak
tohleto
je
pro
mě
snazší
protože
ona
má
větší
světlo
ona
se
je
snaž
snaze
dostupná
a
má
úkol
a
má
úkol
i
vůči
mně
samo
sebou
ani
já
nejsem
výjimek
toho
takže
když
píšu
tak
kolikrát
mě
nenechá
abych
vod
argumentu
vodešel
že
mě
při
tlačí
a
držíme
tam
tak
dlouho
až
to
všechno
se
mnou
vyříkám
tak
z
toho
vidím
že
jako
je
pořád
činná
ovšem
upozorňuju
vás
že
toto
dělá
taky
moje
manželka
jenom
z
menším
úspěchem
protože
jej
tak
vážně
neberte
jako
svatou
ten
si
z
avily
pochopitelně
a
možná
že
je
to
proto
ale
radí
mě
kolikrát
věci
ke
kterým
bych
já
nikdy
nepřišel
po
její
smrti
a
to
už
dneska
pět
let
a
něco
je
moji
největší
duchovní
učitelkou.
Protože
mně
soustavně
poučuje
o
tom
o
čem
jsem
měl
toto
páru
anebo
vůbec
žádnou
plánu
tak
musím
mít
tímhletím
způsobem
vzdát
čest
tedy
tak
já
si
říkám
ta
moje
manželka
jak
přešel
do
té
smrti
zaručeně
si
dneska
minimálně
aspoň
vzpomíná
na
ten
otcovský
dům
a
to
je
dobré
to
je
dobrý
začátek
proto
ona
například
nepotřebuje
dneska
tam
mít
tělo
já
jsem
teďka
například
setkal
tady
s
ní
my
jsme
se
učili
z
paní
sto
přešlo
na
ji
měla
ráda
tak
jsem
nemohl
si
to
odpustit
abych
ji
ne
pozval
ona
při
tom
neztrácí
nějaký
čas
ona
je
prostě
tady
když
je
zapotřebí
aby
tady
byla
není
to
to
dokonalost
v
tom
osobou
jako
se
a
u
těch
svatých
třebas
ta
terezie
nebo
tak
ale
je
to
dostačující
protože
čas
a
prostor
nehraje
u
ní
téměř
téměř
žádnou
roli.
Ona
mě
třebas
dokazoval
že
zároveň
je
v
plzni
a
zároveň
je
třebas
v
praze
to
takových
vtipy
se
mnou
provádí
abych
poznal
že
ten
čas
pro
ni
neexistuje
ano
tam
do
hraje
ten
život
v
astrálním
těle
bude
se
ho
moc
komunikovat
víte
že
mě
na
tom
vůbec
nezáleží
a
když
mě
na
tom
nezáleží
tak
nesmí
na
tom
začas
vám
protože
já
jsem
totiž
si
vědom
že
jak
tady
všichni
se
se
všemi
jednou
se
nemohu
stýkat
že
ano
protože
jsem
s
vámi
jako
s
těmi
jestli
vona
je
tam
v
těle
tak
se
s
ní
taky
nebudu
moc
týkat
protože
to
tělo
tam
tak
končí
to
je
tělo
který
je
sice
má
větší
vydrží
tohleto
ale
nevydrží
věčně
ale
jestli
já
se
s
ním
stýkám
jako
duší
pak
už
ta
je
otázka
a
on
netělesně
se
s
ní
stýkám
že
ano
a
to
už
ona
si
přeje
abych
takhle
s
ním
stýkal
jako
tady
jsem
se
s
ním
teďka
setkal
netělesně
před
to
je
otázka
kdy
já
se
s
ní
přestanu
takhle
stýkat
víte
to
vám
nemohu
odpovědět
to
bych
se
musel
nějak
dohadovat
a
není
to
důležité
ale
zaručeně
to
bude
trvat
dýl
když
to
mírně
řeknu
než
ty
křitele
to
už
ho
na
dneska
vůbec
nepřeje
aby
se
stýkal
s
jejím
tělem.
To
by
byl
velice
rád
kdybyste
měli
dojem
že
pán
bůh
ten
svět
který
člověk
žije
jenom
pro
sebe
zařídil
tak
mizerně
že
je
člověk
se
tím
nechat
zavrhnout
do
pekla
propadnout
nebo
já
nevím
co
všechno
udělat
tak
mizerně
to
nezařídil
tak
neprobírala
to
neudělal
já
jsem
včera
tady
říkal
že
podle
mého
názoru
devadesát
devět
procent
všech
lidí
nejdéle
v
okamžiku
smrti
dovedou
ke
spáse
a
ne
jenom
jedno
že
byste
se
ta
mysli
do
do
devadesát
dojdu
devadesát
devět
procent
a
tady
mě
helenka
citu
a
chce
abych
to
znovu
řekl.
To
je
můj
názor
přem
to
je
můj
názor
že
já
jsem
to
smrti
ještě
neprošel
ne
a
jedno
procento
proč
to
protože
to
taková
náhlá
smrt
kde
člověk
nemůže
se
k
ní
přiblížit
tím
pomalým
procesem
od
umírání
i
infarkt
pomalý
proces
o
umírání
prosím
vás
ale
vono
ho
třeba
něco
zabije
něco
zastřelí
nebo
něco
přejede
to
proto
se
modlíme
my
v
katolíci
od
násilné
smrti
náhle
toho
ti
staří
lidé
asi
dobře
věděli
že
to
je
hotové
neštěstí
ano
že
většího
neštěstí
není
tak
to
já
tak
asi
považuju
za
to
jedno
procento
tak
to
asi
přeháním
protože
to
jedno
procento
není
to
ještě
mín.
No
ale
zaručeně
je
to
od
pána
boha
dobře
zařízeno
to
to
můžu
vsadit
krk
na
to
že
jak
to
tady
vypadá
beznadějně
že
kromě
mě
že
jo
tedy
zdaleka
širokou
nejlepší
ze
všech
že
jo
nikdo
okolo
daleko
není
že
ano
to
není
pravda
de
pak
pak
to
úplně
opačně
než
jak
si
to
myslíte
že
to
že
já
jsem
k
těm
věcem
přišel
brzo
a
postupně
a
cestou
poznání
to
je
dáno
mým
úkolem
a
ne
mou
předností
nějak
mate
úkol
jiný
na
cestě
víry
máte
úkol
jiným
než
na
cestě
poznání
tak
cesta
poznání
totiž
po
tisíciletí
vázne.
A
cesta
existenční
teprv
a
je
nutně
zapotřebí
aby
někdo
to
trošičku
aspoň
malinkou
po
zdvihl
nahoru
a
i
za
cenu
třebas
že
ho
mu
skromný
já
bych
jinak
by
se
k
tomu
nedostal
na
mě
se
musí
násilím
buďte
rádi
že
ten
nemuseli
tímto
způsobem
se
k
tomu
dostat
že
vaše
víra
vás
k
tomu
nenutí
abyste
se
museli
shrnout
nebo
něco
takového
se
aby
se
musel
stát
ale
dejme
tomu
bez
veme
jakou
ba.
Který
se
protivil
bohu
a
byl
chromý
od
té
chvíle
na
noze
kulhal
až
do
smrti
tak
to
je
můj
případ
než
se
dobrovolně
tak
bojoval
s
pánem
bohem
takže
to
není
vzorné
to
já
dělám
nepa
na
to
se
kulhá
přinejmenším
buďte
rádi
že
mají
že
máte
celé
tělo
neklame
a
ne
chromý
a
tak
dále
váš
udělej
je
lepší
a
snazší
a
proto
musíte
mě
věřit
že
to
je
stoprocentní
pravděpodobné
pokud
vás
něco
nezavedl
nebo
já
se
dostřel
že
zvítězí
te
ale
chtěl
bych
vás
teče
na
jednu
věc
upozornit
protože
to
panu
jo
tady
vlastě
gotvaldově
hrozné
by
tomu
říkáte
chvíli
čili
panny
že
totiž
bude
nějaká
válka
brzo
nebude
žádná.
Já
a
na
světová
už
nebude
se
nekoná
to
byla
poslední
a
to
z
toho
důvodu
že
tuhleti
páně
a
oni
tomu
asi
dobře
rozumějí
jako
je
třeba
ho
říkají
se
to
by
bylo
abychom
to
my
nechali
tady
všechno
zničit
to
by
bylo
úplně
zničení
lidstva
a
to
ještě
má
prosebnou
nějaké
úkoly
tak
my
je
nenecháme
vnitřní
možná
že
něčím
redukovat
bude
třeba
eště
ale
zničit
nějakou
válku
už
ne
takže
berte
na
vědomí
že
ti
léto
hledají
a
že
mají
větší
moc
než
všichni
politik
vé
světa
a
prosím
řekne
to
svým
známým
protože
tady
zvláště
v
gottwaldově
jste
pani.
Když
se
stýkám
teďka
dejme
tomu
s
manželkou
že
ji
tělesností
tak
to
není
její
pravý
pravá
individualita
zrovna
jako
když
se
stýkám
s
vámi
tak
to
není
pravou
individualitou
já
přes
tuhletu
nepravou
individualitu
z
se
snažím
aby
se
něco
pro
pasivita
tam
až
k
tomu
bohu
ale
ta
pravá
individualita
ta
není
závislá
na
tělesnosti
to
je
něco
absolutně
ne
tělesného
protože
je
to
věčné
to
je
náš
příbytek
u
boha
od
věčnosti
připravený
náš
příbytek
od
věčnosti
připraven
nezačal
existovat
naším
narození
na
tento
svět
nýbrž
od
věčnosti
ho
máme
připraven
ten
příbytek
ano
dohledné
divit
ano.
A
tato
individualita
pokud
víme
na
tom
životě
tak
končí
to
se
rozplyne
v
astrálu
potom
že
a
není
potom
vůbec
a
jak
se
s
ním
potom
setkávám
třebas
v
domnění
že
to
ji
překládáte
je
život
tak
to
je
posedlost
nějakou
myšlenkou
nějakýho
člověka
který
tady
žil
a
jehož
myšlenka
přežila
jeho
fyzický
život
a
ještě
trvá
a
může
někoho
napadnout
ne.
Text view •
Help